Eve-Centrala

Eve Online => Wsparcie techniczne => Wątek zaczęty przez: myst1q w Luty 06, 2009, 21:05:37

Tytuł: Problem z bitmapami duzych hybryd na megathronie
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Luty 06, 2009, 21:05:37
screen: http://img213.imageshack.us/my.php?image=20090206195857kk6.jpg

uzywam classica.

dzialka ktore mam na nim to anode mega neutron, ktore w premium sa wieksze.
czy tak w kazdym classicu jest czy tylko u mnie?
Tytuł: Odp: Problem z bitmapami duzych hybryd na megathronie
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Luty 06, 2009, 21:54:07
Nie wiem czy na wszystkich, ale u mnie wyglada to podobnie. Wprawdzie nie mam teraz megasa i nie mam jak sprawdzic, ale znalazlem takiego starego screena:

http://img515.imageshack.us/img515/3153/20080518144154gb8.jpg

Screena robilem by podzielic sie z kims tam fitem wiec nie komentowac ;p
Tytuł: Odp: Problem z bitmapami duzych hybryd na megathronie
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Luty 06, 2009, 22:22:22
Nie wiem czy na wszystkich, ale u mnie wyglada to podobnie. Wprawdzie nie mam teraz megasa i nie mam jak sprawdzic, ale znalazlem takiego starego screena:

http://img515.imageshack.us/img515/3153/20080518144154gb8.jpg

Screena robilem by podzielic sie z kims tam fitem wiec nie komentowac ;p

klient classic, tak?
chyba to jest wada classic... a tak bardzo kochalem swoje avg. fps 500 :<
Tytuł: Odp: Problem z bitmapami duzych hybryd na megathronie
Wiadomość wysłana przez: NeX w Luty 06, 2009, 23:18:42
Skoro za miesiąc mają i tak ukatrupić classica, to szkoda czasu na poprawianie czegokolwiek. Lite od Premium będzie się różniło wykorzystaniem shaderów 2 i 3, czyli obiektowo już niczym.
Tytuł: Odp: Problem z bitmapami duzych hybryd na megathronie
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Luty 06, 2009, 23:43:27
bye bye FPS

ciekawe kiedy wprowadza SM 4.0 do eve :>
Tytuł: Odp: Problem z bitmapami duzych hybryd na megathronie
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Luty 07, 2009, 00:14:33
Kontynuując lekki offtop, kto, tak na dobrą sprawę ogląda sobie swoje statki kiedy robi cokolwiek w eve? Jak latam, to nie patrzę, bo albo ktoś mnie goni albo ja kogoś, jak gadam na chacie, to zwracam uwagę na wypowiedzi innych, jak kupuję/sprzedaję, patrzę na market itp. A jak nie mam nic do roboty, to albo alt+tab, albo ctrl+q. Chyba tylko przy dość prostych z punktu widzenia zaangażowania gracza czynnościach jak kopanie, transport, czy siedzenie w kampie na mało uczęszczanej bramie jest czas na oglądanie statku...

disclaimer: w tym poście nie chodzi o flame czy warto oglądać statek albo czy mystiq jest głupi. Naprawdę ciekawi mnie wasz pogląd na wizualną stronę eve i to, czy warto przywiązywać uwagę do widoku działek i ilości fps (pomijając to, że zwykle, choć zależnie od pokazywanego obrazu oko rozpoznaje płynny ruch jeśli jest >25fps, a monitor z jakimś tam odświeżaniem n Hz i tak nie wyświetli >n fps choćby karta graficzna generowała x razy więcej)
Tytuł: Odp: Problem z bitmapami duzych hybryd na megathronie
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 07, 2009, 00:27:50
Screena robilem by podzielic sie z kims tam fitem wiec nie komentowac ;p

Neutrony uzyskałeś dzięki użyciu namedowych modułków na medach, czy używałeś jakiś impów?
Tytuł: Odp: Problem z bitmapami duzych hybryd na megathronie
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Luty 07, 2009, 00:32:57
o odswiezaniu monitora-> http://forum.gamedev.pl/index.php/topic,8444.0.html
karta niewygeneruje wiecej niz mozliwe ;p

Cytat: miroslaw
To karta taktuje monitor. Więc jeśli monitor pracuje w 60Hz to karta nie poda mu więcej. Będzie podawać 60 razy na sekundę aktualną zawartość bufora. A że Ty do bufora karty pchasz 120 to dzieje się tak że na monitor trafia połowę(albo inną część) obrazu z jednej i połowę z następnej ramki.
co właśnie widać przy ruchach podczas gdy VSync jest wyłączony.
Tytuł: Odp: Problem z bitmapami duzych hybryd na megathronie
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Luty 07, 2009, 01:19:58
tak, dokładnie o tym napisałem :)
Tytuł: Odp: Problem z bitmapami duzych hybryd na megathronie
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Luty 07, 2009, 01:24:27
wiem, ale tylko linkuje ;p
Tytuł: Odp: Problem z bitmapami duzych hybryd na megathronie
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Luty 07, 2009, 11:10:48
Screena robilem by podzielic sie z kims tam fitem wiec nie komentowac ;p

Neutrony uzyskałeś dzięki użyciu namedowych modułków na medach, czy używałeś jakiś impów?
3% mniej cpu z dzialek mam zawsze w kazdym klonie jak na prawdziwego gallente przysalo :D
Chociaz powiem, ze troche potestowalem i wsadzilem medium cap boosera i online neua na male gowienka.