Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Jrkan

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
106
Przedpokój / Odp: Witam i zarazem żegnam
« dnia: Styczeń 02, 2012, 23:36:35 »
EVE to chyba jedyne na rynku mmo w które można grać za darmo i nie być za to gnojonym na każdym kroku jak to jest standardowo w produkcjach f2p. Po kilku miesiącach, grając godzinę dziennie zarobisz i na plexa i na statki i jeszcze trochę kasy na dziwki i wódę zostanie :) Gdyby tak w World of Tanks się dało, to może by się Patton nie kurzył w garażu :(

107
Biorac pod uwage, ze szanse na doczekanie sie czasow gdy polscy gracze przestana uznawac swoj sposob na gre za jedynie sluszny, a kazdy inny za godny pogardy i potepienie sa w granicach bledu statystycznego to nigdy sie nie przekonamy czy mam racje czy nie  :P
Czyli uważasz się za osobę tolerancyjną i rozumiejącą, że twój sposób na grę nie jest jedyny. I pod wpływem tej tolerancji i zrozumienia wychodzisz z propozycją stworzenia spędu narodowościowego. Co w takim razie z osobami które nie mają ochoty brać w tym udziału, czy wykażesz się zrozumieniem dla ich postępowania czy może proponujesz od razu kulę w tył głowy dla nietolerancyjnych odmieńców :)

Ciekaw jestem jednak uzasadnienia dlaczego sie myle
Mylisz się, ponieważ w grze zwanej EVE zjednoczenie graczy w oparciu o kryterium narodowościowe jest niemożliwe. Dlaczego jest to niemożliwe, to już było tutaj wyjaśniane. Jeżeli jednak uważasz, że jest to możliwe to podaj przykład udanego zebrania członów jakiejkolwiek grupy narodowościowej pod jedną banderą.

108
Tyle, ze wtedy mogloby sie okazac, ze nie tylko nie ma przeszkod w zjednoczeniu polskiej spolecznosci w EVE, ale takze, ze odmienne style gry nie tylko sobie nie przeszkadzaja, ale wrecz uzupelniaja sie.

Obawiam się, że się mylisz.

109
Cytat: Tloluvin
Albo krocej - zjednoczenie nie jest mozliwe ze wzgledu na bute i brak tolerancji w polskiej spolecznosci EVE

Czyli szukanie swojego sposobu gry to jest buta i nietolerancja. Będę tolerancyjny jeżeli polecę do WH mimo, że preferuję sanctumy z przerwami na 600 osobowe bloby w celu obrony tych sanctumów? Co jeżeli zostanę w tym null mimo, że "ruch wszechpolski" poleci do WH? Czy wtedy został bym butnym i nietolerancyjnym "polaczkiem" ?

110
Do WH żaden rozsądny fc z null nie będzie pchał 50 osobowego gangu, bo go jego ukochani podwładni ukamienują jak przy wylocie przeleci 10-ciu, a 40-tu zostanie i będą mieli do wyboru podexpress, albo 3 dniowa tułaczka po całej galaktyce.

Cytat: Minna Hinata
Również spotkałem się z tym, że 20 osobowa flota tech 3 z wormhola potrafiła bez problemu wziąść na kark 50-60 osobową flotę z null i zmusić ją do ucieczki z dużymi stratami.
Nie no, prawdziwi mistrzowie, w 20 t3 wziąć na klatę 60 rifterów, to jest wyczyn godny najlepszych z najlepszych :) No chyba, że to nie były riftery to chętnie się dowiem co to było i z góry dodaję, że jeżeli to nie było 60 t3 to nie robi to na mnie wrażenia.

Cytat: Trip
nie tak dawno zrobilismy dokladnie to samo ........ i co sie stalo ? polowa uber floty uciekla a reszta sie detonowala u nas .
Czemu to zawsze jest u was? Wylecieli byście z ciepłego kurwidołka od czasu do  czasu :)

111
Off Topic / Odp: Black Prophecy
« dnia: Grudzień 25, 2011, 23:52:59 »
Niestety gra jest - a przynajmniej byla zaraz po premierze- tak zalagowana, ze, nie dalo sie grac. Dalem rade pograc moze z godzine z czego 30-40min single playerowego czyli pozbawionego lagow tutoriala. 20 minut gry i dalem za wygrana, a gra wyleciala z dysku.     

112
Dyskusje ogólne / Odp: 60 dni trial-jak użyć
« dnia: Grudzień 02, 2011, 20:43:43 »
Na stronie https://secure.eveonline.com/Vouchers/ możesz wygenerować jeden kod na 60 dniowego triala. Ten kod trzeba wpisać na stronie https://secure.eveonline.com/Activation/

113
Szpieg na publicznym kanale, a cóż on tam robił? Wyłudzał loginy i hasła? :D

Przypomniało mi się jak dawno temu dostałem bana na publicznym kanale kozy. Mieli oni w zwyczaju ruchy swoich flot komentować na swoim publicznym kanale, i tak się szczęśliwie złożyło, że pewnego razu polatałem sobie za ich gangiem który kręcił się po provi. Za bardzo się nie kamuflowałem, to w końcu ktoś skojarzył dwa takie same nicki na localu i na kanale i tak moja kariera szpiega się zakończyła  :'( Więc nie smiał bym się tak ze szpiegów na publicznych kanałach :)

114
Na spotkaniu w Wawie próbowaliśmy przekonywać że trolish potrzebuje admina i to takiego którego motywacja i jednocześnie rekompensatą za straty moralne do działań na kanale będzie pensja o odpowiedniej ilości zer, to może być kolejny argument :P

Ręce precz od trolisha.

115
Crucible / Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« dnia: Październik 21, 2011, 18:00:15 »
Tier 3.

Było by miło gdyby uściślili czy będą to Tech 1 Tier 3 czy Tech 2 Tier 3, a moze sie pomylili w devblogu i nie chodzi o Tier 3, a o Tech 3. Ale co by nie było to świat się kończy :)

116
Dyskusje ogólne / Odp: Militia
« dnia: Październik 15, 2011, 15:22:49 »
To, że we flejmie nic się nie dzieje to nic dziwnego, skoro łatwiej stracić tam możliwość pisania niż w działach otwartych. Pewnie więcej jest takich osób ja ja, które za kręcenie flejma we flejmie straciły możliwość pisania w tym dziale.

117
Crucible / Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« dnia: Październik 14, 2011, 00:51:40 »
Na stronie głównej EVE zaczęto odliczanie do wydania dodatku. 5 dni od dziś.

Za 5 dni ma być chyba wprowadzone (przywrócone) kręcenie statkiem. Zimowy dodatek nie ma jeszcze nawet nazwy i na razie jest to "Winter Expansion 2011".

118
Crucible / Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« dnia: Październik 11, 2011, 21:33:40 »
Walki beda trwala podobny czas z tym ze uczestnicy beda widzieli co sie dzieje i bitwy powinny byc znacznie mniej losowe.

119
Crucible / Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« dnia: Październik 11, 2011, 17:26:21 »
Powrót kręcenia statkiem, nerf superów, jeżeli do tego time dilation będzie działało jak należy to czeka nas najlepszy dodatek od czasu Apocryphy. Winter is coming.

PS. Strach pomyśleć co by było gdybyśmy dostali jeszcze zapowiadane fregaty t3 :)

120
Crucible / Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« dnia: Październik 06, 2011, 13:57:56 »
A tu ciekawy "komentarz" udało mi się znaleźć... baaardzo pasujący do najnowszych devblogów (zwróćcie uwagę na datę publikacji):
Establishments

Świetna wiadomość. Engine który stoi za pacynkami nie udał im się za bardzo, więc, żeby dać coś na zimę postanowili wrócić do tego co jest sensem tej gry, czyli statków kosmicznych.
Można mieć tylko nadzieję, że te problemy ich jeszcze długo nie opuszczą  ;D

121
Incarna / Odp: Incarna, patchnoty.
« dnia: Wrzesień 21, 2011, 15:48:28 »
Wykonanie nowej i oryginalnej czcionki i to nie jest zadanie dla pierwszego lepszego grafika. Osoba która nie miała wcześniej doświadczenia w projektowaniu czcionek choćby była fantastycznym grafikiem nie zrobi dobrej czcionki. CCP powinno do takiego zadania zatrudnić zewnętrzne studio które specjalizuje się wy typografii. Nie bez powodu Microsoftowe czcionki są wykonywane przez firmy zewnętrzne. Pierwsza porządna czcionka zastosowana w Linuksowej dystrybucji to czcionka Ubuntu wykonana przez zewnętrzną firmę.

Co do powrotu starego hangaru to jest to najlepsza wiadomość od czasu wprowadzenia CQ, może nawet wrócę do grania, bo CQ skuteczne mi obrzydziło grę.

122
-1 Tytex w obozie TripleA
http://northern-coalition.co.uk/?a=kill_detail&kll_id=76807&nolimit

Ciekawe co ta raciarka (bo to raciarka, prawda?) robiła w HED.

123
Dyskusje ogólne / Odp: Nullsec revamp in 3...2...1...
« dnia: Sierpień 03, 2011, 18:40:49 »
To jest raczej "Nullsec revamp in 100...99..98...". Cytując "If we finish the majority of this plan in the next five years I'd be extremely happy". Ogólnie to takie gadanie że chcemy by było dobrze i wydaje nam się, że wiemy jak to zrobić. Mam tylko nadzieję, że zapowiadany nerf supercapsli nie jest częścią tego planu stworzenia nullseca idealnego, bo chciałbym go zobaczyć wcześniej niż za pięć lat.

124
Robiąc 3 misje dziennie, można przez miesiąc zarobić ok. 2m LP, co po wymianie na statki da nam w zależności od statku od ok. 2.4b ISK (Geddon Navy) do ok. 3.2b ISK (Slicer). Założenie jest takie, że podstawowy statek i chip na wymianę kupujemy na markecie. Są przedmioty na których można zarobić kilka razy więcej, ale jest z nimi taki problem, że prawie się nie sprzedają.
W teorii można zarobić nawet 40b ISK w miesiącu tylko zrobienie 40 misji dziennie, potem przewiezienie 120 apoków navy i sprzedanie to zdecydowanie nie jest coś co można określić słowem lajtowe, nawet pomijając fakt, że sprzedanie 120 apoków navy samo w sobie jest wyzwaniem.

125
Wygląda na to, że -A- z *wego sojusznika stał się jeszcze bardziej *owym sojusznikiem. Więc to o to musiało się tak skończyć.

126
Wsparcie techniczne / Odp: Wydajność EVE pod różnymi komputerami
« dnia: Lipiec 27, 2011, 22:17:11 »
Cytat: Doom
Tamten program umożliwił mi przypisanie jednego klienta na jeden rdzeń, drugiego na drugi (proc dwu rdzeniowy). Klient główny siedzial na wolnym rdzeniu, klient z altem współdzielił rdzeń z systemem. W WoT jest tak fajnie że systemowe sterowanie wątkiem mozesz se wsadzić i jedyne co w tej kwesti pomaga to stałe przypisanie go do ostatniego najmniej wykorzystywanego rdzenia.
Rób jak chcesz, ale uwierz, os może zrobić z wątkami i procesami co mu się podoba, a ograniczając mu swobodę podejmowania decyzji nie pomagasz, a szkodzisz. Na pewno takim szkodzeniem można nazwać ograniczanie gry wielowątkowej do korzystania z jednego rdzenia gdy może korzystać z dwóch. Co osiągnąłem u siebie ograniczając WoTa do jednego rdzenia? 100% wykorzystania tego rdzenia. Co stało się gdy dałem systemowi swobodę w wyborze dowolnego z 4 rdzeni? Jeden rdzeń obciążony w ~80% i jeden w ~20%.

PS. Trochę więcej o technice przypisywania zadania (procesu/wątku) do konkretnego procesora (rdzenia) http://en.wikipedia.org/wiki/Processor_affinity. Windows tego używa, dodatkowo z Task Managera i za pomocą funkcji systemowych można mu ograniczyć (windows trzyma się tego ustawienia na sztywno) zakres procesorów do których może przypisać proces/wątek (z Task Managera tylko całe procesy można ograniczać).

127
Wsparcie techniczne / Odp: Wydajność EVE pod różnymi komputerami
« dnia: Lipiec 27, 2011, 20:36:07 »
Powiedz to graczom WoT :P
Teoria teorią a praktyka swoje. Ja na starym kompie zanim nie zainstalowałem narzędzia do zarządzania procesami i umiejscawiania ich na rdzeniu miałem tak że wsi obciążało pierwszy, aż do granicy 100 i ewentualnie wtedy przenosiło sie na inny z nadwyżkami
Odpaliłem WoT i wygląda to tak, że jest jeden wątek główny który bierze ile wlezie i jeden nieco mniej wymagający plus pewnie kilka wątków pomocniczych. Nie wiem dokładnie jak Windows zarządza wątkami ale wygląda na to, że wątek przypisuje do rdzenia i stara się nie przerzucać go między rdzeniami bez potrzeby, efekt jest taki, że jeden z rdzeni jest obciążony w 100%, drugi w 25%, a reszta się nudzi.
Ten twój program może co najwyżej przekonywać Windowsa, żeby przerzucał jakiś wątek między rdzeniami, ale nie spowoduje, że będzie się on wykonywał na kilku rdzeniach w tym samym czasie. Po prostu zamiast cały czas wykonywać się na jednym przypisanym rdzeniu, raz wykonuje się na pierwszym rdzeniu, potem na drugim, potem na trzecim, ale nigdy jednocześnie na więcej niż jednym. Efekt jest tylko psychologiczny, bo w Task Managerze wygląda jakby wykonywał się na 4 rdzeniach (przykładowo) i każdy z nich obciążał w 25%, ale to tylko złudzenie, bo taki wątek nie wykonuję się ani o 1% szybciej niż gdyby był przypisany do jednego rdzenia. Te wszystkie magiczne programy do zwiększania wydajności Windowsa to w 99% bujda.

Cytat: Dark Flonoe
dokladnie to samo zauwazylem stad moje stwierdzenie ze eve dziala na wielu rdzeniach
Task Manager->Performance->Resource Monitor->CPU można zobaczyć ile w ramach danego procesu działa wątków. EVE w przestrzeni (na stacji może być inaczej) ma ok. 40 wątków, każdy z nich może być wykonywany jednocześnie. Więc EVE w teorii i praktyce może być wykonywane na 40 rdzeniach. Ale jest jeden haczyk, bo prawdopodobnie z tych 40 wątków tylko kilka robi coś pożytecznego. Proces może mieć nawet 100 wątków, ale jeżeli wymagające mocy obliczeniowej zadanie będzie wykonywane w jednym wątku to nie ma możliwości aby wykonywał się on efektywnie na kilku rdzeniach.

128
Wsparcie techniczne / Odp: Wydajność EVE pod różnymi komputerami
« dnia: Lipiec 27, 2011, 17:24:12 »
Tak ruzowo nie jest. Jak coś domyślnie nie obsługuje wielu rdzeni to jak ręcznie tego nie poustawiasz to się bedzie wszystko tłoczyć na pierwszym rdzeniu, a pozostałe bedą sobie w spokoju bumelować
To już jest zadanie systemu operacyjnego żeby równomiernie obciążyć rdzenie obsługą wątków. Nic nie trzeba samemu ustawiać.

129
Off Topic / Odp: Google+
« dnia: Lipiec 19, 2011, 16:25:22 »
Mona miałem na myśli to czy idea Google Wave-a zostanie jeszcze kiedyś na przykład reaktywowana i rozwinięta niekoniecznie przez Google.
Novell Vibe to takie Google Wave dla przedsiębiorstw. Jest kompatybilne z Wave, konkretniej to korzysta z protokołu Google Wave Federation Protocol. Działa i wygląda podobnie do Wave.

130
Osobiście nie wybaczę Jacksonowi co zrobił z Faramirem. Założył sobie, że żaden człowiek nie oprze się chęci posiadania pierścienia, to jak się jeden odmieniec w książce trafił to oczywiście w filmie musiał go "urealnić".

131
Nie pamiętam czy to w tym wątku była o tym dyskusja ale....

http://www.cdaction.pl/news-20586/eve-online-monokle-za-70-dolarow-to-tylko-poczatek.html
Póki te koszulki nie będą miały +5% do dmg laserów to mogą sobie je sprzedawać i za milion dolarów.

Cytat: yalien
Wróciłem z delegacji i jestem outdated 1,5 tyga. Czy ktoś może poinformować mnie jak zakończyły się rozmowy z CCP? jakieś nowe wieści?
CCCP obiecało, że nie będzie przedmiotów innych niż ozdobne.

132
Inne gry / Odp: Black Prophecy
« dnia: Lipiec 08, 2011, 17:46:02 »
Przeszedłem tutorial, był fajny. Skończył się tutorial wrzuciło mnie do normalnej gry z innymi ludźmi i zaczęły się lagi. Statek reagował z 1-2 sekundowym opóźnieniem (czasami więcej), ogólnie nie dało się grać. Odinstalowałem.

133
World of Tanks / Odp: Wargaming vs CCP, czyli comunity vs devsi
« dnia: Lipiec 07, 2011, 15:30:43 »
Jakaś ruska szyszka z WG, w czasie wywiadu powiedziała, że Polacy to lamusy i nie potrafią grać w WoTa, a do finału ich oficjalnego turnieju dostali się tylko dlatego, że używali zmodyfikowanych skórek czołgów. Oczywiście Rosjanie z całą pewnością ich nie używali, mimo, że po raz pierwszy zostały one opublikowane na rosyjskim forum wota, nie europejskim, czy amerykańskim. Jak już nie mogli używać takich obrzydliwych hacków, to przegrali z mistrzami z kraju wódką płynącego :) Polecam przeczytać chociaż dwie/trzy strony z wątku, a szczególnie wrażenia z pierwszej ręki link. Rosjanie muszą się jeszcze wiele nauczyć.
Co do głosów, to osobiście ich nie słyszałem bo gram na polskiej wersji ale podobno były straszne. Ruscy pewnie nie byli w stanie ocenić co tam dostali od zewnętrznego dostawcy. Miało być dobre, to wrzucili, okazało się, że to shit, więc wyrzucili tak samo łatwo jak wrzucili.
Pisanie jakie to WG jest super i jak super współpracuje z community bo cofnęli zmianę głosów które były zwyczajnie do dupy, to trochę pośpieszna ocena.

134
I to jest chyba wlasciwy moment na konkurs, nazwijmy to ankieta podsumowujaca:

Ktory dodatek do EVE byl najwiekszym failem i dostarczyl graczom najwiecej problemow:

1. Ten z drzwiami zamiast ship spiningu
2. Ten po ktorym mozna bylo zbudowac outposta za 5b
3. Ten po ktorym przez conajmniej kilka dni po przeskoku przez jakakolwiek brame wywalalo wszystkich z gry
Jest jedna zasadnicza różnica między tymi przypadkami. Punkty dwa i trzy to były błędy które nie przetrwały tygodnia. Punk pierwszy, to celowe działanie, mające na celu wprowadzenie feature którego jedyną funkcją jest robienie za wybieg gdzie można podziwiać ciuszki za $. Nieważne, że bezużytecznie, nieważne, że zarzyna komputery, nieważne, że niewygodne. Ważne, że dzięki temu sprzedamy więcej butów/spodni.
Mam komputer na ktorym CQ nie spada poniżej 40fps i nadal CQ odbiera mi ochotę na logowanie się. Ja chcę stary hangar.

PS. Sou, naprawdę myślisz, że nie było planów wprowadznie full wypas item shopu. ze statkami, skillpointami, itd? Gdyby nie było takich planów, to czy musielibyśmy czekać do spotkania z CSM, czy może dowiedzielibyśmy się tego jeszcze w czasie weekendu shitstormu? Mam tylko nadzieję, że księgowi z CCP przestraszyli się na tyle, że faktycznie już takich planów nie ma.

135
... jakieś majaki ...
Pamiętaj, że trolowanie nie polega na robieniu z siebie idioty.

136
Dyskusje ogólne / Do boju Po....gracze EVE online o przyszlosc tej gry.
« dnia: Czerwiec 27, 2011, 20:47:18 »
Niestety w całej tej kłótni o IS giną inne ważne problemy związane z Incarną, jak np. bezzasadnie zwiększone wymagania sprzętowe, ograniczenie istniejącej funkcjonalności dla tych którzy nie korzystają z CQ (dostęp do ładowni, info w jakim statku aktualnie siedzę) czy niezrozumiały samozachwyt CCP który po pół roku szumnych obietnic nie dostarczył praktycznie żadnego nowego contentu do gry. I obawiam się że przez te wątpliwości z IS wspomniane przeze mnie problemy zostaną zupełnie zignorowane...
Ten "dodatek" to jest problem, ale to jest żaden problem przy problemach jakie bedą gdy ccp wprowadzi taki item shop jaki planują wprowadzić.

137
Zdecydowane nie dla przedmiotów które są lepsze w jakikolwiek sposób od innych przedmiotów które można kupić na zwykłym markecie. Tengu Pony Edition, jest do przyjęcia tylko jeżeli różnił by się tylko kolorem i do jego kupna potrzebny był by zwykły tengu. Problem w tym, że o ile na początku tak to może wyglądać. To z czasem księgowi z CCP dojdą do wniosku, że to za mało, że potrzebują więcej kasy na premie dla siebie i kierownictwa, że potrzebują więcej kasy na Dusta i WoDa. No i różowe tengu zaczną szybciej latać i szybciej strzelać.

138
CCP chce statki za rl kase dać? niech zrobi wersję dowolnego statku ktory bedzie miał dokładnie te same parametry co inne ale np mnożnik 1,1 - 1,5 do isków z ratów.
No i z czasem normalne statki wychodzą z użycia, producenci tych statków z braku zajęcia odchodzą w gry, handlarze zaraz za nimi. Ekonomia w grze znika. EVE znika.

Nowe statki to kiepski pomysł, chyba że "Tengu, Pony Edition" który od zwykłego będzie się różnić tylko tym że po przelocie zostawi ślad ze złotych gwiazdek.
Po prostu nie rozumiecie w czym tkwi problem. Tengu Pony Edition z NeX shopu omija całkowicie market. Taki tengu pojawia się znikąd, nikt nie musiał znaleźć w WH BPC na niego, nikt nie musiał znaleźć materiałów na jego produkcję, nikt nie musiał go wyprodukować, nikt w końcu nie musiał go sprzedać. On wyskoczył z NeX shopu i może wyskakiwać w dowolnej ilośći.
Ok. Jeżeli taki różowy tengu kosztował by 5b isków, to jestem się w stanie z tym pogodzić bo nie miał by dużego wpływu na rynek. Ale on nie będzie tyle kosztował, bo sprzedaż będzie bardzo mała i zyski z jego sprzedaży nie będą spełniały oczekiwań. On będzie w konkurencyjnej cenie i zniszczy cały rynek zwykłych tengu.

139
Shipy kupuja, ammo i faction moduly. Ale spoko to jest uczciwe.

Kupowanie dekoracji dla postaci za to juz nie jest:/

Jakie to proste!

EDIT: aha i charki jeszcze ;>
Błagam, miej litość dla swojej i naszej inteligencji i nie pisz już więcej.

140
Dla wielu osob nie sa. Szczegolnie dla tych co przeczytali WSZYSTKO a nie to co im wklejono i wmowiono.
Przeczytałem wszystko i tylko się utwierdziłem w przekonaniu, że ccp wprowadzi wkrótce w eve mikro transakcje pełną gębą czyli statki/ammo/standy/sp a nie same ciuszki. Ostatni devblog też mnie w tym utwierdził. Skoro zaprzeczają wprowadzenia "gold ammo" to po co zapraszają do siebie CSM żęby rozmawiać o "how virtual goods and services will evolve in EVE". Skoro nie będzie non-vanity items to nie ma problemu, ale jeżeli szarpią się na bilety dla kilku/kilkunastu osób na Islandię to znaczy, że będą rozmawiać o czymś co jest problemem, a problemem są non-vanity items. W ten sposób w jednym akapicie zaprzeczył temu co napisał w innym akapicie.

Mam nadzieję że weterani programiści wlaśnie gotują smołę na tego bubka z invest banku
Przykro mi, ale management ccp ma swoich programistów jeszcze głębiej w dupie niż swoich klientów.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8