106
Archiwum / Co trapi wasz? korporacj??
« dnia: Marzec 23, 2006, 13:58:39 »
Do ciebie juz sie nie odzywam :oops:
Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.
Tak ale wlasnie dzieki temu przeludnieniu ta gra nabiera rozpedu. Nie wyobrazam sobie tysiaca graczy na takim universe, to dopiero bylyby pustki.
WoW i EVE to gra.
WoW i EVE s?u?? do zabawy.
WoW i EVE obs?uguj? wielu graczy, umo?liwiaj? bezpo?redni konflikt mi?dzy nimi w formie PvP.
Ró?nic jest sporo, ale porównywanie tych gier jest jak najbardziej na miejsu. To jak porównywanie dwóch samochodów podobnej jednak klasy.
Je?eli twierdzisz, ?e WoW'a styl poruszania si? bardziej ci odpowiada, to dlaczego uwa?asz, ?e powinni?my wi?cej czasu po?wi?ca? w EVE na podru?owaniu z miejsca na miejsce? Bo ja nie do ko?ca tego rozumiem.
W ko?cu EVE to gra. Je?eli kto? ma 2-3 godziny wieczorem na gr? to chyba lepiej dla wszystkich by?oby, gdyby móg? w ci?gu tych dwóch godzin dosta? si? na miejsce jakiej? akcji, zrobi? co? i wylogowa? si? zadowolonym ni? po?wi?ci? wi?kszo?? tego czasu na podró? po to ?eby w sumie niekoniecznie zd?rzy? na co? co si? gdzie? dzieje.
CytujJak sie ma ryzyko do nagrody? Nijak. WoW jest przykladem przegiecia w druga strone i idealne rozwiazanie jest pomiedzy wowem a eve. Tak czy siak z dwojga zlego ... wole juz chyba rozwiazanie wowa.
No to ja ju? ca?kiem nie ?api?. W WoW wszelkie podró?e s? stosunkowo szybkie - dzi?ki mo?liwo?ci teleportacji, dzi?ki mo?liwo?ci p?ywania na statkach, heartstone i latanie gryfem. Poza tym rozmiar ?wiata jest ma?y. Twierdzisz tu ?e wolisz takie rozwi?zanie a wcze?niej twierdzi?e?, ?e podró? z jednego kra?ca EVE na drugi zajmuje "tylko" 3 godziny i powinna by? d?u?sza. No we? si? na co? zdecyduj albo nie siej fermentu w okolicy.
Sheep, tak z ciekawo?ci, jak ci si? gra w ?wiecie, gdzie podró? z jednego kra?ca na drugi zajmuje kilka minut? Nie mówi?c ju? o przebiegni?ci ca?ego kontynentu w kilkadziesi?t?
No i jak w WoWie ryzyko ma si? do nagrody?
Dlaczego WoW wyci?gam? Bo to te? gra. Podobnie jak EVE. W EVE i tak rozci?gneli sprawy podró?y do granic wytrzyma?o?ci GRACZY - czyli ludzi, którzy przyszli si? bawi?. A je?eli zabawa ma polega? na podró?owaniu, to przepraszam, ale mamy chyba inne poj?cie zabawy - chocia? z tego co s?ysza?em dobrze bawisz si? w WoW, gdzie sprawy podró?y wygl?daj? jeszcze bardziej abstrakcyjnie.
Uwa?am, ?e pomys?y takie jak: wiele klonów na raz i mo?liwo?? skakania mi?dzy nimi, czy mo?liwo?? wskakiwania w statek za liniami wroga, s? super. I poprawi? grywalno?? EVE a nie j? obni??.
A co do braku Insta. O ile dobrze rozumiem pomys?, to mo?na b?dzie skaka? na cel na 0 km - z pewnym rozrzutem który b?dzie zale?ny od umiej?tno?ci i jakich? modu?ów na statku. Dzi?ki czemu insta b?d? ca?y czas "dost?pne" tylko b?dziesz musia? odpowiednio do tego skonfigurowa? statek. I co milsze - nie b?dziesz musia? ich wcze?niej robi?, spami?tywa? które sk?d i dok?d oraz b?dzie mo?na u?ywa? autopilota, ?eby skaka? z bramy do bramy.
Usuwanie Insta-bookmarków jest spowodowane g?ównie obci??eniem serwerów, które jest spowodowane potrzeb? ka?dorazowego przegl?dania tych?e bookmarków ilekro? kto? wskakuje do nowego systemu.
W sprawie cen statków - bez zniesienia monopoli na TL2 ca?y czas b?dzie kiszka - no ale to akurat oczywiste, CCP pisze "w mglistych planach" o wprowadzeniu comiesi?cznej licytacji na wszystkie BPO TL2, mo?e co? to da chocia? jak na razie nie ma konkretnych planów wprowadzenia tego ?ycie.
A to co na prawd? w tej chwili determinuje ceny statków to czas potrzeby na wydobycie minera?ów, i stwierdzenie, ?e mo?na je kupi? nie ma sensu bo i tak kto? je musi wykopa? ?eby sprzeda?. Mo?e co? si? zmieni po najbli?szym patchu, maj? wprowadzi? nowe rzeczy wspomagaj?ce kopanie.
sheepek a mama nie mowila do czego jest quote ?
heh - powiem ci tak - 90% moich wdup bylo na wywarpywaniu od bramy a nie na dolocie do niej
dolot do bramy dla mnie oznacza duzo dluzszy lot
moje wdupy na dolocie do bramy zawsze wiazaly sie z bablem
wiec po prostu widze nonsens w skakaniu na 15 km
ja nie narzekam na piractwo jako takie - ja narzekam na glupie piractwo - takie czystko lamerskie ....
i wez mi nie pitol - sam mi opowiadales jak ci koles wial na ss i jak go skanerkami namierzales zeby go puknac... - to jest zabawa - szczegolnie jak takiego w ss namierzysz i rozwalisz
zabawa jest jak postawisz bambla i kolesie co wskakuja na insta maja zonka - bo zamiast dolecec do bramy znajduja sie xxx od bramy
moje zdaanie pod tym wzgledem sie nie zmieni - insta z zalozenia - piratci niech stawiaja bable albo lapia przy rozpedzie pod brama lub szukaja w ss-ach ludzi
odmienna czescia pvp sa wojny aliancow i walki flot - tez nie jest fajnie - ale to akurat pisze pod katem tego co sie dzialo w fa ....
dwie floty - i skakanie z bramy na brame lub wiszenie godzinami w ss... co to ku*** jest ?
pvp jest dziwne w tej grze , kamp bramy albo gangsta gank
po prostu uwazam sheep ze nie masz racji co do tych insta jumpow - ich brak zaszkodzi grze - i to zarowno pod katem pvp jak i producenckim jak i wielu innyhc aspektom zabawy
eve zbyt duzy nacisk polozylo na logistyczne aspekty rozbudowujac je ponad fun ...
znaczy moze byc ciekawe jak sie zrobi cos raz czy dwa ale pozniej staje sie upierdliwe.
wsiadz sheep we frighterka i przelec sie z g-q5ju do oursulaert jak wykonasz taki przelot to pogadamy
Cytat: "StellarSheep"Nie zmuszalbym ich bezposrednio do pvp bo zawsze moga stworzyc sobie alians i razem sie bronic.
przeczysz sobie :twisted:
sheep - problem w tej grze jak mowisz jest zdobycie owych iskow na fun ..
ubezpieczenia sa takie ze w sumie nie bardzo sie oplaca ubezpieczac ..
ubezpieczanie hac - wlasciwie szkoda to komentowac....
i wracajac do czesci fun
nie masz racji mowiac ze fun w tej gzre to jedynie pvp
jeszcze raz zwroce ci uwage ze patrzysz pzrez swoj pryzmat
ja lubie pvm
bawi mnie to
znam takich ktorych bawi market i "mieszanie" na nim
jeszcze innych bawia posy
mnie bawi tez odkrywanie ukrytego
fun jest roznoraki
industry poszlo w strone... w pisdu
co to kufa jest !? logostyczna porazka, ekonomiczna tez
komplexy i misje zaczynaja draznic - wlazisz - dopada cie 40 frejek z webem i scramblem - 4 bs-y naku***ja - ok - jestem tfardki - wytrzzymuje - koledzy maja remonte - jest komforcik... bs-y padaja... zostaje 40 frej ktrych zabicie... to porazka - lataja powyzej zasiegu sb -wiec zapuszzcam 8 hv dron i czekam... czekam... czekam.... czekam.... czekam...
na koniec sie wkur.. bo zebranie puch bs-em to porazka - lece na nastepny etap misji
jedynie co to misje cosmos sa fajne - w koncu jakies prawdziwe wyzwanie - poza ruszaniem dzialkami trzeba ruszyc glowke - misja z labiryntem mnie rozbawila - przypuszczam ze nie bylo by mi tak do smiechu gdybym byl sam...
posy... niby sie da zarobic.. ale ilosc potrzebnego czasu i NUUUUUUUUUUdnych zajec potrzebnych do obslugi jest porazajaca
stacje (aka outposy) - LOL ja moja przygode z mmogami zaczalem od ultimy - i uwazam ze zdobycie domku powinno byc mozliwosciami bliskie zeru
a tu mozna rozpizdzic kilka posow badz postawic wiecej i &!@%# roczny wysilek duzego korpa
to ma byc fun ?
nie nie jest - zakladajac co trzeba zrobic zeby pozyskac i postawic stacje w stosunku do tego jak relatywnie latwo mozna ja stracic ..
pvp..
no i to cos powinno byc uregulowane i to mocno
obecny system wojen jest co najmiej dziwny
piractwo jest idiotyczne - szczegolni w systemach 0.1-0.4 - stoi osiol na 150 km i wali do wszystkiego jak podejdzie (uber mastach pvp z -10 ? )
jakbym byl gamemasterem to bym wsiadl w shipa concordu i zrobil mu nalot ...
0.0 - tu powinna byc masakra - ale komu sie chce ....
lepiej kampic na nooby i producentow na bramie w 0.4 i czuc sie uber masra pvp-er
wyobraz sobie sheep ze sa ludzie ktorzy sie swietnie bawia w eve i pvp w obecnej postaci im przeszkadza...
bookmarki....
ssaja na maxa
moje zdanie co powinno sie zrobic ?
skok na brame powinien sie konczyc 0 km od niej - bez bm-a
taki insta z zalozenia
WTF !? zapytacie ?
otoz kilka faktow :
- skaczacych na insta i tak ciezko zlapac bez dobrze postawionego bambla
- latwiej zlapac kogos kto wlazi w warp niz z niego wylazi na insta
bable sa po to zeby jest stosowac - jednak imho sa za duze objetosciowo w ladowni
pvp jest takie dziwne bo wiekszosc pvp-row uzywa fitow na maxa dmg a walka trwa czesto 2-3 sekundy - czasem nawet atakowany nie zdazy zareagowac...
nie ma sposobu na unikniecie walki w tej grze chyba ze sie siedzi w noobkorpie i nie wystawia nosa poza 0.5
nigdy nie zaakceptuje piratow walacych do noobow - o ile samo pvp i piracenie moge zaakceptowac... o tyle walenie do 7 dniowych noobow powinno odbierac skill pointy (jako doswiadczenie)
z drugiej strony ciekawa opcja moglo by byc przejmowanie sp od wyzej uposazonych w jakis tam ilosciach ...
jako nagroda
zabicie producera z 500k w gunery to zadna sztuka i wyzwanie - zatluczenie nawet w grupie kolesia ktory ma 20 milionow w gunery i kupe doswiadczenia (jest po prostu lepiej wyskilowany) jest czyms dla czego sam sie interesuje pvp ...