Waść jak rozumiem w roli monitora używasz powierzchni lodowiska do hokeja za pośrednictwem rzutnika?
Nie, tylko 24".
To były SKUTECZNE bulidy
Na cwanym barbarzyńcy mogłem nie martwić się o to żeby któryś majcher mial natywnie albo z czachy mana drainy coby manna przy machaniu sie nie konczyła za szybko, na nieco podpakowanej wiedźmi dzieki sile miałem twardą dupę dzieki płycie i walnięcie w sytuacjach w których magia zawodziłą
No czyli robiłeś postaci uniwersalne. A Blizzard od tego odszedł, i tyle w tej dyskusji. Jednym się podoba innym nie, a każdy ma swoje racje.
A u kowala bieresz klikasz na kowadlo, kursor się zmienia i mozesz po kolei klikać to co chcesz przetopić, tak jak przy sprzedawaniu.
No popatrz, a u mnie nie przetapia tylko ubiera ten item, jak bym nie klikał.
@Pol Kent: zmoczyłeś się jak mogłeś mi to napisać?
Pelna uniwersalność by była jakby barbażyńca mógł wziać w łapy kostór maga i zacząć sypać zaklętymi w nim firebalami jak z CKM. Ja chcę elastyczności. Tak się skłąda że kiedyś trochę machałem mieczem i wiem że przejście z jednego stylu w drugi to nie jest czas liczony w minutach ale sekundach i aby to zrobić nie trzeba przerywać walki, chyba ze mówimy o tak radykalnej zmianie jak zmiana uzbrojenia i towarzyszacemu mu opancerzeniu.
Nie rozumiem dlaczego uparcie przyrównujesz całkowitą zmianę skilli i buildu na postaci w trakcie walki, do zmiany stylu szermierczego? Jedno ma się nijak do drugiego.
Weźmy za przykład Wiedzmina. W obu częsciach aby zmienić styl walki nie trzeba było wywoływac menu, owszem można to było zrobić ale była też opcja skrótu klawiszowego. Zmiana stylu nie następowała insta ale można to bylo zrobić bez przesówania kursora z polo walki na menu.
Ups... w drugim Wiedźminie nie ma stylów przełączanych przyciskami. Możesz walić szybkim albo silnym według własnego widzimisie w każdej chwili. Ale tak czy siak nie uważam, aby zmiana stylu walki była równoznaczna z insta zmianą dostępnych skilli. I ponownie porównujesz całkowicie odmienne gry, próbując udowodnić felerność jednej z nich, bo ta druga ma "lepsze" rozwiązanie.
Ekhem.. rakiety
Przykład odnosił się do dział, więc się nie wymądrzaj.
A rakiety też można fitować na long (HML/Cruiz) albo na short z wygarem (HAML/Torpedo), więc idea pozostaje ta sama.
Przepraszam co? Co się dalej niby zmienia że któryś z moich zarzutów staje się nieaktualny? Grafika? zmieni się pejzarz to może grafika stanie się ciekawsza. Sterowanie się zmieni? po 20 lvl jednak dostanę programowani skili pod f1, f2 itp?
Dalej dowiem się tylko co jest dalej w fabule miecz zajebistości +6, +2 do gwałtu wymienię na taki +12, +20 do gwałtu, założę cięższy pancerz.
Nie, ale po dłuższym czasie obcowania z grą przyzwyczajasz się do pewnych rozwiązań, zaczynasz lepiej rozumieć co stało za innymi i zamiast szukać dziury w całym zaczynasz się dobrze bawić. No chyba, że ktoś gra z założeniem, żeby wytknąć jak najwięcej błędów (w jego mniemaniu).
Ja nie narzekam, ja konstruktywnie krytykuję a jak twierdzisz inaczej to zaraz dostaniesz tydzień urlopu od forum na przemyslenie stanowiska
Narzekasz. Na konstruktywną krytykę był czas przez pół roku trwania bety. Teraz konstruktywność twojej krytyki jest co najmniej wątpliwa.
A wprowadzanie cenzury, gdy ktoś się nie zgadza z Twoim światopoglądem nie jest najlepszą metodą na dyskusję. Ale co kto lubi, do zobaczenia za tydzień.