Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Ptysiu

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 30
246
NoobGarten / Odp: Użycie Mining Foremana
« dnia: Grudzień 24, 2013, 09:28:14 »
No właśnie wydaje mi się, że do mining foremana nie potrzeba dodatków. A to nie jest tak, że ja mogę być SC i fleet boosterem i wystarczy by ktoś był WC ? No i WC chyba też powinien dostawać, jak np. lecimy we dwójkę i ja jestem SC a on WC, to on chyba też powinien mieć... ?

Ok, a jak stoisz z leadershipem? Czasem nie trzeba mieć go na 5, żeby bonusy były przekazywane wszystkim członkom squadu?

247
Off Topic / Odp: Wigilijne życzenia
« dnia: Grudzień 24, 2013, 09:21:34 »
Podłączam do życzeń :)

Wszystkiego najlepszego - zielonych killboardów, udanych scamów i awoxów, trolli na centralce, efektywnej kerbirki, 200 mln SPków, wyrozumiałych żon/narzeczonych/dziewczyn/kochanek/mężów/chłopaków i, last but not the least, smacznego karpia ;D

248
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Grudzień 22, 2013, 17:02:10 »
Ok, ściągnąłem w końcu patch 1.37 i muszę powiedzieć, że musiałem od podstaw uczyć się latania większością samolotów.

Wprowadzono dwie zasadnicze zmiany: blokowanie się sterów przy większych prędkościach i znacznie przyspieszono tempo, z jakim silnik grzeje się pod wpływem WEPa. Pomniejsza zmiana, aczkolwiek również mająca znaczny wpływ na rozgrywkę to fakt, że nie da się już wykryć samolotu wroga z dowolnej odległości śledząc "kropki" na horyzoncie. Lot w chmurach = cloak.

W związku z powyższym najbardziej dostało się Niemcom, ale i każdy samolot służący do BnZ odczuł to mocno. Rozbiłem przez to kilka Tempestów :P.

Z dobrych wieści (przynajmniej dla mnie >:D) - Hellcat lata jak złoto. W zasadzie nie dokonano przy nim jakiegoś znacznego buffa (może trochę szybciej się wspina), natomiast jako chyba jedyny wyszedł obronną ręką z powyższych zmian i lata się nim sakramencko przyjemnie.

249
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Grudzień 19, 2013, 13:37:56 »
Może i pewnych figur nie zrobisz na myszy, ale celować jest łatwiej, nie wspominając o rozglądaniu się.

Akurat rozglądanie da się przypisać do myszy, podczas gdy samolotem kontorluje się joyem/padem. WT jest fantastyczny pod względem możliwych konfiguracji.

250
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Grudzień 19, 2013, 13:16:18 »

251
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Grudzień 19, 2013, 08:28:08 »
Dopiero zaczełem . Mam nadzieje że ta zakładka czołgi to bedzie coś w stylu eve i dust gdzie dwie gry bedą ze sobą wspólpracować. Pytanie mam czy warto w to grać na HB bez joya ?

Jasne. Joy jest niezbędny dopiero na FRB.

252
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Grudzień 18, 2013, 16:07:52 »
Chętnie posprzeczam się na ten temat na czacie / TSie.

Byliśmy, widzieliśmy i zwinęliśmy się do dziury ze stałką do null. Efekt można podziwiać na kb aliansowym.

253
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Grudzień 18, 2013, 09:46:40 »
pozostanie wciągnąć się w hb prędzej czy pózniej
skoro eve zamieniło się w interceptors ishtars online to ja chyba wolę WT

Fixed :)

254
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Grudzień 17, 2013, 19:44:26 »
Polecam pooglądać sobie filmiki z Igromira. Arcade to będzie NAPRAWDĘ Arcade (special ability: bombardowanie wybranej lokacji - lol). Ciekaw jestem natomiast jak wyglądać będzie HB i czy będzie tryb FRB. I co ważniejsze - czy inaczej niż w przypadku samolotów obędzie się bez kupowania kierownicy :P.

255
A to, ze tak powiem, odbylo sie juz swiniobicie?

Zaklepuję schabik!

256
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Grudzień 16, 2013, 12:50:17 »
Pograłem oststnio po dłuższej przerwie i niektóre samoloty dalej się dziwnie zachowują.
Typhoon ma chyba jakiś problem z silnikiem. Widać to dobrze gdy zaczyna się grę i przy locie poziomym prędkość natychmiast spada jakby silnik dopiero się
rozkręcał. Turbodziura taka...

Amerykańskimi z kolei (Hellcat i Wildcat) też się podobnie ciężko lata bo słabo nabierają prędkość. Czy to ma jakieś znaczenie że to są naval fighters i lepiej latają na niższych wysokościach :D?

To są błędy czy prawdziwa próba odwzorowania zachowań ? Może ktoś się dobrze zna na lotnictwie i mi powie.

edit:

He112 wprowadzony w zbyt strome nurkowanie był tak jak Soko mówi niewyprowadzalny.
Pamiętam jeszcze sowieckiego I-153 chyba. Robił podobnie jak He, ale jeszcze radośnie łopotał przy tym skrzydełkami jak motyl ;]

Typhoon wolno się rozkręca, ale po wystartowaniu jest najlepszym samolotem BnZ w brytyjskim drzewku przez dlugi, długi czas (aż do kolejnego Typhoona i Tempesta).

Co do kotków, to obydwa są całkiem ok. Wildcat jest dość zwrotny, a Hellcat jak wspomnialeś, radzi sobie na małych wysokościach. Ponadto Hellcat bardzo lubi szybkość - Przy 300 km/h staje się zadziwiająco zwinny.

He 112 to samolot dla masochistów. Jakakolwiek prób nurkowania = zgon. Idealny samolot dla nie do końca pewnych sprawy kamikadze ;).

W 1.37 zniknie ostatni powód do latania bombowcami, bo punkty na nich zdobyte nie będą szły na unlock myśliwców :P

I dzięki Bogu, bo w bitwach HB bombowce w drużynie zamiast myśliwców to strata slotów. No, chyba że to bombowce amerykańskie/radzieckie.

257
Dyskusje ogólne / Odp: Świąteczna promacja
« dnia: Grudzień 13, 2013, 17:29:14 »
Rok temu dawali fregatki, dwa lata temu implanty itp paczki dość randomowe były, tym razem troche snieżek i crap t1? Bich plase

NA ŚWIĘTA, nie na dwa tygodnie przed :|.

258
Dyskusje ogólne / Odp: Świąteczna promacja
« dnia: Grudzień 13, 2013, 16:49:43 »
Mam wrażenie że albo ccp coś konkursowo spieprzyło, albo chce pokazać graczom jak bardzo ma ich w dupie

A czego się spodziewałeś? Vagasa i plexa? C'mon, jak dostaniemy Gnosisa na święta, to będzie sukces...

259
NoobGarten / Odp: Skróty
« dnia: Grudzień 13, 2013, 10:13:12 »
Oj a ja taki ufny jestem  ;D.

Spoko, to uleczalne. Zapraszam do Jita i zachęcam do bacznej obserwacji locala w celu wychwycenia co ciekawszych okazji.

260
Off Topic / Odp: Horror przy szukaniu pracy. [Odp: Nasze żenujące akcje]
« dnia: Grudzień 10, 2013, 23:40:58 »
W sumie mam taka sąsiadkę, miła laska, z którą łażę na spacery z psami. No i tak pewnego razu od słowa do słowa, okazało się że ona pracuje w firmie rekrutacyjnej.

Pomyślałem sobie, że dowiem się nieco ciekawych rzeczy bo nigdy nie wiadomo kiedy trzeba będzie czegoś nowego poszukać... no i troszkę mnie rozpierdoliło to co mi powiedziała o tym jak szukają ludzi.

To, że wiele osób wysyła CV jak USA stonkę za komuny to jest oczywiste ale np. w takich firmach mają pewne świetne procedury odsiewu kandydatów.
Moja ulubiona to: "jeśli ktoś pracuje w firmie rok albo krócej to od razu go skreślamy". Na logikę biorąc tak jak oszukują pracownicy tak samo oszukują pracodawcy (zresztą to nie chodzi o logikę tylko o RL). Pytam się grzecznie, co w sytuacji kiedy pracownik został oszukany przez pracodawcę, np. nie płacą mu za nadgodziny, ma większy zakres obowiązków niż w umowie, ... itp.
Suma sumarum rezygnuje z pracy, która mu nie odpowiada bo został wprowadzony w błąd na rozmowie rekrutacyjnej z  przyszłym pracodawcą. Okazało się, że jest dokładnie tak jak piszecie, większość (bo nie wszyscy) rekruterów gówno wie o ludziach, o predyspozycjach jakie powinni mieć kandydaci na dane stanowisko, po prostu bębnią jakieś quizy z Bravo Girl w stylu: "Czy jeśli jeden z moich sutków jest krzywy to mogę być matką?"

Zasmuciło mnie to bardzo, bo przez chwilę wierzyłem w dobre intencje rekruterów. Tym czasem Koń jaki jest, każdy widzi :)

Nie tak dawno moje podanie zostało odrzucone. Na pytanie pani dokonującej rekrutacji co poszlo nie tak usłyszałem, że nie chodziło o moje kompetencje, ale o to, że... za daleko mieszkam i pewnie zmieniłbym pracę. Chodziło o odległość z mojego miasta do Katowic, do których i tak dojeżdzam kilka razy w tygodniu :).

261
Off Topic / Re: Odp: Nasze żenujące akcje
« dnia: Grudzień 10, 2013, 10:26:17 »
Dzisiaj szukanie pracy jest pracą na pełny etat. Fakt, że zdalną i tak dalej, ale zajmuje mnóstwo czasu. A w przerwach myślisz o tym, co będzie dalej.

Niestety podpisuję się pod tym. Dlatego jakaś 1/3 moich kolegów i koleżanek z liceum na chwilę obecną pracuje za granicą.

262
Inne gry / Odp: [PBEM] Empire of Fading Suns
« dnia: Grudzień 07, 2013, 17:11:57 »
Czy w tej grze występuje tryb dla wielu graczy?

Edit:

Dobra, gra waży całe 13 mega więc sprawdziłem :). Szkoda, że jest tylko hot-seat.

263
Inne gry / Odp: War Thunder
« dnia: Grudzień 07, 2013, 08:20:13 »
A dlaczego by nie?

264
Dyskusje ogólne / Odp: Venture vs Covetor? Ogromne magazyny ORE ?
« dnia: Grudzień 03, 2013, 09:18:37 »
Ale urwałem 120.000.000 w 8 min !!!  Najlepszy górnik w historii EvE ! czuje moc :)

Zbliżone wyniki są ponoć możliwe, ale nie w barce tylko Venturze, nie w Higsecu a w WH i nie z kopania skałek tylko gazu.

265
NoobGarten / Odp: Carrier alt od podstaw.
« dnia: Grudzień 01, 2013, 10:01:38 »
Nidhoggur Nidhoggur Nidhoggur!

Wysłane z mojego ZAX 1.2

Beattlejuice! Beattlejuice! Beattlejuice!

266
Dyskusje ogólne / Odp: EVE Ciekawostki
« dnia: Listopad 28, 2013, 14:40:29 »
Panowie, a gdzie ja podaję w m2?  ::)

Proponuję w takim razie przeczytać swój post jeszcze raz.

267
Inne gry / Odp: X:Rebirth
« dnia: Listopad 25, 2013, 18:00:02 »
No to podziwiam was za wytrwałość. Chciałem wykazać te minimum cierpliwości, ale po każdym rozwiązanym problemie pojawia się nowy. Najpierw grze przeszkadzały ustawienia regionalne i nie dało się ukończyć kilku dni ingame bez wysypywania się programu, a teraz nie mogę zaprojektować statku, ze względu na error 91 i 3071... Po krótkiej lekturze wychodzi na to, że jest dla każdego z tych błędów jest kilka możliwych przyczyn i musiałbym wypróbować wszystkie, żeby móc w ogóle pograć. No ludzie powagi :) Przy tym X:Rebirth to majstersztyks.

268
Dyskusje ogólne / Odp: Kariera handlowca, górnika i producenta.
« dnia: Listopad 25, 2013, 15:49:48 »
No i musi planować urlop uwzględniając potrzeby swojego zwierzaka :P

Jak to? Urlop bez komputera i internetu?  ???

269
Inne gry / Odp: X:Rebirth
« dnia: Listopad 25, 2013, 10:59:07 »
w to sie gra https://www.google.pl/#q=aurora+4x&safe=off

Aurora 4x: Dwarf Fortress in Space
 >:D

Zgiń, przepadnij. Właśnie zainstalowałem. Ta gra to jeden wielki bug...

270
W jakich godzinach latacie?
No i ilu Was jest :-)

Sent from my HTC DESIRE Z using Tapatalk 2

Latamy głównie wieczorową porą. Ilu nas jest dokładnie ciężko mi powiedzieć (tzn. nie pamiętam każdego alta w korpie :P), ale na korp czacie siedzi do kilkunastu osób. Obecnie przechodzimy sporą reorganizację. Opuściliśmy starą dziurę i przenieśliśmy się do C2 ze stałkami do null i C5. Dzięki temu mamy stałe dojście do terenów PvP-nośnych i dziury do zarabiania. Dodatkowo dołączyć do nas ma jeszcze jedna korporacja, co pozwoli efektywnie zwiększyć liczebność we flotach.

272
Dyskusje ogólne / Odp: Najlepsze i najdroższe wtopy
« dnia: Listopad 22, 2013, 21:09:49 »
Tak btw to od kiedy marudy znowu kosztują po bańke w góre? (zakłądając że to nie złe ceny KB). Z okazji basionów tak podrożały czy znowu coś nie chalo z moongo potrzebnym na nie?

Poszły w górę praktycznie z dnia na dzień, czyli obstawiałbym bastiony.

273
To zakladaj Ptysiu

Z 4 graczami? Nie widzę sensu.

274
Inne gry / Odp: Supremacy 1914 - back again, gra dla Centralowiczów
« dnia: Listopad 16, 2013, 08:05:09 »
A dalo by rade ustawic okres przejsciowy miedzy pokojem a wojna na 24h zamiast na 48h? Wydaje mi sie, ze wtedy rozgrywka zyskala by na dynamicznosci...

Da się. Ten okres da się ustawić DO 48 godzin. Też jestem zwolennikiem ustawienia tego czasu na 24h.

275
Inne gry / Odp: Supremacy 1914 - back again, gra dla Centralowiczów
« dnia: Listopad 15, 2013, 23:22:16 »
To nie tak, tzn. jezeli akurat jestes w trakcie ofensywy to faktycznie wyjazd na kilka dni moze cie pograzyc, ale w normalnych warunkach naprawde wystarczy te 2-3 logowania na 10 minut zeby ogarnac sytuacje, zwlaszcza przy 48h okresie na wypowiedzenie wojny. Jednostki bez nadzoru bronia sie pasywnie, jezeli sa ufortyfikowane to tym bardziej nawet dluzsza przerwa niewiele zmienia, chociaz lepiej oczywiscie miec kontrole nad sytuacja na bierzaco. Gra jest prosta, ale zajmujaca, tzn. nie gralem z lodziami podwodnymi i z lotnictwem, ale wyobrazam sobie ze nie zmienia to az tak duzo.

Lotnictwo i łodzie podwodne to kontra na pancerniki i działa kolejowe, czyli najbardziej highendowe jednostki. To dobrze, bo staje się niemożliwe ich wykorzystanie bez osłony, a tym samym odciągnięcia innych jednostek od frontu.

276
Łżesz, a raczej mijasz się z prawdą. Tyklko na poczatku tak powiedzmy do tygodnia to jest małoczasochłonne, potem to jest kampa non stop z przyciskiem odświerzania stanau mapy żeby reagowac na przeciwników

Co nie przeszkadzało Ci walczyć do samego końca :)

277
Tu to akurat Straszny królował swego czasu w raportowaniu

Jak masz z nim jakiś kontakt, to daj mu cynk :)

278
Jako weteran poprzedniej edycji, proponuję by ktoś życzliwy dawał jakieś raporty chociaż 1x dziennie :D
Sam raczej mam mało czasu na granie w ciągu dnia, więc tym razem się nie wpisuję.  >:(

Nieee nooo, raportów miało by braknąć? I flejmów z tym związanych? :D

279
Inne gry / Odp: Supremacy 1914 - back again, gra dla Centralowiczów
« dnia: Listopad 15, 2013, 13:44:20 »
Kusi.

Pytanie - czy może dałoby się zrobić "zebranie organizacyjne" na jakimś TS i 30 minut omówić wszystko?

Nie mam na myśli oczywiście uczenia się jak grać, ale generalnie ogarnąć temat.

Można by. Ewentualnie można mnie łapać ingame, to omówimy sprawę na wybranym TS, czy nawet EVE-voice, jeśli ktoś nie ma dostępu.

280
Inne gry / Odp: Supremacy 1914 - back again, gra dla Centralowiczów
« dnia: Listopad 15, 2013, 13:16:25 »
Inaczej: Tak, gra pod koniec jest czasochłonna i trzeba się logować kilka razy dziennie, ale bez dramatyzmu - na pewno nie co kwadrans. Myślę, że 4 logowania po jakieś 15 minut spokojnie wystarcza.

Strony: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 30