tak jak piszesz będziesz musiał podnieść cenę, bo wg mnie statki są za tanie i ich strata nie boli tak bardzo jak powinna
, fun dla producentów będzie większy bo drogie statki spowoduja spadek popytu. ekonomiczna konieczność lokalizowania produkcji w 0.0 zmniejszy ilosc osob ( raczej ilosc altów) chcacych sie w to bawic . generalnie powinno to spowodować spadek ilości klików dla producenta dla wygenerowania tego samego zysku co obecnie.
Może jak JF będzie kosztował 10bil a plex 800 mil to zacznie się znów latanie w konwojach a nie z bandą altów. CI którzy znają grę z dawnych czasów wiedzą ile się kiedyś zarabiało na BSa i jaka byla frajda z ubicia komus shipa.
tylko caly ten mój pomysł wymaga ograniczenia tez mobilności SC i tytkow by osłabić duze alianse by one nie zagarniały całej produkcji w 0.0
Co do abc ore w wh to poprostu co to za pomysł by w wh klasy 1 ze stałym wyjściem do hi można było sobie kopać arkonor gdzie w 0.0 trzeba się sporo natrudzić by go znaleźć. W c6 moze i owszem bo jak nie ma ekipy to przynajmniej skałki można pokopać ;]
Można tez zarzucić ze drogie plexy, statki, produkcja w 0.0 zniechęcą nowych. Ale mamy przecież buddy program gdzie często gracze sie dogadują z iskami
.. są korporacje które chętnie pomagają nowym w zdobywaniu isk.
A Gra idzie w złym kierunku gdzie gracze maja po kilkanaście altów którymi mogą zrobić wszystko.
To ja tu naprawde czegos nie rozumiem.
Bo np co do funu producenta ma to jak kupujacego boli strata tego co kupil? No chyba ze to bylo takie wtracenie uzasadniajace czemu statki powinny byc drozsze bez zwiazku z producentami
![Wink ;)](http://eve-centrala.com.pl/Smileys/akyhne/wink.gif)
Spadek popytu jakos tez nie widzi mi sie jako czynnik powodujacy wzrost funu dla producenta. Podobnie nie widze zwiazku pomiedzy funem producenta a tym gdzie produkuje. W koncu robota jest taka sama do zrobienia.
Tego z ta iloscia klikania tez jakos nie chwytam. Zakladam, ze uznales iz przeniesienie produkcji do 0.0 da wiekszy zysk na tym co ktos robil wczesniej w hi secu, wiec wiekszy zysk przy tej samej ilosci klikania mozna uznac ze zmniejszenie ilosci klikniec potrzebnych na osiagniecie poprzedniego wyniku (co imo jest troch naciagane). Jednak chwile wczesniej sam napisales o spadku popytu, a jak spada popyt to trzeba zmniejszyc cene, czyli wychodziloby na to, ze nic sie nie zmini bo oszczednosci na przeniesieniu produkcji do 0.0 zje zmniejszenie popytu i zwiekszenie ryzyka.
Dalej kwestia JF i altow.
Zakladam, ze uznajesz iz jakby plex kosztowal 800m to ludzie przestana latac z altami bo nie bedzie ich stac na utrzymanie dodatkowych kont. Nie rozumiem tylko co ma tu do rzeczy cena JFa i jak sie to ma wszystko do konowjow.
Poza tym skoro produkcja przeniesie sie do 0.0 to moze sie okazac, ze konwoje wogle nie beda juz potrzebne, bo wszystko bedzie produkowane na miejscu.
Idac dalej do ABC
Slabo sie znam na szukaniu i mechanice WH ale wydawalo mi sie, ze ukrytych paskow szuka sie wszedzie tak samo, a stacjonarnych nie ma w WH. Poza tym kopiac w WH musisz sie liczyc z tym, ze z braku locala nawet nie zauwazysz jak spadnie Ci na leb jakis wrogi gang i rozwali Twoja koparke. Raty w WH tez sa chyba ciut mocniejsze niz te w hi secu. No i o ile sie nie myle tunel moze sie zapasc przez co nie wrocisz z tego WH tam gdzie bys chcial.
Jezeli wiec w tym co mi sie wydaje o WH jest cos wiecej niz moje zludzenia to juz wystarczy zeby ABC byl dostepny w WH.
No i na koniec buddy program.
IMO wiekszosc faktycznie nowych graczy nie tylko nie zna EVE na tyle by znalezc kogos kto da im kase za skorzystanie z programu, ale nawet nie zna nikogo kto by ich do tego wprowadzil zeby mogli miec dluzszego triala.