Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jakub Trokowski

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20
526
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2013
« dnia: Maj 05, 2013, 09:32:38 »
Super, dzięki. To brzmiało tak fajnie że sam chciałem z YT zrobić sobie mp3jki.
Może jednak lepiej byłoby to gdzieś hostnąć - byłoby łatwiej innym ściągnąć.

527
AMARR VICTOR ! o7 (Ewentualnie "bij brudasa!" - wg mnie też fajnie brzmi.)
Niech się dobrze wiedzie wszyskim na żołdzie u Miłościwie Wam Panującej.

528
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Kwiecień 30, 2013, 10:55:55 »
Stanadardowo: ich filmiki są fajne o ile nie grasz. :P
Może ekipa co robi te filmiki poprostu nie gra i tylko zgrubsza wie ze słyszenia o co chodzi w EVE?

529
Flamewar / Odp: Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Kwiecień 29, 2013, 09:07:20 »
Bo tam by go wykopali, jakby pisał "nie zbieram znaczków i nie zacznę, bo te dostępne są brzydkie".
Sugeruję rozważyć takie rozwiązanie.

530
NoobGarten / Odp: Korporacje WH
« dnia: Kwiecień 28, 2013, 13:05:36 »
Jak umiesz skanować i masz zaczęte skille do zarabiania w dowolny sposób (PI, wsparcie w salvagu, zbieraniu gazu - żeby wymienić tylko kilka opcji) to niekoniecznie - coś się znajdzie do roboty.

Przejrzyj korpy z EOS - może coś Ci się spodoba (polecam Nomadów :P). (Są ofc i inne allianse w W-Space.)

531
NoobGarten / Odp: Korporacje WH
« dnia: Kwiecień 28, 2013, 12:48:29 »
A co jest takiego szpanerskiego w c5? Myślełem że to raczej norma.

532
NoobGarten / Odp: Misje l3 - jamming
« dnia: Kwiecień 25, 2013, 10:37:57 »
Skillnij sobie "gravimetric sensor compensation" - zwiększa siłę (gravimetrycznych) sensorów Twojego statku, sprawiając że drażniąca Cię na tej misji elektronika (ECMy, zwane "jammerami") powinna rzadziej zadziałać - to jest - nie pozwolić namierzać Ci celów.

Z fitowanych modułów:
low slot - backup array (pasywne) - dla Ciebie: Wardered Gravimetric Backup Cluster I,
med slot - ECCM (aktywne) - dla Ciebie: Conjuctive Gravimetric ECCM Scanning Array.

533
Dyskusje ogólne / Odp: 30 Dni bana za AP na 0km
« dnia: Kwiecień 23, 2013, 17:50:12 »
Myliłem się - potrzebujemy więcej gifów. :)

534
Nie będę narzekał wcześniej niż jest na co.
Kupili, daj im szansę.

535
Jeśli chodzi o porówanie 1dynki z 2jką, to fabuła wg mnie w jedynce lepsza jak i granie w kampanię (tzn drażniło mnie jak się misje kończyły: zasoby były zbierane - nawet jak trzeba było się spieszyć i lecieć dalej - ale czasu na uzupełnienie strat nie było). Ale w 2jce statki miały faktycznie różne wielkości co sprawiało że na multi / skirmiszu grało się fajniej, w jedynce to wyglądało tak, że były myśliwce i te większe.

Widzę oferty pracy w Gearbox Software. :D Wysyłam.

536
Dyskusje ogólne / Odp: 30 Dni bana za AP na 0km
« dnia: Kwiecień 23, 2013, 10:20:13 »
Przychodzi mi namyśl kilka gifów z kolekcji, ale to już byłaby przesada. :)

W temacie: CCP zrobili błąd że nie banowali za tego "autopilota na 0" wcześniej, zresztą sami to przyznali.
A w kwesti "nie zbanują, bo chcą żeby te konta płaciły" - zdupy argument: jeżeli faktycznie bana dostało mniej niż 2,5k kont, to jak to się ma do dziesiątek tysięcy grających, co?

537
Dyskusje ogólne / Odp: True stories from last decade
« dnia: Kwiecień 22, 2013, 14:52:24 »
Zgodnie z poprzednim postem opisałem historię tego spadnięcia.

Nie liczę na plexy z nagród, ale uznałem że warto dodać coś od siebie.

I jeszcze kwestia: fajny pomysł na taką stronkę: pokazuje to ile naprawdę się dzieje w Nowym Edenie - nie tylko te "główne" newsy - założę się że każdy miał by do opowiedzienia przynajmniej kilka historyjek.

538
Dyskusje ogólne / Odp: True stories from last decade
« dnia: Kwiecień 18, 2013, 19:29:37 »
Twoje dość krótkie, ale w sumie co o teście DD można opisać? :)

Ale przynajmniej niektóre są świetne:
https://truestories.eveonline.com/ideas/184-the-1-isk-hulk

Sam chyba coś skrobnę - trochę w to gram, to coś się znajdzie do opisania.

539
Inne gry / Odp: Planetary Annihilation - A Next Generation RTS
« dnia: Kwiecień 15, 2013, 15:24:32 »
Oczywiście że DO WANT!!1

540
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Kwiecień 15, 2013, 11:27:05 »
ps. Swoją drogą jaką szybkość miał ten cep?
Wg mojego EFT 5,3km/s, ale capa na mniej niż minutę...

541
Off Topic / Re: Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Kwiecień 04, 2013, 16:58:54 »
Ale to w końcu Shadoo będzie eksterminował producentów kebabów czy nie? Bo się zgubiłem...

542
Inne gry / Odp: Hardware - od twórców Homeworld
« dnia: Kwiecień 02, 2013, 18:20:42 »
Na razie wiadomo jedynie, że ma to być "strategia społecznościowa" w klimatach SF.
Tzn co właściwie? Coś jak te przeglądarkowe gry gdzie mam wioskę, bazę i wdobywam jakieś surowce żeby zrobić z tego armię i upgrejdy? Bo to jedyne co mi pasuje do nazwy.

543
NoobGarten / Odp: Primary cele w dużej flocie.
« dnia: Marzec 31, 2013, 19:20:36 »
Jeżeli jesteś "od wciskania F1" w takich flotach, to trzeba dobrze OV ogarnąć, więcej nie wymyślisz.

Byliśmy w tej samej flocie i w tym przypadku jedyne co można było zrobić to szukać cierpliwie primary na ov bo nikt nie broadcastował celów. Ja po prostu zrobiłem warp-off, bo przy trzykrotnej przewadze wroga walka i tak była nie do wygrania.
I jesteś w amarskiej milicji?! Przecież za to powinni torturować na śmierć Ciebie, rodzinę, psa i znajomych. U Cesarzowej robi się niezły burdel...

544
Flamewar / Odp: C0ven Starcił Tytany
« dnia: Marzec 30, 2013, 14:11:10 »
A co do stwierdzenia, że nie zostaliśmy ukarani:Zdaje się, że to jest standardowa polityka CCP przy takiego rodzaju przewinieniach, a to, że coś skradziono to dwie różne sprawy, ponieważ nadal nie wiemy w jaki sposób złodziej wszedł w posiadanie hasła.
Tylko że skoro nie wiecie, to czemu ostrzeżenia za dzielenie konta? Zamiast wygenerowania nowych haseł i wysłania ich na odpowiednie maile. Takie działanie implikuje że jednak ktoś pasy dostał a nie ukradł. A skoro tak to dlaczego zwrot tytanów?

Poprostu zdupy rozwiązanie zorganizowali.

545
NoobGarten / Odp: Totalnie noobowe pytania.
« dnia: Marzec 30, 2013, 09:04:19 »
Dzieki, to śledzenie ruchu na lokalu to dobry pomysł. Tylko czy żeby to robić to muszę tam lecieć , zadokowac na stację i  obserwować godzinami lokal czy da rade będąc u siebie obserwowac tamten system ?
Żeby widzieć kto jest w tamtym systemie, to musisz tam polecieć.
Możesz też na mapie sprawdzać statystyki ilości graczy i skoków - to możesz robić będąc gdziekolwiek, ale dane są uśredniane w czasie, więc to da Ci mniej niż osobiste śledzenie localu.

Jak chcesz mniej zaryzykować, to trzeba się lepiej przygotować.

546
NoobGarten / Odp: Totalnie noobowe pytania.
« dnia: Marzec 29, 2013, 22:35:34 »
Gdybym zabierał się za coś takiego, prześledziłbym local w danym systemie w ciągu kilku dni w czasie gdy chciałbym kopać. Jak by ciągle było w okolicach zera, a będący przelotem piloci nie wzbudzali by we mnie paniki (SS<-5, piracki korp itp), sprawdziłbym czy jest tam jakiś pasek dalszy od gateów - żeby w razie gościa mieć tę chwilę więcej na ucieczkę.

Dobrym pomysłem jest już zaproponowane dojście do jakichś miejscowych: intel no i cała korporacja graczy mniej wrogów.

547
Myślę że temat się nie w pełni wyczerpał: poważnie się zastanawiam czy w takim wypadku nie puścić petycji z proźbą o wyjaśnienie zasad. No bo w końcu zawsze myślałem, że to jest sytuacja "albo-albo": był włam i trzeba oddać, w tym wypadku tytany, albo nie było i "HTFU, player!".
Bo jeśli CCP zacznie patrzeć na postępowanie graczy a nie postaci, to sytuacja jest do określenia jako - w najelpszym wypadku - dziwna.

548
Przedpokój / Odp: Cześć!
« dnia: Marzec 27, 2013, 17:23:25 »
Dokładnie, większość fregat ma bardzo niewygodne fotele  :-X
Ja tam steruję z kapsuły: jak na pod-pilota przystało. Bardzo wygodnie, polecam.

549
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Marzec 25, 2013, 09:07:45 »
Śmieszniejsze mogłoby być zestawienie studia przed meczowego i kilku pierwszych minut meczu. :)

550
Jesli nie mieliście siły czytać tego szamba co jest zrozumiałe, to ostatnia oficjalna informacja on topic była rano w poniedziałek lub niedzielę w nocy i brzmiała że czekają na coś od CCP.
Pewnie logi serwerów po których widać czy był włam (np x nieudanych logowań co sugeruje coś typu brute force), czy ktoś miał hasła (wtedy jeszcze opcja z key logerem zostaje)
Dziękuję za strzeszczenie, życzę cierpliwości. ;)

551
To już 12ta strona tego flejmu, a ja mam takie pytanie - jako "gracza z w-space, co to go 0.0 mało obchodzi" - czy już wiecie chociaż czy był to faktycznie włam na konto czy jednak Was "legalnie okradli"?

552
Generalnie uważam, że dłuższe siedzenie na jednym gejcie to proszenie się o wpier...l, niezależnie w czym jesteś.
Własnie.
Ale zwykle jest zabawnie, a chyba po to się logujemy, co? :)

Za czasów Archaic Order, jak żyliśmy w c3 ze stałką do low, to robiliśmy kampy jakimiś BCkami. A to jakiś palant na auto leciał, a to nas ktoś przegonił... różnie było, ale mało kiedy było nudno. Ofc, to co wyglądało że może mieć cenne cargo to nam uciekało, ale robiliśmy "uber-pr0-kampy".

553
Odyssey / Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« dnia: Marzec 19, 2013, 15:23:20 »
No ale gdzie mi do legendy. :P

Choć jeśli chodzi o same kadłuby, to z subcapsów nie wsiadam w pojedyńcze statki, a jeśli wsiadam to zwykle skille na V.

554
Odyssey / Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« dnia: Marzec 19, 2013, 14:02:16 »
Porobiliście już skille?

Ja dobiłem deski na 5, pewnie i tak nie skorzystam, ale SPki to SPki. :P

555
PVP / Odp: [PVP]Corax - nadaje się do czegoś, poza wybuchaniem?
« dnia: Marzec 08, 2013, 18:33:40 »
Podjołem wyzwanie, ale zaznaczam że deskami nie latałem.
No i nie wiem jak u Ciebie ze skillami, choć powinno się zmieścić.

Wygląda lepiej, choć przypominam - nie mam doświadczenia z tymi statkami.

[Corax, New Setup 1]
Ballistic Control System II
Nanofiber Internal Structure II

Fleeting Propulsion Inhibitor I
Faint Epsilon Warp Scrambler I
Limited 1MN Microwarpdrive I
Medium Ancillary Shield Booster, Cap Booster 50

Rocket Launcher II, Caldari Navy Scourge Rocket
Rocket Launcher II, Caldari Navy Scourge Rocket
Rocket Launcher II, Caldari Navy Scourge Rocket
Rocket Launcher II, Caldari Navy Scourge Rocket
Rocket Launcher II, Caldari Navy Scourge Rocket
Rocket Launcher II, Caldari Navy Scourge Rocket
Rocket Launcher II, Caldari Navy Scourge Rocket

Small Anti-EM Screen Reinforcer I
Small Anti-Thermal Screen Reinforcer I
Small Bay Loading Accelerator I

556
Inne gry / Odp: Marka "Homeworld" wystawiona na sprzedaż
« dnia: Marzec 05, 2013, 21:09:49 »
W sumie można by i pyknąć. Hamachi trza mieć?

557
Inne gry / Odp: Marka "Homeworld" wystawiona na sprzedaż
« dnia: Marzec 04, 2013, 18:46:55 »
Rany Jakub skończ się zachowywać jak jakiś totalny nerd :P. Chcesz mi powiedzieć, że w kolejnych misjach gra ma lepszy interface z którym nie trzeba się męczyć(!) i magicznie mnie wciągnie, bo co? Cycki, dragi i alkohol?
Nie wciągnie Cię, bo nie chcesz dać się wciągnąć.
I nie "totalny nerd" - jak bym był takowym to dyskusję prowadziłbym dużo aktywaniej i nie unikając pisania, że "HW1 to najlepsza gra ever".

Poprostu uważam że oczena książki po przeczytaniu tylko przedmowy jest mało warta.

558
Inne gry / Odp: Marka "Homeworld" wystawiona na sprzedaż
« dnia: Marzec 04, 2013, 11:58:34 »
Ech, dwójka jest gorsza.
^ This.

Natomiast przejście jednej misji i wyłączenie bo nudno... bez komentarza...

559
Inne gry / Odp: Marka "Homeworld" wystawiona na sprzedaż
« dnia: Marzec 03, 2013, 19:40:14 »
Jeśli byś podał jakiś tytuł lepszy od Homeworlda, to bym się nie kłócił. Albo z lepszą historią, lepiej opowiedzianą historią, muzyką itp, itd... Ale "nudna"?!

560
Inne gry / Odp: Marka "Homeworld" wystawiona na sprzedaż
« dnia: Marzec 03, 2013, 12:22:28 »
Yavax, przestań trollować!

Strony: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20