Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jrkan

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
141
Dyskusje ogólne / Do boju Po....gracze EVE online o przyszlosc tej gry.
« dnia: Czerwiec 26, 2011, 23:52:06 »
Też przeczytałem i troszkę ciśnienie mi jednak opadło. Poczekam.
Mi tam ani nie opadło ani nie podniosło się ciśnienie. Teraz juz tylko wiem kiedy na pewno skończę grać w eve. Będzie to mniej wiecej tydzień po wyjściu zimowego dodatku. Chociaż może to być wcześniej, jeżeli odważa się ujawnić jakie to non-vanity items dla nas szykują.

142
Dyskusje ogólne / Do boju Po....gracze EVE online o przyszlosc tej gry.
« dnia: Czerwiec 26, 2011, 22:55:21 »
Nawet to ze gracze krzycza na forach i w grze i w ramach protestu zawieszaja konta jest na plus dla CCP i ich PR
Zajebisty plus, napewno wszyscy czytajacy o tym pomyślą "Tysiące graczy zawiesza konta krzycząc, że producent ich dyma. Muszę w to zagrać". Genialny plan szpeców od PR w CCP. To nie może się nie udać :)

EDIT: Przeczytałem nowego devbloga. To jest kolejne potwierdzenie, że non-vanity przedmioty zostaną wprowadzone i ccp nie ma zamiaru z tego zrezygnować. 

143
Plotka o przejęciu CCP przez Sony mrozi krew. Z obecnej sytuacji jest jeszcze wyjście, wystarczy, że wycofają się stanowczo z pomysłów wprowadzenia non-vanity przedmiotów do nexa i skończy się na potężnym smrodzie i kilku tysiącach klientów mniej, ale EVE przeżyje. W zimowym dodatku dadzą porządny kontent którego chcą gracze i community znowu pokocha CCP. Ale jeżeli Sony faktycznie przejęło by CCP to EVE jest martwa i nie ma żadnej szansy na jej uratowania.

144
A ja sie zastanawialem czemu nie ma jeszcze trailera incarny , przy kazdym dodatku zawsze byl zarabisty trailer a tu prosze wyszedl z opoznieniem  :D
Właśnie, gdzie jest trailer? Jak już nawet dolary na trailer który zawsze był wysłali do Atlany i Shanghaju to nie dzieje się dobrze i chyba będą zwijali ten interes.

145
Czyli przeczekujesz a nie protestujesz :P
I całą akcję o kant d... potłuc.
Jeśli miałby to być protest - "twórcy, nie traktujcie nas jak bydła", to nie byłoby mowy o marnowaniu czegokolwiek. A tak, za dwa tygodnie, 90% tych szczekaczy z eveo, tak samo jak Ty, cichcem zrobi resuba i będzie dalej grać, żeby nie "zmarnować tysięcy godzin" :P
A że sezon wakacyjny to standardowo spadek ilości subów, to CCP tego protestu (poza pyskówką na forum, na którą nie zwracają już uwagi) nawet nie zauważy.
Ot i Wasze protesty. :P
GJ i getgoin' :P
No to niech nie słuchają. Będą słuchali po wprowadzeniu swojego genialnego planu, ale wtedy będzie za późno.

146
Ja chce więcej przecieków z ccp hq, dawno się tak nie uśmiałem jak przy lekturze maila ichniego ceo. Takiego steku bzdur i oderwania od rzeczywistości już dawno nie czytałem. Niestety poza walorem satyrycznym, potwierdza on tylko, że w ich mniemaniu item shop i takie dodatki jak cq to jest przyszłość eve.
Na razie nie kasuję postaci i nie zawieszam konta, ale poważnie się nad tym zastanawiam. Przyszłość EVE jaką znamy stoi pod poważnym znakiem zapytania, a nowe EVE to nie jest gra w którą chcę grać.

Jeszcze dwa słowa na temat Captain's Quarters. Gdyby nie przyzwoita stacjonarka, to musiał bym grać na starym laptopie i moja kariera w eve skończyła by się za około miesiąc czyli tyle ile jeszcze mam opłacony abonament. Niestety 4-5 klatek/s uniemożliwia normalną grę, a jak wyłączę cq to dostaję klaustrofobiczną tapetę która jest jeszcze gorsza od tych 4-5klatek/s. To jest niestety najgorszy dodatek jaki eve widziała, w wielu przypadkach uniemożliwiający normalną grę, a za co?. Za brzydką małą, ciemną i bezużyteczną celę.

PS. Póki co gram i chcę z powrotem stary hangar i mój ulubiony ship spinning.

147
Pewnie że ci umknęło, bo ludzie w trybie "panikujmy świat się kończy" zmiksowali razem jedno zdanie o większej ilości zapisywanych na serwerze fittingów wraz z drugim, dość niekonkretnym w dodatku, zdaniem o statkach w sklepie w jeden wymysł pt. "hurek z 15 med slotami" ew. "nyx z aurora ominaeaeaeaeeaeaeiou".

Pogratulować wyobraźni po prostu. :D

A ciekawi mnie, czy pamiętacie taką niedawną wypowiedź CCP z okolic AT - przemalowany scorpion z identycznymi statsami = AUR + zwykły scorpion i jak się ta wypowiedź wpisuje w waszą aktualną panikę.
Znasz sposób na ugotowanie żaby? W identyczny sposób CCP będzie wprowadzało item shop. Za pół roku dostaniemy przemalowanego skorpiona za AUR i zwykłego skorpiona, pół roku później nie potrzeba będzie już zwykłego skorpiona, a jeszcze pół roku później ten przemalowany skorpion dostanie +1 slot hi, med i low.
CCP nie powie przecież, że w następnym dodaktu będą SP, imba statki za aur, nie są tacy głupi. Ale z biuletynu jasno wynika, że będą do tego dążyć. Może nie od razu SP, ale zaczną od slotów na fity, potem przyjdzie czas na faction standy. Jak już gracze się z tym pogodzą to przejdą do poważnych spraw. I w ten sposób za 2-3 lata z eve zostaną tylko dobre wspomnienia.

148
Znaczy teraz jest zbalansowana?

Komorka nie wyrabia mi wiec nie przegladalem tamtych linkow. Zastanawiam sie jednak z czym macie problem.
Postacie czyli SP mozna kupowac od dawna
Statki, sprzet itp za kase tez mozna kupowac od dawna wiec teraz co najwyzej odejdzie koniecznosc przerabiania kasy na plexy
Ammo, statki itp do nabycia za RL kase i tak beda do kupienia za isk przez kazdego
Czyli nic sie nie zmieni poza tym, ze pare osob bedzie musialo sobie przypomniec jak to jest jak gdy nie mozna od reki miec najlepszych statkow w grze
SP nie można kupić. Postać możesz kupić, ale ta postać musiała swoje odczekać aby mieć tyle sp ile ma.
Statki/sprzet można kupić, ale ktoś to musi wyprodukować. Gdy będą "produkowane" przez CCP to szlag trafi ekonomię i produkcję.
Jeżeli wprowadzą to co planują wprowadzić, to eve zmieni się o 180 stopni i przestanie być unikalną grą na rynku mmo, a stanie się kolejnym crapem z item shopem.

149
Dyskusje ogólne / Odp: IX the Aliance Turnament - link
« dnia: Czerwiec 20, 2011, 02:50:37 »
Ten jeden mecz był nie znaczący, czy wygrała by Hydra czy Outbreak i tak wszystko zostało by w rodzinie. Mogli chociaż zaprezentować dobrą walkę skoro już to kto wygra nie miało znaczenia, a w ten sposób pokazali tylko wielkiego fucka ccp i graczom mającym nadzieję na dobry finał.
Pomijając finał to AT jest zwyczajnie nudne, w zasadzie to oglądałem tylko mecze drużyn wobec którym nie mam obojętnego stosunku.  EVE to nie jest esportowa gra, nigdy nie dorówna widowiskowością Starcraftowi 2, ale chociaż komentatorzy mogli by być bardziej żywi i komentować to co się dzieje na arenie, a nie zastanawiać się nad przewagą matarów nad gallente i odwrotnie, na to jest czas po meczu.
Przez weekend miałem okazje oglądać niemal jednocześnie AT i turniej SC2 na dreamhacku i to jest taka przepaść, że trudno nawet to porównywać.

150
To teraz pod nową nie wzbudzająca podejrzeń banderą APA może wrócić na stare śmieci (AAA Citizens) żeby w spokoju mordować krzyżyki nie niepokojeni jakimś pvp. Po przyjęciu sporej części APA i powiedzeniu sojuszowi, że macie go w dupie, wiedziałem, że miejscem dla LFNu jest raczej Inver Brass, a nie C0ven. Teraz co prawda będziecie musieli wybrać jakiś inny rentierski sojusz, ale to chyba obecnym władzom LFN nie robi różnicy.

151
Off Topic / Ostatni start spaceshutle Endeavour
« dnia: Kwiecień 29, 2011, 19:19:59 »
Mało który wachadłowiec startuje w pierwszym wyznaczonym terminie.

152
Off Topic / Ostatni start spaceshutle Endeavour
« dnia: Kwiecień 29, 2011, 19:14:20 »
Coś się zepsuło i start odłożono. Następna próba nie wcześniej niż w poniedziałek o godzinie 2.33pm EDT.

Timerów i wiecej gadki można się spodziewać na godzinę przed startem nie na cztery.

153
Ruscy wedy kipieli ze wscieklosci dlaczego akurat na nich sobie CCP testuje costam skoro tyle konfliktow dookola eve.
W d-g utrzymali przy życiu node przy lokalu 1600 mimo, ze powinien on paść. Efektem było prawie 100 wtopionych dreadow cva&co i przegrana wojna zanim się jeszcze na dobre zaczęła. Ot, coś tam sobie testowali na żywym organizmie.

Pod kontrolą nad TQ rozumiem jeszcze możliwość banowania graczy. Wprowadzanie zmian gdy są potrzebne, a nie z pól rocznym opóźnieniem czyli jak będzie trzeba znerfic supercapsle to się je znerfi.

154
Znowu ta gadka o chińskim serwerze. CCP pewnie nawet nie miało kontroli nad tym co się na tym serwerze działo. Na TQ CCP cały czas robi coś aby konflikty o sova nie wygasaly bo to one ciągną tą grę i jeżeli nie zechcą dopuścić do dominacji DRF to nie dopuszczą.

155
Wsparcie techniczne / Odp: Problem eve w WIN7
« dnia: Kwiecień 05, 2011, 14:32:03 »
Cytat: Shadow84
Otóz dziś zreinstalowalem system mialem win 7 64 bit, zainstalowałem od nowa ten sam i ku  mojemu zdziwieniu nie działa mi evka, tzn klikam na ikone załacza się splash po chwili znika a gra się nie uruchamia, nawet okno do logowania się nie pokazuje.
Z tego nie wynika, czy po przeinstalowaniu Windowsa zainstalowałeś jeszcze raz EVE? Jeżeli nie instalowałeś EVE jeszcze raz, to może być powód, bo instalator EVE oprócz samej gry instaluje jeszcze DX i VCredist. Więc możesz nie mieć jakichś bibliotek w konkretnych wersjach wymaganych przez grę.

156
Patche i dodatki / Odp: Zmiany w anomaliach
« dnia: Marzec 28, 2011, 15:44:58 »
Dobre rozwiązanie, ale CCP go nie wprowadzi ze względu na wrzask jaki podniosła by zatłoczona i zakerbirzona północ.

157
Dyskusje ogólne / Odp: O co walczyc w EVE?
« dnia: Marzec 24, 2011, 17:01:20 »
To jest fakt, a nie kwestia wiary. Właśnie taki jest cel roamowania przeciwnika. Są "roams for lulz" i "guerilla warfare". Ja nie wiesz czym jest to drugie, to zapytaj starszych kolegów z korpa - na pewno opowiedzą Ci na przykładzie swoich doświadczeń z Ushra'Khan w Providence :P

Zawsze mnie zastanawiało, skąd w U'K jest to przekonanie, o tym jaki to ich "guerilla warfare" miało na wpływ na mieszkańców Providence? Otóż, siedziałem kilka miesięcy w Provi za czasów CVA i moje doświadczenia z U'K jest takie, że nie mieli oni na mnie żadnego wpływu. W pockecie Husarii pojawiali się tak rzadko, że każde ich przybycie to było święto. To straszne "guerilla warfare" U'K bardziej dostarczało rozrywek bo była okazja kogoś zblobować, a nie zmartwień bo nie mogłem racić.

158
Flamewar / Odp: Odp: BUFU Rekrutuje dyskusja
« dnia: Marzec 22, 2011, 12:26:03 »
Czas najwyższy z tego zrobić wątek we flame - nie mowię, że jest coś nie halo z naszą dyskusją - ale po prostu poszliśmy taaaaaaaaaakim offtopem, że kwestii "rekrutacji BUFU" to nawet przez lornetkę już nie widzimy ;)
Jak to nie widać? Ja tutaj widzę świetną reklamę BUFU. Mało, że elita pvp, to jeszcze zarabiacie iski w tempie któremu żaden zawodowy kerbir nie dorówna. Ludzie będą do was walili drzwiami i oknami :)

159
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Marzec 14, 2011, 14:35:52 »
Ostrzeżenie o użyciu ECM Bursta i potencjalnych jego konsekwencjach pojawia się zawsze (o ile się tego ostrzeżenia nie wyłączy na stałe)  gdy jest się w hi lub low. Więc przypuszczam, że ze smartbombami jest tak samo.

160
Patche i dodatki / Odp: Nowe (jeszcze testowe) forum.
« dnia: Luty 26, 2011, 12:32:20 »
No tak fałszywa strona do której link został podany w oficjalnym devblogu.

161
PVE / Odp: [PVE] Armageddon Navy Issue
« dnia: Luty 23, 2011, 14:32:39 »
To co więc polecacie do misji l4 najlepiej, Armageddon, Armageddona Navy, Apocalypse, Abaddon ??? ? Kryterium to najszybsze, najwygodniejsze i w miarę bezpieczne klepanie misji l4. Statek ma służyć tylko do zarabiania kasy na l4.
P.S Apoc Navy dobry troche za drogi jak dla mnie.
Doom udziela kategorycznych odpowiedzi, to ja poradzę ci abyś spróbował i apoca i abaddona. Jedni po prostu wolą większy zasięg i ci wybierają apoka inni pakują się w chmarę krzyżyków i tym potrzebny jest tank abaddona. Standardowy geddon moim zdaniem jest świetny na paskach, ale na misjach już nie bardzo się sprawdza.

162
PVE / Odp: [PVE] Armageddon Navy Issue
« dnia: Luty 23, 2011, 14:21:29 »
Cytat: Doom
sanshe orbitują najblizej bodajże 20k, apok na ten dystans ma optimal multifrecuncy bez zadnych ale, conflagów jak zakombinujesz, u gedona to już jest 1/3 falloff. No i on sie pyta o misje, gdzie bs te na które lasery są uber orbituja w 80% na przedziale 30-50km
Dlaczego na 20km chcesz stosować na geddonie multi, skoro można użyc gamma 19km, albo xray 23km? Pierwsze szkła maja większy dps niż multi na apoku, drugie nieco mniejszy.

Główna różnica między apokiem i geddonem, jest zasięg od którego stosujemy schorche. Tą odległością jest odległość na którą strzelają szkła xray, bo następne szkła w kolejności czyli ultraviolet maja już mniejszy dps niż schorche. Dla apoka jest to 31km, dla geddona 23km.

Przyznaje jednak, że dla osoby która dopiero zaczyna i nie ma dobrych skilli i do tego chce co nieco oszczędzić na szkłach, apok będzie lepszym rozwiązaniem. Geddon niestety lubi schorche i na nich pokazuje na co go stać, ale scorche palą się znacznie szybciej niż frakcyjne t1 i do tego sam geddon strzela szybciej niż apok.

Cytat: Nitefish
Geddon na pulsach t2 i scorch ma optimala okolo 40km, podczas gdy apok 56km. Jeśli chodzi o conflagi to geddon ma okolo 13km a apok 19km. Pewnie ze skilami na max ciutkę więcej.
Tymi skillami które trzeba mieć na maks jest dokładnie jeden skill, a nazywa się sharpshooter.

163
PVE / Odp: [PVE] Armageddon Navy Issue
« dnia: Luty 23, 2011, 12:38:49 »
Takie stanowcze oceny, że jeden statek jest lepszy od innego, bez podania okoliczności i fitu są moim zdaniem bezwartościowe. Bo po co mi na anomalce z kręgami apok z 70km optimala na scorchach, jeżeli ja ją robię tak, że kolejne spawny pojawiają sie <10km od mojego statku, wtedy liczy się dps i tank, a nie zasięg. Generalnie po co mi większy zasięg na na apoku jeżeli biję Sanshe które nie odlatują dalej niż 49km, a to jest akurat na geddona/abaddona z pulsami na scorchach.

164
Podoba mi się to, gra się rozwija w nowych kierunkach i to jest ok. Płaczki, które chciały by aby priorytety były takie aby wszyscy łącznie z projektantami i grafikami pracowali nad poprawianiem laga nie wiedzą co piszą i mówimy im stanowcze nie. Nie chcemy aby gra zatrzymała się w rozwoju.

Cytat: Colonel
4 kąty heh, może by zrobili coś z POSami zeby chociaż hangar miał osobista zakładkę dla każdego pilota
Nie musieli by ludzi banowac za trzymanie puszek z klamotami w gridzie POSa
Może tak ma być? Może takie jest założenie, że POS to nie stacja i nie oferuje tego co stacja?

165
Tylko skad wniosek ze pvperzy odejda z gry? Bo nie bedzie celi? common przeciez niezaostrzone czlonki najbardziej lubia carebearow bo gdyby nie lubili to by ich nie mordowali a z pewnoscia nie latali by 30j tylko po to bo komus udalo sie carriera stacklowac.

Niech zacytuje twoje słowa na które odpowiadałem.
Cytat: Dark Flonoe
ekhm ekhm a moglbys napisac w jaki sposob pvperzy mi sa potrzebni? FYI jedyne co sprawia mi fun w tej grze to odkrywanie nowych rzeczy np. ostatni "hit" czy da sie vagasem wytankowac maze  albo aktualny "znajde w koncu oficera"
Zwróć uwagę na wytłuszczony fragment. Teraz już wiesz czego dotyczyła moja odpowiedz? Nie była to odpowiedz, na pytanie czy i dlaczego pvperzy odejdą z gry, ale co się stanie gdy odejdą.

166
Cytat: Pol Kent
Buhhahahaha... ;D Poproszę o wyjaśnienie różnic pomiędzy "kerbirzą" a "racą"  ;D ;D o reszcie nie wspomną przez miłosierdzie bo wychodzi na to, ze całe NC kupuje swoje kapsle na południu bo u siebie nie mają czas/nie chcą ich robić. Tylko pozostaje pytanie kto te kapsle robi na południu bo chyba nie PvPerzy...hrhrhrhr  ;D ;D
Litość zachowaj dla siebie, bo z takimi umiejętnościami rozumienia tekstu pisanego z pewnością jej potrzebujesz.
Serio nie wiesz co to kerbirzenie? Kerbirzenie to wszelkie czynności nie związane ze strzelaniem do kwadracików, zawiera się w tym pojęciu zarówno racenie jak i produkowanie. Tak więc na północy tylko kerbirzą (racą/produkują/itp), na południu zarówno kerbirzą (racą/produkują/itp) jak i strzelają do kwadracików.

Cytat: Dark Flonoe
ekhm ekhm a moglbys napisac w jaki sposob pvperzy mi sa potrzebni? FYI jedyne co sprawia mi fun w tej grze to odkrywanie nowych rzeczy np. ostatni "hit" czy da sie vagasem wytankowac maze  albo aktualny "znajde w koncu oficera"
Tobie osobiście może na razie nie są oni potrzebni. Ale z pewnością zauważysz ich ubytek jeżeli on nastąpi. Choćby po odejściu z gry producentów z którymi prowadzisz jakże interesujące dyskusje na tsie. Dlaczego odejdą? Ano odejdą bo nie będzie już sensu robić tego co lubią czyli produkcja statków/modułów itd.. Dlaczego nie będzie sensu tego robić? Ano dlatego, że nie będzie popytu na wytwarzane przez nich produkty. Dlaczego nie będzie na nie popytu? Bo kerbirzy nie potrzebują co tydzień nowego vagasa/zealota/drejka/itd, a pvperów którzy potrzebują co tydzień albo częściej nowego statku już nie będzie, bo pójdą sobie grać w quaka. Za producentami odejdą górnicy. Trochę dłużej raterzy którzy po prostu lubią strzelać do trójkącików całymi dniami, ale i oni w końcu sobie pójdą bo po co grać w martwą grę.

167
@Dark Flonoe
Powinieneś sobie w końcu zdać sprawę, że bez tych pvperów którzy są według ciebie niepotrzebni ta gra nie ma sensu. Uwielbiane przez ciebie produkowanie/racenie/itp. mimo, że rozbudowane, ma jedynie na celu dostarczanie narzędzi pvperom. Zgadnij co się stanie gdy ci pogardzani przez ciebie pvperzy faktycznie pójdą sobie do quaka.

Północ gdzie wszyscy się kochają nie ma szans bytu bez południa.
Południe spokojnie może sobie istnieć bez północy. Bo w przeciwieństwie do północy gdzie tylko kerbirzą, na południu zarówno racą/produkują/itp. jak i strzelają do siebie. Czyli panuje znacznie zdrowsza sytuacja.

169
Flamewar / Re: Odp: [Polityka] Porządek na (północnym) zachodzie
« dnia: Styczeń 29, 2011, 23:43:02 »
Tak jak wczesniej pisalem, z checia podejme polemike gdyz naprawde od dawna nie widzialem sensownego postu kogos z covenu i chcialbym Ci podziekowac za podjecie choc proby sensownej dyskusji.
Peace and love
Roni.

Mistrz sensownej dyskusji się odezwał. Zacznij od siebie, a nie pouczasz innych.

170
Flamewar / Re: Odp: [Polityka] Porządek na (północnym) zachodzie
« dnia: Styczeń 29, 2011, 12:35:55 »
O to mi wlasnie chodzi Sokol - wycofali sie bo nie mieli szans nic zrobic, ze strony agresorow nie byla to bohaterska walka tylko walec. Samo Init nigdy by nie pokonalo AAA, nawet by sie na nich nie rzucili. Teraz podobnie Init nie ma szans wygrac wojny z stainwagonem.

Gdy jeszcze nie było po wojnie, Init miało masę sojuszników, którzy po zebraniu łomotu od SW&AAA&ROL albo się wycofywali jak PL, albo rozpadali jak DT. To co jest teraz (29.01.2011) nie ma już znaczenia, bo jest już po wojnie.

171
Flamewar / Re: Odp: [Polityka] Porządek na (północnym) zachodzie
« dnia: Styczeń 29, 2011, 02:25:03 »
Cytuj
Potem nagle wielkie ruszenie, kiedy wiadomo było że INIT zostaje samo i mieliscie znaaaczną przewagę we wszystkim. Wielki heroizm... typowy dla Eve.

Jak AAA i spółka była w mniejszosci to spieprzali do npc space a po AAA zostało wspomnienie, teraz kiedy Init jest w mniejszosci i jeszcze ich ruscy napierniczaję z boku to nagle zrobili się z was wielcy herosi.

To teraz w BUFU obowiązuje taka wersja historii tego konfliktu? Gratuluję, ale może nie wynoś tego poza BUFU, bo tylko się w ten sposób ośmieszasz.

Cytuj
Chłopaki Coveniaki - kiedy wreszcie cos zdobędziecie samodzielnie albo SAMI zrobicie kampanie gdziekolwiek. Siedzicie w ciepłym kurwidołku i tyle, rozwój = 0, drakes = 10.

Samodzielnie w dzisiejszych czasach można co najwyżej roamować.

Cytuj
Smiejecie się z innych a sami nic nie znaczycie. Proponowałbym nieco wstrzemięźliwosci bo kreujecie się na na poskromiciela wielkich sojuszy a tak na prawdę jak po was przylecieli to spieprzaliscie gdzie pieprz rosnie (sam tam bylem i widziałem oraz słyszałem lamenty ze bloob i w ogóle).

Możesz uściślić kiedy i kto po nas przyleciał i gdzie spieprzaliśmy. Bo nie mogę sobie przypomnieć takiego wydarzenia.


172
Incursions / Nowe avatary
« dnia: Styczeń 20, 2011, 01:04:35 »
Miniatury wyglądają złe bo dużo osób robi zdjęcia albo na za małym zbliżeniu albo na za dużym. Efekt jest taki, że albo dostajemy miniature na której nie widać głowy, albo widać tylko głowę. Miniatury zdjęć robionych na takim zbliżeniu jak na starych postaciach wyglądają najczęściej dobrze.

Na niedobór fryzur jakoś nie narzekam, każdy znajdzie coś dobrego. Ubrań i tak prawie nie widać wiec nie przeszkadza mi, że jest ich mało, bo te co są, są ok. Jak wejdzie incarna z pewnością pojawi się ich więcej.
Ogólnie ten nowy kreator bardzo mi się podoba. Stare postaci tego samego bloodline wyglądały niemal tak samo, wśród nowych jakoś jest wieksza różnorodność.       

173
Wsparcie techniczne / Odp: to tylko moj komp czy ktos jeszcze tak ma?
« dnia: Styczeń 19, 2011, 22:58:32 »
ja mam dziwny  problem z fps podczas pierwszych 15minut działania klienta  spada mi do okolo 28 klatek, potem wraca do poziomu z przed pacza czyli około 200. Myślałem że to tymczasowe, ale sytuacja powtarza się przy kazdym uruchomieniu klienta, co ciekawsze nie ma znaczenia jak ustawie grafike w grze czy na low czy na hi zawsze jest ta sama ilośc klatek, po zainstalowaniu nowych sterów problem nie zniknął, mam radka hd 5700, procesor i5, wysłałem petycje narazie bez odpowiedzi.
Strzelam, wyłącz Eve Voice.

174
Incursions / Odp: Nowe avatary
« dnia: Styczeń 19, 2011, 20:50:03 »
A oto i efekt metamorfozy mojej postaci



W końcu wygląda dostatecznie mroczno jak na Khanida przystało :)
Fajny ten nowy edytor. Owszem wcześniej było dostępnych więcej bajerów na twarz, ale teraz chyba bardziej można się wyróżniać samym kształtem twarzy. I jeszcze jedno spostrzeżenie, ten nowy edytor wymaga większej uwagi i staranności, w starym edytorze można było coś tam kliknąć i jakaś tam nam postać wychodziła. Teraz jak zrobimy na odwal się, to dostajemy coś co wygląda jak by właśnie wyciągnięto to z czterech liter autora. Ale po przyłożeniu się wychodzą na prawdę cudeńka.

Mała sugestia dla osób które dopiero się zabierają za tworzenie swojej nowej buźki, a mają słabe komputery. O ile samo modelowanie postaci, wybieranie ciuchów, włosów można robić na Shaderach ustawionych na low, to już samo robienie zdjęcia i ustawianie postaci trzeba robić na high. Jedynie na high widać wpływ oświetlenie na wygląd zdjęcia, a wpływ ten jest ogromny. Robiąc zdjęcie na low nie widzimy jak tak na prawdę będzie ono wyglądało już po ostatecznym zapisaniu, bo to odbywa się już na serwerze który wykonuje zdjęcie na najwyższych możliwych ustawieniach jakości.

Cytat: mystiq
A tak na marginesie... czemu wszyscy robia "cutie-pie", zamiast "bad ass"?
No to daj przykład, a nie robisz kolejną bląd niunie   :P

Cytat: Gregorius
Po drugie ja nie potrzebuję jakiegoś super-szpanerskiego awatara, by grać  Jeśli ciebie to boli.. cóż.. przykro mi ^_^. Hard pixel life
Każdy któremu nie wyszło tak pisze  ;)

EDIT: No to jeszcze pani alcikowa.

175
Incursions / Patch we wtorek, 18 stycznia.
« dnia: Styczeń 14, 2011, 18:36:57 »
Inkursji nie będzie w tym patchu. Bedą tydzień później.

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8