Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Wątek zaczęty przez: Pneumo_pl w Wrzesień 24, 2013, 06:29:25

Tytuł: Problem z plexem
Wiadomość wysłana przez: Pneumo_pl w Wrzesień 24, 2013, 06:29:25
Witajcie. Gracz specjalnej troski potrzebuje pomocy :)
Kilka dni temu zapłaciłem przez konto EvE za plexa i pomimo, że na PayPalu wskazuje że wszystko poszło jak trzeba dalej wyrzuca mi przy logowaniu, że powinienem zaktualizować konto. Co z tym fantem zrobić?
Tytuł: Odp: Problem z plexem
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Wrzesień 24, 2013, 06:37:54
Napisać do CCP ?
Tytuł: Odp: Problem z plexem
Wiadomość wysłana przez: Craxon Crais w Wrzesień 24, 2013, 08:30:14
https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Redeeming

?
Tytuł: Odp: Problem z plexem
Wiadomość wysłana przez: Danath Riddick w Wrzesień 24, 2013, 09:34:44
Jak kupiłeś plexa to najpierw musisz go odebrać a później aktywować aby przedłużyć konto..
Tytuł: Odp: Problem z plexem
Wiadomość wysłana przez: Pneumo_pl w Wrzesień 25, 2013, 06:28:20
Problem nie polega na tym, że nie potrafię aktywować subskrypcji tylko, że po zalogowaniu i autoryzacji wyskakuje mi info:
 "Account EVE-SSO-CONNECTION has been disabled
Last Login: 2013.09.21 03:31
Number of Visits: 297
reason: Account subscription expired!

Subscribe Now and continue playing!"

Na e-mail dostałem info z PayPal i Eve, że wszystko Ok a na konto nie mogę wejść bo domaga się tokena. czy ktoś miał podobny problem i jak go rozwiązać?
Tytuł: Odp: Problem z plexem
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Wrzesień 25, 2013, 09:10:50
do supportu napisałeś?

w takich sprawach odpisują bardzo szybko.
Tytuł: Odp: Problem z plexem
Wiadomość wysłana przez: Zygi O. w Wrzesień 25, 2013, 09:21:39
Problem nie polega na tym, że nie potrafię aktywować subskrypcji tylko, że po zalogowaniu i autoryzacji wyskakuje mi info:
 "Account EVE-SSO-CONNECTION has been disabled
Last Login: 2013.09.21 03:31
Number of Visits: 297
reason: Account subscription expired!

Subscribe Now and continue playing!"

Na e-mail dostałem info z PayPal i Eve, że wszystko Ok a na konto nie mogę wejść bo domaga się tokena. czy ktoś miał podobny problem i jak go rozwiązać?

A nie powinieneś włączyć sobie "hours for plex" czy jakoś tak na stronie https://secure.eveonline.com/ , a potem w ekranie logowania powinien być plex do przeznaczenia na którąś postać i aktywować go na postaci?
Tytuł: Odp: Problem z plexem
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 25, 2013, 09:27:26
Skoro zapłaciłeś za pleksa, to pewnie masz pleksa gdzieś na koncie. Pewnie na ekranie wyboru postaci (tam gdzie można odebrać prezenty od CCP). Jako, ze nie masz subskrypcji, to możesz użyć takiej opcji:
(http://i.imgur.com/oilc6pq.png)

Po odpaleniu tego masz 4 godziny na załadowanie pleksa, jeśli nie, to cię zbanują z możliwości użycia tego.
Tytuł: Odp: Problem z plexem
Wiadomość wysłana przez: Zygi O. w Wrzesień 25, 2013, 09:48:52
dokładnie o to mi chodziło;p btw chyba lepiej kody kupować bo można je aktywować nawet po zablokowaniu?
Tytuł: Odp: Problem z plexem
Wiadomość wysłana przez: WhiteCat w Wrzesień 25, 2013, 20:05:07
Po odpaleniu tego masz 4 godziny na załadowanie pleksa, jeśli nie, to cię zbanują z możliwości użycia tego.
Wtedy piszesz do supportu żeby Ci odblokowali, działa.