Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: Dylan w Sierpień 11, 2009, 00:10:13

Tytuł: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: Dylan w Sierpień 11, 2009, 00:10:13
Zabrałem misje od agenta, dostarczyć mu 1660 units Veldspar jakieś 160m sześciennych.
Dostarczyłem na tą stacje (do ''items'') nawet więcej ale nie chce zaliczyć mi misji..
Dlaczego  ? Musze mieć całość rudy w cargo noob ship'u ? Pytam bo nie moge tego sprawdzić poniewarz pojemność mojego statku to 120m sześćiennych..
Tytuł: Odp: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Sierpień 11, 2009, 00:21:18
A to na pewno jest Veldspar, a nie Dense Veldspar, albo Concentrated Veldspar?
Tytuł: Odp: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: Oxylan w Sierpień 11, 2009, 00:35:54
Upewni sie gdzie masz oddac kamyki,czasem nie jest to stacja gdzie mieszka agent krory zleca Ci misje,kamulce mozesz miec w cargo albo w items,nie ma to znaczenia.

Polecam http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=MissionReports (http://eve-survival.org/wikka.php?wakka=MissionReports) przyda sie w przyszłosci jak byś robił misje.
Tytuł: Odp: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: Doom w Sierpień 11, 2009, 01:55:40
Ostatnia opcja. Towar musi być w jednym stosie. Jeśli będzie rozczłonkowany na kilka mniejszych grup misja nie będzie zaliczona
Tytuł: Odp: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: eX w Sierpień 11, 2009, 11:04:19
A jeśli powyższe rady nie pomogą i na pewno masz na odpowiedniej stacji w jednym stosie cała wymagana ilość odpowiedniej rudy, to ślij petycje. Mi się raz jedna misja kurierska zepsuła, przewiozłem co trzeba i gdzie trzeba, a agent twierdził, że tego nie zrobiłem i dopiero GM skończył misje za mnie...
Tytuł: Odp: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: Dylan w Sierpień 11, 2009, 12:01:49
ok już sobie poradziłem z tym, wykopałem rude do questa z ''asteroid belts'', a miałem to zrobić w sugerowanym ''dead space''..
 
Teraz znowu mam mały problem z wytworzeniem przedmiotu..
Kupiłem ''blueprint'' (czy jakoś tak), mam do niego odpowiedniego skilla i materiały..
W ''sience and industry'' wybrałem manufacturing, akceptowałem czas realizacji na tej samej stacji ''now'', (jakaś minuta).. Ale po godzinie dalej nie mam przedmiotu w ''items''.. ?...?.
Tytuł: Odp: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 11, 2009, 12:11:42
A odebrałeś (przycisk delivery po podświetleniu produkowanego przedmiotu) ?
Tytuł: Odp: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Sierpień 11, 2009, 12:31:34
Mój pierwszy blueprint tak wisiał kilka miesięcy. :)
Tytuł: Odp: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: Dylan w Sierpień 15, 2009, 16:57:15
Mam takie pytanie, skąd moge wiedzieć jaki moduł podejdzie do jakiego statku..
Czyli gdzie moge sprawdzić czy statek obsługuje mi miner I czy działa już na minerach tech II, lub czy moge urzywać na nim rakiet lub laserów ?
Szukałem takiej informacji pod view ''info'' statku ale nie znalazłem..
Tytuł: Odp: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: dirt w Sierpień 15, 2009, 17:04:06
Informacje ile i na co slotów ma statek są w zakłądce Fitting w oknie, które otworzy się po show info, a poza tym polecam EveMon - programik który ma info o statkach, przedmiotach, skillach i kilka innych przydatnych opcji. A do testowania fitów EFT.
Tytuł: Odp: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Sierpień 15, 2009, 17:33:56
Mam takie pytanie, skąd moge wiedzieć jaki moduł podejdzie do jakiego statku..
Czyli gdzie moge sprawdzić czy statek obsługuje mi miner I czy działa już na minerach tech II, lub czy moge urzywać na nim rakiet lub laserów ?
Szukałem takiej informacji pod view ''info'' statku ale nie znalazłem..

Ludzie ogólnie przeglądają to w programiku który Grippen napisał.
http://wiki.eveonline.com/wiki/EFT (http://wiki.eveonline.com/wiki/EFT)

Wczytaj tam swoją postać(podajesz simple api) i możesz patrzeć czy się fit zmieści.

Jak będziesz miał z tym problemy to pisz, ktoś na pewno pomoże
Tytuł: Odp: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: silvia w Sierpień 15, 2009, 17:50:12
Kazdy statek ma w zakladce 'fitting' ilosc 'turret hardpoint' i 'luncher hardpoints'.

jesli ktoregos w info niema, to statek takiego nieposiada to go niema...
turret hardpointsy- wymagane do zfittowania dzialek i minerow. bez znaczenia jest meta (aka tech)

luncher hardpointsy- wymagane do zfittowania missile luncherow i podobnych. meta level znowu niema znaczenia.

np.
Masz statek z 6 highslotami i 5 turret slotami.
Oznacza to, ze mozesz wsadzic na niego maksymalnie 5 modulow wymagajacych turret hardpoint. Niemozesz na taki statek wsadzic zadnych missile luncherow czy innych.
Tytuł: Odp: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: Dylan w Sierpień 15, 2009, 18:31:33
hmm.. czyli high sloty dzielą się na turret i luncher, dostępną ich ilość slotów widzę pod fitting.. Jednak jak sprawdzić czy działko jest turret czy luncher ? (w markecie jest ich troche sporo)..
I jak to jest z medium, rig i low slotami ? czy do np. medium stota pasuje każdy inny medium moduł ?
Tytuł: Odp: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Sierpień 15, 2009, 19:54:19
hmm.. czyli high sloty dzielą się na turret i luncher, dostępną ich ilość slotów widzę pod fitting..
tak
Cytuj
Jednak jak sprawdzić czy działko jest turret czy luncher ? (w markecie jest ich troche sporo)..
Wszystko, co wymaga skilla, którego nazwa konczy się na turret to turret ;) (hybrid turret, projectile turret, energy turret). Wszystkie wyrzutnie rakiet to launchery, jak sama nawa wskazuje.
Cytuj
I jak to jest z medium, rig i low slotami ? czy do np. medium stota pasuje każdy inny medium moduł ?
tak, dobrze to rozumiesz.

Tytuł: Odp: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: silvia w Sierpień 15, 2009, 20:31:11
Cytuj
Jednak jak sprawdzić czy działko jest turret czy luncher ?
I polecam ci sie nauczyc nieco angielskiego. :wink:

Tytuł: Odp: Quest problem
Wiadomość wysłana przez: Melisanda Armida w Sierpień 15, 2009, 22:53:57
Uwazam topic za zamkniety i polecam na przyszlosc jeden topic jeden problem.

Stela