Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Okropniak

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16
141
bump
uwag kilka do mijającego miesiąca i pytań które się pojawily:

- nowe postacie zapraszamy do Unseen Academy, pomijając wyjątki "z polecenia" nie mamy możliwości prowadzenia szkółki, uczenia jak latać, bić, farmić, skanować, czym się różni nano od armor, co to rr, itd itp, jak już coś się dzieje to dzieje się szybko i jednocześnie

- starzy chcący polatać na nowej postaci - jest to możliwe jedynie w przypadku starych, ale to starych znajomych z którymi byliśmy czy to na kajakach, czy to na snowboard (coroczne eventy)... od reguły są wyjątki oczywiście ale musielibyście przekonać Niewida i mnie i chłopaków z korpa  (znowu - pojawiło się kilka zapytań a niektóre alty są lepiej wyskilowane niż mainy - ale pojawia się czasem konflikt interesów)

- na zarobki generalnie nie narzekamy ale bilionów na wallet nie zarobicie - chyba że będziecie tylko farmić bez latania z resztą - lepiej od razu aplikować gdzie indziej. Wiadomo - są zyski, ale jak się lata to czasem też się spada - a tutaj rzadko kiedy atakujemy na bezpiecznie czy blobem - nie ta szkoła. (jak wpadniemy w 10 na 1 też nie odpuszczamy - wiadomo :))

- jak latamy - bo też się pojawiło takie pytanie: chłopaki z UN douczają nas jeśli chodzi o zabawę w WH, wlatujący obcy nie mają lekkiego życia jeśli tylko mamy coś do powiedzenia (raz nie mieliśmy ale cóż, 6 osób ws flota 15 z logistykami... bolało ale nie było jak ugryźć), obcy nie wlatujący też nie mają lżej bo sami się do nich wybieramy - z dobrym skutkiem jak sądzę.
Do tego standardowo - co dzień mamy inne NULL na mapce - wybieramy się albo wszyscy razem w naszym prime, albo w wilczych watahach po kilka statków.

- FC: jest ich w cholerę ostatnio - mamy po paru i tych prowadzących całe floty, i tych do nano, i tych do wh bitek, jak ktoś nie lubi FCować może lecieć i dokładać co mu tam fabryka dała, jak ktoś czuje się na siłach może prowadzić - do wyboru.
Często gęsto jest też tak że leci jedna osoba pofikać w systemie a po chwili niechcący prowadzi mini-event na 5+

Jak się ogarniamy w WH (załączone): pomagają mapki (pozamazywałem parę rzeczy, małe szanse żeby ktokolwiek jakkolwiek tego użył ale przynajmniej nikt się mnie nie będzie czepiać :))
widać w każdym razie że są i chain'y po WH, są wloty do null do wyboru, są low.

Logistyka - nie przywozimy zamówień, nie ten profil korpa - ale często mamy bliskie wloty do High, raz na tydzień bezpośrednie nawet - jak ktoś jest leniwy i nie chce mu się tyłka ruszyć to sam sobie jest winien :)

[załącznik usunięty przez administratora]

142
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Październik 23, 2013, 17:26:14 »
BTW,
Słucham dźwięków wybuchów, silników, "uzbrojenia" i uśmiecham się...  :)

Wiesz - to samo miały lata temu znajome studentki medycyny jak się na któreś tam z kolei Milczenie Owiec udały - scena z zdejmowaniem części czaszki, cała sala zamiera, a one w śmiech - no bo gdzie się do cholery podziały opony mózgowe?

Bez dźwięków też by się dało ale idąc tą drogą ktoś cię powinien młotkiem w łokieć walić gdy Twój statek dostaje w strukturę - że o obniżaniu ciśnienia w pokoju nie wspomnę :)

143
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 22, 2013, 10:27:15 »
Litości...to był szczególik do którego szybko się wszyscy przyzwyczaili, a to co widać na tym screenie jest po prostu nieczytelne, nie widać tu NIC, gałki oczne w potylicę wbija.
HUD nie ma być śliczniusi, informacje z niego mam odczytać nawet kątem oka...

dlatego powinien byc wybor moda jesli juz wprowadzaja, jesli ktos lubi "oczojeb.." detale to krzyzyk mu na droge i kotwica w plecy.

144
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 16, 2013, 10:40:19 »
Role bonus
25% reduction in incoming damage due to sensor disruption techniques

ano - co to za cholerstwo wie ktos? z opisu wynika ze nie wynika nic :/
(znaczy - domyslam sie ze mniej bedzie bil bo mu sensory siadaja ale...)

145
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 16, 2013, 09:53:00 »
http://www.youtube.com/watch?v=YfiwmJZfx_k
Animacja bastionu Vargura, wedle mnie najlepsza  :)

EDIT: zmiany w dictorach
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=3739441#post3739441

trzeba czytać uwaznie bo łatwo je pominąć.

a właśnie - jak tam nEfryty, słyszałem że jakieś nerfy już poszły na keresa i hyena podobno?

146
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 09, 2013, 12:00:33 »
Ot, tragedia narodowa, przyszły dodatek jest do dupy bo statek będzie inaczej wyglądał  ;D

się śmiejesz - a ja znam takiego co po wejściu T3 stwierdził że zejebiście mu podchodzi, że ma to czego chciał od ccp, i że kategorycznie odmawia latania tymże bo nieładnie wygląda :)

147
Dyskusje ogólne / Odp: Sr***e w banie
« dnia: Październik 07, 2013, 14:12:05 »
I gaciami pilota.

Bez przesady - na gridzie, na którym kończysz warpa. To że nie ściągało z większych dystansów (powyżej 150 km) wynika nie z limitu, tylko z tego jak precyzyjnie musisz "trafić" trajektorią w bańkę. Zobacz jaki masz margines błędu lądując 50 km od bańki o średnicy 15 km, a jaki lądując 250 km od tej bańki.

Nie wynikało, może niewyraźnie napisałem ale nie raz stawiało się ss idąc w align na dany gate - w tym samym align miałem potem robiony ss na 200km (dalej w grid), gdy bańka stała na 30km bodajże, czyli odchyłki nie miałem żadnej. Warp na ss - bez problemu;banię widać a nie ściąga, warp na gate - bańka ściągała, warp na 100 od gate - ściągała, postawienie bańki na "przedłużeniu" align po drugiej stronie gate (ściągająca) i warp na gate, ściągała.

Nie raz to robiłem i działało w ten sposób - a teraz ni cholery nie chce? to co - wcześniej ZAWSZE miałem odchyłkę od prostej a teraz po latach mnie przestało znosić :)

Zobaczcie zresztą co Bambo pisze - to co mówicie że było "od zawsze" od zawsze na 100% nie było... natomiast w patch notach najmniejszej wzmianki nie znalazłem.

Z tego co pamietam kiedys byl limit km z ktorego banki sciagaly, a nie ma tego limitu od dobrych kilku miesiecy a moze nawet kilkunastu. Banka ma byc w lini i na gridzie- i wtedy sciagnie.

a właśnie w ten sposób kiedyś to działało (nosz kurna - nie sam te ss'y i zabawę w gatecamp robiłem przecież, i nawet ci co nie grają pamiętają że było inaczej).
ale zresztą - kłócić się nie zamierzam o to co było kiedyś jak trzeba żyć z tym co teraz dali, tylko wmawianie że było tak od zawsze trochę irytuje bo swoje się w końcu tu spędziło...

148
Dyskusje ogólne / Odp: Sr***e w banie
« dnia: Październik 07, 2013, 13:03:04 »
A próbując warpnąć jesteś dalej niż 150 km od krawędzi bańki?

Moim zdaniem nic się nie zmieniało i zawsze tak było.

Na 100% nie zawsze tak było - ss na 150 i więcej nawet w linii na bańkę nie ściągał (na mniej niż 150 jakiś nigdy nie testowałem) - może wiele się zmieniło i ale to co było kiedyś pamiętam akurat dobrze, na gate-campach też nie raz sprawdzaliśmy różne scenariusze...

zaraz wyjdzie że bańka w środku warpa będzie ściągać co byłoby ciekawym dodatkiem :)

149
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 06, 2013, 11:56:32 »
Podejrzewam że mówisz o fimach telekomunikacyjnych. Myślę że nie można tego porównywać, do EVE przychodzą ludzie których fascynuje SF oraz to że to czysty sandbox, więc to raczej ograniczona grupa odbiorców. Poza tym róznica jest taka ze telefon jest przedmiotem użytkowym, gra ma być rozrywką. Jeśłli ta rozrywka przestanie być rozrywką, żadne lenistwo ani przyzwyczajenie nie zmusi do dalszego płacenia.

Abonament odnosił się faktycznie do firm telecomów - nie dalej jak miesiąc temu robiłem taką analizę, wcześniej jakieś 5 lat temu niemal identyczne wyniki miałem dla firm farmaceutycznych (badanie konkurencji) - natura ludzka nie zmienia się niezależnie od tego czy chodzi o leki/telefon/kablówkę czy też o grę. To że w eve ludzi fascynuje akurat SF nie oznacza zawężenia przyzwyczajeń czy ściągania jednego typu ludzi (wystarczy spojrzeć na niektóre awantury na forum choćby) - nie mam danych z pierwszej ręki ale patrząc na sposób działania CCP przypomina mi to toćka w toćkę podejście zarządu we wspomnianych wcześniej telecom czy pharma.

150
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 06, 2013, 10:52:17 »
Ogólnie w biznesie szuka sie nowych klientów, ale stały wieloletni klient jest chołubiony, dba się o niego najbardziej bo to klient sprawdzony, w CCP jest to od dupy strony.
Też nie do końca prawda, jest masa "starych" którzy lubią dzielić się widzą i doświadczeniem, uczyć młodych itp. Z moich obserwacji takich zadufańców "pro" jest garstka. Tylko oni są bardziej poprostu widoczni  :P

Z pierwszym nie mogę się zgodzić - firmy uznają że ludzie nie przejdą/odejdą od nich bo są już przyzwyczajeni, statystyki zresztą to potwierdzają - wystarczy spojrzeć na ofertę dla "starych" abonentów a nowych, nowi dostają więcej, starzy albo wezmą co dają (a dzieje się tak w 90% przypadków) albo się wkurzą i będą negocjować (7% tak +/-), albo odejdą na wkurwie (3%) - sumarycznie nie opłaca się hołubić starych bo większość z nich i tak zostanie powodowana lenistwem, zasiedzeniem, przyzwyczajeniem - a ci co odejdą z nawiązką zostaną "pokryci" przez nowych.
Analitykiem nie jestem ale miałem okazję współtworzyć takie zestawienia i wyniki były dla mnie przynajmniej - zaskakujące (oczywiście, chodziło o jedną tylko branżę ale nie sądzę by w innych znacząco się to różniło).

Jedyne czym ryzykują firmy (CCP w tymże) jest to że parę przypadków wyjdzie im poza statystykę (sławna awantura w Jita) i przez chwilę trzeba będzie się pokajać by potem radośnie wrócić do starego trybu.
O ile analizy i statystyka nie dają 100% obrazu to jednak wyznaczają kierunek - reszta jest tylko balansem zysków i strat.


Co do tych "pro" - skłaniałbym się raczej do nazwy "beton", to starzy gracze którzy myślą że pozjadali wszystkie rozumy, jedyne czym się różnią to że jedni są bardziej a inni mniej śmieszni. Miałem też raz czy dwa okazję posłuchać takiego starcia "betonów" - nic tylko brać coś do jedzenia i oglądać jak najlepszy kabaret :)

151
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 04, 2013, 13:34:05 »
To wy w gangach latacie bez antisupportu?

aha - bierzemy i antisupport i dps i trzymamy odwody - tak żeby w gang mieć min 40 ludzi.....
proszę - bez żartów, gank nie zawsze oznacza 10+ ludzi a kilku - daj antisupport i możesz w ogóle nie lecieć bo wychodzi że musi być web, scramble, disrupt, dampenery - do tego jammer by się przydał, aa - i jeszcze logistyki tak co najmniej 3x, jakiś dps na close jakby trzeba było coś szybko ukuć i na zasięg jak będą nas chcieli złapać na scramble - trochę bomberów też żeby ubić obcą flotę na gate jakby chcieli za nami lecieć....

Osobiście tego nie preferuję ale znam wykrętów którzy pięknie latają solo - wpadają, potrafią sobie poradzić z flotami do 10 osób i jeszcze im coś uszczknąć - dzięki tym efrytom będzie w null o wiele bezpieczniej, przecież o to chodzi nie?
żeby nafarmić w spokoju i zjawić się na CTA bo F1 się sam nie naciśnie...

152
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 04, 2013, 13:24:55 »
Nie bardzo tylko wiem jak mam to rozumieć:

20% bonus to warp disruptor range per level (+10% per level)

że było 10% a teraz jest (w stosunku do tego co było) +10% = 20%

153
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 04, 2013, 13:06:26 »
lachesis:
Recon Ships Skill Bonus:
20% bonus to Warp Scrambler and Warp Disruptor range per level


Keres:
Electronic Attack Ships Bonuses:
20% bonus to warp disruptor range per level (+10% per level)
10% reduction in warp disruptor capacitor need per level


Czyli to samo co rekon.
Piszę z pamięci - na t2 modułach, disrupt 48km, scram 18, rekony lvl5. (mam nadzieję że nie pomyliłem)



No mi właśnie tak samo wychodziło - pytałem żeby się upewnić...
Będzie trzeba osobny kanał dla elektroniki robić i dampy rozdzielać na wraże fryty... albo sam już nie wiem co.

154
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 04, 2013, 12:52:53 »
To samo można powiedzieć o Decloakującym się z dupy Rapierze, cyno baicie czy Falconie.

Aha - jaaasne.

Rapier - kosztuje dużo drożej i potrzebuje więcej skili a to ta właśnie kwestia była podnoszona. Wyskoczenie statkiem za 200kk+ (z fitem, dlaczego frakcyjne weby są potrzebne też muszę mówić?) a wskoczenie we frytkę z t2 fitem za 50kk to jest różnica. Teraz zamiast - jesteś nowy skiluj cepa będzie to samo ale dla eFryty.

cyno bait - gank, szybkie, zasięg - już widzę jak podchodzą i dają się złapać w scramble + web, przy cyno wychodzi się poza zasięg scramble,disrupt a web tylko pomaga warpnąć.

falcon - bolesny ale znowu - to samo co przy rapierze...

skończą się zabawy w gank, zostaną bloby i milicja - taki chiński syndrom tylko inaczej?
A potem będą się dziwić że znudzeni ludzie wychodzą bo przecież milicja taka miodna a F1 w blobach takie urocze :)

ech..


edit:

btw  -patrzył ktoś jaki zasięg będzie miał Keres na disrupt?

155
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 04, 2013, 10:17:03 »
to nie zabije dużych blobów ani im wiele nie pomoże, zablokuje natomiast małe gangi (jak to VonBeerpuszken i Sokole już zauważyli) czyli generalnie większość ludzi będzie szczęśliwa bo przecież znowu będzie tak bezpiecznie... no dobra - bezpieczniej... cudo po prostu...
Zobaczymy jak to będzie ale póki co wygląda na to że znowu będzie trzeba uśpić konto i poczekać na lepsze czasy.

156
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 01, 2013, 14:14:14 »


Z tego co rozumiem, najnowszy pacz jest pierwszym krokiem do tego o czym już CCP wspominało - odkrywanie nowych systemów, "podłączania" ich bramami do już istniejących itp.

A to już brzmi naprawdę ciekawie :)
Może w końcu coś by się zaczęło dziać na obrzeżach null :)

157
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 01, 2013, 13:59:17 »
ale nie nie nie - ja nie krytykuje, fajnie że w końcu coś się dzieje bo np na zmianę czegokolwiek w Gall czekałem tak długo że miałem dosyć i wyszedłem z gry.
Jedynie ciekaw jestem w jakiej skali będą te zmiany - 3 modułki, i 2 nowe statki dupy nie urywają (sry za kolokwializm) - podczas gdy wprowadzenie WH było czymś naprawdę nowym.
Jeśli będzie to tylko to co opisali do tej pory - fajne, ale nie zasługuje na miano dodatku - raczej kilka bieżących zmian wrzuconych w jeden patch.

158
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Październik 01, 2013, 13:18:31 »
Pierwsze szczegóły, na te chwile zabawa w certyfikaty:
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/license-to-kill-certificate-overhaul/

wszystko to fajne ale jeśli chodzi o skalę przypomina to bardziej bonus w rodzaju "zmiana nazw indyków" niż rewolucję na miarę wprowadzenia niegdyś WH...
Owszem - niektóre modułki mogą być przydatne, statki do exploracji jak wyżej - ale to coś jak z imprezą na księżycu... - niby wszystko jest, laseczki, muzyczka, grill... ale atmosfery jakoś brak...

Mam nadzieję że nie z gruchy ni z pietruchy wrzucą tą budowę gate i coś do tego jeszcze dodadzą :)
-> Image of building stargates. Was not discussed. http://i.imgur.com/X0pNM43.png

159
Background / Odp: Nasze Filmy z EvE Online
« dnia: Wrzesień 30, 2013, 23:17:05 »
Skoro bitka była dobra to czemu nie pokazać pomimo swojego zejścia śmiertelnego na sam koniec? :P
część ludzi ma opory - bo przecież są "pro", a tutaj normalnie, po ludzku, fika się, wchodzi na ring - to czasem też się dostanie w ryj :)
bardzo zacnie.

160
Background / Odp: Nasze Filmy z EvE Online
« dnia: Wrzesień 29, 2013, 23:45:42 »
świetnie dobrana muza, fajne bitki - i miło że nie bałeś się i własnych spadów pokazać...
naprawdę miło było obejrzeć.

161
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Wrzesień 29, 2013, 15:14:11 »
Ostre tępienie zawsze się przydaje ale patrząc na dotychczasowe działania CCP wolą oni robić co jakiś czas duże, medialnie widoczne czystki niż zatrudnić kogoś/dział do sprawdzania na bieżąco.

Doskonale też ich rozumiem - sama ilość miejsca potrzebna na zbieranie statystyk potrzebnych do analizy działania graczy, kliknięć, powtarzalności - a potem obróbka tych danych, jest cholernie upierdliwe.
Do tego oczywiście zmiany po stronie klienta (część już wykonali z tego co patrzyłem ale tyczy się tylko sprawdzania działających procesów oraz SID kompa).
Generalnie - ktoś tam musi podjąć ryzyko - i wdrożyć co trzeba, a mało kto chce brać coś takiego na klatę.

A póki co - patrząc na ilość swobodnie latających botów na lotniskach obecne działania CCP tylko zachęcają do pójścia tą drogą. Łatwiej zaryzykować, postawić sobie VPN za parę groszy i kupić postać do bocenia która zanim zostanie zbanowana zdąży się zwrócić naście razy.

Problemem jest też nasze - Polski położenie - niby należymy do Europy i ceny u nas czysto europejskie (nie tylko plex zresztą) ale zarobki dalej z Europy Wschodniej - większej zachęty do bycie nie-fair gdy CCP głęboko w d... ma ile nasze złotówki są "warte" nie trzeba dla Polaków.
Ale - to już moje prywatne zdanie - do bocenia nie zachęcam, ale też pod szafot bociarzy prowadzić nie będę (prócz tych którzy robią bot-farmy i ostro na Allegro grają - inna liga).

162
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Wrzesień 27, 2013, 12:14:22 »
Ależ własnie maja zrobic, mówili na fanfeście, mówili wczoraj na Twitch, na razie bardzo enigmatycznie, ale pracują nad tym. Wiadomo że prace troche potrwają, ale na cos takiego warto poczekać.
Hm...ciekawe czemu mnie to nie martwi  :P

No wiesz -niby tak, ale z drugiej strony można było obserwować choćby wątek z tym mini-siege dla maruderów, na początku wyglądało to ciekawie ale im więcej dni upływało tym bardziej zmiany szły w kierunku czegoś z goła innego... Trochę tak jak w paru korporacjach miałem okazję zaobserwować, fajny pomysł, może sporo przynieść, ale potem obcinanie funduszy, próby na "mniejszym targecie", zmiany założeń - wszystko prowadziło do tego że miało być jak zawsze a wychodziło jak zwykle...
Dlatego ciekaw jestem - czy tym razem też się odważą :)
(z natury jestem pesymistą - już wolę być przyjemnie rozczarowany niż napalić się na coś a potem dziwić...)

163
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Wrzesień 27, 2013, 11:46:15 »
Najbardziej czekam i tak na nową eksplorację, mocno podejrzewam że nowe statki od SOE są wstępem własnie do tego.
Odkrywanie nowych światów, podłączanie ich do systemów wrót... to będzie coś co wywróci EVE do góry nogami   :)

oby - ale wątpię by taką rewolucję zrobili - choć z wh w sumie się odważyli...

164
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Wrzesień 27, 2013, 11:26:46 »
Myślę że akurat nano flota nie musi sie za bardzo obawiać dropów, i tak zwieje.http://themittani.com/features/look-eve-rubicon
http://evenews24.com/2013/09/26/eve-rubicon-the-en24-preview/

O - dzięki - pierwszego linka nie widziałem jeszcze.. czyli trochę takie "wkurw kopacza niech się zainteresuje i sprowokuje bitkę, albo pogodzi ze złamaniem reakcji itp"

Myślałem że będzie to bardziej jak podkradanie paliwa żeby POS zdechł znienacka - albo nie mógł wejść w RF czy też wszedł ale na zupełnie inną h niż wcześniej ustawiona.

165
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Wrzesień 27, 2013, 11:15:08 »
Mobilne bańki też są anchorowane, a są często wykorzystywane podczas roamów i podobnych zabaw.
Edit: i tak mogę iść o zakład że najczęściej będzie sie je widzieć gdzieś na anomalkach/plexach  ;D


No dokładnie o tym myślałem :)
Ciągle mam mieszane uczucia co do tego, ale to może przez to że teraz Pijaki brykają w nano flotach, modułek w sumie wtedy bezużyteczny - zanim się zanchoruje to flota jest już 3j dalej.

Ma ktoś dokładniejsze opisy tego syfonu do POS?

166
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Wrzesień 27, 2013, 11:03:36 »
faktycznie - anchorowane... czyli dla blob-festów oraz gate-kamp w sam raz, i tylko dla nich.

167
Patche i dodatki / Odp: Rubicon
« dnia: Wrzesień 27, 2013, 10:50:06 »
jak znam życie to któryś mundry w CCP uzna za słuszne by te wyrzucane modułki były anchorowane...

168
wtedy gdy cukierka obiecywali tylko klakierzy z null :) huehuehue

no - takie życie że tylko oni mieli wtedy cukierki - z tym się kłócić nie będę. :)

169
To akurat nic nowego. Na Polishu nigdy nie można się było o nic zapytać.  ;D ;D ;D

ee nie - sam się pytałem i nawet dostawałem rozsądne odpowiedzi.
a nawet ktoś mi przesłał 30kk na dobry początek! kto pamięta początki początków wie ile to znaczy :)
fakt - było to laaata temu, długo przed milicją i ich klakierami.

170
Rozdajac ulotki zarobi na plexa w 3h,  naparzając w milicji w 4 dni...  No ale trzeba z domu wyjść...
Sam płace juz tylko iskami za plexy na moje konta - ale co innego jak dochód w grze robi sie sam pasywnie albo raci sie misje / ano semi afk ogladając seriale na 2 monitorze -a co innego jak słysze non stop na Polish'u "Super opcja - 4 dni nolifienia i zarobiesz na plex  w milicji!!" a co gorsza jak non stop wypisujecie ze to jedyna opcja... - otóż nie ->  basic skan skille, drake i do wh i plex w 1 wieczór przy dobrym wietrze, Jita trade'ing i robiac pare klików co jakis czas samo sie nafarmi, dajac nawet wiecej niz na plex...   wiec skonczcie chociaz z tym "nie ma innej opcji"
Pozatym jakos nie widze zeby tematem tego topicka była jazda po milicji.

@Oguras - to powiedz mi - skoro tak racisz racisz racisz, i dalej racisz i cieszysz sie ile masz isk... to co z tymi iskami robisz?  jarasz sie cyferka czy chodzi o to zeby je na allegro pchac? czy o stałe ulepszanie raciarki zeby potem zostać dowcipem tygodnia po wdupieniu Paladin za 20b ?

wreszcie jakieś słowa rozsądku. Co chwilę widzę łapanki do milicji jakby to była jedyna słuszna opcja i zaczyna to być irytujące.

Ostatnio nawet brat który postanowił się pobawić w EVE w handel (bo taką ma fantazje) narzekał że nie idzie się o nic zapytać na polish bo zaraz mu tłumaczą jak to fajnie iść do milicji i jaki to jest głupi latając z towarem... ludzie - ile można, zaczyna to być monotonne.

Brak wam w milicji ludzi? przy takiej nagonce? co chwilę widzę jakiegoś nowego "zwiniętego" do milicji i potem o nim słuch ginie, znajomy dał się namówić i po 3tyg stwierdził że gra jest nudna i przewidywalna, że jedyna słuszna metoda latania to na stabach na 3 konta z czego 1 to booster drugi to jammer a kill jest wtedy "solo" (powtarzam co mówił) - z resztą też się tak dzieje czy to tylko znajomemu nie podeszło?
ech..

171
bump - do niektórych starych pijaków nie mamy kontaktu, jak się któryś jeszcze szwęda po eve to niech się odzywa że żyje :)
(tym bardziej że powoli się zabieramy za organizowanie zlotu zimowego jak co roku zresztą - będzie można zobaczyć jak właściciele pijackich głosów wyglądają w realu [od razu powiem że szału nie ma ;)] )

172
Dyskusje ogólne / Odp: Znerfić killmaile?
« dnia: Wrzesień 23, 2013, 11:28:14 »
Masa graczy ma masę świetnych pomysłów... szkoda tylko że przepadają w czarnej dziurze DEV-CSM. O ile jakikolwiek zdoła tam dotrzeć.

Przed tym sławetnym buntem i strzelaniem w Jita jak czytałem forum eve i pomysły tam wpisywane - to w ogóle miało się wrażenie że nikt tego nie czyta, a wrzucili wątek żeby szaraczki miały się gdzie wyżalić i nie truły czterech liter niepotrzebnie.
Teraz co jakiś czas nawet jakiś DEV się odzywa... ale dalej wychodzi na to że przechodzą pomysły w stylu "zmieńmy nazwy indyków, przecież to niezbędne...."

A szkoda - mają od cholery możliwości- nawet na żywym serwerze mogliby wstawić jakieś specjalne tereny z zastrzeżeniem że połączenie jak się zamknie to wszystko idzie w piz.... i budzisz się w klonowni - a i tak sądzę że masę osób poleciałoby sprawdzić co i jak w nowym świecie, fizyce, sov - widać, akuratny poligon testowy dla tych dream-team'ów opisanych powyżej.
A tak... wymyślają coś z dupy, wrzucają na sisi - testują na 50 graczach + to co mają w dev-team, a potem się dziwią że ludzie znajdują haki i haczyki... a przecież miało być tak cudnie :)

173
Dyskusje ogólne / Odp: Znerfić killmaile?
« dnia: Wrzesień 23, 2013, 11:02:25 »
Z tym cyklem cyno to ja mowilem wczoraj na TS :)

aaa widzisz - po głosie nie poznaje ale sam fakt dobrego pomysłu zanotowałem :)


174
Dyskusje ogólne / Odp: Znerfić killmaile?
« dnia: Wrzesień 23, 2013, 10:24:36 »
Do tej pory Colonela miałem za brutalnego pirata... teraz widzę że to fajny chłop z dobrymi pomysłami ;)

To że jest brutalnym piratem nie znaczy od razu że nie używa mózgu... no dobra - przynajmniej czasami :)
Ostatnio słyszałem też dobry pomysł (wydaje mi się przynajmniej) o przerzuceniu efektu cyno na koniec cyklu, w sensie że cyno musiałoby dojść do końca cyklu (a'la rozgrzewanie) i dopiero w wtedy mogło zadziałać przerzucanie statków skoki itp.
Covert-cyno łapaczka w raciarni mogłaby się mocno zdziwić, warp na obcą flotę i postawienie cyna w środku jak wyżej.
To jest coś co powinni ludzie z CCP jeśli nie wprowadzić jak najszybciej, to przynajmniej pochylić się nad tym uważnie i potestować...
Choć jak widzę co robią z pomysłem na mini-siege dla marudera to już nie jestem taki pewien czy akurat oni powinni nad tym myśleć.....

175
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Wrzesień 20, 2013, 14:21:49 »
NPC space?Statki znajda sie w przestrzeni.
Poza tym kwestię szczegółów zostawiam deweloperom  :P To był tylko pierwszy z brzegu pomysł jak skończyć z superowymi blobami bez likwidacji superów.

ja bym ich jednak zostawił na okienku logowania - bo właśnie przyszedł mi do głowy szatański pomysł by pilot carrier mógł na czas takiej przerwy wybrać muzyczkę której musiałaby słuchać zabrana ekipa :D
wybrać fasolki i zrobić wylog - i nagrać tą radosną wrzawę na ts... :)

Strony: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 16