- zniechęcają ludzi do gry w 0.0 swoimi przesadzonymi rewardami
Połowiczna prawda - 0.0 samo w sobie potrafi zniechęcać na różne sposoby. Uwalenie zysków mało kogo zachęci do przeniesienia się do 0.0
- Zamieniają ciekawą grę mmorpg w single player z chatem
Prawda.
- Skille potrzebne do robienia misji służą tylko do robienia więcej misji i szybciej, podobnie iski z misji służą tylko do robienia tragicznie przepakowanych CNRów które służą do robienia misji szybciej i tak w kółko. Po roku-dwóch robienia misji gracz nadal jest bezradną sierotą gdy wyleci z highsecu
Częściowa prawda - dotyczy w większości caldari.
- Ludzie robiący misje w highsecu odbierają zajęcie pvperom
Coby uściślić: zmniejszają pule celów swoją absencją i nikt ich za to winić nie ma prawa. To nie jest EvE PvP, tylko EvE Online - CCP stworzyło grę nie tylko dla pvperów.
- Robienie misji ogranicza i ogłupia co widać po eve-o forums
Ogłupiać nie ogłupia, ale z racji minimalnych wymagać komu w niczym nie idzie w ostateczności tylko klepie misje. I nie tyle ogranicza co nie rozwija.
Podsumowując - misje powinny być bardziej wkomponowane w świat i rynek EvE (choć nie mam jasnych pomysłów), powinny też angażować większą ilość graczy. Już te lv. 4 powinny być trudne/niemożliwe do solowania. Na pewno nie jestem za wywaleniem misji lv. 4. Można je przenieść do low. sec., trzeba podnieść ich poziom, by wymóc kooperację (wspomniany przez Xartha 'risk vs reward'), ale znerfienie to nie jest droga.