Autor Wątek: Kerbal Space Program  (Przeczytany 8084 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 058
  • Respect: +23
    • Zobacz profil
Kerbal Space Program
« dnia: Czerwiec 04, 2013, 12:51:40 »
0
Ktoś gra? Jak wrażenia? Ja bawię się od około tygodnia. Udało mi się wysłać sondę na bliższy księżyc, zabić około 30 ludków, dwa razy wylądować bezpiecznie na Kerbalu i wysłać ludków na ten księżyc (niestety nie wrócili :D )
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

Starakopara

  • Gość
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 04, 2013, 12:59:31 »
0
Hatra, rzuciłbyś może jakimś linkiem :P

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 058
  • Respect: +23
    • Zobacz profil
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 04, 2013, 13:12:36 »
0
1. https://kerbalspaceprogram.com/
2. http://kerbale.pl/

Cytuj
About Kerbal Space Program

Kerbal Space Program is a multi-genre game where the players create their own space program.

In KSP, you must build a space-worthy craft, capable of flying its crew out into space, without killing them. At your disposal is a collection of parts, which must be assembled to create a functional ship. Each part has its own function and will affect the way a ship flies (or doesn't). So strap yourself in, and get ready to try some Rocket Science!

Main Features:

    The Vehicle Assembly Building and the Space Plane Hangar allows players to build spacecraft out of any imaginable combination of parts.
    Fully-fledged, Physics-based Flight Simulation ensures everything will fly (and crash) as it should.
    Take your Kerbal crew out of the ship and do Extra Vehicular Activities
    Fly out to Moons and other Planets
    Procedural Terrain delivers detailed terrain at a vast scale. The Kerbal Planet is 600km in radius!
    Mod-enabled, allows players to create new content and modify the game.
    Ship systems. Keep an eye out for engine temperatures and fuel levels, and try not to explode.
    Build ships with multiple stages, and jettison parts away as they burn out.
    Full control over the staging sequence allows for complex ships and advanced functionality.

Planned Features:

    Take on Missions to attract interest in your Space Program. Or use the Mission Planner to create your own missions.
    Manage your Space Program. Hire astronauts, train them, research and improve parts.
    Build Space Stations, and surface bases on other worlds.
    And a whole lot more!

KSP is still under development, so many things are not yet as they should be. We are working hard to be constantly improving the game however, and it will be regularly updated with bug fixes and new content, so make sure to check back for new versions. We are also always listening to feedback from the players, and we welcome ideas and suggestions.

Currently the game is being built as an open sandbox. There are no objectives yet. You're free to build anything you can think of, and fly it wherever you want, even into orbit.

The first versions are free to download and play, and will remain so forever. During development, the game is available for purchase at a discounted price, which we will gradually increase up to its final retail price as the game nears completion. So by ordering early, you get the game for a lot less, and you'll get all future updates for free. Please read this for more information.
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 058
  • Respect: +23
    • Zobacz profil
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 04, 2013, 13:15:01 »
0
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

ManganMan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
  • Respect: +64
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 04, 2013, 13:17:26 »
0
Ktoś gra? Jak wrażenia? Ja bawię się od około tygodnia. Udało mi się wysłać sondę na bliższy księżyc, zabić około 30 ludków, dwa razy wylądować bezpiecznie na Kerbalu i wysłać ludków na ten księżyc (niestety nie wrócili :D )

Hehe, ja tam grałem na moim Win7 32-bit. I tu chciałbym ostrzec wszystkich: Gra podobnież crashuje na systemach 32-bitowych. I to był jeden z powodów zmainy na Win8 Pro x64. A wracając do gry: W życiu nie miałem tak wielkiej frajdy (naprawdę: zmontować rakietę a potem patrzeć jak po paru beczkach zaraz po starcie wali w glebę... Bezcenne  :D). Tylko czemu cena jest taka kosmiczna...  :(


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 058
  • Respect: +23
    • Zobacz profil
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 04, 2013, 13:21:53 »
0
na Steam'ie jest za 20 euro. Z jednej strony dużo, z drugiej frajdy tyle, że ojeju :)

najważniejsze jest to, że fizyka w grze jest dobra, więc naprawdę trzeba się postarać, żeby wejść na orbitę i ją utrzymać :)
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
  • Respect: +7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 04, 2013, 19:13:15 »
0
Było już omawiane na centrali :)
Ja gram i Szakal :)

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 10 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
  • Respect: +8
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 04, 2013, 19:35:40 »
0
Ta
Dalej mam wkurw na dokowanie a do tego coś ostatnio rzadkie aktualizacje są.

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
  • Respect: +7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 05, 2013, 09:50:27 »
0
Co Ty masz za jazde z tym dokowaniem Szakal, przecież to banalne jest :P

Fakt rzadkie, ale ostatnio wprowadzili duży port dokowania a to jest wypas bo te mniejsze były strasznie słabe. No i rovery wypas :)

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 058
  • Respect: +23
    • Zobacz profil
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 05, 2013, 12:57:58 »
0
Mi się jeszcze nie udało dockowania zrobić, natomiast naumiałem się latać Kerbalem po księżycu :) Odlecialem na 5 kilometrów od lądownika i paliwo w plecaku się skończyło. Jak jeb**m o powierzchnię to tylko sie zadymiło :)
Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
  • Respect: +7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #10 dnia: Czerwiec 05, 2013, 21:50:28 »
0
Dokowanie jest banalne, nawet łatwiejsze niż lądowanie na księżycu IMO, zwłaszcza jak się trafi na jakiś nierówny teren :D

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 10 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
  • Respect: +8
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #11 dnia: Czerwiec 06, 2013, 19:32:55 »
0
hmm no widzisz :D ja sobie ląduje gdzie chce i jak chce
a dokowanie jest 50/50 ze się uda :D

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
  • Respect: +7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #12 dnia: Czerwiec 06, 2013, 19:48:40 »
0
Ja też sobie ląduje :) mowie tylko co jest technicznie trudniejsze :)

Poza tym pogadamy jak wylądujesz a potem wrócisz z eve :D

Hastrabull

  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 058
  • Respect: +23
    • Zobacz profil
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #13 dnia: Czerwiec 07, 2013, 11:19:43 »
0
Dobra poddaje się.  Jak dockowac? Nie potrafię spowodować żeby dwie jednostki znalazły się koło siebie na orbicie...

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2

Jak masz się tu kogoś bać, to mnie...
buahahaha <- demoniczny śmiech

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
  • Respect: +311
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #14 dnia: Czerwiec 07, 2013, 12:02:42 »
+2
Cały czas czytam topic tego wątku jako "Kerbir Space Program"... :P

Szakal

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 763
  • 10 lat z EvE. Kupa czasu ;] Date of Birth 2004
  • Respect: +8
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Szakal
  • Korporacja: Caldari Provisions
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 07, 2013, 14:55:26 »
0
hehe lol


Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
  • Respect: +7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 07, 2013, 15:10:30 »
0
Hastra, jeśli znasz troche mechanike orbitalną to wiesz pewnie że im bliżej 'centrum' tym statek leci szybciej im dalej tym wolniej. Czyli na orbicie w perycentrum jesteś najszybszy a w apocentrum najwolniejszy. Więc jeśli masz statek A na orbicie powiedzmy 100km która jest mniej więcej kołowa a nie eliptyczna wówczas prędkości w punktach apoapsis i peryapsis będą mniej więcej zbliżone.
Teraz masz statek B którym dostajesz się na taką samą orbitę 100km tylko problem jest taki że nie są one 'obok siebie' i musisz jednym 'dogonić' drugi albo drugim spowolnić żeby pierwszy Cie dogonił. Wariant drugi jest prostszy. Po prostu w perycentrum przyspiesz statkiem B tak żeby zmienić orbitę na eliptyczną, spowoduje to to że statek B bardziej zwolni w apocentrum a wtedy drugi Cię dogoni, przy kolejnym wejściu w perycentrum zwolnij tak, żeby wrócić na właściwą orbitę eliptyczną. Idealnie będzie jeśli dokładnie w wejściu w perycentrum oba statki się 'zetkną'.
Czas który jest potrzebny na 'spotkanie' się tych statków w perycentrum łatwo jest sprawdzić ustawiając statek docelowy jako target, dodając manewr 'prograde' (czyli przyspieszenia w celu wejścia na wyższą orbitę) w perycentrum i obserwując jak zmieniają się punkty intersection i pozycja statków w punktach intersection.

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
  • Respect: +7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 07, 2013, 16:50:22 »
+1
Specjalnie dla Ciebie (i dla Szakala co ciągle nie umi :) ) popełniłem tutorial dokowania:

















Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
  • Respect: +7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 27, 2013, 11:45:53 »
0
Wyszła nowa wersja KSP - 0.21
Fajne zmiany, m. in. nowe grafiki, od nowa przepisany moduł SAS i nowy budynek w space center - Astronaut Complex.
Pełna lista zmian tutaj

ManganMan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
  • Respect: +64
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 27, 2013, 12:42:23 »
0
Wyszła nowa wersja KSP - 0.21
Fajne zmiany, m. in. nowe grafiki, od nowa przepisany moduł SAS i nowy budynek w space center - Astronaut Complex.
Pełna lista zmian tutaj
To i jeszcze więcej za jedyne 22,99$/€ na Steamie (niepotrzebną walutę skreślić) :P


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

ManganMan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
  • Respect: +64
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #20 dnia: Październik 24, 2013, 21:38:17 »
0


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
  • Respect: +7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 15, 2013, 12:32:42 »
0

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
  • Respect: +7
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #22 dnia: Grudzień 30, 2013, 22:59:21 »
0
Znów promocja na kerbale -40%
http://store.steampowered.com/app/220200/

poza tym wyszła jakiś czas temu wersja 0.23 gdzie jest już działający tryb kariery, coraz więcej modułów i innych wesołych innowacji :)

ManganMan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
  • Respect: +64
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 16, 2014, 18:32:02 »
0


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

ManganMan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
  • Respect: +64
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Kerbal Space Program
« Odpowiedź #24 dnia: Grudzień 16, 2014, 17:24:52 »
0


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

 


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal