@GlassCutter
Nie rozumiem za bardzo Twojej wypowiedzi, ale w żadnym kite-shipie nie wystarczy włączyć modułów żeby wygrać walkę, bo każdy cel będzie próbował zawsze się wstrzelić w zasięg scrama, ewentualnie zerwać z punkta, więc wymaga to pewnej wprawy w manewrowaniu a już na pewno niedopuszczalne jest wyłączenie MWD w walce. Każdy wie, że kite ma dużo niższy DPS i potrzebuje więcej czasu żeby zjeść cel - 1 minuta może nie wystarczyć i przeważnie nie wystarcza. Dodatkowo zanim rozłożysz Incursusa to ten najczęściej zdąży zawołać kolegów i trzeba walczyć jeszcze z nimi - bez cap'a to może być trudne.
Można postawić wszystko na ostrzu noża i podnosząc DPS liczyć na to, że zdejmiemy cel zanim zostaniemy bez prądu, ale ja wolę nie stawiać wszystkiego na jedną kartę.
Chętnie poznam Wasze propozycje fitu dla Daredevil'a (te, które są w garażowni są stare jak świat i nie wiem jak się ma ich aktualność).
@Sokole:
Ja nie szukam "I win buttonów", wystarczy mi, że spadłem w Kestrelu z frakcyjnym punktem, który z definicji miał rozwalać wszystko z 30 km... boleśnie przekonałem się, że to tak nie działa (zmielił mnie Comet robiący 6km/s).