Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Nosum Hseebnrido

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10
211
Przedpokój / Odp: Cześć!
« dnia: Marzec 27, 2013, 20:37:55 »
Witam wszystkich! Po kilkuletniej przerwie postanowiłem wrócić do EVE posprawdzać co się zmieniło i może zostać na dłużej.
Nie idź do c0venu! Tam śmierdzi lateksem i spalonymi wibratorami..  ???

212
Dużo osób przewinęło się przez c0ven i to całe zainteresowanie sprawą jest całkiem na miejscu z ich strony, prawie każdy tutaj pośrednio czy bezpośrednio na te tytany w jakiś sposób "pracował".
Naturalnie wszyscy się cieszą że udało wam się je odzyskać, ale nadal pozostaje pytanie kto je sobie pożyczył w pierwszej kolejności?
Teraz jestem prawie pewny, że to mógł być jedynie ktoś kto siedział w c0venie bardzo długo, w innym wypadku już dawno wiedzielibyśmy kto to zrobił i nie trzeba byc "c0venowym-haterem" żeby dojść do podobnych wniosków.

213
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Marzec 26, 2013, 20:11:15 »
Nowy build 6-ego Maja.
Cytat: Dr Stabwounds
http://www.neocrisis.com/news/9710-ccp-updates-dust-514-open-beta-with-uprising-build-on-may-6

More sites reporting:
http://www.gamasutra.com/view/pressreleases/189338/CCP_Updates_DUST_514_Open_Beta_with_Uprising_Build_on_May6.php
http://www.develop-online.net/press-releases/98282/DUST-514
http://gamershavennews.com/2013/03/dust-514-open-beta-with-uprising-build-on-may-6/
http://worthplaying.com/article/2013/3/26/news/88637/


"CCP Games, the world’s leading independent massively multiplayer game developer, is pleased to announce that on May 6, 2013, the very date that EVE Online launched 10 years ago, the DUST 514 Uprising build will roll out, bringing new features to the mercenaries of New Eden!"

"The Uprising update for DUST 514 is focused on these core features:

· Planetary Conquest: Take over the galaxy one world at a time! Player corporations can own and manage planetary districts in the EVE Online universe. Every battle matters and the fates of hundreds of thousands of gamers and the wealth of their massive corporations are constantly at stake.

· Graphic enhancement: The overall visual experience of DUST 514 is improved and enhanced by an optimized graphics engine. The maps and environments of DUST 514 are sharper, faster, and better than ever.

· Accessibility: The improved user experience is cleaner and easier, getting players into the action quickly.

· New content: Uprising extends the DUST 514 gameplay experience with new battlegrounds and gameplay modes and expands your arsenal with brand new weapons, gear, and equipment for every situation."


https://forums.dust514.com/default.aspx?g=posts&m=647314#post647314
Cytat: CCP Eterne
I can confirm that the May 6th date is accurate for the new build.

Nowe suity i bronie w akcji: http://uk.ign.com/videos/2013/03/25/its-happening-dust-514-and-eve-online-merge-together

214
...Cartel?
Fajnie że w pierwszej kolejności zabrał głos rekrut UA. :)
Ile znasz polskich aliansów?
Ty też wychwyciłeś moją ironie ;)
Błąd logiczny w samym pytaniu. Akademia nie wysyła kadetów. Informuje że zaraz kończy im się czas pobytu i jak się skończy dostaną buta. Kadeci sami sobie szukają nowego domu. A to ze idą tam skąd są kadrowcy? Moim zdaniem logiczne że idą do ludzi których już znają nie? Zwłaszcza że korpy i sojusze które zsyłają ludzi do użerania się z kadetami mają prawo reklamować się w dziale rekrutacyjnym UA. Zanim skończę warto chyba jeszcze dodać że za próby ninja rekrutacji kadetów korzystając z tego że się jest szkoleniowcem trafia się na czarną listę UA i akdemia kończy współpracę jeśli nie z organizacją to z problematycznym szkoleniowcem
Nie błąd tylko świadomie zadane podchwytliwe pytanie z nutą ironni ;P .
Prawda jest taka, że każda corporacja może wysłać szkoleniowca do UA, ale ludziom się po prostu nie chce tego robić, przecież łatwiej jest trollować centrale i wymachiwać palcem.
 Samo-reklamowanie się, lub swojej organizacji jest umiejętnością i w związku z tym część ludzi którzy posłali do UA szkoleniowców, ale mimo to ich corporacje na tym nie skorzystał, mogą czuć się urażone - kwestia samo-krytyki(niektórym łatwiej się krytykuje kogoś niż samego siebie), to ich własny problem z którym niestety od czasu do czasu chcą się z kimś podzielić.
Poza tym, odnośnie tego co napisałeś o n-rekrutacji to dumne wypowiadanie się na temat własnej corporacji ninja-rekrutacją nie jest(w oczywistym tego słowa mniemaniu).

Jeżeli ktoś myśli że UA to szkoleniówka C0venu to się myli i jeżeli naprawdę chce od czasu do czasu trafił mu się to corpa ktoś z UA, to przede wszystkim powinien na to zapracować.

edit: literówki. Pisze leżąc na łóżku, nawet nie zdajecie sobie sprawy jakie to trudne..

215
Czy możesz mi łaskawie wytłumaczyć jaki związek z całym tematem ma Unseen Academy? Akademia nie jest związana z żadnym sojuszem czy inną korporacją, i proszę nie wycierać sobie gęby ludźmi w żaden sposób nie związanymi z tym tematem. Jeżeli masz jakiekolwiek dowody że jest inaczej, czaty z gg, logi z gry, czy też nagrania z podsłuchu - proszę o ich upublicznienie w tym temacie. W innym wypadku proszę moderację o podjęcie odpowiednich kroków w tej sprawie.
Nie wiem o co może dokładnie chodzić, ale może o to: Do jakiego Polskiego sojuszu odesłaliście najwięcej ludzi?  ::)

216
Czyli tak jak u mnie.
Zwracam honor ;)

217
Wpis nie jest wieczny, ja tak miałem jak mnie chcieli pociagnąć do odpowiedzialności za wojsko. Po roku czasu wszystko uległo unieważnieniu :).
Nie masz racji. Wyrok skazujący = brak zaswiadczenia o niekaralności. Druga sprawa że jeżeli już pracujesz w danym zawodzie wymagającym takiego zaświadczenia to nikt tego nie zweryfikuje tzn. nikt nie wymaga wnoszenia takiego zaświadczenia np. co pół roku. Pracodawca zorientuje się o tym kiedy przyjdzie np. wezwanie do sądu na osobe oskarżoną, albo ktoś Cię zwyczajnie podpierdoli.

218
Background / Odp: Mój blog o Eve
« dnia: Marzec 17, 2013, 22:48:54 »
Zasubskrybowałem sobie YT ;).

219
Dzisiaj ok 2 w nocy ktos wlamal sie nam na konta z 4 tytanami i je ukradl, a jajka z implantami spodowal do Jita. Straty oceniamy na ok 600B. CCP zawiadomione, konta zostaly zamrozone do wyjasnienia, wniosek do prokuratury przygotowany. Mamy nadzieje, ze sprawa zostanie szybko wyjasniona.
Kurcze, co za zbieg okoliczność. Tracić w taki sposób tytany kiedy ich się kompletnie nie potrzebuje. Zrozumiał bym to w bardziej newralgicznym okresie, ale teraz?!? Skandal  ;)

PS
Oczywiście współczuje.

220
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Marzec 16, 2013, 20:55:23 »
Gram w corporacji BetaMax. (http://www.betamax.co/home).

221
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Marzec 14, 2013, 18:22:43 »
Nosum Hseebnrido poniekąd się z Tobą zgodzę, natomiast jak napisał kolega wyżej beta to raczej zawsze jest już finalna wersja grafiki, zresztą jak dla mnie jest ona całkiem spoko ale bardzo działają mnie na nerwy doczytujące się textury - mam nadzieję że kiedyś to poprawią  :-*

Co do społeczności to chodziło mnie o to ,że cała ta otoczka istnieje dzięki PCetom , no bo ciężko pisać programy albo choćby posty z PS3. Więc owszem , coś się dzieje ale dzięki PC. Oczywiście mógłbym tutaj jeszcze dodać że wyszukiwarka corpo w DUST leży i kwiczy a na chat'ach mało kto pisze ale pewnie zaraz bym usłyszał że to dopiero beta i siedzę na złych chat'ach i nie mam head set.
A w ogóle to najlepiej napisać ,że druga osoba jest niedzielnym graczem i nie ma sensu kontrargumentować  :-*
ha, ha, ha :P W żadnym wypadku nie chciałem Ci dopiec tym niedzielnym graczem - przepraszam jeśli dopiekłem ;). Grając rzadziej wiele ważnych rzeczy przechodzi bokiem, kompletnie nie zauważonych. Ja sam teraz nie gram codziennie, a jeżeli jeszcze do tego nie włączę internetu raz na 2-3 dni to łatwo mogę przegapić jakiś limitowany-czasem event in-game.

Kolega powyżej wycofał się z tego co napisał ;) i nie bez powodu. Wyobraź sobie że jako wydawca gry dysponujesz ograniczonymi zasobami ludzkimi, a to przekłada się na ilość pracy jaką możesz wykonać w wąskim okresie czasu. Rdzeń gry nad którą pracujesz wymaga jeszcze wiele pracy, balans broni leży pod znakiem zapytanie, chciałbyś zwiększyć ilość otwartych slotów na corpowe mecze, ale tym samym balansujesz ze stabilnością gry. Mógłbyś wprowadzić premierową grafikę dużo wcześnie, ale po pierwsze to spowolniłoby pracę nad innymi znacznie bardziej ważniejszymi rzeczami, a po drugie w dniu rzeczywistej premiery ta grafika byłaby już przestarzała.
To bardzo dobrze że uważasz obecną grafikę za spoko, bo już niedługo będzie jeszcze zajebistsza - taka na poziomie tego co już oferuje rynek. W przeciągu ostatnich miesięcy mieliśmy okazje zobaczyć jak grafika jest stopniowo wprowadzana, światła, refleksy itd. obecnie graficy CCP finalizują swoje pracę nad tym ostatnim "modułem", który na prawdę dużo zmieni.
Ludzie przywykli do "bety" EA i tego co ma do zaoferowania swoim przyszłym klientom - umieściłem cudzysłów nie bez powodu - wbrew wszelkim przesłanką, taka tygodniowa lub dwutygodniowa "beta", poprzedzająca premierę gry o może miesiąc, betą nie jest.
Prawda jest taka, że nad danym produktem miesiącami pracował wewnętrzny-sztab beta testerów danej firmy, zakończył swoje prace, firma przeszła do etapu publikacji - to oznacza że w kodzie gry nie są już wprowadzane zmiany. Przeciętnemu "beta-testerowi" EA wydaje się że ma zajebisty wkład w rozwój danej gry - w rzeczywistości kiedy on produkuje się nad znalezieniem bugów, w innym miejscu na planecie, w jakiejś fabryce, ktoś zajmuje się foliowanie pudełek z grą i pakowanie ich do kartonów, a programiści EA piją kawę w staff-roomie po zhotfixowaniu tego co taki "beta-tester" mógłby znaleźć.
 Tygodniowa beta to chwyt marketingowy - demo pełnej wersji gry. 

Masz racje, PS3 nie jest idealny i nie da się na nim robić wszystkiego, a już na pewno pisać programów.
Przeglądanie i odpisywanie na posty jest ok jeśli ma się klawiaturę. Serfowanie po youtube też jest całkiem proste(możesz nawet ściągnąć specjalną aplikacje, która Ci to ułatwia). Jak wygląda Facebook i Twitter to jeszcze nie wiem. Faktem jest że PS3 nie jest idealny.
Pamiętam że w czasach kiedy w grze jeszcze nie było komunikacji głosowej, znajomi korzystali z i iphon'ów - rozmaiwali przez skype, lub za pomocą laptopów lub innych i-cośów przez C3.
Z tego co się orientuje PS3 ma wbudowaną opcje komunikacji głosowej, ale nie działa to fajnie i nie słyszałem o tym dobrego słowa. W PS4 ten system będzie bardziej rozwinięty.

Odnośnie wyszukiwarki corpowej - pamiętam że już dwa lata temu można było zaciągnąć się do dustowej corporacji, pomimo że gra jeszcze nie istniała, to już byli ludzie którzy prowadzili nabór do "corporacji". To nawet trochę zabawne  ;D bo Ci ludzie nie grali jeszcze nawet w EVE.
Ale abstrahując od tego.. w związku z tym że dust jest połączony z eve, większość kanałów rekrutacyjnych niestety również jest połączonych - niestety, bo jeszcze nie widać w tym błogosławieństwa CCP, a co za tym idzie takiego np. dotlan'da. Na oficjalnym forum dust514 jest katalog w którym znajdują się corporacyje topicki - każdy CEO może taki topick założyć, wygląda to trochę jak tu na centrali, ale niestety widać w tym jeszcze nieład np. niema ogólnej listy ze wszystkimi dustowymi-corporacjami(to nie jest niezbędne do znalezienia sobie corpa w duscie, le fajnie było by coś takiego zobaczyć).
To link: https://forums.dust514.com/default.aspx?g=topics&f=855

Właaaaaaaa, straszny blok tekstu   :o
 

222
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Marzec 13, 2013, 00:28:36 »
http://www.facebook.com/SonyPlaystation/app_106681779474103 to link do 30-dniowej wersji probnej PSN+ - dzieki temu mozecie zgarnac dodatkowe itemy do dusta za free.
Dostałem maila z "None Available" :(.
Posiadam PS3 i od czasu do czasu pykam w Dust'a.
I tak sobie myślę ,że rozumiem trochę dlaczego wydali tą grę na ps3. Natomiast coraz mniej jestem przekonany apropo tego czy był to trafny wybór. Pomijając sprawę mizernej grafiki (wiadomo że na pc wyciągneli by lepszą grafikę) i optymalizacji oraz to że nie którym samo strzelanie też się nie podoba, dochodzę do wniosku że największym problemem będzie zbudowanie społeczności w okół gry. Coś co jest podstawą funkcjonowania EVE. Jakoś nie widzę tych setek tysięcy konsolowców zgrywających się w korpy i aliansy. Konsole są dobre do gier jak Modern Warfare - dostajesz karabin biegniesz i strzelasz :) ale umawiać ataki orbitalne? porządna komunikacja głosowa? wojny korpow? 'polityka'? czy stworzenie zgranego teamu do gry? - przecież do tego wszystkiego i tak potrzeba pc które umożliwia kontakt mięszy graczami (choćby przez fora internetowe) na konsoli praktycznie nie ma takich możliwości i robienie tak złożonej gry przy tak małych możliwościach wsparcia społeczności wydaje mnie się trochę na siłę :(  Osobiście bardzo kibicuję Dust ale twierdzę ,że strzelanie i bieganie kiedyś się znudzi jak każda gra i wtedy DUST nie pozostanie nic więcej do zaoferowania , niestety.

Samo zrobienie tej gry na pc dałoby większe możliwości wsparcia społeczności ale z drugiej strony jak już pisałem kiedyś - grać w DUST na pc zaczeliby głównie gracze EVE więc byłby to wg mnie trochę strzał w kolano ze strony ccp.
Gdyby wydali Dust'a na pc język gry na pewno byłby bardziej rozwinięty na tym etapie, tak przynajmniej o 2 lata.
Bezsensowne jest czepianie się grafiki - to tak jak wejść teraz na sisi i narzekać na kontent jeszcze nie zaimplementowany na tq. Jak ktoś ma zamiar wydać grę to nie robi premierowej grafiki w pierwszym dniu bety. Grafikę zawsze robi się na końcu.

Co do budowania społeczności, to muszę Ci przyznać wysoko postawiłeś poprzeczkę, zwłaszcza że w EVE'ce też nie widać setek tysięcy pc'towców zgrywających się w korpy i aliansy :).
A tak poważnie to uważam, że ludziom którzy są 'niedzielnymi graczami', czyli że logują się raz na tydzień na 2-4 godziny i to jeszcze bez headseta(bo akurat się ładuj); którzy nie zaglądają na oficjalne forum, nie subskrybują kanałów informacyjnych CCP, a tym samym żadnych innych kanałów informacyjnych napędzanych przez fanów gry, nie wiedzą jakie zmiany dev-team wprowadza z dnia na dzień, nie wspomniawszy o czytaniu patch notes, to tak na prawdę niewiele wiedzą o community Dust'a.
Tak trochę trudno kontrargumentować z takimi osobami.
Osobiście mam przyjemność przebywać w bardzo aktywnym środowisku graczy, którzy solidnie zabiegają o dobry stan community i to na kilku frontach.
Mamy w corpie ludzi, którzy np. piszą EFT ale na Dusta(program jeszcze niema nazwy), albo piszą dust514stats.com, aktywnie IRC'ują więc ilekroć CCP ma jakieś spotkanie mogą w nim uczestniczyć(insta-feedback).
To co jest na prawdę fajne w community Dusta i z tego powodu mnie bardzo cieszy to to, że ludzie nie do końca się lubiący(o tak, mamy już politykę) potrafią odstawić urazy na bok i działać wspólnie, na przykład poprzez promowanie eventów które organizują, albo stron które służą całemu community.
Ludzie którzy się wywodzą z BF, CoD'a czy MAG'a przeważnie są zaskoczeni tym jak uprzejmie są witani przez community Dusta. Parokrotnie przez forum przewiną się topic 'co jest nie tak z tym community?' oczywiście w pozytywnym kontekście.
Może w tamtych grach standardem jest rżnięcie się nawzajem w dupę do upadłego, paradoksalnie Dust ma więcej polityki niż tamte gry a mimo to nie widać tej wrogości, która tam dominuje. Na tą chwile communyty ma się dobrze, a będzie jeszcze lepiej kiedy CCP udostępnie np. API, albo rozszerzy gate'a.  8)

PS
Ostatnio moja corporacja weszła do sojuszu Cronos.(1281 graczy, w tym 73 pilotów).

223
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Marzec 02, 2013, 19:49:04 »
Dla posiadaczy abonamentu playstation+ jest za free starter pack do dusta (jakiś stuff wart podobno 39 zeta).

Dla wszystkich innych:
http://www.facebook.com/SonyPlaystation/app_106681779474103 to link do 30-dniowej wersji probnej PSN+ - dzieki temu mozecie zgarnac dodatkowe itemy do dusta za free.

224
Fajnie widzieć, że RAVE jeszcze żyje... mój pierwszy korp w EVE. Szkoda, że nie ma DUST-a na xbox-a ;-)
No niema, ale jak wyjdzie PS4 na pewno będziesz chciał sprzedać xboxa i kupić nowego ps'a(który będzie lepszy od nowego xboxa :p).

225
Odyssey / Odp: Zmiana skilli do shipów na lato
« dnia: Luty 08, 2013, 14:14:31 »
Nie napinaj się tak bo Ci żyłka pęknie albo popuścisz i wstyd będzie. To raz.
Dwa, święta racja kłania się czytanie ze zrozumieniem. Co ja napisałem "Nie chce mi się przekopywać przez wszytko ale ktoś tam pisze , że niby fracht na lvl 5 ma być potrzebny żeby JFem latać " a nie że CCP napisało że będzie fracht na 5 konieczny.
Ale kto by tam czytał ze zrozumieniem, prawda...
Łyknij meliski i oddychaj głęboko.
To nawet było by zrozumiałe, bo na rasowego frachta nie bedzie wymagany rasowy industrial na 5. Po tym dodatku będę mógł wyskilowac 8 dodatkowych statków od zaraz, dziś zajeło by mi to około 70dni. Do tego jeszcze dostane 6,6kk sp za free(tak, to ile, a nie w czym, ma dla mnie większe znaczenie ;) ).

226
No super, wreszcie jacyś Polacy tutaj zaczęli brać dustowców na serio. Szczęścia życzę, może nawet niedługo spotkamy się na corpowych meczach jeśli już w jakiś bierzecie udział. Tak na marginesie RAVE nie jest pierwszym corpem w DUST 514 stworzonym dla Polaków  :P - jest drugim, może nawet czwartym.. pierwszy nosi nazwę Grom PL został stworzony z trzonu ludzi z kanału Dust PL, którzy później przyłączyli się do Seraphim Initiative. tym samym sprawiając że SI jest obecnie największą koncentracją Polaków w Duscie ;) .

227
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Styczeń 26, 2013, 18:11:45 »
CCP wprowadziło coś na kształt buddy invitation: https://dust514.com/recruit/EFHXjh/(To mój link). Wszyscy którzy dadzą się zaprosić dostaną "Your friends each receive an exclusive Recruit Assault Rifle and 7-day Recruit Skill Booster to give them a head-start in their mercenary careers." - lepsze to niż nic, a poza tym i tak można sobie kupić Mercenary Pack'a.

Co do nowego filmiku to trochę wyssany z palca, ale fajnie wygląda - osobiście mam nadzieje że drony będą bardziej dynamiczne.

228
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Styczeń 21, 2013, 18:52:03 »
Cały czas mając świadomość tego, że konsola będzie na rynku przez kilka lat, a grafika w grach się nie zmieni i z czasem można będzie zapomnieć o antyaliasingu czy wysokiej rozdzielczości w grach. Każdy dostaje to co chce, ja lubię ładnie wyglądające gry. Skoro grywalność stała się dla developerów sprawą trzeciorzędną (przynajmniej dla większości) to niech chociaż grafika będzie ładna. Nie mam konsoli, bo i po co, ale porównywałem jak wygląda BF3 i Mafia na moim blaszaku i na konsoli kumpla... nie wiedziałem że gry mogą być tak brzydkie na konsolach :/ każdy medal ma dwie strony, ty chcesz tanią rozrywkę, a ja chociaż odrobinę luksusu.
Tu już nawet nie chodzi o grafikę, programiści specjalnie piszą grę na PC tak żebyś musiał kupić nowy sprzęt.

229
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Styczeń 19, 2013, 20:44:07 »
a) a czym jest według Ciebie konieczność zakupu konsoli, aby móc spróbować akurat tego aspektu gry?
b) tak jak był moment w którym to blaszaki był w tyle pod względem możliwości obsługi gier w stosunku do konsol, tak teraz jest odwrotnie i obecna generacja konsol jest w tyle za pc (nie wiem co pokaże nowa generacja ale prognozy są jeśli się nie mylę takie że nawet jeśli będzie lepsza to status ten utrzyma krócej niż obecna pokolenie konsol)
c) jebane słowo "exclusiwe" w stosunku do wielu tułów które zaczynały karierę jako gra pc / gra multiplatformowa (Halo, Gears of wars kojarzysz? ) sprawia że aby być odpornym jak to ująłeś na zmiany sprzętu w przypadku konsol trzeba kuźwa mieć wszystkie konsole i kupować nowe modele w miarę jak się ukazują (Halo, Gears of wars kojarzysz? )
d) tak jak  punkcie c) konsole nie są odporne na updajty sprzętu (tam są one tylko rzadsze, ale i sporo droższe), tak nawet eve nie jest na to odporna. Np po wprowadzeniu jebanej incarny w temacie grania w eve mój blaszak stał się złomem, a laptop podejrzewam  odpadnie przy następnym updajcie w którym będą grzebać w silniku graficznym itphttp://www.youtube.com/watch?v=TKYQ5ibxslI
Nie obraź się, ale nie będę Ci punktował.
 Czasami na rynku wtórnym można kupić okazjonalnie PS3 za 1/3 ceny sklepowej. Gears Of Wars to gra dla ludzi poniżej 12 lat. Halo śmierdzi Microshitem. PS3 obsługuje niektóre gry z PS2. Jeżeli Twoju slim się zestarzeje możesz go wymienić z dopłatą na nowiutki model(nowiutki - czy. taki który zajmuje mniej miejsca, pracuje ciszej i ma większy dysk). Jeżeli nie chcesz kupować konsoli - to nie kupuj  :-\

230
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Styczeń 19, 2013, 03:59:46 »
Niestety gra nie ma puki co "tego polotu".
Surowa i niezrozumiała dla mnie ocena. Prędzej powiedziałbym że "gra niema rozbudowanej otoczki sy-fi"; bo biorąc pod uwagę aspekt strikte pvp, razem z ze wszystkimi strategiami, taktykami, w połączeniu z modularnym systemem zaczerpniętym z eve, gra jest wyjątkowa. Nie pamiętam BF z którego bardziej się cieszyłem grając, niż w dusta. Tutaj kiedy kogoś zabijesz, masz całkowitą pewność że po 5 sekundach 'on' jeszcze przeklina :). Do tego jeszcze flankowanie, sekwencja oddawania ognia Twojej drużyny, to jaki ekwipunek kto przyniesie na pole bitwy, to która drużyna jest bajtująca, a która atakująca.. to i wiele innych rzeczy sprawia, że ta gra będzie naprawdę dobra.

A ja czuję, przynajmniej w temacie dust'a, za to ze robią go na konsole nie PC
Ilekroć wychodzi nowa gra na PC, trzeba się liczyć z kupnem nowego sprzętu - Console tego nie maja - możesz z całkowitym spokojem ducha kupić nową gre i nie martwić się wymaganiami sprzętowymi, tym że trzeba wpakować drugie tyle kasy, by cieszyć się nią w 100%. Poza tym duży ekran, kino domowe - to jest to czego niema się w standardzie na PC.

O tym mówiłem. To DUST-owcy nie muszą należeć do FW ;)
Swoją drogą, żeby o swoich end-gamowych użytkowników CCP dbało tak jak o FW :/
Wydaje mi się że CCP stale dba o tych graczy, każdy dodatek wiąże się z zabieganiem o zainteresowanie starych graczy czymś zupełnie nowym. Wydaje mi się że większym problemem są chęci graczy na zrobienie czegoś nowego, na pewno wielu z nas zna osoby, które od conajmniej dwóch lat zajmują się stale tym samym w grze - jak np. robienie misji w h-sec, albo klepanie anomalek. Jeżeli czyjś wzrok jest stale zwrócony na jedną stronę, to faktycznie EVE stoi w miejscu i nowe patche nie wprowadzają nic co by mogło nas uszczęśliwić. Wyciągając wnioski z "the problem is not the problem, the problem is your attitude about the problem" elastyczni gracze nigdy nie będą narzekać na brak kontentu. Gram już te parę lat, z różnym natężeniem czasowym - nieraz miewam kilkudniowe sesje po 5h na dobę innym razem nie loguje się przez miesiąc, ale generalnie gra mi się nie nudzi, zawsze mam jakiś długodystansowy cel do zrealizowania.

231
Market / Odp: prośba o wycene
« dnia: Styczeń 18, 2013, 09:04:38 »
Witam,

chciałbym zapytać około ile jest warta ta postać: http://eveboard.com/pilot/Karia_Lanab
Pass: 12345
24kk sp, głównie w gunnery.
Doskillował bym: Surgical Strike na 5, Armor Rigging na 2-4, Energy Weapon Rigging na 2-4, Armorowe kompensacje na 4, Obecne skille z nawigacji na 4(WDO na 5), Cybernetics na 5, Biology & Thermodynamics na 4.
Opcjonalnie: Rasowe Drone Specialization na4, Combat Drone Operation na 5, Amarr Frigate & Gallente Frigate na 5, Destroyers też na 5.

232
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Styczeń 18, 2013, 00:11:55 »
Już można :P
Trzeba być tylko w FW(neuty nie mogą się podpiąć puki co pod dystrykt) i wiedzieć gdzie i o której.
 Jest taki ogólno-dostępny kanał, nazywa się "Dust OB" niby każdy na niego może wejść i zaprosić kogoś na orbitala :) przynajmniej takie były początkowe intencje tego kanału - teraz to bardzie eventowy kanał. Właścicielami są Imperfect - to corporacja, stworzona przez ludzi którzy wyszli z BetaMax. Imperfekci wygrali pierwszy turniej Dusta w meczu z Seraphim Initiative. Przez okrągłą betę wszystkie eksplojty zostawiali dla siebie, teraz zmienili politykę PR i grają testerów.

Tak, oczywiście - wspierasz ogniem "swoich", a nie "nuke them all just for teh lulz".
Narazie FrendlyFire jest włączony, w tej chwili gra miejscami przypomina ChildCareMod:On jak na przykład 3 kolesi rzuca w Ciebie granaty - nawzajem nie mogą sobie nic nimi zrobić, ale Ty padasz po sekundzie. Nikomu się to nie podoba, także na bank "nuke them all just for teh lulz" będzie wprowadzone, jeszcze nie wiemy dokładnie kiedy ale każdy OB będzie zadawał obrażenia dla wszystkich osób walczących na planecie. Jeśli miałbym zgadywać kiedy to wprowadzą to typował bym ekspansje do 0.0.

Ale chyba zające na dole muszą wskazywać cel tym na na orbicie? Tak przynajmniej zrozumiałem z filmów na YT.
A przy okazji sprawa która mnie nurtuje od jakiegoś czasu  ;) Jak piechurzy przenoszą się z planety na planetę czy między systemami?
Tak, w tej chwili niema innego sposobu na dowiedzenie się gdzie jest potrzebny OB jak zapytanie memberka z Dusta(nawet będąc w tej samej corporacji Eve niema zamarkowanego tego w kalendarzu czy gdzieś).
 Odpowiadając na drugie pytanie to na tą chwile niema mechaniki do tego, ale w przyszłości będą przeskakiwać między JC zainstalowanymi na stacjach z Eve, stacjach medycznych na planetach, będą mogli też przeskakiwać między Barkami i kto wie może będzie można montować na statki w Eve moduły CRU dla zajączków(jakieś 90% ludzi na samym początku gry spawnuje się na MCC tylko dlatego, że lubią z niego wyskakiwać).


233
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Styczeń 10, 2013, 23:24:05 »
No tak tylko mi nie mów, że EVE to jest jedyna gra w jaką grasz ;). Ja na ten przykład czasem lubię sobie postrzelać np. w Firefall. Tak więc chciałbym pograć sobie w strzelankę powiązaną z EVE, bo mnie kręci klimat tej gry, ale nie stać mnie na zakup PS3 tylko dla DUSTA, zresztą nie umiem grać przy użyciu Pada, lata używania myszki i "narzędzia tortur" aka klawiatury zdeformowało mi palce  ;)

Tak więc szkoda, że CCP podpisało exlusive  :'(
Po pierwszej dobie używania pada zdarłem sobie gardło od przeklinania  :-\ ..ale po trzech dniach już się chwyta. Najgorzej jest przerwać na tydzień, czy coś takiego, bo później od nowa trzeba skillować czułość kciuków.

234
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Styczeń 08, 2013, 19:21:14 »
Trochę dziwny tok myślenia. PS3 został wybrany z racji a) granie multi jest darmowe b) wsparcie Sony. Shooter free 2 play na 360 nie ma prawa bytu z podstawowej przyczyny - aby grać online trzeba mieć wykupioną subskrypcje. Najlepiej wydać DUSTa w pierwszej kolejności na PS3 a potem próbować zawojować 360 (gdzie znajduje się najwięcej graczy strzelanek) - większe prawdopodobieństwo sukcesu.
Dokładnie.

P.S. moja postać z Dust już od 2 miesięcy jest w UA, ciekawe czy przy przenoszeniu to zostanie ^^
Nie, a z BS na 5 nie musisz się śpieszyć - narazie orbital bombardment jest na etapie destroyera z light działkami.

Swoją drogą ciekawe czy mają plan awaryjny na wypadek gdy dust się nie przyjmie lub co jest w miarę normalne ludziom gra się znudzi po miesiącu/konkurencja wyda nowego fpsa z lepszymi wodotryskami i nie będzie komu robić ruchu na planetach. Myślę tutaj bardziej o evce i zmianach wprowadzonych do mechaniki, ekonomii przez dusta.

Może nie biorę pod uwagę siły fanów evki, którzy kupili konsole specjalnie pod dusta. Na jednym monitorze kopanie skałek, a na drugim piechur z karabinem. 8)
Dust nie będzie potrzebował planu awaryjnego. Tak jak w Eve, każdy kolejny patch jest po trochu takim planem awaryjnym. Jakiekolwiek próby przeniesienia gry na inną platforma(poza PS4) byłoby gwoździem do trumny. Konkurencja nie śpi, jest aktywna, a mimo to rzesze sympatyków Dusta stale rośnie. Beta w obecnym stadium nie nudzi się po miesiącu gry, trudno jest mi sobie wyobrazić jak przeniesienie na TQ z jego polityką, marketem i wszystkim miałoby komuś przyśpieszyć "wypalanie się" od środka. Poza tym obecnie developerzy dodają coś do bety co 4-5tygodni i przeważnie to są kolosalne zmiany, które niesamowicie urozmaicają grywalność.

I jeszcze coś w temacie ludzi z zewnątrz - to nie jest tak że oni czekali na merge z założonymi rękami, wiele osób bardzo poważnie podeszło do sprawy i nie zdziwiłbym się gdyby pewnego piątkowego wieczoru(w niedalekiej przyszłości) flocie sympatyków orbitali zwalił się na głowę gang piratów współpracujący z żołnierzami na dole ::)

235
Off Topic / Odp: Śmieszne rzeczy
« dnia: Styczeń 08, 2013, 03:00:06 »

236
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Styczeń 06, 2013, 21:09:18 »
Open beta za kilka dni  8)
https://twitter.com/erlendur/status/287533033651855360
Oby tylko wszystko poszło jak po maśle  :-\

EDIT:
A to oficjalnie pierwsze zdjęcia z OB'ka wystrzelonego ze strony EVE(w tym wiekopomnym wydarzeniu :P uczestniczyły corpy BetaMax. i Seraphim Initiative.):
- http://www.youtube.com/watch?v=gYV-MIs98JA
- http://www.youtube.com/watch?v=fPBv9-J82w0
Niewiele widać, ze strony podobno wygląda to zajebiście.

237
Market / Odp: Na ile wyceniacie tą postać?
« dnia: Grudzień 27, 2012, 20:56:57 »
Dzięki, to poprawia nastrój, chyba po prostu trafiłem w taki okres kiedy nikt nie chce tej postaci.

238
Market / Odp: Na ile wyceniacie tą postać?
« dnia: Grudzień 27, 2012, 19:27:06 »
Nie wiem na ile wiarygodne są te wyliczenia ale zawsze coś.
http://gemblog.nl/skill/
Poza tym zawsze można porównać te wyliczenia z tym co ludzie krzyczą na char bazarze.
Teraz na char-baza na 10 postaci jest jeden kupujący. A co do tych stron oferujących wycenę to wydaje mi się że są o dupę potłuc, bo wyliczają cenę na podstawie niezmiennego algorytmu, a tu co patch gra wygląda inaczej(tak mi się przynajmniej wydaje).

ps
dzięki za posta.

239
Market / Na ile wyceniacie tą postać?
« dnia: Grudzień 27, 2012, 18:44:43 »

240
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Grudzień 23, 2012, 19:40:49 »
Łączą EVE i DUST'a w ostatnim patchu. http://www.dust514.com/news/blog/2012/12/welcome-to-chromosome/ ale zapewne chodzi na razie o serwer testowy EVE (?).
Jeśli masz na myśli Orbitale to jeszcze z evki to jeszcze ich niema, ale za jakiś czas(każdy build jest testowany od 4-6tygodni), będą testy. Poza tym to niedawno CCP wprowadziło nowy build "Chromoson" sporo namieszał w pozytywny sposób. Teraz mamy więcej ekstremalnie małych map gdzie zaraz po spawnie można poczuć oddech wrogiego squadu na plecach, a jak jeszcze do tego kociołka dorzuci czołg to jest przemasakra. Tu znajdziecie patch notes: https://forums.dust514.com/default.aspx?g=posts&t=47716&find=unread . Podoba mi się najbardziej to że po znerfowaniu pewnej broni gameplay stał się znacznie bardziej urozmaicony. Wcześniej było o tyle nudno że większość osób na mapie biegała z tą samą bronią. Teraz trzeba zwracać większą uwagę na to kogo wybiera się za przeciwnika i uważać na to kto wybiera Ciebie, bronie dropsuity, to czy ktoś jest na otwartej, czy Ty możesz się szybko schować, to i wiele innych rzeczy ma teraz znaczenie. Dodam jeszcze że gra wygląda o niebo lepiej niż w poprzednim bulidzie i że niedługo wejdą nowe bronie: http://www.dust514.com/media/videos/developer-diary-weapons-in-dust-514/ .

241
Dyskusje ogólne / Odp: Budowa POS'a
« dnia: Grudzień 17, 2012, 14:43:25 »
Może jakimś wyjściem byłaby zasada, że jeśli komuś się zofflinuje pos, to kto inny może postawić inną szpilę i zonlinować  ;)

Taka luźna idea, a ile by dała do poswaru  :)
Im dłużej gram w tą grę tym mniej pomysłów mam na to jak takie "drobiazgi" można by naprawić. Wydaje mi się racjonalne, że tak duże obiekty jak POSy, pozostawione bez opieki, powinny z czasem "schodzić" z oryginalnej orbity i po jakimś czasie, roztrzaskiwać się o powierzchnie księżyców lub czegoś innego w przestrzeni.

242
Dyskusje ogólne / Odp: Prezenty 2012
« dnia: Grudzień 11, 2012, 08:39:47 »
Testy Orbital Bombardment?

243
Przedpokój / Odp: Powitanie
« dnia: Grudzień 11, 2012, 08:30:18 »
Witam wszystkich w EVE gram już od jakiegoś czasu z małą przerwą
Kto Cię namówił na grę? Czy masz PS3 i zamierzasz spróbować też D514?

244
Zróbcie jakieś podsumowanie całości topicu przed jego zamknięciem(sorry 24 strony mieszaniny faktów z flajmem to za dużo) - jeżeli to faktycznie jest koniec i sprzedaliście Eso.

245
Dyskusje ogólne / Odp: Lekarstwo na całe zło.
« dnia: Grudzień 06, 2012, 07:16:05 »
Rozrastające się empire - kiedyś myślałem podobnie o eve jak autor tego artykułu  :-\

Strony: 1 ... 5 6 [7] 8 9 10