Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - marcoos

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7
71
Patche i dodatki / Odp: KALI 2.2 patch info
« dnia: Sierpień 27, 2007, 13:51:07 »

Cytuj
* The signature radius on all capital ships has been increased to make them easier to scan down than a battleship.
Ależ teraz będzie wrecków, no i może w końcu dread w siege będzie trafiać orbitujące lotniskowce  ;D

Que? Oni zwiększają im sygnature radius, a nie scan resolution.

Kurde... a co mają oba parametry do orbity shipa?
Problem z dredem jest taki, że jak jest w siege, to tracking działek spada prawie do 0 (czyli lufa prawie się nie rusza) więc dlatego może tylko trafić w POSa, a nie może trafić w żadnego ruszającego się shipa...

72
Wsparcie techniczne / Odp: Grafika - problem
« dnia: Sierpień 16, 2007, 10:17:58 »
Witam,

Proszę o poradę techniczną, w związku z faktem, iż zainstalowałem wczoraj aktualizacje to Windows Vista Premium 32 bitowa, i okazało się, że obraz w EVE się porąbał. Wygląda to tak jakby piksele zamieniły się w choinkę. Nie jest to efekt na całym okranie ale miejscowy, czasami zanika, a czasmi na chwilę zajmuję większość ekranu. Po tym bajzlu jaki się zrobił ściągnąłem sterowniki najnowsze od Nvidi pod Vistę ale problem nie znikł.

Czy jest to problem teraz EVKI, gdyż nie obsługuje najnowszych driverów i grafiki...? Czy powinienem ponownie zainstalować stery pod XP...? O CO COMON....?

Jak napisałem wyżej EVKuje na Windows vista, karta: NVidia 7600 GT.

Dodam, że przed zainstalowanymi aktualizacjami i starszymi chyba driverami wszystko świetnie grało.

Pozdrawiam

Ja nie zauważyłem problemów (wczoraj mi się vista upgrade'owała) - obserwuj forum evki (to angielskie) i jak się okaże, że to problem powtarzalny, to będzie na pewno wątek o tym... ale ja bym stawiał na jakiś problem sprzętowy u Ciebie (może pamięci się walą w grafie albo jakieś podkręcanie wychodzi).

73
Dyskusje ogólne / Odp: Co jest super vs czego wam brakuje w Eve
« dnia: Lipiec 27, 2007, 17:41:35 »
przydatne: [...]
- overview i mozliwosci jego ustawien

Ustawień może i tak - ale jest dużo niedoróbek... np. brak opisu aktualnego overview, a także częste resety overview (po patch-ach)

nieprzydatne:
- zoom in and out - kiedy zoom out powodowal oddalenie widoku, teraz przechodzisz do mapy
- brak klawisza - namierz cel
- caly tactical overview

Namierz cel praktycznie jest... CTRL i na celu w overview.
A co do tactical overview - to jest jak najbardziej potrzebny (np. dla covertów) i osobiście mam go prawie cały czas włączonego.

Mnie osobiście z pierdułek bardzo odpowiada np. notatnik ingame (świetna sprawa), a jako crap uważam kalkulator (którego główną wadą jest to, że nie działa z klawiaturą numeryczną - no i jest toporny) na szczęście można go od jakiegoś czasu wyłączyć z bocznego paska (o... jeszcze jeden plus) :)

Denerwuje także, że szukanie w assetach nie działa na rzeczy w kontenerach - więc albo mamy porządek albo wiedzę co mamy :)

Głupie jest także ograniczenie do 300 korpów i allianców jakie można wpisać w korporacji na liste KOSów :)

Gram ponad 2 lata. Od jakiegoś czasu w korporacji typu miners and npcing  (motto naszego korpa: We are peacefull creatures who have enjoy in mining and npcing)  - a latam tam gdzie są duże skałki (bo to nie prawda, że wielkość się nie liczy) :D

74
Dyskusje ogólne / Odp: Eve is dead
« dnia: Lipiec 25, 2007, 23:18:08 »
To jest lajcik sofcik ( narazie przynajmniej) 1 pad dziennie tylko :P
Pamietam ze kiedys serwer przez tydzien lezal z malymi przerwami. :P

hm... tygodniowego padu to nie pamiętam.... poślizgi paro-godzinne i niestabilna praca przez kilka dni to i owszem.

75
Przedpokój / Odp: REAL EVE
« dnia: Lipiec 20, 2007, 09:59:16 »
Nieważne ile masz lat, ale na ile się czujesz młody  >:D

Nie jestem jeszcze leciwy, ale rodzinkę posiadam. Generalnie chodzi o to czy was ta gra też tak wciągnęła...

Nie - bo jest kiepska, nudna i szkoda na nią czasu... :coolsmiley:

76
Dyskusje ogólne / Odp: dlaczego EVE?
« dnia: Lipiec 07, 2007, 15:33:26 »
Lol.
Nie prościej było przeczytać recenzje?

No ale nie czytałeś? że jakby miał do każdej gry czytać recenzje to by się nie pytał - nie uważasz?  >:D

77
Wsparcie techniczne / Odp: Problem - Time Code
« dnia: Lipiec 03, 2007, 20:26:17 »
Panowie zakupiłem 90-dniowy TC na www.battleclinic.com. Kod ptrzyszedł po 30 minutach, wpisałem go na stronie https://secure.eve-online.com. Jest napisane, że konto jest aktywowane do 01.10.2007 roku, ale w grze nie mogę sie zalogować - pisze że Trial Expired i dupa  >:(

Pomóżcie!

Pozdro...

Jak aktywowałeś właściwe konto - to napisz petycje....

78
Dyskusje ogólne / Odp: EVE - Online & Poland
« dnia: Lipiec 03, 2007, 15:12:45 »
Chodzi mi o to ze sa ludzie ktorzy nie ustepuja inteligencja czy logicznym mysleniem wam ktorzy juz gracie jakis czas na EVE chcialem tylko powiedziec ze nie mamy sie czego wstydzic i mozemy wymagac chociasz drobnego spolszczenia gry bo skoro inni je maja to chyba nie z powodu ich malego ilorazu inteligencji....

A wypowiedzi Pana z CCP odebralem jak wycieczke czlowieka zachodu do skansenu

Poza tym skoro nie zalezy im na kasie a na klimacie gry to dlaczego nie zrobia spolszcenia gry to nielogiczne

Było już parę wątków na ten temat - konkluzja... z samych Polaków może parę procent graczy chciało by spolszczenia - innym angielski nie przeszkadza albo wręcz nawet chcą tylko po angielsku. IMHO angielski jest na tyle uniwersalnym językiem w obecnych czasach, że lepiej się go pouczyć (podstawy wcale nie są jakieś bardzo trudne) niż czekać i jęczeć o spolszczenie :)

79
Dyskusje ogólne / Odp: Skanowanie po Rev 2
« dnia: Lipiec 03, 2007, 11:15:41 »
Tyle, że coś było nie tak bo canów nei dało się otworzyć a NPC respawnowały się co kilka godzin także po DT.

Dzisiejszy patch ma naprawić bug w lokacjach wymagających analyzera I - były tam puchy, których nie można było otworzyć, bo wyświetlał że nie mamy odpowiedniego skilla do salvage...

80
Dyskusje ogólne / Odp: Skanowanie po Rev 2
« dnia: Lipiec 03, 2007, 11:12:26 »
* do otwierania canow w takich encounterach potrzebne sa "codebreaker I"

Lub analyzer I (dla magnetometric). Przyda się też salvager :)

* ostatnio szukalem gedona w cloaku i go znalazlem uzywajac probes

Jeżeli to prawda, to jest to exploit (nie widziałem w patchnotes, żeby była taka możliwość - w planach była możliwość szukania shipów w cloaku, ale to miały robić specjalne proby)
Prawdopodobnie złapałeś niezaklokowanego shipa - a to że miał założonego cloaka nic nie znaczy.

81
NoobGarten / Odp: Bąbel
« dnia: Lipiec 03, 2007, 11:00:35 »
99% szansy na przezycie jesli jestes w BSie...osobiscie nie znam przypadku aby jakis bs uciekl z babla  - gdziekolwiek - ten 1% to nanoshipy, o ile ktos zagapil sie i nie zalozyl tez weba...

Nie przesadzałbym z tymi marnymi szansami - już parę razy wleciało się w bąbla i się wyleciało... inna sprawa, że jak jest dobrze postawiona bańka (np. 40km za gate) to może być problem z doleceniem do gate...
Czasami się zdarza, że celowo wlatuje się w bąbelka - i rozwala kampe... i wtedy jest fun... :D

jedyna metoda to zalozenie cloaka na BSa...jak szybko to zrobisz , to moze uda ci sie wrocic na gejta - ale to 15km mniej wiecej :-\

Głupoty piszesz - cloak na bs więcej szkodzi niż pomaga... a z tym 15km to nie wiem o co Ci chodzi.

82
NoobGarten / Odp: znalazlem cialo w przestrzeni!!!
« dnia: Lipiec 02, 2007, 20:33:47 »
Brrrr !!!
Przeszukując pas asteroidów natknąłem sie na latające w przestrzeni zamrożone zwłoki. Czy to tylko makabryczna pamiątka po walkach w tym rejonie czy tez ciało to może sie do czegoś przydać?
Vitruvius

Jak to w życiu - zwłoki to zwłoki...
Na bramach w 0.0 dużo tego lata :)

83
Dyskusje ogólne / Odp: Kultura gry i korporacje polish-only
« dnia: Czerwiec 29, 2007, 07:22:17 »
Smutna prawda jest taka, ze jak ktos polaka wydyma, to najprawdopodobniej bedzie to inny polak. Sprawdzone. Smutne, ale prawdziwe.

Smutne - to są takie smuty....

84
Dyskusje ogólne / Odp: 1 TYTAN po patchu padl
« dnia: Czerwiec 22, 2007, 11:21:56 »
Tak czy siak muszę przyznać że Molle zachował się elegancko potwierdzając fakty zamiast np napisać petycje o zwrócenie statku z powodu buga :)

Odzyskiwanie dobrego imienia BoBa poprzez tracenie supercapitali mi się podoba :)

Widocznie taka poszła dyrektywa z góry, żeby wtopić tytana i walnąć skruchę :D
a że RA (gooni i AAA) są jedyną poważną siłą, która może cokolwiek flotowo powalczyć z bobkami - dlatego też  widocznie wylosowali tego bonusa  >:D

85
NoobGarten / Odp: Problem ze zdobyciem 14 dniowego triala
« dnia: Czerwiec 15, 2007, 22:31:23 »
Ech.. Odpaliłem sofcik Advanced Port scanner, który twierdzi, że 26000 mam zamknięty. No nic, pozostała mi tylko rozmowa z providerem, ale znając tych irlandzkich sk.....nów niczego nie zwojuję. Anyway WIELKIE dzięki Wam wszystkim za pomoc.  :smitten:
Cholera i znowu będę musiał tłuc moby, lol.

Akurat skaner może tak twierdzić :) u mnie też mówi, że mam zamknięty port 26000 :D
Jeżeli masz bezpośrednie połączenie do providera - 1 komp i bez routera - to gadaj z nim, żeby port odblokował (pewnie trzeba dopisać jedną regułkę w iptables - jeżeli używają linuxa) - a jeżeli Ty u siebie rozdzielasz adresy IP albo robisz NATa routerem, to w tym routerze otwierasz port i czasami robisz dodatkowo forwarda portu na komputer na którym grasz.

86
NoobGarten / Odp: Problem ze zdobyciem 14 dniowego triala
« dnia: Czerwiec 15, 2007, 21:40:39 »
Evka do pracy potrzebuje portu 26000 - więc jak coś po drodze go blokuje to nici z grania

87
Dyskusje ogólne / Odp: BoD cz2. Otwarty list GoonFleet do CCP
« dnia: Maj 31, 2007, 09:29:20 »
ew ewr nie pozostalo nic innego jak zbierac kase na fan fest i poznac sie tam z DEVami  ;)

Nie wiem, czy ew'owi chciało by się jechać przez pół świata, żeby spędzić ileś czasu na imprezie kolesiów boba i devsów (a może to jedno i to samo - czego w sumie nie można wykluczyć *1 )? :)


*1
Odkładając na bok wszelkie niechęci do wyjaśnienia do końca pewnych spraw i ukręceniu łba hydrze przez CCP mam tylko jedno rozsądne wyjaśnienie czemu tak się dzieje - Zakładając (hipotetycznie), że większość FC alliance BOB to devsi, to "wyjaśnienie i ukręcenie" polegało by na zakazie gry przez pracowników CCP - a to oznaczało by paraliż BOBa i co dla CCP najgorsze - przyznanie się do oszukiwania i utrata (i tak już kiepskiej) reputacji. Dlatego też, CCP jako firma nie może sobie na to pozwolić - może ewentualnie próbować ograniczać skalę zjawiska - ale nie oszukujmy się - nie odetną od zabawek swoich pracowników (jest to nierealne). Dlatego też nie ma co liczyć na rzetelne wyjaśnienia - a te, które otrzymujemy, to tylko taki puderek na syfilis...

Można się spierać czy moja hipoteza jest prawdziwa - pewnie zaraz będą głosy, że nie ma dowodów na takie postępowanie - ale chciałbym przypomnieć, że wiele odkryć np. w astronomii polegało nie na bezpośrednim odnalezieniu ale na badaniu wpływu już odkrytych ciał niebieskich.

Oczywiście, gdyby CCP (a właściwie FC CCP ;) było rozsądne, mogłoby wykorzystać zaistniałą sytuacje do urozmaicenia EVE - w końcu po odkryciu afery z T20 EVE odżyło i zaistniała polaryzacja spowodowała wielką wojnę (trwającą do dziś) - ale żeby taki "global event" miał sens, ccp musiałoby w swoich szeregach wprowadzić jakiś kodeks etyczny - co gracze ccp mogliby robić, a czego nie...

88
Dyskusje ogólne / Odp: BoD cz2. Otwarty list GoonFleet do CCP
« dnia: Maj 30, 2007, 15:32:55 »
Co do DEVa przy tytanie, to akurat zaden problem. W Wowie np developerzy maja poustawiane triggery na najtrudniejsze encountery i dostaja alarm jesli jakas gildia wlasnie zaczyna konczyc walke z najtrudniejszym bossem w grze. Robi sie to z wielu powodow.
W sytuacji eve.. tytanow zbyt wielu nie ma, i zniszczenie kazdego to tak naprawde monumentalne osiagniecie, co oczywiscie przyciaga uwage devow.

Trigger, triggerem - ale dlaczego w takich sytuacjach pojawia się akurat "admiral chujgowiekto"?  8)

89
Dyskusje ogólne / Odp: BoD cz2. Otwarty list GoonFleet do CCP
« dnia: Maj 30, 2007, 11:12:42 »
Sotharr mam do ciebie wielką prośbę.
Przestań grać w EvE.
Naprawdę. Oszczędzisz sobie dużo stresu.

PS. Moja lodówka kolaboruje z BoBem.

Pograj sobie w szachy w stylu BOD - czyli grasz białymi i masz 16 hetmanów  :idiot2:

(BTW - w sumie sytuacja z BOBem bardzo przypomina mi nasz "układ trzymający władzę" :) koleś na kolesiu, bronimy swoich - czasami jakiemuś oleksemu się coś wymknie - ale cały czas idziemy w zaparte)  :)

90
Dyskusje ogólne / Odp: BoD cz2. Otwarty list GoonFleet do CCP
« dnia: Maj 29, 2007, 00:42:04 »
Orange Species napisał, że dużo szybciej załatwia się takie sprawy przez MSN niż petycje.

Jest jeszcze jeden wątek tej sprawy - co za ciecie używają do komunikacji gównianego MSNa?  :uglystupid2:

91
Dyskusje ogólne / Odp: BoD cz2. Otwarty list GoonFleet do CCP
« dnia: Maj 28, 2007, 16:10:52 »
no to juz wiemy co to eurystyka/erystyka ;)

a co z teoria spiskowa? Ja nadal uwazam, ze ma ona tutaj duzy wplyw na postrzeganie rzeczywistosci

No pewnie, że można relatywizować, upraszczać, wyśmiewać, twierdzić że "teorie spiskowe" - ale z całego szumu wynika jednak, że wielu ludzi czituje (oszukuje), wykorzystuje znajomości i ogólnie nie gra fair - w końcu (gdy ccp się z tym sama nie upora - albo nie zmniejszy tego zjawiska do akceptowalnych wartości) to pewnego dnia devsi z przyjaciółmi z BODa,  będą sami ze sobą grali tytanami i MSami w pustej przestrzeni eve...

92
Patche i dodatki / Odp: nowe modele
« dnia: Maj 25, 2007, 10:29:45 »
jak zrobia symetrycznego ravena to chyba sobie evke odpuszcze ;)

A mnie właśnie denerwował brak symetrii - a już niektóre shipy były imho udziwniane na siłę. Ostatnie liftingi shipów mnie osobiście odpowiadają... Tylko co zrobić z takim apokiem albo armagiem? :) (te zawsze były "symetryczne inaczej") :)

93
Dyskusje ogólne / Odp: LAGFIELD vs battlefield
« dnia: Maj 17, 2007, 13:23:02 »
I ze Stackless Python jest trudny dla prostych skrypciarzy projektujacych misje.

Pewne jest, ze najszybszy kod pisze się w kodzie maszyny docelowej (assembler) tylko kto to by zrobił - a co gorsza później poprawiał :)

A co do projektowania misji, to chyba nie robią tego koderzy? :) Trzeba rozróżniać formę od treści ;)

94
Dyskusje ogólne / Odp: LAGFIELD vs battlefield
« dnia: Maj 17, 2007, 12:51:05 »
P.S. Piszecie, że serwerowa strona EVE jest napisana w pythonie... trudno mi w to uwierzyć, jeżeli tak jest to tym bardziej nie ma się co dziwić, że to wszystko nie wrabia i po każdej większej zmianie w kodzie wyłazi pełno błędów. Nie wiem czy próbowaliście pisać coś niebanalnego w języku bez statycznej kontroli typów, ja spróbowałem raz i to nawet nic specjalnie wielkiego i można się na prawdę zdziwić. Na początek trzeba się nazgadywać jakich typów (klas) parametrów oczekują jakieś "obce" funkcje/metody, a na koniec się okazuje, że jak coś jest nie tak to wyjdzie to w najmniej odpowiednim momencie kiedy akurat wykona się (i wywali) kod, który zazwyczaj się nie wykonuje. W momencie kiedy projekt ma kilka lat i pracuje nad nim wiele osób a dokumentacja pewnie jest taka jak to zazwyczaj jest :-) to tylko współczuć im można i podziwiać, że jakoś to działa.

Nie wiem w czym pisałeś, że miałeś takie problemy - i nie wiem, w czym programowałeś wcześniej. Ale właśnie python jest jednym z lepiej zaprojektowanych i nadających się do dużych projektów językiem programowania. Faktem jest, że większość dokumentacji jest po angielsku - ale tak niestety jest z większością języków programowania. Eve jest napisana w specjalnej wersji pythona (tzw. bezstosowa) i żeby było ciekawiej działa to po stronie serwera, a także klient też z tego korzysta. Oczywiście język programowania to nie wszystko - Jest duże prawdopodobieństwo, że błędy popełniono podczas projektowania systemu... ale na to już żaden język programowania nie pomoże :).  Poniżej wycinek z FAQ ze strony EVE:


How is the game logic implemented in EVE?

EVE uses a special Stackless version of Python for both the server and the client. This makes for a much simpler creation of game logic than what was available in the past. The control structures provided by Stackless allow for a more “procedural syncronous” model, rather than an “event driven asynchronous,” or thread pooling.

In more simplified terms, this means that a large number of actors can perform tiny tasks without the added complexity or overhead of the other two execution models. Our game logic scripters are thereby freed from many of the mundane tasks associated with models that don’t benefit from the control structures provided by Stackless. The creative process of writing interesting game behavior is no longer bogged down by software or system limitations.

This approach also means that making changes to the game is much easier than it has been historically. Many improvements or tweaks can be added even when the world is online and going strong without the need to reboot the servers. This process is called a hot fix.

95
Dyskusje ogólne / EVE i biznes w realu
« dnia: Maj 16, 2007, 15:55:53 »
Ciekawy wątek związany z Eve... zapraszam do lektury:

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=33377

96
Dyskusje ogólne / Odp: LAGFIELD vs battlefield
« dnia: Maj 15, 2007, 10:32:55 »
Dodatkowo mam odpalone i zminimalizowane people & places, bmki sa wtedy zaladowane.

A to jakaś nowa teoria  :o
Wydaje mi się jednak, że BMki są automatycznie ładowane z serwera, kiedykolwiek wlatujesz do nowego systemu (co łatwo sprawdzić, prawym klawiszem myszy)

97
NoobGarten / Odp: self destruct
« dnia: Maj 12, 2007, 18:43:28 »
Mnie uczyli ze mozna wlaasnie SB. Czyli mozna niszczyc, tylko zalockowac nie idzie.

a rozbiłeś kiedyś? i ile taka proba ma armora? :)

ps.
z ciekawości przetestowałem na sisi - no i faktycznie można smartbombami rozbić probe z dechy... wg. moich obliczeń ma ok 1000 punktów armora i zero rezystów :)

98
NoobGarten / Odp: self destruct
« dnia: Maj 12, 2007, 16:22:47 »
1. Po wskoczeniu do systemu bardzo trudno jest sie chyba wjebac w banke bo wskakuje sie losowo na obszarze ok 30km od gate -/czy mozna postawic kilka baniek?? i ile ma ta banka srednicy??  - czyli po odskoczeniu gdzies na pas można sie zakloaczyc i zaczekac az kamperzy sobie pojdą - względnie do dt.

Po wskoczeniu  losuje Cię 15km od gate... bańki są różne - duża ma 36km - proba z dictora 20km
jak jesteś w bańce nie można wejść w cloaka.

2. Czy mozna sie zakloaczyc po wpadnieciu w banke kloakiem nie cowertowym?
3. Czy jak recon/covert z kloakiem wwarpi sie w banke to go wykloaczy, czy tez może doleciec do gate niezauwazony.

Akurat działanie cloaka jest takie same w obu typach - czyli w bańce nie działa

4. Czy mozna roz..walic banke?? - jesli tak to jaka jest jej wytrzymalosc i sredni czas namierzania bsem.

Mobilne (czyli stałe :) ) można rozbić - z tym, że duża przykładowo ma 48k armora
Bańki z dictora nie można zniszczyć (chociaż krążyła kiedyś hipoteza, że można ją rozbić smartbombami)

ps. z tym cloakiem w bańce jest różnie -  z moich doświadczeń wynika, że często się z cloaka jest wybijanym - ale jednak nie ma zasady, że cloak w bańce nie działa...

99
NoobGarten / Odp: Problem ze zdobyciem 14 dniowego triala
« dnia: Maj 01, 2007, 09:40:49 »
Witam Całą Społeczność EVE   :)
Tak wypadło - (temat idealny do mojego problemu) że mój pierwszy post znalazł się akurat tutaj .
Chciałem skorzystać z triala w ramach testu - grywalność , gfx , jakość działania neta ale .....
Nie dostaje nic na maila ani o2 ani gmail , czekam już tydzień , dodam że w spamie nic niema :(
Proszę poradzcie dla nooba ( eve ) co robić żeby zagrać i się bardziej "napalić" na abo.

Ps. Jeśli ktoś z was miałby jakąś możliwość udostępnienia konta trial to bym poprosił o użyczenie .

Kod przychodzi w ciągu kilku minut (max) więc albo załatw sobie skrzynkę email na innym serwerze (najlepiej nie ogólnie darmowym - bo te często są na czarnych listach) tylko jakiś pewniejszy :) - możesz też poprosić kolegę/koleżankę o przysługę odbioru takiego maila  :coolsmiley:

100
Dyskusje ogólne / Odp: Mala walka capitali (fraps)
« dnia: Kwiecień 28, 2007, 19:41:07 »
Amatorszczyzna  ;D. Bylo dreda w siege postawic od razu. :D

nie mundruj się :D
za blisko cyno było i musiał dredzik odlecieć i skoczyć nazad na optimal  :tickedoff:

101
Dyskusje ogólne / Odp: Mala walka capitali (fraps)
« dnia: Kwiecień 28, 2007, 17:32:47 »
marcoos dasz rade te screeny załatwić? bo by mi sie przydały do pewnego projektu 8)

ee... jakie screeny? ja nie byłem na tej akcji :)
nie latam wyverną... gadaj z wolvem....  :coolsmiley:

102
Dyskusje ogólne / Odp: Mala walka capitali (fraps)
« dnia: Kwiecień 28, 2007, 15:18:15 »
Sciągniecie carreira przy uzyciu 2 matek,  dreada i 2 commandow nie jest wielkim osiagnieciem :D Jak zobaczylem, ze carrier wybucha przy ok 75% hp hulla to spadlem z krzesla :2funny: Wycackał ich i nie dal im kill malia :crazy2:

Tu nie chodziło o przewagę (bo to był klasyczny gank), ale o killmail, który został zrobiony i wklejony na KB D2 i od razu zaczęły się gadki, że to nie miało miejsca i że całe d2 żyje z tworzenia fake killmaili (sprawa KM posów).

Film ten pokazał także, jak sprytnie myśliwy może stac się zwierzyną - dominix był ewidentną podpuchą i carrier wleciał na pewniaka, żeby zgankować naszych... jak zobaczył dzwonki cyno to pewnie troszkę szczęka opadła...

Faktem jest, że gościu miał dobrego tanka i pewnie self destruct miał także na celu "ukrycie" fita i brak możliwości zlootowania tego co zostanie.  8)

103
Dyskusje ogólne / Odp: Mala walka capitali (fraps)
« dnia: Kwiecień 28, 2007, 09:53:17 »
Tynek... ochujałeś? :)) przecież ludzie nie robili tego dla sławy  :-X

104
Market / Odp: TC - min 6 miesiecy kupie
« dnia: Kwiecień 27, 2007, 11:57:53 »

105
Dyskusje ogólne / Odp: Kultura gry i korporacje polish-only
« dnia: Kwiecień 26, 2007, 15:35:18 »
BTW Fajny Flame... do autora tego flame mozna powiedziec tylko "Idz zwal konia to moze cisnienie pod mozgiem Ci zmaleje bo pisanie za bzdury na localu petycji to iscie dziecinne jest" sprawdz nazwy statkow Ruskich... polowa z nich to bluzgi typu "Dymam twoja stara" i jakos wszyscy maja to w dupie... Wez Prozak na chec zycia to moze Ci pomoze ... nie czuje jak rymuje :)

uuu... to się nadaje do zgłoszenia do moderatora  :2funny:
działaj ArchenTheGreat.... xart tylko czeka żeby wkroczyć i zbanować za chamskie odzywki  O0

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 7