Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - MGGG

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14
281
Odyssey / Odp: Odyssey- jakie skile?
« dnia: Maj 02, 2013, 11:07:45 »
Wychodzi:
Bc-ki z 4 na 5 ok. 20 dni.
All frytki na 4: 4x 1 dzień.
All cruzy na 3: 4x 1 dzień.
Razem 20 + 4 + 4 = (plus minus)28 dni. Uwzględniłem to, że ktoś już ma bc na 4.

Bez remapy z implami 4 wychodzi 2 dni 2 godz na zrobienia frakcyjnego cruza na 4. Razy 4 to na pewno mniej niż 10 dni.

282
Odyssey / Odp: Odyssey- jakie skile?
« dnia: Maj 02, 2013, 10:58:30 »
przez 10 dni nie wbijesz rasowych cruzow na 3?  ???

283
Odyssey / Odp: Odyssey- jakie skile?
« dnia: Maj 02, 2013, 09:57:33 »
pamietaj ze samo bc na V nic ci nie da. musisz miec jeszcze rasowe cruzy zrobione na 3.
Tak wiec docisnij je przez te 10 dni.

284
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2013
« dnia: Kwiecień 26, 2013, 21:24:44 »
Co to jest OGB?

Off Grid Booster

285
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2013
« dnia: Kwiecień 26, 2013, 19:50:40 »
Minutes z posiedzienia dotyczącego FW:
- CCP pracuje nad wyjebaniem z gry OGB.
- Neuty wlatujace na plexy milicyjne mogą dostać flagę agresji (brak utraty sec stand dla milicji)
- CCP nie ma pomysłu na rozwiązanie problemy stabów i cloeków na plexach. Najlepiej jakby ludzie sami przestali ich używać (sic!)
- CCP nie zlikwiduje możliwości dokownia we wrogim hig-seku. Milicja ma nieść ogień zniszczenia na wrogie terytoria.
- Jest pomysł rozszerzenia FW na npc0.0 i powołanie do życie frakcji pirackich (plexy zamiast misji), ale ze względu na trudności logistyczne ciężko go będzie wykonać
- Innym pomysłem jest rozszerzenie oddziaływania FW na high-sek. Np. Caldari dostaje w dupe, to podatki w Jita idą ostro w górę. Ma to spowodować, że ludzie będą walczyć we własnych, ekonomicznym interesie.

286
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2013
« dnia: Kwiecień 26, 2013, 13:29:19 »
I co z tego, że np. Goonsi się podzielą na 6 mniejszych sojuszu i Mittani będzie starał się trzymać wszystko w kupie. Za rok będą napierdalać się ze sobą aż będzie furczało.
O wiele prościej jest nastukać sąsiadowi, niż lecieć na drugi koniec mapy bez jum brigdów ;)

@ up - niech se boty latają. wystarcz dać gata, a w środku wyłączyć cloaka (interferencji czy inne gówno).

287
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2013
« dnia: Kwiecień 26, 2013, 12:53:21 »
Sokole, a nie patrzysz całościowo. Dziś nie opłaca sie bić. Bo po co? Ktoś przylatuje do Ciebie, chwile się pokręci i poleci dalej. Z lokalem czy bez, po prostu bicie się z takim lolagresorem jest nieracjonalne. Bo co twój gang może im zrobić. Nasmrodzić na lokalu?

Lokal to rzecz wtórna. Najważniejsze jest zmuszanie graczy do obrony swoich ziem. Ale nie przez jakieś kretyńskie bicie struktur o ustalonej godzinie w formie CTA, ale do obrony constant. Nie bijesz się = nie masz gdzie mieszkać. To powinno być proste. Jesteś w stanie siłą, dyplomacją lub kasą utrzymać się na powierzchni wody -> masz zajefaną kasę.

Docelowo mapa powinna być maksymalnie poszatkowana na terytoria sojuszy, a nawet korporacji, które powinny być ze sobą non stop w interakcji. Robienie wielkiego terytorium powinno być ekstremalnie trudne ze względu na rosnący geometrycznie podatek. Blob matek powinien być znerfiony przez sam system doprowadzenia systemu do stanu contested, który powinien być wypadkową systemu z FW.

Korzyści jest mnóstwo: tętniące życiem null, napływ ludzi do null, upadek takich twórów jak pandemic legion, pojawienia sie prawdziwych korpów merc, zamiana rentirestwa w usługi ochrony (płace wiec wymagam), więcej pvp w mniejszym rozmiarze (CTA przestają mieć sens), rozwój górnictwa, eksploaracji, pve.


288
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2013
« dnia: Kwiecień 26, 2013, 12:37:59 »
magiczna sztuka scoutowania i probowania wróci do łask :)
system ala milicyjnych plexów bedzie spownować bitki. Będzie zmuszał graczy do obrony systemu, a nie siedzenia na stacji i czekania az wrog sobie poleci.

aha - jeszcze jedno. boutny za raty nie od conrodu (bo niby dlaczego), ale od lokalnych piratów. Automatycznie losowy spown anamalek i ratów na paskach (np. jesli mieszkamy u Sanshy, to przylatują wszyscy inni, procz Sansh).

289
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2013
« dnia: Kwiecień 26, 2013, 12:20:16 »
Jak naprawić sov 0.0 wg mnie:

- wyjebać jump brigde -> stop lataniu z krańca eve na kraniec eve w ciągu kilkunastu min
- znerfić do dna wydobywanie rud z księżyć. dać to na paski, które będę losowo spanwoać się po całym k-space -> koniec biernych dochodów bez grania; boost górnictwa w połączeniu z eksploaracją.
- wprowadzić tzw. współczynnik korupcji w opłatach, tzn. im dalej od stolicy jest dany system, tym więcej kosztuje jego utrzymanie -> koniec gigantycznych, pustych obszarów, gdzie nikt nie mieszka, początek rozdrobnienia mapy.
- wywalić lokal -> jak państwa graczy, to państwa graczy. Co ma mieć Concord to tego? Chcecie mieć intel, zapraszam na bramę!
- podnieść bounty za raty na baskach i wynagrodzenie za anomalki. Znacząco. Jest ryzyko jest kasa.
- koniec sov war w oprciu o oranie struktury capitalami. Zamiast tego wprowadzić przejmowanie systemow ala faction warfare, łącznie ze zdejmowaniem upgradów z systemu -> idealne miejsce do spawnowania bitek w subcapitalach. Niech trwa to po 2-4 dni na każdy system. I niech dupki od robienia blob-CTA pocałują się w tyłki.
- na koniec bicie huba w capitalach.

290
Dyskusje ogólne / Odp: Origin - tanie kody
« dnia: Kwiecień 26, 2013, 11:58:01 »
Cena jest bardzo zacna, bo dodatkowo dają 300 mln isków w towarze (deska plus booster).

291
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2013
« dnia: Kwiecień 26, 2013, 11:41:16 »
Welcome to Eve 2013 - 50 osób to jest zwykły gang skirmishowy, a nie blob. Bloby to są powyżej 150 osób ;)

W Twoim EvE :) W moim 50 osób to megablob. A skirmish zaczyna się od 2-3 shipów, które sobie lecą na przypał i szukają guza.

292
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2013
« dnia: Kwiecień 26, 2013, 10:53:05 »
Wieczorne roamy to faktycznie często blob-fest ale nie zawsze (i co poradzisz, nie będziesz wpuszczał do floty powyżej 20 osób jak chętnych 50? :P ). Zaloguj się kiedyś koło 16 i polataj w 5-6 osób do 20 - fun gwarantowany, potwierdzone doświadczalnie.

Zrobcie dwie floty. ;)

293
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2013
« dnia: Kwiecień 26, 2013, 10:30:09 »
A może tak pomyślisz zanim napiszesz?

Chodzi o to, żeby był powód, aby ludzie siedzieli w null i to bynajmniej nie na stacji.

Muszą mieć powód skoro siedzą. Musi być powód skory Ty siedziesz? Null wcale nie jest biedne. Jest po prostu najbardziej bezpiecznym regionem i przez to najnudniejszym. Dodawanie tam kolejnych opcji zarobkowych byłoby porażką. Proporcja kasy do ryzyka jest za duża. Dla mnie trzeba rozwalić system sov i zbudować go od początku.

Z resztą z sov jest też problem w milicji. Calość jest oparta na takim samym pve jak w null (walenie do struktur). Brakuje przełożenie pvp na mechanikę sovu. Co z tego, że bedziesz ich zabił, jak oni zblobują strukturki i system ich?

Problem sec statusy to problem low. I wlasnie w low powinien być rozwiązywany.

294
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2013
« dnia: Kwiecień 26, 2013, 09:19:02 »
Zapraszamy na farmę. W końcu jesteś od tego podobno specjalistą  :P

295
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2013
« dnia: Kwiecień 26, 2013, 08:34:48 »
- security status będzie niezależny od standingu do concordu. Od odyssey bedzie latwiej podreperowac ss, system timer bedzie zmieniony z 15 minut do 5 min. Z ratów będą wypadać specjalne tagi (bodajże 4 rodzaje), które będą wykorzystywane do podniesienia ss. Co bogatsi beda mogli kupic tagi na markecie, czyli gankowanie tłustych celów w hisec stanie sie jeszcze łatwiejsze. W dniu premiery odyssey security status będzie równy naszemu aktualnemu standingowi do concorde'u.

Trzeba dodać, że z ratów na paskach w LOW, które będę w bckach. Fuck yeah! Więcej szans na pvp w lolseku. Teraz jak ktoś wisi bckiem na pasku to na 100 proc. bait albo idiota. Mam nadzieje, że to cholerstwo będzie na tyle rzadki, ze tagi beda drogi i powstanie nowa profesja do zarabiania w low.

296
Off Topic / Odp: CISPA przegłosowane.
« dnia: Kwiecień 25, 2013, 17:05:48 »

Takze zadnych pogladow ani wiedzy nie trzeba posiadac aby byc "wysoko na liscie". Przed ostatnimi wyborami rozmawialem z ubiegajacym sie o reelekcje z ramienia PO - prezentowal KOMPLETNY BRAK zarowno WIEDZY JAK I OSOBISTYCH POGLADOW ! Chrzanic czy jego poglady byly/mogly byc takie jak moje czy inne !  On ich NIE MIAL !  Bo jakas tam "dyscyplinka" zmusilaby go z latwoscia do glosowania na jakikolwiek temat w jakikolwiek sposob ! I obecnie w Sejmie i Senacie sa chmary takich zaczadzonych, nie majacych wlasnego zdania "buttonow"...

I dlatego Gowin został kilka dni temu po raz 556 ostrzeżony przez Tuska za nie po linii partii wypowiedzi, a nie wykopany na leb i szyje. Tym razem w sprawie zarodków. I dlatego nie udało się przepchnąć ustaw o związkach partnerskich. Można tak wymieniać i wymieniać.

W polityce jak w życiu. By być kimś, trzeba najpierw coś sobą reprezentować. Zera muszą nosić teczki, potakiwać i robić laskę. Każdy z Was może sprawdzić kim jest. Wybory do Senatu czy na wojta, burmistrza są "jednomandatowe". Do samorządu gminnego możę się dostać kazdy. Startujcie. W własnego doświadczenia wiem, ze bardzo ciekawe doświadczenie i otwiera oczy na wiele rzeczy. Od narzekanie swiat sie sam nie zmieni.

Wprowadzenie jednomandatowych okregow wyborczych zabiloby Polskę. Ludzie glosuja na partie, malo kogo obchodzi na kogo dokladnie.
Opozycja moze malo, a hamulcowym jest system koalicyjny. Tusk to nie Lukaszenko. Jak przycisnie za mocno srubę, to bedzie rzadzil Belkorzadem, a nie rzadem.

I na koniec nieśmietelny Churchill: stwier­dzo­no, że de­mok­racja jest naj­gor­szą formą rządu, jeśli nie liczyć wszys­tkich in­nych form, których próbo­wano od cza­su do czasu.


297
Off Topic / Odp: CISPA przegłosowane.
« dnia: Kwiecień 24, 2013, 16:11:33 »
Dla mnie w wyborach powinny być wybierane konkretne osoby, które same będą finansować swoją kampanię (a nie z państwowych funduszy).

Więcej Henryków Stokłosów!!!!  :P

298
Dyskusje ogólne / Odp: 30 Dni bana za AP na 0km
« dnia: Kwiecień 24, 2013, 15:20:15 »
Parafrazując: nie graj w gry, na które cie nie stać  :P

299
zakładanie w tym momencie korpa farmiącego plexy u matarów to nieporozumienia.
Zostało ich 6 na godzine, a na kazdego przypada 23 godzina obstawa obronców.
Zapraszamy wiec chłopaki na farmę!  >:D >:D >:D

300
Dyskusje ogólne / Odp: Zestawienie killi w regionach za marzec
« dnia: Kwiecień 24, 2013, 11:42:08 »
kolesiowi musiało się spodobać, być pierwszym statystykiem EvE i wrzucił właśnie zestawienie za pierwszy tydzień kwietnia :)

http://poeticstanziel.blogspot.com/2013/04/statistical-round-up-week-14-april-01.html

C0ven, Cartel i polski sojusz dziurkowy pojawia się kilka razy w topkach regionalnych. Specjalnie wyróżnienie dla Janka za sianie terroru w Evershore. Koza na 67. miejscu pod względem aktywności. Inny polskich organizacji zbójeckich nie zauważyłem

301
Dyskusje ogólne / Odp: Zestawienie killi w regionach za marzec
« dnia: Kwiecień 23, 2013, 14:50:08 »
Zajebiste sa te statystyki. Dowodza, ze zeby byc najlepszym pvperem w EvE trzeba stac na bramie w Rancer smartbombujacym BSem.  ;D

Co wy macie z tym Rancer? Połowa top10 to osły, które gankują w Jita i innych hubach ;)

302
Dyskusje ogólne / Odp: Zestawienie killi w regionach za marzec
« dnia: Kwiecień 23, 2013, 14:17:09 »
Dwa nowe ciekawe zestawienia tego samego autora, tym razem w formie top100 PvP korporacji w EvE:

- pod względem efektywności do 100 załapali się Beach Boysi

http://poeticstanziel.blogspot.co.uk/2013/04/the-top-100-corporations-killloss-ratio.html

- pod względem aktywności PvP na liście jest amarska KOZA i matarskie Tuczniki

http://poeticstanziel.blogspot.co.uk/2013/04/top-100-most-active-corporations-march.html

ps. jaki nie znalazłem jakiegoś polskiego corpa to sorry.

303
NoobGarten / Odp: "dziura" w EM - łatać, nie łatać...?
« dnia: Kwiecień 23, 2013, 13:00:09 »
Dać, da, ale będzie to trudne. Tail to przerośnięty Slasher, a Slasher radzi sobie z Merlinem.

Mimo, że tail to najsłabsza z frakcyjnych navy frejek, to ma zdecydowanie więcej atutów niż merlin. Przy porównywalnym dpsie, jest szybsza, co spowoduje, że to tail bedzie wybierał dystans do walki. Dodatkowo ma zdecydowanie lepszy tracking. Za to merlin powinien mieć lepszy tank, ale to g prawda, bo tail i tak Cie bedzie bił z emp, czyli po twojej dziurze. Merlin ma zero wyboru i musi się modlić, by dziura w thermalu była źle zatkana, a blastery przegrywają pod względem zasięgu z projectaliami.

Taila składa sie standardowo ma dwa sposoby:
- shildowy nano: http://koza.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=17444420
z tym akurat merlin ma jeszcze jakieś szanse

- armor na płycie z traking disruptorem w dwóch wariacjach
z repką i plyta 200: http://koza.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=17402496
na plycie 400: http://koza.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=17402497
te spuszcza wpieprz merlinowi dzięki td i kontroli dystansu (tail z plyta nadal jest szybszy od merlina).




304
NoobGarten / Odp: "dziura" w EM - łatać, nie łatać...?
« dnia: Kwiecień 22, 2013, 14:39:38 »
Słuchaj starszych kolegów. Merlin to obecnie przeciętny statek. Jest twardy i potrafi przyjebać - to prawda. Ale jest wolny, a blastery mają krótki zasięg. Cztery med sloty i bonus do shield resa powoduje, że masz małe możliwości stosowania e-waru i jednoczesnej kontroli dystansu, czyli tego co hook z TD robi po mistrzowsku. W sumie znam 4 fajne fity na merlina:

- standard: blastery, MSE, web, scam, ab
- dual MASB - zamiast weba i MSW wkładasz dwa Medium Ancillary Shield Booster
- tzw. double150, czyli masz MSE i MASB. Ma najtwardszy tank, ale niższy dps (zakładasz mniejsze blastery)
- fir Azbugi na dwóch TD. http://tnij.org/vesc

plus jakieś opcje na railach. Może to jest wyjście dla Ciebie, jak upierasz sie na tym merlinie. Potrafi do sprawić niespodziankę, bo człowiek spodziewa się blasterów i zakłada orbitę tuż poza ich zasięgiem, czyli dokładnie optimalu rali :) Opcje sa różne: 75 plus dobry tank, 125 ze słabszym tankiem czy nawet rzadko spotykana kitujaca 150.

edit: poprawiony link





305
NoobGarten / Odp: "dziura" w EM - łatać, nie łatać...?
« dnia: Kwiecień 22, 2013, 13:46:04 »
Też potwierdzam :D Skilluj Dino rakiety i zacznij latać hookiem. Szczegolnie, ze masz go za free z shopa milicyjnego. Grzech nie korzystać!


306
NoobGarten / Odp: "dziura" w EM - łatać, nie łatać...?
« dnia: Kwiecień 22, 2013, 10:56:30 »
Hehe... im dłużej gram tym większe mam wrażenie, że solo frytkami to takie papier-nożyce-kamień :)

To złam zasady gry i postaraj sie zaskoczyc fitem i pomyslem na walke przeciwnika.
Tylko nie lataj armormerlinem, tak jak matarscy geniusze:

http://koza.eve-kill.net/?a=kill_detail&kll_id=17430262 ;)

307
Inne gry / Odp: Camelot Unchained - pure PvP MMO
« dnia: Kwiecień 22, 2013, 10:51:22 »
Skilluj waszmości wszystko na jednym charze, jak chcesz.
Ale większość woli mieć specalty. Ale oni są pewnie głupsi od Ciebie.

308
NoobGarten / Odp: "dziura" w EM - łatać, nie łatać...?
« dnia: Kwiecień 22, 2013, 10:37:46 »
Żeby nie mnożyć tematów to zapytam tutaj - JPKM, jak utłuc Incursusa?! Co Incursus to gleba... wogóle nie chcą się psuć, repią się jak szalone i moje 180 (CNA) albo 200 (Void) dps'a nie robi na nich żadnego wrażenia, za to mój bufor topnieje w zastraszającym tempie! Grrrrrrrrrrr..... Jakiś mały poradnik "taktyka walki Merlinem z różnymi celami"?

Tankujace incu składa się najczesciej na dwa setupy.

[Incursus, dualrep]
Small Armor Repairer II
Small Armor Repairer II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Damage Control II

Experimental 1MN Afterburner I
Faint Epsilon Warp Scrambler I
Small Capacitor Booster II, Cap Booster 200

Light Ion Blaster II, Void S
Light Ion Blaster II, Void S
Light Ion Blaster II, Void S

Small Auxiliary Nano Pump I
Small Auxiliary Nano Pump I
Small Anti-Explosive Pump I

Hobgoblin II x1

lub

[Incursus, ARR+small rep+web]
Small Ancillary Armor Repairer, Nanite Repair Paste
Small Armor Repairer II
Energized Adaptive Nano Membrane II
Damage Control II

Experimental 1MN Afterburner I
Faint Epsilon Warp Scrambler I
X5 Prototype Engine Enervator

Light Ion Blaster II, Void S
Light Ion Blaster II, Void S
Light Ion Blaster II, Void S

Small Auxiliary Nano Pump I
Small Auxiliary Nano Pump I
Small Anti-Explosive Pump I

Hobgoblin II x1


Pierwszy ma krazy tanka jak na frytkę, jest capo stable i bardzo ciężko ją zdjąć inną frytką. Jej problem to brak weba, wiec cel moze sobie odejsc i odleciec (incru nie nalezy do najszybszych statkow).
Drugi ma slabszy tank, ale dobrych skillach i implach capa starczy na reload SARRa. Plusem jest web, ktory pozwala przytrzymać cel w zasięgu. Tym fitem nie łapie się, tylko daje się złapać, ze względu na dużą wrażliwość na braki w capie.
Oba fity są dosyć upierdliwe dla innych fretek, ale nie należą do kategorii zabójczych. Łapią się na nie w większości noobki. Jak je ugryźć:

1.) złamać rep tank (deska, afka, kolega)
2.) wyssać
3.) zdjąć dronkę i walić go spoza zasiegu jego działek (5km+).

Jak latasz merlinem, to zostają Ci dwie opcje: kolega oraz zafitować raile+weba i bić go spoza zasięgu jego działek. Zajmie ci to pierdylion czasu, bo musisz czekać aż mu sie bateryjki skonczą.




309
Inne gry / Odp: Camelot Unchained - pure PvP MMO
« dnia: Kwiecień 21, 2013, 18:17:07 »
tech-dema nie maja, bo to dopiero koncept.

camelotunchained.com -> tu masz ogolny opis zasad, ktore beda obowiazywaly w grze.

310
Inne gry / Odp: Camelot Unchained - pure PvP MMO
« dnia: Kwiecień 21, 2013, 15:29:48 »
taka gra juz istenieje nazywa sie Darkfall Unholy Wars

ooo dwójka Darffalla już wyszła. Przetestuje :D Chociaż wolę RvR niż jakieś tam wojny klanów i small scall pvp  >:D

311
Inne gry / Odp: Camelot Unchained - pure PvP MMO
« dnia: Kwiecień 21, 2013, 15:00:19 »
Klasa do craftowania? Co za shit :P.
Sam jesteś shit.
W EvE ma postacie robione na czystą produkcję, wiec dlaczego nie moze byc tak w innej grze. Szczegolnie, ze WSZYSTKO ma byc produkowane przez graczy.

CU - jak zbiorę kasę - nie będzie tytułem dla wszystkich. Jackobs z kolegą specjalnie idą pod prąd trendom na rynku MMO. Nie będzie to kolejny klon WoWa czy też popierdółka dla niedzielnych Januszy w stylu GW@. Chcą mieć kilkanaście-kilkadziesiąt tysięcy hard-core graczy PvP, którzy będą płącić abonament. Solą gry maja być dużę bitwy między graczami oraz pvp na każdym kroku.
Trzymam za nich kciuki. Nie będzie to tytuł, który wstrząsnie podwalinami światka MMO. Ma to być porządna gra, dla wybranej, dosyć niszowej grupy klientów.

312
NoobGarten / Odp: Welcome to hell... tak to wygląda w moim przypadku
« dnia: Kwiecień 19, 2013, 14:46:14 »
Zgudi za długo siedział w naplandzie w null i przesiąkł tamtejszym klimatem. Poskarzem się diplo! ;) Pracujemy nad nim, ale to trudny przypadek  >:D

Dinozauriusz II - jestes mały kłamczuszek jak widze. Wg evekill zestrzelił Cie jeden twoj milicjant, a nie trzech. To primo. Secundo; wlatywanie komuś na plexa w fryce bez fity by skapnac troche LPków tak sie zazwyczaj konczy. Do złodziej się strzela.

313
NoobGarten / Odp: Welcome to hell... tak to wygląda w moim przypadku
« dnia: Kwiecień 19, 2013, 13:18:16 »
Zgudi, jest 13, a ty już podchmielony???  :P

Każdy bawi się jak chce. Dlatego ja latam w milicji, inni siedza w npcnull, a jeszcze inni stawiają się na CTA albo prostyt.., tfuu są rentierami  ;D

314
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Lista Banitów
« dnia: Kwiecień 19, 2013, 12:11:48 »
A podobno taka wysoka średnia wieku w tej grze.

Po osiągnieciu pewnego wieku, sprawnośc umysłowa gwałtowanie spada  ;D

315
Dyskusje ogólne / Odp: 30 Dni bana za AP na 0km
« dnia: Kwiecień 19, 2013, 12:10:20 »
Trasnport też działa. Wczoraj zrobili dla mnie 3 kursy.

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 14