Autor Wątek: TNQ - Inne  (Przeczytany 187859 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #70 dnia: Marzec 23, 2009, 19:28:56 »
To tym bardziej LP store polecam, szybciej zbierze LP niż kasę na implanty z rynku..

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

femi

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #71 dnia: Marzec 24, 2009, 08:39:46 »
Witam serdecznie :)

Jako totalny noob mam pytania odnosnie "Ewy":
1. Jest mozliwosc przypisania podstawowych komend do odpowiednich klawiszy na klawiaturze? Ciagle klikanie myszka na "target", "lock", "approach" itd jest troszke niewygodne, pozatym brakuje mi funkcji "next target", "nearest target". W jaki sposob Wy to rozwiazujecie?
2. Jak szybko uciec z pola walki za pomoca warpa? Tak, umiem kliknac na najblizsza baze i sie warpowac, ale przy wielu obiektach orbitujacych dookola "baza" czasem zmienia swoja pozycje na liscie i czesto sie zdarza zrobic missckicka.
3. Blueprinty: ostatnio kupilem blueprinta na statek (nie pamietam jaki) Zrobilem go, ale nie mial on dostepnych zadnych slotow w ktore cokolwiek mozna wlozyc. Czy to tak ma byc?

Dzieki za odpowiedz.

vigo70

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #72 dnia: Marzec 24, 2009, 08:45:08 »
Dzieki!! Jestem w szoku, szybkie i konkretne porady dla "mlodego", nikt nie zlewa prostych pytan, jeszcze troche a zaczne was wychwalac  :)

Ale ale.. ten post to nie exp tylko kolejne pytanie laika:
chodzi mi o lasery, jak zauwazylem sa Pulse i Beam
jak mozecie to prosze o przyblizenie tematu, czym sie roznia, celnosc, zuzycie energi i ktore warto stosowac na poczatku swojej kariery  ;)

horax

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #73 dnia: Marzec 24, 2009, 08:45:58 »
1. nie ma
2. w overview mozesz ustawic kolejnosc po nazwie, wtedy nic sie nie przesunie. pozatym w walce warto zawsze miec kamere na max oddalona i wtedy zaznaczasz obiekt w przestrzeni a w overview masz tylko cele do lockowania
3. moze to byl shuttle (bo nie mysle ze freighter)

pticu

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #74 dnia: Marzec 24, 2009, 08:52:49 »
Cytuj
Witam serdecznie :)

Jako totalny noob mam pytania odnosnie "Ewy":
1. Jest mozliwosc przypisania podstawowych komend do odpowiednich klawiszy na klawiaturze? Ciagle klikanie myszka na "target", "lock", "approach" itd jest troszke niewygodne, pozatym brakuje mi funkcji "next target", "nearest target". W jaki sposob Wy to rozwiazujecie?
OVERVIEW! sort by range, ustawienia overview znajdziesz w poradnikach.
Cytuj
2. Jak szybko uciec z pola walki za pomoca warpa? Tak, umiem kliknac na najblizsza baze i sie warpowac, ale przy wielu obiektach orbitujacych dookola "baza" czasem zmienia swoja pozycje na liscie i czesto sie zdarza zrobic missckicka.
masz takie fajne okno overview i tam sobie wszystko ladnie ustawiasz i sortujesz, po odleglosci od celu, po nazwie, po typie obiektu (ship, celestial.. )
Cytuj
3. Blueprinty: ostatnio kupilem blueprinta na statek (nie pamietam jaki) Zrobilem go, ale nie mial on dostepnych zadnych slotow w ktore cokolwiek mozna wlozyc. Czy to tak ma byc?
to chyba kupiles BP na  SHUTTLA :)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #75 dnia: Marzec 24, 2009, 09:10:21 »
1. Jest mozliwosc przypisania podstawowych komend do odpowiednich klawiszy na klawiaturze? Ciagle klikanie myszka na "target", "lock", "approach" itd jest troszke niewygodne, pozatym brakuje mi funkcji "next target", "nearest target". W jaki sposob Wy to rozwiazujecie?
Listę skrótów klawiszowych z przypisanymi im komendami i możliwością "wyłączenia" masz w panelu gry (ESC i bodaj 3-cia zakładka od prawej).

Szczerze i gorąco polecam wyłączenie zwłaszcza skrótu zamykającego wszystkie aktywne okna, bo to częsta przypadłość w czasie szybkiego pisania.  ;D

Ale ale.. ten post to nie exp tylko kolejne pytanie laika:
chodzi mi o lasery, jak zauwazylem sa Pulse i Beam
jak mozecie to prosze o przyblizenie tematu, czym sie roznia, celnosc, zuzycie energi i ktore warto stosowac na poczatku swojej kariery  ;)
Wszystkie bronie w EVE mają wersje krótko i daleko zasięgowe (wyjątek drony). Zasadniczo bronie krótko zasięgowe mają silniejszy dmg (bezpośrednio lub pośrednio). Co ważniejsze na te 2 parametry (zasięg i siła) wpływa również amo jakie w nich używasz (w przypadku laserów będą to kryształy).

Parametry broni możesz porównać ingame (showinfo) lub w EVE Wiki.
« Ostatnia zmiana: Marzec 24, 2009, 09:15:37 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

cortey

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #76 dnia: Marzec 24, 2009, 15:09:02 »
Witam

Mam pytanie odnośnie transportu. Powiedzmy, że posiadam dwa statki - fregatę i destroyera (którego używam do zbierania śmieci z misji). Aktualnie chciałbym zmienić agenta a co za tym idzie również stację bazową. Czy jest sposób aby np. pociągnąć jeden statek drugim aby za jednym razem przetransportować je do innej bazy czy trzeba lecieć na dwa razy?

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #77 dnia: Marzec 24, 2009, 15:15:55 »
Nie trzeba lecieć na 2 razy, ale nie da się pociągnąć jednego statku drugim.  :)

Transport możesz natomiast zlecić lub wykonać sam innym shipem (do wyboru: industrial ship, transport ship, freighter/jump freighter, capital industrial ship, carrier/mothership, tytan - nie linkowałem pozostałych, bo drogę na pewno znajdziesz sam). Wszystko zależy od tego co chcesz przewieźć i jakie masz skille.
Wnioskując z Twojej wypowiedzi to dobrym rozwiązaniem byłoby:
1. Kupić odpowiedni skill do industriala
2. Zrobić lvl3 minimum
3. Wyfitować go (na max ładowni)
4. Repackage frytki/deski
5. Zapakować frytkę/deskę wraz z fitem
6. Przewieźć na nowe miejsce.

Ponieważ to sporo zachodu to może bardziej opłacalne będzie sprzedać ship w jednym miejscu i kupić na nowym, albo zostawić go na "czarną godzinę" lub inną okazję ?

PS
Jeśli masz rigsy zainstalowane to oczywiście repackage je zniszczy więc optymalnym wyborem wydaje się lot na 2x.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

cortey

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #78 dnia: Marzec 24, 2009, 15:18:17 »
rozumiem, dzięki za pomoc

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #79 dnia: Marzec 24, 2009, 15:21:49 »
Zlecenie transportu oczywiście za pomocą kontraktów ingame lub "na gębę" na kanale czat/convo.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

vigo70

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #80 dnia: Marzec 25, 2009, 12:01:17 »
Witam ponownie.

Przygladam sie szkielkom do laserow i jest pare okreslen w ich opisie ktorych nie rozumiem, dlatego tez prosze o krotkie wyjasnienie ich, za co odpowiadaja:
capacitor need bonus
entityFlyRangeMultiplier
volatility

i.. jakie szkielka polecacie

 :)

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #81 dnia: Marzec 25, 2009, 12:39:59 »
Przygladam sie szkielkom do laserow i jest pare okreslen w ich opisie ktorych nie rozumiem, dlatego tez prosze o krotkie wyjasnienie ich, za co odpowiadaja:
capacitor need bonus

Zwiększa lub zwiększa zapotrzebowanie dział na prąd.

entityFlyRangeMultiplier

Zwiększa, lub zmniejsza zasięg działa.

volatility

Kryształy t2 i frakcyjne psują się w miarę używania. To określa jak bardzo.

i.. jakie szkielka polecacie

Amarr Navy Multifreqeuncy, Scorche i Aurory.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #82 dnia: Marzec 25, 2009, 12:46:18 »
capacitor need bonus zmniejsza (wszystkie T1 i frakcyjne oprócz multispectral) lub zwiększa (niektóre T2) ilość capa zużywanego na strzał lasera.

Volatality wpływa na prawdopodobieństwo "przeżycia" itemka w chwili wybuchu statku oraz damage jaki on dostaje kiedy Twój statek dostaje w hull.
Może (ale nie jestem pewien) volatality wpływa na damage przyjmowany przez item przy przepalaniu i zużyciu szkiełka frakcyjnego lub T2.

Jeśli entityFlyRange nie jest modyfikacją optimala to jest bzdurą.

vigo70

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #83 dnia: Marzec 25, 2009, 13:15:28 »
Dzieki!! za szybka odpowiedz.

jeszcze jedno pytanko, kolo swoje postaci mam sporo informacji i jest cos czego nie kumam, jest tam napisane:
Clone Grade Alpha (900 000 SP)

co to oznacza , na co wplywa i jak to sie je?? :)

zgory przepraszam na za tak banalne pytania, prosze o troche wyrozumialosci, mam nadziieje ze za jakis czas nie bede az takim noobem  :)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #84 dnia: Marzec 25, 2009, 13:26:59 »
To jest informacja jakiego klona masz zainstalowanego i ile skillpointów może on przechować.
Jeśli masz więcej sp, to warto klona upgrejdnąć (na stacji z medical services), bo przy stracie jaja, w przypadku zbyt małego klona tracisz część sp (około połowy sp ze skilla, w którym masz ich najwięcej).
Przedwieczny.

vigo70

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #85 dnia: Marzec 26, 2009, 13:42:48 »
Witam.

Plizz podpowiedzcie w jakie implanty powinienem zainwestowac (cyberneryka level 2)
by podkrecic sie energetycznie (zwiekszyc energie w stateczku, lub zmniejszyc jej zuzycie) jestem mocno poczatkujacy gram 6 dzien :) jestem Amarrem i latam Punisherem.

horax

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #86 dnia: Marzec 26, 2009, 13:46:22 »

Frugos

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #87 dnia: Marzec 26, 2009, 14:06:57 »
Na zużycie energii dobre są:

skille: energy managment, energy system operation (oba dzial engineering), controlled burst (dzial gunnery), amarr frigate (dzial spaceship command)
przedmioty: cap rechargery na med i capacitor power relaye na low. Skill energy grid upgrades pozwala uzywac t2 takowych.

Implanty dają przeważnie bonusy 1/3/5% więc tyle co jeden poziom odpowiedniego skilla.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #88 dnia: Marzec 26, 2009, 14:47:07 »
Ponadto te których wpływ odczujesz na czymś tam małym jak frega są:
a) drogie ( 3 cyfrowa liczba milionów isk najcześciej)
b) nie masz skila na nie bo żeby odczuć wpływ na fretce to musisz okablować łeb tymi +5%

Lepiej jednak rozwiń skile postowane wyżej bo i tak wcześniej czy później będziesz ich potrzebował, a jak żeś amar to raczej już ich potrzebujesz. Inna rzecz że jest to jedna z wad nowego systemu, jak kolege na starym systemie wkrecałem do gry to zrobilismy mu postac która po półdniowym skilowaniu miała panishera z ciężkim uzbrojeniem (jak na noob skile w ilości cpu i pg) i cap stable na ficie t2 jesli idzie o energetykę już po pół dnia skilowania

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #89 dnia: Marzec 27, 2009, 12:09:09 »
Siedzę na czyimś posie dzięki wpisaniu hasła.
Zmieniam statek/ejectuję się - czy muszę hasło ponownie wpisywać? (czyt. czy mnie wystrzeli z posa).
Przedwieczny.

Skruber

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #90 dnia: Marzec 27, 2009, 12:15:14 »
Nie musisz.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #91 dnia: Marzec 27, 2009, 14:03:11 »
Jeśli tamten nie miał wpisanego hasła, to raczej cię wystrzeli.

Sammani

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #92 dnia: Marzec 27, 2009, 20:49:30 »
eee nie wystrzeli, ale wywali statek z ktorego wysiadles po dt

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #93 dnia: Marzec 29, 2009, 23:51:21 »
Nie
Wywali statek po KAŻDYM logowaniu, sprawdzone empirycznie, po tym jak się wylogujesz wszystkie twoje nieaktywne statki, zostaną na posie tam gdzie je zostawiłeś w momencie zalogowania drań pilnie nimi od 10 do ponad 100km (w moim wypadku złośliwe bydle pluło w dodatku w takich kierunkach że nijak nie dało się skrócić trasy warpem :/

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #94 dnia: Kwiecień 02, 2009, 14:13:40 »
Nie pamiętam czy to ostatnio zmienili, a nie bardzo mam jak sprawdzić, ale kiedyś wystarczało zaanchorować Ship Maintenance i w nim zostawiać ship (online trwa kilka minut ledwie, offline to 1 kliknięcie). Oczywiście ma to sens jedynie jeśli na czas użytkownia nie trzeba czegoś innego wyłączać.

W ustawieniach wystarczyło kiedyś dać uprawnienia dla tego modułu wszystkim mającym dostęp do POSa.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #95 dnia: Kwiecień 02, 2009, 15:33:01 »
Tak. Mającym dostęp do posa z korporacyjnych / sojuszniczych uprawnień. Osobom tylko znającym hasło nic to nie daje bo poza tym że schowają się do bańki nic więcej z pos'em nie zrobią

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Yakrum

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #96 dnia: Kwiecień 07, 2009, 01:50:07 »
Inny temat

Ktoś w starej centrali dał do wklejenia dane do EFT.
Chodzi mi o rodzaj i wielkość obrażeń zadawanych przez frakcje npc.
Z tego co pamiętam dla sansha to było 55 em i 45 thermal .
Zmieniałem komputer i nowy EFT ściągnąłem i teraz brak mi rozeznania.
obecnie nieaktywny

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #97 dnia: Kwiecień 07, 2009, 09:31:48 »
Ja używam poniższego:
Cytuj
DamageProfile=Gurista,0,570,3504,0
DamageProfile=Angel,480,0,719,3058
DamageProfile=Sansha,1945,1598,0,0
DamageProfile=Serpentis,0,1627,1320,0
DamageProfile=Blood raider,613,570,60,0
DamageProfile=Gallente federation,25,781,1127,0
DamageProfile=Minmatar republic,615,310,815,1633
DamageProfile=Amarr empire,1204,1349,0,0
DamageProfile=Caldari state,0,795,944,0
DamageProfile=EoM,0,618,1718,0
DamageProfile=Mercenaries,90,634,424,108
DamageProfile=Rogue Drones,86,91,281,964

Kluczowe jest zachowanie proporcji.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 09, 2009, 09:06:38 wysłana przez Dormio »
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Yakrum

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #98 dnia: Kwiecień 07, 2009, 15:35:18 »
Wielkie dzieki  :)
obecnie nieaktywny

vigo70

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #99 dnia: Kwiecień 09, 2009, 11:58:23 »
Czolem.

A ja tak z innej beczki, nie wiem czy juz ktos o to pytal:
- czy jest mozliwosc ( jezeli jest to jak to sie robi) - "odpalic jednoczenie wszystkie lasery, bo narzie klikam pokolei wszytkie F-ki, a moze jest mozliwosc jednym kliknieciem odpalic cala salwe??

 :)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #100 dnia: Kwiecień 09, 2009, 12:08:08 »
Wieżyczki i wyrzutnie rakiet można linkować  - warunki:
- wszystkie tego samego typu
- we wszystkich bedziesz miał to samo amo
jak zrobić:
- na ekranie do fitowania / w przestrzeni klikasz lewym na nie załadowane działo / wyrzutnię i przeciągasz trzymając shift na inne
- puszczasz lewy, puszczasz shift
- masz połączone działa
- na ekranie fitingu pojawia ci się cyferka obok nich, ta sama cyferka przy działach oznacza ze są spięte w jedną grupę (możesz sobie porobić kilka baterii ale jedno działo będziesz miał tylko w jednej z nich)
-w przestrzeni znika ci po prostu jedno z dział a przy drugim pojawia się cyferka na czerwonym tle oznaczająca ilość spiętych gunów
po połączeniu możesz załadować działa
- salwy odpalasz jednym klawiszem

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #101 dnia: Kwiecień 09, 2009, 12:41:17 »
Tak, musisz do tego zgrupować bronie. Chyba najprościej zrobić to wyciągając ammo ze wszystkich turretów tego samego rodzaju i z shiftem przeciągając je na siebie. Potem masz jedną elegancką ikonę, którą możesz aktywować, overheatować itp.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #102 dnia: Kwiecień 16, 2009, 15:25:20 »
Jak działają warfare linki?
Na jakim poziomie dają bonusy przy skillach na 4-5? W item database stoi 2%. To jest na level skilla? Do tego jest bonus? Czy jak?

W szczególności chodzi mi o linki do ROF reperek, capa reperek i do resistów.

Czy bonusy gangowe do resistów stackują się z EANMami i inszymi hardami?

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #103 dnia: Kwiecień 16, 2009, 15:37:05 »
Jak działają warfare linki?
Na jakim poziomie dają bonusy przy skillach na 4-5?

Których skillach? Armored Warfare specialist daje ci 2% co level, a warfare link specialist zwiększa ten bonus (te 2%) o 10% na level.

Więc jak masz obydwa na 4, to jest 8% armored warfare i 40% z tych 8, czyli 3,2 z warfare link specialist, razem 11,2% bonusa. Gdy obydwa są na 5, bonus wynosi 15%. Do tego może dochodzić bonus z właściwego Commanda i implanta.

W szczególności chodzi mi o linki do ROF reperek, capa reperek i do resistów.

Podaj szipa i skille, to ci ładnie policzę.

Czy bonusy gangowe do resistów stackują się z EANMami i inszymi hardami?

Tak.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - Inne
« Odpowiedź #104 dnia: Kwiecień 16, 2009, 15:46:33 »
Vulture + wszystkie 3 linki do siege warfare, załóżmy wszystkie skille na 4 (siege war spec, link spec, command ship i co tam bądź, chyba że coś z tego jest wymagane na 5 żeby robić inne cuda z commandami).