Eve-Centrala

Eve Online => NoobGarten => Total Noob Questions => Wątek zaczęty przez: myst1q w Styczeń 26, 2009, 00:27:57

Tytuł: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Styczeń 26, 2009, 00:27:57
Co prawda capitale to nie bardzo temat dla początkujących, ale na razie go zostawię. X.


leci sobie capital i ma jakis statek w cargo. ktos rozwali capitala- co sie dzieje ze statkie z cargo? dropi? zamienia sie we wrak?

jak daleko carrier / matka moze wyslac fightery bez dodatkowych modulow?
ile do zasiegu carrierowi / matce daje modul do zasiegu jesli chodzi o fightery, i czy on wogole dziala?
jak daleko moga poleciec fightery? [ i tutaj chodzi  mi o zasieg w AU].

czy zrigowany statek moze dac lepszy salvage czy nierobi to roznicy czy ma rigi czy niema?

po co sie robi tytany na "nano"? [gdzie ktos kiedys o tym pisal na centrali...]
jaki zasieg ma dd? grid? ile to grid? :>
dd zawsze zadaje const dmg-resy czy damage moze sie roznic? [celnost itp.]

sb zawsze zadaje const dmg-resy czy damage moze sie roznic? [celnosc itp.]

bomby zawsze zadaja const dmg-resy czy damage moze sie roznic? [celnost itp.]

czy jest cos lepszego w thanatosie od innych carrierow procz 250dps wiecej?

czy jest cos lepszego w nyx od innych carrierow procz 25% dmg wiecej?

czy mozna miec dwa takie same warfare moduly naraz w staku? sa wtedy penalty?

skad brac 'augmented' bronki?




Tytuł: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Banebitch w Styczeń 26, 2009, 00:44:48
Tutaj się mogę popisać odpowiedzią tylko na ostatnie pytanie.

Aug. dronki biorą się z BPC znajdowanych tylko w RADAR exploration sites w Drone Regions.

Ew. za bajońskie sumy z contraktów
Tytuł: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Kombat w Styczeń 26, 2009, 00:57:45
leci sobie capital i ma jakis statek w cargo. ktos rozwali capitala- co sie dzieje ze statkie z cargo? dropi? zamienia sie we wrak?
Jest normalnie we wraku i mozna go normalnie wyciągnąć.
Jeśli zaś był w SMA to chyba ulega zniszczeniu razem ze wszystkimi modułkami.
jak daleko carrier / matka moze wyslac fightery bez dodatkowych modulow?
ile do zasiegu carrierowi / matce daje modul do zasiegu jesli chodzi o fightery, i czy on wogole dziala?
jak daleko moga poleciec fightery? [ i tutaj chodzi  mi o zasieg w AU].
Fightery przypisujesz do kogos z gangu i wtedy za nim warpują, tak samo jak puścisz je bezpośrednio na wroga to będą warpowały za nim (chyba że się zcloackuje). Afaik nie ma żadnego ograniczenia co do AU.
czy zrigowany statek moze dac lepszy salvage czy nierobi to roznicy czy ma rigi czy niema?
Nie ma znaczenia czy statek miał rigi czy nie.
po co sie robi tytany na "nano"? [gdzie ktos kiedys o tym pisal na centrali...]
jaki zasieg ma dd? grid? ile to grid? :>
dd zawsze zadaje const dmg-resy czy damage moze sie roznic? [celnost itp.]
DD ma zasięg 250 km.
Tytany na nano fituje się po to żeby w jak najkrótszym czasie uciekły po puszczeniu dużego bąka.
DMG jest zawsze taki sam (zależy od skilla pilota 'Doomsday operation')
Grid ma różny zasięg, widziałem takie z 1000 km i z 13 km.
skad brac 'augmented' bronki?
Z kontraktów?
Tytuł: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: misao w Styczeń 26, 2009, 12:05:55
carier ma bonusy do kontroli fajterow , kilkanascie KM za lvl, do tego mozez je komus podpiac pod dupe, i wtedy taki cp z sensorboostem jest evil, kiedys dalo sie uzywac do tego shutli, ale terz to znerfili :( fajtery dzialaja jak NPC, maja capa ale gpo ne uzywaja. wiec maja pindzzylion AU warp randge, ale nie skacza pzez bramy
Tytuł: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Jarazziah w Styczeń 26, 2009, 12:30:44
Witam
Czy wie ktoś gdzie  można zdobyć taki skill jak DED Connection. Czy gdzieś da się to kupić, np za LP u agenta ??
Tytuł: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Styczeń 26, 2009, 12:55:22
Nie ma, nigdy go nie było.
Tytuł: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Styczeń 26, 2009, 13:06:10
dobra. ma bonusy do zasiegu fighterow.

wiec... basic zasieg to 60km.
200% to bedzie 180km.
jesli wsadze jeden dron agu to bede mial (60+20)+(60+20)*2=80+160=240km, tak?

co z
Cytat: mystiq
czy jest cos lepszego w thanatosie od innych carrierow procz 250dps wiecej?

czy jest cos lepszego w nyx od innych carrierow procz 25% dmg wiecej?

i z
Cytat: mystiq
czy mozna miec dwa takie same warfare moduly naraz w staku? sa wtedy penalty?
Tytuł: Odp: TNQ - Inne
Wiadomość wysłana przez: misao w Styczeń 26, 2009, 13:30:08
ogolnie mozna miec jeden aktywny link, chyab ze zainstaluesz se modulek commands procesor, kazdy procesor to 1 aktywny link. a iirc zachodzi normalne stcking penalty, co pwodduje ze lepiej puscic inny link na pelnych bonusach.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Styczeń 26, 2009, 13:57:18
/me myślenie mode ON


Kukamy na bonusy:

Gallente Carrier Skill Bonuses:
50% bonus to Capital Shield and Armor transfer range per level
5% bonus to deployed Fighters’ damage per level

Minmatar Carrier Skill Bonuses:
50% bonus to Capital Shield and Armor transfer range per level
5% bonus to Shield and Armor transfer amount per level


Caldari Carrier Skill Bonuses:
50% bonus to Capital Energy and Shield transfer range per level
5% bonus to all Shield resistances per level

Amarr Carrier Skill Bonuses:
50% bonus to Capital Energy and Armor transfer range per level
5% bonus to all Armor resistances per level


Wnioski:

Thanatos i Nidhogur są najbardziej uniwersalne do naprawiania posów i modułów ponieważ mogą zafitować z bonusem na zasięg zarówno shield jak i armor naprawiaczke. Jakkolwiek Nidhogur jako że ma bonus do ilości jest tutaj od thantosa lepszy.


Archon i Chimera moga naprawiąć kolejno tylko armor lub shield i nie mają bonusu do ilości, Czyli że w pompowaniu posa minmatarski carier jest nawet lepszy od caldaryjskiego. 
Zarówno Archon jak i Chimera posiadają bonusy do swoich natywnych tanków oraz lepszy(do tankowania) układ slotów. No i bonusa do optimala capital remote transfera.

Czy to oznacza że są lepszymi tankerami ? Tak lecz należy pamiętać że carierów używa się w grupach i na rr.

I jak to wygląda tutaj  ?
3 typy carierów fitują armor remotke.
3 typy carierów fitują shield remotke.

Tylko że tank na carierach przeważnie robi się na amor(archon,thanatos, nidhogur) i taka przewaga remotów jest przeważnie we flocie. Czyli że w grupie gdzie są takie same ilości carierów teoretycznie najsłabszy tank będzie na chimerach.

Czyli primery polecą: chimera , thanatos(słabe resy duży dps), nidhogur(słabsze resy , słabszy dps od thantosów), archon (w przypadku równej ilości carierów).

 
Dalej można by jeszcze popatrzeć na drone bay (najwieksze  u thanatosa).






Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: CoeathalVega w Styczeń 26, 2009, 14:02:28
thanathos i nyx maja wieksze dronebay niz wszystkie inne rasy.

nyx 250km3, hel 225, wyvern 200 i aeon 200.

thanathos 100km3, nidhoggur 90, chimera i archon 80.


Poza tym i bonusem do dmg fighterow (nie wszystkich dronow) sa porownywalne do innych, poza amarrskimi, ktore przerastaja je tankiem.

PS. na carrierach nie uzywa sie drone linkow, nie ma to sensu, z 1 sensoboosterem i carrier 4 i tak nie wyslesz ich dalej niz mozesz zalockowac. W praktyce, locking range = zasieg fighterow.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: tomassz w Styczeń 26, 2009, 14:15:22
dobra. ma bonusy do zasiegu fighterow.

wiec... basic zasieg to 60km.
200% to bedzie 180km.
200% z 60 to 120km
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Styczeń 26, 2009, 14:34:08
200% z 60 to 120km

A 120+60=180.
CBDU.


Tylko że tank na carierach przeważnie robi się na amor(archon,thanatos, nidhogur) i taka przewaga remotów jest przeważnie we flocie. Czyli że w grupie gdzie są takie same ilości carierów teoretycznie najsłabszy tank będzie na chimerach.

Chimera na t2 ma tank lepszy niż Nyx na frakcyjnym ficie, jednocześnie nie daje nic do armorowego rr, więc nie ma sensu. Pierwszy powinien póść thanatos (najlepszy dps) albo nidhoggur (najlepszy rr) i jednczesnie obydwa mają najsłabszy lokalny tank (nie zeby miał znaczenie).
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: tomassz w Styczeń 26, 2009, 14:44:20
no tak, carrier  bedzie mial 180 km zasiegu czyli 120 km bonusu plus 60 km podstawowego zasiegu , co nie zmienia faktu ze 200% z 60 to 120 ;p
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Styczeń 26, 2009, 19:33:10
no tak, carrier  bedzie mial 180 km zasiegu czyli 120 km bonusu plus 60 km podstawowego zasiegu , co nie zmienia faktu ze 200% z 60 to 120 ;p

dobrze, wyedytuje kiedys tamtego podsta i dodam literke 'z' przez 200%.


czyli jedyne co jest dobrego w thanatosie i nyx to nieco lepszy dps i nieco wiekszy dronebay... zal.
niby tank sie nie liczy, ale jednak resisty na innych carriera i matkach beda robic zajeb*scie duza roznice w rr tank.
powiedzmy ze wszystkie te statki beda tylko rr tank [zadnego wlasnego].

resisty  [em, thermal, kin, explo]
1. archon[armor]-  88.6% - 92.6% - 91.4$ - 90.9%
2. chimera[shield]- 87.5% - 90% - 92.5% - 86.25
3. thanatos[armor]- 81% - 89% - 89% - 84.8%
4. nidhoggur[armor]- 84.8% - 89% - 87.3% - 84.8%

wszystkie statki maja stabilny [62% wszystkie] cap podczas uzywania jednego modulu rr.

dodatkowo... z chimery wyciagnalem 7375 dps tanku ze stabilnym capem [36%] bez rigowania, czyli niejest zdolny przesylac shielda... leczy czy ktorys carrier jest to zdolny robic maja wlasny tank? :>

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
podkreslam, ze to jest EFT a taka chimera raczej by nieznalazla duzego zastosowania w walce
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

ale nadal niewiem co powoduje, ze ludzie jednak wybieraja  thanatosa nad archonem.
moglby ktos dokladnie powiedziec jaki jest powod? 125 dps jakos mnie niezacheca do wziecia statku ktory ma gorszy tank [zarowno wlasny jak i rr].
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Styczeń 26, 2009, 19:57:42
Czasy w ktorych carriery tankowaly wlasnym tankiem i wygrywaly bitwe juz dawno minely. Jesli teraz wlaczysz i tankujesz tylko wlasnym tankiem orbisz cos naprawde zle i rawdopodobnie zginiesz w ciagu najblizszych 30 sec.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 30, 2009, 19:12:05
Czy można w jakiś sposób jamować capitala w low secu tak żeby nie mógł skoczyć?
Wiem ze w 00 stawia się banie, dyktą, albo hicem i po problemie póki bania aktywna, a jak to wygląda w low secu? Czy jedyny sposób na wyłączenie skoku capitala to skasowanie mu  wystarczającej ilości capa, czy tez działają na ten napęd zabawki typu scrambl / warp disruptor / scryptowany generator hica?
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Yakrum w Czerwiec 30, 2009, 19:34:27
  scryptowany generator hica?
Hic działa nawet na matki i jeśli sie nie myle scrambl i disrupt działa na zwykłe capitale
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Czerwiec 30, 2009, 20:56:57
Działać działa w przypadku warpa
Ja się pytam o to czy blokuje skok między systemami
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Czerwiec 30, 2009, 21:02:48
tak
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Styczeń 29, 2010, 13:25:22
(http://img706.imageshack.us/img706/1754/matkak.jpg)
http://www.a-kills.com/?a=invtype&id=32357 (http://www.a-kills.com/?a=invtype&id=32357)

Czy to znaczy że do bombowców trzeba wozić amunicję na super carierze?
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Sammani w Styczeń 29, 2010, 16:24:30
nie
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Luty 02, 2010, 11:28:14
ale nadal niewiem co powoduje, ze ludzie jednak wybieraja  thanatosa nad archonem.
moglby ktos dokladnie powiedziec jaki jest powod? 125 dps jakos mnie niezacheca do wziecia statku ktory ma gorszy tank [zarowno wlasny jak i rr].
Może decydujące jest to, że wsadzając 2xDCU masz 1500 dps i 3 sloty high wolne ? Żeby na innych wyciągnąć 1500 dps musisz użyć 5xDCU.
Albo może fakt, że poprzez większe dronebay Thanatos i Nyx mają większą elastyczność w zakresie zadawanego typu dmg ?
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 02, 2010, 11:30:13
Nekrofil.  :angel:
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Luty 02, 2010, 11:31:43
Nekrofil.
Może,ale
Cytuj
Wysłane: Styczeń 29, 2010
to znów nie aż tak dawno temu, a to mnie zmyliło. Poza tym ostatnio mało tu myst1q'a  ;) ;D
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Luty 02, 2010, 11:40:07
Nikt nie twierdzi, że zabawiasz się w nekro, ponieważ odpowiedziałeś w wątku, w którym ostatni post był wysłany w zeszłym tygodniu.

(http://img682.imageshack.us/img682/1460/nekro.png)
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Luty 02, 2010, 12:44:09
Dlatego napisałem, że mnie zmyliło - tu styczeń, tam styczeń  :buck2:
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 03, 2010, 16:18:31
Mam pytanie jesli pilot carriera podepnie pod moj ship 5 fighterow to dmg z tych fighterow bedzie liczony na podstawie jego czy moich skilli, oraz z jego statku (thanatos) czy mojego (subcaps)?
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Coen w Wrzesień 03, 2010, 16:24:02
Jego, czyli w praktyce mozesz przyjac +500 dpsa
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 03, 2010, 16:24:55
Jego

podziekowal ;)
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 07, 2010, 11:25:48
Kolejne pytania odnosnie Carriera (zalozenie jest takie ze sam carrier nie bedzie uczestniczyl w walce, bedzie tylko we flocie i podlaczal fightery):
1. zastanawiam sie czy jest sens na niego montowac Drone Navigation Computer I, Omnidirectional Tracking Link I, Drone Link Augementor I i/lub linki dajace bonusy do gangu czy to nie ma sensu?
2. jakie skille wplywaja na efektywnosc fighterow po za Fighters i Gallente Carrier (w przypadku Thanatosa)?

Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 07, 2010, 12:25:54
Cytuj
2. jakie skille wplywaja na efektywnosc fighterow po za Fighters i Gallente Carrier (w przypadku Thanatosa)?
Eft -> fighters -> show info -> afected skills
Cytuj
1. zastanawiam sie czy jest sens na niego montowac Drone Navigation Computer I, Omnidirectional Tracking Link I, Drone Link Augementor I i/lub linki dajace bonusy do gangu czy to nie ma sensu?
Od kiedy carier może mieć anteny dowodzenia?
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 07, 2010, 12:37:28
ad.1 niezupelnie, bo np. nie wyswietla Gallente Carrier
Cytat: show info thanatos
Gallente Carrier Skill Bonuses:
(...)
5% bonus to deployed Fighters’ damage per level
(...)
ad.2
Cytat: show info thanatos
(...)
99% reduction in CPU need for Warfare Link modules
(...)


I jeszcze jedno jak sie skacze na cyno jako modul do posa?
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: James w Wrzesień 07, 2010, 13:59:38
ppm na statek (lub okregi z capem/tankiem) i jump to...
jak bedziesz w zasiegu to skoczysz ;]
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 07, 2010, 14:02:27
ppm na statek (lub okregi z capem/tankiem) i jump to...
jak bedziesz w zasiegu to skoczysz ;]

probowalem i bylo w pod menu "jump to" tylko [No destination] :/
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 07, 2010, 16:27:05
ad.1 niezupelnie, bo np. nie wyswietla Gallente Carrier
Nie wyświetla gejo cariera bo to działa tylko na gejo carierze. Ale te które sa niezależne od statku pokaże.
Cytuj
ad.2
Hmm tu się pomyliłem, jednakże to że można nie oznacza że trzeba. Zauważ że nie ma toto żadnego bonusu do ich działania, więc uzysk dla gangu jest minimalny
Cytuj
I jeszcze jedno jak sie skacze na cyno jako modul do posa?

ppm na statek (lub okregi z capem/tankiem) i jump to...
jak bedziesz w zasiegu to skoczysz ;]

probowalem i bylo w pod menu "jump to" tylko [No destination] :/
Cynostawiarka musi wysłać jakoś sygnał o aktywnym cyno, odbywa się to chyba poprzez brodkasta i dopiero wtedy można skakać
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 07, 2010, 16:46:47
Ech doom sprobowalbys byc czasem konstruktywny, nadal nie wiem czy warto ladowac moduly do dron i linki na carriera ktory bedzie tylko podlaczal fightery, a skoro pytam o linki tzn. ze nie ma we flocie dedykowanego boostera i nie wiem czy te moduly do dron dzialaja na fightery.

@Mona X a jak sie wysyla ten "sygnal"?
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 07, 2010, 16:49:58
Cynostawiarka musi wysłać jakoś sygnał o aktywnym cyno, odbywa się to chyba poprzez brodkasta i dopiero wtedy można skakać

Kiedyś broadcasty były potrzebne, gdy ktoś dołączył do floty po postawieniu cyna. Teraz już chyba to naprawili.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 07, 2010, 17:32:01
Ech doom sprobowalbys byc czasem konstruktywny, nadal nie wiem czy warto ladowac moduly do dron i linki na carriera ktory bedzie tylko podlaczal fightery, a skoro pytam o linki tzn. ze nie ma we flocie dedykowanego boostera i nie wiem czy te moduly do dron dzialaja na fightery.
Również nie wiem  dlatego nie podałem żadnej odpowiedzi. W temacie lików zapytaj kogos kto się lubuje w strzelaniu do czytelnika cyferkami i kto zna podstawe matematyczną liczenia tego przez grę (Dormio, Mona), ja wiem tyle, anteny montowane na czymś co nie ma bonusu do ich działania bardzo mało dają, a zajmują miejsce na które czeka cała kolejka bardziej przydatnych modułów
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 07, 2010, 22:18:41
Moduły do dron nie działają na Fightery. Bonus z Thanatosa nie działa na przydzielone Fightery.
Carriery fituje się na 3 sposoby:
Bojowy: doł: armorowce tank, shieldowce cap. Medy: Sensor booster, armorowce cap, shieldowce tank. Hi: smarbomba, albo dwie, neut albo dwa, remoty. Rigi zwykle CCC.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 07, 2010, 22:22:09
bojowy to 1, nr 2 to pewnie travel fit, a numer 3?
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 07, 2010, 22:44:52
bojowy to 1, nr 2 to pewnie travel fit, a numer 3?

Na anomalki Panie, na anomalki.  :D
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 07, 2010, 23:04:39
Łeeee, zapomniało mi się. :P
Nr 2, to triage i remoty na górze, a cała reszta do capa.
Nr 3, to bajt na małe gangi czy support takich, mix dwóch pierwszych, czyli triage, neuty, jakiś tank, ale bez szaleństw, repki dziaja 4 razy lepiej niż normalnie, więc więcej capa się instaluje niż w zestawie nr 1.

A travel fit, to cynofrejka obok stacji. :P
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 07, 2010, 23:49:51
Podziekowal, czyli innymi slowy jesli ma tylko podlaczac fightery pod inne shipy i nie brac udzialu w walce to sfituj w cokolwiek no diff?
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 08, 2010, 00:31:09
Hm a takie ekstrawagancje jak diruptory czy inne scramble jakie czasem widuje sie na km? To stare fity czy niestandardowe / fail w zalezności od tego kto ocenia?
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Wrzesień 08, 2010, 00:35:23
To są capsy tacklujące. Bardzo fajna rzecz.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 08, 2010, 00:37:34
Heavy tacler nabiera nowego znaczenia? :P
Ale poważniej co taki może staklować oprócz innego capsa? Prawie wszystko mu sie urwie (jesli dożyje do wyjścia z zasięgu warp jama)
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Skeer w Wrzesień 08, 2010, 01:05:07
Np to:

http://hq.c0ven.pl/kb/?a=kill_detail&kll_id=133387

Sam stacklowałem i goniłem, żeby nie zwiał. Prawie że solówka.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: naye666 w Wrzesień 08, 2010, 06:30:15
A tak z ciekawosci, ile dps na anomalkach srednio wyciagnie carrier?
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Coen w Wrzesień 09, 2010, 13:14:04
900-1000 w zaleznosci od skilli
chyba ze thanatos wtedy ok 1200
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Kareem w Wrzesień 09, 2010, 13:18:51
1000 dps wyciąga BS, czyli bardziej opłaca się podpiąć fightery z carrier alta do raciarki?
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 09, 2010, 13:25:08
Jaki BS wyciąga na ammo T1 1000 DPS poza blaster-boatem, który z definicji nie nadaje się do racenia?

Mach/Vargur to jakieś 800 na AC (plus drony).
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 09, 2010, 13:31:23
Golem? Amarski / amarsko caldaryjski sprzęt? Nawet pyra w pewnym układzie tyle wydoi
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Kareem w Wrzesień 09, 2010, 13:43:01
Jaki BS wyciąga na ammo T1 1000 DPS poza blaster-boatem, który z definicji nie nadaje się do racenia?

Mach/Vargur to jakieś 800 na AC (plus drony).

Wg EFT mam około 750 dps na torpedach w Ravenie... a torpedy i caldaryjskie BSy mam na 0. Mój Apoc na pulsach t2 (amarr BS na IV, 7m sp w gunnery) około 800 dps. 1000dps to to nie jest, ale mam jeszcze trochę gapu w skillach.

To jak z tymi fighterami? Bardziej mi chodzi o porównanie racenia Carrierem do racenia raciarką (mam na myśli porządnego marudera, commanda czy jakiś T3 na raty, a nie zwykły BS na ficie T1) + fightery z carriera.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 09, 2010, 13:49:27
Tengu na kinetycznych HAM zbliża sie dps do 900 albo lekko go przewyższa, legion tez zdolny jest podobno do takiej siły ognia, ciężki sprzęt jak pisałem wyżej, wiec pod katem dps są na pewno porównywalne. Carierem łatwiej tankować za to mniejsze shipy mają większą szansę na ucieczkę jeśli nagle lokal spuchnie, im mniejszy tym większą szansę. Tekst Sokoła z poprzedniej strony sugeruje że carierom rzadko się to udaje
A jesli chcesz fightery brać to pamietaj że nie uzyjesz własnego drone bay wtedy, co może być upierdliwe jeśli jakies małe gówno przelei przez ogień z dział
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Coen w Wrzesień 09, 2010, 14:05:52
Jaki BS wyciąga na ammo T1 1000 DPS poza blaster-boatem, który z definicji nie nadaje się do racenia?

Mach/Vargur to jakieś 800 na AC (plus drony).
Moj mach to 900 dpsa (4x domi gyro). Na all lvl5 wychodzi 942 dps, dorzucic 2 wtyczki do dmg i bedzie 1040.
Do tego mamy 60+ km zasiegu.

Tankiem nie trzeba sie bardzo przejmowac bo npcowe bsy pekaja w 25-30 sec.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 09, 2010, 14:07:58
Tekst Sokoła z poprzedniej strony sugeruje że carierom rzadko się to udaje

Doprecyzowując: na zdrowy rozsądek carrier nie powinien się dać złapać. Niestety, spadają głównie totalni kretyni, którzy uznając że skoro "tankują 2000+ DPS", to mogą sobie iść afk/olewać intel/nie patrzeć na local. Często mają totalne failfity (zdarzają się LAR-y), z reguły nie mają neutów ani smartbomb (które jednak skutecznie eliminują drony.

Nie latałem nigdy carrierem, ale naprawdę nie mogę zrozumieć co jest trudnego w warpnięciu na anomalkę, zalignowaniu się na POS-a (nie na stacje!) i robieniu całej anomalki sunąc w stronę POS-a z zawrotną prędkością 50-60 m/s. Patrzę na intel, a jeżeli cokolwiek podejrzanego wskakuje na local, wciskam warp i ląduję na POS-ie. Nawet dron się nie straci, bo fightery podążą za mną w warpie.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 09, 2010, 16:26:47
Na all5 carrier sfitowany na 5x DCU robi 1.500 dps a thanatos 1.875

Doprecyzowując: na zdrowy rozsądek carrier nie powinien się dać złapać. Niestety, spadają głównie totalni kretyni, którzy uznając że skoro "tankują 2000+ DPS", to mogą sobie iść afk/olewać intel/nie patrzeć na local. Często mają totalne failfity (zdarzają się LAR-y), z reguły nie mają neutów ani smartbomb (które jednak skutecznie eliminują drony.

To popatrz teraz nie na zdrowy rozsadek a na rzeczywistosc, jestes w warpie na anomalke, wpada ci host z probe launcheram i cyno(ze juz nie wspomne o tym ze sa cwaniaki co przelatuja przez system skanuja anomalki robia logout na 15min i wracaja warpiac bezpisrednio na anomalke). Nim ty dolecisz te 30au gosc juz jest na tej anomalce co ty wlasnie na nia lecisz lockuje cie, wlacza scrambla, cyno i spadaja ci na pysk 3 matki. Tak to wyglada w pewnym regionie gdzie ratter-hunters sa na tyle cwani ;) Wlasnie dlatego ja nie latam carrierem a podlaczam co najwyzej fightery. Ponadto align carrierem trwa zaje... dlugo.

Cytuj
Nie latałem nigdy carrierem, ale naprawdę nie mogę zrozumieć co jest trudnego w warpnięciu na anomalkę, zalignowaniu się na POS-a (nie na stacje!) i robieniu całej anomalki sunąc w stronę POS-a z zawrotną prędkością 50-60 m/s. Patrzę na intel, a jeżeli cokolwiek podejrzanego wskakuje na local, wciskam warp i ląduję na POS-ie. Nawet dron się nie straci, bo fightery podążą za mną w warpie.

A co jak intel nie zawsze raportuje?

Generalnie mi sie wydaje optymalnym rozwiazaniem wlasnie subcaps + fightery - dps podobny align, mobilnosc i generalnie mozliwosci spierd.... duzo wyzsze.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 09, 2010, 16:42:21
Cytuj
Na all5 carrier sfitowany na 5x DCU robi 1.500 dps a thanatos 1.875
Mało kto ma tego skila na 5, jest to chyba jedyny carierowy skill którego mi nie wymieniano żeby wcześniej czy później na 5 to robić :P. Nawet ktoś kto uwaza neuty za zbedne (przecież to nie działa na raty), smarty za niepraktyczne (bo bija tez po dronach) to przeznaczy ten jeden / dwa sloty na remotki, a rozsądnie fitowany carier to właśnie jak Gzu pisał ma tyle dps bo high slot jest fitnięty uniwersalnie
Cytuj
Generalnie mi sie wydaje optymalnym rozwiazaniem wlasnie subcaps + fightery - dps podobny align, mobilnosc i generalnie mozliwosci spierd.... duzo wyzsze.
Latałem bs'em z pdpietymi fighterami i szlag mnie trafiał jak dostałem punkt od jakiegoś gówna i musiałem je odsyłac zeby wywalic włane drony zeby to zjadły, za to med ship zdolny skasować nawete coś małego na nizkiej obicie po popieciu fighterów robi sie naprawde fajny
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 09, 2010, 16:52:55
Latałem bs'em z pdpietymi fighterami i szlag mnie trafiał jak dostałem punkt od jakiegoś gówna i musiałem je odsyłac zeby wywalic włane drony zeby to zjadły, za to med ship zdolny skasować nawete coś małego na nizkiej obicie po popieciu fighterów robi sie naprawde fajny

A probowales poszczuc je painterem i firbolgami (znajomy co lata carrierami mi je polecil jako najlepsze do racenia ze wzgledu na szybkosc i tracking) bo ja nie zauwazylem podobnych problemow z zabijaniem malego badziewia. Inna sprawa ze najwieksza efektywnosc bedzie podpiac pod ship ktory nie ma dronebay jak np. zealot czy cerb bo tak od swojego dps trzeba odjac wlasne drony a jak mozesz uzywac mediumow to zysk zaczyna byc czysto iluzoryczny.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Wrzesień 09, 2010, 19:30:04
To były matarskie fightery używane w angel space, z typowo angelowymi upierdliwymi frytkami po 30k
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 10, 2010, 07:27:55
To popatrz teraz nie na zdrowy rozsadek a na rzeczywistosc, jestes w warpie na anomalke, wpada ci host z probe launcheram i cyno(ze juz nie wspomne o tym ze sa cwaniaki co przelatuja przez system skanuja anomalki robia logout na 15min i wracaja warpiac bezpisrednio na anomalke). Nim ty dolecisz te 30au gosc juz jest na tej anomalce co ty wlasnie na nia lecisz lockuje cie, wlacza scrambla, cyno i spadaja ci na pysk 3 matki. Tak to wyglada w pewnym regionie gdzie ratter-hunters sa na tyle cwani ;) Wlasnie dlatego ja nie latam carrierem a podlaczam co najwyzej fightery. Ponadto align carrierem trwa zaje... dlugo.
A co jak intel nie zawsze raportuje?

Jak intel nie raportuje, to jest jakiś fail alliance. Gdy Ushra'Khan mieszkał w zachodnim Catch, to zanim wrogi roam doleciał do systemu, w którym kopałem, znałem jego dokładny skład.

Logoff trapy - faktycznie, najgroźniejsza broń. Jedyną kerbirską stratę w życiu (Hulk) zaliczyłem właśnie w ten sposób.

Sytuacja, w której warpisz na anomalkę, a w TYM MOMENCIE wpada do systemu scout... no cóż, przechodząc na zielonym świetle też może Cię TIR zmieść z przejścia dla pieszych. Na tyle zabitych przez PBN carrierów ani jeden nie spadł w ten sposób. Wszystkie były skanowane NA anomalkach, połowa z nich NIE była na pierwszej anomalne, na której wylądował scout, WSZYSTKIE były głęboko na terytorium przeciwnika, który MUSIAŁ mieć intel o naszym gangu.

Zatem pomijając taki pech (bo logoff trap można przewidzieć: gość znika z locala, ale intel nie raportuje go w sąsiednich systemach) i stosując zasadę - cokolwiek na localu, warp out, jest relatywnie bezpiecznie. Dodajmy do tego, że optymalny do takiego racenia będzie system bez 50+ osób na localu, a okno localu mamy rozciągnięcie do samej góry ekranu.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 10, 2010, 08:04:26
Zalignowany carrier jest zasadniczo bezpieczny nawet przed loggoff trap - o tych sprzed 10 minut wiemy a te sprzed dluzszego czasu najpierw musza nas wyskanowac.

Mi w testach niestety carrier jakos slabo zarabial - czas dolotu fighterow i slabe bicie malych ratow negowaly korzysci z rozwalania BSow w pare sekund. Mysle ze to sie sprawdza dopiero w duecie z jakims stateczkiem optymalnym na maly syf. Ale to duzo klikania.

Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: SokoleOko w Wrzesień 10, 2010, 10:27:23
W carrierze (w EFT) atrakcyjnie wygląda tank.

Tymczasem w praktyce robiłem sanshowe Sanctumy Machem sfitowanym na armor tank (2 hardenery, LAR) z rigami... 3xCDFE (bo to jest statek do PvP, który przez moment wykorzystywałem do zarabiania.

Jeśli już robić na dwa baty, to ostatnio bawię się Machem na maks dps (4xGyro, 3xTE) pompowanym przez Ospreya (alt) z dwoma reperkami. Wskakuję, zbieram aggro, wrzucam Ospreya na orbitę z włączonym AB i reperkami i zapominam o nim, koncentrując się na strzelaniu.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 10, 2010, 18:03:50
@Mona X a jak sie wysyla ten "sygnal"?

Statek z cynem musi być we flocie ze statkiem, który będzie skakał. Dla małych capitali (czyli nie dla tytanów i SC) ustawia się 10km od wszelkich materialnych obiektów, które mogłyby go bumpnąć, również od tarczy, jeśli skaczący statek nie ma prawa wlecieć do POSa. Jak już capsel jest gotowy, statek z cynem włacza, erm, cyno. Cyno zjada paliwo (od 450 do 250 ozonu, w zależnosci od skilla, Force Recony palą dużo mniej, ale nie ma sensu marnować statku za 200M i klona za 20, jeśli można użyć statku za 100k i darmowego klona). Żeby puścic broadcasta, cyno, klika na biały trójkąt, gdzie na górnej belce, okna fleet i wybiera bradcast cynosural costam, albo jakoś tak. Nie ma tam zbyt wielkiego wyboru. Ale nie trzeba, capital, który będzie skakał, może kliknąć na siebie, czy na capacitorze, wybrać jump to, na szczyci listy powinien być nick postaci we flocie. Broadcast ma ten bonus, że pokazuje system, w którym jest otwarte to cyno.

Cytuj
Podziekowal, czyli innymi slowy jesli ma tylko podlaczac fightery pod inne shipy i nie brac udzialu w walce to sfituj w cokolwiek no diff?

Oczywiście, że nie, jeszcze pod posa zapląta się jakiś przypadkowy tytan, odpali do ciebie DD i ktoś to wklei na Najśmieszniejsze i najgłupsze wtopy.

Cytuj
Probowalem i bylo w pod menu "jump to" tylko [No destination] :/

A twój sojusz ma jakieś aktywne Cynogeneratory?
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Wrzesień 14, 2010, 09:32:53
A twój sojusz ma jakieś aktywne Cynogeneratory?
pewnie to tlumaczy czemu nie moglem wskoczyc na niego - bo nie byl aktywny ;)

Kolejne pytanie: Czy jak podczepie fightery pod subcapsa i ten subcaps wleci na plexa (ded space - ograniczony bramkami) to fightery wroca do carriera czy nadal beda podczepione?
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Coen w Wrzesień 15, 2010, 20:33:40
wroca
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Kwiecień 27, 2011, 11:49:43
1. Zastanawiam się jak powinien wygladac travel fit na carriery:
- low CPR, med cap rechargery, w hi cloak, dronebay stado ecm dron
- czy sie je raczej inaczej fituje tj. np. w low inertia staby aby odwarpowac po skoku jak najszybciej na safe spota i wlaczyc cloak

czy moze jeszcze inaczej. Pytam czysto teoretycznie jakbym sie musial przeprowadzac i skakac przez wrogie tereny i/lub bez stacji.

2. Kolejna sprawa czy cos zostalo zmienione z cyno, bo mam wrazenie ze miejsce gdzie laduje caps od cyno to nie jak bylo kiedys promien 5km, bo ostatnie 2 cyno na ktore skakalem to raz wyladowalem na 12km od cyno a drugi raz > 5km nie wiem dokladnie ile bo sie odbilem od stacji.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 27, 2011, 11:53:24
Najprostszy travel - duzy zasięg skoku, przetrwalnikowy tank, stacje z otwartym dla wszystkich dockiem, zapasami paliwa do uzupełnienia  i opustoszałym lokalem po drodze :P

To co podałeś to chyba bardziej metoda na supercapsy które nie mają insta regena capa poprzez dokowanie
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Kwiecień 27, 2011, 11:54:34
Doom napisalem "przez wrogie tereny i/lub bez stacji."
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 27, 2011, 11:56:08
 no tak ninja edit posta jak pisałem odowiedź... ładnie to tak?

Tak cyno zostało zmienione w ostatnim lub przedostatnim pachu teraz jest to wiekszy zasięg ladowania chyba w szczegulności dodtyczy to posów (taki mały prezent od ccp dla lubiacych polowac ala Nync ;) )
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Kwiecień 27, 2011, 12:12:21
1. Cyna. Od jakiegoś czasu wyskakuje się niby 5km od cyna (według overa), ale na taktycznym jest więcej, osonbiście ustawiam cyna 10km od stacji. Ostatnio zmienili cyna, ze nie da isę ich postawić bliżej niż 5, 10, czy 15 km od force fielda w POSie (nie wiem dokładnie ile, gdyż uważam skakanie na cyno w POSie za droższą metodę na selfdestructa (dochodzi jeszcze frejka z cynem :P)).

2. Do wczoraj uważałem że przez wrogi teren bezpiecznie skacze się raz dziennie, na około 30 sekund przed DT. Wczoraj PL spuścili Nyksa, który zalogował się 2 minuty przed DT, a parę dni wcześniej Erebusa w 40 sekund, więc już nie mam tej pewności. Jak się ma scouta w obu systemach powinno dać radę, trzeba tylko logować capsla przy pustym localu. Poza tym statek nie recharguje capa, więc trzeba się zalogować wcześniej, więc nacisk na pikawę rośnie.

edit: Jak wypchaś się cap rechargerami i flux coilami, to się zajebiaszczo szybko cap regeneruje.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Kwiecień 27, 2011, 14:55:19
Co do odległości cyno od posa, to na około 5km od forcefielda wczoraj spokojnie postawiłem i nic się nie burzyło ani też carrier się od posa nie odbił. ;) Na pewno było poniżej 10 (salvager mam to widzę na taktycznym).
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Doom w Kwiecień 27, 2011, 15:14:36
A cariera jak daleko od forcefilda sie pojawił?

Bo zapis mówił o tym że bedzie sie pojawiał o te x km od force fildanie o tym że nie bedzie można odpalić cyny blizej, albo o bumpach
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: sc0rp w Kwiecień 27, 2011, 15:26:03
A cariera jak daleko od forcefilda sie pojawił?

Bo zapis mówił o tym że bedzie sie pojawiał o te x km od force fildanie o tym że nie bedzie można odpalić cyny blizej, albo o bumpach
Mi sie pojawil 12km od cyno, a cyno bylo na samej krawedzi tak, ze cynostawiaczka byla juz w posie.
Tytuł: Odp: TNQ - Capitale
Wiadomość wysłana przez: Ranshe w Kwiecień 27, 2011, 17:08:56
A cariera jak daleko od forcefilda sie pojawił?

Bo zapis mówił o tym że bedzie sie pojawiał o te x km od force fildanie o tym że nie bedzie można odpalić cyny blizej, albo o bumpach

------- <- forcefield
  |
  |       <- 5km
 x  z    <- x - cyno, z - carrier.