Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - CoeathalVega

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8
141
Dyskusje ogólne / Odp: Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy
« dnia: Maj 11, 2009, 08:18:33 »
Loco
ten gość nie umie grac w EVE, serio
http://www.battleclinic.com/eve_online/pk/view/player-greymouse-kills.html
..

biedna kobieta ktora zna sie na kopaniu budowaniu i spawaniu, czasem sie jej zachce wydokowac... no co poczac :> jej lossy, jej iski :>

142
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: [Dyskusja] Delve War II
« dnia: Kwiecień 19, 2009, 18:27:51 »
Proszę uzupełnić nazwę sojuszu na prawidłową. Wstydzisz się ?
pozdrawiam
Edmund.

143
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: [Dyskusja] Delve War II
« dnia: Kwiecień 19, 2009, 14:31:48 »
Póki co kenzoku traci ostatnie r64, w chwili gdy to pisze każdy ich r64 jest w reinforced. Na jakiej podstawie ci się wydaje że stracimy delve? Jeszcze skoro już postuję to taka refleksja dot. tytana, bob miał ich podobno 20-30 jak przyszło co do czego okazało się że wszystkie sprzedane w mniej lub bardziej niejasnych okolicznościach albo nieaktywne. W pr- za czasów kampy wylogowanych było góra 5 i nawet tych nie widać.

Goonsowa propaganda w najlepszym wydaniu.

Ostatnie R64? bzdura. Nie widze timera na zadnym z naszych posow w 49- (obecnie jeden w 5V (nie highend), kilka w TN25 (frontal impact), ale moze slepy na starosc sie robie.

Tytany sa uzywane codziennie, no chyba ze konwencjonalne floty dorobily sie jump-driveow. Ile ich jest, dokladnie nie wiem, wiem ze my zwodowalismy niedawno kolejnego (ale na forum piszecie ze nie mamy gdzie i za co budowac, wiec to musi byc prawda).

Malo sie logujesz do gry ostatnio chyba... (eve > forums tbfh).

Nie jest to post "hurr durr stracicie Delve jutro" ale bez przesady. Nasza smierc oglasza sie na forum srednio raz w miesiacu.

144
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: [Dyskusja] Delve War II
« dnia: Kwiecień 18, 2009, 00:33:04 »
Drugie upomnienie. Proszę wprowadzić w ustawieniach nazwę postaci i nazwę sojuszu.
 Ed.

145
Malo bogata w wydarzenia niedziela, ale wynik dobry :)
1720 w local max, CCP dalo rade, chociaz tak naprawde oprocz strzelania do posow i paru malych bitewek (jedemu z naszych udalo sie dostac do gangu GS i gangwarp carriera + dreada pod nasz pos = 2 martwe capsy miedzy innymi) wiele starc nie bylo. Mysle, ze gdyby te 1700 osob strzelalo do siebie node by dlugo nie stal na nogach.

No i chyba 1720 to nowy rekord? :>

Co do Bruca i narzekan na 'blob', to mam nadzieje ze sledziles local z braku innych zajec, GBC i spolka bylo okreslane blobem okolo 300 razy :)

146
Ogolnie wrazenia mieszane, jak napisano wyzej, strategicznie niewiele sie zmienilo, troche capsow wybuchlo..

co do laga, dziwna wersja wczoraj - guny dzialaly tak sobie, okolo 30 sekund opoznienia... sensor booster za to mrugal sobie radosnie na czerwono ze 40 minut.. no i siegemod przez 40 minut strzelania zuzyl 1 cykl strontu :)

Popraw wprowadzoną nazwę sojuszu ... teraz jest śmiesznie, ale nie zgodnie z regulaminem. Ed.
 

147
Ah, OK, rozumiem.

Zastap slowo 'nowy' slowem 'fantastyczny'. problem solved.

148
Przedpokój / Odp: Dzień mężczyzn!
« dnia: Marzec 16, 2009, 14:06:48 »
kolejne hamerykanskie sztuczne swieto majace na celu napedzanie sprzedazy pierdol w sklepach... gg

149
khem, khem, khem cos ty robil przez ostatnie hmmm pol roku? jakakolwiek fleet battle brales udzial?

A co w moim poscie sugeruje jakobym nie bral ?

Nie rozumiem pytania (przytyku?), sprecyzuj

150
ok, z mojej strony, lag dosc nieprzyjemny, statek reagowal normalnie, ale wytrzutnie / dzialka zacinaly sie na czerwono na wieki.  Scramy potrafily dzialac i ze 100 km. :)
Powyzej 1000 w local ludzie narzekali na 'entering screen', czarne ekrany i bog wie co jeszcze, jak sie okazuje po obu stronach :| No ale to bylo do przewidzenia.

Capacitor niesmiertelny, fajnie bo mozna bylo sobie fruwac po calym polu bitwy w nieskonczonosc na full speed.

Ja w cerbie staralem sie mniej wiecej postrzelac do dictorow i malych sprzetow, ale dookola nas bylo pelno ghost shipow (taki nowy ficzer ccp I guess). No coz. :)
Pare capitali padlo blackscreenowanych, zdarza sie, na pewno deszcz petycji sie sypie gdzies teraz :)

Na temat koncowego wyniku sie nie wypowiadam, z kb ciezko wywnioskowac, ale zctw gs/pl/nc zebralo lootz. Wazne, ze ubaw byl i postrzelali sobie wszyscy conieco. Poszedlem spac dosc wczesnie, praca ftl :|

151
30 minut ladowalem system az dalem spokoj, wole nic nie przewidywać ale nam wychodzi że jednak wygrywamy.

Nietrudno zrozumiec dlaczego wam tak wychodzi....


"It's a nighthawk and it's dead"
"GOOD JOB GOONS" :>

http://rapidshare.de/files/46125030/Goonfleet.mp3.html

152

0-H (23 Moons): 17 GF vs. 12 RKZ | 2 RKZ in RF


Moze i ja kiepski z matmy bylem, ale 12 + 17 > 23 :)


w kazdym razie, gf goons, niektorzy sie powinni zastanowic czy moze sobie darowac latanie tytanami... ale z drugiej strony to komunisci z evol, stac ich :) Zapowiada sie interesujacy weekend :)

153
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Inne
« dnia: Luty 06, 2009, 18:21:01 »
mozna uzyc shield transportera na outposcie?
da sie zniszczyc outpost?
ile zajelo by zdjecie shielda z 10 000dps? [a raczej ile shielda ma outpost i ile regeneracji]




mozna, a nawet trzeba shield transporterow uzywac

nie da sie zniszczyc outpostu

outposty maja 40 mil hp, 0% resists.


154
NoobGarten / Odp: Nowy alt
« dnia: Styczeń 27, 2009, 15:25:11 »
http://www.eve-guides.com/chargen/chargen.php

Najlepszy generator online jaki widzialem do tej pory. Bardzo pomocny.

155
Total Noob Questions / Odp: TNQ - Capitale
« dnia: Styczeń 26, 2009, 14:02:28 »
thanathos i nyx maja wieksze dronebay niz wszystkie inne rasy.

nyx 250km3, hel 225, wyvern 200 i aeon 200.

thanathos 100km3, nidhoggur 90, chimera i archon 80.


Poza tym i bonusem do dmg fighterow (nie wszystkich dronow) sa porownywalne do innych, poza amarrskimi, ktore przerastaja je tankiem.

PS. na carrierach nie uzywa sie drone linkow, nie ma to sensu, z 1 sensoboosterem i carrier 4 i tak nie wyslesz ich dalej niz mozesz zalockowac. W praktyce, locking range = zasieg fighterow.

156
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Powerblocks in EVE
« dnia: Styczeń 22, 2009, 12:05:36 »
przekejanie z CAOD = win.

lol THE INTERNET po obydwu stronach.. warto przeczytac przed przeklejaniem smieci tbh.

157
PVE / Odp: [PVE]Raven
« dnia: Styczeń 22, 2009, 10:39:11 »
[Raven, current]
Capacitor Flux Coil II
Capacitor Flux Coil II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II
Ballistic Control System II

Large Shield Booster II
Shield Boost Amplifier I
Photon Scattering Field II
Heat Dissipation Field II
Magnetic Scattering Amplifier II
Phased Weapon Navigation Array Generation Extron

Caldari Navy Cruise Missile Launcher, Paradise Cruise Missile
Caldari Navy Cruise Missile Launcher, Paradise Cruise Missile
Caldari Navy Cruise Missile Launcher, Paradise Cruise Missile
Caldari Navy Cruise Missile Launcher, Paradise Cruise Missile
Caldari Navy Cruise Missile Launcher, Paradise Cruise Missile
Caldari Navy Cruise Missile Launcher, Paradise Cruise Missile
Salvager I
Small Tractor Beam I

Capacitor Control Circuit I
Capacitor Control Circuit I
Capacitor Control Circuit I

Acolyte I x5

Wersja na Bloody.

w 0.0 daje rade ;=) uzywam chara ktory ma ledwie 10m sp, z czego 4 w industry i 2 w learningu... caldari to wciaz easy mode..

158
PVE / Odp: [PvE] Apocalypse
« dnia: Styczeń 22, 2009, 10:34:56 »
Ok, moze nie jestem zbyt dobry z matmy, ale nie powiesz mi ze 2 wyrzutnie heavy, do ktorych apoc nie ma bonusow zastapi 2 x Heat sink II.  Nie wiem jakim cudem wyszedl Ci wiekszy DPS.

Co do salvage, zgadzam sie, ja po prostu zazwyczaj tego nie robie, chyba ze w przypadku ciekawszych wrakow.

Niestety Apoc nadaje sie przede wszystkim do misji blood/sansha tak naprawde.

fit 1 :
http://img292.imageshack.us/img292/5962/1stfitfc4.jpg

Fit 2:

http://img292.imageshack.us/img292/4168/fit2bs5.jpg

EDIT: byc moze roznice wynikaja ze skilli, uzywam pilota z bs5/wymaksowane gunnery itp..

159
Dyskusje ogólne / Odp: Stealth bombers
« dnia: Styczeń 22, 2009, 10:19:46 »
umm.. interesujace..

po wprowadzeniu mozliwosci fitowania Covert Ops cloaka na transport shipy i zmian w rakietach bombery staly sie niejako bezuzyteczne..

160
PVE / Odp: [PvE] Apocalypse
« dnia: Styczeń 20, 2009, 11:20:32 »
Wszystko ladnie, ale do hardenerow T2 wiele skilli nie trzeba, a to spora roznica.. Moja propozycja (zakladam misje guristas, jezeli inne, to tylko hardenery zmienic) - zakladanie launcherow na to to troche bezsens, na mniejsze cele masz drony... ten setup powinien byc calkowicie cap-stable bez wlaczonego AB, zasieg w granicach 60km, przyzwoity dps i permatank.

[Apocalypse, low skill npc]
Large Armor Repairer II
Large Armor Repairer II
Armor Kinetic Hardener II
Armor Thermic Hardener II
Capacitor Power Relay II
Heat Sink II
Heat Sink II

Cap Recharger II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
100MN Afterburner II

Mega Modulated Energy Beam I, Multifrequency L
Mega Modulated Energy Beam I, Multifrequency L
Mega Modulated Energy Beam I, Multifrequency L
Mega Modulated Energy Beam I, Multifrequency L
Mega Modulated Energy Beam I, Multifrequency L
Mega Modulated Energy Beam I, Multifrequency L
Salvager I
Small Tractor Beam I

Capacitor Control Circuit I
Capacitor Control Circuit I
Capacitor Control Circuit I

Hammerhead II x5

161
Dyskusje ogólne / Odp: O posach, miliardach patycjach i banach
« dnia: Grudzień 11, 2008, 09:29:40 »
klasyka CCP. Jedyne co zobaczymy teraz, to zamykane watki na eve-o i sprawa przycichnie. Ceny t2 pojda tymczasowo w gore, i na tym sie skonczy... jezeli ktos sie spodziewa 'wyjasnien' ze strony CCP to sie nie doczeka, jak zwykle... meh...


PIerwsze bany juz rozdane... http://img168.imageshack.us/img168/4008/bildaf8.jpg

162
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Południe w ogniu.
« dnia: Listopad 26, 2008, 09:54:28 »
to jest jedna  z metod uzywanych przez CCP do uzaleznienia ludzi od gry...

"grid,  moze sie wgra... moze sie wgra...

*idzie zapalic*

a moze teraz... a moze... o , cos widze... "

163
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Bobici na północy.
« dnia: Listopad 21, 2008, 23:19:28 »
Z tego co mi wiadomo, to padły 2 MS-y a 3-ci uciekł :)


owszem, wyedytowalem mojego porzedniego posta...

164
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Bobici na północy.
« dnia: Listopad 21, 2008, 19:55:42 »
tytan + 2 mothershipy down.


razor narzeka ze DD zepsute.  :2funny:

ok, wiec fred0 jest na dobrej drodze zeby Molla dogonic. gg :) (shizah = intensity green = fred0)


EDIT: 2 Nyxy padly, 1 Aeon gtfo.

165
Wsparcie techniczne / Odp: EVE HQ
« dnia: Listopad 21, 2008, 11:25:07 »

166
Wsparcie techniczne / Odp: EVE HQ
« dnia: Listopad 21, 2008, 10:42:41 »
i [w eft jest tylko info o tym ile przybywa na sekunde],

FYI:

167
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: [TRI] News
« dnia: Listopad 06, 2008, 09:35:16 »
umm... po nerfie titany beda prawie takie same, jedyna zmiana wymagana to wymiana nanofiberow na i-staby.


ale brak cap repa.... :facepalm: ...

168
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Bobici na północy.
« dnia: Listopad 04, 2008, 15:00:34 »
Najnowszym krzykiem mody są smartbomby.  ;)


noo, akcja z typhoonami w tribute sprzed kilku dni = czysta poezja!  :knuppel2:

169
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Bobici na północy.
« dnia: Listopad 04, 2008, 09:42:13 »
nooo wczoraj bylo interesujaco.

Serwer dawal rade, strzelalismy sie pod naszym posem, nagle w local pojawil sie GM..

[22:15:25] CCP Mindstar > i had a poke with the server
[22:15:27] CCP Mindstar > please try and re-log if you are having issues

Sporo ludzi sie przelogowalo i .. pojawilo sie na bramie, w srodku kampy NC (ostatnia 'session change').

Potem serwerek padl - w ramach tego 'poke with the server' i ludzie znow zaczeli sie pojawiac w dziwnych miejscach (np. Moros z NC, ktory zostal uratowany w 4% struktury  :grr:)

FC podjal decyzje o opuszczeniu E-0 po tym, moim zdaniem sluszna, NC bylo sporo wiecej a serwer nie dawal zbyt wielkich szans na jakas sensowna rozgrywke... now back to mining! :>

170
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Bobici na północy.
« dnia: Listopad 02, 2008, 09:19:28 »
??? co niby nie tak z tym fitem  ???

Jak to co, Terion musial cos znalezc w ramach drastycznych poszukiwan riposty na killa raptora ktorego wkleilem na inne subforum...

171
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Bobici na północy.
« dnia: Listopad 01, 2008, 19:06:39 »
We play chess in game, we plan for our opponents move, we try to pre-plan on what to do when it happens, and with different scenarios.


uhm... mam Ci pogratulowac umiejetnosci uzywania funkcji "kopiuj/wklej" ?

Cytat: gosti
Swoja droga. BoB oglaszal, ze NC straci pare stacji w Tribute do konca tygodnia. Tygodnia, ktory uplynal 19 pazdziernika 

NC oglaszalo, ze zdobedzie delve, la la la, dining in NOL itp. Wiec daruj sobie :)


172
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Bobici na północy.
« dnia: Październik 31, 2008, 13:09:23 »
och, jak ladnie wszyscy z NC w piorka obrastaja, przy kukaniu goonsow zza drzewa.

juz wszyscy zapomnieli, ile wieczorow im Shrike popsul... :)


ship to ship, jak nie stac, to nie latasz, sposob ubicia = taki sam jak kazdy poprzedni, mechanika gry i tyle :)

173
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Bobici na północy.
« dnia: Październik 31, 2008, 09:40:26 »
o nieeeeeeeeeee teraz znow jakis afk pilot tytana z DICE straci swoja zabawke :)

pov: siedzimy sobie w e-0, nagle "juump jump jump to obe" i info ze shrike znow padl. no coz :)

udalo mi sie postrzelac do 3 dreadow, potem guny uparcie mrugaly na czerwono przez ponad godzine, strontu nie ubylo, szip znow reagowal normalnie (obracal sie, latal, drony strzelaly sobie, guny, siege = nic :) to jakas nowa wersja laga z CCP :)

gratki dla Pandemic, dobrze przeprowadzona akcja, widac z kogo wzieli przyklad ;)  przynajmniej NC zaczyna cos dzialac jak ma porzadnego FC ze soba :)

174
Dyskusje ogólne / Odp: Odpowiedzi CCP Zulupark na pytania graczy
« dnia: Październik 27, 2008, 13:45:02 »
jezeli ktos sie wybiera, please, niech zrobi assault na Oveura Microsoft style, ciastem w ryj... i powie zeby sie lagiem/desynchami zajal

175
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: Bobici na północy.
« dnia: Październik 27, 2008, 09:58:30 »
no coz, moze shrike troche przedobrzyl, siedzac w cloaku na gejcie przez 30 minut :) Ale cos za cos :) szip to szip, wszystkie dyspro i prom posy nakopaly jego wartosc 100x od czasu rozpoczecia wycieczki na polnoc.

wiadomo bylo ze taka walka nastapi i bylismy na nia przygotowani, tym razem laghax sie przechylil w druga strone, win some loose some :)

lag byl dziwny, locktime byl ok, drony mozna bylo wypuszczac i wciagac, ale nie chcicly atakowac..  statek reagowal normalnie, latal w gore w dol gdzie tylko mu kazalem, neut z kolei uparcie mrugal na czerwono przez 2 godziny...

przez ponad godzine moje fightery siedzialy na 1 tempescie, dolazl do struktury a potem shield zaczal mu sie rechargowac... bez widocznych repow on... dziwy dziwy :)

moze powinnismy teraz, tak jak MM, zaczac plakac na CSM forum o odzyskanie szipow? w koncu NC dostalo Aeona spowrotem po tym jak dostali w ryj w M-0  ;D

dla tych, ktorzy zamierzaja cos tu flejmowac, uprzejmie zaznaczam, ze na caod nie ma 318947928374 postow naszych czlonkow narzekajacych na lag. I proponuje sobie przypomniec, w jakie pobojowisko zamienil sie CAOD po bitwie w M-0.

;-)

edit : screenshot


Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 8