Dust nareszcie zdycha .
+1
Bardzo broniłem tej gry wcześniej, kiedy wciąż miała potencjał. Ostatnimi czasy wszystkie zmiany w grze rozgrywały się wokół "+2/-2%" do dmg tu i tam pod przykrywką balansu gry z jednoczesnym wpychaniem kosmetyki do kieszeni graczy, byle by klienci wydali więcej dolców
A ja tą grę atakowałem, głównie z powodu platformy jaką wybrali. FPS na padzie...
I jestem pozytywnie zaskoczony faktem, że ten trup tak długo się rozkładał.
Jeżeli wciąż wierzycie że CCP w przyszłości zrobi dobrego FPS'a i to jeszcze na PC(a co!) to nie obraźcie się na mnie, ale zazdroszczę wam tej naiwności;
Czy ja wiem, czy to takie naiwne? CCP miało masę czasu żeby wyciągnąć z Dusta odpowiednie wnioski. W wyciąganiu wniosków ze swoich błędów są nawet nieźli, problemem jest czas reakcji
Tworzenie FPSa to była dla nich nowość, wierzę, że czegoś się na tych eksperymentach nauczyli. Czy kolejny FPS na PC będzie wielkim sukcesem? Ciężko stwierdzić. Na pewno mają dość doświadczeń, żeby zrobić lepszy.
i jednocześnie zastanawiam się czy to aby na pewno jest łatwowierności, a nie coś wypracowanego przez silną prace ludzi z marketingu CCP, bo to oni są najbardziej zajebiści w tej firmie - goście od budowy wizerunku, bo jeżeli developerzy coś spartolą to goście od budowy wizerunku sprawią że będziesz chciał coś od nich jeszcze w przyszłości kupić.
Ja akurat ten ich dział marketingu oceniam słabo. Na dobrą książkę czekam od lat. Poprawnie nakręcony film/serial też zrobiłby swoją robotę (pewnie nawet większą z racji szerszego grona odbiorców). A tu nic.
Jeśli developerzy coś spartolą to czekasz na fix i grasz dalej, bo na rynku nie ma alternatywy dla EVE. I żadna w tym zasługa marketingu.
IMO Valkyrie okaże się fiaskiem z podobnego powodu co Dust. Ludzie nie będą chcieli wydać dodatkowej kasy tylko po to żeby grać w jedną grę więcej. Tak więc CCP nie zbije fortuny na nowej grze i nie będzie miało ambicji na nową produkcje, albo zrobi coś kompletnie szalonego tzn. zrobi tego FPS'a powielając dokładnie te same błędy produkcyjne.
Sukces FPSu na PC będzie zależeć między innymi od tego jak silnie powiążą go z mechaniką EVE. Jeśli zrobią to dobrze, ja sam od razu piszę się do strzelania (mimo że za FPSami nie przepadam).