Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Kalressin

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
176
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« dnia: Marzec 10, 2008, 14:34:48 »
Gdzie????  ;) ;D

177
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions edycja trzecia
« dnia: Luty 24, 2008, 02:11:34 »
Kiedys byly na panelu, teraz je ukryli troche (tam gdzie jest teraz kalkulator chyba), ale logi in game pokazywane sa tylko do ostatniego session change (dokowania, skoku przez brame etc.)
Jest tez program "eve combat log analyzer" Ktory altomatycznie wyciaga logi z gry i pokazuje ci wykresami rozne statystyki z walki. IMO malo przydatne bez znajomosci kontekstu walki ( logi nie pokaza ci predkosci ani zasiegu) i sluzy tylko do kopiowania sobie wreackow  do bio. :P

178
Co ty gadasz???!!! Jak polecimy do empire i przestaniemy wywalac noda w NOL nasze mainy nas wykasuja z naszych kont!!!  Jestesmy uwiezieni  :-\

179
Jako czlonek oficjalnego alt corpa boba musze zaprotestowac. Nie jestem uzywany do tak idiotycznych celow.  :2funny:

180
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions 2
« dnia: Luty 22, 2008, 17:08:35 »
Wtedy to juz myslami bylem w nowym atronie ;}

181
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions 2
« dnia: Luty 22, 2008, 16:34:35 »
Kompletnie nie wiem jak teraz wyglada tutorial ale przyznam sie ze ja nigdy tutoriala do konca nie zrobilem.  :)
Wtedy byl taki moment w tutorialu ze trzeba bylo wykopac iles tam rudy jako przepustke przez warp gata. Z tym ze wszystkie asteroidy w pockecie byly wyminowane przez zaczynajacych gre( wtedy byl 1 wspolny pocket dla wszystkich robiacych tutorial) i po prostu nie bylo jak go skonczyc.  :2funny:

182
NoobGarten / Odp: Ulubione moduły
« dnia: Luty 22, 2008, 00:29:43 »
Magnetic field stabilizer  :smitten:

183
Market / Odp: Market down
« dnia: Luty 21, 2008, 01:38:34 »
Datacory to byly kokosy..... ale jakos tak ze 4 miesiace temu :P
A zebu przezucac moduly do 0.0 i na tym zarabiac wcale nie musisz ich produkowac.
Pozatym ile razy przypomne sobie cap rechargery po 25kk to wszelkie placze na temat krachu rynku  jakos mnie nie ruszaja.

184
NoobGarten / Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
« dnia: Luty 19, 2008, 11:00:08 »
2. Po wydoku przez 30 sekund nie możesz z powrotem zadokować, ale i oni nie mogą ci nic zrobić, jeśli sam nic nie bedziesz robił. Poczekaj spokojnie i klikaj dock.
Pamietaj ze zawsze ktos moze cie wypchnac (staranowac) swoim statkiem z docking range.

185
NoobGarten / Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
« dnia: Luty 19, 2008, 00:27:05 »
Wiem dlatego:
Jak juz jestes rozpedzony to nie, bo zwykle wiecej czasu zajmie ci wyhamowanie, skret, rozpedzenie, niz sam skret nawet przy duzej predkosci.
Nie chcialem robic koledze wody z mozgu zanim przyswoi podstawy ;)

186
NoobGarten / Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
« dnia: Luty 18, 2008, 23:50:31 »
Jak juz jestes rozpedzony to nie, bo zwykle wiecej czasu zajmie ci wyhamowanie, skret, rozpedzenie, niz sam skret nawet przy duzej predkosci. Tak samo jak uciekasz przed kims na mwd to przed alignem nie wylaczasz mwd bo wazniejsze jest zeby cie nie zlapali niz to ze wolniej skladasz sie do warpa.
Duzo zalezy od sytuacji wiec wolalem podac ogulna zasade z ktorej mozna wyciagac wnioski.

187
NoobGarten / Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
« dnia: Luty 18, 2008, 23:03:04 »
Przy wiekszej szybkosci statki wolniej skrecaja wiec wszelkie wlaczanie burnerow czy mwd wydluza czas aligna.

188
NoobGarten / Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
« dnia: Luty 18, 2008, 22:43:05 »
Zatrzymanie warpa to "ctrl + space" (Zatrzymuje tez statek, nie tylko warpa i nie jak jestes w warpie tylko jak sie do niego zbierasz)
Alignowanie przyspiesza modul "inertia stabilizers".

189
NoobGarten / Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
« dnia: Luty 18, 2008, 09:44:18 »
Jak kopie na jakiejs przelotowce to bedzie dokowal co 3 min i palec mu spuchnie :}
Zmniejsz zasieg skanera do ok 1 au, tak zeby obejmowac planete + moony+pasy, a nie pol systemu, wiekszosc ludzi skanuje z planety albo z randomowego pasa. Ale tez pewnosci to nie daja bo jak ktos akurat trafi randomem na twoj pasek to dostaniesz ostrzezenie maxymalnie 2 s przed przylotem.

190
NoobGarten / Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
« dnia: Luty 17, 2008, 20:31:15 »
Z mniej standardowych rad:
Wykozystaj to ze jestes w fregacie:
 Zaluz mwd i jak ktos cie goni na pasku przelec przez jakies duze skupisko asteroidow. Duze statki latwo klinuja sie na paskach a dobrze sterowana recznie fregata przeleci prawie wszedzie.

Nie siedz blisko warp in pointa pasku, tylko blizej brzegu i najlepiej po "drugiej stronie" paska. Jak ktos wleci na pasek i da altomatycznego aproach albo orbite moze sie nadziac na asteroide.

Mysl niestandardowo:
 Ci co wlatuja zabic kogos z noob-corpa we fregacie zwykle po prostu sie nudza z braku celow. Otworz convo i pogadaj z nim. To taka ostatnia deska ratunku :D Na mnie w kazdym razie to dziala. ;)

191
NoobGarten / Odp: Anty warp - czli pytanie górnika
« dnia: Luty 16, 2008, 00:20:35 »
Odleglosc to przewaznie 24 km nie 20 km.
Warp core stabiliser nie dziala tez jak capnie cie Heavy Interdictor. Nie dziala tez w bankach ale te sa tylko w 0.0.

192
Przedpokój / Odp: Nevercalled
« dnia: Luty 13, 2008, 00:13:27 »
rotfl
Ten post na jakas nagrode zasluguje.
To ci sie udalo, masz dostep do flamewara.

193
   
Zeby sie nie wysilac przekleje z eve-o forum:

 Originally by: Paladin Vent
My purpose was to create an objective, unbiased political map of the EVE. The map, that will not base on someone’s thoughts and opinions, but only on public facts, such as sovereignty of the solar systems.

    Each claimed solar system emits its influence to the nearest space. The system with outpost emits 6 times more influence than regular claimed one. The system with greater sovereignty level emits the more influence. The amount of the influence is reducing proportional to the square distance from the emitting system. For every point of map the summary influence of all alliances is calculated and the territory lays claim to the most influencing alliance.

    Moreover, influence is spreading through the jump gates to the neighbors' systems. After each jump influence value decreased by 70%. All systems that get influence from the star gate spread also begin to emit it in space (Systems can emit influence for different alliances concurrently).

    The systems, claimed by NPC are also emitting a little “empire” influence, so the alliances can’t claim their territory.

    Just think that influence is water and color on map is steam. This should clarify the idea of the map.

    Map is fully generated by the Java program. No editions were made to it by the human hands. Some of the alliances don’t appear on the map, because their influence is to low to overwhelm their big influencing neighbor.

194
Glupoty pleciesz :P
Mapa jest generowana altomatycznie. Z tym ze sovernity okolicznych systemow Roadkilla moze byc w sumie wieksze niz sovern z kilku systemow Sempertimusa, bo mapa jest napisana tak ze sovernity z outpostow i systemow o wyzszym poziomie sovernity "promieniuje" mocniej. A ze Roadkill ma w okolicy zdaje sie pare outpostow + duzo posow to wysiudal Sempertimusa z mapy.

195
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: wielka wojna
« dnia: Luty 09, 2008, 00:54:12 »
Ale wiesz ze ty teraz cytujesz PR "koalicji"?
W 500 osob stac na przeciwko paru tysiecy i sie bronic sie tak dlugo to  naprawde bardzo dobry wynik.
Porownywalne dokonanie ma moze RA.
Mniej czytaj CAOD. To strasznie rozmiekcza mozg.  :nie:

196
..................(nie jestem pewien, ale podobno uzywaja exploita wielokrotnego ctrl-q - cokolwiek to jest)...............


Tak na marginesie: to  teraz w koncu jest oficjalnie exploitem?

197
Patche i dodatki / Odp: DevBlog: Zmiany w statkach
« dnia: Luty 06, 2008, 14:46:14 »
No to jak ccp leci zmianami po czestotliwosci uzywania statkow to po tak niepopularnych statkach jak deimos, zealot czy eagle pewnie przyjdzie  kiedys czas na tak popularne jak bellicose, cyclone, hawk, phropecy czy wogule wszystkie af-y.  :P

Pozatym co z tego ze cos zmienia? Powinni sie raczej zastanowic co zmienic zeby mialo to sens. Ferox jest niepopularny? Nic dziwnego bo do niczego nie sluzy, W snipowaniu (do czego niby jest zrobiony) ma 100 dpsa na marnym zasiegu kolo 100km. Dodanie turreta zwiekszy ten dps o cale 15. No po prostu niebo a ziemia, wszyscy sie na to rzuca. To samo moa, z tym ze jak na nim zamontowac 5 250mm to ja nie wiem bo juz 4 ledwo da sie wcisnac. Zabranie pg akurat temu ceptorowi ktory potrzebyje boosta na powergridzie tez wydaje sie niesamowicie przemyslane.
Po prostu jest masa rzaczy do zrobienia ( przemyslenie rol rowno wszystkich bc tier 1, af-y ktore nie nadaja sie po calosci do niczego,  target painterow ktorych nikt nie ma powodu uzywac, reconow ammar i gallente) wprowadzaja zmiany ktore nic nie wnosza.

Co do Zealota to akurat z tej zmiany sie ciesze bo uwazam ze nalezy mu sie boost.

198
Patche i dodatki / Odp: DevBlog: Zmiany w statkach
« dnia: Luty 05, 2008, 21:48:10 »
Ja wychodze z zalozenia ze jak kupuje statek za 100kk to oszczedzanie paru baniek na rigi to troche nieporozumienie. Rigi do pg czy capa to nie polycarbony w koncu. Wiec mnie argument ze trzebaby zamontowac rigi, malo przekonuje.

A po co injector przy 1 MAR? Z ccc i malym nosem deimos utrzymuje naprawiaczke przez 4 min a to jak dla deimosa wiecznosc, a bez naprawiana ma sustaina na mwd wiec po gitare cap booster?. :) A jak juz musisz miec z jakiegos powodu sustaina ( dla komfortu psychicznego chyba :P ) to po prostu zaloz iony i medium nos. Roznica na dpsie pomiedzy ionami i neutronami przy 3 czy 2 mag stabach to tak naprawde tylko 30 max 40 dps a iony dodatkowo maja lepszy tracking co czasami ta roznice kompensuje.

Gdyby zmienili bonus z mwd na repairera a zostawili w spokoju sloty to ja bym sie nawet cieszyl bo podwyzszaja mu i tak ilosc capa i roznica byla by mala, a bylby to jakis impuls do robienia na nim aktywnego tanka.

199
Patche i dodatki / Odp: DevBlog: Zmiany w statkach
« dnia: Luty 05, 2008, 16:26:51 »

O tak deimos to zawsze byl super solo statkiem, a projectile tez sa takie doskonale. Zeby to zmienic damy ammarom statek mogacy strzelac pulsami na 80 km i obnizymy wszystkim rezisty na em, a wszystkim modul mogacy wylaczyc z walki dowolny statek operujacy na fallofie bez zadnej mozliwosci obrony przed tym. Raptorowi wapanialemu ceptorowi zabiezemy powergrida a dodamy turret slot zeby z 75mm musial sie przezucic na civiliany. Natomiast eagle, mierny sniper w porownaniu do takiego munnina, dostanie dzialko.

Ty chyba w inna gre grasz  :idiot2:
Skillowac statki innych ras? Powoli mi sie koncza, bo mam juz caldari, gallente i minmatar.

200
Patche i dodatki / Odp: DevBlog: Zmiany w statkach
« dnia: Luty 05, 2008, 14:30:16 »
Distruptory nie byly takie zle, zamiast przy nich kombinowac wymyslili by wreszcie co zrobic z target painterami bo one odkad pamietam sa tylko ponurym zartem. A co ta zmiana zrobi to znerfuje vage bo teraz 1 tracking disruptor i vaga ma kole 12 km zasiegu na dzialach. Zna ktos jakis sposob zeby podwyzszyc sobie fallofa?

Co do deimosa to zmiana jest po h...u. Nerfuje  tank lub damage jesli latasz na pasywnym a na aktywnym bonus do naprawiarki ledwo( jesli wogule) rekompensuje strate low slota.
 Dual mar + injector na deimosie? jaaaassssneeee. Przy tym ze juz potrzeba riga do pg zeby dobrze toto sfitowac?  Pozatym co zdejmiesz zeby drugiego mara zalozyc? Damage controla, harda na explosive, czy mag staba? 2 pierwsze raczej odpadaja a jak zdejmiesz mag staba masz niesamowite 350 dpsa na ionach ( ale to jak zalozysz 2 rigi do pg bo inaczej electron welcome to).

201
Total Noob Questions / Odp: Total Noob Questions 2
« dnia: Luty 04, 2008, 18:32:02 »
Dominix jest maszynka do robienia misji ale wymaga duzo wiecej skilli niz phoon czy raven.
Raven wymaga tak naprawde bardzo malo skill zeby zaczac misje lvl 4 w nim robic. 500k w misslach banka w engeenering troche w dronach i juz mozesz robic.
Dominix potrzebuje tanka t2 ( dosc dlugo sie robi) i  dron t2 ( tez ze 2 miechy) Dzial na dominixie na misjach raczej sie nie uzywa bo zaczyna sie miec problemy z capem.
Phoon jest malo wygodny (inny zasieg na misslach inny na dzialach jeszcze dronki do obslugi) I  potrzebuje troche wiecej skilli zeby byc efektywnym ( guny, t2 tank, missle, drony)

Tak naprawde na misjach dps jest drugorzedny najwazniejszy jest tank. I oczywisie np rokh ma lepszy tank niz raven ale potrzebujesz tez do niego kilku milionow w gunnery zeby nadawal sie do czegokolwiek i nadal nie jest wygodniejszy niz raven z zawsze trafiajacymi misslami.

202
NoobGarten / Odp: Nurtujące mnie kwestie - proszę o pomoc
« dnia: Luty 04, 2008, 17:27:54 »
1) Tak przedluzy triala Z tym ze takie doladowanie jest niezgodne z eula i potecjalnie mozesz miec problemy z tego powodu.
2) A znasz gre w ktorej gracze 15-16 lat biegaja i zachowuja sie ciekawie? ;) Wazne ze w eve 15 latka ciezko uswiadczyc,  srednia to 30 lat (w polsce pewnie mniej ale nada grubol powyzej 20)
3) IMO zdecydowanie tak
4) Trudna raczej nie bedzie, a na poczatek moze byc nawet ciekawa z tym ze na poczatku raczej malo dochodowa. Zalezy co lubisz i co w grze ci sie spodoba.

203
Venz nosz to ja przeciez pisalem....
Ktos jak sadze wydal rozkaz "spierdalamy" i moze i dobrze bo dzieki temu jednak pare kapitali zwialo. Moze jakby zostali to wszystkie by padly.

Moze ( ale tylko moze) gdyby support byl na miejscu w czasie hot dropa a carriery remotowaly nyxa, moze ( podkreslam MOZE, szansa minimalna) zdazylibyscie skasowac dictory i moze ms zdazyl by smartami zdiac banki i wyskoczyc.

Dajmy sobie juz spokuj, najpierw PC mnie nie zrozumial, potem ja jego i klucilismy sie majac dokladnie to samo zdanie  ;D
Note to self: robic sobie dluzsze przerwy w pracyi czytac 2 razy to co sie napisalo przed postowaniem.
 (o to dobra wymowka nie? :) )

204
Zdziwiło mnie, że w ogóle bierzesz pod uwagę coś takiego jak naprawianie i koordynowanie obrony między capitalami, gdzie walczą dredy, a to jest jakaś taktyka. No to Ci mówię, ze ta taktyka nie zda egzaminu i nie należy jej brać pod uwagę przy dredach, zwłaszcza w takiej sytuacji o jakiej mówimy. I nie ma sensu to co napisałeś. Wynika z tego też, że równie dobrze carrierów mogło by tam nie być w ogóle. Oczywiście trzeba próbować naprawiać jeżeli się da, ale nie tędy droga, da to może parę sekund więcej. Trzeba pomyśleć o czymś innym.

Bralem to pod uwage bo byla to odpowiedz na wczesniejszy post Coldim ktory wam radzil, w kontekscie tej bitwy, zeby popracowac nad spider tankiem, fitami etc to by wam poszlo lepiej. I miala mowic ze przy takiej sytuacji g... by to dalo. Jesli mi ironia nie wyszla to oki moja wina.

205
Moj problem jest taki (mniej wiecej w  tej kolejnosci):
-Powinienem pracowac a mi sie nie chce i siedze po forach piszac sobie glupoty. :)
- MASS nie dostal niestety zasluzonego wpierd...u od ludzi z Covenu ktorych szanuje i zycze im jak najlepiej.
- Przypierniczaja sie do rzeczy ktorych nie napisalem.
- mam malo czasu na eve i brak mozliwosci zeby polatac na pvp
- Zapomnialem o drugim "s" w nicku i wzieli mnie za alta  :)
To jakby tyle.
Jak dla mnie to szacunek dla panow z Coven i EOT.

206
Dziekuje, juz myslalem ze bede jeszcze musial wklejac linki do km gdzie dredy covenu maja po rowno 2000 strontu w cargo, zeby ktos wreszcie przyznal ze nie wchodzily w siege.

PC wez przestan patrzyc w  kule i zacznij czytac posty. Najlepiej zacytuj mnie gdzie pisze o jakis taktykach ktore mogly by uratowac sytuacje albo gdzie twierdze ze remoty by jakos znaczaco pomogly.

Ja z wiekszoscia ( ba, nawet w sumie z caloscia) tego co napisales sie zgadzam.

Moze ( ale tylko moze) gdyby support byl na miejscu w czasie hot dropa a carriery remotowaly nyxa, moze ( podkreslam MOZE, szansa minimalna) zdazylibyscie skasowac dictory i moze ms zdazyl by smartami zdiac banki i wyskoczyc.

A mecze kota z tym siegem, bo cholernie ciekawi mnie czemu nie chcesz przyznac ze dready nie byly w siege tylko byly remotowane, a do tego uparcie probujesz udowadniac ze taka taktyka jest idiotyczna.  ???

207
PC5,  chyba ci sie z Coldem myle.
Wiesz to ze mamy ten sam ticker nie znaczy ze mamy to samo zdanie.
Ja uwazam (co czesciowo zacytowales) ze w tej sytuacji dobrze ze jakiekolwiek capitale sie uratowaly, a o organizowanu obrony czy tam zadawaniu strat glupio jest mowic przy przewadze w dreadach na poziomie 4 do 1.

Co do boostowania.
Z tego co jak narazie wiem wynika ze dready w momecie hot dropa nie byly w siege. I wczesniej w momecie rozwalania posa tez nie byly. A Jesli byly, to napisz ze byly, a nie pisz ze "predzej niz puzniej" musza w siega wejsc.
Mowimy o tej konkretnej sytuacji gdzie przy posie byly dready i carriery. Po cos te carriery tam byly. MS tez tam doskoczyl po to zeby sie poprzygladac dreadom w siegu i sobie bezczynnie powisiec?

PS
Domyslam sie ze przede wszystkim chcieliscie rozwalic jak najwiecej capitali massom i pos was malo obchodzil.
Pewnie to byl pierwszy raz kiedy massy sie wogule sie "postawily" przy posie. Dopiero po fakcie wiemy dlaczego :P

208
Z konika zsiąść, do książek marsz i uczyć się, że "dreda w siegu nie można naprawiać".


Jeżeli dobrze rozumiem to albo BoB 'poczuł' straty, albo to ta druga strona się podjarana ich ubiciem. Albo jeszcze coś innego. Tak czy inaczej c0ven dupę twardą se wyrabia, nie ma co ;))
[/quote]

A pisalem gdzies o boostowaniu dredow w siege wogule?? Czy ze dredy covenu byly w siege??

Za to commenty o tu:
http://www.ndesert.com/coven/kb3/?a=kill_detail&kll_id=11189
I posty o tu:
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=697541
Mowia mi ze dready byly boostowane przez carriery.

209
Chyba do kosztow wojny trzeba zaczac doliczac kase wydana przez koalicje na kupowanie passow do posow. ;)

210
Teoretyzuje na forum sie latwo. Ani ja ani ty nie wiemy jak dokladnie bylo, ani jak bysmy sie zachowali w takiej sytuacji.

PS. Kasowali ich w tempie dochodzacym do 2 caps/min ( nowa jednostka hehe), calosc trwala niecale 8 min,  przez pierwsze 3-4 dalo by sie cos rozsadnego moze zrobic. (tak sadze nie znam sie) Ktos jak sadze wydal rozkaz "spierdalamy" i moze i dobrze bo dzieki temu jednak pare kapitali zwialo. Moze jakby zostali to wszystkie by padly.

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10