Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - sztosz

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 22
281
Inne gry / Odp: Wildstar
« dnia: Październik 21, 2015, 11:46:57 »
Skoro napisałeś, że "wyjątek potwierdza regułę", to nie miałem innego wyjścia jak przyjąć, że dla ciebie to co pisałeś o grach z "bajkową" grafiką jest regułą. Ja mam głęboko gdzieś to jaka jest grafika, jeżeli gra jest naprawdę grywalna, a grafika totalnie tej grywalności mi nie psuje (ie. wszystkie do bólu mangowe gry :( ). To co mnie wkurza to argumentowanie właśnie przez "wyjątek potwierdza regułę". Prawdziwe jest zdanie, że skoro jest jakiś wyjątek to musi być jakaś reguła, od której jest właśnie ten wyjątek, tym samym istnienie wyjątku de facto wymusza istnienie reguły, ale w żaden sposób jej nie potwierdza, i nie ważne czy będziemy kwantyfikatorów szczegółowych czy ogólnych używać do wyrażenia tej reguły, wyjątek nigdy nie będzie jej potwierdzał. Tyle w temacie.

PS. @Soulscream: Może chodzi o to, że WoW ma wierszowaną grafikę, a GW2 już nie? :)

282
Inne gry / Odp: Wildstar
« dnia: Październik 21, 2015, 11:18:14 »
W poście do którego się odniosłem napisałeś dwa zdania:
Cytuj
Wyjątek potwierdza regułę.
I tu Ci wytknąłem jak bardzo się mylisz. Bo wyjątki nigdy nie potwierdzają reguł.

Oraz:
Cytuj
Przecież właśnie o tym pisałem ;)
Co było odpowiedzią na:
Cytuj
Twórcy wybierają bajkową grafikę bo taka grafika się nie starzeje zbyt szybko. Jej jakość nie musi być zbyt wysoka a i za parę lat nie będzie tak kłuć w oczy i wymagać podpicowania.
I ma się nijak do twojego błędnego twierdzenia o regułach. Wiec nie rozumiem o co Ci chodzi.

283
Inne gry / Odp: Wildstar
« dnia: Październik 21, 2015, 10:30:32 »

A miałeś chemię w szkole?
A co do tego ma chemia? Wyjątki kwestionują reguły a nie je potwierdzają, to czy coś nazwiesz regułą pomimo wyjątków to jest kwestia umowna. Jeżeli w środowisku akademickim przyjmie się, że pomimo jakiegoś wyjątku coś jest regułą, to nie oznacza wcale, że ten wyjątek tą regułę potwierdza.

Od chemii miałem o wiele wiele więcej matmy. Nie wiem czy miałeś przyjemność spotkać się z dowodem indukcyjnym... jeżeli tak, to powinieneś wiedzieć, że coś jest regułą (tj, twierdzenie jest prawdziwe), jeżeli jest prawdziwe dla wszystkich elementów danego zbioru właściwego dla twierdzenia. Bez wyjątków, bo wyjątki po prostu przeczą twierdzeniu i nie można tego uznać regułą.

To że wszystkie gry z "bajkową" grafiką są robione dla dzieci (w ogóle nie definiujesz pojęcia bajkowości, ale to inna sprawa) jest tylko twoim bardzo subiektywnym wrażeniem. I wszystko było by spoko, gdybyś tego wrażenia (błędnego swoją drogą) nie próbował narzucać innym, próbując nazwać regułą, powołując się na debilne powiedzenie o regułach i wyjątkach. 

284
Inne gry / Odp: Wildstar
« dnia: Październik 21, 2015, 09:40:50 »
Wyjątek potwierdza regułę.

Wyjątki wcale nie potwierdzają reguł. Wyjątki są wyjątkami ale nie mają żadnego związku z potwierdzeniem reguły. Chyba, że jesteś w stanie w sensowny sposób udowodnić swoją tezę.

285
Off Topic / Odp: Ocb?
« dnia: Październik 20, 2015, 16:35:03 »
Ale jakie to ma znaczenie? :) Przecież to Kickstarter, jeszcze się nie nauczyliście ludzie że Kickstarter czy inne Early Access należy omijać szerokim łukiem? :P

286
Inne gry / Odp: Elite 4
« dnia: Październik 19, 2015, 15:19:27 »
Ale wy tak na serio sobie języki strzępicie bez odrobiny elementarnej wiedzy o Elite?

Przecież od samego początku jest tryb solo, który się różni tylko i wyłącznie tym, że nie spotkasz tam żadnego innego gracza, a cała reszta jest dokładnie tak jak w open world. To jest ten twój no-pvp mode który mamy od samego początku.

Do tego jest jeszcze tryb co-op, czyli takie solo z kumplami z którymi chcesz latać.

CQC które teraz dodali daje możliwość instant-pvp-action tym którzy tego chcą, bo było na to zapotrzebowanie. Ja bym wolał żeby zrobili inne rzeczy, ale jestem pełen szacunku dla Frontier Developments za to, że naprawdę słuchają community.

Elite nigdy nie było i nie będzie grą podobną do EVE, więc patrzenie na nią tą pierwszą przez pryzmat tej drugiej jest strzałem w swoją stopę :)

287
Inne gry / Odp: World of Warships & Beer
« dnia: Październik 17, 2015, 13:11:56 »
Nie wszystkie, ale większość na pewno. W czasie sztormu jeżeli była bitwa, to dlatego że się ktoś przypadkiem na kogoś natknął i nie nazwał bym tego bitwą tylko potyczką ;) Inna sprawa, że nawet kilkumetrowe fale to normalka na morzu :) A fale w WOW wyglądają jakby ktoś na jeziorku dmuchał :)

288
Inne gry / Odp: Fallout 4
« dnia: Październik 16, 2015, 18:21:30 »
Według mnie Fallout 1 i 2 to była taka dziwna mieszanina, bo żaden z tych elementów jako osobna rzecz nie jest jakiś wybitny (wiele jest dobrych, ale nie wybitnych*). Natomiast w całość poskładane dają wybitny rezultat. Bethesdzie nie udało się tego powtórzyć, bo oni po prostu nie rozumieją tego klimatu, bo na siłę go próbują wpakować w swoją wizję gier z otwartym światem a to nie tędy droga. MMO też z tego nie wyjdzie, bo to jest gra stricte single-player, gdzie historia i to jak ty się w nią wplątujesz ma ogromne znaczenie.

------------
*No poza muzyką Mike'a Morgana, nigdy nie słyszałem takiej muzyki która w grze była by idealna i w której można by spokojnie zasłuchiwać poza grą poza właśnie ścieżką do Falloutów Mike'a Morgana i ścieżką Mikaela Karlssona do BF:BC2

289
Inne gry / Odp: Skyforge
« dnia: Październik 16, 2015, 16:56:33 »
Ale to był pierwszy i jedyny filmik który obejrzalem. I sam nie wiedziałem co napisać. :/ A o cytatych panienkach to nie był przytyk. Tylko że naprawdę w czasach kiedy 30 letni facet z żoną i dzieckiem nie ma już co robić w tych rzadkich chwilachprzy kompie, to fragment o cytatych adeptkach to jest serio najlepsza reklama ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


290
Inne gry / Odp: Skyforge
« dnia: Październik 16, 2015, 15:29:49 »
cycate adeptki  :D

Ściana tekstu. A wystarczyło napisać to co zacytowałem :)

291
Inne gry / Odp: Wildstar
« dnia: Październik 16, 2015, 15:25:42 »
obecny WoW od Wildstara

Ale to ty się uparłeś na porównywanie do obecnego WoW'a. Ja nigdzie nie napisałem i nigdy nie twierdziłem że Wildstar wygląda tak jak OBECNY WoW, tylko że jak grałeś kiedyś (kiedykolwiek) w WoW'a to wiesz jak wygląda Wildstar (z zaznaczeniem tego że skille mają te śmieszne obszary na ziemi). A skoro end-game Wildstara wygląda tak jak Vanilla WoW, to tylko potwierdzasz moją tezę. Napisz lepiej co to znaczy, że "różni się i to bardzo dużo, nie chodzi o rajdy" (a teraz to się już pogubiłem, to chodzi o rajdy czy nie?). Albo przyznaj, że tak tylko sobie to napisałeś, bo też Ci się nudzi i jesteśmy na centrali i będziemy sobie wzajemnie przeczyć bo tak i chuj.

Ja zacząłem grać u schyłku TBC przez WOTLK do początku CATA i nie mam zielonego pojęcia jak obecny wow wygląda, bo już z pieprzonymi pandami to było chore przegięcie. Po Wow zostały mi pięknie wydane kolekcjonerskie wydania WOTLK i CATA i nawet sobie cześć już na ulicy nie mówimy.

292
Inne gry / Odp: Skyforge
« dnia: Październik 16, 2015, 14:18:08 »

293
Inne gry / Odp: Wildstar
« dnia: Październik 16, 2015, 14:15:17 »
Ale ja wiem jak wygląda rozmowa Soulscreamem, tylko co innego robić jak nudą wieje? :P Najpierw mi napisał, że "Różni się i to bardzo dużo, nie chodzi o rajdy." a potem napisał... ech... przecież tu nawet dwóch szarych komórek nie trzeba żeby przeczytać po kolei posty ;)

294
Inne gry / Odp: Wildstar
« dnia: Październik 16, 2015, 11:35:38 »
Ale ty piszesz o wspólnych rzeczach a ja pytam o zasadnicze różnice.

295
Inne gry / Odp: Wildstar
« dnia: Październik 16, 2015, 09:46:18 »
Napisałem

A możesz zacytować gdzie napisałeś czym się różni?

296
Inne gry / Odp: Wildstar
« dnia: Październik 16, 2015, 00:22:53 »
Ok, nie będę się kłócił, bo inaczej  to wygląda jak grasz po prostu dla frajdy w wow, a inaczej jak robisz max DPS build według poradników, a przynajmniej ja inaczej gram i na skille patrzę :P

Napisz lepiej czym się rzeczywiście różni Wildstar od WoW'a.


297
Inne gry / Odp: Wildstar
« dnia: Październik 15, 2015, 20:14:55 »
Jakie spłycenie?

W moim odczuciu talenty strasznie spłycono. Ale nie pamiętam dokładnie bo bardzo dawno nie grałem, a opieram się na tym jakie miałem wtedy odczucia.

298
Inne gry / Odp: Fallout 4
« dnia: Październik 15, 2015, 18:48:23 »
Fajnie, szkoda że nie trailer to nie jest grafika z gry :(

299
Inne gry / Odp: Wildstar
« dnia: Październik 15, 2015, 18:07:36 »
Oj ale czym niby się rożni? Ja mam doświadczenie z WOW, bo do WOTLK i poczatek CATA robiłem cały endgame wszystko prawie wszystkim nie wyłączając aren. Natamiast w Wildstar dobiłem jedną postacią do 10lvl i nie widzę zasadniczo większych różnic.

Albo inaczej, bo nie chodzi mi o flejm, co ja jako stary weteran WOTLK zniesmaczony zmianami (spłyceniem) w klasach po WOTLK znajdzie dla siebie w Wildstar co nie będzie starym nudnym WOW'em?

A o samej jakości Wildstara może świadczyć to, że przejście na F2P wynikało z tego że serwery po prostu świeciły pustkami.

300
Inne gry / Odp: Wildstar
« dnia: Październik 15, 2015, 14:52:40 »
Ja w WOW robiłem raidy w WOTLK 2 klasami a heroici to chyba wszystkimi :) Naprawdę tak w głębi ten wildstar niczym szczególnym od WOW'a się nie różni. To już bardziej się WOT od Warthunder GD różni :)

301
Inne gry / Odp: Wildstar
« dnia: Październik 15, 2015, 12:35:47 »
Grałeś w WOW? Różnica jest taka że skille których używasz są kierunkowe, tzn. pasek 2x5 przed tobą, albo półkole przed tobą, i zanim go użyjesz to pojawia się na "ziemi" pokolorowane pole gdzie go będziesz używał, tak żeby ty widział i wróg widział i mógł spieprzyć. :) Dałem sobie spokój po dojściu do 10 lvl'u.

302
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Październik 15, 2015, 11:26:31 »
@Doom: towje narzekania na jak najbardziej uzasadnione obiekcje związane z cheatowanie z grafiką chyba zostały wysłuchane :)

http://warthunder.com/pl/devblog/current/71

303
Inne gry / Odp: World of Warships & Beer
« dnia: Październik 13, 2015, 17:08:39 »
A ja muszę napisać, że tak miodnie jak niszczycielami to się niczym nie gra :D Podbijam do typa, ten we mnie serie, i myśli że następną mnie wykończy... a tu trafiają go 3 torpedy i idzie na dno :D A że z drugiej strony jest stateczek to nie marnuję czasu tylko puszczam te z drugiej strony :)

Ale i tak są najlepsi ci goście co płyną prosto nie zmieniając wcale kursu i nagle się okazuje że trafiły ich moje torpedy wypuszczone z 9 kilosów :)

304
Inne gry / Odp: Fallout 4
« dnia: Październik 09, 2015, 18:40:10 »
NVIDIA GTX 550 Ti 2GB/AMD Radeon HD 7870 2GB or equivalent

http://www.hwcompare.com/12203/geforce-gtx-550-ti-vs-radeon-hd-7870/
http://www.benchmark.pl/ranking/porownanie/msi-geforce-gtx-550-ti-cyclone-oc-vs-radeon-hd-7870

Przecież te wymagania są gdzieś głęboko z dupy wzięte, co widać po rozrzucie między minimalną wymaganą gafą AMD i Nvdii ;)

Gra jest next-genową wersją silnika ze Skyrima (tak twierdzi Bethesda), co się może ew. wiązać z dodaniem takich rzeczy jak np. Volumetric Lightning, gdyby to było naprawdę coś więcej, to by się tym pochwali, bo było by czym (takie rzeczy też napędzają bardzo hype). Biorąc też pod uwagę to jak zawsze Bethesda (od co najmniej Morrowinda) sensownie podchodziła do możliwości ustawienia jakości grafy w grze czy poprzez ustawienia w pliku konfiguracyjnym, nie sądzę żeby to się zmieniło.

Mając powyższe na uwadze, sądzę, że gra nie będzie miała problemu żeby śmigać na sprzęcie na którym śmiga Skyrim. Jedyne co może niepokoić to rozmiar instalki. Albo to jest tak naprawdę duży świat z ogromną ilością różnych tekstur, co problemem nie będzie. Albo tekstury mają na dzień dobry ogromną rozdzielczość, wtedy zamiast modów z lepszymi teksturami pojawią się mody z gorszymi teksturami i problemów dla grafy wtedy też nie będzie.

Z resztą, jak dobrze pójdzie to napiszę jutro co i jak :P Kurwa, miesiące mi się pomyliły  ???

305
Inne gry / Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« dnia: Październik 08, 2015, 13:47:07 »
Ale to nie jest stricte problem serwerów, tylko tego że za rzadko jest "tick" na serwerze, a sama rejestracja trafień odbywa się po stronie klientów a nie serwera no i to że wygładzają po stronie klienta rubberbanding (bo to brzydko wygląda? sam nie wiem czemu).

Z tym pierwszym jest tak, że jak masz szybkostrzelną broń (np 15 kul na sekundę), po stronie serwera główna pętla programu się wykonuje np. też 30 razy na sekundę, to serwer po prostu odrzuca informacje o wystrzeleniu niektórych kul bo myśli że np. informację o tej kuli już dostał (tak w dużym uproszczeniu).

Z tym drugim to jest tak, że ty mówisz do serwera strzelam tu w tego typa, zanim serwer otrzyma tą informację i prześle ją dalej do typa do którego strzelasz, to klient tego typa odpowie: spierdalaj, tam byłem pół sekundy temu, teraz jestem tu, nie trafiłeś mnie. Mimo tego że u ciebie na ekranie celujesz gościowi w sam środek klatki piersiowej ;)

A z tym 3 to jest tak, że w starszych grach, jak się serwer nie mógł dogadać z klientem, gdzie jest gracz, to gracza przesuwało tam gdzie serwer uważa że jest. Przy dużych pingach, czy obciążeniu serwera skakałeś jak pierdolnięty to w jedną to drugą stronę ;) Ale w nowych BF'ach jest tak, że jak się klient z serwerem nie zgadza, to owszem przeskakujesz do tyłu czy w bok, tam gdzie serwer uważa, że jesteś. Tylko że tego nie widać na ekranie, bo nadgonienie do pozycji którą widzisz na ekranie dzieje się w tle.

I tak mając to wszystko na uwadze sam miałem sytuację że ładnie przycelowawszy waliłem serię w głowę klienta, a ten się odwracał i padałem po jednym strzale :/

Serio, mało która gra miała tak spierdolony netcode jak BF3 po premierze :) a jak BF4? Nie wiem, bo kupiłem dopiero jakieś 10 miechów temu.

Co oczywiście nie zmienia tego że w BF3 przegrałem prawie 500h a BF4 ponad 100 i nadal gram :) Bo lepszych fps'ów po prostu na rynku nie ma :(

Ale wracając do MOO, to ja mam w dupie to czy to jest alpha czy beta, czy gamma czy wersja po 999 patchach. Oceniam tylko i wyłącznie to co widać na filmiku, nie daję się złapać na hype że będzie zajebiste bo tak. I to co widać jest po prostu takie sobie i w ogóle nie zachęca. Tłumaczenie, że to jest na razie Alpha niby co ma na celu? :) Widząc kiepski filmik mam się nim podjarać bo to przecież Alpha? To przeczy logice. Chyba że chodzi o to, że mam być wdzięczny że producent w ogóle okazał się na tyle łaskawy że rzucił mi jakiś ochłap? Zobaczę gameplay z prawdziwego zdarzenia to się może wtedy podjaram, jak będzie czym.


PS. I dupa w Battlefront nie pogram, mimo tego że jest potrzebna grafa z 2GB Ramu (a ja mam 1GB), to gra mi się odpala, a potem crashuje po kilku sekundach bitwy, albo jeszcze w menu :D Tak a propos jakości wykonania. Oczywiście gra premierę będzie miała o czasie tak czy inaczej bo nowy film niedługo wychodzi ;)

306
Inne gry / Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« dnia: Październik 08, 2015, 10:15:36 »
Tak... a EA i DICE robią open "beta" testy przed wypuszczaniem Battlefiledów :D

PS. To mi przypomniało że dzisiaj startuje "beta" (lol!) Star Wars Batlefront :P

307
Inne gry / Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« dnia: Październik 08, 2015, 08:54:52 »
Może po prostu nie ma tego jeszcze w kodzie gry i dodanego ? He?

Znasz taki termin jak wishful thinking? ;)

308
Inne gry / Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« dnia: Październik 07, 2015, 22:28:40 »
Ale ja bym bardzo ale to bardzo chciał gierkę taką jak MOO2... a przynajmniej tak mi się często wydaje. Tylko, że doskonale sobie zdaję sprawę z tego że mamy połowę 2015 roku a nie 1996. Te prawie 20 lat robi naprawdę sporą różnicę, bo ja się przez 20 lat zmieniłem i grałem w bardzo wiele gier na przestrzeni tych lat, również w wiele gier podobnych do MOO. Nie należę do osób których grafika vga odstrasza więc nie mam najmniejszego problemu, żeby włączyć po prostu MOO2. Tylko że jak już włączę, to brakuje radości z grania, bo to wszystko już było, więc jak to ma być po prostu remake to może ściągnę pirata, pogram z godzinkę i wyłączę. W strategiach potrzeba naprawdę czegoś świeżego i bardzo dobrego wykonania, a nie spłycenia. A na filmiki nie widać nic świeżego, a jedynie spłycenie (combat autoresolve).

To mnie naprawdę bardzo też zastanawia, dlaczego skoro tak bardzo ludzie chcą grać w grę taką jak MOO2 czy jakąkolwiek inną, to po prostu nie grają właśnie w nią? :)

Tak więc jeżeli chodzi o sam filmik to zamiast zachęcić mnie zniechęcił. Nie pozwalam żeby moje ew. oczekiwania zaćmiły mi obraz tego co na razie widać gołym, nie uzbrojonym w hype okiem.

309
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Księga Skarg i Wniosków mk2
« dnia: Październik 07, 2015, 19:17:13 »
Dobra to więc tak, żeby był support dla full screena dla każdej przeglądarki to trzeb zrobić tak.

Po 1.

w pliku Themes/default/scripts/ohyoutube.js (to w katalogu z tym pluginem) trzeba zamienić 43 linijkę kodu.
Oryginalnie wygląda tak:
var iframe = $('<iframe/>', {'frameborder': '0', 'src': iframe_url, 'width': imgWidth, 'height': imgHeight});a powinna wyglądać tak:
var iframe = $('<iframe/>', {'frameborder': '0', 'src': iframe_url, 'width': imgWidth, 'height': imgHeight, 'allowfullscreen': 'allowfullscreen', 'mozallowfullscreen': 'mozallowfullscreen', 'msallowfullscreen': 'msallowfullscreen', 'oallowfullscreen': 'oallowfullscreen', 'webkitallowfullscreen': 'webkitallowfullscreen'});Po prostu (w skrócie) do elementu iframe w którym jest filmik dodajemy allowfullscreen dla wszystkich znanych przeglądarek, samo 'allowfullscreen': 'allowfullscreen' powinno wystarczyć, ale nie każdy korzysta z normlanych przeglądarek, a tak praktycznie każdy będzie mógł sobie włączyć fullscreena.

Po 2 plik Themes/default/scripts/ohyoutube.min.js to wersja zminifikowana tamego pliku, która jest de facto serwowana przez serwer. Usunięte są niepotrzebne spacje itp. Kurewsko trudno się to człowiekowi czyta, ale za to zajmuje miej miejsca i szybciej się przesyła. Żeby zmiana miała jakiś sens, to w tym zminifikowanym pliku też sie musi znaleźć. Jak to zrobić? Nic prostszego, wystarczy skopiować całą zawartość pliku ohyoutube.js (po zmianie), zminifikować ją i zapisać do ohyoutube.min.js Gdzie to można zrobić? np. tu: http://javascript-minifier.com/

Następnie trzeba zrestartować serwer chyba, albo wyczyścić cache, nie wiem, po prostu to co zawsze robi się w SMF po zainstalowaniu nowej wtyczki ;)

Ja nie wziął bym od kogokolwiek obcego jakieś pliki js i ot tak wgrał je na serwer (bo chuj wie co tam ten ktoś wrzucił ;) ). Dlatego starałem się łopatologicznie w miarę wytłumaczyć co i jak należy zmienić, tak żeby to był przejrzysty pod względem bezpieczeństwa proces. Ale jakby co to wrzucam te pliki też jako załączniki :P

[załącznik usunięty przez administratora]

310
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Księga Skarg i Wniosków mk2
« dnia: Październik 07, 2015, 17:58:59 »
Stanowczo gorzej :D

Problemem nie są wymiary okienka, tylko brak full screena. :) Może ja jestem jakiś "wyjątkowy" ale jak włączam filmik, to z automatu robię na nim dwuklik żeby był fullscreen ;) 

Tu jest rozwiązanie problemu:
http://stackoverflow.com/questions/30325294/no-full-screen-button-on-youtube-player-embed-on-iframe
Trzeba zmienić taga iframe z filmikiem żeby wyglądał np. tak:
<iframe width='420' height='315' src='http://www.youtube.com/embed/PD8r5A4sonw?rel=0&amp;' allowfullscreen></iframe>

Nie wiem jak to w tym pluginie wygląda i co tam jest do zmiany, ale mimo że nie lubię zasranego PHP, to jak dasz linka do źródeł to napiszę co i jak, tak zupełnie pro-bono :)

UPDATE:

LOL przecież link jest wyżej w temacie :D

311
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Księga Skarg i Wniosków mk2
« dnia: Październik 07, 2015, 14:43:55 »
Nie. Ja ten przycisk też mam i jest nieaktywny w Chrome. Posiłkując się pomocą jakiej dostarcza google do swoich produktów wychodzi na to, że jest to zablokowane po stronie właściciela strony (bo reszta możliwości, to blokowanie po stronie klienta). Daj, jeżeli możesz, linka do źródeł tej wtyczki to spróbuję dojść co i jak i tu wrzucę wyniki śledztwa ;)

312
Inne gry / Odp: MASTER OF ORION - Wargaming.net Edition ;)
« dnia: Październik 07, 2015, 11:41:31 »
Szczerz, to to bardziej zniechęca niż zachęca.

1. Ja wiem... mam nadzieję, że gallactic news są opcjonalne, bo tego gówna nie da się słuchać w tej postaci.
2. Mam nadzieję, że te bitki to też opcjonlany autoresolve, i będzie jakiś sensowny taktyczny tryb bitew.
3. Ogólnie, nothing new... move on.

313
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Księga Skarg i Wniosków mk2
« dnia: Październik 07, 2015, 11:34:21 »
Hej, czy da radę zmodyfikować wtyczkę do Youtube, tak, żeby zezwalała na fullscreen? Bo w tej chwili są takie małe piździełkowate okienka 420x315 więc żeby coś obejrzeć trzeba i tak lecieć do źródła na youtube.

314
Inne gry / Odp: World of Warships
« dnia: Październik 06, 2015, 14:39:09 »
A o to ci chodzi :) Ja myślałem, że wszyscy grają bez krzaczorów :D Co nie zmienia faktu, że bez krzaczorów  i tak wcale łatwo nie jest wypatrzyć przeciwnika na skraju lasu z daleka, a blisko nie podjedziesz bo zanim podjedziesz to już oberwiesz ;)

Co i tak nie zmienia faktur, że drugiej takiej gry z odrobiną realizmu po prostu nie ma :(

Ps. Nie jestem pewien czy to samo mamy na myśli pisząc krzaczory, bo jak ja ustawię wszystko na minimum to nie mam przede wszystkim trawska, ale krzaki jako takie zostają :)

315
Inne gry / Odp: World of Warships
« dnia: Październik 06, 2015, 12:25:21 »
Zbokol jesteś wiesz? W WT w miare udały się samoloty, GF ssie pałe straszliwie pod względem pomysłów Gejdżinów na rozgrywkę i rozwiązania graficzne
Ale jeżeli chcesz grę chociaż z odrobiną realizmu i czołgami to nie zostaje nic poza GF, nie wiem też co masz na myśli pisząc o rozwiązaniach graficznych a chętnie poczytam.

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 22