Eve-Centrala
Eve Online => Dyskusje ogólne => Wątek zaczęty przez: pticu w Listopad 11, 2008, 00:13:44
-
numero uno - POLARIS INSPECTOR FRIGATE
http://www.bu-fu.org/pticu/polaris.pdf (http://www.bu-fu.org/pticu/polaris.pdf)
(http://www.bu-fu.org/pticu/pol.jpg)
mile widziane dobrowolne dotacje w ISK
zrobienie takiego modelu wymaga troche pracy, np ten polaris to ok 30 min grzebania z roznymi programami
wymiary modelu wg programu to:
dlugosc 47 cm
szerokosc 27 cm
wysokosc 10 cm
na zyczenie moge zrobic wiekszy/mniejszy, trudno skalowac w skali eve, bo roznica wielkosci shipow jest zbyt duza, wiekszosc shipow robie o dlugosci ok 30-40 cm, ale na zycznienie mozna chciec wiekszy :P
-
nudzis sie co ? :D
jak ci sie chce to mozesz zrobic jakas fajan stacje np Concordu ;]
-
chuja nie szkielet, czlowiek chce to se zrobi bez szkieletu.
-
nr 2
DRAGONFLY
http://www.bu-fu.org/pticu/dragonfly.pdf (http://www.bu-fu.org/pticu/dragonfly.pdf)
(http://www.bu-fu.org/pticu/dragonfly.jpg)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nr 3
FEROX
http://www.bu-fu.org/pticu/ferox.pdf (http://www.bu-fu.org/pticu/ferox.pdf)
(http://www.bu-fu.org/pticu/Ferox1.jpg)
-
O0 A nie dalej jak wczoraj szukałem po necie modeli statków z EVE.
Masz tam może Vexora? ::)
-
Yaay! Miodek! :D Teraz poproszę Rokha! O0
-
jak zamawiacie to podawajcie chociaz jaki dlugi ma byc :)
-
ja chce leviathana 2metry :D
-
skad ty tyle papieru wezmiesz :D
sam se zrob, przeciez wiesz jak :P
-
30-50cm to dobra wielkość...
Pticu, dużo trzeba mieć doświadczenia, żeby samemu takie modele projektować?
@down:
hehe, mówisz że 4 godziny... no to masakra, dla mnie to za trudne O0
-
zeby projektowac to trza miec w ciul doswiadczenia, programy 3d do modelowania, umiejetnosci rysownicze to projektu, programy do obrodki i robienia textur, naprawde sporo wiedzy trza miec. Dobrze ze ktos ta wiedze posiada i daje nam gotowe modele ktore mozemy kozystajac z kilku programow przeniesc na papier :) to co tu robie uczylem sie z 4h :) moze mniej, dobrze jest miec kogos kto w tym samym czasie uczy sie tego samego, nie powiela sie bledow i zawsze szybciej dochodzi do roznych dziwnych opcji :)
ok rokha bede cial na 40 cm bo ma duzo dlugich elementow
-
Rokha poproszę w okolicach 50 cm, z hybrydkami na pokładzie :) Jak byś miał czas i chęci to jakiś waloryzowany, w postaci zadrapań, osmaleń, śladów po gallentyjskich rykoszetach itd ;) Dzięki z góry, jak Evcia wstanie, wyskrobię jakąś skromną darowiznę ;)
-
ludziska sami sobie zropcie wyciagcie textury i modele 3d z eve. z zeby to rozlozyc na papier Program sie zwie pepakura
-
Rokha poproszę w okolicach 50 cm, z hybrydkami na pokładzie :) Jak byś miał czas i chęci to jakiś waloryzowany, w postaci zadrapań, osmaleń, śladów po gallentyjskich rykoszetach itd ;) Dzięki z góry, jak Evcia wstanie, wyskrobię jakąś skromną darowiznę ;)
nie pajacuj, chcez to dam ci jpg z textura to se sam osmalenia i zadrapania naryszujesz :)
co do dzial czy innej artylerii to jest nie do zrobienia, nie skleisz dzial wielkosci kilku mm
-
Zapytam tu bo w sumie nie wiem gdzie indziej :) - pobrałem sobie Triexporter, ale widzę tam tylko stare tekstury z przed Trinity, czyżby Triexporter ich nie pokazywał?
-
niesyety, nowe textury sa jakos inaczej generowane, pewnie na stare textury nakladane sa tylko odpowiednie efekty zeby ladnie wygladalo :)
-
Nowe tekstury są w osobnych plikach. Musiałbym poszukać na EO w postach o renderingu, ale był dokładny opis jak je załadować do Triexportera 041b2. Prawdopodobnie będą, to resDX9AmarrShips.stuff itp. Jak włączą EVE, to zerknę.
Pod tym linkiem jak odpalą stronę powinien być topic o modelach i problemach z grafą dx9:
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=269677&page=12
-
nr 4 - ROKH CALDARI BATTLESHIP
http://bu-fu.org/pticu/rokh.pdf
(http://bu-fu.org/pticu/rokh.jpg)
gallente cruiser VEXOR in progress... :uglystupid2:
-
Jak ktoś już to złoży to prosiłbym o jakieś fotki jak to się prezentuje.
-
nr 4 - ROKH CALDARI BATTLESHIP
http://bu-fu.org/pticu/rokh.pdf
(http://bu-fu.org/pticu/rokh.jpg)
gallente cruiser VEXOR in progress... :uglystupid2:
Dzięki Ci!! :smiley6600:
Jak ktoś już to złoży to prosiłbym o jakieś fotki jak to się prezentuje.
Dzisiaj wieczorkiem zacznę Rokha jak czas i brutal live pozwolą, postaram się o foteczki z procesu budowy.
-
troche mocno go pocialem, przydalby ci sie pepakura viewer i plik rokha z prepakury, bedziesz mogl sprawdzic polaczenia elementow i ew gdzie na shipie leza
-
Pticu zapodaj kolegom .pdosy
Perakura viewer tutaj:
http://www.tamasoft.co.jp/pepakura-en/download/viewer.html
Proste jak konstrukcja cepa najeżdżacie na krawędź którą chcecie sprawdzić gdzie ma być przyklejona program wam pokazuje w postaci czerwonej linii :P
-
Podziękował :) Dawno temu bawiłem się kartonowymi modelami, głównie latadła i czołgi, wspólczesne i bliskie nam czasy, więc mam nadzieje poradzić sobie z nowym wyzwaniem. Tylko że cholerne Quantum jest tak zacnym dodatkiem że czasu może brakować ;D
-
ROKH - http://bu-fu.org/pticu/rokh.pdo
TEMPLAR - http://bu-fu.org/pticu/templar.pdo
DRAGONFLY - http://bu-fu.org/pticu/dragonfly.pdo
FEROX - http://bu-fu.org/pticu/ferox.pdo
POLARIS - http://bu-fu.org/pticu/polaris.pdo
a tu macie pliki do wgladu w pepakurze
-
Ktoś już skleił jakiś model? Możecie wkleić zdj?
niezly pomysl na swieta
-
Jestem w fazie wstępnej, budowy Rokha. Fotki w okolicach stycznia prezentujące postępy prac i waloryzacje modelu.
Pozdrawiam
-
A ktos z Was posklejal juz ten model? Czy na razie zajmujecie sie tylko konwersja 3D na papier?
Bo bez instrukcji co do czego, to troche takie sklejanie na slepo :)
-
przenoszenie postow jest nie fair :p
-
new one, KESTREL - CALDARI FRIGATE, MISSILE BOAT
http://www.bu-fu.org/pticu/kestrel.pdf
http://www.bu-fu.org/pticu/kestrel.pdo
(http://www.bu-fu.org/pticu/kestrel.jpg)
-
no wlasnie kto juz skoczyl sklejac niech da jakas fotke?
-
jakby moja żona chciała to sklejac kiedy ja gram to by bylo ... sukces >:D
-
http://www.flickr.com/photos/pupumonkey/sets/72157611974522881/ (http://www.flickr.com/photos/pupumonkey/sets/72157611974522881/)
tu macie zrobionego kestrela
-
i jak tam ktos juz wie gdzie i jak wyciagnac textury na dx9 ?
-
I use Tri-Exporter Beta2 to extract the models. the ships are the .g2 files in the \\res\dx9\models folder. The texture files are in the same directory as the ship model.
good luck!
-
http://www.flickr.com/photos/pupumonkey/sets/72157611974522881/ (http://www.flickr.com/photos/pupumonkey/sets/72157611974522881/)
tu macie zrobionego kestrela
Ładniusi :) Mój Rokh niestety przeciąga się w budowie, brak czasu, a ten wolny który mam poświęcam eve, masa pracy w galaktyce. W końcu przygotuję artykulik o całości, waloryzacji itp.
-
Hm.. no to chyba zaczne budowac Kestrela :) Caladri statki sa chyba najlatwiejsze w produkcji, kanciate itp ;) Szkoda ze ammarskie maja tyle wypuklosci :]
-
nie jest wcale taki prosty, juz widze przy klejeniu kilka poprawek ktore moglbym zrobic w projekcie wycinanki :P
(http://eve-polska.pl/pikczers/kestrel/kestrel1.jpg)
(http://eve-polska.pl/pikczers/kestrel/kestrel2.jpg)
(http://eve-polska.pl/pikczers/kestrel/kestrel3.jpg)
oczywiscie jest to dopiero kawalek jednego z trzech kadlubkow :)
-
Modele fajne, chyba też się skuszę, jak popatrzyłem na Flickr-rze jest więcej modeli.
Gościu zrobił Firetail, Apoca, Kestrala, Herona
http://www.flickr.com/photos/pupumonkey/
Kurde tylko żeby czasu było troszeczkę więcej.
Pticu do klejenia używasz grubszego papieru?
Nie masz problemów z drukowaniem?
Pozdrawiam
Khaberh vel Chaber