Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Nosum Hseebnrido

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10
176
Off Topic / Re: Odp: Prison Architect
« dnia: Lipiec 06, 2013, 23:19:57 »
A nie myslales o tym, zeby sobie znalezc jakas dziewczyne?  ;)
Tak, co sobotę, jak już ta z poprzedniego tygodnia mnie zmęczy.
 Cat, nikt nie lubi takich Wietnamskich tekstów, dorośnij wreszcie człowieku.

177
Inne gry / Prison Architect
« dnia: Lipiec 05, 2013, 20:01:10 »
Gra w fazie Alfa(ver. 11). Wciągnęła mnie bez opamiętania. Nic nie robię tylko siedzę i projektuje własne więzienie. Tutaj macie game play: https://www.youtube.com/watch?v=9skzgPXBrEY . Gra jest jeszcze trochę zbugowana ale i tak ją polecam ;)

178
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Czerwiec 18, 2013, 20:17:01 »
CCP zabrało się za rozbudowanie korporacyjnych ról, w związku z tym potrzebują trochę pomocy od graczy:
https://forums.dust514.com/default.aspx?g=posts&m=910443#post910443

179
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Czerwiec 13, 2013, 01:50:59 »
Bardziej mnie interesują wysokie budynki z prawej strony w 3:45. O nowych modułach do armora była już mowa od jakiegoś czasu.

180
Dyskusje ogólne / Odp: CCP Mintchip
« dnia: Czerwiec 08, 2013, 21:22:58 »
To se załóż.
Nie mój kaliber.
właściwie skąd ten hate?

większość graczy eve ma w dupie dusta - co im za różnica?

dziewczyna przyjemnie wygląda i wolałbym ją ogladac niż jakiegoś faceta gdyby miał mnie ktoś namawiac do kupna czegokolwiek. poza tym dzieki swojemu kanałowi na yt dostała pracę, więc można przyjąć że na budowaniu popularności sie zna
Hate stąd bo gramy w grę która nie wymaga inteligencji emocjonalnej - jak Farmville, albo Sims'y.

Mintchip jest bardzo otwartą osobą, np. ma jaja rozmawiać na kanale YT o śmierci swojej mamy i o tym co wtedy czuła. Nie robi tego żeby zdobyć więcej subskrypcji lub wzbudzać sztuczną uwagę. Robi to, bo wie że może to pomóc komuś w podobnej sytuacji. Niewiele osób w sieci jest wstanie publicznie poruszać takie tematy. Zdecydowana większość woli pozostać anonimowa i część z tych osób postrzega ludzi którzy myślą inaczej za outsiderów. Ci sami ludzie robią głupie rzeczy żeby sami nie być postrzeganymi za outsidera np. dołączają się na 85 stronie flamowego topicku z podobnym tekstem co poprzednicy. Ci ludzie nie upewniają się kim dana osoba tak na prawdę jest, piszą bo taki jest teraz "trend" i tyle.     

Ludzkość zna internet od niedawna i mimo to "sra" nienawiścią, z tych samych powodów co 100 lat temu - bo poszczególne jednostki mają wysublimowane(sarkazm) problemy emocjonalne, z którymi nie są wstanie same się uporać, głównie dlatego bo nikt ich tego nie nauczył, co gorsze przeważnie nie szukają też pomocy, dzięki czemu potrafią tak "srać" z pokolenia na pokolenie.. marnie to wróży na przyszłość, ale na szczęście od czadu do czasu ktoś daje się wyłapać(ze stada) i zmienić na lepsze.

Mintchip, bez wątpienia ociepli wizerunek Dusta i skusi konsolowych fanbojów do zagrania w tą grę. Dust potrzebuje dużo medialnej miłości, żeby odciągnąć ludzi od CoD i BF'a. CCP podjęło bardzo dobrą decyzje przyjmując Mintchip.

181
Dyskusje ogólne / Odp: CCP Mintchip
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 23:36:52 »
Tak, zazdroszczę jej  :P .
Fajna praca to jedno, zazdroszczę jej tego(czasami) czerstwego kanału na YT - chciałbym mieć swój kanał  ::).

182
Patche i dodatki / Odp: Nowy hacking
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 14:30:33 »
Czy to nie jest tak że im większy statek tym łatwiej jest wyłowić więcej tych minikontenerów, bo krócej się je ściąga?

183
Dyskusje ogólne / Odp: CCP Mintchip
« dnia: Czerwiec 06, 2013, 14:27:31 »
A to ona jest z Islandii?
Nie, orginalnie ze Szwajcari, ale mieszkała przez dłuższy czas w US z dziadkami.. 

ee tam wdroży się dziewczyna.

w korpo do działów it też są brane w miarę wyglądające dziewczyny bez prawie żadnej wiedzy, wystarczy że się interesują programowaniem, nawet jak totalnie nic nie umie zrobić, to hrowiec dostaje orgazmu, że może dziewczynę na dział rzucić, jeszcze jej dają stawkę jakby miała kilka lat doświadczenia zawodowego.

Serio jak ktoś się może nie znać na fpsie, jak ma dostęp do ludzi którzy tworzą tą grę i jeszcze człowieka zmuszają i motywują kasą, żeby się o tej grze doinformował? Tydzień dwa tygodnie i będzie wiedziała więcej niż wszyscy pro eksperci wymądrzający się na forach, napierdalający od alfy razem wzięci.

W sumie nie wiedziałem, że aż tak jej ludzie nie lubią? Takie głupoty gada na tym kanale? Chyba zawsze było tam więcej like niż dislikeów.
Czy to zazdrość zwykła? :P
Te dislajki chyba z sympati....

Subskrybuje jej kanał na YT, dziewczyna ma zacięcie do gier i jakieś tam doświadczenie w FPS(woli grać w gry typu LoL'a czy DOT'a), ale z tego co kojarze to ona nie ma konsoli  :-\.

(w takich chwilach każdy zadaję sobie pytanie 'dlaczego ja jeszcze nie pracuje w ccp?')

184
Patche i dodatki / Odp: Nowy hacking
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 21:49:35 »
Mnie tylko ten zwiewający loot denerwuje.
Jak to jest, im więcej się ma hacking modułów tym więcej możesz ściągnąć do siebie tych puszek, czy zawsze da się tylko jedną?

185
Odyssey / Odp: Patch Notes dla dodatku Odyssey
« dnia: Czerwiec 04, 2013, 01:55:58 »
Cytuj
Auto-Targeting missiles will no longer target objects in the "Large Collidable Structure" group.
Nareszcie, po siedmiu latach gry się doczekałem tego dnia!

186
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Czerwiec 02, 2013, 23:31:16 »
CCP ostatnio majsterkowało trochę z auto aim i zdaniem wielu osób coś spierniczyli. W duscie jest parę broni w których gracz nie korzysta z auto aim, jak na przykład Mass Driver, czy bronie AV.

EDIT: http://www.gamespot.com/news/mmofps-planetside-2-coming-to-playstation-4-6409316 No to tyle w temacie 'Czy DUST będzie dostępny na PS4?'  ;D

187
Odyssey / Odp: Letni dodatek 2013
« dnia: Maj 31, 2013, 22:49:09 »
Nowy filmik CCP promujący nowy dodatek: https://www.youtube.com/watch?v=BF7K7iYIn-U&feature=youtu.be

188
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Maj 29, 2013, 14:17:31 »
Nikt nie będzie robił gier na stary sprzęt, kiedy może robić na nowy. Ogarnij się to co lud chce w dupie mają devsi i wydawcy gier.
http://www.gamespot.com/news/sony-explains-why-gran-turismo-6-is-debuting-on-ps3-not-ps4-6408811

Caldari było tak wyfarmione i osłabione odejściem Evoków, że sami Evowcy to zrobili. Zion "zasłynął" tylko "wsparcie" w walce o dwa systemy, ale to było już później i jakoś nikt tego w światku EvE nie zauważył. Tak wiec ciekawą propoagandę macie tam w Duście :P Z resztą z tego, co pisaliście tutaj to cooperacja w FW jest możliwa od ostatniego patach :) Więc ja nie wiem, jak oni kooperowali".

btw. ziony zgłosiły się do Amarrów z propozycją, że pomogą nam w walce za skromną opłatę 100 mln isk za planetę. Dostali kopa w dupę. Amarzy mają własnych Dustowcow skupionych wokół redditu.
Nie znam detali akcji z Zionami, ale w dużej mierze przyczynili się do zmian FW w duscie. Dawniej mecz FW były wyłącznie korporacyjnymi meczami. Była jedna długa lista ze zbliżającymi się meczami w przeciągu najbliższej godziny, każda korporacja miała czas na wybranie meczu, zebranie sqd, wybranie taktyki. Jeżeli przeciwnicy wybrali tą samą bitwe ale nie stawili się na pole walki mecz był wygrany. Zeby brać udział w meczu trzeba było wpłacić od 100k do 1kk, w przypadku wygranej 90% wkładu Twojego wroga wpływało do Twojej kieszeni.
Poprzedni system był dobry bo miało się w nim czas na wszystko, ale miał też dużą wadę - jeżeli przeciwnik się nie zjawił, jakaś korporacja w EVE miała smutny dzień. Zion wykorzystał masowo tą cześć mechaniki gry - ustawiał mecze FW z inna Dustową korporacją, tworząc tym samym kolosalną przewagę dla pilotów.

CCP podwinęło rękawy i zlikwidowało korporacyjne mecze FW, teraz są publiczne, czyli ilekroć pojawi się na liście mecz FW, około 3tyś ludzi może na niego wejść. Nie wiem jak to może pozytywnie wpływać na współprace, czasami trudno jest nam(BetaMax.) wepchnąć na mecz FW równocześnie dwa sqdy(12ppl) - zazwyczaj 2-3osoby nie mieszczą się w teamie i wszystko trzeba zaczynać od nowa, bo gra niema jeszcze roli Team Cmdr, który tak jak Wing Cmdr mógłby wciągnąć do jednej grupy kilka sqd i w takiej formacji wejść na mecz. Każdy mecz FW(w zorganizowanym gronie chcącym osiągnąć konkretne cele) to walka z loading screenem.
Mało tego że całkowicie zmienili kto i jak może wejść na mecze FW, obcięli jeszcze do tego ten czas na wybranie meczu z godziny do jakiś 6-9minut i całkowicie zrezygnowali z koncepcji 'przynoszenia na mecz własnych isk'ów', która była całkiem atrakcyjna IMO. 

w skrócie: Poprzedni system był lepszy, owszem potrzebował drobnych zmian np. 30minut przed rozpoczęciem mecz mógłby robić się publiczny, ale w gruncie rzeczy był łatwiejszym narzędziem do współpracy Eve z Dustem.

189
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Maj 28, 2013, 17:43:11 »
A znalazł się jakiś desperat, który ich wynajął?
Hmm? Nie tak dawno temu przyjeli caly low-sec Galantyjsko-Caldaryjski z pomocą Eve'owców.
Nie oszukujmy się PS4 to przyszłość i każdy marketingowiec Ci o tym powie :).
To zależy w dłóżej mierze od tego jak obejdą się z DRM(digital rights management) - jeżeli tak samo jak Microsoft to klapa  :-X.

190
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Maj 28, 2013, 15:59:57 »
Bitwa między Amarami a matarami o Arzad była pierwszym masowym przykładem kooperacji między graczami z EvE a Dust.
A co myślisz o akcji Zion'ów?
Praktycznie PS3 dostanie w dupę po wyjściu PS4, więc to jedyne wyjście by utrzymać rozwój gierki przez CCP.
PS3 sprzedało się w 70-ciu milionach egzemplarzy. PS4 jeszcze nie wyszło na market.. Czytałem ostatnio newsa gdzie Sony zdecydowało się wypuścić jakąś nową grę w 2014 właśnie na PS3 ze względu na te 70 milionów potencjalnych nabywców.

192
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Maj 19, 2013, 17:49:29 »
W związku z wprowadzeniem przez CCP FrendlyFire, niedawno w Duscie miał miejsce pierwszy oficjalny Avoxing(http://themittani.com/news/dust-514%E2%80%99s-first-recorded-awoxing-incident). Korporacja Seraphim Initiative wykupiła usługi jednego z żołnierzy DUST University za 50kk ISK(na zdobycie takiej kasy potrzeba około 200-tu meczy).  Zadaniem szpiega było 'wprowadzenie' pięciu innych kolesi na pokład barki DUST University i zażądanie ransom w wysokości 100kk pod groźbą zrobienia wszystkiego aby DUST University straciło swój dystrykt.
Naturalnie DUST University powiedziało stanowczo NIE i wtedy zaczęła się rzeź niewiniątek  :-\

W przeciągu ostatnich 24 godzi CRONOS. Sabotował również Planetary Conquest siedmiu innych korporacji z sojuszy RISE OF LEGION oraz EON. także interes się kręci  ;) 

193
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Maj 14, 2013, 21:40:13 »
Cytuj
Active Scanner Militia module - range set to 80m
damm, jako pierwszy zgłosiłem ten bug, a oni go teraz naprawili - fajne uczucie :P

194
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Maj 10, 2013, 20:21:06 »
Wiedziałem co robię nie robiąc nowych buildów do 14 maja.

"Our teams were able to reproduce this on slow Hard Drives (on old versions of PS3). In case you are experiencing any performance issues - low FPS, latency or audio stutter, we advise you to rebuild database, restore PS3 system or if you are able to - replace your hard drive. As mentioned previously as well, clean your console to avoid overheating in general in case it is an old model!"


Czyli jak mam to rozumieć? Mam od nowa zainstalować system czy jak? Konsole mam ok 3 lata, nie jest to ta pierwsza generacja, tylko ta następna :) trochę mniejsza.
Ja mam tą pierwszą  :( Od 3h robie przywracanie systemu PS3(format danych). Poza tym ustawiłem konsole w nowym miejscu, bardziej przewiewnym. Jak nie możesz tego znaleźć w opcjach to zmień na chwile język na english :P.

195
No to ja się pytam jacy polacy grający w tą grę ? Nie interesuje mnie to który corp był pierwszy i tym podobne powiększania swojego ego, ale takich ogólników jak polskie community to mógł sobie odpuścić - mnie nikt się nie pytał a jestem prawdopodobnie jedną z pierwszych osób które grało w Dusta w Polsce :P  Polskie Community to co najwyżej raczkuje na razie o ile nie dopiero rodzi się w bólach :P

Zamiast kłócić się o to kto ma większego ... corpa, proponuje pomyśleć jak to community rozwijać i gdzie. Na oficialnym forum dusta, na http://dust-514.pl/ tu na centrali ?
Zrobić spis polskich korpów, sojuszy, stron, blogów itp
Po pierwsze to ja nie chcę się kłócić, bo wiem że niczego na skłóconych relacjach się nie zbuduje(a to właśnie staram się zrobić - coś budować).
 Cat ma taką osobowość a nie inną i wiele razy na tym forum pokazał już swoje "Ja".
Jeszcze raz podkreślę że dociekanie, która korporacja była pierwsza jest moim zdaniem całkowicie zbędne i nie służy niczemu dobremu.
 Jeżeli ktoś pisze: "RAVE SQUAD jest pierwszym corpem w DUST 514 stworzonym dla Polaków." i da się to łatwo zweryfikować, choćby sprawdzając kiedy korporacja RAVE powstała - a została stworzona długo przed jakimkolwiek wzmiankami o Duscie, więc jednocześnie nie może być pierwszą korporacją stworzoną "dla Polaków" w środowisku Dust. Wydaje mi się że tak samo jak na skłóconych relacjach nie da się nic zbudować również na kłamstwie.
W tej chwili "Grom PL" nie istnieje w bazie danych Tranquality, ale tylko dlatego że zmarł Edmund Hillary i Tenzing Norgay nie znaczy że możemy wybrać nowych pierwszych zdobywców Everestu..

 Pisząc że ta korporacja była pierwsza nie powiększam swojego ego, bo nie byłem jej członkiem. Nie stanowiłem trzonu kanału "Dust PL", o którym pisałem na poprzedniej stronie. Chłopaki zaprosili mnie na ten kanał i starałem się im pomóc jak tylko mogłem, dzieliłem się z nimi informacjami o których powinni wiedzieć i zawsze miałem nadzieje że oni również dzielą się tymi informacjami ze mną  ::). Chcieliśmy wspólnie stworzyć kanał, który skupiałby Polaków w jednym miejscu.
Więc promując "Dust PL" zaglądaliśmy w przeróżne miejsca gdzie mogliby się chować obecni gracze Dusta lub potencjalni, którzy jeszcze nie słyszeli o tej grze dobrych rzeczy. Na naszej trudnej drodze promowania kanału, nigdy nie natknęliśmy się na podobne przedsięwzięcie - tzn. nigdy nie spotkaliśmy Polaka, który tworzyłby podstawy przyszłego Polskiego społeczeństwa Dust.
Więc bez względu na to jak nieliczne towarzystwo na tamtą chwile znajdowało się na "naszym" kanale można je było nazwać Polskim Community Dust 514  :) . To jak szybko rozwijał się kanał zależało od informacji o nim i od tego jak szybko ta informacja była przekazywana dalej.   

 Polacy grający w EVE w skali ogółu graczy grających w EVE, stanowią niewielki ułamek, ale mimo to mają prawo nazwać się Polską społecznością i to bez dwóch zdań. Wydaje mi się że takie samo prawo mają Dustowcy, pomimo że cyfry puki co są śmieszne - przez kanał przewinęło się około 80 os.. Poza tym fajnie było by kiedyś faktycznie spotkać kogoś kto w tym samym czasie robił lub nadal robi coś podobnego co my, wymienić się kontaktami, informacjami itd. i znależć wspólny kanał komunikacji.

 Teraz widzę że ten kanał był dobrym początkiem i że powinniśmy patrzeć poza ten kanał, tak jak Azradiel napisał.
 Dust PL powoli przekształca się w zwyczajny kanał rekrutacyjny(Polish 2.0  8) ). Ja już nie mam na to wpływu, niestety. Trochę żałuje że zapraszając ludzi na ten kanał obiecałem im coś czego teraz nie mogę dotrzymać. Wiem że niektórzy z tych ludzi tworząc opinie o samym kanale stworzą opinie również o mnie. Chciałbym przyczynić się do stworzenia jakiejś "nowej platformy" dla Polskich graczy Dust'a :), bardziej rozbudowanej niż kanał rekrutacyjny. Może dobrym miejscem na coś takiego byłaby właśnie Centrala? To fajnie że można tu znaleźć ludzi, którzy nie rozmawiają wyłącznie o samej EVEce. Można tutaj dowiedzieć się o zupełnie nowych grach które wychodzą na rynek, wymienić swoje poglądy na wiele niemających nic wspólnego z grą rzeczach. Technicznie można by osiągnąć podobny efekt na jakimś innym forum, ale prędzej czy później to jak obie gry są połączone wymusiłoby zmergowanie się obu grup i tym samym zbudowanie czegoś wspólnie. Poco przechodzi przez to dwa razy, jak można to zrobić raz, tutaj.
Poza tym dla nas, dla graczy EVE dobrze było by zabiegać o Dustowców, bo każdy z nas chce żeby nasze community się rozwijało tutaj w EVE. Widzę to na podstawie swojej korporacji, że takie działanie się zwraca, wiele osób nie mających wcześniej kontaktu z EVE zaczęło w niego grać właśnie dzięki Dust.
 

PS
W każdej korporacji są fajni ludzie, z którymi miło jest porozmawiać, ale są też tacy mniej mili i niestety w takich miejscach jak centrala częściej zapamiętuje się tych mniej miłych. W Rave na pewno są fajni goście, tylko że nie często ich widać tutaj na centrali, może to im powinno się powierzyć pisanie rekrutacyjnych wątków? ;)

196
a co to jest to Polish Community Dusta ? i to całe Grom PL ?
Polacy grający w tą grę, a o Gromie pisałem na poprzedniej stronie.

197
Nie wiem, co i z kim ustalales, ale to, ze nie wdaje sie z Toba w akademickie dyskusje na temat tez, ktore sobie wymyslasz i uznajesz za pewniki, nie oznacza tego, ze przyznaje ci racje, tylko to, ze nie chce mi sie z Toba gadac. Wiec jezeli twierdzisz z jakichs wydumanych powodow, ze Twoj sklad byl pierwszy, to sobie twierdz, prosze tylko zebys robil to w innym watku, bo dyskusje ktore prowadzisz tutaj sam ze soba sa malo interesujace. Nie wiem, skad ci sie wzial ten "synonim pozadania", "nasz kraj" albo to, ze "probujemy kogos na cos zlapac", ale prosilbym zebys na przyszlosc powstrzymal sie od tego typu komentarzy, albo rob to gdzie indziej. Dziekuje.
A ja Cię ładnie proszę, nie wtrącaj się kiedy komuś odpisuje na forum(i dziękuje z wyprzedzeniem).

 Sam nie zastanawiałem się nad tym, który Polski Corp był pierwszy w Duscie, z jednej strony bo to niema najmniejszego znaczenia, z drugiej nie jest to wyznacznikiem tego co dana korporacja może jeszcze osiągnąć.
 Jednak aby rozwiać wszelkie wątpliwości, zapytałem o to Polish Community Dusta - ich zdaniem pierwszą Polską korporacją przyjmującą polaków i stworzoną po stronie DUST był "Grom PL", zupełnie tak jak już wcześniej napisałem.
 W takim razie nie wypada wam reklamować się jako "pierwsi", bo to wam się nie należy.
 Patrząc na historie, Mount Everest nie zdobyła pierwsza osoba, która chciał to zrobić, pierwsza która to sobie zaplanował, lub nawet ta która jako pierwsza próbowała to zrobić, ale ta która jako pierwsza weszła na jego szczyt.
 
Nie jesteście pierwsi bo, parę lat w stacz kilku chłopaków na Ventrilo coś sobie ustaliło..

Jeżeli nadal uważasz, że Twoja korporacja była pierwsza "bo tak". W takim razie jesteś nie tylko osobą, która napisała ten wątek, ale i osobą która wymyśliła sobie ten slogan i jest w pełni przekonana do jego zajebistości. A teraz tylko bronisz swojego pomysłu, bo nikt nigdy nie nauczył Cię że czasami możesz nie mieć racji.

Cat, nie masz racji - odpuść. 

198
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Maj 10, 2013, 13:03:01 »
Moje oczy..


krwawią

...
Nie wiem jak mogłem to napisać w taki sposób. Ostatnio "próbuje" korzystać z chroma zamiast firefoxa, ale on niema tak rozbudowanego słownika jak ff.

Ps
odnośnie crashów: https://forums.dust514.com/default.aspx?g=posts&m=780699#post780699

199
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Maj 09, 2013, 21:56:57 »
Gram w Betę odkąd pojawiła się w Plusie i NIGDY nie miałem zwiechy konsoli. Mnie natomiast drażni zacinanie się na obiektach. Nawet podczas wchodzenia po schodach zdarza się, że ludek się "zatnie" - nie mogę ruszyć się w żadnym kierunku, muszę podskoczyć. Dopiero wtedy się "odblokuje". Strasznie to denerwujące, wcześniej tego nie było.

Jeszcze coś - nie warto inwestować SP ani ISKów w pojazdy, jakiekolwiek. Kosztują fortunę, kupę SPków do skilli, a traci się je szybciej niż 50 razy tańsze klony. Podstawowa, darmowa Onikuma do szybkiego przemieszczania się i tyle. Zainwestowanie w czołgi było wielkim błędem. Nigdy więcej.

Poza tym patch jak najbardziej na plus - gra wygląda i działa o wiele lepiej i szybciej.
Wczoraj jadac ulica LAV'ikiem przywalilem w ściane. W innym miejscu mój LAV sie zatrzymal - idealnie, bez żadnego zwalniania, wytrącania prędkości, nic - w jednej chwili zasówam na pełnym gazie, w drugiej stoje w miejscu.

Co do czołgów to całkowicie popieram, w poprzednim buildzie jeżdziłem czołgami w tym nie zamierzam skillować prot'ek. Nie warto. Poza tym bonusy jakie dają skille są zwalone np. "Vehicle Shield Boosting System" - jak nazwa wskazuje dodaje 3%rechargu shielda i odblokowuje boostery, natomiast jego kuzyn "Vehicle Shield Recharge" dodaje 1% do rechargu shielda i odblokowuje rechargery.
 W innych przypadkach dyskrypcje skilli są błędne, więc ludzie którzy je skillowali wpakowali swoje ciężko zarobione sp'ki w coś bezużytecznego.
 Żeby wyskillować HAV, najpierw trzeba wyskillować na 4 poziom LAV, ale żeby wyskillować Large działka wystarczy tylko mieć Turret Operation na 3 lvl.

Najlepsze w tym wszystkim jest to że dzis rozwaliłem siedem czołgów w jednym meczu Snajperską Sicą(adv. raillgun) - 3x Madr, 1x Gunl, 3x Soma.

Postanowiłem spróbować swoich sił z blogowaniem:
http://dust514pl.blogspot.com/
Zachęcam do śledzenia jak mi idzie :P

Co do integracji:
- jesteśmy jak by na tym samym serwerze, korporacje, postacie itp są jedne i muszą być unikatowe
- wspólne chaty, maile itp
- kasę można przesłać do korpa i chyba - nie jestem pewien - będzie można płacić tymi iskami za Planetary Conquest
- wspomniane wyżej planetary conques - rusza 14 maja - w oficjalną premierę gry -  posiadanie dystryktów ma dawać bonusy do PI dla całego sojuszu - nie wiem tylko jakie
- faction warfare - rozgrywamy bitwy które wpływają na to która frakcja w jakim stopniu włada planetą - można to chyba zobaczyć też z poziomu EVE; wydaje mi się, że podobnie do PC będzie to miało wpływ na PI - ale tu nie jestem pewien.
- orbital strike - możliwość wezwania wsparcia z orbity - działa to, że wyznaczasz statkom cel i one walą w wyznaczony przez Ciebie punkt 
- przesyłanie kasy, przedmiotów, produkcja itp - nie ma tego obecnie, ale wiemy, że będzie; wnioskując z tego co widzieliśmy na fanfest to zakładam, że tak naprawdę mają taką funkcjonalność już gotową ale z rożnych względów nie jest uruchomiona i będzie wprowadzane stopniowo - np po to, żeby nie zepsuć ekonomi.

Już na obecnym mocno ograniczonym etapie trochę tego jest moim zdaniem, a ma być dużo więcej ...
Dev Blog na temat PC i bonusów od dystryktu: http://dust514.com/news/blog/2013/04/an-update-dev-blog-for-planetary-conquest/ (w skrócie: bonusy do produkcji dreadów w 0.0 zostaną skopiowane na POSy wokół planet). Powodzenia z blogiem  ;)

To zazdroszczę. Może ja mam  coś nie tak z konsolką ale... przez 3 lata [dopóki nie zacząłem grać w Dust] miałem może ze 2x zwiechę.
Mi się już 2 razy zwiesiła w tym bulidzie. Rok temu przeważnie zwieszała się 2 razy na godzine gry, więc zdążyłem przywyknąć  :P

200
To niech napiszą najstarszy DUSTowy korp  ;D
Poza tym nie jestem pewny czy i tam są najstarsi  :P

Hint: RAVE SQUAD
Nie są, już to ustaliliśmy! Poza tym, gdzie u licha bycie w czyms "najstarszym" to synonim pożadania w naszym kraju? Kto daje się na to złapać?  ::)

201
NoobGarten / Odp: POS w High - potrzebna porada.
« dnia: Kwiecień 27, 2013, 23:27:41 »
Ok, doszedłem do momentu w którym mam dość wkładania BPO w kolejki 30dni+ aby móc cokolwiek przy nich podłubać. Corpowe POSy również nie wchodzą w grę gdyż produkcją zajmuje się mój alt w jednoosobowym alt corpie.

Dlatego po długim okresie użerania się z kolejkami postanowiłem postawić swojego POSa w high który ma służyć do badań nad BPO/produkcji.

I tu jest problem bo nie mam zielonego pojęcia co wybrać. Każda z 4 (Amarr/Caldari itp) wież ma różne CPU/Grid i bonusy i nie wiem która najlepiej by pasowała do wspomnianych wyżej zastosowań. Do tego jakie moduły to mus w POSach nastawionych na research/produkcję? Czy small tower wystarczy? I czy jest jakaś różnica czy postawię POSa w 0,5 czy 0,8 np (oczywiście na 0,5 wystarczy stand na 5 ale mi chodzi czy oprócz wymagań standu są jakieś plusy/minusy stawiania posa w niższym/wyższym ss)?


I na zakończenie czy jest jakiś szybszy sposób na wklepanie standu na 5 niż robienie storyline co 16 misji? Słyszałem coś o przyjmowaniu charów z wysokim standem bo ponoć po iluś dniach wpływa to na corpowy stand ale nie wiem czy to prawda i o co dokładnie chodzi.
Około półtora roku temu byłem bliski postawienia własnego POSa w Khanid, niestety moja corporacja wybierała się wtedy do MM milicji i jak tylko pomyślałem jak by to wyglądało logistyczne to zrezygnowałem na jakiś czas. Co niestety okazało się błędem, POS w h-sec to dobra inwestycja i w dodatku interesująca(te godziny spędzone przy excelu  ::)).
Miałem gdzieś nawet gotowy setup POSa, który chciałem postawić, ale szlag go trafił. Zdobyłem go skacząc po moonach i zpisując to co ludzie mieli na swoich POSach.
 Do najważniejsze przy wyborze odpowiedniej rasy jest to ile dany POS ma CPU/PG i jakie wymagania mają Laboratoria, które chcesz na niego wcisnąć. Nie kieruj się bonusami do działek, bo one przydadzą się dopiero jeśli ktoś wypowie Ci wojne(z zamiarem rozwalenia POSa). Z POSami najfajniejsze jest to że możesz mieć na nich zanchorowany setup pod obrone(działka, weby, pkt itd.) oraz taki pod produkcje(Mobile Laboratory, Ammunition Assembly Array - jeśli planujesz produkowac paliwo na miejscu) i w miare potrzeb offlinować jeden i onlinować drugi.
 POSy w h-secu można stawiać w sys. 0.5, 0.6 lub 0.7 i do tego Twoj corp musi mieć standing do danej frakcji na poziomie przynajmniej 5.0(jak masz 7.0 to mozesz postawic w 0.7). To którą frakcje wybierzesz zalezy wyłącznie od tego która jest dla Ciebie wygodniesza tzn. koło którego HUB'a chcesz się znależć. Standingu nie musisz nabijać, możesz kupić corporacje ze standingiem za 150-200kk lub wynająć gościa, który wejdzie do Twojej corpacji na 7 dni i swoją obecnością odświerzy Twoje corpowe standingi(z tym że w corpie może być tylko on, to kosztuje troche więcej i jest płatne w dwóch częściach, naszczęście zawsze możesz poprosić o trzecią stronę). Możesz też kupić corp'a wraz z już postawioną szpilą w regionie który chcesz z zafitowanymi modami(jakie chcesz). Istnieje też opcja zamówienia POS'a u sprzedawcy na wybranym przez Ciebie moonie(wlacznie z zajetymi moonami). Opcji jest masa :) Czasami trafiają się okazje na rynku kupna POSa zaledwie 3-5j od Jita ale ich cena zazwyczaj jest ustalana przez aukcje i sięga 3-4b. 

202
Nasz korpowicz Dark Rust dostal pierwsza nagrode w konkursie graficznym CCP za obrazek reklamujacy RAVE. Bardzo sie cieszymy, i zapraszamy wszystkich ktorzy chca sobie pograc w przyjemnej atmosferze. Korp rosnie w sile, a oprocz tego przyjelismy do C0ven kolejny korp czysto dustowy, 90 osob z calego swiata, wiec naprawde jest z kim pograc. Zapraszamy.

https://forums.dust514.com/default.aspx?g=posts&t=65208&p=3

Dark poprosil, zeby CCP wymienilo mu 1sze miejsce na 2gie, bo bardziej potrzebowal telewizora niz nowego tabletu. Dlatego oficjalnie figuruje na drugim miejscu.
Gratuluje chłopaki, to duże wyrużnienie dla was. Dark Rusti gratsy dla Ciebie, zajebista grafika!

Teraz druga rzecz, o której musze wspomieć. Szostego maja wychodzi nowy build "Raising" to oficjalna nazwa, ale wszyscy nazywają go "Planetary Conquest". CCP udostępni jeden z Caldaryjsko-Galantyjskich regionów low-sec nie będących FW dla graczy Dusta. Każda korporacja będzie mogła przejąc i utrzybać swój dystrykt(w skrócie). Wszyscy którzy śledzili Dusta od samego początku czekali bardzo długo na ten build i z tego co się orientuje Wy nie zamierzać brać udziału w PC, WTF guys?

Ogarnijcie się przed 6-ym maja, zbierzcie ten C0ven do kupy i lećcie do tego region na chociażby dwa trzy tygodnie. Moge spokojnie obiecać że fun jest gwarantowany - wszyscy zamierzaja lecieć i oby sytuacja jak najszybciej eskalowała do capsowych bitek na planetach.


203
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Kwiecień 27, 2013, 17:50:14 »
Sky is only limit Dormio@

 Życze tej grze samych sukcesów - jeżeli będzie je odnosić, granice nie będą istnieć  8) .

DUST 514 Fanfest Turnament http://www.twitch.tv/ccp/b/396300023 ( jestem dumny  ::) ).

204
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Kwiecień 23, 2013, 22:34:21 »
Cytuj
Dear players,

From Wednesday April 24th through Thursday May 2nd we will be holding an event in celebration of Fanfest 2013. The name of the event is called the Mercenary Holocon and during the event period you will be eligible to receive 3X Skill Points for every battle you fight in game!

In conjunction with the Mercenary Holocon event, we are also having a 40% off discount on 7-day Active Boosters, so don’t miss out on this great opportunity to play DUST 514 and earn extra Skill Points.

We’ll see you on the battlefield!

Clarification: Skill Point cap is raised accordingly as well with this event.
https://forums.dust514.com/default.aspx?g=posts&m=709847#post709847

205
Inne gry / Odp: Dust 514
« dnia: Kwiecień 17, 2013, 19:39:35 »
Zajebiste Art'y, musicie je obejrzeć!
Cytat: Iron Wolf Saber
and by gawd are they beautiful.
These are from the portfolio of the Senior Concept Artist working for CCP at Shanghai.

http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/miningdrill.jpg (possible SI)

Dust 514 Battle
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/dust_endgame.jpg

Forge Gun
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/forgegun_p.jpg

Modified Gallente LAV (logistics?)
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/gallente_lav.jpg

Minmatar HMG
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/hmg.jpg

Drone Large
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/large-drone-_p.jpg

Drone Medium
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/med-drone-_modelsheet.jpg

Drone Small
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/small-drone-model-sheet.jpg

Modular SMG
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/smg_modelsheet1200x2133.jpg

Black Shotgun
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/gallente_shotgun.jpg

Possible Caldari Gunship (uncertain)
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/cityplatform.jpg

Air battle between a caldari fighter amarr fighter and gallente fighter (also uncertain)
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/aircombat.jpg

Cortex Turret base
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/large_turretbase_color.jpg

Mass Driver
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/minmitar_massdriver_p.jpg

Caldari HAV - Type II
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/tank2.jpg

Caldari 'Bolas' (Mantis Name was stolen by the Spaceborn fighter bomber)
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/caldari_rdv2.jpg

Plasma Rifle various concepts
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/workflowsheet.jpg

HMG modular
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/hmg_weaponsystem.jpg

Small Turret Installation Pre-cortex
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/small_turretbase.jpg

Caldari Combat Drone  (uncertain)
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/mecs_01.jpg

Scrambler Rifle Development
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/scrambler-rifle.jpg

Scrambler Rifle
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/amar_scramblerrifle_1200x2133.jpg

Heavy Caldari Combat Drone
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/mecs_02.jpg

Early Sagaris Concept
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/caldari_havtankhp2.jpg

Gallente Plasma Cannon
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/gallente_plasmablaster_1200x2133.jpg

Gallente Fighter
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/galente_fighter.jpg

Gallente SCV (Dear CCP CAN WE HAVE THIS ONE!!!!)
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/gallente_scv2.jpg

"Light Assault Rifle MK2"
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/gallente_lar_color.jpg

Minmatar Flaylock Pistol
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/minmitar_flaylockpistol_1200x2133.jpg

Rogue Drone Hive
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/drone-hive1200x2133.jpg

Possible Dropsuits
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/battlesuits.jpg

Drone Hives operating
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/drone_hive_effects_three_a.jpg

Scrambler Pistol
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/amar_scramblerpistol_p.jpg

Assault Rifle concepts between levels
http://www.blackpalette.com/wp-content/gallery/artworks/assault-rifle-v-1.jpg
A tutaj scriny z bazydanych Sisi(czyli co nas czeka w następnym bulidzie): http://imgur.com/a/JfzwX#0

EDIT: Nowy odcinek Cast 514 http://www.dust514base.com/2013/04/cast514-episode-10-bacon-wrapped.html (CCP Foxfour wspomina o bonusach jakie piloci będą mieli z Planetary Conquest)

PS
SCV  :o

206
Dyskusje ogólne / Odp: Przeprowadzki kapitali itp.
« dnia: Kwiecień 16, 2013, 20:59:55 »

skilujcie słownik
a Ty wyrazy obcojęzyczne..  ;D

207
Dyskusje ogólne / Odp: Przeprowadzki kapitali itp.
« dnia: Kwiecień 15, 2013, 20:45:50 »
A taki wesoly obrazek:

http://cdn3.tmcdn.org/sites/default/files/styles/inline_stopgap/public/supercapstodelve_0.png?itok=6bamr2Vv

z artykulu:

http://themittani.com/features/art-and-ease-flying-capitals?page=0%2C0

Podsumowanie artykulu jest nastepujace:

"Kiedykolwiek jest proponowana zmiana mechaniki dla dobra "nowych graczy", to ta wlasnie zmiana
daje przytlaczajaca przewage starym, bogatym graczom" - Prawo Malkanisa

i nawiazuje do planow zmian w kapitalach. Chodzi o obnizenie wymagan skili na latanie kapitalami ?

O artykule warto pamietac jak sie bedzie uczylo latac swoim pierwszym czy drugim kapitalem. Lub ich
pierwsza lub kolejna flota ;)
Planowane zmiany nie skrócą czasu skillowania capsa nowym graczom, tylko tym którzy już mają jakieś zaplecze w skillach rdzennych, ale nie mają jeszcze BS na 5.

208
Dyskusje ogólne / Odp: Zwrot SP po wejściu Odyssey
« dnia: Kwiecień 07, 2013, 13:03:03 »
Pisali już kilka razy, że nie będzie żadnych zwrotów SP. Jeśli po patchu będziesz miał Primary Skill Required na odpowiednim poziomie to będziesz mógł latać po patchu, a dopiero do wyskillowania na wyższy poziom będziesz musiał spełnić nowe warunki. 6m sp DOSTANESZ gdy podzielą bcr i destroyery na rasowe.
..jeśli masz wyskillowane BC, Destroyer na 5 i rasowe fregaty i crusiery na lvl wymagany do latania wszystkimi bc'kami i deskami. Dadzą nam 8,3 kk sp w takim wypadku.

209
Market / Odp: prośba o wycene
« dnia: Kwiecień 01, 2013, 00:08:41 »
Temat trochę stary, ale chyba bez sensu zakładać nowy, więc i ja zapytam, ile można życzyć sobie za tą postać ->  http://eveboard.com/pilot/Vediy
Powinieneś dostać bez problemów 9-10b. Jeżeli postać ma tylko jeden renamp(to trochę wiąże ręce nabywcy) to sprzedanie jej może być trochę kłopotliwe i długotrwałe. Doskillowanie AWU na 5, tak samo jak destroyery i bc'ki zwiększą jej cenę - w wakacje każda postać z tymi skillami na 5 dostanie 6,3kk sp gratis(w postaci rasowych skill na bc i deski). Poza tym poboczne skille z missili na 5 na pewno też pomogą ;) .

210
Przedpokój / Odp: Cześć!
« dnia: Marzec 28, 2013, 13:22:00 »

zly dotyk c0venu cie boli ? ;( so sad
..a Ciebie "zły dotyk" nie boli? Właściwy człowiek we właściwym miejscu(tylko na bezpieczniki do wibratorów musi się nieźle wykosztować :-X). Bidulek, ukrywa to wszystko pod maską emocjonalnego twardziela a w nocy budzi się pewnie z krzykiem "Take fleshlight! FLESHLIGHT!!1 AAAAaaaa... ". Żarcik naturalnie ;)

Strony: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 10