0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
w przypadku bumpa zaskakuje dopiero gdy predkosc spadnie ponizej maksymalnej
@KiraWedług Ciebie, pilot który dobrze dobiera przeciwnika (czyt. takiego którego można pokonać) jest słabym pilotem? Prawdziwy pefauper to taki który rzuca sie na wszystko co sie rusza nie ważne czy ma choćby nikłe szanse?
a maksymalna dla zwebowanego do granic możliwości frachta to? ile? 5m/s?Venzon, właśnie udawadniasz że mam rację.
mechanika webow i bumpowania nie powinna miec zwiazku z ctrl + space - warp, tak samo jak align, powinien byc mozliwy do przerwania w dowolnej chwiliskoro podczas bumpa mozna przerwac np align to dlaczego nie mozna przerwac warpa...?albo to jest celowy ficzer oprogramowany przez ccp albo wkradl im sie bug... dla mnie to wyglada na buga bo nie sadze zeby jakis programista przewidzial taka sytuacje i specjalnie tak oprogramowal mechanike
No, do 2012.03.20 13:39:27 polskiego czasu jest to exploit. Strzeżcie się!
Edit: http://community.eveonline.com/news.asp?a=single&nid=4944&tid=1 czyli jednak powinno dać się warpa zastopować i na tym bug polega.
Chyba od?
No i po co spędziłem całe dwie minuty, żeby wymyśleć countery na to?
Jesteś bogatszy o wiedzę, że wydokowując ze stacji JFem powinieneś najpierw go zatrzymać, idealnie jeszcze w docking range, a potem robić cokolwiek typu alignowanie.Człowiek uczy się całe życie!
Nie? Ja bym powiedział że programista stworzył mechanikę bez robienia wyjątków w szczególnych sytuacjach (nowa definicja MMO?).Jeśli w normalnej sytuacji (bez webów) ctrl+space przerywa warp dopiero przy prędkości potrzebnej do wejścia w warp, i nikomu to nie przeszkadza.To dlaczego przeszkadza Ci że ta sama mechanika ma zastosowanie z użyciem weba?
ale puki co, to nie znaczy że to jest exploit, wszystko jest zgodne z mechaniką gry.
An exploit (from the verb to exploit, in the meaning of using something to one’s own advantage) is a piece of software, a chunk of data, or sequence of commands that takes advantage of a bug, glitch or vulnerability in order to cause unintended or unanticipated behavior to occur on computer software, hardware, or something electronic (usually computerised).