Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Isengrim

Strony: [1] 2 3 ... 60
1
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Luty 14, 2019, 17:47:30 »
Kurde, Elise sensownie pisze... pod jego postem ex-CCP Logibro jednak jest mniej optymistyczny... szkoda.

2

TIL snuff to superblob. :v Chyba nie bardzo wiesz co oznacza to pojęcie :v


Dude, byłem w skillu, nie czytałeś co DRF a potem Tri. pisało o naszym superblobie? :D

Oczywiście, że jesteście częścią szeroko pojętego bloba, od kiedy sprzedaliście się Goonom. :P

3
Fajnie Herezja że trzymasz formę jak w przeszłości i pouczasz ludzi grających w tę grę nie grając w nią od (co najmniej) 5 lat. :D

Oczywiście że najtblu i koledzy piszą z perspektywy superbloba i także nie są w 100% obiektywni, oprócz tego wprowadzają tu redditowo-chanowy sposób dyskusji najwyraźniej infekujący B B C i inne bloberskiej sojusze, ale jak ktoś gra w tę grę, to powinien być mniej więcej do tego przyzwyczajony, wystarczy wlecieć do dowolnego systemu zamieszkałego przez TAPI, nie mówiąc o starciach z takimi kretynami jak TISHU.

Ale wszelkie rozwiązania zmierzające do tego, żeby wykastrować capitale do poziomu uzbrojonych frachtowców są absurdalne i z perspektywy gry nie mają sensu. Ludzie chcą walczyć capitalami, nawet jeśli nie żyją w blobie i lubią też small gang warfare.

Tak naprawdę były już rozwiązania, które uniemożliwiały tytanom i superom skuteczne masakrowanie small gangów (nerf trackingu tytanów na przykład) i do tych rozwiązań moim zdaniem można byłoby wrócić. Bardzo prostą i skuteczną zmianą byłoby zbuffowanie Cyno Inhibitora, tak żeby dawał się go repić oraz żeby dało się go postawić na bramie lub pod stacją (skoro cyno można, to czemu nie inhibitor?). Nie chodzi o to, żeby w 10 bomberów można było bez problemu zabić Nyxa, ale o to, żeby łapiąc wrogą Gilę można było zabezpieczyć się przed natychmiastowym wskokiem 10 FAXów.

4
Flamewar / Odp: Jak zacząć grę w EvE....kilka rad od wujka
« dnia: Luty 13, 2019, 11:50:36 »
Flejmwary z czasów BoB/Kenzoku/NoAnimezone vs RSF. Chyba to był najfajniejszy okres w tej grze.


5
To Ty jeszcze nie masz Tytana ? a przecież byłeś dyrkiem w c0venie.. pfff.

E tam dyrkiem, ustawiaczem standów i przez krótką chwilę negocjatorem POSów (jak się okazało, głównie dla Karamby) po odbiciu Esoterii za drugim razem. Za co dostałem całego jednego PLEXa (starego) i to też po ciężkim shitstormie ze strony kilku osób, że jak to, dlaczego za jakieś tam gadanie ma być PLEX. :P

No i cóż, pewnie jestem frajerem. :D

6
Myślę, że trochę rozumiem obie szeroko pojęte strony pyskusji, i z obiema się nie zgadzam :D No więc pomysły w stylu "zlikwidować capitale hurr durr" są absurdalne, równie dobrze można zrobić rollback serwera i skasować Injectory - a jak wiemy tego CCCP nie zrobi, bo to jest czysta żywa kasa. Są to też pomysły po prostu złe - capitale dają całkiem sporo fajnej zabawy, generują kontent (jak się dadzą złapać na anomalce) itp. Bardzo lubię latać Dreadami na przykład... tylko to nie ma sensu, bo czy lecisz solo Dreadem (a były takie zabawy tuż po wprowadzeniu możliwości skakania przez bramy) czy 5 Retributionami, i tak skończy się cynem na pysk i Superem.

I tu dochodzimy do drugiej strony - problemem nie jest siła capitali, tylko brak jakiegokolwiek sposobu obrony przed eskalacją czy przeszkadzania bloberom w blobowaniu. Cyno inhibitor to jakiś żart, PANIC działający równocześnie z Cyno to jedna z najbardziej zje**nych mechanik tej gry, możliwość dokowania Superów w Keepstarach pozwala każdemu idiocie w blobie mieć po kilka i logować się/wydokowywać na ping... I tu moim zdaniem CCCP ma wiele do zrobienia, nie tracąc równocześnie przychodu (bo cynoalty dalej będą się przydawać, tylko do czegoś trochę innego).

Jestem w tej chwili w v0lcie, po rocznej przygodzie w nullu wróciła do Thery i jest takimi mocno przerośniętymi Minionkami, szuka miejsca dla siebie bo okazało się na przykład, że przez ten rok radosne polowanie na Rorquale i Supery, które koledzy uskuteczniali właśnie jeszcze w 2017 roku, teraz jest praktycznie niewykonalne, 3/4 wielorybów jest we flocie z licznymi faxami i superami na jedno pstryknięcie palcem... Jest to cholernie frustrujące, ale jakoś nie mam przez to ochoty rzucać gry. Aktualnie mam 3 konta + 2 alfy, supera się pozbyłem po wyjściu ze skillu (na bicie dredbomby Snuffu w grudniu się załapałem jeszcze, pozdro chłopaki), trenuję na jednym postać pod tytana, da się ogarnąć. :)

7
Wait, chwila. ingme nie jest tryhard. My po prostu mamy taki problem, że reszta gry ssię. Więc tylko wyglądamy dobrze. Tak naprawdę jesteśmy rust alliance i tylko czasem pogrywamy w eve.

Ojtam ojtam, to że mamy (macie) dwóch dobrych FC to jeszcze nie znaczy, że jesteście lepsi. :P

8
A no to prosze. :) Tym lepiej i w takim razie dalszej udanej zabawy, sorry za podejrzenia. ;)

9
Militis podpadł wielokrotnie dość, powiedzmy, gówniarskimi zachowaniami (ja na przykład dobrze pamiętam jak latał za nami po hisecu whorować się na naszych gankerach). I jakoś ta pyskówka tutaj go nie uwiarygadnia, ale jeśli chłopak spoważniał i we wogóle to zwracam honor. ;)

10
No cóż, jak widać duch kowenu w narodzie wiecznie żywy, kowenu nie ma, a ludzie dalej się żrą. :D

Cóż, nie ukrywam że do samego Project Haven mam sympatyczne uczucia, ale dlaczego trzymacie tam Milicjanta to nie wiem, nie dość że Was jak widać kompromituje, to jeszcze ja bym mu dostępu do żadnych corpowych assetów nie dawał. :)

@DayOnes a Ty przygodę z nullem skończyłeś? :D

11
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Styczeń 21, 2019, 16:03:43 »
Aż tak krótkiego streszczenia to się jednak nie spodziewałem  ;)
Można ciut szerzej

Gooni mają plusa lub co najmniej "NIPa" z TESTami, a ci z kolei z BRAVE. Oznacza to, że trzy sojusze, zrzeszające razem około 50 tysięcy postaci, czyli więcej niż cała reszta nullseca i większości lowseca, nie będzie do siebie strzelać niczym większym, niż deskami i nano krążkami. Wszyscy pozostali żyją tylko dlatego, że nawet Goonów i TESTów trudno przekonać do grindowania miliarda struktur w pozostałych regionach.

Na gang 4 Retributionów w Esoterii lub Paragon Soul dostajesz średnio 2-3 supery.

Any questions?

(ale mi się bittervettyzm załącza)

12
Też mnie naszła ochota na tytana po paru fajnych akcjach w Dronkowie w zeszłym roku, ale po UALX gdzie ludzie potracili kupę tytanów na skutek desynców i gównianego performensu serwerów, trochę mi ostygła. Faktycznie, praktycznie tylko Goonowo daje możliwość "posiadania" tytana będąc braindeadem, bo nie wiąże się praktycznie z żadnym ryzykiem, a nawet jeśli przez przypadek go stracisz, to odrobisz sobie w dwa tygodnie kopiąc Rorqualem. I tak rak Goonów będzie o kolejną komóreczkę bliższy zeżarcia w końcu tej gry.

13
Czy stawianie Mobile Depotów z ogłoszeniami rekrutacyjnymi w hisecu okazało się skuteczne?

14
Najs, fajnie że są jeszcze miejsca, gdzie takie małe flotki mogą się nawalać. :)

15
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Grudzień 10, 2018, 10:50:09 »
https://zkillboard.com/kill/73903918/

Co tu się odtentegowało? :D

16
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Listopad 20, 2018, 08:44:23 »
Ubaw po pachy, spedzic wieczor w 99% tidi strzelajac do Keepstara z Cerberusow. Zyc nie umierac.

17
Market / Odp: Aukcja gadżetów
« dnia: Listopad 13, 2018, 17:11:39 »
Daj wyniki. :)

18
Flamewar / Odp: SHCK rekrutuje
« dnia: Listopad 13, 2018, 17:02:23 »
A już miałem pytać, czy to Wt wystawialiście baita, czy też poświęcaliście swoje dredy na ubicie naszych hot-headed rentierów w tej operacji, skoro "udało się" osiągnąć ten sukces dzięki SCHK.  :P

Op success!


19
zawsze mnie bawi, jak randomowi F1 pusherzy strosza piorka pekajac przy tym z dumy w imieniu swoich blobfestynowych ally.
taaak teraz moge isc juz spac w doskonalym humorze: ]
Widzisz Karas, jakbys byl w porzadnym blobie to bys wiedzial, ze F1 na superze uruchamia tylko FNA. Co nie jest szczegolnie skuteczne. ;)

A tak serio to powodzenia PORNH.. PROHN, sorry, tak zem czul ze z Tri. to sie nie dogadacie. :)

20
Hmm a jak to jest, że wyskakuje liczba aktywnych memberów "0", a potem jest 50 lossów? Czy to przypadek że komuś POSa offline w WH znaleźli i zabili?

21
Market / Odp: Aukcja gadżetów
« dnia: Październik 23, 2018, 01:04:05 »
Noz 50 breloczek 30 magnes dalej 30

22
Market / Odp: Aukcja gadżetów
« dnia: Październik 22, 2018, 18:15:26 »
Nozyk 20, brelok 10, jeden magnes 30

23
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Październik 18, 2018, 17:24:57 »
No nie tak do końca, dogadali się dane zostana przekazane i serwer wstanie już jako PA.

Ale masz jakieś źródło? Serio pytam, bo to by znaczyło że manewr pod tytułem "KASUJEMY WSZYSTKIE KONTA" był po prostu wulgarnym szantażem GN, a "dogadali się" po prostu oznaczało, że PA musiało rzucić więcej kasy na stół.

24
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Październik 16, 2018, 10:51:10 »
Złośliwie mieli by z kury znoszącej złote jajka zrobić rosół?

Ale im ta kura przestala dawac jajka, PA chcial zakonczyc wspolprace z tego co rozumiem.

25
Dyskusje ogólne / Odp: No tym razem to chyba naprawdę RIP EVE...
« dnia: Październik 15, 2018, 13:03:34 »
Rosyjskie przepisy dot. przekazywania danych osobowych za granicę to jest faktycznie koszmar, i nie do końca to jest tak, że jak się zgodzisz w EULA, to już można je przekazać... no ale to nie uzasadnia "purge'a" bazy tych danych, widać że to jest ewidentnie złośliwe działanie GN.

26
Dyskusje ogólne / Odp: Polska Zjednoczona Flota Publiczna no.2
« dnia: Październik 09, 2018, 11:01:11 »
Ummm nie chcę się czepiać, ale czy aby na pewno flota RR to najlepszy pomysł dla niezbyt zgranej gromady randomsów? :D

Ja będę wyjechany w ten weekend, ale na kolejną edycję postaram się dotrzeć.

27
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [PROHN] Project HAVEN - piracka korporacja PVP
« dnia: Październik 02, 2018, 13:48:45 »
kk, nie wynikalo to z Twojego 1 postu

Możliwe, był pisany na wkurwie i po paru piwach. :)

28
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Październik 02, 2018, 12:53:22 »
I tak sie pewnie dogadaja, bo wizerunkowo CDPR sie nie oplaca nawalanka z Sapkiem... ale Janusze prawa autorskiego niezli.

O już sami w komunikacie bieżącym napisali:

Cytuj
W ocenie Spółki żądania są bezpodstawne zarówno co do zasady, jak i wysokości. Spółka w sposób ważny i zgodny z obowiązującymi przepisami, nabyła prawa do utworów Pana Andrzeja Sapkowskiego, m.in. w zakresie niezbędnym do wykorzystania ich w ramach tworzonych przez Spółkę gier, regulując uzgodnione w umowach wynagrodzenia.

Wolą Spółki jest utrzymywanie dobrych relacji z autorem dzieł, które stały się inspiracją dla twórczości zespołu Studia CD PROJEKT RED. W związku z tym, Zarząd Spółki dołoży szczególnych starań w celu polubownego rozwiązania sprawy, jednakże rozwiązanie takie winno szanować wcześniej uzgodnione intencje stron i zawarte umowy.

29
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [PROHN] Project HAVEN - piracka korporacja PVP
« dnia: Październik 02, 2018, 11:32:48 »
To za duża czy za mała? Hehe. Nie no ja się ciesze, że poszła w pizdu z thery :)

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Za duza jako corp, za malo content providerow. ;)

Ale nie zasmiecajmy juz chlopakom watku, jeszcze raz sorry za niepotrzebny przysryw.

@Karas - ale to oni napisali, ze my blobujemy, majac mniej osob we flocie. :'(

30
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [PROHN] Project HAVEN - piracka korporacja PVP
« dnia: Październik 02, 2018, 11:06:09 »
To za duża czy za mała? Hehe. Nie no ja się ciesze, że poszła w pizdu z thery :)

Wysłane z mojego Archos 50 Saphir przy użyciu Tapatalka

Za duza jako corp, za malo content providerow. ;)

Ale nie zasmiecajmy juz chlopakom watku, jeszcze raz sorry za niepotrzebny przysryw.

31
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [PROHN] Project HAVEN - piracka korporacja PVP
« dnia: Październik 02, 2018, 10:37:24 »
Dobra, ulalo mi sie na Tri., wiem ze Wy jestescie tam od wczoraj i nie odpowiadacie za postawe sojuszu, przepraszam. Po prostu sytuacja w ktorej majac 90 osob (Tri.) nie podejmuje sie walki z 60 (skillu) stwierdzajac, ze "blob" jest troche zenujaca. Bubu of Was byl jedyna osoba, ktora w ogole wydokowala. :)

@ Karas - no wlasnie bylem, stad frustracja, bo grajac rzadko czlowiek liczy na kontent. I cos zle zrozumiales, to Tri. bylo wiecej, nie nas. :P

@ Gagat - z tego samego powodu, co Minionkow zostalo 10. Wypalenie, brak przywodztwa i trudnosc z ogarnieciem kontentu. V0lta stala sie za duza zeby zyc w Therze, a za malo zostalo aktywnych ludzi zeby bawic sie w akcje takie jak np Goryn Clade.

32
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [PROHN] Project HAVEN - piracka korporacja PVP
« dnia: Październik 01, 2018, 23:25:03 »
idziemy to Triumviratu

I jak tam po dzisiejszych blue balls, mieliście tylko 90 osób, my aż 60, outblobbed?

33
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [PROHN] Project HAVEN - piracka korporacja PVP
« dnia: Wrzesień 25, 2018, 17:06:50 »
No to zostają albo bloby z nulla, albo bloby z WH. :D

A no ewentualnie Chiny. :D

34
Centrum Rekrutacyjne / Odp: [PROHN] Project HAVEN - piracka korporacja PVP
« dnia: Wrzesień 24, 2018, 17:10:48 »
Na chwilę obecną mieszkamy w FDZ Geminate. Podjeliśmy strategiczną decyzję że dołączymy do goonsów aby wspomóc PL community i zmienić się w prawdziwe kraby...


A tak na serio to dołączymy do starego małego sojuszu z top 10 zkill mając nadzieję na dużo PVP. Wczoraj miełem rozmowę i druga strona powiedziała że są bardzo zainteresowani
,więc chyba nas klepną.

Więcej info soon...

Do SHDWC idziecie? :D

35
Dyskusje ogólne / Odp: Polski sov alliance w EVE - hipoteza badawcza
« dnia: Wrzesień 14, 2018, 15:12:01 »
Jeszcze jedna kwestia wiele osób nie potrafi sobie wyobrazić grania bez dostępu do SOV null: górnicy, producenci, smarciarze, raciarze, hmmmmm czyli 75% graczy :) Kurwa jakim cudem kiedyś C0ven wystawiał takie liczby (tzn ponad 5 lat temu)? ktoś pamięta czy wtedy ISK w c0ven pochodził ze Stain czy tez był gdzieś robiony w rent null?

BTW w którym roku c0ven operując ze Stain wystawiał duże liczby i jakie to byly liczby? ktoś pamięta?

Zauważ, że samo "wystawianie liczb" nie jest jedynym problemem. Chodzi o to, jak gra się zmieniła. Wystawienie 200 subcapitali nie skutkowało natychmiastową eskalacją w postaci 200 superów i tytanów, bo nikt tyle nie miał. A i mimo tego, że teraz dużo łatwiej i szybciej się zarabia, to jednakwystawienie 200 Drejków dla sojuszu zajmującego kawałek regionu NPC było i jest wykonalne, wystawienie 200 superów - nie bardzo.

Strony: [1] 2 3 ... 60


SimplePortal 2.3.3 © 2008-2010, SimplePortal