Autor Wątek: War Thunder  (Przeczytany 298187 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #350 dnia: Sierpień 05, 2014, 11:15:48 »
A mówimy o arcade?

Nie sądzę ;) W arcade parametry poszczególnych samolotów nie maja jakiegokolwiek odniesienia do tego co występuje w innych trybach gry. (bf109 w arcade jest BnZ!! LOL)

Taktyki są inne.. Kto na arcade wspina się tak wysoko, przede wszystkim po co? Wszystko dzieje się do 2 tysięcy, a atutem fok są ich działa, a nie potencjał do nurkowania z prędkością 900+ i ogromna zwrotność w nurkowaniu która rozerwałaby na kawałki inne maszyny.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #351 dnia: Sierpień 05, 2014, 11:46:52 »
Kto na arcade wspina się tak wysoko, przede wszystkim po co?

Bo bombowce latają wysoko i jeśli nie zabijesz bombowców, przegrasz Ground Strike w poniżej 10 minut.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #352 dnia: Sierpień 05, 2014, 12:06:50 »
To prawda, nie odnosiłem się do AB, zapomniałem, że Ty tylko tam latasz. Ale z drugiej strony czasem dla szybkiego odstresowania wskakuje na AB i P-47 też się fajnie sprawdza. Nabrać trochę wysokości, trzymać się w miare blisko sojuszników i pingować wrogów z 4 km, czyste BnZ

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 912
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #353 dnia: Sierpień 05, 2014, 19:37:27 »


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #354 dnia: Sierpień 05, 2014, 21:25:19 »
Mój nick:

Gauntowsky

dodawać zapraszać nakurwiamy :D
pewpew

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #355 dnia: Sierpień 05, 2014, 21:32:08 »
zniżasz się do  jeżdżenia czołgami?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #356 dnia: Sierpień 05, 2014, 22:24:11 »
zniżasz się do  jeżdżenia czołgami?

nagrałem się w wota, mam dość : (
pewpew

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 912
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #357 dnia: Sierpień 05, 2014, 23:24:42 »
Mój nick:

Gauntowsky

dodawać zapraszać nakurwiamy :D
Ku*wa konto szlg mi trafiło  >:(

Łejt... Deja Vu? :-\


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #358 dnia: Sierpień 06, 2014, 10:55:22 »
nagrałem się w wota, mam dość : (

Też tak mam... poza tym, WT zjebał przeraźliwie i żeby grać w czołgi, musisz przesadzać załogi z samolotów w czołgi. Ponieważ nie każda załoga może latać nie każdym samolotem (i to samo z czołgami), trzeba byłoby pamiętać jaki czołg i jaki samolot miało się na każdym z 5 slotów w 5 nacjach. Pierdolę.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #359 dnia: Sierpień 06, 2014, 11:31:10 »
dwóch nacjach, czołgi są na dwóch nacjach narazie, ponadto w cv załogi masz na co jest przeszkolona

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #360 dnia: Sierpień 06, 2014, 12:17:15 »
ale niewygodne jak cholera :)
Sneer Quen

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #361 dnia: Sierpień 06, 2014, 12:20:07 »
Wiem i wkurzające :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #362 dnia: Sierpień 06, 2014, 13:42:57 »
Przestańcie grać arkejda to się problem rozwiąże :P 1 załoga na latadła 1 na czołgi

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #363 dnia: Sierpień 06, 2014, 13:43:12 »
Dostałem się do CBT Ground Forces, odpaliłem raz, zobaczyłem jak to jest rozwiązane, złapałem się za głowę i od tamtej pory - ani razu tego nie ruszyłem. Sorry.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #364 dnia: Sierpień 06, 2014, 14:00:58 »
Przestańcie grać arkejda to się problem rozwiąże :P 1 załoga na latadła 1 na czołgi

Amen. Dodatkowo jak tanki w war thunderze to tylko full symulacja. Bez znaczników, bez spotowania. Pełna dzikość :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #365 dnia: Sierpień 06, 2014, 14:01:23 »
A cała masa ludzi cieszyła pyski że WG ma przesrane ze swoimi czołgami jak Graund Foces wejdą
A tymczasem wieją z WT spowrotem do WoT aż się kurzy

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #366 dnia: Sierpień 06, 2014, 14:12:30 »
A cała masa ludzi cieszyła pyski że WG ma przesrane ze swoimi czołgami jak Graund Foces wejdą
A tymczasem wieją z WT spowrotem do WoT aż się kurzy

Tanki w war thunderze są cholernie młodym produktem, maja masę bugów, są źle zbalansowane, kiepsko współpracują z samolotami itd. Co nie zmienia faktu że tryb pełnej symulacji i model uszkodzeń/zniszczeń powoduje że na rozgrywkę wot'a patrzę jak gracz eve na gameplay wow'a :P

War Thunder ma jeszcze dużo do zrobienia z tankami, ale wyobraź sobie wota bez pasków życia, bez spotowania, bez znacznikow i innych arkadowych dodatków.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #367 dnia: Sierpień 06, 2014, 14:51:21 »
Obie gry mają swoją specyfikę i wkurwiające elementy. Przy czym dwa najbardziej wkurwogenne mają wspólne
- strzały za zero  - podczas gdy pocisk teoretycznie przechodzi przez czołg na wylot dziurawiąc po drodze co najmniej połwę załogi silnik i pare innych rzeczy - w WT przynajmniej jakieś ochłapy za takie trafienie są
- spoting - w wot wkurwiają sytuacje w których maus chowa się za kepką trawy 50m od Ciebie, w WT jest to nie tyle bug co chujowo zrobione UI przez które czołg który był na moim chudzie wrakiem nagle ożywa i dostaje znacznik przeciwnika, albo wyłącza covert clacka tuż za tobą itp
gram w obie obecnie raczej z małą intensywnością zwiekszając aktywność zazwyczaj po zmianach

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #368 dnia: Sierpień 06, 2014, 15:15:24 »
Obie gry mają swoją specyfikę i wkurwiające elementy. Przy czym dwa najbardziej wkurwogenne mają wspólne
- strzały za zero  - podczas gdy pocisk teoretycznie przechodzi przez czołg na wylot dziurawiąc po drodze co najmniej połwę załogi silnik i pare innych rzeczy - w WT przynajmniej jakieś ochłapy za takie trafienie są
Może nie tyle strzały za zero w WT o ile chujowe bugi powodujące że nikt nie gra niemcami na wyższych tierach (strzał w wieże i nie masz działa). Nie gram na tyle często tankami (a jeśli gram to tylko symulacje) żeby wyrokować czy był strzał za zero czy ding/bez przebicia, ale do tej pory z czymś takim się nie spotkałem.

- spoting - w wot wkurwiają sytuacje w których maus chowa się za kepką trawy 50m od Ciebie, w WT jest to nie tyle bug co chujowo zrobione UI przez które czołg który był na moim chudzie wrakiem nagle ożywa i dostaje znacznik przeciwnika, albo wyłącza covert clacka tuż za tobą itp
gram w obie obecnie raczej z małą intensywnością zwiekszając aktywność zazwyczaj po zmianach

Pro tip: włącz WT na symulacji i zapomnij o spotingu. Zaczną za to wkurwiać ruskie tanki które są zielone i na tle trawy, krzaków i liści widać je 'trochę' słabiej niż niemieckie :P Poza tym jest git.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #369 dnia: Sierpień 06, 2014, 15:34:02 »
Cytuj
Może nie tyle strzały za zero w WT o ile chujowe bugi powodujące że nikt nie gra niemcami na wyższych tierach (strzał w wieże i nie masz działa). Nie gram na tyle często tankami (a jeśli gram to tylko symulacje) żeby wyrokować czy był strzał za zero czy ding/bez przebicia, ale do tej pory z czymś takim się nie spotkałem.
W WT winię za to spieprzony model uszkodzeń. Co jak co ale kumulacyjny z obrzyna 75mm na stugu aplikowany w blachę za którą jest na t-28 silnik kończyło się 1 exp i 10 lwami zamiast efektownego pierdolnięcia... że nie wspomne o małym skurwysynie aka t-50 którego można okładać zarówno 76mm na suczy, 57mm zis, czy też dłuższej 75mm niemieckiej zeskutecznością na równi z 20mm pelotką... wróć, pelotka będzie skuteczniejsza bo przez zrytą mechanikę władowanie magazynka w coś daje dużą szansę uszkodzeń

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #370 dnia: Sierpień 06, 2014, 15:37:44 »
Gdybym wcześniej nie grał z rok w WoT, to może miałbym większe parcie na czołgi w WT. A tak, to wolę sobie polatać. Wczoraj pierwszy raz mogłem potestować Meteora :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #371 dnia: Sierpień 06, 2014, 15:42:37 »
lądowania takie jakie sugeruje nazwa? :lol:

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #372 dnia: Sierpień 06, 2014, 15:56:31 »
Nie, całkiem kulturalne... ale niestety, nie wznosi się znacząco lepiej od zwykłych myśliwców. Na razie więc odblokuję sobie Vampire'a.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #373 dnia: Sierpień 06, 2014, 18:24:01 »
Nie, całkiem kulturalne... ale niestety, nie wznosi się znacząco lepiej od zwykłych myśliwców. Na razie więc odblokuję sobie Vampire'a.

Może poprawi Ci humor fakt że odpowiednik po stronie niemców czyli he162, wznosi się niewiele lepiej (ale to nie ma aż takiego znaczenia jak u zwykłych myśliwców) za to jest koszmarnie wolny. Generalnie jakiekolwiek szanse z innymi myśliwcami ma tylko jeśli jest w stadzie.. Generalnie meteora naprawili od czasu jak latam odrzutowcami, a henkla systematycznie dociskają do ziemi.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #374 dnia: Sierpień 06, 2014, 18:30:43 »
że nie wspomne o małym skurwysynie aka t-50 którego można okładać zarówno 76mm na suczy, 57mm zis, czy też dłuższej 75mm niemieckiej zeskutecznością na równi z 20mm pelotką... wróć, pelotka będzie skuteczniejsza bo przez zrytą mechanikę władowanie magazynka w coś daje dużą szansę uszkodzeń

Obczaj sobie model tego małego skurwiela, tam jest gdzie dingować. Ale akurat z 75 dobrze przymierzonym zwykłym pociskiem AP/HE powinien pufać bez marudzenia.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #375 dnia: Sierpień 06, 2014, 18:37:29 »
Za dingi nie dostaje się exp i kasy.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #376 dnia: Sierpień 06, 2014, 18:49:35 »
Może poprawi Ci humor fakt że odpowiednik po stronie niemców czyli he162, wznosi się niewiele lepiej (ale to nie ma aż takiego znaczenia jak u zwykłych myśliwców) za to jest koszmarnie wolny. Generalnie jakiekolwiek szanse z innymi myśliwcami ma tylko jeśli jest w stadzie.. Generalnie meteora naprawili od czasu jak latam odrzutowcami, a henkla systematycznie dociskają do ziemi.

Dosłownie wczoraj stuknąłem takiego w swoim Bf-109K-4, gdy ten próbował świecą gonić jakiegoś Spitfire'a i przeciągnął.

Meteor zdziwił mnie też brakiem przyśpieszenia w poziomie. Vmax też taki sobie, chyba 720 km/h @8000.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #377 dnia: Sierpień 06, 2014, 18:50:47 »
Z jakiej odległości go myziałeś? Ładowałem w bok nad gąsienice czy jakieś smyrnięcia jak w wocie które tam wchodzą za pełny dmg? Tutaj urwanie połowy poszycia nic nie znaczy. Sorry jeśli piszę oczywiste oczywistości, ale kombinuje co mogłeś zrobić źle.

Za dingi nie dostaje się exp i kasy.
Dostaje się, jeśli energia kinetyczna była wystarczająca żeby naruszyć coś w środku to zalicza Ci uszkodzenie.

Meteor zdziwił mnie też brakiem przyśpieszenia w poziomie.
Witam w świecie jetów ;) Wyjątkiem był he162 przez jakieś 2 tygodnie dawno dawno temu gdy go odblokowałem, przyspieszał jak motorek, ale był wolny :) Teraz nie przyspiesza i dalej jest wolny :D
« Ostatnia zmiana: Sierpień 06, 2014, 18:58:34 wysłana przez GlassCutter »
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #378 dnia: Sierpień 06, 2014, 18:57:53 »
Pomyślmy.. bok wieży, tył wieży, pancerz burtowy tam gdzie spodziewałem się silnika / baku / amunicji (czytaj różne punkty wzdłuż burty pojazdu nad gąsienicami), dupsko też rózne punkty. Jedyny w miare pewny punkt który pozwala to wybebeszyć na hit raz na dwa trzy razy to wsadzenie kumulacyjnego w ryj kierowcy przez jego klapę na froncie. Od trafień w inne miejsca też zdaża się że mam go z bani ale nie tak często. Totalny random. Wczoraj szczytem stało się jak sam siedziałem w tym małym ***** i zaliczyłem kolejno 3 ostrzały artyleri na ryj. Akurat reperowałem lufę więc czołg był oczywiście nieruchliwy przez ponad minutę. Jak skończyłem się naprawiać pojechałem szukać gnojków którzy mi zrzucili na łeb bombardowania

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #379 dnia: Sierpień 06, 2014, 19:03:02 »
Włącz sobie jazdę testową, tam są te gnojki nieruchome można eksperymentować. Na spokojnie sobie sprawdzisz.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #380 dnia: Sierpień 06, 2014, 19:07:49 »
Wiesz nie to żebym uważał się za jakiegoś pro w czołgach, ale może w zamian za Twój czas i Twoje rady o WT, ja mogę Ci się odwdzięczyć radami z mojego bogatego doświadczenia w pvp w Eve...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #381 dnia: Sierpień 06, 2014, 19:20:41 »
Wiesz nie to żebym uważał się za jakiegoś pro w czołgach, ale może w zamian za Twój czas i Twoje rady o WT, ja mogę Ci się odwdzięczyć radami z mojego bogatego doświadczenia w pvp w Eve...

Oka, to ja już milknę :D
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Khurghan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khurghan
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #382 dnia: Sierpień 07, 2014, 08:34:29 »
W T-50 najlepiej strzelać pod wieżę. Wchodzi jak w masło.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 912
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #383 dnia: Sierpień 08, 2014, 08:34:53 »


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 329
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: War Thunder
« Odpowiedź #384 dnia: Sierpień 08, 2014, 08:42:56 »
W T-50 najlepiej strzelać pod wieżę. Wchodzi jak w masło.
Owszem ale mi chodzi o takie wejście po którym dziad chociaż przestaje do mnie strzelać bo działko to on ma straszne jak na ten tier :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.