Autor Wątek: TNQ - statki  (Przeczytany 111260 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

NeX

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #35 dnia: Luty 25, 2009, 14:16:17 »
  Specjalizację mają Khanidzi. Na pozostałych Amarrskich statkach rakiety, to taka zapchajdziura gdy brakuje skila AWU na full laser rack, lub PG (ew potrzeby) na vampiry - neuty etc.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #36 dnia: Luty 25, 2009, 14:22:36 »
Dregnaroki to

A degnaroki? :P

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 09, 2009, 14:35:53 »
Kurde, zakręciłem się. Które statki dają możliwość refitu w przestrzeni, poza supercapsami i carrierami? Rurka i coś jeszcze?
Przedwieczny.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 09, 2009, 15:01:56 »
Orka i chyba tytan.

Czulu

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #39 dnia: Sierpień 21, 2009, 22:10:21 »
Witam, to moj pierwszy post na tym forum. Mam następujące pytanie : jakiej największej klasy okręt można zdobyć po około 2 miesiącach gry, zakładając że nie będzie się dysponowało dotacjami z potężnej gildii ? Pozdrawiam.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #40 dnia: Sierpień 21, 2009, 22:17:04 »
Zakładam po ostatnim warunku że chodzi ci bardziej o kasę niż skile...
ale w obu wypadkach raczej powyżej battlecruzera nie wyjdziesz, a i tak zarobienie na niego w takim czasie to wyczyn.

PS
Gildie to są w tych wszystkich durnych mmo jakimi internet jest zalewany. W Eve mamy Korporacje -> Sojusze -> Power Bloki (to ostatnie jest klasyfikacją nie sankcjonowaną w mechanice gry)

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Mac Dercad

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #41 dnia: Sierpień 21, 2009, 22:21:03 »
Czy ja wiem... W te dwa miesiące chyba da się ukulać sto kilka milionów na pancernik, a samo skillowanie też się w takim oknie zmieści... Inna sprawa że ze względu na beznadziejne skille z 'supportu' będzie to pancernik jednostrzałowy;) Generalnie jednak Doom ma rację - po dwóch miesiącach odpowiednim statkiem jest battlecruiser - stopień wyżej niż krążownik, oczko niżej niż pancernik.

Czulu

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #42 dnia: Sierpień 21, 2009, 23:03:24 »
A lotniskowce i battleshipy są wogóle osiągalne na własną rękę i po jak długim czasie ?

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #43 dnia: Sierpień 21, 2009, 23:13:59 »
W ciągu mniej niż pół roku powinieneś mieć i skille i kasę na średniej klasy battleshipa (raciarkę lub do misji).
Lotnisko to trochę dłużej, myślę, że około roku trzeba, żeby mieć skille na nie. A kasa... Cóż, zależy jak sprytny jesteś :) Znam takich, którzy po miesiącu mogliby sobie je kupić, a znam takich, którzy po pół roku ledwo na battlecruisera uciułali :)
Przedwieczny.

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #44 dnia: Sierpień 21, 2009, 23:14:09 »
Pancernik to od 50 do 120 milionów isk. Za lotniskowiec zapłacisz 800 milionów. To wszystko bez wyposażenia i ubezpieczenia.
Na standardowe wyposażenie będziesz musiał wydać mniej więcej drugie tyle co za kadłub.

Yogos

  • Starszy Moderator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 773
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Yogos
  • Korporacja: GBT
  • Sojusz: c0ven
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #45 dnia: Sierpień 21, 2009, 23:15:12 »
Są jak najbardziej.

ISKi są ważne ale je da się zdobyć dużo grając - to mniejszy problem.
Skili nie przeskoczysz bo one lecą w czasie, dobry BS to koło 9-12 miechów skilowania(zakładając że nie robisz innych skilli niż pod BSa)
Carier w sumie podobnie ale wtedy nie masz niczego poza carierem, tak się robi na altach do tego dedykowanych.

disclaimer - pod hasłem "dobry BS" kryją się działa T2, tank T2, dobre skile na capa, elektronike, rigi itd.  W BSa da się wsiąść dość szybko ale żeby go wykorzystać na maksa to musisz mieć skile. Oczywiście skile to 25% sukcesu, tak naprawde liczą się umiejętności gracza i to ile wylatał na PVP. Często spotyka się w EVE gości którzy grają lata tylko że w empire na misjach i 1j od hi secu dostają łomot od byle frejki t2.
Iski da się na farmić, skile wyskilować ale to nie zmieni tego że jak chcesz zabijać innych graczy to musisz swoje wylatać zanim Ci ręce przestaną latać i się nauczysz jak mordować innych.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #46 dnia: Sierpień 22, 2009, 02:23:43 »
To ja powiem inaczej. Skillując alta do misji poświęciłem na to 2x30 dni + 21 dni triala. W efekcie powstała postać mogąca zrobić każdą misję L4 Typhoonem.

Pierwszego BS-a kupiłem po dokładnie 2 miesiącach grania. W tym momencie miałem kasy na 3-4 takie statki (sam kadłub), ale skille szły wolniej.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Yakrum

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 71
    • Zobacz profil
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #47 dnia: Sierpień 22, 2009, 10:34:07 »
na domi starcza 1x30 + 21 dni
tyle że sentry i Heavy drony tylko T1
obecnie nieaktywny

Czulu

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #48 dnia: Sierpień 22, 2009, 11:14:41 »
Dzięki za odpowiedzi, to może jeszcze się spytam tak, ile czasu potrzeba na zdobycie tego statku : http://www.eve-wiki.net/index.php?title=Chimera
Pozdrawiam

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #49 dnia: Sierpień 22, 2009, 12:03:55 »
Gdybyś nic innego nie skillował, to chyba da radę jakieś 150-180 dni, zakładając set implantów +4.

Ale po drodze przekonasz się, że wcale carrier nie jest najfajniejszym shipem do latania. Przede wszystkim dlatego, że nie polatasz nim solo - do każdego ruchu będziesz potrzebował minimum alta, który postawi cyno, na które możesz skoczyć. Carrier nie mieści się w stargate'ach.

Nawet frytka T1 na solo w lowsecu spowoduje, że serce zacznie Ci walić, a łapy się spocą.  :coolsmiley:


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Loc0

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #50 dnia: Sierpień 22, 2009, 12:04:38 »
Zanim nauczysz sie nim latac i poznasz ludzi, z ktorymi mozesz to robic (biorac pod uwage powyzsze wypowiedzi) hmm... najmniej rok a rozsadnie 1,5-2 lat.
Mam wrazenie, ze rozpatrujesz shipy w eve tak jak ekwipunek w wow-like grach. To nie tak - tutaj shipy oznaczaja pewna specjalizacje na polu walki. To ze bedziesz mial swoja chimere oznacza jedynie, ze niewlasciwie wykorzystana (np solo pvp :/) stanie sie celem dla wszystkich w promieniu 10 jumpow od ciebie. W eve siedzenie w najwiekszym statku nie oznacza wcale, ze jestes uber i nie do pokonania - jestes jedynie wielka przyneta.
Zapisz sie do Unseen Academy a oni ci juz dokladnie wyjasnia o co kaman w eve.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 22, 2009, 12:22:08 wysłana przez Loc0 »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #51 dnia: Sierpień 22, 2009, 12:08:12 »
Chimera to carier zobacz co było o nich pisane wcześniej - około roku żeby jako tako tym latać i mieć na nią fit, ale kosztem wszystkiego innego

Cytuj
W eve siedzenie w najwiekszym statku nie oznacza wcale, ze jestes uber i nie do pokonania
Oznacza poprostu zarąbiście jaskrawy neo z napisem shoot me :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Wilk

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Gildia
  • Imię postaci: Wilk Stepowy
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #52 dnia: Sierpień 22, 2009, 12:58:10 »
Potraktuj Eve jak nowoczesne pole bitwy. Dobrze wyćwiczony żołnierz z odpowiednim sprzętem jest w stanie zagrozić czołgowi, a artylerią solo nie pojeździsz. Tak samo jest tutaj: zdolny pilot interceptora potrafi wiele zdziałać i nawet ubić battleshipa jak trafi na odpowiedni cel, a carreirem (wspomniana Chimera) możesz dużo zrobić mając obstawę.
na urlopie od EVE

Lewandar

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #53 dnia: Wrzesień 19, 2009, 11:06:09 »
Czy można do statku dodawać dodatkowe sloty w celu zamontowania np. dodatkowego minera. A jeśli tak to w jaki sposób?

Werax Toren

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #54 dnia: Wrzesień 19, 2009, 11:09:26 »
Nie da się zmieniac układu slotów w statkach, jedyny wyjątek to strategic cruisery (statki t3) ale to inna bajka.

Lewandar

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #55 dnia: Wrzesień 19, 2009, 11:22:06 »
Dzięki :)

Nikita

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #56 dnia: Październik 29, 2009, 22:23:46 »
Witam wszystkich. Mam dylemat, a więc "Viator" - jak go wyposażyć, żeby szybko się zbierał bo ostatnio jest modne kasowanie shipów po skoku. Za pomoc dziękuje i życze wszystkim udanych lotów ;)

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #57 dnia: Październik 29, 2009, 23:54:13 »
2 moduły dodające agility: inertia stailizery, lub nanofiber internal structure (te pierwsze bardziej zwiększają zwrotność, za to te drugie dają bonusa do prędkości). Nie zakładać expanded cargoholdów. Obydwa moduły mają swoje rigowe odpowiedniki, są to low friction nozzle joints oraz polycarbony. Rigi do cargo można zakładać. Implant AY-0/1/2. No i covertowy cloak.
« Ostatnia zmiana: Październik 30, 2009, 09:58:53 wysłana przez Mona X »

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #58 dnia: Październik 30, 2009, 08:08:47 »
3 moduły dodające agility: inertia stailizery, lub nanofiber internal structure (te pierwsze bardziej zwiększają zwrotność, za to te drugie dają bonusa do prędkości).
Wymieniłeś 2, a trzeci ?
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Egnostos
  • Korporacja: Association of Veldspar Mining Enthusiasts
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #59 dnia: Październik 30, 2009, 08:42:05 »

Pozwolilem sobie na umieszczenie obrazka :)
Uwazam ze dobrze wyszedl

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #60 dnia: Październik 30, 2009, 09:25:24 »
Obrazek tak, ale low-friction stackuje się z intertiami, więc bez sensu - raczej polycarbony jeśli już.

Czy nie jest tak, że IS-y podwyższają sygnaturę i ułatwiają zlockowanie shipa?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Egnostos
  • Korporacja: Association of Veldspar Mining Enthusiasts
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #61 dnia: Październik 30, 2009, 09:38:06 »
Z calym szacunkiem ale poly stackuje sie bardziej niz low fiction :)
I ten viator zdazy wywarpowac zanim ktokolwiek go zobaczy, ledwo mrygnie na overview i to bez covert cloaka

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #62 dnia: Październik 30, 2009, 09:40:49 »
poly teraz też się stackują na ile kojarzę. Kiedyś były 3 parametry - szybkość, inercja i masa - i stackowały się każdy osobno, przy czym masa poprawiała w praktyce i szybkość i inercję. Teraz nie ma chyba bonusów do masy i jest bardzo wiele stackujących się modułów.

Nikita

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #63 dnia: Październik 30, 2009, 17:18:31 »
Serdecznie dziękuje za 100% pomoc, ale jeszcze jedno pytanie. W jakim momencie użyć Covert Ops Cloaking Device II.

Ellaine

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #64 dnia: Październik 30, 2009, 17:19:45 »
To bardzo proste - każdym :D

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #65 dnia: Październik 30, 2009, 17:47:44 »
Serdecznie dziękuje za 100% pomoc, ale jeszcze jedno pytanie. W jakim momencie użyć Covert Ops Cloaking Device II.
Jesli pytasz o to kiedy je uruchomić to odpowiedzią jest "w tym samym momencie kiedy tracisz gate clock" - nie sugeruj się tym że graficznie clock schodzi Ci po paru sekundach, na overviu pojawiasz sie dokładnie w momencie wykonania jakiejkolwiek akcji która wprawia statek w ruch

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

silvia

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #66 dnia: Październik 30, 2009, 19:23:56 »
Jesli pytasz o to kiedy je uruchomić to odpowiedzią jest "w tym samym momencie kiedy tracisz gate clock" - nie sugeruj się tym że graficznie clock schodzi Ci po paru sekundach, na overviu pojawiasz sie dokładnie w momencie wykonania jakiejkolwiek akcji która wprawia statek w ruch

Czasem warto jeszcze wlaczyc ab/mwd przed wlaczeniem cloaka.

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Egnostos
  • Korporacja: Association of Veldspar Mining Enthusiasts
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #67 dnia: Październik 30, 2009, 23:07:50 »
Nie w przypadku viatora, tak to tylko przedluzysz moment odwarpowania
Ty mowisz o uciekaniu z pod gata w becku/bsie ktory posiada na pokladzie zwykly t1 cloak
Czyli:
Jump przez gate -> align na celestial -> mwd on i off od razu -> cloak -> mwd sie konczy to cloak off i warp! (Wyglada to tak ze pojawiasz sie na sec pod gatem, wchodzisz w cloaka i odwarpowujesz od razu po wylaczeniu cloaka, jesli nikt cie nie wybije/bumpnie to wlasnie uciekles powolnym bsem kampie pilnujacej bramki)
W low sprawdza sie w wiekszosci przypadkow, w 0.0 sie nie sprawdzi bo cie banieczka zatrzyma
Wiem ze tlumacze oczywistosci ale moze Nikita nie wiedzial o tym "myku"

Goomich

  • Gość
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #68 dnia: Październik 31, 2009, 01:17:55 »
Właczenie klołka, samo wyłaczy MWD, więc nie ma sensu marnować na to cennych nanosekund.

Egnos

  • Emerytowany Pirat
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 322
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Egnostos
  • Korporacja: Association of Veldspar Mining Enthusiasts
Odp: TNQ - statki
« Odpowiedź #69 dnia: Październik 31, 2009, 02:30:12 »
No chyba wlasnie nie wylaczy jesli offlinujemy cloaka zanim cykl mwd spadnie :P choc pewnosci nie mam, to moze tak, align, mwd on, cloak on, mwd off, po chwili cloak off warp na zaalignowany celestial i robisz papa cepikom ktore nie zdazyly namierzyc bsa :laugh: