Autor Wątek: Faction shipy  (Przeczytany 29165 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpień 28, 2013, 07:53:15 »
Tego stracisz minutę po spotkaniu kogoś na lokalu

Dlaczego?

Goomich

  • Gość
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpień 28, 2013, 07:57:36 »
Bo nie masz doświadczenia.
Jak kogoś spotkasz, to dostaniesz takiej adrenaliny, że ci będzie uszami wypływać.

A w tym czasie przeciwnik cię zamorduje.

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpień 28, 2013, 07:59:14 »
aha

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpień 28, 2013, 08:34:21 »
No sorry... inaczej cap wystarcza na 1 min....

Dlaczego? Chcesz mi powiedzieć że w milicji kite shipami nazywa się szit który w obsłudze wymaga jedynie kliknięcia orbity, włączenia mwd i działek? Gdybyś zapoznał się z fitami na jakich latają "dorośli" to byś zobaczył że mało który nano/kite (nazywaj to jak chcesz) może latać na mwd dłużej niż minutę z groszami. Teraz wydłużają ten czas hacom, ale to już oznaka nowych czasów, gdzie wszystko musi być uproszczone, bo najwyraźniej nowi gracze wychowani w tym dziwnym środowisku zwanym milicją oczekują że ich statki będą latać perma mwd.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 28, 2013, 09:07:35 »
Na jego etapie wierzyłem w potęgę Stabbera Fleet Issue z frakcyjnym webem i jakimś uber tankiem armorowym + set... low grade Halo. Miał być, k....., "I win button".

W sumie to nawet wygrałem tym jakąś walkę vs. Thorax i Thrasher, ale generalnie dwa egzemplarze spadły mi bardzo szybko i otrzeźwiałem :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 28, 2013, 09:38:05 »
@GlassCutter
Nie rozumiem za bardzo Twojej wypowiedzi, ale w żadnym kite-shipie nie wystarczy włączyć modułów żeby wygrać walkę, bo każdy cel będzie próbował zawsze się wstrzelić w zasięg scrama, ewentualnie zerwać z punkta, więc wymaga to pewnej wprawy w manewrowaniu a już na pewno niedopuszczalne jest wyłączenie MWD w walce. Każdy wie, że kite ma dużo niższy DPS i potrzebuje więcej czasu żeby zjeść cel - 1 minuta może nie wystarczyć i przeważnie nie wystarcza. Dodatkowo zanim rozłożysz Incursusa to ten najczęściej zdąży zawołać kolegów i trzeba walczyć jeszcze z nimi - bez cap'a to może być trudne.
Można postawić wszystko na ostrzu noża i podnosząc DPS liczyć na to, że zdejmiemy cel zanim zostaniemy bez prądu, ale ja wolę nie stawiać wszystkiego na jedną kartę.

Chętnie poznam Wasze propozycje fitu dla Daredevil'a (te, które są w garażowni są stare jak świat i nie wiem jak się ma ich aktualność).

@Sokole:
Ja nie szukam "I win buttonów", wystarczy mi, że spadłem w Kestrelu z frakcyjnym punktem, który z definicji miał rozwalać wszystko z 30 km... boleśnie przekonałem się, że to tak nie działa (zmielił mnie Comet robiący 6km/s).

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 28, 2013, 09:40:53 »
Może ze mnie żaden spec od latania frytkami, ale jak Ty chcesz coś trafić z raili nie wyłączając MWD?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 28, 2013, 09:43:39 »
Może ze mnie żaden spec od latania frytkami, ale jak Ty chcesz coś trafić z raili nie wyłączając MWD?
Jak masz 90% web to nawet powinieneś liczyć że przeciwnik włączy MWD :D

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 28, 2013, 10:00:46 »
...jak Ty chcesz coś trafić z raili nie wyłączając MWD?

Coś tam zawsze wejdzie (opcja dłuższa), albo 'keep at range'. Zależy co przeciwnik ma na pokładzie i w czym przyleci, bo inaczej będzie się walczyć z blaster-Incursusem który na pewno nas nie sięgnie a inaczej z arty-Thrasherem.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 28, 2013, 10:01:43 »
Chętnie poznam Wasze propozycje fitu dla Daredevil'a (te, które są w garażowni są stare jak świat i nie wiem jak się ma ich aktualność).

Czy cokolwiek było zmieniane w railach/dd na tyle żeby fity które obowiązywały 4 lata temu się zmieniły? Szczerze mówiąc nie sądzę.

bo każdy cel będzie próbował zawsze się wstrzelić w zasięg scrama, ewentualnie zerwać z punkta

W dd Ci to nie grozi, czytałes jakie ma bonusy, right?


a już na pewno niedopuszczalne jest wyłączenie MWD w walce.

lol

Chętnie poznam Wasze propozycje fitu dla Daredevil'a (te, które są w garażowni są stare jak świat i nie wiem jak się ma ich aktualność).

http://eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=9167380

Tylko wiesz, to jest zupełnie inny statek i fit niż jesteś przyzwyczajony i raczej nim się nie wlatuje na plexy na pałe.. Więcej radości na Ci w 0.0 niż low.

Coś tam zawsze wejdzie (opcja dłuższa), albo 'keep at range'. Zależy co przeciwnik ma na pokładzie i w czym przyleci, bo inaczej będzie się walczyć z blaster-Incursusem który na pewno nas nie sięgnie a inaczej z arty-Thrasherem.

No jak chcesz TYM dd walczyć z arty trasherem dłużej niż jedna jego salwa to powodzenia. Chyba będziesz musiał przedefiniować sobie to czym jest pvp w eve, serio.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 28, 2013, 10:05:37 »
http://www.bu-fu.org/kb/?a=kill_detail&kll_id=62048

na anci powinno się lepiej fitować.
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 28, 2013, 10:22:00 »
Coś tam zawsze wejdzie (opcja dłuższa), albo 'keep at range'.

Tego się obawiałem.

Lata się manualnie (dwuklikami), MWD się pulsuje. Dlatego właśnie Cynabal, który na papierze ma capa na poniżej 2 minut, w praktyce jest cap stable (z deadspace MWD) z perma-Invulem.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 28, 2013, 10:41:44 »
bełty... a już na pewno niedopuszczalne jest wyłączenie MWD w walce. bełty...

make my day :D

Jedzie idiotycznym lolsekiem na wiele AU. Jest bodaj jeden statek w grze którym się w walce lata niemal perma MWD - a nawet nie bo w specyficznych sytuacjach wbijasz na 500 i też wyłączasz, nazywa się stiletto ale pewnie nie masz skili więc nawet nie szukaj co to ;)

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 28, 2013, 10:48:37 »
Sokole, tłukąc Incursusa, który nie ma nawet szansy żeby Cię dosięgnąć latanie manualne - moim zdaniem - nie ma sensu, bo 'keep at range' robi to po prostu lepiej (m.in. reguluje też prędkość). Co innego jak walczysz z celem, który ma Cię w zasięgu, albo się za bardzo "wierci", ale wtedy chwilowa utrat prędkości (wyłączenie MWD) oznacza, że przeciwnik albo Cię dojdzie albo się zerwie.Z drugiej strony wydaje mi się, że latanie manualne przy prędkościach 4 km/s i marginesie błędu 6 km (pomiędzy scramem a zerwaniem się celu) jest proszeniem się o guza i lepiej sprawdzi się świadome operowanie wszystkimi trzeba opcjami manewrowymi (approach, orbit, keep at range) - oczywiście kliknięcie orbity i liczenie, że załatwi to sprawę jest po prostu głupie.

Jedzie idiotycznym lolsekiem na wiele AU (...) ale pewnie nie masz skili więc nawet nie szukaj co to ;)

Centurion, jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to nie zaśmiecaj tematu. STFU&GTFO.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 28, 2013, 11:05:14 wysłana przez Dinozauriusz II Urwiryj »

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 28, 2013, 10:52:49 »
make my day :D

Jedzie idiotycznym lolsekiem na wiele AU. Jest bodaj jeden statek w grze którym się w walce lata niemal perma MWD - a nawet nie bo w specyficznych sytuacjach wbijasz na 500 i też wyłączasz, nazywa się stiletto ale pewnie nie masz skili więc nawet nie szukaj co to ;)

A crusader? Niby laserówka ale na dobrych skilach od elektryki i laserów masz stabilny cap.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 28, 2013, 11:06:37 »
Totalnie nie ogarniasz, że cel zwebowany na 90% stoi w miejscu. Dlatego właśnie ludzie fitują AB na Daredevile.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 28, 2013, 11:09:16 »
Sokole, tłukąc Incursusa, który nie ma nawet szansy żeby Cię dosięgnąć latanie manualne - moim zdaniem - nie ma sensu, bo 'keep at range' robi to po prostu lepiej (m.in. reguluje też prędkość). Co innego jak walczysz z celem, który ma Cię w zasięgu, albo się za bardzo "wierci", ale wtedy chwilowa utrat prędkości (wyłączenie MWD) oznacza, że przeciwnik albo Cię dojdzie albo się zerwie.Z drugiej strony wydaje mi się, że latanie manualne przy prędkościach 4 km/s i marginesie błędu 6 km (pomiędzy scramem a zerwaniem się celu) jest proszeniem się o guza i lepiej sprawdzi się świadome operowanie wszystkimi trzeba opcjami manewrowymi (approach, orbit, keep at range) - oczywiście kliknięcie orbity i liczenie, że załatwi to sprawę jest po prostu głupie.

Centurion, jak nie masz nic mądrego do powiedzenia to nie zaśmiecaj tematu. STFU&GTFO.


O stary :D
Jeżeli keep at range robi coś lepiej za Ciebie to faktycznie może najpierw polataj sobie na beltach w high secu, potrenuj z ratami :P
Powinieneś trafić parę razy na profilaktyczny blobik, który nauczy Cię trzymania dystansu i wyciąganie targetów :P

Póki co mówisz GTFO ludziom, którzy są w pvp dużo lepsi od Ciebie i to na każdym poziomie, doskonała droga.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 28, 2013, 11:14:47 »
manualne przy prędkościach 4 km/s i marginesie błędu 6 km (pomiędzy scramem a zerwaniem się celu) jest proszeniem się o guza

W sumie to chciałem o to samo zapytać. Bo jestem w stanie wyobrazić sobie latanie manualne BC'kami którymi przeważnie lata się po null,wh które w porównaniu do frytek nawet na MWD praktycznie stoją w miejscu. Ale nie bardzie widzę manerwrowanie frytkami gdy na liczniku jest 4000-5000 m/s a granica błędu wynosi +/- 3km czyli jak łatwo policzyć te 6km marginesu rozpędzoną wściękłą  >:D frtką pokonuje się w sekundę.

Jak ktoś jest w czasie 1 sekundy w stanie zmienić kierunek lotu (sensownie) i ogarniać 'pulsowanie' MWD to z mojej strony szacuneczek.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #53 dnia: Sierpień 28, 2013, 11:19:35 »
I dlatego właśnie mówimy o pulsowaniu MWD, a nie zapierdalaniu na nim non-stop. To nie tylko kończy capa, ale rozdyma sygnaturę w taki sposób, że można zostać zalfowanym przez cokolwiek większego co może się przyłączyć.

No i jeszcze pro-tip: nigdzie nie jest napisane, że zawsze i wszędzie musisz mieć stacklowany cel. Chodzi o to, żeby nie mógł uciec, gdy poczuje że przegrywa - to nie to samo ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #54 dnia: Sierpień 28, 2013, 11:21:45 »
mówisz GTFO ludziom, którzy są w pvp dużo lepsi od Ciebie i to na każdym poziomie, doskonała droga.

Mówię GTFO ludziom, którzy nie mają nic mądrego do powiedzenia i tylko zaśmiecają mi wątek nie przekazując żadnej wiedzy (nawet jeśli są lepsi - tego im nie odmawiam).
Co do keep at range - pokaż mi jak manualnie utrzymujesz zerowy (albo bliski zera) transversal na granicy swojego fallofa statkiem, który robi 4km/s, na prawdę chcę to zobaczyć.



Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #55 dnia: Sierpień 28, 2013, 11:25:24 »
Mówię GTFO ludziom, którzy nie mają nic mądrego do powiedzenia i tylko zaśmiecają mi wątek nie przekazując żadnej wiedzy (nawet jeśli są lepsi - tego im nie odmawiam).
Co do keep at range - pokaż mi jak manualnie utrzymujesz zerowy (albo bliski zera) transversal na granicy swojego fallofa statkiem, który robi 4km/s, na prawdę chcę to zobaczyć.

*naprawdę.
Jakby mi fraps działał tak jak powinien to chętnie bym to zrobił :D
No, ale w takim razie zostańmy przy tym, że wiesz lepiej.


FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #56 dnia: Sierpień 28, 2013, 11:57:51 »
mapryl

Sokole tego nie ogarnia, sam widziałem jak głupio spadł pimp Cyna bo nie ogarniał.
Ale na centrali zawsze można poświecić przykładem... jak to mówią papier wszystko przyjmie.

Daredewilem na railach nie lata się na AB...
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #57 dnia: Sierpień 28, 2013, 12:00:25 »
Ale nie bardzie widzę manerwrowanie frytkami gdy na liczniku jest 4000-5000 m/s a granica błędu wynosi +/- 3km czyli jak łatwo policzyć te 6km marginesu rozpędzoną wściękłą  >:D frtką pokonuje się w sekundę.

Co do keep at range - pokaż mi jak manualnie utrzymujesz zerowy (albo bliski zera) transversal na granicy swojego fallofa statkiem, który robi 4km/s, na prawdę chcę to zobaczyć.

Wy naprawdę uważacie że te 6km marginesu to problem dla dd?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #58 dnia: Sierpień 28, 2013, 12:00:41 »
Daredewilem na railach nie lata się na AB...


To akurat bzdura ;)

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #59 dnia: Sierpień 28, 2013, 12:01:26 »
cel zwebowany na 90% stoi w miejscu. Dlatego właśnie ludzie fitują AB na Daredevile.

Daredewilem na railach nie lata się na AB...

I bądź tu człowieku mądry....
FITTIpalti - słowo uzasadnienia?

Wy naprawdę uważacie że te 6km marginesu to problem dla dd?

Uważam, że problematyczne jest utrzymanie się w tym marginesie przy manualnym lataniu z prędkością 4km/s.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 28, 2013, 12:08:28 wysłana przez Dinozauriusz II Urwiryj »

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #60 dnia: Sierpień 28, 2013, 12:03:41 »
Meh kwestia gustu. Fity nie są zero-jedynkowe, fity są pełne odcieni szarości, są odbiciem duszy pilota :D
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #61 dnia: Sierpień 28, 2013, 12:14:28 »
Sokole tego nie ogarnia, sam widziałem jak głupio spadł pimp Cyna bo nie ogarniał.

Trolluj z sensem... co widziałeś? Link?

To, że mnie 4 Tornado rąbnęły wiosną na salwę na undocku?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

FITTIpalti

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 547
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: FITTIpalti
  • Korporacja: Beach Boys
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #62 dnia: Sierpień 28, 2013, 12:31:12 »
No chyba że w lolseku w mlicji gdzie wpadają na ciebie cele na sajcie.
W 0.0 przeważnie wszyscy od ciebie uciekają i trzeba zapierdalać żeby kogoś złapać.

Ale w sumie ja sie nie znam, nie bierz moich rad poważnie.
I've... seen things you people wouldn't believe... Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched c-beams glitter in the dark near the Tannhäuser Gate. All those... moments... will be lost in time, like tears... in... rain. Time... to die...

Lanca

  • Gość
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #63 dnia: Sierpień 28, 2013, 13:04:53 »
Uważam, że problematyczne jest utrzymanie się w tym marginesie przy manualnym lataniu z prędkością 4km/s.

Przy takiej prędkości wylecieć z marginesu można w bardzo krótkim czasie, to prawda (jak nie ogarniesz). Ale chodzi zwyczajnie o to, że przy obserwacji swojej prędkości i odległości do celu, możesz do tego marginesu bardzo szybko wrócić. To działa w obie strony :) Skilluj battle awareness na V.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #64 dnia: Sierpień 28, 2013, 20:58:10 »
Nie mam pojecia skad ludzie biora pałer na tlumaczenie ci czego kolwiek kolego ' Dinozauriusz II Urwiryj '
bije od ciebie ignorancja na 14.3 AU
Jesli chcesz sensownych i zrozumialych dyskusji,
to :
otworz umysl i chlon wszechwiedze,
powstrzymuj odruchy wymiotne,
nie pytaj bo i tak nie zrozumiesz tylko chłoń,
i nic sie nie boj ...za pare lat zaczniesz ogarniac,
wtedy odpowiesz sobie sam :]

narazie, wszelka dyskusja z toba przypomina kiepski troll albo tlumaczenie kozie dlaczego nie wpierdala sie paszportu dziadka Ahmeda
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #65 dnia: Sierpień 29, 2013, 07:48:31 »
nie pytaj bo i tak nie zrozumiesz tylko chłoń

No sorry, tak to na pewno nie działa...
Jakbyś jeszcze nie zauważył to kwestia fitowania DD'a wyjaśniła się już dawno a cała dyskusja zeszła na ręczne latanie frytkami.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2013, 07:56:55 wysłana przez Dinozauriusz II Urwiryj »

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #66 dnia: Sierpień 29, 2013, 08:54:05 »
Mimo wszystko to jest "noobgarten" i dopuszczalne są KAŻDE pytania, prawda?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #67 dnia: Sierpień 29, 2013, 09:05:10 »
Mimo wszystko to jest "noobgarten" i dopuszczalne są KAŻDE pytania, prawda?

http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12357.0

zasada chyba jest dość płynna
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #68 dnia: Sierpień 29, 2013, 15:00:19 »
Mimo wszystko to jest "noobgarten" i dopuszczalne są KAŻDE pytania, prawda?

Może i tak, ale skoro zadajesz pytanie to odpowiadający raczej oczekuje przyjęcia odpowiedzi, a nie odzywek w stylu "eee pierdolisz, pokaż mi jak to robisz" albo "eee ja w low secu to robiłem  inaczej" lub "stfu and gtfo".

Poza tym tak jak w temacie, który zalinkował Pusio, niekorzystanie z google i pisanie bazyliona postów na każdy możliwy temat to zwyczajne marnowanie czasu odpowiadających.


MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Faction shipy
« Odpowiedź #69 dnia: Sierpień 29, 2013, 15:06:20 »
Świetne podejście. Jeszcze nieco więcej takiego sosu zajebistości i na forum zostanie puszek z sokole i jego padawanem Rash'kan. Wtedy tematy w noobgarden będą furczały aż miło.

Noobgarden to temat dla noobów, a jak wiadomo noob to noob i uczy sie ciężko i z oporami. Pro-osłów nikt nie zmusza do zaglądanie tutaj. Jest tyle innych, atrakcyjnych, ciekawych i poruszających wpisów, które pojawią się co dzien na forum w innych działach, ze na pewno znajdą sobie zajęcie gdzie indziej.