Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - [BWTF] Xapitan Bomba

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10
281
Jeśli problemem są drony to np gdy zachodzi taka potrzeba (pojawia się tidi) niech uproszczą temat i zamiast 5 dron stworzą 1 obiekt z atrybutem-licznikiem i tyle.
Właaaaśnie. A kiedyś z tego co mi dinozaury mowily to dron sie wyrzucało wincyj, ale powodowały laga więc teraz jest ich mniej ale o wyższym dmg, tak? I z tego co czytalem to jakos podobnie było z rakietami, dlatego te antyrakietowe rakiety teraz takie gówniane są?
W zasadzie graczy nie interesuje jak to rozwiążą - moga nawet wyliczyc dmg per gracz w miejscu i ruchu i na sztywno zadawac 2 prekalkulowane po undocku wartosci, ale to ma działać.

282
To właśnie w tym rzecz - tego nie da się po prostu 'naprawić', bo to nie jest kilka linijek błędnego tekstu. Problem jest bardziej rozległy, i wymaga poniekąd utworzenia sporej części gry. Sama gra, jak i architektura serwerowa była pisana kilkanaście lat temu - od tego czasu zaszło sporo zmian. Z tego co czytałem z początku był to Python (jeżeli się mylę proszę o zjebkę), a nie jest to na dzisiejsze czasy najlepsze rozwiązanie. To samo cała reszta - samo przeliczanie wyżej wspomnianych dron i obiektów być może dałoby się zrobić w bardziej optymalny sposób.
Na pewno jest to proces bardzo pracochłonny, stąd też zrozumiałe że CCP będzie to odwlekać do samego końca. Pytanie czy to nie będzie za późno? :>
Stackless Python gupcze! To dalej świetny język dla startupów (chwalili się nawet kilka updatów temu że nauczyli dźwiękowca pythona i on zarzadza teraz całym audio) CCP ma ten problem że nikt poza nimi tego języka nie używa na podobną skalę, sam stackless jest w plecy w stosunku do gałęzi 2.x  pythona, a do tego siedzą z infrastrukturą na windowsie (co też typowe dla startupów - niski koszt wejścia, ale udupia przy upgrade). Czyli w zasadzie CCP musi samo rozwiązywać swoje problemy bo nikt inny ich nie ma. Mają taki problem jak moja firma miała, który brzmi albo zaorać (samobójstwo), albo w tle przepisywać (strata zasobów) albo wrzucić tyle nowych rzeczy żeby można było z czasem wyjebać stare (czasochłonne ale jakby to wykonać sprawnie to sensowne). I teraz jest biznesowa decyzja: czy jest sens poświęcać np, połowę zespołu na rok tylko po to żeby teoretycznie poprawić wydajność gry w sytuacjach stanowiących 1% tego co się dzieje na serwerze? A jeżeli jest, to mam nadzieje że to właśnie robią bo 2 nowe shipy, 3 moduly, zmiana silnika renderującego na identyczny(wtf) i zmiana cyferek kilku shipow/modułów zajęła im ostatnio pół roku.

283
NoobGarten / Odp: Pytanie o GTC
« dnia: Styczeń 20, 2014, 19:53:37 »
a kupowales moze w ten sposob subskrypcje (nie plexy) do eve?

Wyslane z xmp
Si, dziewczyna jak grala to 3miechy z subskrypcji amazonowej w ten sposób.

284
Ale jak to??? ;D
racja, sentry, my bad. Jeszcze z 10x tak palne i może będę chociaż minimalnie wiedział o czym mówię :D

A kończąc offtop, ma ktos wiarygodne informacje jak wyglada chodzenie po stacji w tidi? Bo niestety nie zdazylem umarnąć w hed żeby samemu sprawdzić a ciężkawo na zawolanie miec tidi.

285
Tez sie zastanawialem nad tym ostatnio i powiedzmy 2000 carrierow po 13 dron kazdy daje 28 000 obiektow w przestrzeni - nie tak znowu duzo. Stan tych obiektow jest updatowane przy zmianie hp, itp. lub kliknieciu czegos w kokpicie. Niestety do tego dochodz synchronizacja i sprawdzanie zachowania jednego obiekty na wszystkie pozostale 27 999... To na serwerze. Stan 28k obiektow musi byc przekazane do 2000 obiektow w Internecie. Do tego niektorzy gracze sa dalej co daje opoznienie przekazywania informacji i synchronizacji + ewentualna retransmisja...
Właśnie - każda z dron ma predkosc i orbite, ktora powoduje koniecznosc przeliczenia transvesal etc dla kazdego gracza na gridzie, wzgledem ktorego liczony jest dmg na który wpływa twoj  transversal/druty/ammo/aktualne bonusy flotowe/skille ktore moga sie zaktualizowac za sekunde/fakt overheatu* ilość graczy i zaczyna brzmieć jak tidi. A z tym przekazywaniem informacji i synchronizacja bym sie nie spieszył bo straszny syf był w hed: http://clip2net.com/clip/m0/1390071562-clip-116kb.jpg?nocache=1

286
NoobGarten / Odp: Pytanie o GTC
« dnia: Styczeń 20, 2014, 15:58:48 »
z amazonem jest taki "problem" ze przy rejstracji, podaje sie karte, a z karta jest zwiazany billing address, ktory musi byc z us. trudno kupic chyba karte prepaid (jak w bzwbk) amerykanska na amerykanski adres :) a ceny te same jak po proxy usa. tylko ccp logowanie z innyj ip moze uznac jako account sharing...

Wyslane z xmp
http://pl.fakenamegenerator.com/gen-random-us-us.php
Tylko uważaj żeby nie trafić na stan w 10% taxem na zakupy w sieci. Działa z pl kartą na amazonie bo karta  i adres są weryfikowane osobno przez nich.

287
TiDi sridi. Gra ma przestarzały kod, i dopóki nie napiszą części kodu od początku, to ani zakup maszyn, ani modyfikacja istniejących rozwiązań nic nie da.
Swoją drogą, czy orientuje się ktoś mniej więcej po jakiej stronie jest wykonywane większość obliczeń? Przecież sama mechanika bitew jest prosta jak budowa cepa. Jest punkt odniesienia, są sfery z nadanym wektorem. Oczywiście każdy ship ma swoje zmienne wynikające ze skilli i fitu, ale nadal - przy 4 tyś graczach, taki system powinien być obsługiwany bez większych trudności nawet na sprzęcie serwerowym sprzed kilku lat. To nie jest FPS, tutaj zmiany są bardzo proste. Zmieniamy kierunek? To tylko nadajemy wektor, nie trzeba obliczać toru step-by-step. Używamy modułu? Podstawiamy dane pod formułę, którą byłby w stanie obliczyć kalkulator sprzed 50 lat. Kwestia teraz opracować nowy silnik, który zamiast tego który zamiast obecnego, zbitego w jedną całość, byłby na tyle modułowy, że zmiana nawet sporej części nie powodowałaby kolizji z całą resztą.
Czytajac miedzy wierszami wywiad na tmc i to co pisali o brain-in-a-box to to jest w cholere osobno co chwila przeliczanych wektorów, i nie zdziwilbym się jakby co salwe dla kazdego modułu całość liczyli od nowa(w koncu mamy rozny dmg w zaleznosci od wszystkiego), co daje tak dużo róznych obliczeń per wątek że żaden sensowny cache nie działa i to się dławi samo sobą. I to by się wpisało w ich jednowątkowy problem i to że są uzależnieni od mhz. Co w sumie jakotako dałoby się rozwiązać przez OpenCL, pytanie tylko jak miałyby się opóźnienia kerneli do tego co uzyskują teraz przez Infiniband i czy dla ich windowsów są sterowniki do kart na których ma to sens i czy dla stackless pythona jest jakiś wrapper dla opencl. Ale z tego co wiadomo, aktualnie serwer jest limitowany do 64bit/jeden rdzeń (ograniczeni ich serwerowej wersji windowsa, potwierdzone przez erlendura) wiec z innymi sprytnymi pomysłami też może być dupa.

288
CR - Archiwum / Odp: [XPLX] Made in Poland dyskusja
« dnia: Styczeń 19, 2014, 22:57:53 »
nie mogłem się powstrzymać w tym wątku o gimbazie :)
Wypraszam sobie, teraz się pisze guwno żeby zrozumieli. Albo 'korporacja dustowa'

289
Bo przez 3/4 bitwy strzeliłem z kartofla do 2 celów. Potem drony odmówiły jakiegokolwiek posłuszeństwa. Lockowanie nie działało, cyklowanie nie działało, nic nie działało. Nie chcę snuć teorii spiskowych, ale przez całą bitwę się zastanawiałem, jakim cudem dready tak sprawnie spadają, bo skoro w BSie nic nie jestem w stanie zrobić, to chyba tytek też nie powinien...
I WAS THERE 2014

290
CR - Archiwum / Odp: [XPLX] Made in Poland dyskusja
« dnia: Styczeń 19, 2014, 21:15:04 »
a nie jakaś gimbaza grająca w konsolowego shootera
O wyparaszam sobie, konsolowy shooter to było halo, black czy timesplitters, to jakies guwno jest.

291
Przedpokój / Odp: I live... again
« dnia: Styczeń 08, 2014, 22:34:01 »
Gram od czasu, kiedy zawitałem jako totalny nowicjusz... ok, nazwijmy to po imieniu: noob  :P - w Unseen Academy, prawie półtora roku temu. I tak już zostało.
NOOB!  ;D

292
Przedpokój / Odp: I live... again
« dnia: Styczeń 08, 2014, 21:13:33 »
Nie znam cię ... i nie wiem czy chce znać -.-

294
Wsparcie techniczne / Odp: Zastanawiam się nad wymianą GPU
« dnia: Listopad 05, 2013, 20:52:02 »
No to tak.
Uno, nie bierz club3d bo to najgorszy z syfów jeśli chodzi o jakość chłodzenia, za rok będziesz wymieniał chłodzenie (zgadnij czemu są najtańsze - na cztery 7770 w trzech wymeniliśmy chłodzenie i to nie odosobniony przypadek). Już lepsze MSI które ma mierny serwis, ale jes szansa że nie będziesz jej chciał wyrzucić za okno za jakiś czas.
Due, reguła wuja Toma mówi: jak nie jest 3 miesca wyżej w tabeli to upgrade nie ma dużego sensu: http://www.tomshardware.com/reviews/gaming-graphics-card-review,3107-7.html
Jedyne co możesz zyskać przy okolicach 7770 to wsparcie dla dx11 którego Twoja karta nie ma, i cicho i zimno. Jako że amd wypuściło generacje kotletów, to możesz mieć realne szanse na upolowanie jakiegoś 7850 w okolicach nowego roku za jakieś ~500pln, co w. mnie jest sensowym długofalowo wyjściem.

Co do płyt/karty od jednego producenta to niektórzy (jak asus) mają miłe bonusy pod tytułem jeden soft który ogarnia wiele bajerów. Inni (gigabyte) potrafią w zamian tam zapisac tablice ACPI że będziesz miał rozjazdy zegara pod linuxem. Więc tyle z lojalności, bierz to co ładnie wygląda i jakośtam działa :D

295
Dyskusje ogólne / Re: Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Sierpień 30, 2013, 11:06:44 »
Puszek ależ oczywiście żę powyższa rozmowa idealnie oddaje aktualną sytuację polityczną w EVE - zamiast mordować się w dużym konflikcie to obrzucajmy się "g" w wielu małych

296
NoobGarten / Odp: Come to the dark side...
« dnia: Sierpień 23, 2013, 14:18:22 »
Tak dino zazdroszcze ci hartu ducha i radości z bycia złym piratem :P Yarr!

297
NoobGarten / Odp: Come to the dark side...
« dnia: Sierpień 23, 2013, 10:46:32 »
Z pamietnka pirata w Venal - dzis zrobilem 20 misji lvl 4 i nie spadlem... Yarrr! Jestem zly pirat 0.0

298
Taki młody CEO a jak się rzuca  :D
w sumie to post jest dorobkiem kolektywnym BWC :)

299
Szanowny Panie Adminie ja poproszę grzecznie ładnie o:
1. Przesunięcie tego posta " Re: Odp: [-BWC-] Blackwater Company« Odpowiedź #8 dnia: Dzisiaj o 17:47:12 »" do tematu http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10800.0
2. Po wykonaniu tej operacji poproszę o wykonanie drugiej tym razem trudniejszej :P Poprosił bym mianowicie o przesuniecie na samą górę w/w postu w celu zastąpienia postu rekrutacyjnego littleozzika na ten zamieszczony przez mnie :)

Ewentualnie droga alternatywa :P skasować stary temat rekrutacyjny i zrobić nowy - z moim  postem w roli głownej :P


300
bardzo proszę o ogarnięcie topicu przez userów i admina :) to nie jest topic dyskusyjny :) a taki jest tutaj -> http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10276.msg186490#msg186490

301
Centrum Rekrutacyjne / [-BWC-] Blackwater Company
« dnia: Sierpień 12, 2013, 17:47:12 »
Blackwater Company

The Storm Is Coming

Tag: [-BWC-]
Sojusz: C0ven
Region: Esoteria, Stain
CEO/Imperator: Savannah Kado
Rekrutacja: Otwarta
Kanał publiczny: "BWC HQ"
Nasz Killboard


Pytasz kim jesteśmy?:
Jesteśmy jednym z najdłużej działających Polskich korporacji o bogatej historii którą możecie poznać tutaj:Historia Blackwater Company
Możemy się pochwalić stabilną sytuacją, doświadczonym zespołem oraz tym, że nie jesteśmy elite pvp(czyt. podchodzimy do gry na luzie).
Nasi piloci z przyjemnością pomogą Ci, stawiać pierwsze kroki w systemach nullsec i nie tylko.

Co oferujemy:
Ciekawą, miłą atmosferę, pomoc, naukę, własny Teamspeak 3 roamy, CTA(Floty z tytanami), POS'y planety i inne ciekawostki w przestrzeni 0.0. Wszystkie zajęcia PVP sprowadzają się w skrócie do podbijania kolejnych terenów Esoterii i Stain w ramach największego polskiego sojuszu 0.0, o nazwie "C0ven"

Jak ktoś chce produkować -  udzielimy pomocy logistycznej

Jak ktoś chce robić misje - pomożemy w wbijaniu standów

Jak ktoś chce zrobić postęp po akademii - damy mu szansę(Sanshe), oraz możliwości.


Czego wymagamy?
Wymagamy abyś: był ogarnięty, znał podstawy EVE (Jeśli umiesz wydokować z stacji to już coś), posiadał zapał do wspólnej zabawy, nie bał się stracić statku(o.O to w końcu EVE). Dobrze było by, abyś miał skille na jakąś raciarkę do misji/plexów, Engineering i Electronics na V to taka dobra podstawa . Jeśli masz inny sposób zarabiania to nie ma problemu. Oczywiście miłym asem w twoim rękawie będzie ukończenie Unseen Academy.


Dalej to czytasz ? :D
Jeśli masz ochotę dołączyć, powinieneś skontaktować się w grze z CEO Savannah Kado, ewentualnie naszym kochanym rekrutantem: BlackSheep Blahblahblah lub kimkolwiek na naszym kanale - ludzie pokierują Cię na właściwy tor
Jeśli chcesz więcej informacji zapraszamy na nasz kanał w grze: "BWC HQ" (Oczywiscie bez " :D )




Proszę administracje o wyczyszczenie tematu i wklejenie tego posta na 1 miejsce :)

302
Dyskusje ogólne / Odp: Jak zostałem awoxerem
« dnia: Sierpień 10, 2013, 18:32:03 »

303
Dyskusje ogólne / Odp: Jak zostałem awoxerem
« dnia: Sierpień 07, 2013, 12:06:51 »
Do mittaniego z tym! Tytuł roboczy artykułu "One of the biggest Awox in Polish Militia Comunity - behind the scenes"

304
PVE / Odp: Fit na Caldari L4 z uber tankiem
« dnia: Lipiec 24, 2013, 16:30:59 »
Jedyna zmiana o jakiej słyszałem (nie potwierdzę, bo zwyczajnie nie mam pewności czy weszło, ma wejść, a może zrezygnowali) to taka że wyłączony invul nie daje bonusów do resów.
A rattle nie wygrał zmiany bonusa do resów z 5 na 4%?
IMHO drogi autorze, jak cie wywala z gry to raczej coś pasywnego. Np drake. Taki błyszczący drake, full pasyw, t2 rigi, błyszczące extendery,invu i resy, na dole apteczka i rigi do regenu shielda. I wytankujesz wszystko do czasu nauki czytania opisów misji i ich robienia. I potem tak jak egzarcha pisał, rattlesnake czy inny golem. (w rattlu mozna 'robić' część l5 jeśli dobrze pamiętam?)

305
PVE / Odp: Fit na Caldari L4 z uber tankiem
« dnia: Lipiec 24, 2013, 10:56:25 »
a może rattlesnake albo scorpion kerbir(fleet) issue? Tank to oba mają ogromny - pasywny/aktywny do wyboru a i dps bardzo fajny :) Mało tego - jak ci net słabo działa to montujesz w wyrzutnie rakiet auto-targeting. W rattlu masz sentry (głowny dps) które też automatycznie agrują wiec "zamulanie łącza" nie przeszkadza strasznie :)

306
wyrwał włosy z głowy przez sławetną akcje "Pomidor" :P albo ewentualnie w ramach pokuty przed wstąpieniem do Volty :P

307
Dyskusje ogólne / Odp: Falloff na rakietach?
« dnia: Czerwiec 26, 2013, 13:00:09 »
Jeśli te rakiety pochodzą od producenta z polskiego community to jedna drugiej pewnie nie lubi i zwiększają odległość od siebie proporcjonalnie do długości lotu :P

ale skłaniał bym się do teorii "trafiania w różne punkty i nierówną trajektorię lotu pocisku" tylko że wtedy prosty błąd kalkulacji km/s *s nie daje chyba rozrzutu na pi raz drzwi 10km...

308
Dyskusje ogólne / Odp: Falloff na rakietach?
« dnia: Czerwiec 26, 2013, 11:22:40 »
jeśli wystrzeliwujesz rakiety ze statku "sklejanego rdza i taśma klejącą" to winił bym bardziej kiepskie jakości podzespoły i nisko wykwalifikowanych robotników oraz załogę. Jest jeszcze teoria brzozy i wybuchu w trakcie lotu...

309
Sprawdzam opcje :)
to sprawdź opcję BWC jeszcze :) kontakt: Savannah Kado lub Mauhur Purson. In game channel BWC HQ

310
Dyskusje ogólne / Re: Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 14:26:48 »
PuSZken psia mać, przez SZ nieuki jedne!!!  >:(
mea culpa  :( cat awoxuje za tuńczyka moje posty na innych forach :( zostałem zdradzony o świcie...

311
Dyskusje ogólne / Re: Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 14:06:33 »
Z Sokole sie nie da 1vs1 wygrać, bo zawsze ma 3 falcony :/
Króliczy blob na stand by? ^^

312
Dyskusje ogólne / Re: Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 13:31:43 »
W ilu true PvP ally byłeś?

Jeśli giniesz bo FC nawalił = shit. Jeśli giniesz po poleciałeś w "z dupy ficie" = shit. Jeśli giniesz, bo reszta floty daje dupy, ale nikt nic potem z tym nie robi  = shit

"Show a good looser and I'll show you a looser" - Vince Lombardi.

Winning is a habit. Unfortunately, so is loosing.
Go Pack Go!

313
"yhym... love is in the air!" Ja to jak was czytam to stwierdzam, że w jakiś pokręcony sposób wy to lubicie ze sobą dyskutować ^^

314
Odyssey / Odp: Patch Notes dla dodatku Odyssey
« dnia: Czerwiec 04, 2013, 16:42:45 »
Właśnie, na co komu zakładka z co ważniejszymi celestialami, najlepiej przełączyć się na taką gdzie jest wszystko!
Jak dorzucisz moony i customsy to się robi gęsto, celestiale to mainstream.

Anyuej, jest trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=9kmUf3fflrA

315
Odyssey / Odp: Patch Notes dla dodatku Odyssey
« dnia: Czerwiec 04, 2013, 14:23:56 »
wiec piszesz, ze masz zielone elementy na overview, interesujace... mow dalej: ]
Na tym do panicznego spierdalania mam wszystko - nigdy nie wiesz co wisi naprzeciwko:D

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10