281
Inferno / Odp: Następny dodatek będzie się nazywał Inferno.
« dnia: Marzec 28, 2012, 15:16:15 »
Nie chciało mi się szukać oryginalnych propozycji CCP, ale może ktoś jest w stanie potwierdzić ?
http://massively.joystiq.com/2012/03/25/eve-evolved-extra-revamping-pvp-in-inferno/
Oczywiście powyższa zmiana oznacza zasadniczo, że jest limit na max koszcie wojny, ale z drugiej strony bardzo ciężko będzie ten limit osiągnąć (potrzeba 6300 członków korpa -> a to przecież minimum 2100 kont !).
Najciekawsze (chyba) na koniec:
http://massively.joystiq.com/2012/03/25/eve-evolved-extra-revamping-pvp-in-inferno/
Cytuj
The number of wars the target corp is fighting will no longer be factored into the war cost, but the base cost is rising to 20 million and an additional 500,000 ISK will be added for every active member in the target corp.Znaczy się zacznie się wysyp altów w korpach unikających wardecowania ? Z drugiej strony okazja do zarobienia kasy dla tych co mają odpowiednio podnoszące limity
Oczywiście powyższa zmiana oznacza zasadniczo, że jest limit na max koszcie wojny, ale z drugiej strony bardzo ciężko będzie ten limit osiągnąć (potrzeba 6300 członków korpa -> a to przecież minimum 2100 kont !).
Cytuj
A new war report interface will give details of the war all in one place, tracking kills and losses in realtime, and a new mercenary marketplace will let players targeted by wardecs easily hire mercenaries into the war.Ktoś zna szczegóły ? Czytając między wierszami (szczególnie jeśli raporty będą dostępne na EVE Gate), powstanie namiastka KB. Ciekawi mnie jak to koniec końców będzie miało funkcjonować.
Cytuj
The control bunker in each system will become an infrastructure hub, and players will be able to upgrade systems by dropping faction warfare loyalty points into the hub. To encourage donations, CCP will ensure that corporations and individuals who donate LP into a system will get temporary bonuses. When enemy players complete complexes in a system, they steal some of the loyalty points invested in the system, and when the pot is empty, the hub becomes vulnerable.Ja tu widzę kolejne pole do exploita, ale może jednak to będzie działać ?
Cytuj
System upgrades may include cheap clones, reduced market fees, navy NPCs spawning at gates, and even potentially cyno jammers. Perhaps the biggest change is that militia members won't be able to dock in enemy stations, making it more dangerous to be behind enemy lines.Koncepcje wydają się sensowne, ale w FW grałem na samym początku jak zrobili, a i to krótko. Niech ktoś aktywnie obecnie FW-ujący się wypowie na ile to uatrakcyjni/utrudni grę w FW.
Najciekawsze (chyba) na koniec:
Cytuj
When Inferno arrives on May 22nd, it will introduce a whole new wardec system, war UI improvements, and iteration on faction warfare.W sumie nieco mniej niż 2 miesiące - wyrobią się, czy będzie zmiana daty wydania ? A może Inferno będzie w częściach ?