Autor Wątek: Pomoc w wyborze Laptopa:)  (Przeczytany 16598 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dark_Factory

  • Gość
Pomoc w wyborze Laptopa:)
« dnia: Czerwiec 04, 2011, 14:11:51 »
Witam jestem początkującym graczem EvE Online. Mój stary PC już ledwie ciągnie i przydała by się mu zmiana na coś lepszego...nie interesują mnie już Desktopy więc w grę wchodzi tylko Laptop...myślałem nad Alienware ponieważ mają bardzo mocne konfiguracje ale na nic lepszego niż Alien M11x mnie nie stać...może ktoś z was posiada laptop na którym EvE chodzi bez problemu na wysokich detalach...no i na którym chodzą inne nowsze produkcje. Aha cena w jakiej chcę się zamknąć to 3500zł MAX!. Słyszałem dużo dobrego o Asusach ale tutaj już pozwolę wypowiedzieć się wam:)
Dziękuję za pomoc i Pozdrawiam:)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Pomoc w wyborze Laptopa:)
« Odpowiedź #1 dnia: Czerwiec 04, 2011, 14:55:02 »
MSI GT740 na którym gram na high dostaje czkawki przy trzecim aktywnym kliencie przy czterech już zdecydowanie lepiej obnizyc detale na chociaż części z nich :P
Kosztował o  ile wiem w okolicach 3k, niestety model moz być problematyczny do kupienia więc szukaj raczej tego co go zastąpiło

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Pomoc w wyborze Laptopa:)
« Odpowiedź #2 dnia: Czerwiec 04, 2011, 17:10:18 »
Zachęcam do zapoznania się z tą częścią forum poświęconego między innymi laptopom

http://forum.pclab.pl/forum/116-Komputery-przenośne-notebooki-netbooki-palmtopy/