Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: staxu w Wrzesień 28, 2011, 14:22:24

Tytuł: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: staxu w Wrzesień 28, 2011, 14:22:24
Witam

Czy podwyższanie wartości Material lvl i Productivity lvl w BPO ma jakieś dodatnie efekty przy inwencji??
Nie wiem czy tracić czas i iski na research jak i tak chcę tylko zrobić inwencję a wiem, że podczas udanej inwencji wartości material lvl i produktivity  są obniżane, zeby przypadkiem za łatwo i za dobrze nie było.

Pozdrawiam
Staxu
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Minna Hinata w Wrzesień 28, 2011, 14:33:40
Inwencje robisz z kopii i nieważne jakie jest ME i PE. Podczas inwencji liczone są one na zero. Odpowiednimi decryptorami możesz zwiększać te wartości.

Podstawowa inwencja daje ci tech 2 BPC: 1 run ME -4 PE -4
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 28, 2011, 18:49:18
Podstawowa inwencja daje ci tech 2 BPC: 1 run ME -4 PE -4

No niezupełnie, ilosc bazowa runow zalezy od tego co sie inventuje np. moduly maja 10, banki maja 5 a shipy maja 1
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 28, 2011, 19:21:27
Moduły w liczbie 10 dostajesz z max run bpc, jak weźmiesz niepełne to dostaniesz ilość run zalezną od wzoru.
Ponadto warto zaznaczyć ze niektóre graty (głównie amunicja) jest robione w wiecej niż jednej sztuce na run
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 28, 2011, 23:56:26
Moduły w liczbie 10 dostajesz z max run bpc, jak weźmiesz niepełne to dostaniesz ilość run zalezną od wzoru.
No ale inventowanie bpc modulow z niepelnego bpc to glupota, bo nie przynosi zadnych korzysci, ani taniej ani szybciej ani o lepszych parametrach a koszt invencji taki sam
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Minna Hinata w Wrzesień 29, 2011, 01:30:36
Pardon, zapomniałem o modułach które są w pełnym bpc w więcej niż jednej sztuce, mea culpa  :P
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 29, 2011, 08:31:31
Cytuj
No ale inventowanie bpc modulow z niepelnego bpc to glupota, bo nie przynosi zadnych korzysci, ani taniej ani szybciej ani o lepszych parametrach a koszt invencji taki sam
Dla nas to oczywiste, dla kogoś kto dopiero zaczyna się w to bawić nie i dlatego należy o takich rzeczach pamiętać udzielając odpowiedzi 8)
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 29, 2011, 09:20:32
W sumie racja :)
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: staxu w Październik 03, 2011, 18:16:03
Witam

Dzięki za odpowiedzi i postawę kolegi Doom'a, noob garden to noob garden.
Rezygnuję więc z Productivity lvl i jade samo Meterial lvl, przyda sie przy produkcji wyrobu bazowego do invencji, zawsze lepiej wypłodzić samemu Stabbera niż kupować, czas jest bo skille do inwencji.......
Tutaj nasuwa mi się kolejne pytanie. Do inwencji np Matarskich shipów potrzebne są

Mechanical Enginering
Minmatar starship Enginering
Minmatar Ecryption Methods

to jest minimum byle zacząć tracić kase (jeśli ma sie te skille lvl1-2), ale.....są też skille podrzędne (czyli te które są potrzebne do wyskillowania np Minmatar Encryption Methods) np

Hacking lvl2
Electronic Upgrade lvl3

Pytanie jest następujące, czy podwyższenie poziomu skilli podrzędnych np Hacking na lvl5 podniesie efektywność i prawdopodobieństwo inwencji?? Czy też "system" bierze pod uwagę tylko te podstawowe??
ME
MSE
MEM

Pozdrawiam
Staxu
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Październik 03, 2011, 18:28:06
Pytanie jest następujące, czy podwyższenie poziomu skilli podrzędnych np Hacking na lvl5 podniesie efektywność

Nie.

http://www.eve-guides.com/invention/decryptors.php
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 03, 2011, 18:37:26
http://games.chruker.dk/eve_online/invention_chance.php
generalnie polecam cały ten portal:
http://games.chruker.dk/eve_online/
dużo ciekawych informacji
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Październik 03, 2011, 19:50:20
O to i ja sie podlacze, ma ktos bookmarka takiego site'u co pokazywal w tabelce jak wyglada oszczednosc matsow/czasu na kazdym bpo pamietam ze jak sie wybralo BPO to byl tam guzik Calculate ME & PL, wybieralo sie skille i byla tabelka dla ME z minsami jako kolumny i poziomem jako wiersze i na przecieciu bylo widac ile zuzywa danego minsa na danym poziomie, dla PL poprostu byla tabelka z czasem produkcji dla danego poziomu PL. A nie moge cos wyguglac bo chcialem obejrzec te passive targetery ;)
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: eloelo w Październik 03, 2011, 20:23:24
EVEHQ
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 03, 2011, 20:40:33
A próbowałeś eve mona uzyć?
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: staxu w Październik 03, 2011, 20:58:38
O fajne linki. Widzę , że przy invencji ship'ów od cruisa zaczyna się loteria, nawet przy skillach lvl5. O decryptorach dowiedziałem się przez przypadek na RADAROWYCH anomalkach, ale w powodzeniu ten najdroższy ma kolosalną różnicę, jeszcze takiego nie widziałem, poza tym, lipa straszna wychodzi z Material Lvl!!! Jak tu żyć?? ehh, pozostaje też kwestia bazowego elementu, przy shipach to lvl0 czy lvl1??
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 03, 2011, 21:03:23
Przy shipach nie uzywaj komponentu do inwencji. Statek t1 w inwencji ma meta 0.
Do tej pory moje rozbawienie budzi rozowa z memberem jednego ze znanych pirackich korpów który przyszedł do mnie po radę co robi źle z inwentami że mu tak drogo wychodzi. Okazało się że "troche" dopłacił ładując do invencji Redymera gedony, bo ktoś mu powiedzial ze jak sie któryś item t1 wrzuci do inwenta to lepsza szansa ;) ;D
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: staxu w Październik 03, 2011, 21:25:45
Do teraz też tak myślałem :(
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Październik 04, 2011, 08:31:35
Rezygnuję więc z Productivity lvl i jade samo Meterial lvl, przyda sie przy produkcji wyrobu bazowego do invencji, zawsze lepiej wypłodzić samemu Stabbera niż kupować, czas jest bo skille do inwencji.......
Troszkę na wyrost rezygnujesz. Dla shipów które i tak robisz w niewielkich ilościach PE>5 nie ma absolutnie żadnego uzasadnienia. W przypadku modułów jednak ma to większy sens. Jednak najważniejsze jest PE przy produkcji amunicji. Tych robi się dużo i w dużych ilościach, więc oszczędności rzędu minut na runie zaczynają mieć znaczenie.
Z drugiej strony jeśli zamierzasz sprzedawać BPC to ludzie nie patrzą na to czy coś ma sens tylko na to jakie ma parametry. Oszczędności na oszlifowanych BPC mogą wyciągnąć max 10% (zarówno ME jak i PE), z czego najwięcej zyskuje się na kilku/kilkunastu pierwszych poziomach. Wynika to z faktu, że oszczędność na wykresie przyjmuje postać krzywej dążącej do zera. Dalej... czasem warto policzyć co się bardziej opłaca, czy poświęcić czas i kilkaset tysięcy ISK by zaoszczędzić nawet 1%. W sytuacji gdy zysk 1% oznacza oszczędność rzędu kilku tysięcy ISK, sam przyznasz, że nie ma to większego sensu.
No i poza tym warto wiedzieć, że jak się ma POS z labami, to zawsze lepiej mieć zapełnione sloty niż puste. Nawet jeśli miałyby szlifować bezsensowne poziomy ME i PE.  ;)
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: eloelo w Październik 12, 2011, 16:30:44
Ja mogę dodac ze ponoć ze statkami jest mniej roboty i mniej kasy na dzień/ godzinę
Z itemami T2 wiecej zachodu i kasy . Na najlepszych modułkach da sie wyciagnąć 200mln dziennie z jednego chara
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 12, 2011, 16:37:36
Mniej roboty ze statkami? Waść kpisz sobie, albo nie chcesz na nich zarabiać
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: eloelo w Październik 12, 2011, 17:55:19
Mniej roboty ze statkami? Waść kpisz sobie, albo nie chcesz na nich zarabiać
Dokładniej to chce zarabiać a nie zapieprzac :P
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 12, 2011, 18:03:12
To albo bedziesz zarabila na statkach z 5% ich ceny rynkowej, albo bedziesz ostro zapindalał.
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Październik 12, 2011, 22:43:02
Z itemami T2 wiecej zachodu i kasy . Na najlepszych modułkach da sie wyciagnąć 200mln dziennie z jednego chara
Hahahahahahaha powodzenia
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: eloelo w Październik 12, 2011, 23:34:37
Hahahahahahaha powodzenia
Sie pisze pogratulować albo pieprzysz głupoty [ bo pewnie ty tego nie ogarniasz i nie wyrabiasz tyle na 10 slotów ]
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 12, 2011, 23:42:05
Wiesz co to znaczy mieć 200kk zarobku dziennie? To znaczy ze schodzi Ci z marketu towaru za jakieś 400 do 800kk w zależności od tego jaki zysk jest z produkcji. Zakładając że item stoi po 1kk oznacza to 400-800 temów dziennie które schodzą z marketu, podczas gdy produkcja około 100 sztuk przeciętnego t2 modułu (samo składanie) to zajęte sloty przez mniej więcej 5 dni. Pomijam spekulacje typu wystawienie ordera w staging point floty która siedzi tam od kilku dni i codziennie skacze w walke w której ponosi takie straty że Ci te moduły sciąga z marketu

Podsumowując - ktoś Ci bajek naopowiadał
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: eloelo w Październik 13, 2011, 00:36:40
Cholera miałem iść spać ale za Twoje pobłażanie moim wygłupom postaram sie jakoś to wytłumaczyć :P
Nie pamietam co znaczy zarobić 200 kk dziennie bo by mnie chyba szlak trafił [ ja wyraźnie napisałem że taki mam rekord na jednym charze czyli 10 slotach ]- juz bym wolał klepać misje milicyjne [ kolega wyciaga 1 bln dziennie]
Na innych charach niestety jest dużo mniej bo właśnie chłonność rynku jest ograniczona
Standardowo żeby zarobić 200mln trzeba opchnąć 2 bln towaru - zazwyczaj jest 10% zysku z takich operacji
Itemy kosztują tyle co powinny są tańsze i droższe ... Produkcja 100 szt [ składanie modułu T2 ] Trwa okolo doby [kilka do 40h ] na 10 slotach [ POS] - Jest to mało opłacalne ale ciągnę to bo mam do tego słabość i mile wspominam czasy za nooba :P
Handlując w null podczas wojny przerabiałem 2-3 bln isk w towarze dziennie na jednym charze w jednej stacji - marża od 10-50 % sami se policzcie
Jeśli to sa bajki to ja je opowiadam - byłem z kolegą na misjach milicyjnych i też to widziałem na własne oczy jak trzepie iski
Wydaje mi sie że gracze ze starszym stażem weszli już w jakis schemat i nie wyobrażaja sobie możliwości zarobku takiej kasy bo nie szukają nowych możliwości ..
Ta gra dlatego jest tak zajebista ze najczęstszym ograniczeniem jest nasza wyobraźnia - tu można robić wszystko .Gra promuje graczy aktywnych i pomysłowych - wy to powinniście zrozumieć na przykładzie pvp
Ktoś może długo grac [ znać sie na pvp chyba ze tylko latał w blobach ] i nagle da sie zrobić w ciula młodszemu charowi bo ten mial gorsze skile ale lepszy pomysł  i wykonanie
Wielu nie uwierzy ale to juz ich problem , zazwyczaj zawsze czas pokazuje kto miał rację .
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 13, 2011, 08:25:15
Hmm pomyliłem moduły z amunicją w czasie skladania, ale i tak standard dla modułów large z pe -4 to około 3 dni, zakładając najwyższe koszta i najmniejszy zysk. Masz z konta 100 sztuk modułów co 3 dni. Jak chcesz na tym zrobić obrut jak pisałeś pod 2 miliardy isków dzienie pojęcia nie mam.
Wiem natomiast jedno pierdolisz w temacie dla nwebie o metodach zarabiania do których niezbędny jest kapitał, skile i układy niedostępne dla przeciętnego gracza przez cirka pierwszy rok gry.
Chyba czas przychylić ucha do kilku raportów i próśb odnośnie Ciebie....
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Październik 13, 2011, 10:18:57
EVE znam wystarczająco długo i równie wystarczająco długo zajmuję się w EVE produkcją i handlem by powiedzieć, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
Nie pamietam co znaczy zarobić 200 kk dziennie bo by mnie chyba szlak trafił [ ja wyraźnie napisałem że taki mam rekord na jednym charze czyli 10 slotach ]- juz bym wolał klepać misje milicyjne [ kolega wyciaga 1 bln dziennie]
Na handlu, misji ? 200mln Zarobić w 1 dzień to żaden problem, ale tak jak już napisał Mando:
(...) niezbędny jest kapitał, skile i układy niedostępne dla przeciętnego gracza przez cirka pierwszy rok gry.
Do tego dodam doświadczenie.

Handlując w null podczas wojny przerabiałem 2-3 bln isk w towarze dziennie na jednym charze w jednej stacji - marża od 10-50 % sami se policzcie
Marża 10% oznacza około 11% zysku za każdy zainwestowany ISK, marża 50% oznacza zysk równy poniesionym KOSZTOM (100%) !
Zapewniam Cię, że poza pewnymi wyjątkami marża na poziomie 50% jest praktycznie w tej chwili nieosiągalna. Przyczyn jest kilka, ale główna leży w tym, że ilość pośredników wzrosła (a każdy z nich chce zarobić parę %), oraz wprowadzono inwencję. Największa zmiana jest właśnie przez inwencję, bo jeśli w jakimś zakresie zaczyna zarobek rosnąć poza kilkanaście % to ludzie się na to "rzucają", w efekcie konkurencja powoduje spadek zarobku.
Teraz by na produkcji zarabiać sensownie trzeba mieć sieć sprzedawców, bo samemu latanie z produkcją po regionach powoduje, że tracisz sporo czasu zamiast przeznaczać go na PVP, albo na inne formy zarabiania.

Wyjątki dla produkcji o jakich wspominałem, to nowo wprowadzane itemy/shipy. Zazwyczaj pierwsze wyprodukowane egzemplarze osiągają spory zysk, ale szybko się to wyrównuje.
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 13, 2011, 10:29:57
Cytuj
Wyjątki dla produkcji o jakich wspominałem, to nowo wprowadzane itemy/shipy. Zazwyczaj pierwsze wyprodukowane egzemplarze osiągają spory zysk, ale szybko się to wyrównuje.
Np salvagery t2, były za chorą kase przez pierwszy tydzień od wprowadzenia. Póxniej na tyle duzo producentów zakonczyło produkcję że cena spadła na pysk tak że wręcz nagle produkcja tego okazala się stratna
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Październik 13, 2011, 10:35:03
Posiadanie BPO na T2 nie gwarantuje marży na poziomie 50%, ułatwia dążenie do tego celu (odpadają koszty inwencji i ujemnego ME), ale nie gwarantuje  >:D
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: staxu w Październik 13, 2011, 13:49:12
Ludzie, to nie miał być kontrowersyjny post .... hehe

Pytanie z innej beczki, potrzebuję do produkcji ALLOYED TRITANIUM BAR....DUŻO wiem ze odzysukę z angelowych wraków, ale na pewno nie DUŻO, tylko kilkanaście sztuk na około 30wraków z BS'ów, czy jedyna inna opcja to sygnatury MAGNETOMETRIC?? w hi sec za dużo ich nie ma a w low sec....wiadomo jak to jest jak sie lata solo.

Pozdrawiam
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: eloelo w Październik 13, 2011, 14:03:29
Hmm pomyliłem moduły z amunicją w czasie skladania, ale i tak standard dla modułów large z pe -4 to około 3 dni, zakładając najwyższe koszta i najmniejszy zysk. Masz z konta 100 sztuk modułów co 3 dni. Jak chcesz na tym zrobić obrut jak pisałeś pod 2 miliardy isków dzienie pojęcia nie mam.
Wiem natomiast jedno pierdolisz w temacie dla nwebie o metodach zarabiania do których niezbędny jest kapitał, skile i układy niedostępne dla przeciętnego gracza przez cirka pierwszy rok gry.
Chyba czas przychylić ucha do kilku raportów i próśb odnośnie Ciebie....
Ciężko od was sie uwolnić hehe
Wiesz jak pomyliłeś moduły z ammo to może tez pomyliłeś produkcje na stacji z produkcją na posie ..
Doobra może ja sie pomyliłem , może źle zliczyłem zera , moze za dużo pierdole dla nowych na podstawie własnych doswiadczeń [ nigdy nie płaciłem real kasą za tą grę - pierwszy bilion zarobiłem w pierwszym miesiacu ale pewnie to nie pasuje do waszego schematu starego wyjadacza ] 
Co do tych prośb to jedno mnie ciekawi ... o co oni Cię proszą hehe
Uważasz ze jak jakis zapaleniec gra codziennie po kilkanascie godzin to po 2 latach wie mniej niż taki stary kilkuletni char co sie loguje od niedzieli i wiekszośc czas spędza na forum?
No dobra możliwe .
EVE znam wystarczająco długo i równie wystarczająco długo zajmuję się w EVE produkcją i handlem by powiedzieć, że nie masz pojęcia o czym piszesz.
Nie gram tak długo pewnie jak TY ale cos tam sobie skrobe i mogę zaryzykować stwierdzenie ze kaleczysz handel i produkcję skoro masz pojecie o czym piszesz i Ci nie wychodzi .
Marża 10% oznacza około 11% zysku za każdy zainwestowany ISK, marża 50% oznacza zysk równy poniesionym KOSZTOM (100%) !
Zapewniam Cię, że poza pewnymi wyjątkami marża na poziomie 50% jest praktycznie w tej chwili nieosiągalna.
Postaram się twoją teorię obalić praktyką ...
Niektórzy wiedzą że byłem 2 miechy w null w sojuszu -A- nasz punkt zborny był w GE-8
Nie wiem czy mogę wkleić screeny z handlu żeby znowu nie podpaść temu powyżej :P ale policzmy
Jak się laliśmy flotami haców i gedonów to trimarki szybko się zużywały - w Jita są po 12 mln w Ge od 15-17 mln
Cap Bostery 800 czasami chodziły po 10 k - 400% narzutu - przelicz ile to jest marży bo coś znowu pomyle 
Wszelkie wkłady do computer coś tam od 50 - 100k nawet nie wiem ile kosztują :P
Implanty +3 w jita 6-7 mln w Ge 11-14mln
Wybaczcie ale nie moge wszystkiego wytłumaczyć dokładniej bo bym za duzo mógł stracić ale na samych impach dało rade wyżyć jakoś [dzienna sprzedaż 10-20 szt z rodzaju]
Na +4 kasa wieksza ale mniejszy zysk - pewnie sie do tego przyczepisz i dasz wykładnie
Na temat produkcji juz pisałem - większość jest mało opłacalna ale zdażają się wisienki , to że wy ich nie znaleźliście nie znaczy ze ich nie ma .
Posiadanie BPO T2 jest zajebiste ale kupno takiego to głupota - żeby się zwrócił koszt to trzeba ciągle naginać przez kilka lat
Zazwyczaj i tak się da wyprodukować kilka, kilkanaście szt dziennie [ kopiować je jest bez sensu ] a zapotrzebowanie w JIta liczy sie zazwyczaj w tysiacach
Pisałem juz wcześniej ze ta gra promuje graczy [ nie forumowiczów ] aktywnych i pomysłowych więc wypi.... do roboty albo szuuukać szuuukać
Wybaczcie mi jeśli byłem zbyt wulgarny bądź bezpośredni ale własnie skończyły mi sie fajki a stara sie spuźnia z zakupami
Jak cos nie pasi to puki będę mógł chętnie naprowadzę każdą zbłąkaną owieczkę płci meskiej :P
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 13, 2011, 14:20:50
Cytuj
Ciężko od was sie uwolnić hehe
Wiesz jak pomyliłeś moduły z ammo to może tez pomyliłeś produkcje na stacji z produkcją na posie ..
Doobra może ja sie pomyliłem , może źle zliczyłem zera , moze za dużo pierdole dla nowych na podstawie własnych doswiadczeń [ nigdy nie płaciłem real kasą za tą grę - pierwszy bilon zarobiłem w pierwszym miesiacu ale pewnie to nie pasuje do waszego schematu starego wyjadacza ] 
Co do tych prośb to jedno mnie ciekawi ... o co oni Cię proszą hehe
Uważasz ze jak jakis zapaleniec gra codziennie po kilkanascie godzin to po 2 latach wie mniej niż taki stary kilkuletni char co sie loguje od niedzieli i wiekszośc czas spędza na forum?
No dobra możliwe .
Właśnie zanim napisałem poprzedniego posta upewniłem się co do paru rzeczy. Moduły produkują się krócej niż amunicja (mówimy o wyinwentowanych max run bpc), ale i tak jest to liczone w dniach. Pos skraca proces składania modułu o około 16-18%. A żeby tak produkować nalerzy mieć skile które sie odpowiednio długo robią, kasę na materiały i dostęp do posa lub kase na posa i jego utrzymanie.
Cytuj
Postaram się twoją teorię obalić praktyką ...
Niektórzy wiedzą że byłem 2 miechy w null w sojuszu -A- nasz punkt zborny był w GE-8
Nie wiem czy mogę wkleić screeny z handlu żeby znowu nie podpaść temu powyżej  ale policzmy
Jak się laliśmy flotami haców i gedonów to trimarki szybko się zużywały - w Jita są po 12 mln w Ge od 15-17 mln
Cap Bostery 800 czasami chodziły po 10 k - 400% narzutu - przelicz ile to jest marży bo coś znowu pomyle 
Wszelkie wkłady do computer coś tam od 50 - 100k nawet nie wiem ile kosztują
Implanty +3 w jita 6-7 mln w Ge 11-14mln
Wybaczcie ale nie moge wszystkiego wytłumaczyć dokładniej bo bym za duzo mógł stracić ale na samych impach dało rade wyżyć jakoś [dzienna sprzedaż 10-20 szt z rodzaju]
Na +4 kasa wieksza ale mniejszy zysk - pewnie sie do tego przyczepisz i dasz wykładnie
Na temat produkcji juz pisałem - większość jest mało opłacalna ale zdażają się wisienki , to że wy ich nie znaleźliście nie znaczy ze ich nie ma .
Posiadanie BPO T2 jest zajebiste ale kupno takiego to głupota - żeby się zwrócił koszt to trzeba ciągle naginać przez kilka lat
Zazwyczaj i tak się da wyprodukować kilka, kilkanaście szt dziennie [ kopiować je jest bez sensu ] a zapotrzebowanie w JIta liczy sie zazwyczaj w tysiacach
Pisałem juz wcześniej ze ta gra promuje graczy [ nie forumowiczów ] aktywnych i pomysłowych więc wypi.... do roboty albo szuuukać szuuukać
Wybaczcie mi jeśli byłem zbyt wulgarny bądź bezpośredni ale własnie skończyły mi sie fajki a stara sie spuźnia z zakupami
Jak cos nie pasi to puki będę mógł chętnie naprowadzę każdą zbłąkaną owieczkę płci meskiej
Hmmm
członkostwo dużego sujuszu z null...
kasa do inwestowania w towar z jita
organizacja, lub samodzielny transport odporny na kampy i tp
przeciwnik uprzejmy podejmować walkę oraz fc dający walke i ponoszący straty...

Faktycznie dostęp do tego ma każdy początkujący gracz...

Ostatnie ostrzeżenie z mojej strony, potem do niechęci z mojej strony dojdzie Ci na głowę jeszcze zazdrość kilku weteranów tego forum za to ze to tobie poświęcam całą uwagę a ich przestałem ganiać...
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Październik 13, 2011, 14:45:00
(...)stara sie spuźnia z zakupami(...)
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Październik 13, 2011, 14:50:09
No dobra możliwe .Nie gram tak długo pewnie jak TY ale cos tam sobie skrobe i mogę zaryzykować stwierdzenie ze kaleczysz handel i produkcję skoro masz pojecie o czym piszesz i Ci nie wychodzi .
A tak napisałem ? Poproszę o cytat.

Cap Bostery 800 czasami chodziły po 10 k - 400% narzutu - przelicz ile to jest marży bo coś znowu pomyle 
Upewnijmy się - sprzedawałeś po 40k, czy po 50k ? ILE takich sprzedałeś, a ile kupowałeś po 10k, ile sprzedawałeś po 11k ?
Ile kosztował Cię transport (wlicz wtopione shipy) ? Jakie masz skille w trade ?

Na +4 kasa wieksza ale mniejszy zysk - pewnie sie do tego przyczepisz i dasz wykładnie
Po co ? Każdy rozsądny zrozumie, co mu się bardziej opłaca, czy zarobić mniej per jednostka, ale nie kisić kapitału, czy zarobić więcej jednostkowo, ale czekać dłużej na zwrot z inwestycji. Polecam zapoznać się z pojęciami ROI i cashflow.

Posiadanie BPO T2 jest zajebiste ale kupno takiego to głupota - żeby się zwrócił koszt to trzeba ciągle naginać przez kilka lat
Buhahaha... rozumiem, że to BPO Ci się zużywa i dlatego potrzebujesz żeby na sprzedaży T2 z BPO zwrócił się koszt zakupu BPO. O stracie/zysku możesz powiedzieć dopiero jak będziesz SPRZEDAWAĆ to BPO. Wszystko co z niego wyprodukujesz będzie zyskiem (oczywiście po odliczeniu kosztów produkcji/szlifowania/transportu itd).
Ale przecież Ty o tym wiesz, prawda ? Próbujesz jedynie sprawdzić moje "niedzielne" doświadczenie...  :P

Zazwyczaj i tak się da wyprodukować kilka, kilkanaście szt dziennie [ kopiować je jest bez sensu ] a zapotrzebowanie w JIta liczy sie zazwyczaj w tysiacach
Sprawdź zanim napiszesz kolejną odkrywczą prawdę. Zupełnie inne ilości wychodzą przy produkcji amo, dronek, modułów i statków. Dla każdej z tych kategorii jest zupełnie inny popyt, w dodatku zróżnicowany regionalnie. W Jita popyt również nie jest stały.
Handel to niekoniecznie potrzeba produkcji.

Pisałem juz wcześniej ze ta gra promuje graczy [ nie forumowiczów ] aktywnych i pomysłowych więc wypi.... do roboty albo szuuukać szuuukać
Wybaczcie mi jeśli byłem zbyt wulgarny bądź bezpośredni ale własnie skończyły mi sie fajki a stara sie spuźnia z zakupami
Jak cos nie pasi to puki będę mógł chętnie naprowadzę każdą zbłąkaną owieczkę płci meskiej :P
A SJP jest tam -> (http://sjp.pwn.pl/)
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Yurioni w Październik 13, 2011, 14:51:53

to to pisze w taki sposob, ze zastanawiam sie czy przypadkiem nie powinno byc tam stary
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: staxu w Październik 13, 2011, 14:55:14
Czy ktoś odpowie na moje pytanie dotyczące alloyed tritanium bar czy Noob garden to złe miejsce na takie durne pytania?? Panowie bo sprawdzając czy ktoś mi odpowiedział wtopie shipa :(
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Październik 13, 2011, 15:14:27
Czy ktoś odpowie na moje pytanie dotyczące alloyed tritanium bar czy Noob garden to złe miejsce na takie durne pytania?? Panowie bo sprawdzając czy ktoś mi odpowiedział wtopie shipa :(
Sprawdzałeś market?
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: staxu w Październik 13, 2011, 15:31:41
Kurde a miałem napisać że zdaje sobie sprawę z istnienia marketu...
To może zna ktoś jakiś dobry patent na zdobywanie tego produktu poza kupowaniem i mizernym odzyskiwaniem z wraków, to może jakiś patent na sygnatury magnetometric?? jakiś hi sec??
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 13, 2011, 15:39:39
Czy ktoś odpowie na moje pytanie dotyczące alloyed tritanium bar czy Noob garden to złe miejsce na takie durne pytania?? Panowie bo sprawdzając czy ktoś mi odpowiedział wtopie shipa :(
Sorry umknął mi Twój post. Niestety masz pecha i nie za bardzo masz wyjście. Jak sam sprawdziłeś  recykling wraków to dość kaprysne źródło, skanowalne saity również są upierdliwe, albo nie ma ich wcale albo jak juz jakis znajdziesz to zgodnie z prawami merphego zwali Ci sie do systemu jakieś stado ludojadów głodne akurat na Ciebie. Pozostaje market w dwóch opcjach:
- kupujesz z sell ordera i płacisz ile chcą (ewentualnie zagadujesz okolicznych misjonarzy i robisz z siebie ich odbiorcę)
- kupujesz przez bay order - płacisz ile chcesz, ale niekoniecznie ludzie się skuszą lub będzie to krótkie.

Jest jeszcze niby opcja na bezczela ale do jej wykonania nalerzy być naprawdę fartownym sukinsynem - lecisz gdzieś gdzie sie biją, czekasz aż ktos komuś hotdropnie capitale i supercapitale i salwagujesz pole walki :P
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: staxu w Październik 13, 2011, 15:43:58
Dzięki Doom;) wiedziałem, że od Ciebie uzyskam normalną odpowiedź.

NIe wiem czy dał bym rade jako Ninja pirat, musze pl corpa znaleźć jakiegoś koło rens, ogólnie nie boję sie wtapiania shipów ale capitale i supercapitale....to chyba tylko nool a tam sie nie zapuszczam, zobaczymy z tym buy orterem narazie.
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Październik 13, 2011, 15:54:46
Zadekuj się gdzieś koło nas. Goonsi i Razorzy latają głownie Hurricanami, więc codziennie jest świeża dostawa. :)
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: staxu w Październik 13, 2011, 16:05:08
MonaX a prowadzicie może nabór?? 
2) gdzie siedzicie dokładnie??
3) czy macie obowiązkowe CTA??
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Październik 13, 2011, 16:19:03
MonaX a prowadzicie może nabór?? 

Tak, ale obawiam się, że cię nie przyjmą. Pr0 PVP i te sprawy.

2) gdzie siedzicie dokładnie??

W Tribute o rzut tytanem od Venal (region NPC) i Pure Blind.

3) czy macie obowiązkowe CTA??

Codziennie.
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: staxu w Październik 13, 2011, 16:30:13
Obowiazkowe CTA, to ja też nie chce, i tak w realnym świecie musze robić co ktoś mi każe, w eve chce być wolny jak szpadelek i zmieniać zajęcia jak mi się znudzi, czasem jak dostane ostro w dupkę i wtopie co nie co, zajmuję sie na jakiś czas kopaniem ;) a jak jakiś koleś by mi powiedział, nie możesz kopać bo jest CTA.... nie to nie dla mnie;)
 Szukam corpa bez zobowiązań, jak ktoś chce roam to sie organizuje, choćby w 3 osoby, jak nie to nie, jak chcesz kopać bo masz zły dzień to kopiesz i nikt Ci d..py nie zawraca.
Ale rozumiem, że kazdy ma inne upodobania i szanuję to.
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Październik 13, 2011, 16:46:23
@eloelo mowisz o anomaliach rynku gdzie faktycznie mozna tak zarobic, ale to nie z produkcji tylko z market pvp a to spora roznica.


Aczkolwiek podlacze sie ze swoim pytaniem:
Czy ktos wie gdzie mozna (czyt. z kim gadac) znalesc dostawcow w ilosciach hurtowych minsow (od trita do morphite), moon and planet goo. Ewentualnie jesli na centrali sa tacy dostawcy to PM.
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: eloelo w Październik 13, 2011, 17:42:30
Właśnie zanim napisałem poprzedniego posta upewniłem się co do paru rzeczy. Moduły produkują się krócej niż amunicja (mówimy o wyinwentowanych max run bpc), ale i tak jest to liczone w dniach. Pos skraca proces składania modułu o około 16-18%. A żeby tak produkować nalerzy mieć skile które sie odpowiednio długo robią, kasę na materiały i dostęp do posa lub kase na posa i jego utrzymanie.
To słabiutko Ci wyszło to upewnianie .
Pos nic nie skraca ,to equipment assembly array skraca produkcję o 25 % i jest to stała
Skile między produkcja na stacji a posem różnią sie tylko o anchoring lvl 3 chyba [ do postawienia posa]
nie wiedziałem ze sie skilują " odpowiedzio długo " pewnie jakieś 9 h razem
Kasa na materiały podejrzewam że jest też niezbędna  przy produkcji na stacji ..
Ja tam nie wiem wiele ale :
Wiem natomiast jedno pierdolisz w temacie dla nwebie o metodach zarabiania do których niezbędny jest kapitał, skile i układy niedostępne dla przeciętnego gracza przez cirka pierwszy rok gry.
Jak można to ja jeszcze bym dodał że naciagasz nowych graczy na niepotrzebne skilowanie i wykręcasz fakty aby ich zniechęcić
Jeśli źle zrozumiałeś moje intencje to spieszę wyjasnić że go namawiam na znalezienie itemu rzadkiego którego nie tłucze setki starych wyg co wszystko wiedza i na chama próbują go zmusić do 10 % marży
A przykład który mu podałem należy rozumieć jako górny pułap możliwości [ fizycznych i dla niektórych psychicznych ]
Hmmm
członkostwo dużego sujuszu z null...
kasa do inwestowania w towar z jita
organizacja, lub samodzielny transport odporny na kampy i tp
przeciwnik uprzejmy podejmować walkę oraz fc dający walke i ponoszący straty...

Faktycznie dostęp do tego ma każdy początkujący gracz...
A co ma piernik do wiatraka ? Wjebałeś sie miedzy wódke a zakąskę jak pokazywałem Dormio ze można mieć marże 50% i niezły obrót na jego kategoryczne NIEMOŻLIWE przy konkurencji i gdy kazdy to widzi
a nowemu koledze też sie przyda - będzie wiedzial gdzie sie najwiecej zarabia..
Ostatnie ostrzeżenie z mojej strony, potem do niechęci z mojej strony dojdzie Ci na głowę jeszcze zazdrość kilku weteranów tego forum za to ze to tobie poświęcam całą uwagę a ich przestałem ganiać...

Bo co ? zbanujesz mnie i pokasujesz posty? bo wykazuje ze nie masz pojęcia o produkcji i nie zgadzam sie z tobą?

Do Dormio :P
Cap boster 800 kosztuje 2,5- 3 k - sprzedawali po 10 k najwiekszy sell order tez mial 10k szt dziwie sie ze taki doswiadczony handlowiec nie zna cen bazowych lub z Jita i obawiam sie ze dalej nie bedziesz czegos wiedział
Po co ? Każdy rozsądny zrozumie, co mu się bardziej opłaca, czy zarobić mniej per jednostka, ale nie kisić kapitału, czy zarobić więcej jednostkowo, ale czekać dłużej na zwrot z inwestycji. Polecam zapoznać się z pojęciami ROI i cashflow.
No ja tego nie rozumiem -czyli ty radzisz nowym graczom kupić BPO T2 za kilka - kilkanaście Bln i potem na spokojnie sobie produkować ?
To ile oni na tym zarobią bez kosztów invencji i strat w minsach ? chcesz policzyc?
Zajebisty pomysł dla newbie...
Handel to niekoniecznie potrzeba produkcji.
Nie możliwe , to jak produkujesz 500 itemów dziennie to co z nimi potem robisz ? rozdajesz czy chomikujesz w skarpecie? no chyba ze to wszystko na własny użytek to przepraszam .

Cześć Dark :P
@eloelo mowisz o anomaliach rynku gdzie faktycznie mozna tak zarobic, ale to nie z produkcji tylko z market pvp a to spora roznica.

1 cieszę się ze się ze mną w koncu zgadzasz i da sie osiagnąć 50% marży .
 Dormio w to nadal nie wierzy ze da się sprzedawac coś z taką marza mimo licznej konkurencji , złych wiatrów , kamp strat statków i czegoś tam jeszcze ale nie zrozumiałem czego
2 żeby wykazać wam takie zyski z produkcja musiałbym wam podać taki item a to jest malo realne dopóki mi sie gra nie znudzi wiec pozwalam dalej bić pianę .. może kiedyś ja napisze jakiś poradnik
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Październik 13, 2011, 21:11:09
@eloelo Zgadzam sie z Toba ze mozna tyle zarobic, ale to skille z zakladki trade sa potrzebne, a nie industry. Ponadto nowicjusz w market pvp sie nie pobawi, bo a) nie stac go b) nie ma pojecia co ma zejscie a co nie.

Napisales "nie zly obrot" - trade huby wszelkie po za Jita jak np. amarr czy rens to wiejskie stragany, ze o stagging systemach nie wspomne. Owszem mozna wyciagnac marze nawet kilkaset %, problem w tym ze obrot jest jakies 1000 razy mniejszy niz na jita co skutkuje tym ze ja wole na jita te 2-3% zarabiac.
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: staxu w Październik 13, 2011, 23:40:27
No albo jesteś jak tesco albo jak pewex
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Październik 14, 2011, 10:05:24
To słabiutko Ci wyszło to upewnianie .
Pos nic nie skraca ,to equipment assembly array skraca produkcję o 25 % i jest to stała
To postaw sobie to assembly bez POSa,
A co do skracania, to nie generalizuj:

Cytuj
ADVANCED LARGE SHIP ASSEMBLY ARRAY (http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Advanced_Large_Ship_Assembly_Array)
A mobile assembly facility where elite large ships such as Black Ops, Marauder class battleships as well as Jump Freighters can be manufactured.

Base time multiplier: 0.75
Base material multiplier: 1.1
Cytuj
RAPID EQUIPMENT ASSEMBLY ARRAY (http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Rapid_Equipment_Assembly_Array)
A mobile assembly facility where modules can be manufactured quickly but at increased mineral cost due to waste.

5 Manufacturing slots
Base time multiplier: 0.65
Base material multiplier: 1.2
Cytuj
SUBSYSTEM ASSEMBLY ARRAY (http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Subsystem_Assembly_Array)
A mobile assembly facility where advanced subsystems and hulls of strategic cruisers can be manufactured

3 manufacturing slots:
Base time multiplier: 1.0
Base material multiplier: 1.0
Cytuj
MOBILE LABORATORY (http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Mobile_Laboratory)
Portable laboratory facilities, anchorable within control tower fields.

This structure has:

1 copy slot (0.75 job time bonus)
3 ME slots (0.75 job time bonus)
3 PE slots (0.75 job time bonus)
5 Invention slots (0.5 job time bonus)
Cytuj
ADVANCED MOBILE LABORATORY (http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Advanced_Mobile_Laboratory)
Portable laboratory facilities, anchorable within control tower fields.

This structure has:
3 copy slots (0.65 job time bonus)
2 ME slots (0.75 job time bonus)
2 Invention slots (0.5 job time bonus)

Niekoniecznie produkując coś szybciej zyskujesz, szczególnie przy T2, które ma ujemne ME :P

Kasa na materiały podejrzewam że jest też niezbędna  przy produkcji na stacji ..
Nie licząc potencjalnej straty na ujemnym ME (w końcu możesz chcieć/potrzebować produkować T1), to do produkcji na POSie dochodzą koszty utrzymania (PALIWO), a te są znacznie większe od kosztów użycia publicznych slotów na stacji.

A przykład który mu podałem należy rozumieć jako górny pułap możliwości [ fizycznych i dla niektórych psychicznych ]
Górny ? W handlu ? Ciekawe, ciekawe...

Dormio ze można mieć marże 50% i niezły obrót na jego kategoryczne NIEMOŻLIWE przy konkurencji i gdy kazdy to widzi
a nowemu koledze też sie przyda - będzie wiedzial gdzie sie najwiecej zarabia..
Można mieć marże jeszcze wyższe (sam miewam narzuty rzędku kilkuset %), ale sztuką jest z wyjątków zrobić ZASADĘ i REGUŁĘ.
Wiem, że dla Ciebie to zbyt trudne do zrozumienia i nie oczekuję tego, ale naprawdę nie próbuj przekonać wszystkich dookoła, że jesteś super wyjadaczem w handlu, bo z Twoich postów wynika jedno: na podstawie kilku (niech będzie, że masz szczęście i kilkudziesięciu w Twoim wypadku) udanych transakcji budujesz teorię jak funkcjonuje handel w EVE. A prawda jest taka, że handel w EVE funkcjonuje na DOKŁADNIE tych samych zasadach co handel w RL.

Ciekaw jestem co powiesz o zarobkach scamerów... jakie wg Ciebie oni mają marże.

No i jeszcze jedno... wiedzieć, że można coś zrobić to jedno, a gdzie to drugie. Na razie wszędzie próbujesz wszystkich przekonać, że można ale informacji gdzie... jakoś tak nie widać, bo ciężko za miarodajne uznać stwierdzenie typu:
Jak się laliśmy flotami haców i gedonów to trimarki szybko się zużywały - w Jita są po 12 mln w Ge od 15-17 mln
Cap Bostery 800 czasami chodziły po 10 k - 400% narzutu - przelicz ile to jest marży bo coś znowu pomyle 
Wszelkie wkłady do computer coś tam od 50 - 100k nawet nie wiem ile kosztują :P
Implanty +3 w jita 6-7 mln w Ge 11-14mln
A jak się nie laliście ? I na tych trimarkach miałeś 50% marży ? Podane przez Ciebie ceny sprzedaży zaledwie się zbliżają do 42% narzutu, a co dopiero mówić o marży.
Rozumiem, że jesteś tym wyjątkiem, który PRODUKUJE implanty, a cała reszta może jedynie nimi handlować. Pomijam fakt, że przy stosunku 6/11 masz marżę 45%, a przy 7/11 36%, co oznacza, że marża 50% nie jest REGUŁĄ.

Cap boster 800 kosztuje 2,5- 3 k - sprzedawali po 10 k najwiekszy sell order tez mial 10k szt dziwie sie ze taki doswiadczony handlowiec nie zna cen bazowych lub z Jita i obawiam sie ze dalej nie bedziesz czegos wiedział
A po co mi znać ceny w Jita ? Wiesz, że jest coś takiego jak EVE-Central (http://eve-central.com/home/) ? Dziwne, że taki doświadczony handlowiec jak Ty musi bazować na cenach tylko w Jita...

No ja tego nie rozumiem -czyli ty radzisz nowym graczom kupić BPO T2 za kilka - kilkanaście Bln i potem na spokojnie sobie produkować ?
To ile oni na tym zarobią bez kosztów invencji i strat w minsach ? chcesz policzyc?
Zajebisty pomysł dla newbie... Nie możliwe , to jak produkujesz 500 itemów dziennie to co z nimi potem robisz ? rozdajesz czy chomikujesz w skarpecie? no chyba ze to wszystko na własny użytek to przepraszam .
Skoro jak Twierdzisz dla Ciebie NIE JEST problemem zarobić kilkaset mln ISK w dobę:
Cholera miałem iść spać ale za Twoje pobłażanie moim wygłupom postaram sie jakoś to wytłumaczyć :P
Nie pamietam co znaczy zarobić 200 kk dziennie bo by mnie chyba szlak trafił [ ja wyraźnie napisałem że taki mam rekord na jednym charze czyli 10 slotach ]- juz bym wolał klepać misje milicyjne [ kolega wyciaga 1 bln dziennie]
To co za problem zainwestować kilkanaście mld (bln to wg naszej miary nieco inny rząd wielkości), kilka dni takiego zarabiania i masz na BPO T2, czyż nie tak ? No chyba, że Twoje kilkaset mln ISK dziennie to najlepsze transakcje jakie się udało zrobić i raczej wyjątki, a średnie zarobki są takie jak u innych - kilka, max kilkanaście mln/dobę, a i to mając WYMAXOWANE skille w TRADE.

Dormio w to nadal nie wierzy ze da się sprzedawac coś z taką marza mimo licznej konkurencji , złych wiatrów , kamp strat statków i czegoś tam jeszcze ale nie zrozumiałem czego
Nie muszę wierzyć.
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Doom w Październik 14, 2011, 10:17:49
Dormio nie wysilaj się. Zabrałem mu dostęp do noobgarten żeby przestał wprowadzać w błąd nowych
Tytuł: Odp: Research material and time
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Październik 14, 2011, 10:28:20
Eh... a ja traktowałem go jako codzienną porcję rozgrzewki przed jemu podobnymi u mnie w firmie.  8)
Taki swoisty test na cierpliwość  ;)