Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: Tuba w Luty 15, 2008, 23:22:58

Tytuł: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Tuba w Luty 15, 2008, 23:22:58
Mam pewien problem. Kopie sobie gdzieś tam w 0.4 swoją małą fregatką i od czasu do czasu wyskoczy mi jakiś zabójca fregratek w wysterydowanym battleshipe, blokuję mi możliwość warpa i...
No właśnie, co zrobić aby uciec takiemu? Jest jakieś antidotum na zablokowanie wrapa?
Tytuł: Odp: Anty warp - czli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: vulor w Luty 15, 2008, 23:32:03
możliwości masz wiele.
1. Nie kopać :P
2. nie kopać w 0.4
3. mieć oczy otwarte i nie zasypiać na pasku, przy kopaniu (da sie tak?). jak ktos przyleci to wiać i nie czekać aż się przywita.

jest jeszcze jeden sposób, ale go nie lubię, więc Ci go nie podam.

EDIT: jeszcze jeden fajny sposób na takich. Znajdź sobie kumpli do kopania. To zawsze zwiększa twoje szanse na ucieczkę jak twoich kumpli biją.
Tytuł: Odp: Anty warp - czli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Tuba w Luty 15, 2008, 23:39:54
jak ktos przyleci to wiać i nie czekać aż się przywita.

OK. A jak ktoś przyleci i po 2 sekundach już mam zablokowanego wrapa?
Nie ma jakiegos modułu żeby to odblokować? Czy może powinienen odlecieć na jakąś odległość od kogoś,kto mnie blokuje i wtedy spróbować wrapa?
Tytuł: Odp: Anty warp - czli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Mac Dercad w Luty 15, 2008, 23:51:27
Warp Core Stabilizer - to moduł, ale ma przykre skutki uboczne
Odległość to przeważnie 20 km, chyba, że trafisz na Arazu >:D
Tytuł: Odp: Anty warp - czli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Luty 16, 2008, 00:20:35
Odleglosc to przewaznie 24 km nie 20 km.
Warp core stabiliser nie dziala tez jak capnie cie Heavy Interdictor. Nie dziala tez w bankach ale te sa tylko w 0.0.
Tytuł: Odp: Anty warp - czli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Tuba w Luty 16, 2008, 09:39:04
Już go mam (Warp Core Stabilizer), ale zżera dość dużo CPU z mojego górniczego maleństwa.
Jak to używać i jak podnieść sobie CPU (poprzez moduł bo skile już trenuje)?
I co macie na myśli mówiąc skutki uboczne?
Tytuł: Odp: Anty warp - czli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: MKoll w Luty 16, 2008, 10:30:39
Już go mam (Warp Core Stabilizer), ale zżera dość dużo CPU z mojego górniczego maleństwa.
Jak to używać i jak podnieść sobie CPU (poprzez moduł bo skile już trenuje)?
I co macie na myśli mówiąc skutki uboczne?

Skutki uboczne masz opisane w atrybutach stabilizera. IMO faktycznie na statku do kopania to nieporozumienie, zwłaszcza, że HACtorów (na które Stabilizer nie pomoże) coraz więcej w lowsecu. Kopanie SOLO fregatką w low jest skrajnie nieefektywne. Z taką malutką ładownią więcej latasz niż kopiesz. No chyba, że do puszki, ale wtedy złodzieje ci ją szybko wyczyszczą.

Rozważ:
1. Zarabianie fregatą na misjach/polowaniu na NPC
2. Wstąpienie do korporacji górniczej
3. Znalezienie jeszcze kilku osób do wspólnego kopania
Tytuł: Odp: Anty warp - czli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Luty 16, 2008, 10:32:30
OK. A jak ktoś przyleci i po 2 sekundach już mam zablokowanego wrapa?
Trzeba stać w alignie i jak się tylko ktoś wwarpowuje, to klikasz warp i cie nie ma :)
Minusem wcsa jest dłuższy czas i krótszy zasięg namierzania czegokolwiek. Przy kopaniu mało uciążliwy.
CPU zwiększasz coprocesorami.

Jeśli chcesz wiedzieć co to jest align i jak się go robi oraz chcesz poznać kumpli do wspólnego kopania - zapraszamy do Akademii (patrz mój podpis).
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: regis w Luty 16, 2008, 16:28:54
erm...jak cie bs lockuje a tu nie umiesz uciec fregata... coz. FAIL!
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Tuba w Luty 17, 2008, 18:49:34
Dzięki za wszystkie porady!
Rzeczywiście Warp Core Stabilizer na koparce to nieporozumienie, ale używam tego na zmianę z małą frgatką ofensywną. Gdy mam jakiś NPCów przy asterodidach, wracam koparką i fregatka bojowa robi porządek, gdy wlatuje jakiś prawdziwy gracz, teraz w większości przypadków udaję mi się wywrapować.
Nie zgodzę że nie warto siedzieć fregatką na 0.4
Kilka kursów po Fiery Kernite koparką, potem kilka kursów bojową frgatką (zyski z bounty + zdobyczne przedmioty), i po mału odkładam sobie na cruisera. Mam sporo blueprintów, więc po starcie statku czy wyczerpaniu rakiet i amunicji zawsze jet coś pod ręką. Problemem w wyższysch systemach np. 0.6 - były notorycznie zapchane linie produkcyjne,a tutaj spokojne zawsze coś jest wolnego.

Do akademi pewno wstąpie  :police: choć szukam sojuszu anty Ammarrskiego

p.s. Interesuje mnie jaki jest najlepszy sposób ucieczki fregatą od statku, który założył mi blokadę na warpa.
Czy ustawć np. trzymaj w zasiegu na 25 000 i kliknąć na to (tak żeby jak najszybciej oddalić sie od takiego statku)?
Czy jest jakaś ikonka, która wskazuję że już jestem poza zasięgiem blokady i mogę odpalić warpa?

Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Luty 17, 2008, 20:02:35
zawsze badz tak ustawiony aby twoj statek mogl natychmiast odwarpowac...
czyli tak zeby nie musial wykrecac do miejsca w ktore chcesz odleciec
 ...mowi sie na to "byc z alignowanym"
wciaz sprawdzaj Overwiev i jesli ktos sie na nim pojawi natychmiast wchodz w warp
mozesz uzywac wcs-ow do zaklucenia scramblera,
mozesz uzywac mwd do podjecia proby wyjscia poza zasieg scramblera
wykorzystujac znaczne przyspieszenie
mozesz uzywac ECM burst do zerwania lockowania atakujacemu statkowi...w tym wypadku zejdzie spora ilosc energii i jest ograniczona odleglosc jego dzialania
mozesz tez uzyc sensor dumpnerow..najlepiej 2/3 ale to tez moze odniesc skutek tylko w okreslonych warunkach ...kiedy przeciwnik atakuje z wiekszej odleglosci
tak czy inaczej najlepiej miec wszystko przy sobie...wczuwac sie w role...miec uszy i oczy szeroko otwarte i stosowac sie do zasady bycia zalignowanym i posiadania minimum 2 x WCS
...to chyba wszystko...
ewentualnie poprosic o pomoc wedrownego awanturnika ktory wykorzysta twoja obecnosc jako przynete i dorwie natreta na twoich oczach a potem pozwoli ci do niego postrzelac  :D
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Luty 17, 2008, 20:31:15
Z mniej standardowych rad:
Wykozystaj to ze jestes w fregacie:
 Zaluz mwd i jak ktos cie goni na pasku przelec przez jakies duze skupisko asteroidow. Duze statki latwo klinuja sie na paskach a dobrze sterowana recznie fregata przeleci prawie wszedzie.

Nie siedz blisko warp in pointa pasku, tylko blizej brzegu i najlepiej po "drugiej stronie" paska. Jak ktos wleci na pasek i da altomatycznego aproach albo orbite moze sie nadziac na asteroide.

Mysl niestandardowo:
 Ci co wlatuja zabic kogos z noob-corpa we fregacie zwykle po prostu sie nudza z braku celow. Otworz convo i pogadaj z nim. To taka ostatnia deska ratunku :D Na mnie w kazdym razie to dziala. ;)
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Luty 18, 2008, 09:26:12
Przede wszystkim zrób użytek ze skanera pokładowego - wówczas tylko recon / covert będą mogły Cię podejść a to znacznie zawęźa grupe zagrażających Ci statków. Robisz to tak: otwierasz skaner, kąt ustawiony 360 stopni i klikasz w skan co kilka sekund. Gdy na skanerze zobaczysz jakiś nowy obiekt jest dość prawdopodobne że właśnie ktoś warpuje na pasek na którym jesteś i należy się zwijać.

Tak na marginesie to Kernite można też kopać w hisecu, polecam http://www.evegeek.com/ore_info.php
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Luty 18, 2008, 09:44:18
Jak kopie na jakiejs przelotowce to bedzie dokowal co 3 min i palec mu spuchnie :}
Zmniejsz zasieg skanera do ok 1 au, tak zeby obejmowac planete + moony+pasy, a nie pol systemu, wiekszosc ludzi skanuje z planety albo z randomowego pasa. Ale tez pewnosci to nie daja bo jak ktos akurat trafi randomem na twoj pasek to dostaniesz ostrzezenie maxymalnie 2 s przed przylotem.
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Luty 18, 2008, 10:37:35
To niech nie kopie na przelotówce :P a zasięg skanera powinien być po prostu odpowiedni - czyli jak najdalej, ale bez obejmowania śmieci - wówczas ostrzeżenie przyjdzie odpowiedno wcześnie. Kwestia potrenowania.
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Tuba w Luty 18, 2008, 21:45:10
OK. A jaki zasięg skanera ustawić?
I 1AU to ile kilmoetrów?
Gdzie można poczytać więcej o skanerach?
Tego co Wy mi doradziliście nie widziałemw tutorialach.

To że Kernite można kopać w hi-secu nie wiedziałem, swoją wiedze opieram na standartowym tutorilau z EVE.
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 18, 2008, 21:55:00
150.000.000
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Tuba w Luty 18, 2008, 21:58:44
150.000.000

Dzięki! Działa i to piknie :D
Włączyłem na 300 000 i po kilku minutach miałem Dominixa na radarze. Z 2 minuty potem z fregatki pozostał tylko dym. Ale widziałem lola wcześniej. THX chłopaki!
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Luty 18, 2008, 22:15:58
No tozle robisz. Jak wrog na skanerze to alignujesz  sobie na stacje (wiesz jak sie alignuje?) pojawia sie wrog to szybciutko warp. Jak sobie poelci to wracasz i bez strat bedziesz ;)
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Tuba w Luty 18, 2008, 22:37:12
No tozle robisz. Jak wrog na skanerze to alignujesz  sobie na stacje (wiesz jak sie alignuje?) pojawia sie wrog to szybciutko warp. Jak sobie poelci to wracasz i bez strat bedziesz ;)

Domyślam się. Chciałem tylko zobaczyć jak działa ten skaner. I pomyślałem że Dominix nie pokusi się się na Bursta.

Mam kolejne pytanie - czy można przyśpieszyć czas przygotowania do warpa i warpowanie?
I czy można stanąć podczas warpowania? Ja gdy wcisnę stop to statek i tak leci dalej...
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Luty 18, 2008, 22:43:05
Zatrzymanie warpa to "ctrl + space" (Zatrzymuje tez statek, nie tylko warpa i nie jak jestes w warpie tylko jak sie do niego zbierasz)
Alignowanie przyspiesza modul "inertia stabilizers".
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: MKoll w Luty 18, 2008, 22:45:54
Domyślam się. Chciałem tylko zobaczyć jak działa ten skaner. I pomyślałem że Dominix nie pokusi się się na Bursta.

Tu zawsze każdy może się rzucić na wszystko, łącznie z carrierem atakującym shuttle.

Cytuj
Mam kolejne pytanie - czy można przyśpieszyć czas przygotowania do warpa i warpowanie?

Lepsze przyspieszenie statku = szybsze wejście w warp. Większa zwrotność (agility) = szybsze ustawienie do warp. (patrz poprzedni post)

Cytuj
I czy można stanąć podczas warpowania? Ja gdy wcisnę stop to statek i tak leci dalej...

Nie można. Można anulować sam rozkaz warpowania, ale jak już ruszysz, nie da się zatrzymać.
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Tuba w Luty 18, 2008, 23:00:03
Lepsze przyspieszenie statku = szybsze wejście w warp. Większa zwrotność (agility) = szybsze ustawienie do warp.

Masz na myśli wartości standartowe czy z np. afterburnerem?
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Luty 18, 2008, 23:03:04
Przy wiekszej szybkosci statki wolniej skrecaja wiec wszelkie wlaczanie burnerow czy mwd wydluza czas aligna.
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: MKoll w Luty 18, 2008, 23:20:03
w EFT (Eve Fitting Tool) masz wyświetlony przybliżony czas wejścia w warp (i masę innych wartości). Zainstaluj sobie i eksperymentuj.
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Tuba w Luty 18, 2008, 23:32:36
Przy wiekszej szybkosci statki wolniej skrecaja wiec wszelkie wlaczanie burnerow czy mwd wydluza czas aligna.

Czyli wyhamować przed wrapem?
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Luty 18, 2008, 23:50:31
Jak juz jestes rozpedzony to nie, bo zwykle wiecej czasu zajmie ci wyhamowanie, skret, rozpedzenie, niz sam skret nawet przy duzej predkosci. Tak samo jak uciekasz przed kims na mwd to przed alignem nie wylaczasz mwd bo wazniejsze jest zeby cie nie zlapali niz to ze wolniej skladasz sie do warpa.
Duzo zalezy od sytuacji wiec wolalem podac ogulna zasade z ktorej mozna wyciagac wnioski.
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Luty 19, 2008, 00:14:41
No nie do konca wlasnie. Niektore wolniejsze statki szybciej warpuja gdy sie odpali cyklmwd pzred kliknieciem w warp. Statek obraci sie dosc szybko po czym po tych 10 sek cyklu gdy dopiero bedzie sie rozpedzal mwd sie wylaczy. W tym momencie maksymalna predkosc to bazowa statku a ty lecac kilkaset metrow na sek szybciej masz instawarpa ;)
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Luty 19, 2008, 00:27:05
Wiem dlatego:
Jak juz jestes rozpedzony to nie, bo zwykle wiecej czasu zajmie ci wyhamowanie, skret, rozpedzenie, niz sam skret nawet przy duzej predkosci.
Nie chcialem robic koledze wody z mozgu zanim przyswoi podstawy ;)
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: MKoll w Luty 19, 2008, 00:46:42
Uniwersalna rada - poznaj swój statek. Wydokuj i potestuj w bezpiecznej sytuacji scenariusz pt. "Tu nie ma co myśleć, tu trzeba sp***"  ;D

Wyobraź sobie, że NATYCHMIAST musisz zwiać z paska. Potestuj opcję kiedy wisisz nieruchomo, kiedy lecisz. Sprawdź jak ship się alignuje, powłączaj AB czy MWD. Takie wyczucie dynamiki statku da ci z czasem między innymi pojęcie o tym, co i kiedy potrafi wróg.
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Tuba w Luty 19, 2008, 09:02:31
Dzięki wielkie za wskazówki.

Kolejne pytanie - wrapowanie przy stacji.
Przy polach asteroidów, juz wiem - że możma włączyć skaner, zalingnować się i w razie czego uciec.
Ale co zrobić przy wylocie ze stacji kosmicznej? Wczoraj ze 4 razy mnie zestrzelono i podkilkowano - stało dwóch przyjemniaczków i nawalało do wszystkiego co sie rusza. Czy jest możliwość ze stacji kosmicznej podejrzeć (bez wychodzenia w przestrzeń) co się dzieje w najbliższej orbicie? Wtedy bym przeczekał spokojnie i wyskoczył na pasy jak by nikogo nie było...
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 19, 2008, 09:22:24
Tak, trzeba mieć jakiegoś nubka w tanim statku, który wydokuje i sprawdzi. >:D

Ale jak nie masz skauta, to masz dwie możliwości:
1.Tuz po wydokowaniu masz jakąś tam prędkość. W People & Places jest taki przycisk, który nazywa się Add bookmark. Jeżeli odlecisz na wprost undocka na minimum 150km (ale lepiej tak z 500) i zrobisz tam bookmarka, to tuż po wydokowaniu bedziesz mógł od razu na niego warpować (będziesz miał i prędkość i kierunek).
2. Po wydoku przez 30 sekund nie możesz z powrotem zadokować, ale i oni nie mogą ci nic zrobić, jeśli sam nic nie bedziesz robił (możesz im napisać na Localu, ze są głupi). Poczekaj spokojnie i klikaj dock.
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Luty 19, 2008, 10:29:12
Jest jeszcze 3cia mozliwosc - popros kolegow z korpa (jak juz w jakims bedziesz), zeby Ci pomogli :) np. zabijajac tych piratow :D
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Luty 19, 2008, 11:00:08
2. Po wydoku przez 30 sekund nie możesz z powrotem zadokować, ale i oni nie mogą ci nic zrobić, jeśli sam nic nie bedziesz robił. Poczekaj spokojnie i klikaj dock.
Pamietaj ze zawsze ktos moze cie wypchnac (staranowac) swoim statkiem z docking range.
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Tomash Kovahlsky w Luty 19, 2008, 11:13:33
i jeszcze jedno - jesli masz wybor, to korzystaj ze stacji z ktorej sie "latwo" wydokowuje, a nie obija o jakies wystajace elementy.
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Tuba w Luty 21, 2008, 13:34:44
Tak, trzeba mieć jakiegoś nubka w tanim statku, który wydokuje i sprawdzi.
Mógłbyć dokładniej to opisać, nie za bardzo chwytam...

1.Tuz po wydokowaniu masz jakąś tam prędkość. W People & Places jest taki przycisk, który nazywa się Add bookmark. Jeżeli odlecisz na wprost undocka na minimum 150km (ale lepiej tak z 500) i zrobisz tam bookmarka, to tuż po wydokowaniu bedziesz mógł od razu na niego warpować (będziesz miał i prędkość i kierunek).
Wcześniej po wydokowaniu (jakieś 0.5 sekundy później) od razu klikałem w bookmark (na moje asteroidy), ale rozumiem że to tak długo trwało, bo nie nie byłem odwrócony w tamtym kierunku. Jeżeli dobrze rozumiem, w twojej wersji, po prostu włączam silnik na maksa odlatuje i robię zakłądke - dzięki temu po wydokowaniu zawsze będe odwrócony we właściwe miejsce, i po włączeniu wrapa, wyskoczę bardzo szybko ze strefy zagrożenia.

2. Po wydoku przez 30 sekund nie możesz z powrotem zadokować, ale i oni nie mogą ci nic zrobić, jeśli sam nic nie bedziesz robił (możesz im napisać na Localu, ze są głupi). Poczekaj spokojnie i klikaj dock.
Sęk w tym, że ja się nie mogłem zadokować, a oni strzlali w najlepsze z dwóch battleshipów - i jakieś 5-7 sekund po wydokowaniu było po ptakach...
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Luty 21, 2008, 13:47:06
musials sie ruszyc. Wystarczy kliknac gdzies w kosmosie, a juz niesmiertelnosc wydokowywacza znika. Zreszta ona trwa chyba 20 sekund a niemoznosc zadokowania chyba 30 ale nie dam glowy.
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 21, 2008, 14:06:10
Mógłbyć dokładniej to opisać, nie za bardzo chwytam...

Ktoś wydokowuje i patrzy czy nikogo nie ma przed stacją. W tanim statku, żeby strata nie była duża. Co tu wyjaśniać?

Wcześniej po wydokowaniu (jakieś 0.5 sekundy później) od razu klikałem w bookmark (na moje asteroidy), ale rozumiem że to tak długo trwało, bo nie nie byłem odwrócony w tamtym kierunku. Jeżeli dobrze rozumiem, w twojej wersji, po prostu włączam silnik na maksa odlatuje i robię zakłądke - dzięki temu po wydokowaniu zawsze będe odwrócony we właściwe miejsce, i po włączeniu wrapa, wyskoczę bardzo szybko ze strefy zagrożenia.

Dokładnie. Przynajmnije do nastepnego patcha.  :uglystupid2:

Sęk w tym, że ja się nie mogłem zadokować, a oni strzlali w najlepsze z dwóch battleshipów - i jakieś 5-7 sekund po wydokowaniu było po ptakach...

Bo za szybko chciałeś zadokować.
Zasada jest taka -
Po pierwsze: po wydokowaniu (a także po zadokowaniu, zmianie/wyskoczeniu statku, przeskoczeniu przez bramę, skoku na cyno, wejściu do gangu, lub zmianie pozycji w tym gangu) przez 30 sekund nie możesz zrobić żadnej z tych akcji. To ma chronić serwer przed czymś tam, co jest powodowane przez zbyt częste skakanie.
Po drugie: po wydokowaniu, przez 30 sekund nie można cię namierzyć (cos podobnego jest po przywarpowaniu oraz po skoku przez gejta - w tym wypadku przez minutę jesteś niewidzialny)). Służy to ochronie przed lagiem - żeby dać ludziom czas na załadowanie grida. Jednakże jesli wykona się jakąś akcję, to dajesz znać, że wszystko się załadowało i nie potrzebujesz już jej.

Tak więc jak wydokujesz i coś zrobisz, to pozbawiasz się ochrony przeciwlagowej (wszyscy moga cię namierzyć), ale serwera to nie obchodzi i cię nie wpuści, dopóki nie upłynie jego 30 sekund.
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Tuba w Luty 21, 2008, 14:19:31
Ktoś wydokowuje i patrzy czy nikogo nie ma przed stacją. W tanim statku, żeby strata nie była duża. Co tu wyjaśniać?
Dokadnie to robiem. Wyskoczyem najtaszym statkiem, który po chwili by niszczony a ja podkillowany- pal licho statek, ale ubezpieczenie za klona, i poniejsze telepanie się przez 8 systemów aby wrócić do stacji jest juz denerwujące.

Po drugie: po wydokowaniu, przez 30 sekund nie można cię namierzyć (cos podobnego jest po przywarpowaniu oraz po skoku przez gejta - w tym wypadku przez minutę jesteś niewidzialny))....Tak więc jak wydokujesz i coś zrobisz, to pozbawiasz się ochrony przeciwlagowej (wszyscy moga cię namierzyć), ale serwera to nie obchodzi i cię nie wpuści, dopóki nie upłynie jego 30 sekund.
Czyli niepotrzbnie wrapowałem, mogłem odczekać 30sek i zadokować z powrotem  :D
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: DaBlades w Luty 21, 2008, 14:21:22
a, że tak zapytam, gdzie kopiesz? Nie żebym chciał cię odwiedzić ale nick Richie Rich chyba gdzieś mi się przemknął  ::)
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Tuba w Luty 21, 2008, 15:05:58
a, że tak zapytam, gdzie kopiesz? Nie żebym chciał cię odwiedzić ale nick Richie Rich chyba gdzieś mi się przemknął  ::)

W grze mam innego nicka  :)
Kopie w spokojnym (do niedawna) systemie 0.4

Korzystając z okazji (sorki za OT) chciałbym zapytać jak można podłaczyć swoją gierkę do killboarda?
(zuważyłem to w waszych podpisach)
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Luty 22, 2008, 10:03:11
oraz po skoku przez gejta - w tym wypadku przez minutę jesteś niewidzialny
Jesteś pewny, że nie pomyliłeś się ?
Tytuł: Odp: Anty WARP - czyli pytanie górnika
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 22, 2008, 11:15:20
Nigdy nie sprawdzałem tego ze stoperem, ale trwa dlużej niż sesion timer, a krócej niż banka z dictora.