Autor Wątek: Kronos - letni dodatek 2014  (Przeczytany 186674 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 912
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #175 dnia: Maj 02, 2014, 20:34:12 »
Koparki z covert cloakiem, od zawsze na to czekałem  ;)
No i statki-płaszczki  :D

Stawiam ISKi że Mordu Legion będzie frakcją z featami Caldari-Minmatar (bo chyba tylko tej kombinacji brakuje, co nie?) 8)


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #176 dnia: Maj 02, 2014, 20:44:07 »
Stawiam ISKi że Mordu Legion będzie frakcją z featami Caldari-Minmatar (bo chyba tylko tej kombinacji brakuje, co nie?) 8)
Coś burknęli o bonusach do missili i zwiększonym zasięgu warp scrambla/disturupta.

WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Meow
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #177 dnia: Maj 02, 2014, 21:02:09 »
Stawiam ISKi że Mordu Legion będzie frakcją z featami Caldari-Minmatar (bo chyba tylko tej kombinacji brakuje, co nie?) 8)
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #178 dnia: Maj 02, 2014, 21:59:58 »
Koparki z covert cloakiem,
Znaczy co? Hulki beda latac w cloaku?
Moze tez kopac?  ;) :P
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #179 dnia: Maj 02, 2014, 22:04:39 »
Znaczy co? Hulki beda latac w cloaku?
Moze tez kopac?  ;) :P

http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/fortune-favors-the-bold/

Jak nie widziałeś prezentacja to tu masz wszystko o nowej fregacie ORE

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #180 dnia: Maj 02, 2014, 22:25:56 »
Stawiam ISKi że Mordu Legion będzie frakcją z featami Caldari-Minmatar (bo chyba tylko tej kombinacji brakuje, co nie?) 8)

Gdzie mogę odebrać ISK? Bo to będzie Gallente-Caldari.

25 tys. wolnych moonów w hisecu na POS. Brawo, CCP, teraz nie uświadczy się POS-a w low czy 0.0 poza kopiącymi czy stoczniami supercapitalowymi, bo po co ryzykować.

Kolejna rzecz - efekt dźwiękowy, gdy coś ląduje na Twoim gridzie. Jakby raterzy potrzebowali JESZCZE KURWA JEDNEGO systemu alarmowego.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Zwami

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 33
    • Zobacz profil
  • Korporacja: się zobaczy
  • Sojusz: się okaże
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #181 dnia: Maj 02, 2014, 22:52:40 »
dziś rater na punkcie to albo debil albo źle skonfigurowany bot   8)

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #182 dnia: Maj 03, 2014, 01:53:37 »
Koparki z covert cloakiem, od zawsze na to czekałem  ;)

Będę miał na czym rozbijać cynabale po pijaku :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


WhiteCat

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 782
  • Meow
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: WhiteCat Lavartega
  • Korporacja: Polaris Rising
  • Sojusz: The Bastion
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #183 dnia: Maj 03, 2014, 03:22:51 »
Będę miał na czym rozbijać cynabale po pijaku :P
No jak koparka będzie akurat miała covert cyno i kolegów w BO na podorędziu  ;D
« Ostatnia zmiana: Maj 03, 2014, 04:47:19 wysłana przez WhiteCat »
PvPerzy – gracze którzy przyszli z Counter Strike'a i nikt im nie powiedział, że Eve jest grą ekonomiczną. Są nieco podobni do dresiarzy i kiboli, z tą różnicą, że użycie klawiszy F1-F8 jest jeszcze prostsze niż sztachet

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 912
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #184 dnia: Maj 03, 2014, 09:46:59 »
Gdzie mogę odebrać ISK? Bo to będzie Gallente-Caldari.
:o
Z tego co wiem, to Gurista...
<przypomina sobie symbiotyczne relacje Serpentis-Angel Karteł>
Kurrrrrrrrr... >:(


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #185 dnia: Maj 03, 2014, 12:45:19 »
No jak koparka będzie akurat miała covert cyno i kolegów w BO na podorędziu  ;D

Przyszłość BlackOpsów: bridge'owanie koparek. Zaiste symboliczne.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #186 dnia: Maj 03, 2014, 13:43:21 »
A może Sokole odwrócimy role? Koparka hotdropująca BO na jakichś dres pro pvperów Twojego pokroju :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #187 dnia: Maj 03, 2014, 13:56:00 »
A może Sokole odwrócimy role? Koparka hotdropująca BO na jakichś dres pro pvperów Twojego pokroju :P

akurat to zjawisko jest dosc popularne :]
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

nousagi

  • Darth
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 5
  • Everybody Lies
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nousagi
  • Korporacja: brak/szukam
  • Sojusz: brak
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #188 dnia: Maj 03, 2014, 20:44:09 »
 http://youtu.be/yFTUazuGdTw

Wysłane z mojego ALCATEL ONE TOUCH 7041D przy użyciu Tapatalka

Peace is a lie there is only passion

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #189 dnia: Maj 03, 2014, 21:37:25 »
Wyjątkowo kiepski Fanfest, zero efektu "wow" i nawet było to widać w reakcji publiczności :(


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Raina Nives

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 114
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raina Nives
  • Korporacja: LOST IDEA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #190 dnia: Maj 03, 2014, 22:47:52 »
Wyjątkowo kiepski Fanfest, zero efektu "wow" i nawet było to widać w reakcji publiczności :(

No co ty ale przecież warp-in/out efekt... nie? Niestety muszę się zgodzić, że dupy nie urwało.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #191 dnia: Maj 04, 2014, 10:58:08 »
a mnie się podobał ten trailer.
I tak cały czas uważa, że nic nie przebije traileru dominion ;D
pewpew

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #192 dnia: Maj 04, 2014, 11:16:35 »
a mnie się podobał ten trailer.
+1

I tak cały czas uważa, że nic nie przebije traileru dominion ;D
Bicz plox, Tyrannis i Inferno for teh win :P
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Mikker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
    • Pink Bunnies Killboard
  • Imię postaci: Mikker
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Emeryt
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #193 dnia: Maj 04, 2014, 13:45:20 »
Jedynym ciekawym momentem bylo to uciete 90 sekund,z CCP seagull (?)  gdzie chyba oglosili ze beda nowe systemy.Potem przyszla refleksja ze juz na to za pozno zdeka , scenariusz chinskiego serwera za bardzo sie juz rozwinal.No chyba ze odleglosci miedzy nowymi regionami beda naprawde duze i utrudniajace mocno  logistyke z high i starymi regionami , tak zeby gracz musial postawic na lokalna logistyke.

W momencie kiedy ccp przedstawialo spiew przyszlosci czyli outposty ktore mozna niszczyc - pomyslalem sobie ze goonswarm pewnie orgazmu dostal.Duze bloki i allianse mialyby nowa forme nacisku/trollowania przy obecnym rozlozeniu sil.

Trailer byl nawet nawet :)

Art styl nowych faction statkow ... podsumuje jednym slowem  "meh"

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #194 dnia: Maj 04, 2014, 14:46:58 »
Widze ze mikker jest na biezaco ;]

Tymczasem ja z valheru ratujemy galaktyke w mass effect 3... kolejny raz ;]

Dla takich emerytow jak my Mikki chyba musialoby powstac nowe eve 2 z paroma innymi zasadami... nawet zeby bylo rownoleglym serwerem co by EVE 1 nie mialo bolu dupy z jakimis resetem obecnego swiata czy cus :)

Mikker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
    • Pink Bunnies Killboard
  • Imię postaci: Mikker
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Emeryt
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #195 dnia: Maj 04, 2014, 15:15:04 »
EVE 2? Mowisz o Star Citizen?Dla mnie Star Citizen to money grab :)
Mam Mass Effect 3 .Dodali cos tam nowego czy cisniecie caly czas jeden tryb co-op?Ja gram War Thundera o.0 lub stare gierki ktore sa dla odmiany trudne (malo takich wychodzi ostatnio).

Wracajac do tematu:
Ogladalem Fan Fest z ciekawosci , obejzalem keynoty , CCP presents , kilka innych rzeczy , grapling w klatce.Ale tak naprawde wszystko to juz bylo tylko ubrane w inne slowa.CCP nie mialo co pokazac na tym fanfescie , zmiana interfesju , zmiana industry  tak naprawde nie zmieni ukladu sil. EVE tworza gracze i ktos wczesniej dobrze napisal ze to co zniszczylo balans/eve to mechanika cyna i poki nie zrobia czegos z tym rozklad sil sie nie zmieni tak jak ludzka natura.

No chyba ze tak jak pisalem wczesniej nowe regiony/systemy beda oddalone od siebie bardzo daleko pozwalajac na samodzielnosc , tak zeby jak ktos chcial zrobic tam deployment czy (wogole flota poleciec) zrobic to musialo by mu to zajac tygodnie zeby najpierw sie przeniesc a w tym czasie ktos moglby im w domu rozpierduche zrobic.Jump clony tez nie pomagaja :)

EDIT: Ciekaw jestem jak mocno CCP uderzyla strata 26m $ przychodu w zeszlym roku.


Goomich

  • Gość
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #196 dnia: Maj 04, 2014, 15:24:56 »
EVE 2? Mowisz o Star Citizen?

Jeszcze w Elite, za dwa tygodnie otworzą 200 ly kwadratowych.   8)

Dla mnie Star Citizen to money grab :)

Bo CCP robią to za bóg zapłać?

EDIT: Ciekaw jestem jak mocno CCP uderzyla strata 26m $ przychodu w zeszlym roku.

Że zamknęli Atlantę.

Mikker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
    • Pink Bunnies Killboard
  • Imię postaci: Mikker
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Emeryt
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #197 dnia: Maj 04, 2014, 15:33:17 »
Hmm bardziej mi chodzilo o rozwoj EVE niz o Atlante.

Bede przygladal sie Elite ale nie bede placil za dostep do alfy ,nie lubie obecnego trendu z "early access".

Chcialbym zeby cos powstalo zeby przelamalo CCP monopol na na jego poletku.Zycze Star Citizen najlepszego ale nie moge sie oprzec wrazeniu ze jest "overhyped" , za duzy cyrk z tego zrobili , nie moge sie tez oprzec wrazeniu ze bedzie pay2win biorac pod uwage system sprzedazy wszelakich modolow i statkow , nic na to nie poradzeze mam takie odczucia :) widzialem cos podobnego z Mechwarrior online.

Zapomnialem dodac na temat dodatku : System szybszego (wiecej patchy) patchowania zapowiada sie dobrze bede sie przygladal co zmienia ale tylko tyle :)


teatime

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Korporacja: chcę pozostać anonimowy
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #198 dnia: Maj 04, 2014, 16:50:18 »
witam wszystkich na wstępie
podobno ma się zmienić wartość liczbowa ME I PE . docelowo ma to być max 10.
Co się stanie z moim BPO które ma teraz ME70

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #199 dnia: Maj 04, 2014, 16:57:37 »
Wszystko wytłumaczone w devblogach.

TL;DR - ME na maksa = 10 i oszczędza 10% materiałów. PE = TE (Time Efficiency) na maksa = 20 i oszczędza 20%.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #200 dnia: Maj 04, 2014, 17:35:06 »
Dla takich emerytow jak my Mikki chyba musialoby powstac nowe eve 2 z paroma innymi zasadami...
Kiedys tez o tym myslalem, wiec z ciekowosci musze zapytac.
Jakimi zasadami?

ktos wczesniej dobrze napisal ze to co zniszczylo balans/eve to mechanika cyna i poki nie zrobia czegos z tym rozklad sil sie nie zmieni tak jak ludzka natura.
Tu tez nie moge sie powstrzymac, zeby nie zapytac.
Czemu akurat mechanika cyna
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #201 dnia: Maj 04, 2014, 17:54:09 »
Tu tez nie moge sie powstrzymac, zeby nie zapytac.
Czemu akurat mechanika cyna

Przyznaje, że nie jest mi znany czas sprzed ery cyna ale z opowieści ludzi wynikało, że nieźle się ludzie bawili np transportując sprzęt z Hi do takiego Stain.
Obecnie masz rozstawione kilka tzw "świeczek" w dogodnych systemach i po chwili masz sprzęt przewalony do docelowego systemu. Wystarczy do tego jedna osoba i kilka funkcyjnych altów należących do tzw korpa.
Nie wspominając motywu z przewalaniem w kilka czy nawet kilkanaście minut masy sprzętu z jednego krańca mapy do drugiego.
Gdyby cyno było zawodne i np nie miałbyś pewności, że dolecisz w jednym kawałku do celu lub wywali Cię daleko od punktu docelowego to takie manewry dawałyby pewną dozę niepewności.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #202 dnia: Maj 04, 2014, 17:55:01 »
trailer kozak, ścieżka dźwiękowa też
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

Mikker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
    • Pink Bunnies Killboard
  • Imię postaci: Mikker
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Emeryt
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #203 dnia: Maj 04, 2014, 18:01:00 »
Tu tez nie moge sie powstrzymac, zeby nie zapytac.
Czemu akurat mechanika cyna

Wyobraz sobie ze nie ma mechaniki cyn czyli nie ma tytanow/carrierow/matek etc w obecnej postaci i nie moga skakac sobie po eve blyskawicznie oraz tytki nie moga bridzowac flot.Co to oznacza?Ze zasoby musza wedrowac przez gate'y , ze frachty/indyki musza wedrowac tez na "piechote".Ze floty musza wedrowac z buta.Co to oznacza?

Ze ludzie czesciej by polowali na takie frachty/indyki i potrzeba by bylo je konwojowac (okazje do bitek).Wiekszy nacisk na lokalna logistyke i industrializacje.Deploymenty do odleglych czesci nowego edenu bylyby trudniejsze i mozliwe do blokowania (proby odciecia konwojow), lokalne allianse moglby sie lepiej bronic posiadajac wiecej zasobow na miejscu.Nie byloby wielkich spędow bydla , tak ostatnia bitka capsowa byla "epicka" ale czy aby napewno?Mniej osob by z buta pol eve(lub cala) mykalo bsem razem z flota nie wiedzac czy cos sie wogole wydarzy (wracaj potem takze z buta) kilka razy tak i partycypacja siada momentalnie.A kazdy deployment  oznacza ryzyko ze ktos w jego  domu zacznie robic wlasne porzadki.

Podsumowujac pozwoliloby to na wieksza decentralizacje i samodzielnosc mniejszych sojuszy.Ale niestety nie ma juz od tej mechaniki odwrotu.Za duzo czasu i zasobow zostalo w to wtopionych.Probowali cos z tym zrobic robiac WH ale to nie to samo co 0.0.

Jesli chcesz zobaczyc co mniej wiecej mialem na mysli obejzyj filmiki "Last G campaign" i inne filmiki o [G] alliance (pozniejsze d2/ev0ke).

Rozwiazaniem mogloby byc duze powiekszenie EVE z wiekszymi odleglosciami miedzy regionami (nowymi ofc), mogloby byc ofc ale nie musi czlowiek to sprytna bestia znajdzie sposob by obejsc system.

Co do ludzkiej natury o ktorej mowilem to chodzilo mi o tzw stadnosc i tendencje do zbieranie sie w grupy a potem jeszcze wieksze grupy  etc etc. Przegrywajac , sciaga sie przyjaciół albo przyjacioł ich przyjaciół , albo wrogow twoich wrogow.I tak spirala prowadzi do polaryzacji konfliktow.
Moze by to przerwalo ten cykl jesli na bitwe trzeba by bylo zapierdalac 2h (zbierz sie przedtem jeszcze to dotatkowe 1-2h) potem bitwa moze byc albo nie , mozna siedziec i patrzec sie na posa 2-3h no i wroc potem spowrotem kolejne 2h(jeslibys calo wrocil).Ile osob mialoby czas?Ilu by sie chcialo?

Ot tak dywagacje emeryta ktoremu by sie napewno nie chcialo tak mykac na sov warfare cala eve.


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #204 dnia: Maj 04, 2014, 18:16:54 »
Rozwiazaniem mogloby byc duze powiekszenie EVE z wiekszymi odleglosciami miedzy regionami (nowymi ofc), mogloby byc ofc ale nie musi czlowiek to sprytna bestia znajdzie sposob by obejsc system.

To było omawiane i koncepcja padła, bo w praktyce oznaczałoby, że obrońca ma wszystkie swoje capitale/supery do dyspozycji, a atakujący - nie. Wtedy grind sova wyglądałby trochę jak inwazja w WH, a to nie jest fajne.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #205 dnia: Maj 04, 2014, 18:29:07 »
Wyobraz sobie ze nie ma mechaniki cyn czyli nie ma tytanow/carrierow/matek etc w obecnej postaci i nie moga skakac sobie po eve blyskawicznie oraz tytki nie moga bridzowac flot.Co to oznacza?Ze zasoby musza wedrowac przez gate'y , ze frachty/indyki musza wedrowac tez na "piechote".Ze floty musza wedrowac z buta.Co to oznacza?

Ze ludzie czesciej by polowali na takie frachty/indyki i potrzeba by bylo je konwojowac (okazje do bitek).Wiekszy nacisk na lokalna logistyke i industrializacje.Deploymenty do odleglych czesci nowego edenu bylyby trudniejsze i mozliwe do blokowania (proby odciecia konwojow), lokalne allianse moglby sie lepiej bronic posiadajac wiecej zasobow na miejscu.Nie byloby wielkich spędow bydla , tak ostatnia bitka capsowa byla "epicka" ale czy aby napewno?Mniej osob by z buta pol eve(lub cala) mykalo bsem razem z flota nie wiedzac czy cos sie wogole wydarzy (wracaj potem takze z buta) kilka razy tak i partycypacja siada momentalnie.A kazdy deployment  oznacza ryzyko ze ktos w jego  domu zacznie robic wlasne porzadki.

Podsumowujac pozwoliloby to na wieksza decentralizacje i samodzielnosc mniejszych sojuszy.Ale niestety nie ma juz od tej mechaniki odwrotu.Za duzo czasu i zasobow zostalo w to wtopionych.Probowali cos z tym zrobic robiac WH ale to nie to samo co 0.0.

Jesli chcesz zobaczyc co mniej wiecej mialem na mysli obejzyj filmiki "Last G campaign" i inne filmiki o [G] alliance (pozniejsze d2/ev0ke).

Rozwiazaniem mogloby byc duze powiekszenie EVE z wiekszymi odleglosciami miedzy regionami (nowymi ofc), mogloby byc ofc ale nie musi czlowiek to sprytna bestia znajdzie sposob by obejsc system.

Co do ludzkiej natury o ktorej mowilem to chodzilo mi o tzw stadnosc i tendencje do zbieranie sie w grupy a potem jeszcze wieksze grupy  etc etc. Przegrywajac , sciaga sie przyjaciół albo przyjacioł ich przyjaciół , albo wrogow twoich wrogow.I tak spirala prowadzi do polaryzacji konfliktow.
Moze by to przerwalo ten cykl jesli na bitwe trzeba by bylo zapierdalac 2h (zbierz sie przedtem jeszcze to dotatkowe 1-2h) potem bitwa moze byc albo nie , mozna siedziec i patrzec sie na posa 2-3h no i wroc potem spowrotem kolejne 2h(jeslibys calo wrocil).Ile osob mialoby czas?Ilu by sie chcialo?

Ot tak dywagacje emeryta ktoremu by sie napewno nie chcialo tak mykac na sov warfare cala eve.

Dlatego właśnie CCP nie może sobie pozwolić na likwidację cyna, bo z ich perspektywy ludzie którym nie chce się dymać 2h na bitwę, to ryzyko, że nie będzie sie im chciało płacić za grę.  Poza tym, w dzisiejszym eve mam wrażenie, że likwidacja cyna nie wiele by zmieniła. Blue lista po prostu byłaby tak długa, że na piechotę by ludzie dymali tak samo bez ryzyka, jak i dziś.
Choć przyznam, że nawet ostatnio myślałem sobie, że fajnie jakby wprowadzili ograniczenie dla supercapsli w skokach między regionami, np. że tytan po przeskoczeniu do innego regionu musi czekać 24h na ponowną możliwość skoku. Bo system w którym ogromne floty tytanów i supercarrierów mogą operować dowolnie po całej galaktyce to jest coś co naprawdę niszczy tą grę. To plus nowe regiony może by spowodowało, że mniejsze sojusze miałby szanse na wywalczenie sobie własnego skrawka galaktyki w walce z innymi sojuszami podobnej wielkości, a nie przez angażowanie się w walki dwóch powerbloków.

Mikker

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
    • Pink Bunnies Killboard
  • Imię postaci: Mikker
  • Korporacja: Pink Bunnies
  • Sojusz: Emeryt
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #206 dnia: Maj 04, 2014, 18:35:39 »
Pewnie CCP myslalo ze zwiekszenie cen paliwa zadziala jak zwiekszenie odleglosci ale to tylko boost dla bogatszych i wiekszych.

@Sokoleoko mialem na mysli nie stworzenie odleglosci nie do przebycia tylko zwiekszenie ich ale pewnie spowodowaloby to tylko zwiekszenie ilosci altow w cynostradach.

Co do zabijania gry - to po statystykach na EVE offline widac ze liczba graczy rosnie , choc nie mam wgladu w średnie liczby graczy codziennie skoro od 10 miechow sie nie logowalem wiec moge sie mylic :)

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #207 dnia: Maj 04, 2014, 18:56:28 »
Wyobraz sobie ze nie ma mechaniki cyn
Jak jako kerbir to sobie wyobrazilem to wyszla mi wojna pozycyjna gdyz nie przeciagniesz z zaskoczenia nic ciezkiego na tyly wroga. Do tego zabankowane i zakampione na maxa wloty do regionow gdzie kazdy wrogi gang jest z miejsca odstrzeliwany i morze botow i afk kerbirow w masie systemow do ktorych zaden wrog sie nie dostanie.
Napadow na konwoje nie bedzie, bo nie bedzie konwojow na ktore mozna by napadac gdyz wszystko bedzie produkowane na stacjach/POSach na jakichs zadupiach do ktorych nie doleci nic wrogiego, a nawet jezeli nie to raport o wrogu bedzie z godzinnym wyprzedzeniem wiec zanim gang doleci to wszystko sie 10x pochowa wlaczajac w to ludzi latajacych na autopilocie.
Male gangi moglyby dzieki wejsciom z WH ubic czasem jakas raciarke, a jezeli pod mechanike cyno podciagnac JB to juz wogle nie byloby szans na jakas bitke

Podsumowujac pozwoliloby to na wieksza decentralizacje i samodzielnosc mniejszych sojuszy.
IMO byloby odwrotnie. Albo jestes grzeczny, albo sprowadzamy Ci na leb nasza flote tytanow, ktore z miejsca Cie odparuja, a na pomoc nie masz co liczyc, bo i tak nikt nie doleci.

IMO zrodlo problemu lezy gdzie indziej i jakby to ode mnie zalezalo inaczej bym podszedl do problemu, ale ze to nie temat o tym to nie bede sie nad tym rozwodzil
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #208 dnia: Maj 04, 2014, 19:30:31 »
W kwestii jak CCP wydymało konsolowców:
https://www.youtube.com/watch?v=_QXc-Ka65QI

Doskonała przeróbka :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Komi

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 27
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Komi Solette
Odp: Kronos - letni dodatek 2014
« Odpowiedź #209 dnia: Maj 04, 2014, 20:29:59 »
W kwestii jak CCP wydymało konsolowców:
https://www.youtube.com/watch?v=_QXc-Ka65QI

Doskonała przeróbka :)

+1