Eve-Centrala
Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: FaTuM w Sierpień 25, 2007, 12:13:15
-
mam pare pytań, może już nie mge nobowych ale zawsze
Drake (gang dd)
1. Jaki wpływ ma syngatura na zadawany dmg, i czy jej kosztem, warto podnosić resy (RIG na resy).
2. Im mniej shileda tym szybszy recharge ? Bo jak stoje na pasku 2 x guritasy to shielda schodzi mi do 75 % i dalej juz go nie przebija
3. co lepiej, wiecej shileda , czy lepszy recharge/ czy lepsze resy?
4. Jaki dps jest przecietny (czyt. znośny) na drake z heavy luncherami t2
5. Jak sie liczy ile cos mi doda resa, bo rzeczywistego nie dostaje napewno ;p
a tak btw, robil ktos skorpiona na gang EW?
-
1-5: http://www.eve-online.com/guide/en/g26.asp - oficjalny Missile Guide, powinien pomoc + troche moich wypocin odnoscnie caldari - http://eve-centrala.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=4338.0 + program Eve Fiting Tool - http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=548883 - tam masz opcje ktora pokazuje twoj tank w zaleznosci od fitu i obrazenia. Sam sobie sprawdz co i jak to sie czegos nauczysz, takze odnosnie resow.
6: Tak, mysle, ze znajdzie sie are osob ktore robily. Ale warto zadac mniej ogolne pytanie, by dowiedziec sie czegos konstruktywnego.
-
1. Jaki wpływ ma syngatura na zadawany dmg, i czy jej kosztem, warto podnosić resy (RIG na resy).
Rakiety mocniej walą w statki o większej sygnaturze.
2. Im mniej shileda tym szybszy recharge ? Bo jak stoje na pasku 2 x guritasy to shielda schodzi mi do 75 % i dalej juz go nie przebija
Tak samo jak w capacitorze. Najszybszy recharge jest w okolicy 33%, później gwałtownie spada.
3. co lepiej, wiecej shileda , czy lepszy recharge/ czy lepsze resy?
Wystarczy popatrzeć na skille: szybszy recharge to rank 1, a większa pojemność to rank 3.
5. Jak sie liczy ile cos mi doda resa, bo rzeczywistego nie dostaje napewno ;p
To leci mniej więcej tak: To co jest podane jako resist na modułach, Jest odejmowane od niechronionego.
Czyli jak masz moduł, który daje resista, np 40%, a statek ma resista 55%, to wtedy liczy się 40% od pozostałych 45% (czyli 18) i to co wyjdzie jest dodawane do aktualnych resistów. Czyli w sumie będzie 73%.
Następna sprawa, to stacking penalty. Jeśli zakąłdasz moduły, które dają resisty na to samo, to drugi, trzeci itd mają mniejszą efektywność ( drugi jakieś 87%, trzeci 56, czwarty 27 (to są wartości z pamięci, niekoniecznie prawidłowe, ale bła raczej nie jest duży)).
Czyli jak założysz drugiego hardenera, również 40%, to jego efektywność spadnie do 34,8%, a resisty wzrosną tylko do 82%: (40*87%)*(100-73).
-
ok dzieki :) mam co chciałem ten program też dobry, dzięki.
-
"Tak samo jak w capacitorze. Najszybszy recharge jest w okolicy 33%, później gwałtownie spada."
25%
-
Przy 25, to obrażenia przenikają przez tarcze na armor.
-
Przy 25, to obrażenia przenikają przez tarcze na armor.
Redukowane przez skilla Tactical Shield Manipulation o 5% na poziom skilla.
-
Skill jest zbugowany. Tak czy siak pzrechodza.
-
przynajmniej tank wiecej wytrzymuje bo czesc dmg wejdzie w armor i odciazy shielda a pare rysek na armorze nie zaszkodzi
-
Skill jest zbugowany. Tak czy siak pzrechodza.
Zostanie poprawiony w Rev 2.2.