Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Dormio

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 68
316
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Marzec 09, 2012, 11:27:57 »
Efekt jest dokladanie taki sam jak przy wysokim pingu. Na monitorze widzisz oponenta -> wciskasz strzał -> on strzela i Cię rozwala zanim Tobie pocisk wyjdzie z lufy
Miałem wątpliwą przyjemnść raz grać na bezprzewodowym gryzoniu. Nie był mój i ta świadomość pozowolila mu pozostać w jednym kawałku

Refleks. Przy 2.4GHz opóźnienie jest tak małe, że nie ma znaczenia.
Cytuj
Zaawansowana technologia łączności bezprzewodowej 2,4 GHz firmy Logitech zapewnia niezawodność połączenia przewodowego i wygodę połączenia bezprzewodowego.
Za chwilę się okaże, że wg niektórych kolega jest szybszy bo jego myszka/klawiatura ma krótszy kabel.  8) ::)

317
Inferno / Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« dnia: Marzec 09, 2012, 11:18:13 »
Znikna Ci 2 skille, a na ich miejsce pojawi sie 7 innych i wzbogacisz sie o 5,6 mln SP
Z tekstu Deva wcale nie wynika wzbogacenie  >:D
Cytuj
1. New destroyer and battlecruiser skills would be same rank than existing ones
2.We have a "if you could fly it before, you can fly it now" philosophy, that means properly reimbursing/giving skills not to leave people stranded in ships they could fly before the change. Again, nothing is fixed yet.
Ad.1. Ilość SP per skill będzie taka sama - z tego wynika, że "dodrukują" SP na poziomie 3 skilli rasowych
Ad.2. Z tego wynika, że dają skille rasowe na poziomie MINIMALNYM wymaganym by latać shipem, którym mogłeś latać.
Logicznie rzecz ujmując - żeby latać BCkiem każdej rasy obecnie potrzebuję skilla BC na lvl1 oraz CR na lvl3, to po zmianie żeby móc latać wszystkimi rasami muszę mieć CR rasowe na minimum 3 oraz nowe skille BC na minimum 1.

Cytuj
3. Destroyer and Battlecruiser reimbursement: it has been said before, but allow us to repeat again, that we do not want to cut ships you can already fly. Thus, having BC skill at 5 would mean you get all four variations at 5.
To jedyne stwierdzenie, że będą dawać wszystkie 4 rasy na tym samym poziomie jaki miałeś wcześniej. Przynajmniej chwilowo, na podstawie 3. można twierdzić, że "dodrukują" SP. Pewnie jednak się zorientują i skorzystają z opcji - "nothing fixed yet". Podejrzewam, że jeśli jednak zdecydują się aby nie "drukować" SP to dadzą minimalny wymagany poziom by latać + free SP do wykorzystania, a wystarczające by wyciągnąć JEDEN rasowy skill na poziom taki jak przed zmianą. Obym się mylił (mam FR=5, AFR=5, DS=5, CR=5, HAC=5, BC=5, CBC=5, BS=5 wszystkich ras - nie chce mi się tego robić raz jeszcze).

318
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 09, 2012, 10:49:30 »
hmm....tylko ze te dodatkowe punkty nie wplywaja na ilosc iskow w obrocie :)
Czy aby na pewno jesteś pewny tego co chciałeś przekazać ?
Finanse to nie tylko 100 ISK w portfelu, ale również zebrane na misji 1000 szt Tobaco. Szczególnie, że ten loot skupują również... NPCe.

319
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 09, 2012, 10:23:32 »
1. iski wchodzą do systemu przez
1.1 bounty za npc wypłacane przez concord
1.2 nagrody pieniężne z misji / zarówno klasyczne jak i milicyjne , pirackie oraz inkursja /
1.3 wypłaty odszkodowań za ubezpieczone statki
1.4 loot z misji (pasków, etc.)
1.5 rigs components
1.6 LP

Uzupełniłem listę, bo była niekompletna.

320
Off Topic / Odp: Kontrakty
« dnia: Marzec 05, 2012, 12:49:29 »
I co to ma wspólnego z Eve-central, który danych kontraktów w ogóle nie posiada?

Kontrakty nie są w api, więc takiego narzędzia się nie znajdzie.
Tak. :P

321
Off Topic / Odp: Kontrakty
« dnia: Marzec 05, 2012, 10:23:36 »
Oj chyba Dormio znowu nie doczytał o co w poście chodzi :P
Tak. Kontrakty.
A Ty jak zwykle nie masz nic do napisania w temacie ?  :P

322
Off Topic / Odp: Kontrakty
« dnia: Marzec 05, 2012, 09:45:54 »

323
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 05, 2012, 09:40:21 »
P.S. Dormio skoro tak torpedujesz wszystkie boty to może weź poszukać jakiegoś i tak w celach edukacyjnych go na Centrali przedstawisz? Łącznie z tym klikaniem o kilka pixeli obok, czy kilka sekund wcześniej/później.
Ale co Ty ode mnie oczekujesz ? Gotowego macro/bota żeby sobie wrzucić na kompie ? Poszukaj sobie i napisz skrypt. Albo nagraj, zapętl i wprowadź "random". Nawet proste skopiowanie czynności wykonywanych przez godzinę oznacza jedynie skopiowanie 23x tego samego fragmentu skryptu, który chyba umiesz sam sobie nagrać.

Wole scamowac w Jita, spekulowac na rynku i krasc.
O i ten pan wie jak się bawić w hisecu...  :D

324
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 02, 2012, 14:27:56 »
Jednak nie kumasz.
To mnie oświeć.

Jeśli uważasz, że makro czy bot nie może mieć oskryptowanego zróżnicowania czynności (np. kliknięcie o kilka pixeli w bok, kilka sekund później, etc.) jakie wykonuje w przeciągu kilkunastu godzin... no cóż... chyba rzeczywiście nie kumam. Bo tego, że możesz mieć zdefiniowane kilka (np. 7) botów używających każdy innych wartości (np. czasu) dla tego samego makra, to już chyba zbyt trudne do objęcia nawet dla mnie. Oczywiście "schemat" się będzie powtarzać co kilka dni, ale im większe odstępy i różnice... tym więcej mocy potrzeba.

Kumasz teraz?
Nie kumasz. Ordery skanujesz NONSTOP, zmiany dokonujesz jedynie JEŚLI jest potrzeba. Rozumiesz ? Zwożenie urobku z PI i nastawianie ekstraktorów owszem robisz raz dziennie, ale to wciąż może być AUTOMATYZACJA, a to chyba jest problemem w botach !

CZYM SĄ REGULARNE BOTY ?

Ty jako gracz farmiąc World Collide (czy dowolną inną misję) robisz ten sam "skrypt" codziennie, różnice dotyczą "kliknięć o kilka pixeli i kilka sekund później")... ale to przecież zbyt trudne do napisania bota i skryptu, prawda ?

325
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 02, 2012, 14:16:33 »
Dormio czytamy.
*RAZ DZIENNIE*
jeszcze raz
*RAZ DZIENNIE*

Jeżeli takie makro do poprawiania cen jest odpalane ręcznie co jakiś czas, np. godzinę, to nie jest problemem. Problemem jest jeżeli działa non stop bez udziału człowieka. Teraz kumasz.
Kumam, kumam, a teraz rozpisz sobie na kartce, bo na monitorze najwyraźniej nie widać:
A. Logowanie do gry
B. Wybór chara
C. Wykonywanie makra
D. go to A (1x dziennie)

Pod C masz skrypty makra:
- kopiący (powtarza się co 6 minut)
- rynek (powtarza się co 2 minuty) np. lodu
- PI (1x dziennie, w 4 minuty na 6-ciu planetkach się zmieścisz z nastawieniem ekstraktorów)
Co drugi dzień odpalasz zamiast skryptu kopiącego skrypt od misji (którą farmisz) dla złomiarza (żeby złamać "schemat") + skrypt zwożący PI (1x dziennie).

326
Off Topic / Odp: David Weber w Polsce
« dnia: Marzec 02, 2012, 14:08:58 »
Ja, bardzo.  :)

327
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 02, 2012, 14:06:30 »
Widzę że na siłę próbujesz udowodnić że nie mam racji, że się nie da i w ogóle. Ok jeśli jako przykład dajesz makra które skanują ordery raz dziennie, albo zwożą urobek raz dziennie to faktycznie nie jest to do wykrycia z uwagi na małą ilość danych wymienianych z serwerem. No ale bądźmy szczerzy takie makra nie są szkodliwe, a przynajmniej nie w takim stopniu jak "regularne" boty.
Nie próbuję udowodnić, że nie masz lub masz rację, ale chcę pokazać, że jeśli CCP zacznie się zajmować szukaniem makr i botów w tym co robią CODZIENNIE gracze, to może się okazać, że większość mocy przerobowych serwerów musi przeznaczyć, nie na obsługę gry, a do śledzenia makr. Przecież w rzeczywistości prawie każda czynność może być w mniejszym lub większym stopniu omakrowana w EVE. Kwestią otwartą pozostaje jedynie KIEDY to makro jest włączane.
Nie wiem natomiast dlaczego uważasz, że są mało szkodliwe ? Jak gracz może konkurować cenowo z kimś kto co ~2 minuty ma "poprawione" wszystkie oferty ? Jak możesz zarobić sensownie na PI skoro Twój urobek będzie znikomym procentem makrującego ? Ty nie stosując makra nie dość, że tracisz czas gry na wykonanie tego, to i się musisz angażować, a makros może jednocześnie wysłać barkę do kopania i nastawiać na tym charze PI... albo zmakrowanie złomiarza - czy uważasz, że jest mało szkodliwe (więcej lootu zebranego = mniejsze ceny minsów i większa cena PLEXa) ?

Makra i boty niezależnie od tego jak wg Ciebie są mocno szkodliwe, to NEGATYWNIE wpływają na grę nas wszystkich.

328
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 02, 2012, 13:47:12 »
Moty marketowe.. Znasz kogoś kto dzień w dzień siedzi na stacji i odświeża ordery przez 23 godziny?
Znasz kogoś kto siedzi na stacji 23 godziny ?
Po co zrobili spin counter ?

No tak, bo ktoś kto 24h/7d sprawdza co 2-3 sekyndy cenę innego towaru to człowiek cierpiący na bezsenność, obdarzony nadludzką dawką cierpliwości i twardą dupą.
Dlaczego co 2-3 sekundy ? Ja mam obecnie do 113 orderów, a to nie jest maks. Przeskanowanie tylko co 1s każdego itemu na orderze przy takiej liście zajmie prawie 2 minut zanim się powtórzy...
Mi obsługa ręcznie zajmuje ZNACZNIE więcej czasu. Czasem jak mam zapełnioną listę, to w czasie jaki mogę poświęcić na grę w danym dniu, to jedynie zmianami w orderach się zajmuję.

Dalej... PI - ustawianie ekstraktorów jest o tyle nudne, co i zajmujące czas... tu również widzę miejsce na makro, gdzie nawet NIE musisz wydokować ze stacji. A co za problem napisać makro, które raz dziennie zwiezie urobek równocześnie nastawiając ekstraktory ?

329
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 02, 2012, 13:03:35 »
A dlaczego miałaby nie istnieć taka możliwość?
Weźmy za przykład gracza kopiącego lód w danym systemie... w Mackinawie. Cykl ma około 6 minut i co 6 minut wykonywać powinien te same czynności - przeniesienie kostek lodu z ładowni do jet cana, albo do podstawionej Orci. Rozumiem, że na poziomie milisekund (a pewnie i sekund) będzie mu się to różniło, ale nawet najprostsze makro można rozpisać na całą dobę bez problemu by zapodać "ludzkie" opóźnienia.

To może pilota Orci da się złapać na makrowaniu ? Moja ma 89k m3 ładowności podstawowej, co w przypadku powyższego Mackinawa "zapełnia" się około 1.5h... tu chyba jeszcze łatwiej napisać makro, będzie mapowało "ludzkie" odruchy.

A co z tymi co makrują 0.01 ISK game ? Oni siedzą na stacji... nie muszą się nigdzie ruszać...

330
Off Topic / Odp: Szukam pewnej książki...
« dnia: Marzec 02, 2012, 12:02:13 »
Nie wiem dlaczego, ale mi się skojarzyło z Kane'm K.E.Wagnera...

331
Crucible / Odp: Zmiana nazw część 2
« dnia: Marzec 02, 2012, 11:58:01 »
Ej, Dormio, weź idź po kawę albo coś i się obudź ;D
No co... sam pierwszy robisz ostatni zajazd na Litwie:
Jak tak dobrze przyszłość przewidujesz to podaj jakieś numery na totka ;)
A potem się dziwujesz, że nie wiadomo o co chodzi  ;) :-*

Wniosek, że będą zmieniać inne nazwy to elementarnie logiczne jest jak się zna CCP, przecież Ci ludzie za coś biorą kasę, a ileż można czasu wymyślać nowe story - szybciej jest zaproponować nowe nazwy pod przykrywką ułatwienia graczom.

Do tego nie trzeba szklanej kuli (a swoją drogą swoją muszę wypolerować, bo mi Mrówkacz zaślinił), jedynie odrobiny doświadczenia w zakresie sposobu funkcjonowania CCP.

PS
Widzę, że albo czytujesz/czytywałeś Szekspira, albo łacinę miałeś  :P
A obudzić się ciężko, bo nazwisko odpowiednio przeciwdziała.  8)

332
Dyskusje ogólne / Odp: Bot holocaust
« dnia: Marzec 02, 2012, 11:49:54 »
Seriously, d00d...
A moj killmail nie zostal wygenerowany przez klienta EvE Online, tylko przez Heavy Pulse Laser II.
Oj... jemu chodziło o zlikwidowanie PVE... siemczepiaciesiem...  ;)

333
Crucible / Odp: Zmiana nazw część 2
« dnia: Marzec 01, 2012, 11:11:42 »
Nie wiem co nazwy modułów w grze mają wspólnego z moim zadowoleniem z życia...
No ja też nie wiem co nazwy modułów w grze mają wspólnego z totkiem.  :P

334
Crucible / Odp: Zmiana nazw część 2
« dnia: Marzec 01, 2012, 10:42:57 »
I dalej chwalę, jeden moduł z listy kilkuset mi się nie podoba.
Jak tak dobrze przyszłość przewidujesz to podaj jakieś numery na totka ;)
Po co - przecież jesteś zadowolony z życia. Zaledwie jeden moduł z listy kilkuset - to mniej jak 1%, ot błąd statystyczny.

A podejrzewam że jest array, bo nie mieli lepszego pomysłu jak sobie poradzić z modułem który jest modułem cruiserowym a strzela amunicją niecruiserową. :) Sam ten moduł już jest wyjątkiem.
Też tak uważam.

335
Dyskusje ogólne / Odp: Prośba o napisanie podania do eve i pytanie
« dnia: Marzec 01, 2012, 10:40:38 »
Czyli dochodzisz do wniosku, że najlepiej to nie wydokowywać? Jak stać cię na stratę recona z jajem, to na stratę ceptora/frytki z jajem tym bardziej.
Najlepiej się nie logować  :P

Moje wnioski zostawiam sobie, a Twój wniosek mi nie odpowiada.

336
Crucible / Odp: Zmiana nazw część 2
« dnia: Marzec 01, 2012, 10:20:27 »
Ups... to przeoczyłem.  ;) To niech to będzie Light Assault Missile Launcher - lepsze niż jakiś array z dupy.  ;D
Czyli mamy pierwszy wyjątek w nowej nomenklaturze...  ;)
... to może lepiej nic nie zmieniać i zostawić po staremu ?  :P 8)

337
Crucible / Odp: Zmiana nazw część 2
« dnia: Marzec 01, 2012, 09:54:45 »
Podejrzewam, że problem był raczej taki, że te launcherki się im wyłamywały z szeregu... a nie chcieli ich "kasować".

338
Dyskusje ogólne / Odp: Prośba o napisanie podania do eve i pytanie
« dnia: Marzec 01, 2012, 09:51:13 »
Jak ktoś ma dyskomfort to niech lepiej siedzi dalej w hulku na pasku w hi (chociaż tam też ryzykownie ostatnio).
Nawet mój dość drogi klon (45M/szt) jest wciąż dużo, dużo tańszy od Hulka (200+M/szt). Po prostu w tym "wieku" zaczynasz się zastanawiać, czy to rzeczywiście rozsądne by latać we frytce za 12M jako tackler, bo może dużo rozsądniejsze jest latanie reconem (110M)... a poza tym znasz podstawową zasadę EVE: nie lataj czymś na stratę czego Ciebie nie stać  :D

339
Flamewar / Odp: Konkurs - wygraj plexa
« dnia: Marzec 01, 2012, 09:40:01 »
Co by zaoszczedzic adminom roboty to zakladam tu od reki ;)
Chyba się nie udało - temat nie cieszy się zbytnią popularnością  ;) >:D

340
Crucible / Odp: Zmiana nazw część 2
« dnia: Marzec 01, 2012, 09:36:54 »
O co chodzi z arrayem to też nie wiem. To mi się akurat też nie podoba.

Natomiast o same heavy assault to dość logiczne, heavy assault missile launcher strzela z "x assault missile", natomiast assault missile launcher strzela z "x light missile" zupełnie bez sensu.
A tak ich chwaliłeś:
To żadne czyszczenie, tylko zmiana nazewnictwa z zamieszanego na konsekwentne.
Chociaż jakieś tam wątpliwości miałeś:
No i niech się przyglądają. Ale przecież np. wyrzutnie są ponazywane właśnie konsekwentnie, to po co je zmieniać?
A starsi koledzy mówili: "to nie jest koniec"  ;) 8)

No to mogli zmienić assault missle na heavy assault missle i nie było by problemu z wyrzutnią Heavy Assault Missile Launcher. A jedyna "nieścisłość" byłaby w tym, że nie byłoby rakiet dedykowanych do Assault Missile Launchera, który strzelał by z light missli. A teraz będą rakiety do assaulta odpowiednie, ale co to jest Light Missile Array to 99% osób nie będzie wiedziało bez przeklikiwania się przez show info.
Mogę Cię zacytować ?
I przestańcie już z tymi teoriami spiskowymi. Jednym się podoba innym nie, o gustach się nie dyskutuje.

341
NoobGarten / Odp: Pytanie
« dnia: Luty 23, 2012, 15:29:35 »
W tym, że wiedza i umiejętność lecenia jak AP pokazuje nie jest równoznaczna z wiedzą o konieczności warpnięcia na beacon.
Nie rób z siebie idioty, nie wychodzi Ci. Sam cytujesz stwierdzenie, że leciał po "żółtych znacznikach", a ja jedynie wskazałem, że misje nie są tak oznaczone, ani nie są warpowalne z poziomu overview, wiec osoba zaczynająca grę może takich niuansów nie wyłapać.
Rozumiem żeby z siebie nie robić, ale wg Ciebie powinienem zakładać, że każdy newbie to idiota - to chciałeś powiedzieć ?

No jak ktoś w dyskusję wprowadza już stwierdzenie o wydźwięku "synku, czy ty wiesz w ogóle, ile ja w to już gram" to wiem, że czas skończyć dyskusję. Więc wybacz mistrzu, że uraziłem i próbowałem Ci coś wytykać. EOT
Nie uraziłeś, ale zastanawiam się po co była ta uwaga o podświetlaniu bram pod moim adresem ? Aby właśnie nie po to by mnie pouczyć lub wytknąć ?

Dla przypomnienia dyskusja NIE była o tym jak dolecieć na misję, ale dlaczego NA misji jest pustka.
Ja podałem swoje przypuszczenia, a Ty próbujesz wykazać błędy w moich założeniach (podstawowe - ktoś go wyręczył, pomocnicze - nie doleciał do deadspace):
Acceleration Gate - potocznie zwane "drabinką" - z opisu wynika, że powinny być NPCe, a jeśli nie ma = ktoś Ciebie uprzedził, albo nie doleciałeś do miejsca misji (w systemie ppm na pustej przestrzeni -> wybierasz z menu pozycję odpowiadającą misji (albo nazwa agenta albo nazwa misji) -> warpujesz).
Dyskutując ze mną na temat tego czy mam rację, czy nie, to Twoim zdaniem pomagasz nowicjuszowi ? Wolisz się obrazić, bo śmiałem wspomnieć, że gram dość długo i doskonale wiem jak się leci na misję...

342
(...) właśnie udało im się odnaleźć przyczynę błędu ;)
Sprawdzają:
Cytuj
The OPERA collaboration has informed its funding agencies and host laboratories that it has identified two possible effects that could have an influence on its neutrino timing measurement. These both require further tests with a short pulsed beam. If confirmed, one would increase the size of the measured effect, the other would diminish it. The first possible effect concerns an oscillator used to provide the time stamps for GPS synchronizations. It could have led to an overestimate of the neutrino's time of flight. The second concerns the optical fibre connector that brings the external GPS signal to the OPERA master clock, which may not have been functioning correctly when the measurements were taken. If this is the case, it could have led to an underestimate of the time of flight of the neutrinos. The potential extent of these two effects is being studied by the OPERA collaboration. New measurements with short pulsed beams are scheduled for May.
W obu wypadkach chodzi o synchronizację z GPSem, ale raz winnym jest oscylator, a drugim razem łącze optyczne.

344
NoobGarten / Odp: Pytanie
« dnia: Luty 23, 2012, 09:32:36 »
I tu się mylisz. Jak ustawisz autopilota na system docelowy to prowadzi Cię za rączkę, albo, jak wskazał kolega, skaczesz po żółtych znaczkach (bramy są oznaczone na żółto jakbyś nie zauważył, gdy są na naszej trasie). Niestety beacon (czy to publiczny czy w szczególności misyjny indywidualny) nie są w żaden sposób oznakowane, musisz więc wiedzieć, że musisz zrobić rclick, najechać na opcję dotyczącą misji i z niej wybrać warp to. Zdziwił byś się ile osób zapomina o tym drobnym, aczkolwiek niezwykle istotnym, szczególe.
A możesz wyjaśnić w czym się mylę ?
Zadanie zaakceptowane, przylatuje do stargate podanego w dziennikach misji (ustawilem cel podrozy i lceialem po żółtych znacznikach) i nic nie ma, pusto.
Znaczy się wiedział jak klikać po bramach i obiektach na overview, czy Twoim zdaniem NIE wiedział ?
Uważasz, że BEZ znajomości tego co to jest BEACON misji, albo prawoklik i rozwijalne menu byłby w stanie wykonać pozostałe 9/10 misji ?
Cash Flow for Capsuleers (10 of 10) Objectives
Może miałeś pecha i trafiałeś jedynie na idiotów dotychczas, ale uwierz, że czasem ludzie mają problem z czymś "oczywistym" nie dlatego, że są zapominalscy, albo czegoś nie wiedzą, ale dlatego, że:
- mogli zmienić overview (np. dodać tab)
- nie zauważyli beacona na liście overview
- ktoś ich "wyręczył"
- faktycznie jest bug

Możesz mi wytykać błędy, poprawiać, udowadniać, że się mylę, ale proszę wskazuj gdzie, w którym miejscu się mylę. W EVE gram dość długo i Twoje słowa o nie zauważaniu, że bramy są podświetlone na żółto... cóż po prostu są śmieszne jeśli chodzi o moją osobę. Równie dobrze mógłbym powiedzieć, że NAZWĘ następnego systemu masz PODANĄ na tacy po lewej stronie wraz z paskiem pokazującym w kodzie kolorystycznym security kolejnych systemów znajdujących się na TRASIE do systemu docelowego.

345
NoobGarten / Odp: Pytanie
« dnia: Luty 20, 2012, 09:19:38 »
Kolega twierdzi, że przyleciał i nic nie znalazł, więc ta opcja odpada. ;)
Wiesz... ja w odróżnieniu od Ciebie, optymistycznie zakładam, że skoro wiedział jak klikać by dolecieć do systemu (tu mamy raczej pewność), to również wiedział jak w tym systemie kliknąć na warp na misję (tym bardziej, że to kolejna z serii).  :P

346
NoobGarten / Odp: Pytanie
« dnia: Luty 17, 2012, 13:03:35 »
Zgadza się, ale jeżeli to jest misja indywidualna (nie beacon) to żeby wyskanować na niej statek, ten statek musiałby na niej być, czyż nie. Co automatycznie sprawia, że skanujący nie może "uprzedzić" misjonarza w dotarciu na misję. No chyba że przyjmiemy hipotetyczną i mało prawdopodobną możliwość, że misjonarz doleci do drabinki i będzie na niej stał aż go ktoś wyskanuje, a wtedy misjonarz dostanie DT - możliwe, ale czy prawdopodobne?
Jest jeszcze możliwość, że kolega musiał wyskoczyć z misji... niezależnie od powodów, a jak wrócił, to już nic nie było.

To musiał by mieć cholernego pecha, żeby akurat wtedy wylądować na drabince, jak ktoś klikał complete. :)
Czy tam akurat pecha - nie wiem, ale prawo Murphiego w takich sytuacjach lubi zadziałać.

347
NoobGarten / Odp: Pytanie
« dnia: Luty 17, 2012, 12:05:34 »
Jakim cudem ktoś miałby go uprzedzić na misji? Misje są nieskanowalne, więc bez bookmarka na jej lokalizacji nie da się na nią dolecieć. Jeżeli jest to misja tutorialowa na beaconie ogólnodostępnym (widać ich znaczki w Overview i w przestrzeni) to taka misja resetuje się po jej zakończeniu (czyli jeżeli ktoś rzeczonego Wolfa w niej zabije i wyleci to lokacja się zrestartuje - nie trzeba czekać do downtimu (DT)). Ale stawiam, że kolega doleciał do przedmiotowego systemu, ale zapomniał warpnąć na właściwą lokalizację misji, stąd brak celu.
Tak jak mówisz misje są nieskalowane, ale graczy shipy na nich już nie.

Jeśli jak napisałeś misja ma beacon ogólnodostępny, to jeśli przyleciał na drabinkę w momencie, gdy poprzedni misjonarz kończył misję, to drabinka pośle go w puste miejsce. W zwykłych misjach obiekty deadspace są dostępne póki na nich jest gracz (by można było zebrać graty, etc.) nawet jeśli misja jest już zdana. Przy czym jeśli misja ma więcej pocketów, to tylko ten z graczem w środku będzie zachowany póki gracz z niego nie wyleci (drabinką/warp out).

O tym, że misja tutorialowa się resetuje od razu bez czekania na DT, to nie wiedziałem (całe lata nie robiłem misji tutorialowych, a po drodze było sporo zmian).

348
NoobGarten / Odp: Pytanie
« dnia: Luty 16, 2012, 16:19:56 »
Zadanie zaakceptowane, przylatuje do stargate podanego w dziennikach misji (ustawilem cel podrozy i lceialem po żółtych znacznikach) i nic nie ma, pusto.


Cash Flow for Capsuleers (10 of 10) Objectives
The following objectives must be completed to finish the mission:

Objective
Find Wolf and take him out, once and for all.        Location   1.0 Luminaire   

This site contains normal ship restrictions.

tu nie ma nic czego nie da sie nie zrozumieć, biorąc pod uwage, że ucze sie angielskiego od 20 lat...

Cytuj
MISSION DETAILS: This is a very cool mission because they give you a brand spankin' new frigate just for accepting it. That's my kind of motivational gift! You likely can't use the ship yet, but that's okay, you will be able to soon after you train up those skills.  If you can use it then it will help you along in this mission.

This mission takes you way out of the current system so you'll need to right click on the location of the encounter in your mission journal and set destination. Either use auto-pilot to take you to the correct system or follow the destination points to find the stargates you need to jump through. You may be traveling through some less than reputable areas so keep a vigilant watch out and don't hang around in unsecured areas for long.
Tę część powiedzmy, że masz za sobą skoro doleciałeś na miejsce.

Cytuj
The first deadspace area you'll see when you warp in is an acceleration gate and a couple of groups of pirates. Once you've destroyed the first two groups, a couple more pirates will spawn and attack. The 2nd group is a bit more difficult that the previous groups so be sure to utilize your shield booster often.
Acceleration Gate - potocznie zwane "drabinką" - z opisu wynika, że powinny być NPCe, a jeśli nie ma = ktoś Ciebie uprzedził, albo nie doleciałeś do miejsca misji (w systemie ppm na pustej przestrzeni -> wybierasz z menu pozycję odpowiadającą misji (albo nazwa agenta albo nazwa misji) -> warpujesz). Jeśli ktoś Ciebie uprzedził (wyskanował, etc.) to każda misja resetuje się po DT. Następnym razem jak zalogujesz się do gry (o ile to będzie po DT), to misja będzie czekać na Ciebie od nowa.
Misja NIE może być zakończona (w journalu zakończone misje są oznakowane). Reset misji jest używany do farmienia misji, na których się dobrze zarabia.

Cytuj
Activate the now secured gate and move on to the next area. Here there will be a set of 4 ships.  As these are being destroyed, 2 more waves of ships will spawn in sets of 2.  This all happens slow enough that while you really don't have too much time to recover, you aren't being pummeled either.  Activate the gate once you have secured this area.
To powinno być proste.

Cytuj
This is where all heck breaks loose. Here you'll find several tough ships, a webifier that slows you down immensely, and a stasis tower that you need to take out. I got spanked hard the first time I went in. I warped to a nearby station, repaired, then added a armor fitting and picked up a bigger gun with some of the credits I had earned from the previous missions. I went back in prepared and took out the 3 ships first which was a bit easier with my new gear. Once the ships are gone, target the stasis tower and attack. It doesn't dish out damage but it takes forever to destroy but once that's out of the way Tahamar spawns and is weak and a very quick kill.
W opisie misji powinna być informacja jakie statki mogą wejść na teren misji. Zazwyczaj w przypadku obiektów takich jak Stasis Tower dobrym pomysłem jest sprowadzić specjalnie jakąś pomoc (np. kolegę w kruzie/BC/BSie), aczkolwiek ja zazwyczaj używam w tym celu dronek każąc im zniszczyć obiekt w czasie jak ja działkami rozwalam statki. Jednak podejrzewam, że Twoje skille w dronkach nie będą zbyt mocne, IMHO zdecydowanie lepszym pomysłem będzie sprowadzić kolegę.

Opisy misji w formie poradników znajdziesz również:
http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=MissionReports
http://www.tentonhammer.com/node/66504

Opisy zgodne z tymi w EVE masz w EVELopedii.
http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Cash_Flow_for_Capsuleers_10_of_10

349
NoobGarten / Odp: Pytanie
« dnia: Luty 16, 2012, 14:33:10 »
To było łopatologiczne zasugerowanie początkowej ścieżki rozwoju dla gallenckiego nowicjusza, aby ogarnął co z czym i jak, dzięki czemu przy wykazaniu odrobiny zainteresowania drogą prób i błędów powinien sam nauczyć się reszty - niech zacznie od najprostszych rzeczy, resztę sam odkryje w trakcie. Nakurwiając nowemu od samego początku wyspecjalizowanymi angielskimi terminami i teoriami "jak to sig radius i speed wpływają na tank" gówno mu wytłumaczysz.
Treść którą cytowałeś była skierowana do CIEBIE, więc albo jesteś nowicjuszem który nie zna terminów (a wówczas nie bierz się za pomaganie innym), albo nie jesteś i czuj się swobodnie w wytłumaczeniu nowicjuszowi co użyte przeze mnie terminy znaczą. Terminów jak TY użyłeś nowicjusz z pewnością nie spotka w grze, a jeśli zechce ich użyć w rozmowie z osobami dłużej grającymi, to zapewne usłyszy coś w stylu: "zrób tutorial, a potem wróć to pogadamy".

Jeśli natomiast masz problem ze slangiem jaki został w PL community wypracowany na przestrzeni lat istnienia EVE, to jedynie co mogę to Tobie współczuć. Z pewnością nie będę Ciebie zachęcał do zapoznania się z nim, bo najwyraźniej zamiast grać w grę zajmujesz się jej kiepskim tłumaczeniem na j. polski.

Odczep się człowieku i lepiej pomagaj zamiast krytykować i rozdmuchiwać swoje ego tekstami typu "jaki to ja jestem zajebisty bo wiem co to cap booster" lol
Czy mam zatem zakładać, że nie wiesz co to cap booster ? Czy mam zakładać, że nie umiesz odpowiedzieć na moje pytania ? Złe porady 2x czynią zło, bo po pierwsze - nie udzielają właściwej odpowiedzi, a po drugie uczą złych rzeczy. Zamiast się na mnie wściekać sprawdź "moje" teorie, może czegoś się z nich nauczysz.

350
NoobGarten / Odp: Pytanie
« dnia: Luty 15, 2012, 16:03:12 »
Co to są "wzmacniacze odporności", albo "działa szynowe"?!?
A skąd wziąłeś działa szynowe ?

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 68