Latałeś kiedyś w TiDi? Bo z tego co piszesz, to wątpię. Chyba, że faktycznie na anomalkach TiDi działa perfekcyjnie.
Nie latalem, anomalki nie zarzynaja serwerow
To że TiDi idealnie zwalnia czas to tylko teoria, ono solidnie zaburza działanie gry - na przykład w TiDi około 10% w ogóle nie regeneruje się shield, a capacitor regeneruje się znacznie wolniej, niż normalnie (to samo Tengu na railgunach, które bez tidi, z tą samą amunicją i włączonymi modułami jest w stanie strzelać 12-15 minut do SBU, w TiDi jakimś cudem się cap-outowało).
A wiesz, ze nawet chcialem dodac slowko "teoretycznie" jak pisalem tamtego posta ?
Jednak, tak sobie gdybajac, zupelnie teoretycznie, sadze, ze mechanizm TiDi jest
zaprogramowany przez CCP prawie idealnie
Znaczy kliki nie ginia, jak cos jest stable to pozostaje stable, itp. Pomijajac jakies bugi, ktore zawsze gdzies tam sa. I jesli
mialbym sie zakladac to stawialbym wlasnie na bardzo dobrze dzialajacy "mechanizm TiDi". Chociaz moze tylko do pewnego stopnia desynchronizacji przetwarzania akcji na gridzie
Natomiast to co dobija serwery przy wysokim TiDi (i co bylo powodem jego wprowadzenia) to lag, przeciazone CPU i siec oraz ginace pakiety. Chociaz mozliwe, ze mechanizm TiDi pomija
jakies mniej istotne akcje np. cykle rechargerow capa
W kazdym badz razie na "big picture" wplywa duzo elementow, nie tylko mechanizm TiDi.
Po drugie Królik z całym szacunkiem dla Ciebie - to fajna teoria, szkoda że nie zadziała. Po pierwsze jak sam napisałeś, trzeba by najpierw mieć flotę subcapitali, która czyściłaby anty-bomber support, a ta spadnie od slowcatów. Więc wpadamy w błędne koło. Po drugie powodzenia w wysyłaniu idealnych bombrunów w 10% TiDi, w lagu, co 6 sekund, przy 1500 osobach w systemie i slowcatach rozwleczonych na kilkunastu kilometrach grida. Po trzecie, slowcat przeciętnie zabiera około 1000 sentry, a teoretycznie może zabrać nawet 3200. Wyobraź sobie, że ktoś już policzył, ile czasu trzeba byłoby żeby zbombardować 3200 sentry dron z 250 carrierów w 10% TiDi. Wychodziło około 15 - 18 godzin. Sounds like fun. A potem, niespodzianka, Supercapitale otwierają corp hangary albo wyrzucają mobile depoty i carriery wrzucają do Drone Bay'ów kolejnych 3200 sentry dron...
Czyli przerwa w strzelaniu lub zmniejszenie dpsa slowcatow sa nic nie warte ? No, wiadomo, ze najlepiej to wymontowac _wszystkie_ dzialka ze statkow przeciwnika... To, ze "tylko"
przestaje strzelac to za malo ? Przechodzisz od dowolnie malej ilosci slowcatow do pesymistycznej wersji maksymalnego TiDi bez zadnych etapow posrednich. Problemem jest to
o czym pisalem wczesniej: jednostronnosc srodkow do osiagniecia zwyciestwa - way-of-stupid-damage. Jednak nie twierdze, ze asysta w obecnym stanie nie jest OP.
I, Panie Praktyk, bardzo sugestywny opis realiow prawdziwego PvP. Jako samowolny przedstawiciel rentierow C0ven z PS chcialbym wyrazic nasza wdziecznosc dzielnym
wojownikom za wszelkie _nieludzkie_ wprost trudy jakie ponosza ! Macie nasze stale i nieslabnace wsparcie !
Przy obecnym systemie way-of-max-damage, kontra na powolne kotki sa np. super kotki a zwlaszcza tytany
A przynajmniej _powinny_ byc. Ale lepiej ich nie uzywajcie... Radze jako
zainteresowany utrzymaniem przez C0ven sova rentier
Swoja droga to ptaszki cwierkaja, ze Goony buduja scapsy w wiekszej ilosci
Bloby nabiora nowej jakosci ?