Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - StellarSheep

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8
106
Archiwum / Co trapi wasz? korporacj??
« dnia: Marzec 23, 2006, 13:58:39 »
Do ciebie juz sie nie odzywam  :oops:

107
Archiwum / Co trapi wasz? korporacj??
« dnia: Marzec 23, 2006, 13:46:08 »
Jak odejdziesz znowu po 2 tygodniach to sie do ciebie nie bede odzywac kapiszi?

108
Archiwum / Co trapi wasz? korporacj??
« dnia: Marzec 23, 2006, 09:35:19 »
Pojade cie jak nemo pojechal venzona :D

109
Dyskusje ogólne / EVE PL
« dnia: Marzec 03, 2006, 20:07:17 »
Niezla beka ;)

110
Archiwum / Spo?eczno?? polska w EVE
« dnia: Luty 07, 2006, 00:23:48 »
Cytat: "error"
Tak ale wlasnie dzieki temu przeludnieniu ta gra nabiera rozpedu. Nie wyobrazam sobie tysiaca graczy na takim universe, to dopiero bylyby pustki.



1000 to przesada ale latalem po tym swiecie w momencie kiedy srednio bylo po 3000 ludzi i wierz mi ... bylo co robic. A wiesz co bylo najsmieszniejsze? Ze wtedy zdecydowana wiekszosc ludzi siedziala w 0.0. A teraz? ROTFL ;)

111
Archiwum / Spo?eczno?? polska w EVE
« dnia: Luty 06, 2006, 14:26:57 »
Zdecydowanie jesli ktos sie bawi w pvp to nie ma czasu na siedzenie na kanale i gadanie ;)
Na tych kanalach to glownie siedza minerzy i agent runnerzy ... nikt wiecej przewaznie ;)
A reszta ktora siedzi w pvp jesli jest na ktoryms z tych kanalow ... to sie przewaznie nie udziela :P
A jak maja czas to znaczy ze cos cienko z tym ich pvp :P

Ostatnio stwierdzilem tak z innej beczki hehe ze eve ma 2 cholerne problemy tak patrzac z kwestii czasu.
1. Przeludnienie.
2. Lag ktory po czesci jest spowodowany przeludnieniem.

Koniec jeczen ofcy w tym topicu hehe :P

112
Archiwum / Bank
« dnia: Luty 06, 2006, 10:49:22 »
Jako swojego czasu czlonek BIG i znajac ludzi z tego corpa gwarantuje ci ze nie oszukaja nikogo. A co najlepsze wszelkie tego typu akcje traktuja zupelnie osobno i nie politycznie. Czyli bedac najwiekszym ich wrogiem mozesz smialo brac udzial w loteri, pozyczac z banku czy cokolwiek innego bo stary system z bpo bs`ow juz zapewne zaprzestali prowadzic.

113
Archiwum / Witam :)
« dnia: Luty 03, 2006, 21:22:10 »
Jak to napisal blaster ...
EvE juz ewoluowala ...
I wcale nie tak jak powinna ...

Co nie zmienia faktu ze nadal jest fajna gra ale ...

114
Archiwum / ?egnam sie z EVE przez mojego dziadka
« dnia: Styczeń 23, 2006, 00:03:04 »
To sciagnij manualnie

115
Archiwum / ?egnam sie z EVE przez mojego dziadka
« dnia: Styczeń 22, 2006, 03:47:57 »
Zmien proca. EvE jedzie glownie proca dopiero potem ram a karta graficzna to tylko ... efekty. Gry ci w ogole nie przyspieszy.

116
Archiwum / 2005 MMORPG.com Reader's Choice Awards
« dnia: Styczeń 17, 2006, 15:36:40 »
Wszystko zalezy od punktu siedzenia i widzenia ;)
Sa pewne rozwiazania w eve w pvp ktore sa ok i sa takie ktore nie sa ok ;)
Kwestia gustu i obiektywnego spojrzenia.

117
Archiwum / Pytanie o EVE??
« dnia: Styczeń 08, 2006, 16:34:38 »
Hehe.
Ok to ja ci odpowiem.
Gra rozwija sie caly czas. Dochodza nowe itemy/statki + rzadziej nowe features na ktore imho wg mnie powinine byc glownie kladziony nacisk.
Tak wiec gra sie rozwija, dodatki masz za friko, a graczy przybywa ... tyle ze nie koniecznie tacy jak ja lubie hehe ale to inna para kaloszy.
Tak wiec jesli chcesz to skoluj sobie triala popatrz co i jak ( duzo w 14 dni nie zobaczysz ) a potem go go go power rangers i do przodu.


A na forum jest stagnacja bo o czym tutaj pisac?

118
Archiwum / Topowe gry MMO
« dnia: Grudzień 13, 2005, 19:42:31 »
Bah ja czekam na pirates of the burning seas ;)
A tak po za tym to ludzie ruszyli Star Trek Online i musze powiedziec ze zapowiada sie naprawde zajebiscie. Swiat 3d walka 2d bardzo taktyczna i wieksze statki ... pilotowane przez paru graczy :)
Powod? Jak zobaczylem sterowanie moca etc ... to wymieklem :P W duzym statku poprostu samemu bedzie masakrycznie ciezko sie polapac to raz :) Dwa samemu zawsze bedziesz duzo wolniejszy :) To dopiero bedzie jazdeczka :D Narazie nie ma nawet bety ... sa tylko dev blogi czy jak to tam nazywaja :P

119
Archiwum / Topowe gry MMO
« dnia: Grudzień 12, 2005, 21:02:57 »
GW ma elementy mmo? W ktorym miejscu?
Ja to widze tak ( pomijam ze obie gry zostaly stworzone przez te same ekipy ale niewazne ... ) D2 : GW
kanal irc na battlenecie  :  miasto ( jedno i to samo tylko w gw masz oprawe graficzna + mozesz sobie pozostawiac przedmioty etc etc
gra w diablo ( wlasna gra na x graczy z wlasnym swiatem )  :  wychodzisz z miasta ze swoim party i tylko z party. Spotykasz tylko moby. Dla mnie to jedno i to samo tylko z mala doprawka no i oczywiscie w GW mamy o niebo lepsza grafike + ladnie rozwiniety watek etc etc. A tak generalnie to dla mnie jedno i to samo.

I nie rozmawiajmy tutaj o rozwiazaniach skillowych etc ... ;) Jedyne co masz w GW a d2 nie masz to pvp areny ;)

120
Archiwum / Topowe gry MMO
« dnia: Grudzień 11, 2005, 23:25:22 »
Dla mnie ta lista to fajny zart.
A juz najwiekszym to umieszczenie Guild Wars na niej. Jak to jest MMORPG to jeszcze D2 do tego powinnismy dodac etc ...

121
Archiwum / jak wtopi? kilka baniek (by NurAbsal)
« dnia: Grudzień 09, 2005, 16:44:59 »
Do rozwalania posow to juz lepsza jest grupa bsow (okolo 50) jesli ktos jest w stanie bo jest DUZO szybciej. Generalnie dredy smierdza :P

122
Ye ye ye nawet koval sie ze mna zgadza \o/

123
Hehehehe  :lol:

124
Cytat: "dzikus"
WoW i EVE to gra.
WoW i EVE s?u?? do zabawy.
WoW i EVE obs?uguj? wielu graczy, umo?liwiaj? bezpo?redni konflikt mi?dzy nimi w formie PvP.

Ró?nic jest sporo, ale porównywanie tych gier jest jak najbardziej na miejsu. To jak porównywanie dwóch samochodów podobnej jednak klasy.


Nie obraz sie dzikus ... ale to sa zupelnie inne rodzaje gier z zupelnie innymi rozwiazaniami z zupelnie wszystkim innym. Jak tego nie widzisz to bardzo mi przykro. Bo to tak jakbys porownywal autobus do samolotu. I to i to przeciez sluzy do przewozenia pasazerow ...

Cytat: "dzikus"
Je?eli twierdzisz, ?e WoW'a styl poruszania si? bardziej ci odpowiada, to dlaczego uwa?asz, ?e powinni?my wi?cej czasu po?wi?ca? w EVE na podru?owaniu z miejsca na miejsce? Bo ja nie do ko?ca tego rozumiem.


Jak juz pisalem wyzej. W eve to gdzie jestes ma duzo wiekszy wplyw na to co mozesz i co masz.

Cytat: "dzikus"
W ko?cu EVE to gra. Je?eli kto? ma 2-3 godziny wieczorem na gr? to chyba lepiej dla wszystkich by?oby, gdyby móg? w ci?gu tych dwóch godzin dosta? si? na miejsce jakiej? akcji, zrobi? co? i wylogowa? si? zadowolonym ni? po?wi?ci? wi?kszo?? tego czasu na podró? po to ?eby w sumie niekoniecznie zd?rzy? na co? co si? gdzie? dzieje.


Bo gdyby nie bylo insta glownie operowalbys w obrebie 1 regionu i ewentualnie tych obok polozonych. A tylko jakies specjalne opy odbywalby sie gdzies dalej. Ciezko to zrozumiec?
A co do robienia i bicia sie ... No coz. Masz ss. Masz insta. Mozesz sie szybciutko wylogowac. Masz wcsy. Jakby nie patrzec pretensje mozesz miec wlasnie do CCP za to ze jest tyle szybciutkich drog zeby bezpiecznie wylogowac sie/uciec/zadokowac/uniknac walki.

Cytat: "dzikus"

Cytuj
Jak sie ma ryzyko do nagrody? Nijak. WoW jest przykladem przegiecia w druga strone i idealne rozwiazanie jest pomiedzy wowem a eve. Tak czy siak z dwojga zlego ... wole juz chyba rozwiazanie wowa.

No to ja ju? ca?kiem nie ?api?. W WoW wszelkie podró?e s? stosunkowo szybkie - dzi?ki mo?liwo?ci teleportacji, dzi?ki mo?liwo?ci p?ywania na statkach, heartstone i latanie gryfem. Poza tym rozmiar ?wiata jest ma?y. Twierdzisz tu ?e wolisz takie rozwi?zanie a wcze?niej twierdzi?e?, ?e podró? z jednego kra?ca EVE na drugi zajmuje "tylko" 3 godziny i powinna by? d?u?sza. No we? si? na co? zdecyduj albo nie siej fermentu w okolicy.


Zadnego fermentu nie sieje. Stary dalej porownujesz 2 gry ktore sa zupelnie do siebie nie podobne. To ty siejesz ferment jesli juz.
Teleport masz i eve. Clone jump. Ojej masz implanty? Twoj problem. Ojej drogi klon? Wszystko w tej grze kosztuje wiec co za problem? Chcesz byc szybko gdzies ... go go go. No ale nie przewieziesz ze soba sprzetu i towaru ... no tak to jest bol. No i trzeba sobie wczesniej zorganizowac w takim miejscu statek ze sprzetem etc ... To juz za duzo jak na jednego biednego ludka.

125
Zreszta dzikus porownywanie WoWa do EvE ... to sorry ...
Pewnych rzeczy sie nie porownuje ... zwlaszcza jak nie sa podobne do siebie w zadnym punkcie oprocz tego ze to i to to mmorpg.

126
Cytat: "dzikus"
Sheep, tak z ciekawo?ci, jak ci si? gra w ?wiecie, gdzie podró? z jednego kra?ca na drugi zajmuje kilka minut? Nie mówi?c ju? o przebiegni?ci ca?ego kontynentu w kilkadziesi?t?
No i jak w WoWie ryzyko ma si? do nagrody?


Hehe wiem jak to wyglada w WoWie. Ale jest jedna malusienka drobniutenka roznica. W WoWie podrozowanie nie ma wplywu na zarobki,ekonomie etc. Proste? Proste. Dlatego jakos specjalnie mnie to nie boli. No i owszem jak sie ma mounta i wysoki lvl to mozna sobie przebiec a potem i przeleciec gryfem. Tylko tak jak mowie. Podrozowanie w WoWie ma sie nijak do wplywu na ekonomie na cokolwiek.

Jak sie ma ryzyko do nagrody? Nijak. WoW jest przykladem przegiecia w druga strone i idealne rozwiazanie jest pomiedzy wowem a eve. Tak czy siak z dwojga zlego ... wole juz chyba rozwiazanie wowa.

Cytat: "dzikus"
Dlaczego WoW wyci?gam? Bo to te? gra. Podobnie jak EVE. W EVE i tak rozci?gneli sprawy podró?y do granic wytrzyma?o?ci GRACZY - czyli ludzi, którzy przyszli si? bawi?. A je?eli zabawa ma polega? na podró?owaniu, to przepraszam, ale mamy chyba inne poj?cie zabawy - chocia? z tego co s?ysza?em dobrze bawisz si? w WoW, gdzie sprawy podró?y wygl?daj? jeszcze bardziej abstrakcyjnie.


Napisalem juz wyzej co o tym mysle :P
Dodam tylko ze gdyby w EvE mozliwosc spotkania innego gracza nie ograniczala sie do stacji/gate to moze bym sie tak nie przypierdzielal do tego podrozowania. A wszelka interakcja odbywa sie wlasnie tam gdzie napisalem. Oczywiscie nie mowimy o high security i kopaniu na beltach.

Cytat: "dzikus"
Uwa?am, ?e pomys?y takie jak: wiele klonów na raz i mo?liwo?? skakania mi?dzy nimi, czy mo?liwo?? wskakiwania w statek za liniami wroga, s? super. I poprawi? grywalno?? EVE a nie j? obni??.


Mozliwe ze poprawia ale i tak i tak musisz miec sprzet za linia wroga. Kolejna rzecza jest to ze wplyna tylko na stacje npc. Ktore imho w 0.0 byc nie powinny.

Cytat: "dzikus"
A co do braku Insta. O ile dobrze rozumiem pomys?, to mo?na b?dzie skaka? na cel na 0 km - z pewnym rozrzutem który b?dzie zale?ny od umiej?tno?ci i jakich? modu?ów na statku. Dzi?ki czemu insta b?d? ca?y czas "dost?pne" tylko b?dziesz musia? odpowiednio do tego skonfigurowa? statek. I co milsze - nie b?dziesz musia? ich wcze?niej robi?, spami?tywa? które sk?d i dok?d oraz b?dzie mo?na u?ywa? autopilota, ?eby skaka? z bramy do bramy.


Ba. Wg mnie lepszym rozwiazaniem byloby przyspieszenie statkow niz dodawania insta. Ale to moja osobista opinia. To dopiero mialoby lepszy wplyw na grywalnosc. Zreszta duzo rzeczy w balansie imho powinni zmienic. Z tego co mi ktos mowil to ponoc zaprzestali tego pomyslu to raz, dwa naprawia to tylko problem z lagiem i to wszystko.
Dziwie sie ze ludzie tak bardzo placza o narzedzia do uciekania przed "gankingiem" i "piratami". Sa transport shipy. Sa covert opy. Sa sentry guny. Sa wcsy. Mozna wziasc kogos do scoutowania. CZEGO CHCIEC WIECEJ. Ah juz wiem. Teleport ze stacji na stacje z full cargo. Takie sa moje odczucia i wasze gadanie tego nie zmieni. Mozecie mi wciskac ze nie latam indusem i nie wiem co to jest ... a ja powiem ze latalem i to nie raz i wiem co to jest. I latajac indusem bylbym gotow podjac to ryzyko. BA! Nawet je ponosilem nie raz. Jak wywozilem indykiem z 1.5miliarda kasy z fa w 1 locie to co lecialem sam? Nie lecialem z 4 osobowa obstawa a dokladnie scoutami. I jakos ominelismy bloby, kampy etc. A jakbym lecial sam to by mnie zdjeli bez 2 zdan. Na tym to polega. Na tym polega granie i na tym polega teamplay. I przelot 50j zajal nam troche czasu ale warto bylo.

Cytat: "dzikus"
Usuwanie Insta-bookmarków jest spowodowane g?ównie obci??eniem serwerów, które jest spowodowane potrzeb? ka?dorazowego przegl?dania tych?e bookmarków ilekro? kto? wskakuje do nowego systemu.


Napisalem wyzej.

127
Imho nie mowilem o tobie akurat. A co do znaczkow. Czasem sobie lubie przeklnac. To straszne.

128
Ludziom ktorzy nie lubia kopac proponuje polowac na mining opy. Najprostsza metoda na szybkie kopanie. Kolejna sprawa jest przetapianie lootu. Z przetopki z 3 dniowego polowanka na pasach w 1 systemie w delve ( tak po 3h max dziennie ) + dowiezienie zyd i troszke mega zrobilem sobie 1 bs`a. Jak sprzatnelo sie mining opa wypadl trit i pyerite i zaraz byl kolejny 1.
Tak wiec jak ktos lubi kopac to prosze bardzo. Ja nie przepadam. A jak juz mam kopac to wole kopac high end ore.

Zgadzam sie calokowicie ze nie kazdy lubi wielogodzinne kopanie i ja tez tego nie lubie. Generalnie robienie pieniedzy w tej grze powinno byc duzo szybsze. LUB duzoooooooooooooooooooo mniej sie powinno tracic. Ewentualnie cos pomiedzy.

Wiesz dlaczego macro mining smierdzi? Bo po pierwsze ja nie lubie jak ktos dochodzi do czegos bez wysilku. Tzn jak ktos/cos ( program ) gra za kogos. To jest raz. Dwa wbrew pozorom przy ekonomii i jej mechanice jaka mamy teraz ma to negatywny wplyw. Po trzecie iski te sa sprzedawane za kase. NIE CIERPIE TEGO :P Aczkolwiek pewnie w swoim czasie opchne swoja postac a co :P Tyle ze to troszke inna sprawa wg mnie.


Dlaczego mi sie nie podobaja insta jumpy? Jak cie to tak interesuje to poczytac wyzej. Nie mam nic przeciwko noobom. Nie mam nic przeciw producentom. Nie mam nic przeciw agent runnerom. Ale w kazdej praktycznie grze wygladalo to mniej wiecej tak. Duzo ryzykujesz=duzo zyskujesz. Malo ryzykujesz=malo zyskujesz. W eve mamy na odwrot. Pomijajac to ze systemy typowo high security powinny byc TYLKO i wylacznie dla noobow. Kolejna sprawa to okreslenie noob. Kiedy noob jest noobem a kiedy przestaje?
Nie lubisz grac 4-5h dziennie czy co jakis czas? Trudno. Grasz 1h dziennie? Trudno. Ale do kurwy nedzy jakze mnie wkurwiaja bydlaki ktorzy chca miec dla siebie wszystko to na co inni poswiecaja czas w duzo krotszym czasie. Wspolpraca > solo. Ryzyko + zyski > bezpieczenstwo + mniejsze zyski.
A giniecie przy wyjsciu z bramy bo TAKA JEST MECHANIKA. BO NIE DA SIE ZLAPAC NIKOGO NA WSKAKIWANIU DO BRAMY. Do cholery jasnej czy wy jacys nie kumaci jestescie? Poczytajcie troszke co wczesniej napisalem i wykazcie sie troszke inteligencja i postarajcie sie zrozumiec mechanike ...

A co do latania 3h zeby sprzedac indusa ...
Stary ja z samego poludnia na sama polnoc lece 3h. To co ty mi gadasz? Nie mowie ze indusem ale czas podrozowania w tej grze to koszmar. To ma byc kosmos? Wiesz przy dluzszym locie mialbys tez wieksze zyski nie? Przeciez nie mowie ze zarabialbys tyle samo co teraz. Wtedy to nie mialoby rzeczywiscie wiekszego sensu. Ale przy dluzszym locie i zmniejszeniu high security handel i huby rozrzucone bylby duzo bardziej. A w tej chwili handel i ekonomia utrzymuje sie w miejscach do policzenia na palcach jednej gora dwoch rak. Wtf? Bawi cie to? Moze tak ale nie mnie. Jakos zupelnie innaczej sobie wyobrazalem ten wspanialy wszechswiat ktory nie ogranicza sie do paru, parunastu systemow.

129
Cytat: "adam000"
W sprawie cen statków - bez zniesienia monopoli na TL2 ca?y czas b?dzie kiszka - no ale to akurat oczywiste, CCP pisze "w mglistych planach" o wprowadzeniu comiesi?cznej licytacji na wszystkie BPO TL2, mo?e co? to da chocia? jak na razie nie ma konkretnych planów wprowadzenia tego ?ycie.
A to co na prawd? w tej chwili determinuje ceny statków to czas potrzeby na wydobycie minera?ów, i stwierdzenie, ?e mo?na je kupi? nie ma sensu bo i tak kto? je musi wykopa? ?eby sprzeda?. Mo?e co? si? zmieni po najbli?szym patchu, maj? wprowadzi? nowe rzeczy wspomagaj?ce kopanie.


To nie mining dyktuje ceny na rynku. Wszelkie mineraly sa bardzo latwo dostepne w low security. Mega i zyderine wcale nie sa drogie. To lenistwo i chciwosc graczy dyktuje ceny jakie sa. A nie narzedzia miningu.
Zgodze sie co do T2 ale juz napisalem o tym wyzej i nie chce mi sie znowu tego pisac. Generalnie rozwiazanie proponowane przez CCP nie zmieni NIC.

130
Cytat: "Konrad"
sheepek a mama nie mowila do czego jest quote ? 8)


Z toba nie rozmawiam bo sie alienujesz sam na kanale na tsie :P

131
Archiwum / ?mierdz?ca sprawa :P
« dnia: Listopad 23, 2005, 17:14:30 »
Pewnie na oficjalnej stronie CCP mozgu.

132
Cytat: "rafaello"
heh - powiem ci tak - 90% moich wdup bylo na wywarpywaniu od bramy a nie na dolocie do niej
dolot do bramy dla mnie oznacza duzo dluzszy lot
moje wdupy na dolocie do bramy zawsze wiazaly sie z bablem

wiec po prostu widze nonsens w skakaniu na 15 km


Nie wdupiales na dolocie bo nie ma szans zlapania cie na dolocie bo skaczesz na insta? Cos tutaj jest strasznie nieskomplikowane? Bo nie wiem czy tylko dla mnie ten argument brzmi idiotycznie czy jednak jest z moim rozumieniem wszystko ok ...

Cytat: "rafaello"
ja nie narzekam na piractwo jako takie - ja narzekam na glupie piractwo - takie czystko lamerskie ....


Tez go nie lubie.

Cytat: "rafaello"
i wez mi nie pitol - sam mi opowiadales jak ci koles wial na ss i jak go skanerkami namierzales zeby go puknac... - to jest zabawa - szczegolnie jak takiego w ss namierzysz i rozwalisz
zabawa jest jak postawisz bambla i kolesie co wskakuja na insta maja zonka  - bo zamiast dolecec do bramy znajduja sie xxx od bramy


Wszystko zajebiscie pieknie gdyby:
A) szukanie ss trwalo szybciej
B) statek ktory nie jest pvp flagged nie znikal po 2 minutach
C) rozstawianie babla trwalo krocej
D) dalo sie je postawic w low security
E) nie rozjebaly cie przy tym sentry guny

Wiec imho caly ten ganking na dluzsza mete istnieje wlasnie przez wszystkich placzacych o bezpieczenstwo.

Cytat: "rafaello"
moje zdaanie pod tym wzgledem sie nie zmieni - insta z zalozenia - piratci niech stawiaja bable albo lapia przy rozpedzie pod brama lub szukaja w ss-ach ludzi


Przeczytaj to co napisalem wyzej. Dodam jeszcze to ze zdecydowana wiekszosc ludzi lata z wcs`ami w low slotach. W momencie kiedy widzi ze ktos wskakuje na local to align na ss sprawdza info, warp out i log off. Ewentualnie insta dock. AHAHAHAH ale fajnie nie? Powod? Insta.


Cytat: "rafaello"
odmienna czescia pvp sa wojny aliancow i walki flot - tez nie jest fajnie - ale to akurat pisze pod katem tego co sie dzialo w fa ....
dwie floty  - i skakanie z bramy na brame lub wiszenie godzinami w ss... co to ku*** jest ?
pvp jest dziwne w tej grze , kamp bramy albo gangsta gank :D


Zalozenia tej gry sa do bani. Statki powinny byc duzo szybsze a na mwd powinienes sie szybko poruszac w promieniu 3-5k km. Wtedy byloby duuuuuuuuuzo ciekawiej. A teraz lecisz i lecisz i lecisz i przelatujesz 100km YEEE uau.

Cytat: "rafaello"
po prostu uwazam sheep ze nie masz racji co do tych insta jumpow - ich brak zaszkodzi grze  - i to zarowno pod katem pvp jak i producenckim jak i wielu innyhc aspektom zabawy


Ja nadal uwazam ze mam racje pod kazdym wzgledem gry. Jedyny negatywny aspekt wywalenia insta jest to ze podrozowaloby sie troszke dluzej. Bo w odpowiednio sfitowanym statku nadal podrozujesz prawie tak samo szybko. Ah no i musieliby ludzie w low security i 0.0 zaczac sobie scoutowac. O kurwa ale straszny problem. No poprostu wziasc i sie pociac normalnie.

Cytat: "rafaello"
eve zbyt duzy nacisk polozylo na logistyczne aspekty rozbudowujac je ponad fun ...


Mysle ze po czesci sie z toba zgodze ... jesli myslimy o tym samym.

Cytat: "rafaello"
znaczy moze byc ciekawe jak sie zrobi cos raz czy dwa ale pozniej staje sie upierdliwe.


Jak kazda gra na dluzsza mete ... Ile mozna robic to samo co nie? Troche glupi argument wg mnie.

Cytat: "rafaello"
wsiadz sheep we frighterka i przelec sie z g-q5ju do oursulaert  :D jak wykonasz taki przelot to pogadamy


Nie chce mi sie robic skilli to raz.
Dwa takim frachtowcem przewozisz niewyobrazalne masy sprzetu i towaru. WIEC COS ZA COS. Albo jeden przelot frachtowcem albo xx przelotow indusem. Proste? Proste. Freighter nie jest zabawka do wozenia dupy. Ja ci powiem tak. Wsiadz w dreda i przelec z g-q do gehi. Szybko bedziesz chcial z powrotem latac fraighterem.


*edit* Dodalem quote dla co poniektorych :P Przez was mi flaczki ostygly  :cry:

133
Cytat: "rafaello"
Cytat: "StellarSheep"
Nie zmuszalbym ich bezposrednio do pvp bo zawsze moga stworzyc sobie alians i razem sie bronic.


przeczysz sobie  :twisted:
 

sheep - problem  w tej grze jak mowisz jest zdobycie owych iskow na fun ..
ubezpieczenia sa takie ze w sumie nie bardzo sie oplaca ubezpieczac ..

ubezpieczanie hac - wlasciwie szkoda to komentowac....

i wracajac do czesci fun
nie masz racji mowiac ze fun w tej gzre to jedynie pvp
jeszcze raz zwroce ci uwage ze patrzysz pzrez swoj pryzmat
ja lubie pvm
bawi mnie to
znam takich ktorych bawi market i "mieszanie" na nim
jeszcze innych bawia posy
mnie bawi tez odkrywanie ukrytego

fun jest roznoraki
industry poszlo w strone... w pisdu
co to kufa jest !? logostyczna porazka, ekonomiczna tez
komplexy i misje zaczynaja draznic - wlazisz  - dopada cie 40 frejek z webem i scramblem - 4 bs-y naku***ja   - ok - jestem tfardki  - wytrzzymuje - koledzy maja remonte - jest komforcik... bs-y padaja... zostaje 40 frej ktrych zabicie... to porazka - lataja powyzej zasiegu sb  -wiec zapuszzcam 8 hv dron i czekam... czekam... czekam.... czekam.... czekam...
na koniec sie wkur.. bo zebranie puch bs-em to porazka - lece na nastepny etap misji
jedynie co to misje cosmos sa fajne - w koncu jakies prawdziwe wyzwanie - poza ruszaniem dzialkami trzeba ruszyc glowke - misja z labiryntem mnie rozbawila - przypuszczam ze nie bylo by mi tak do smiechu gdybym byl sam...
posy... niby sie da zarobic.. ale ilosc potrzebnego czasu i NUUUUUUUUUUdnych zajec potrzebnych do obslugi jest porazajaca

stacje (aka outposy) - LOL ja moja przygode z mmogami zaczalem od ultimy - i uwazam ze zdobycie domku powinno byc mozliwosciami bliskie zeru
a tu mozna rozpizdzic kilka posow badz postawic wiecej i &!@%# roczny wysilek duzego korpa
to ma byc fun ?
nie nie jest  - zakladajac co trzeba zrobic zeby pozyskac i postawic stacje w stosunku do tego jak relatywnie latwo mozna ja stracic ..

pvp..
no i to cos powinno byc uregulowane i to mocno
obecny system wojen jest co najmiej dziwny
piractwo jest idiotyczne - szczegolni w systemach 0.1-0.4 - stoi osiol na 150 km i wali do wszystkiego jak podejdzie (uber mastach pvp z -10 ? )
jakbym byl gamemasterem to bym wsiadl w shipa concordu i zrobil mu nalot ...
0.0  - tu powinna byc masakra  - ale komu sie chce ....
lepiej kampic na nooby i producentow na bramie w 0.4 i czuc sie uber masra pvp-er

wyobraz sobie sheep ze sa ludzie ktorzy sie swietnie bawia w eve i pvp w obecnej postaci im przeszkadza...

bookmarki....
ssaja na maxa
moje zdanie co powinno sie zrobic ????
skok na brame powinien sie konczyc 0 km od niej - bez bm-a
taki insta z  zalozenia
WTF !? zapytacie ?
otoz kilka faktow :
- skaczacych na insta i tak ciezko zlapac bez dobrze postawionego bambla
- latwiej zlapac kogos kto wlazi w warp niz z niego wylazi na insta

bable sa po to zeby jest stosowac  - jednak imho sa za duze objetosciowo w ladowni

pvp jest takie dziwne bo wiekszosc pvp-row uzywa fitow na maxa dmg a walka trwa czesto 2-3 sekundy - czasem nawet atakowany nie zdazy zareagowac...

nie ma sposobu na unikniecie walki w tej grze   chyba ze sie siedzi w noobkorpie i nie wystawia nosa poza 0.5

nigdy nie zaakceptuje piratow walacych do noobow - o ile samo pvp i piracenie moge zaakceptowac... o tyle walenie do 7 dniowych noobow  powinno odbierac skill pointy  (jako doswiadczenie)
z drugiej strony ciekawa opcja moglo by byc przejmowanie sp od wyzej uposazonych w jakis tam ilosciach ...
jako nagroda :D

zabicie producera z 500k w gunery to zadna sztuka i wyzwanie - zatluczenie nawet w grupie kolesia ktory ma 20 milionow w gunery i kupe doswiadczenia (jest po prostu lepiej wyskilowany) jest czyms dla czego sam sie interesuje pvp ...


Nie przecze samemu sobie. Powinna byc wspolpraca pomiedzy pvp a industrial. Wlasnie dlatego powinni tworzyc sobie alians. I przez obrone nie koniecznie nalezy rozumiec wsiadanie w statek i lecenie sie prac.

Ja nie twierdze ze tylko pvp jest funem. Ale pvp jest najlepszym funem.
Czego ja chce? Uwazam ze high security jest zbyt profitowe i zbyt bezpieczne. Albo niech bedzie duuuuuuuuuzo bardziej niebezpieczne i zostanie z takimi profitami jak teraz. Albo niech high security bedzie mnie dochodowe. Zreszta kiedys tak mialobyc. High security dla n00bkow i glowne zycie mialobyc w low security. Oczywiscie banda carebearow nie mogla sie z tym pogodzic wiec jest jak jest.
Czasem szlag mnie trafia ze nie ma 2 serwerow w eve. Jeden nie pvp i drugi pvp. I mozesz miec konto tylko i wylacznie na jednym. I jak wchodzisz to masz narzucone pewne zasady. Boze wszyscy byliby szczesliwi. No moze strona industrial nie bo by wreszcie spadly klapki z oczu i sie okazalo ze bez tych zlych piratow etc to wcale nie tak latwo sprzedac to wszystko ...

Insta? Byc nie powinno. Jak ci tak bardzo zalezy to miej sobie insta w high security ze se na 0km skaczesz. Low i 0.0. Wyyy!(@#*!( ... Wez se scouta. Wez sobie szybki statek. Wez sobie setup na szybkosc a nie na cargo. Graj tp. Nie? To poczuj konsekwencje do cholery jasnej. To wlasnie wy narzucacie swoimi insta styl gry. He? A nie jest tak?
Dla mnie 0.0 powinno byc kopalnia zlota. Low security powinno byc mniejsza ale nadal powinno sie robic dobre pieniadze. A high security to powinna byc bida. Ja to widze mniej wiecej tak. W 0.0 robilbym na bs`a kase powiedzmy ze 2h. W low security powiedzmy ze z 6-7. A w high powiedzmy ze 1 dzien. Taki mniej wiecej podzial. Dlaczego zly pirat leje n00ba 7 dniowego? Bo jak wlecial tam gdzie nie trzeba to niech poniesie konsekwencje. A moze to jest alt co przenosi stuff. Albo robi bmy.
Jakbym byl n00bem to bym sie tak tym nie przejmowal. Zwlaszcza ze maja DUZO latwiej niz np ja jak zaczynalem.
Mowisz o bablach ... fajnie zajebiscie ale je tylko w 0.0 moge postawic. A jak go postawie ... to po 5 minutach mam na glowie 2,3 x wiecej ludzi minimum vs my. Fajne? Nie nie fajne. Mapa smierdzi. Czas stawiania babla smierdzi. Objetosc smierdzi. Wiec nie wyskakuj z bablem bo chyba nie wiesz do konca jak to z nimi jest co?
I co z tego ze po 2 stronie jest latwiej zlapac? Masz full ladownie wcs`ow. Masz full nano. Indusy maja zajebista zwrotnosc. No fajjjjjjjjjjnie. Do tego dodam ze jest jeszcze cloak ktory w dobrych rekach tez potrafi duzo.
Do tego mamy sentry guny ktore robiaz ciebie mielonke i tak naprawde szansa na to ze kogos zlapiesz w low jest ZEROWA. I pytasz sie czemu siedza ludzie 150km od sg?:) Hahaha wlasnie dlatego. Dlatego ze w eve mozesz uciec praktycznie ZAWSZE. Chyba ze jestes wyjatkowym debilem i idiota i dasz sie zlapac. Ale to twoja i tylko twoja i wylacznie wina.
Co do unikania pvp ... to ze nie wiesz jak to sie robi to nie znaczy ze sie nie da. Bo da sie wszedzie uniknac. A wysilku to nie kosztuje praktycznie nic.
Nagroda w sp za pvp? Wtf? Dzieki nara.
Jedyna nagroda z pvp jaka powinna byc to jakis stuff z rozwalonego statku. A nie 95% stuffu leci z dymem. Bosko poprostu bosko. Jakies implanty. Pomijam ze np jesli dana osoba albo corporacja miala - z minmatar republic a ja mialem + z minmatar republic to moglbym dostawac jakas mala ilosc kasiory albo nie wiem :P Generalnie pvp powinno byc jakos oplacalne ale nie w postaci sp. Poprostu stuff powinien wypadac i tyle a nie leciec z dymem.

Tak wiec wybacz rafaello ale jakos nie moge sie z toba zgodzic.

134
Konrad nie mowie ze atm teraz tyle skacze ale jak gram to srednio dziennie robie tak z 80j. Jesli sie bawie w pvp a nawet czesto jak kupuje stuff to tez robie calkiem sporo. I czesc robie bez insta bo nie mam a nie chce mi sie robic :)
Co do ekonomii to dokladnie tak jak pisalem ( chyba? ) wczesniej. PvP jest za drogie. Albo niech statki beda tansze. Albo niech zarabianie bedzie szybsze. No i samo pvp mogloby byc w jakikolwiek sposob oplacalne.

Co do t2 to pamietam w swoim czasie ccp obiecywalo ze NIGDY nie bedzie t2 BPO. Hehe jak to przy obietnicach ccp oczywiscie oklamali po raz kolejny.
Ja to widze t2 tak.
Jest pare naprawde mocnych BPC na dany t2 przedmiot/statek ktory ma mocny me i calkiem spora ilosc runow. Oprocz tego powinien albo istniec czestszy drop BPC z mala iloscia runow i gorszym ME od agentow albo ( moim zdaniem lepsza opcja ) sklep t2 bpc gdzie mozesz sobie kupic BPC na dany przedmiot z danym me i dana iloscia runow za dana ilosc punktow r&d.
Skonczylby sie monopol t2. Rynek nie zostalby zalany az taka chora iloscia t2 jak sie ludziom wydaje. Ruszylby rynek POS`ow. Agenci R&D staliby sie naprawde oplacalni. Handel by kwitl. I nie byloby chorego monopolu t2 przez ktory dyktowana jest praktycznie cala ekonomia w tej grze.
Konrad owszem mozna robic komplexy i to jest wlasnie sposob w jaki w tej chwili zamierzam zarabiac w tej grze ... ale nie kazdy ma dostep do takich kompleksow to raz ... dwa czesto kompleksy sa juz zajete.

135
Blaster moja odpowiedz apropo bmow.
Po pierwsze masz transport shipy? MALO? CHOLERA CZEGO WIECEJ? Transport shipa jest trudno zabic. A ze zabija go kilka bs`ow ... NO ZESZ DO CHOLERY dlatego tp > freelancerka tak?
Nie chcesz zginac? Pusc scouta przed soba. Chcesz miec insta? Uzywaj 2-3 covert opow do poruszania sie "ala" insta. Team play. TEAM PLAY. Jezu jak ja choruje ze w eve nie ma tp tak naprawde ...
Eve potrzebuje mocnych zmian w mechanice i dodawania stuffu wlasnie dla druzyn dla aliansow i do 0.0 a nie do empire.
Zreszta co ja sie bede znowu rozpisywac :P
A u mnie nie ma rozgoryczenia. Jest raczej zaloba bo tak jak mowie ja gram w ta gre od dawna i widze od poczatku jakie sa zmiany ...
I tak jak mowie. Ta gra robi sie coraz bardziej drastycznie mniej grywalna.

136
Stary ja nie patrze przez moj pryzmat czy pryzmat pvp. Ja chce zmian na dobre dla wszystkich. A to ze wiekszosc tych zmian niekoniecznie sie podobalaby lamkom to tylko dlatego ze wymagalbym od nich tego zeby wreszcie zaczeli grac TP tak jak sie powinno grac w tej grze. Nie zmuszalbym ich bezposrednio do pvp bo zawsze moga stworzyc sobie alians i razem sie bronic. Moga wynajac sobie ochrone. Mogliby duzo.
Zreszta ja sie jakos specjalnie nie bede wywodzic. Gram w ta gre od jej wydania i owszem czesc zmian jesli chodzi o balans sa naprawde ok ... ale ze zmiany na zmiane ta gra robi sie coraz mniej GRYWALNA. O sorry robi sie grywalna dla agent runnerow i producentow ...
Ja naprawde nie mam nic pzreciwko jednym i drugim. Ale dla mnie wizja tej gry wygladala zawsze mniej wiecej tak.
High security. Miejsce dla noobkow gdzie sobie zyja i klepia kase. Ew dla tych ktorzy nie lubia pvp.
Low security. Najwieksza ilosc systemow. To tutaj glownie sie zyje. To tutaj zyje najwiecej producentow, bounty hunterow, piratow. Tutaj jest teamplay i odpowiednio wieksze zarobki w porownaniu do high security.
Outer regions. Tego chyba nie musze tlumaczyc. To tutaj powinno sie robic prawdziwa kase na miningu. Na npc. Na agentach.

Pomijam ze powinno byc o wiele lepszy balans w outer regionach. Stacje w stain czy w curse to pomylka. Za duzo poprostu. Stacje powinny byc bardziej sensownie rozrzucone i glownie przy regionach blisko empire. W dalszych dopiero conquerable i tylko conquerable.
Kolejna rzecz to to ze szlag mnie trafia ze na poludniu jest tyle outer regionow. Zachod to bieda imho. Wschod tez. Polnoc jest tak jak powinno byc imho.
Kolejny problem to balans w rudach z 0.0. Nie mowie ze odrazu wszedzie powinien byc bistot i arkonor, ale zaraz za empire powinnienes miec dark ochre na porzadku dziennym. Tak samo gneiss i bardzo czesto spodumain. Arkonor,bistot i crokite powinien byc tak czesto jak dzis.
Zawsze wyobrazalem sobie ze risk vs reward. Im wiecej ryzykuje tym wiecej zarabiam. Nie chcesz ryzykowac ok ale nie wymagaj wszystkiego za friko i zawsze bezpiecznie. To jest tak jak w zyciu. Kurde. Nie ryzykujesz np na gieldzie to nie zyskasz. Ofc mozesz tez stracic no ale ... to tylko gra ...
Kolejnym problemem jest robienie kasy. I tracenie jej. Za dlugo robisz i za szybko tracisz. Albo niech sie zarabia szybciej. Albo niech sie mniej traci.
Do tego przydaloby sie zeby jednak na pvp dalo sie zarobic jakies pieniadze. Nie mowie ze ma sie robic kokosy no ale tak naprawde z pvp masz tylko fun i wylacznie. Kasy na tym nie zarobisz.
Oczywiscie zaraz mi tu wyskoczycie ze mozna przez miecha siedziec i piracic czy tam "uprawiac pvp" i zarobic kokosy. Oczywiscie ze ja tez tak moge. Ale to nie jest fun. Przynajmniej nie dla mnie. A jak dla kogos jest ... to mi go szkoda. Nie bawi mnie wybieranie celow tak zeby nie mialy szans i zebym go zabijal odrazu. Ja uwielbiam adrenalinke w grach. Uwielbiam sie bic i mierzyc z drugim czlowiekiem. Nie dlatego zeby go zabic czy cos. Poprostu uwielbiam rywalizacje. Tyle ze ja jestem w stanie sie pogodzic z ryzykiem a wiekszosc graczy nie.
Chcecie insta. Miejcie sobie w high security. W low i outer regionach zdecydowane NIE.
Nie patrze przez moj pryzmat bo te zmiany dotyczylby tak samo mnie. Tez musialbym grac teamplay albo RYZYKOWAC. I to jest zajebiste. Jak ktos chce symulator koparki to niech sobie gra w inna gre. Bo jego tak naprawde to i tak nie interesuja inne aspekty tej gry. On wlatuje na belta i ryje i koniec. Drazni mnie to ze ta gra jest ograniczana z patcha na patch coraz bardziej. Coraz mniej jest grywalna. Smutne dla mnie bo uwazam ze eve ma niesamowity potencjal ktorego nie widzialem jeszcze w zadnej innej grze. Niestety moim zdaniem CCP nastawila sie za bardzo na kase i juz NIC tego nie zmieni. Ta gra upada coraz nizej i owszem tworzy sie balans etc. Ale grywalnosci nie ma. Moze te zmiany w hp cos wprowadza. Moze. Ale dalej nie ma porzadnych urzadzen do kontrolowania wlasnego systemu. Dalej sa chore lagi. Zreszta co tu duzo gadac. Moglbym tak pisac dlugo i dlugo i dlugo. O t2. O ekonomii. O wlasnie insta. O rpg. O eventach. O polityce. O rozwiazaniach w corpach. O miningu. Dlugo.
Jedyne czego nie probowalem na dluzsza mete w tej grze to jest agent running. Ok handlowac tez nie handlowalem ale znam mechanike gry wiem jak to sie robi i nie musze tego "dotykac" zeby wiedziec jak to dziala.
I ja chce zmian na lepsze wg mnie. Bo zawsze jestem wyznawca w grach multi chcesz miec wiecej zaryzykuj. Nie chcesz ryzykowac mozesz miec to samo ale musisz dluzej na to zapracowac. A tak naprawde w eve jest chyba na odwrot ...

137
Po 1 nie latam haulerem jak to napisal Acan.
Po 2 uzywam insta jak kazdy.
Po 3 odpoczatku ZAWSZE ( mozesz sie pytac kazdego ) uwazalem insta za badziewie psujace gre. Ma to wplyw na ekonomie, pvp, przyjemnosc z gry i zaludnienia.

Jakby nie bylo insta ludzie by uzywali mwd/ab. A do latania uzywaloby sie frejek ( w sensie poruszania ) z mwd ktore bardzo szybko przelatuja. Sek w tym ze nie zawsze bezpiecznie tak? ( i bardzo dobrze )
Ludzie byliby duzo bardziej rozrzuceni. Nawet w empire. Nie byloby gigantycznych aliansow bo nie byliby w stanie kontrolowac 5-6++ regionow. A jesli juz to potrzebowaliby do tego naprawde gigantycznej ilosci AKTYWNYCH ludzi.
Ekonomia bylaby jeszcze bardziej rozrzucona co wg mnie byloby duzo lepsze.
Otwarte by zostaly nowe szlaki handlowe. Oczywiscie solo hauler mialby problem ale po to sie ma corpy i corp membersow zeby tworzyc konwoje tak? Zeby cie oslaniali tak? Zeby razem wspolpracowac i miec zyski tak?
I WLASNIE TAK SOBIE TO ZAWSZE WYOBRAZALEM.
EvE jest za bardzo nastawiona na freelance. Za bardzo jest faworyzowane imho. Oczywiscie nie mowimy juz tutaj o wspolpracy na wyzszych poziomach jak aliansy ( BoB etc ). Tylko mowimy o takiej codziennosci.
Pomijam inne problemy eve ale BM`y maja OGROMNY wplyw na grywalnosc. I plakanie ze nie chce sie komus latac po 3h ... to nie lataj.
Albo zrob sobie indusa z full nano. Bedziesz zasuwal zajebiscie szybko. No coz ale nie wezmiesz tyle cargo na siebie ... ALE COS ZA COS.
No ale niestety jest innaczej i moze ta zmiana wyprowadzi eve troszke na prosta.

138
BM`y zawsze byly plaga i zawsze byly zwalone. BM`y z zalozenia nie zostaly stworzone po to zeby przyspieszac podrozowanie. Anyway imho teraz z tym clone jumpem podrozowanie na dlugie odleglosci bedzie ok. Ale cos za cos.
A co do handlu, robienia misji etc ...
To powinno byc tak ze zakladasz mwd i nara. Albo ab. ( mwd i w deadspeace powinno sie dac uzywac mwd ) Tez latam po iles jumpow dziennie i jakos moge spokojnie wyzyc bez insta.

139
Dlaczego maja nie dzialac? Proste. Bo nie bedziesz mogl robic bm`a w poblizu obiektu? Muka?
Yeah nareszcie bedzie spokoj. Nareszcie podrozowanie bedzie mialo znaczenie w tej grze, bo poki co to jest to zalosciwe. Jak dla mnie przelecenie z poludnia na polnoc powinno trwac x godzin. A tak naprawde to i dluzej.

140
Dyskusje ogólne / ...to make women in the game more visible
« dnia: Listopad 03, 2005, 11:16:59 »
Pewnie ze walne wykladzik hehe a co zazdroscisz? :D

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 8