Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - [NAUKE] Son of Rainbow

Strony: [1]
2
Centrum Rekrutacyjne / Nauka o EVE - Korporacja Szkoleniowa
« dnia: Styczeń 03, 2017, 09:02:30 »
Jak sama nazwa wskazuje jest to szkoleniowka, ktorej glownym celem jest pomoc nowym graczom oraz stworzenie warunkow rozwojowych dla osob powracajacych do gry. Korporacja znajduje sie w milicji Amarr co umozliwia nie tylko czerpanie zabawy z FW ale takze z eksploracji, tworzenia chain w K czy W-space, taniego PvP. Korp posiada takze miejsce z 0% taxem na planetach dla kadetow czy ich altow.

Misja:

NoE kultywuje dawne zwyczaje Akademii Milicyjnej z troche wiekszym rozmachem oferujac nowym i starszym graczom otrzymanie odpowiednich warunkow do zarabiania wiekszych ilosci ISK oraz bezposrednia nauke taniego i latwego PvP. Poboczne dzialania oraz niezaleznosc formacji umozliwia ksztalcenie kadetow na potrzebe istniejacych jednostek organizacyjnych w grze, na ktore NoE jest bardzo otwarte na wspolprace. Nadrzednym celem jest zwiekszenie ilosci osob pozostawajacych w grze a zatem bezposrednie oraz posrednie budowanie polskiego community.

Realizacja misji poprzez:

- stworzenie przyjaznego miejsca dla nowych zarowno kanalu in game Nauka o EVE czy TS: ts.kilann.fr:9991 gdzie ludzie bez narazania na trolla bedac w korporacji czy tez chcac uzyskac pomoc bez narazania na trolla taka pomoc otrzymaja,
- cykliczne szkolenia praktyczne jak i teoretyczne z praktycznie kazdego aspektu gry posiadajac baze tutorow jak i szkoleniowcow,
- usamodzielnienie sie graczy zarobkowo podajac im najlepsze mozliwe formy zarobku oraz narzedzia w celu zwiekszenia profitow oraz nauke jak i obrone przed PvP,
- otwarte floty/gangi korporacji/sojuszu jak i organizowane przez naszych znajomych z innych formacji.

Zapewniamy:

- Aktywny team speak,
- Szkolenia,
- Roamy co wieczór z członkami z prowadzacymi z korporacji jak i z naszymi znajomymi,
- Pomoc w zwiezieniu swojego dobytku - sojuszowe JF'y,
- Możliwość wglądu do skilli na życzenie i zasugerowanie drogi rozwoju.

Drogi kontaktu:

- TEAM SPEAK - ts.kilann.fr:9991
- Kanal in game - Nauka o EVE


3
Market / Potrzebujesz standy na tradera bądź pullera?
« dnia: Maj 05, 2016, 18:43:35 »
Witam,

zaczynam testowo nową działalność gospodarczą w EvE czyli sprzedawanie postaci pod zamówienie. Szczerze ciekawy jestem zapotrzebowania. Możliwe są 2 warianty:

1) Amarr/Caldari
2) Minmatarr/Gallente

Na początek kim jest puller. Puller to postać posiadająca odpowiednie standingi np do frakcji umożliwiające branie misji od agentów. Czyli np jak ja gram mam pullera do otwierania misji caldari innego do gallente a robię je jako Rainbow, który jest w Amarrskiej milicji. Posiadając pullera nie musisz się martwić o swoje standy więc możesz zacząć robić niedostępne dla Ciebie wcześniej rzeczy. To inwestycja w przyszłość ;)

Kim jest trader. Trader to oskillowana (tego w pełni nie zapewnię) i posiadająca standing do określonej frakcji, która utrzymuje np hub handlowy. Czyli mając wysoki stand płacimy mniejszy podatek. Jednym słowem np jeden trader do ogarniania Jita/Amarr. Inwestycja w przyszłość szczególnie, że teraz podatki poszły do góry i rząd zdziera nas z kasę :)

Oferowane postacie będą mogły brać misje lvl4 w hi secu, milicyjne lvl4 w low, lvl5 w low i oczywiście niższe. Cena do negocjacji.

Niestety można transferować postać dopiero gdy ma 14 dni ergo tyle by trzeba było na taką poczekać jednak jutro już zaczynam robić pierwszą pod Amarr/Caldari.

Ktoś chętny ;)?

P.S możliwe, też nabicie standa dla istniejącego toona, też do negocjacji.

4
Dyskusje ogólne / Zkillboard a zbieranie killi
« dnia: Kwiecień 29, 2016, 01:43:36 »
Pytałem przez dwa dni zagraniczniaków ale nikt nie był w stanie odpowiedzieć na pytanie a raczej rozwiązać mój problem.

Mam 2 corpy w jednym alliance (Akademia Milicyjna i The North Capsuleers), przerzuciłem executionera z jednego do drugiego. Oczywiście pousuwałem jakiś dzień po API z obu corpów i postawiłem nowe dodając na Zkillboard, Na zkillboard executioner się nadal nie zmienił. O ile do każdego z corpów zbiera kille czy lossy to na alliance akurat nic. To jest akurat pytanie do osób, które zarządzały corpami a najlepiej alliance a tych nie ma wiele więc problematyka unikalna. Byłbym wdzięczny za wszelką pomoc.

5
Opis Akademii znajdziecie Tutaj.

W tym temacie prócz dyskusji będę starał się o ile leń pisarski mnie nie dopadnie podsumowywać co się działo w Akademii co tydzień czy dwa.

Zacznę od podziękowań. W zeszłym miesiącu kadeci zażyczyli sobie szkolenie z rozstawiania i zarządzania posami. Szkolenie przeprowadził Rayaa z Shadow Cartel. Bardzo dziękuję kolego za pomoc udzieloną nowym. Wynikiem szkolenia są posy rozstawione przez alty kadetów, na których się bawią.

Drugie podziękowania należą się Sonic Black z CBC za zaproszenie na szkolenie dotyczące kopania moonów jak i reakcji na nich. Wynikiem jest ogólny ślinotok kadetów nad posiadaniem tego typu posa kopiącego ;).

Bardzo dziękuję chłopaki. Ponadto odbyło się x szkoleń stałych (nie prowadzę statystyk).

Ponadto nowi leją ludzi - Killboard. W momencie jak dojdę do porozumienia ze standami przerzucę wszystkich kadetów do właściwej korporacji. Zapraszam do dyskusji,

6
Poradniki / Zarabianie w low sec
« dnia: Styczeń 21, 2016, 16:22:58 »
[admin] Poradnik z uwagi na datę powstania i zmiany które CCP wprowadziło do gry przy tej lub innej okazji w kilku miejscach się zdezaktualizował. Korzystasz z niego na własną odpowiedzialność [/admin]
Ten poradnik traktuje o każdym możliwym zarobku w low pomijając handel, milicję, misje i poniekąd pvp. Tak jak poprzedni jest głównie zbiorem moich przemyśleń po kilku latach życia w low. Odnośnie części mówiącej o skanowaniu pomijam tego typu rzeczy jak signature radius site.

Na początek należałoby usystematyzować możliwości zarobku. Zwykle dzielę go na skanowalny i nieskanowalny. Na sam koniec przedstawię czym jest chain i dlaczego chainując zarabiając na eksploracji jest najwygodniej.

Zarobek nieskanowalny.

Czyli taki, do którego nie potrzebuje prob’ów by znaleźć coś ciekawego:

1) Paski asteroid:
a) kopanie … ogólnie są low nie FW na zadupiach typu Solitude czy pustyń takich jak Aridia gdzie ludzie w dead endowych systemach kopią. Co kto lubi, dla mnie to masochizm. Można jednak? Można. Koparka w systemach FW to albo bait albo zabłąkany turysta, któremu po chwili zaraz ktoś wskaże drogę do domu więc nie polecam tego robić.
b) Raty – tutaj wyróżniamy pięć typów. O najzwyklejszych na koniec.
- Clone, występują jedynie w low. Zależnie od security status systemu wyróżniamy róznych Clone, im system ma niższy SS tym cięższy ale więcej wart Clone może się pojawić na pasku. Clone posiadają resy zależne od występowania  na danym terenie. Zatem na Angelowym będą Angel Clone, na Serpentisowym Serpentis co jest logiczne.
Raty te nie są szybkie ale mają dps, zasięg na ponad 100km i są dość tankowne. Wypadają z nich zawsze clone tagi Trainer, Negotiator, Transporter, Recruiter. Najtańsze na markecie znajdziecie za ponad 1kk, najdroższe po około 25kk. Potrzebne są do zbijania SS na stacjach Concordu w Low. Najcięższego rata w 0.1 zbijałem VNI na buforze armorowym + gardy jako DPS.
- Raty frakcyjne – tak mogą się pojawić jednak to bardzo rzadkie zjawisko. Przez te kilka lat życia w low widziałem może z 5. Mogą dropić frakcyjne moduły jednak wg prawa Murphiego zwykle leci ammo.
- Mordu raty – tutaj prawdziwa gratka, występują jedynie w low – są 3 typy, fryta, cruiser, BS. Z każdego leci BPC na kolejno Garmura, Orthrusa, Barghesta. Samotnie biłem jedynie fryte i cruisera oczywiście ishtarem. Raty są szybkie, zabójcze i zarzucają punkty. Nie wiem po ile stoi BPC na Barghesta ale trafienie na niego to ponad 600kk zapewne isków. Mordu raty mają osobne miejsce w OV więc należałoby je dodać do zakładki by je widzieć.
- Drifterzy – raz, że leci z jednego jakieś 6,5kk, że trzeba mieć ship lecący ponad 3500 m/s z możliwością bicia na ponad 150km (ten ich doomsday na tyle bije albo na tyle bił).  W momencie wejścia na armor odpalają masakryczny promień. Lałem ich Cerberusem z SeBo. Dodatkowo jeśli zaczniecie ich lać i odlecicie gdzieś, polecą w warpie za Wami, oczywiście nie przeskoczą przez gate.
- zwykłe raty – ja rozumiem, tak posiadają bounty ale nie takie by opłacało się je bić, zbierać, salvagować .

Poznałem zaledwie garstkę graczy, którzy w spokojnych systemach swój główny zarobek oparli o raty na paskach. Z opowieści oczywiście zarobki niebotyczne, śmiem wątpić wedle zasady, że każdy mówi, że u niego dobrze i zarabia nie wiadomo ile. Jak się do tego zabrać? Lecisz na pasek, lejesz wszystkie raty i na kolejny. Na sam koniec wracasz na pierwszy i patrzysz czy nie pojawiło się coś ciekawego i tak w kółeczko.  Jakiś czas temu chłopaki ode mnie brali garmury, cepy, zwykłe fryty i latali po systemach od paska do paska ale oczywiście w poszukiwaniu Mordu. Tak też niby można. Czasem coś znajdowali.

2)Anomalie

a) Paski lodu – i tyle na temat:P
b)Besiege – anomalia Mordu Legion (widoczna w probe scannerze). Co jakiś czas jest zmieniana. Dość trudna, polecałbym robić maruderem jednak nie w przestrzeni milicyjnej, lub cruiserem t3. Problemem jest to, że biją szukając Twojego najgorszego resa. Sam robie ją ishtarem, biją sentry więc jest to maraton zbierania i wyrzucania nowych. Pierwszy wave to 3 statki, drugi 5. Zależnie od szczęścia są to cruisery lub BSy. Zatem w pierwszym wave mogą być np. 2 cruisery i jeden BS. Po zbiciu 2 wave do zebrania jest puszka, można zestrzelić także struktury, z której akurat mało co wypada. Należy także wspomnieć, że po wleceniu na besiege po jakimś czasie zniknie więc należy go robić szybko bez jakichś przerw na papierosa. W jednym systemie widziałem raz nawet 5 besiege. Jednak często przelecisz X systemów i nie znajdziesz ani jednego.
Co jest zawsze w lootcie ? Covert Research Tools zwykle w większej ilości wart  pi razy drzwi od 5-40kk, Skin 30 dniowy na ship, frakcyjne ammo zwykle z 4-5 rodzajów i 2 sztuki minerałku np. typu tritanium :D. Jeden z puszeczki drugi ze struktury … to z pewnością załamie rynek minsów;).
Na co jest szansa?  Low-grade implanty warte od 4kk do jakichś 200kk za sztukę (może znajdzie się jakiś droższy), Hyperspatial Accelerator BPC i Jump Drive Economizer BPC posiadające 3 różne warianty (rok temu ponad wydropił mi prototype hyperspatial BPC mający kilka runów i poleciał za 800kk). Ze struktury prócz Covert Research Tools dropi czasem Thukker Assembly Facility BPC.
c) Anomalie … To anomalie combat, na których tłucze się raty np. Angel Hub. Nie robi się tego dla bounty czy lootu ze zwykłych ratów jednak dla dwóch szans. Pierwsza to pojawienie się frakcyjnego rata, z którego może polecieć frakcyjny moduł. Trzeba poczytać. Drugie to eskalacja. Jeśli wypadnie Ci eskalacja będzie w journalu przez 24h możliwa do wykonania w zakładce expedition. Są takie, z których nie leci rat, ekspedycja nigdy lub oba. Widzisz anomalię w probe scannerze do zrobienia ? Tutaj nie mam wiele do napisania jak po prostu skorzystać z tej strony https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Cosmic_Anomaly  gdzie opisana jest większość anomalii.  Tego typu anomalie nie występują na terenach milicyjnych.
Czym robić w low? Ptaszki ćwierkają, że Gila na medach jest najlepsza w chwili obecnej (styczeń 2016).
d)Ghost Site – robiłem jeden w życiu i te w low nie są zbyt opłacalne finansowo. Do tego jest to wyjątkowo rzadki site. Jedynym właściwym statkiem, którym robi się ghost site jest to stratios w low. I tutaj występuje odmiana Standard.  Wlatujesz, są puszki i w momencie wlotu odpala się timer, którego nie widzisz i masz ograniczoną ilość czasu na wykonanie. Wkoło są raty, puszki jest jednym słowem zacnie a po wykonaniu wszystko wkoło wybucha zadając Ci obrażenia.  Polecam obejrzeć jakiś filmik na youtube przed zabraniem się za Ghost.
Co może wypaść z Ghost Sites? Covert Research Tools, Shattered Villard Wheels, „Wetu” Mobile Depot BPC oraz Ascendency druty, które dają bonus do Warp Speed ergo nie są zbyt popularne.

Na sam koniec jedynie nadmieniam, że pomijam incursions. Nie robiłem nigdy, wiem ile leci, i że nie będę tego nigdy robił.

Zarobek skanowalny

Tym różni się anomalia od sygnatury, że się ją skanuje probe’ami. Jedna uwaga bo jest to jedna z jedynych rzeczy, które nie mieszczą mi się w głowie. Jak się robi statek do bicia to jest do bicia, jak do skanowania to do skanowania. Zapewniam Cie, że fitując Twojego Vexora z sistersowymi probe launcherami nie zaoszczędzisz czasu bo będziesz skanował tak wolno, że prędzej po wyskanowaniu przesiądziesz się do statku bijącego i zaczniesz robić wyskanowaną sygnaturę niż zrobisz to jednym statku, którego nie dopniesz pod PVE z racji posiadanej wyrzutni. Jeśli w tym momencie pojawił Ci się w głowie argument typu „ale jest mobile depot” to wyskocz przez okno:P. Są statki do skanowania, są statki do bicia. Tak jest też astero i stratios ale biorąc np. pod lupę astero ma on 37,5% bonusu do siły skanu, zatem mając covert opsa ze skillem na 4 skanujesz z siłą o 2,5% większą. Dwa takiego astero zwykle robi się z rigami np. do armora ergo nie pakuje się rigów do siły skanu. Zatem od astero czy stratiosa szybciej skanować będzie covert ops zrobiony minimum na 4 z odpowiednimi modułami w medach i rigami pod skanowanie. Najlepiej zdaje się fituje się Heliosa ze względu na ilość med. slotów. Personalnie mam od ponad 3 lat cheetach. To jedyny statek w karierze prócz jednego tornada, na który skończył mi się insurance.

Jak skanować poprawnie sygnatury? Tutaj dwie rady. Pierwsze naciśnij esc, general settings i jeśli masz włączone w experimental features nową mapę to wyłącz ją w cholerę.  Wiem, że są osoby, które lubią nową mapę do skanowania … IMHO jest nieczytelna.  Jeśli nie wiesz jak przestawiać probe’y to tutaj Ci tego nie opisze po prostu wbij na youtube.

Czemu nie mogę wyskanować sygnatury? Bo masz małe skille, źle zafitowany statek albo po prostu nie umiesz przeciągać poprawnie probe’ami.

Jak zapisywać/edytować sygnatury? Po pierwsze każda z nich ma ID, od jakichś 2 lat po DT ID się nie zmienia zatem można łatwo sprawdzić czy coś nadal wisi czy już tego nie ma lub coś pojawiło się nowego by poskanować.  Zatem poprawnym formatem jest „Dzień.Miesiąc ID Sygnatura”.  Na upartego można się pozbyć z Dzień.Miesiąc bo i tak to widnieje. Dodatkowe info dla CEO. Jeśli chcesz by, któryś z Twoich członków mógł edytować sygnatury musisz dać mu rolę „Communications Officer”. Funkcja ta umożliwia także pisanie listów Alliance’owych.

Rodzaje sygnatur:

a) Gas site – tutaj pewnie większość myśli, że napiszę „i to na tyle”. Nie do końca. Prócz normalnych site z gazem w low znajdują się także site, które są zależnie relic bądź data + combat. Co się znajduje w puszkach ? podstawowe dragi, BPC na dragi, jakieś okazjonalne zabaweczki w stylu bongo … no kto by nie chciał mieć na stacji ? ale też pewien rarytasik … jedna z książeczek do narkotyków wypada tylko z tych site, nie sprzedają jej npc a wartość rynkowa wynosi około 180kk. To jedyna więcej warta rzecz jaką kiedykolwiek znalazłem z tych site.
Czym to robić? Zwykle robiłem to ishtarem a później wchodziłem w jedno z moich cheetach zależnie od tego czy to jest relic czy data. Tak na większość pytań odnośnie low odpowiem Ishtar :P
Polecam link: https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Category:Gas_Sites
b)  - Relic i Data. Ostatnio zabrano część itemów z Reliców do Data by je wyrównać. Ze względu na to, że dużo ludzi to niezbyt opłaca się je robić.  Jeśli jednak naprawdę chcesz się za to zabrać „profesjonalnie” polecam CI by posiadać jeden statek do Relicow a drugi do Data z dedykowanymi rigami podnoszącymi siłę wirusa. Dodatkowo cargo scanner. Wyskanujesz klikasz alt+a, ctrl+c, wchodzisz na stronę http://evepraisal.com/ a następnie klikasz ctrl+v i submit. Oczywiście nie policzy  Ci cen BPC jednak po co grać w mini gierkę przez minutę czy dwie w low, w którym może Ci ktoś odstrzelić dupę dla 300k isk? Mały hint na koniec, jeśli zaczniesz robić Data czy Relic przed DT to po DT prawdopodobnie site będzie na miejscu.
Na koniec punktu b – IMHO jedynym poprawnym robieniem Reliców i Data w low jest ich poskanowanie do końca i czekanie na łosia, który zacznie je robić. Widzisz jakiegoś scannera na długim? Wsiadaj w cepa lub garmura i przejmij ładunek.
 c) Sleepers Cache – to najtrudniejszy, najbardziej skomplikowany, najtrudniejszy do wyskanowania site ever. Zaczyna się od tego, że trzeba otworzyć puszkę by pojawiło się coś na wzór drabinki. Następnie, niektóre puszki wyłączają gunny z ogromnym DPS a gdzieniegdzie repka Ci chodzi non stop bo wkoło znajduje się pełno gazu … mniamniuśnie:P. Tak można tam nieźle zarobić, to jedyne źródło na polarized BPC a i WHczowe sleepersowe itemy wypadają. Jednak nie robiłem dużo tych site, jest dość filmików na youtube by pokazać co i jak. Zarobkowo polecam bo nie machnąłem raz nawet 1/3 site a już miałem w cargo ponad 200kk. Robi się to otankowanym jak świnia Stratiosem.
c) Dedy – z tym czekałem na koniec. Po pierwsze DEDy są sygnaturami combat, które jak cała eksploracja i zarobki w niej są ruletką, jednak można mniej więcej przedłożyć co i jak. Wyróżniamy DEDy rated i unrated. Następnie można by nieoficjalnie powiedzieć, że dedy unrated są „like” np. dany site jest like 4/10. W low dedy rated występują do 6/10 włącznie gdzie należy wspomnieć, że dopiero od 5/10 może wlecieć Cruiser t3. Ze względu na trudność wykonania oraz ilość isk w modułach możliwych do zdobycia (bounty jest śmieszne więc pomijam) mógłbym sklasyfikować od najbardziej opłacalnych do najgorzej:
Angel>Serpentis=Guristas>Sansha>Blood.
Czemu? Sansha i Blood to strasznie wredne dedy i porównywalnie maksymalna możliwość wylootowania z 5/10 angel w porównaniu do Blood jest jak 2:1 gdzie Angel site jest o wiele łatwiejszy.
- DEDy rated – do 6/10 włącznie. Charakteryzują się tym, że na końcu każdego DEDa rated znajduje się rat bądź struktura, z której leci bądź nie poleci moduł frakcyjny czy BPC na piracki statek. Zawsze z tego rata bądź struktury leci kostka np. 16th Tier Overseer’s Personal Effect. Jest to jeden z jedynych itemów skupowanych na stacjach przez NPC, który nie ma do niczego zastosowania.
Jak się do tego zabrać, co znajduje się na danym DEDzie? Oczywiście wszystko znajduje się na Wiki https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Category:DED_Complexes
-DEDy unrated – i to jest trochę bardziej skomplikowane. Po pierwsze na koniec deda niekoniecznie pojawi się rat. Po drugie nigdy nie ma kostki. Coś za coś bo jest szansa na eskalacje. O ile eskalacje z anomalii to bardzo często po prostu DEDy, o tyle eskalacje z DEDów unrated są zwykle bardzo proste – przynajmniej te w low i potrafią spawnować się do 5x. Czyli po DEDzie unrated mamy eskalacje a na niej mamy szanse na kolejną eskalacje. Te oczywiście za rzadkie. Dodatkowo jest sposób by robić je szybko. Niektóre z unrated można zrobić na szybko posiadając odpowiedni tag np. tak jak na https://wiki.eveonline.com/en/wiki/Angel_Vigil Angel Vigil. Posiadając Angel Gold Tag’a można pominąć pierwszy pocket i od razu zabrać się za drugi. Uwierz bounty + loot z pierwszego to będzie pewnie z 3-4kk, za to to co poleci z rata może być warte duuużo więcej.
Dużo więcej czyli ile? Zaokrąglam podając ile maksymalnie wypadło mi z danego site, podając np Angel 2/10 60kk, 3/10 150kk, 4/10 450kk, 5/10 650kk, 6/10 1b.

Na sam koniec przy dedach odnośnie Wiki. Są też DEDy dronowe. Po pierwsze Outgrowth się nie opłaca robić, to 159kk w kostkach za godzinę roboty – jak dla mnie za mało. Jednak, na niektórych dronowych site zmieniono z 2 lata temu loot. Jeśli nie wiesz czy opłaca się robić dany site, sprawdź czy nie ma tam rata Sentient. Jest? Znaczy , że się opłaca.

Czym robić DEDy? Jestem wyjątkowo wygodny, 2-3/10 robię Tristanem gdzie 3/10 wypadałoby robić  już  Algosem, 4/10 i wyższe ishtarem. 5/10 i 6/10 blood nie da rady zrobić ishtarem przynajmniej na tanim fitcie ale to wyjątek.
Czemu dronowce? Bo wyrzucam drony i jedynie patrze na skaner, robie jakieś teoretyczne szkolenie ludziom czy coś.

Chain

Chain, łańcuch – wiadomo prawda? Ostatnim rodzajem sygnatur są wormhole. I ogólnie tzw WH do WH mnie w tym momencie nie interesuje jednak należy nadmienić, że low sec posiada największą ilość spawnujących się WH w grze i to można wykorzystać. Zarabiam na milicji więc zwykle eksploracja mnie nie interesuje chyba, że 4fun jednak jeśli się za nią zabieram robie chain. Niestety żyję na terenie Sansha/Blood, więc skanując systemy szukam jakiegoś WH. WH mogą być do:
-WH
-Hi
-Low
-Null
Interesują mnie wtedy te 2 ostatnie. Patrze na info dziury czy się niedługo nie zamknie, czy large statki mogą przelatywać i jeśli się wszystko zgadza to … znajdę np. WH do low, wbijam tam, nieciekawe raty, ale w tym samym systemie mam kolejny WH do innego low, który już mnie interesuje. To jest chain. Trzeba tylko pilnować żeby się nie zawalił. Przykładowo kilka dni temu zarabiałem w Verge Vendor przez WH następnie zabrałem moich kadetów i pukneliśmy lecąc z tego samego systemu 4 DEDy w Tenal.

Podsumowując, żyjąc w low można zarobić na siebie, na swoje konto jeśli ktoś chce. Nie jest źle a mobilność jest także duża np przez WH nie mówiąc już o tradycyjnym podróżowaniu. Miłego farmienia, mam nadzieję, że komuś pomogłem.

7
Poradniki / Factional Warfare (Milicja)
« dnia: Styczeń 21, 2016, 13:25:40 »
Cały tekst opiera się głównie na moich przemyśleniach, rozwiązaniach zresztą bardzo subiektywnych W milicji siedzę już dobre parę lat. Mam nadzieję, że tekst będzie miły dla oka i dowiecie się z niego dostatecznie dużo.

Zapewne większość z Was słyszała o tym, że FW jest dobrą farmą siana. Tak, zgadza się jednak pamiętajcie, że gra po to by jedynie zarabiać na plex’a czy ogólnie gromadzić isk’i do skarpety na stacji  mija się z celem. Faktem jest jednak, że na trialu można zarobić na 30 dniową licencję nie jedną a nawet kilka co na pewno daje poczucie stabilności finansowej. Możliwe jest to nawet kilkudniową postacią a stary wyjadacz będzie miał dużo łatwiej. Co się jednak robi w Factional Warfare? Przede wszystkim dobrze, tanio bawi bez wymogów dużych skilli. W FW latają fryty T1, T2, T3D, T2D etc. i ogólnie większość stanowią statki subcapitalowe do cruiserów t2 włącznie a widok marudera, nie mówiąc już o zwykłym BSie czy nie linkującym Cruiserze t3 jest czymś rzadkim.
W milicji będącej źle przetłumaczonym słowem millitia głównie chodzi o pvp. Dużo ludzi będzie Wam mówić, że chodzi tu o niebotyczne zarobki jednak to zwykle mówić będą Ci, którzy żyjąc w nullu czy dziurze nie są w stanie się tam wyżywić. Istotą milicji z punktu widzenia gry jest po prostu mało zobowiązujące pvp.

Pamiętaj o jednej ważniej rzeczy-  jeśli zdecydujesz się dołączyć do corpa milicyjnego nie ważna jest twoja rasa jaką reprezentujesz. Czyli np. będąc Gallente możesz zapisać się do Amarrów. Przykładowo moja postać to czarny Matar, grający dla Imperium Amarrskiego latający głównie Gallentyjskimi statkami.
 Pamiętaj też,  że jeśli latasz w low to:
żyj w low,
zabijaj w low,
zarabiaj … no względnie w low.
Dodatkowo jeśli chcesz należeć do corpa NPC pamiętaj, że będziesz bardzo źle traktowany w milicji. Raz, że podpadasz pod szpiega, awoxera a dwa – nie masz pleców i nikt Cie nie chroni więc można Tobą pomiatać.

1. Fabuła.

Jeśli interesuje Cię fabuła to nie zachęcam bo nie czytałem książki Eve Empyrean Age. Podobno dobra jednak jeśli Cię nie interesuje przejdź do punktu numer dwa. By na wstępie cokolwiek napisać to:
Caldari zwykle w FW nazywane jest Squid ze względu na grę słów Caldari/Calamari a calamari to squid. Drugi powód – był kiedyś bardzo dobry i znany corp Caldari, który nazywał się Squid czy Squids ale co było pierwsze nie pamiętam.
Gallente to proste … Gejlente :D.Fabularnie duża część z nich to Francuziki więc jedno łączy się z drugim.
Minmatar – minnies … czemu? Ze względu na zorganizowanie a raczej jego brak i z dupy fity (bardzo subiektywna i generalizująca ocena). Są jak Zergowie ze StarCrafta dużo ich ale niezbyt mocni i nie pamiętam kiedy mieli dobrego FC.
Amarr – The Popes – papiści – tak Amarrzy mają własną religię i tutaj można także znaleźć dużo ludzi, którzy bardzo wczuwają się w rolę. Nie zdziw się będąc np. Minnie, że po walce, gf Amarr zaprasza Cię grzecznie na swoją plantację bawełny i obiecuje nie gwałcić Ci siostry za często :).
Dodatkowo – Amarr trzyma z Caldari, Gallente z Minmatar i to są dwie strony konfliktu. Jednak z doświadczenia wiem, że np. Caldari pełne jest awoxerów zatem każdy starszy np. z mojej milicji widząc gracza Caldari strzela bez ostrzeżenia. Sojusze fabularne nie spisują się w grze zbyt dobrze.


 
2. Co i kogo można znaleźć w przestrzeni milicyjnej.

Sektory, które są objęte walką znajdują się w systemach low czyli 0.1-0.4 gdzie Concordu nie ma a jedyną „ochroną” są działka pod stacjami i gate’ami.  Wśród graczy proporcje są w miarę równe i 1/3 ludzi, których spotkacie będzie z Waszej milicji, 1/3 z przeciwnej milicji a pozostała 1/3 to neutrale, których traktuje się jako WTka (war target) na równi z wrogą milicją. Czyli przykładowo będąc w Amarr do Minmatar czy Gallente możecie strzelać kiedy chcecie nawet w Hi sector’ach. Jednak istnieje prócz Concordu  jeszcze jedna „policja”, którą zwą „navy” i będzie do Was strzelać i łapać w hi sec przeciwnych stron. Jednak od navy można uciec, zestrzelić a podobno Scorpion Fleet Issue może także całe navy tankować i wykończyć. Tak słyszałem, nie próbowałem.
 Na paskach asteroid znajdują się tłustsze raty (przeciwnik NPC) jednak nie one są przyczyną tego, że w low FW znajduje się tyle osób. Są nimi complexy w skrócie nazywane plexami (tak, ta sama nazwa na 30 dniową licencję i miejsce w space) bądź deplexami zależnie od ich położenia. Drugim miejscem gdzie jest najwięcej bitek są misje. Zarówno plexy jak i misje milicyjne po otworzeniu widoczne są dla każdego w overview.

3. Plexy.

Tytułem wstępu pomijam wpływ gry Dust512 na plexowanie.
Plex jest miejscem w przestrzeni, który można znaleźć poprzez otworzenie probe scannera. Wyróżniamy plexy zamknięte, otwarte i skończone.
Zamknięty to taki , który znajdziesz w probe scannerze jednak nie na overview. By go otworzyć należy kliknąć w probe scannerze warp to i ten pojawi się w OV.
Otwarty – wiadomo.
Zamknięty – to taki, który się zbugował, wisi nadal na OV jednak jest już zrobiony.

Nazwy plexów posiadają 3 człony:

1. Amarr, Minmatar, Caldari, Gallente - zależnie od tego w jakiej milicji jesteś – powiedzmy w Amarr ze względu na stronę konfliktu Amarr i Caldari plex jest Twój więc jest do deplex (o tym dalej)a Minmatar czy Gallente to plex.
2. Novice, Small, Medium, Large gdzie (ilość LP przykładowo na przykładzie tieru 2 oraz przykładowo ile mieć optymalnie DPS by strącić rata):
a) Novice – wlecieć mogą tylko fryty t1, frakcyjne pirackie. Czas robienia: 10min, 10k LP, 80dps
b) Small – wlecieć mogą powyższe + fryty t1, t2, T1D i T2D. Czas  robienia: 15min, 17,5k LP, 120dps
c) Medium – wlecieć mogą powyższe + T3D,  Cruisery t1 jak i t2. Czas robienia 20min, 25k LP, 250 dps
d) Large – nie posiada drabinki więc może wlecieć wszystko. Czas robienia 20min, 30k LP,400 dps.
Należy także zauważyć, że na plexach nie można postawić cyna.
3. Installation, Compound etc. – niczym sięnie różnią, chodzi tylko o to by np. nie było 2 small w tym samym systemie o tej samej nazwie.

Różnice pomiędzy plexem a deplexem:
Plex:  na nim znajduje się rat bądź raty. Jeśli są 2 to jest to świeto lasu, najczęściej jeden. Po zestrzeleniu i odczekaniu kilkudziesięciu sekund pojawi się następny. Czas stopuje się w momencie gdy rat jest na plexie. Po skończonym plexie bez względu na jego wielkość contested systemu rośnie o 0.7%.
Deplex: to Twój system, Twój plex i Twój rat. Nie strzelaj do niego,  czas cały czas leci. Jednak otrzymasz mniej LP. Dokładnie 75%*%contested systemu*plex. Czyli jeśli system ma równo 50% robimy novice czyli 10k LP – podstawiamy i wychodzi: 75%*50%*10k LP= 3750 LP. Po skończeniu deplexa bez względu na jego rozmiar status contested systemu spada o 0.7%.

LP zarabia się dla:

Amarr: 24th Imperial Crusade
Minmatar: Tribal Liberation Force
Caldari: State Protectorate
Gallente: Federal Defence Union


4. IHuby, tiery, contested i level’e:

Jeśli wejdziecie do okienka Faction Warfare, która możecie otworzyć np. wchodząc w menu w lewym górnym rogu i otwierając zakładkę bussines. Oprócz mapki systemów w 3d, która jest kompletnie zbędnym bajerem radzę zapoznać się z całą resztą.
Zacznijmy od listy systemów. Nazwa na niebiesko – system Twojej frakcji, czerwony wrogiej. Następnie ilość jumpów oraz to co nas interesuje - % contested system. Wyróżniamy kilka typów contested w zależności  od tego jaki jest obecny stan systemu:

- stable oznacza, że system jest w 0% contested,
- procent podany to procent contested ;)
- vulnurable to określenie 100% contested, który umożliwia bicie I Huba o czym niżej,
- lost to określenie, że system jest  stracony  i już nie można  plexic czy deplexic, ten status zniknie po DT gdzie system przejdzie na drugą stronę.  Należy zauważyć, że np. będąc Minmatarem, nie można zadokować w Amarrskiej stacji. Zatem zdobycie systemu przez jedną frakcje wyprowadza ze wszystkich stacji w tym systemie wrogów … szkoda, że nie neutów też :D.

Co się robi jak wrogi system dojdzie do 100% (vulnurable) ? Zbiera się flotę i leci się bić huba … ważne jest np. to, że będąc Caldari nie można bić Huba Matarskiego. Czemu? Mechanika zabrania.
Szczegóły odnośnie huba … szukałem  kilkakrotnie jednak nie znalazłem szerszego info. W dużym skrócie by dokonać flipu systemu należy zbić mu shield i armor. Ile ma tego shieldu i armoru? Podobno 10kk na shield i 10kk na armor gdzie biłem już ich dość dużo i to by mogło się zgadzać. Dodatkowo podobno mają 1750 recharge rate na shield jak i na armor … i też z doświadczenia tak to wygląda.
Wielu dziwi się czemu milicjanci nie wyciągną capsów i dreadów. Dzieje się tak z bardzo prostego powodu. W milicji praktycznie nie zarabia się isków tylko LP, których nie da się opodatkować.  Nie ma podatku, nie ma SRP, nie ma hangarów korpowych najczęściej więc nie ma co kraść. Zatem nikt nie pobiera full API od ludzi by dowiedzieć się kto co. W pewnym momencie kierując moim Alliance miałem w korporacji ludzi z Testów, Goonsów, Razor’a, Shadow Cartelu etc. Aż się prosi o bat phone;).

Czym jest tier?  Jest to poziom milicji, w której się znajdujesz. Im wyższy tier tym więcej LP dostajesz za dane wykonane zadanie.  Zatem na tier pierwszym dostajesz 50% bazowego, drugi to bazowya na trzecim 175% bazowego etc i jest 5 tierów. Pamiętajcie, że LP się upłynnia otrzymując towar i to, że Wasza milicja jest np. na tier 1 może oznaczać, że będziesz miał wyższy przychód jak Twój kolega bądź Twoja koleżanka w innej milicji posiadającej tier 2. Czemu ? powiedzmy, że Ala, która ma kota w głowie poleciała na 10min plexa (licząc z biciem rata zrobiła go w 11min) i zarobiła 5k LP, które upłynniła na markecie po przeliczniku 1lp=2200isk czyli zarobiła  11kk isk.  Krzysiu jest w innej milicji, w której jest T2 i poleciał na 10min plexa (11min znów) i zarobił 10k LP, które ma przelicznik 1lp=1000isk czyli zarobił 10kk. O milion mniej jak Ala. Pamiętajmy, że tak małych sum się nie zamienia. Sugeruję zamieniać minimalnie od 300k LP, a najlepiej od 0,5kk LP.
Co wpływa na poziom tier’a? Wpływają na to punkty (okienko Factional Warfare prawy górny róg). Te otrzymuję się za systemy i ich levele. Każdy system to 1 punkt + każdy z systemów można upgradeować  maksymalnie do poziomu 5. Czyli max z jednego systemu można wyciągnąć 5 punktów. Ilość  %, który określa tier liczy się [(ilość posiadanych punktów)/(maksymalna możliwa ilość punktów do zdobycia)]*100%. Tier jest całej milicji a nie Twój prywatny, osobisty.

Jak podnieść level systemu? Lecisz na Infrstructure Hub – I hub na zero. Klikasz prawym klawiszem i wchodzisz w management struktury. Tam możesz dokonać donate LP. Level pierwszy kosztuje jakieś 40k LP. Czemu level spada? Bo WT plexuje w danym systemie.Jeśli zamknie kilka plexów level spadnie. Czy level na coś jeszcze wpływa? Tak na ilość plexów jaka pojawić się może w systemie zatem szczytem głupoty jest upgradeowanie systemu, który właśnie bronisz.

6. Misje

Klepanie misji FW z jednej strony łatwiejsze jak misję w Hi bo bije się zwykle jedną strukturę, rata … no czasem więcej, z drugiej trudniejsze bo są widoczne dla wszystkich  na overview po otworzeniu. Zatem patrzcie na local jak otwieracie kto siedzi w danym systemie bo na misjonarzy się poluje. Tutaj takie delikatne przemyślenie – nie rozumiem czemu ludzie masochistycznie robią misję w Stealth Bomberach. Te może zestrzelić byle jaka fryta T1. Jakbym miał skillować od zera postać robiącą misje skillowałbym Stratiosa ze względu na drony i możliwość poruszania się w covert cloaku. Sam robie w Ishtarze, widziałem ludzi robiących szybko Sacrilage. Odradzam robienia misji w choinkach, wszelkiej masy Cruiserach t3, ze względu na to, że taka strata już boli. By robić misje l4 należy mieć jakieś 500dps by szło gładko. Zaletą Ishtara jest to, że wlatując na misje najczęściej nie ruszam się z beacon’a mając możliwość lockowania i bicia ze 100km - po prostu wyciągam sentry i leje co mam lać, lecę do następnej.

Jak się zbiera misje? Bierzesz shuttle, cepa, coś szybkiego. Jest kilka stacji w hi, większość, zbiera się w low. Więc sprawdź czy dany system, w którym możesz zebrać misję należy do Twojej milicji. Prócz 2 misji można wszystkie oddać z byle jakiej stacji. Przy pełnej ilości systemów, w których można misje brać biorę ich 30 – 15 l3, 15l4 a wykonywanie ich nazywa się run’em. Nie opłaca się robić misji poniżej tieru 3. Ilość LP zależna jest od tieru w momencie oddawania! a nie brania misji więc sprawdźcie czy tier chwilowo nie spadł. Misje można bez konsekwencji odrzucić od jednego agenta co 4h.

Ile zarabia się robiąc wszystkie misje? Mając wbite skille do zwiększenia ilości LP a także ten od ilości isk na tierze 3 przy pełnym run’ie jest to jakieś 800k-900k LP i 75kk ISK.  Na tierze 3 zwykle itemy stoją  jakieś 800-1100 isk/LP (buy order Jita). Zatem robiąc je 4h licząc zbiórke i nie doliczając do tych 4h zamiany LP i sprzedaży itemów biorąc przelicznik 900 i 800k LP zarobisz 720kk + 75kk isk, które podałem wcześniej co daje 795kk a w przeliczeniu na godzinę w przybliżeniu prawie 200kk lecąc Ishtarkiem za 220kk. Żyć nie umierać. Na t4 dochodzimy już do sumy około 1.2-1.3kk LP.Pamiętajcie im wyższy tier, tym więcej itemów na rynku tym są tańsze. Duży tier nie oznacza dużych zarobków.

Misje dla której frakcji są trudniejsze/łatwiejsze? Po ostatnim patchu (grudzień 2015)  trochę się  zmieniło. Wg kolejności od najłatwiejszej do najtrudniejszej – Amarr,  Gallente, Caldari, Minmatar. Czemu tak? Amarr dostaniecie od ratów target painter czyli nie  tak źle, Gallente ECM ewentualnie montujesz ECCM, Caldari dumpy drony dadzą radę,  Minmatar TDka i to nie jest straszne jednak to jedyne misje, na których występują dodatkowe, uciążliwe raty z webami i punktami w ilości nawet 8 na niektórych l4.

Co bić na misjach?
Misje l3:
Chain Reaction – Reactor - struktura,
Contingency Plans – Fleet Commander,
Exposed – Sector Commander,
Gate Blitz – Indyki,
A left Hook – „Frakcja” Support Center – struktura,
Morale and Morality – Indyki,
Supply Interdiction – Indyki,
Tightening the Nose – Rat z unikalną nazwą + zbiórka tactical information  - odradzam robienie tej misji bo trzeba zebrać i polecieć z itemem do agenta dodatkowo dostajesz jakieś 75% LP w stosunku do normalnej misji l3.
Rodier Rage – Indyki po prawej – nie ma drabinki!.

Misje l4:
Cost of Hubris – Fleet Commander,
Cutting the Net – jak tightening the nose jednak trzeba przelecieć do następnego pocketu i tam jest kontener, także odradzam, także trzeba dowieźć i też mniej LP,
Dead Man Tell No Tales – „Frakcja” Tactical Command Post – dodatkowo uwaga na raty z webem i punktem,
Halt the Invasion – Occupied Stargate, struktura, która jest twarda po cholerze, jest daleko od beacona radzę unikać tej misji, jedyna, którą robie niecałe 10min a to naprawdę długo,
Lethal Strike – Commander,
The Reprisal – Commander,
Rodiest Rage – Indyki po lewej, nie ma drabinki!,
Shades of Grey – Indyki, robi się dłużej, zbyt blisko podlecisz dostajesz duży dps,
Supply Interdiction – Indyki,
Uproot – Reactor, strukruktura – ciekawostka – jeśli nie ruszysz się z beacona nie aggrują raty.

Ile robi się pojedynczą misję? Większość l3 Ishtarem robię do 1min, niektóre te, które mają więcej indyków 2-3min. L4 absolutnie do 5 min wyjątkiem jest Halt the Invasion oraz przeciągnąć powyżej 5 mogą się Shades of Grey, Uproot, Supply Interdiction. Najwięcej czasu zabiera podróż.
Czy opłaca się lootować misję/salvagować? Salv nie, niektórzy zbierają jednak nie ma z tego jakiejś dużej ilości siana, trzeba by było bić wszystkie raty ... IMHO nie opłaca się. Lepiej jest oddać misje i ewentualnie zrobić 2gi run.


7. Organizacja w milicji

Zwykle jest jeden dominujący Alliance (skupia różne korpy) który przewodzi strategii milicyjnej i by dostać się do „oficjalnych” flot należy być zaufanym. Nie mam wiedzy na bieżąco odnośnie wszystkich struktur organizacyjnych w milicji jednak Matarzy zwykle przypominali układ plemienny właśnie z jednym Alliance czy korpem, który dominował bądź jednym FC. W moich Amarrach mamy nieoficjalną koalicję, Gallente zwykle porozumiewali się między sobą dość dobrze a u Caldari bardzo często występuje totalna anarchia jednak ostatnio podobno wzięli się za siebie i powstały jakieś struktury.
Null a low, nazewnictwo. W low 6-8 ludzi to już flota, gangi po 2-4 osoby to norma. To nie null. Duża część graczy ma wypompowane jajka. Często ktoś leci we frycie za 6-25kk a w jaju ma 1-3,5b. Urok tego, że w low nie ma baniek>
 Jednak kiedy trzeba się spiąć milicjanci latają w zorganizowanych grupach międzynarodowych sięgających często po 50 osób jednak by dostać się do takiej floty najczęściej trzeba być zaufanym. Polecam szczególnie dochodzić do korpów, które są stabilne,  mają kille na KB, dogadują się i już należą do kręgu tych, którym się ufa.

8
Istniejemy już prawie rok i ratujemy nowych graczy z hi seca by nie mordowali skał i zarabiali w miarę samodzielnie - w ludzkich ilościach. Uczymy większości działalności w EVE oczywiście - milicji, pvp, eksploracji etc - czyli to co mamy na miejscu praktycznie ale odbywają się u nas także szkolenia z industry, czy obsługi takich programów jak EVE HQ. Zresztą wszystko macie podane w temacie: http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=12693.0 oraz na stronie www.akademiamilicyjna.pl

Jeśli ktoś chciałby jakiejkolwiek informacji o nas zapraszam:

9
Centrum Rekrutacyjne / Akademia Milicyjna - Organizacja Szkoleniowa
« dnia: Marzec 30, 2014, 12:13:47 »
Akademia Milicyjna jest organizacją non-profit, niezależną, interdyscyplinarną, ukierunkowaną na naukę nowych jak i starszych graczy zarówno poprzez szkolenia jak i udostępnienie im ciągłego dostępu do tutorów oraz wiecznie otwartych flot pvp/zarobkowych.
 
Oferta skierowana jest do:
- nowych, nawet jednodniowych graczy, którzy oczekują wsparcia we wdrożeniu się w tą skomplikowaną grę,
- starszych graczy, którzy chcieliby wdrożyć się w inne interesujące ich tematy w EVE.

Warunek konieczny istnienia Akademii:
Akademia jest, była, będzie niezależną jednostką non profit, która nie jest okresem przejściowym między jakimś korpem sojuszem a naszą inicjatywą. Nie rekrutujemy nigdzie dalej, nie sugerujemy nowym graczom gdzie mają iść - to ich wolna wola i poznanie gry w naszej formacji umożliwia im odnalezienie miejsca dla siebie. Czy będzie to null, WH czy gdzie indziej.

Cel:
1. Pozostanie nowego gracza w EVE jako nadrzędny cel Akademii Milicyjnej.
2. Umiejętność zarobienia na siebie, stworzenia odpowiedniej płynności finansowej oraz poduszki finansowej.
3. Umiejętność PVP jak i obrona przed agresją ze strony innych graczy.
4. Dopracowanie u graczy do perfekcji wykorzystywania mechaniki gry dla ich działań.
5. Jak najszersze poznanie EVE w szczególności aspektów, które dzięki odpowiedniemu skillowaniu doprowadzą do jak najszybszej możliwości wyboru swojego miejsca w grze.

Realizacja zadań poprzez:
1. Naukę zarabiania na Factional Warfare (Plexy i misje milicyjne), Handlu, PVP (od graczy po posy), eksplorację, WH (rzadziej stosowane), tworzenie chain WH w celu np klepania dedów. Docelowo naukę zarobku minimum 1b dziennie.
2. Naukę solo PVP, latania w gangu, flocie, naukę bycia FC czy +1. Docelowo solo pvp z effi 60%+
3. Otwartą wymianę spostrzeżeń i informacji na kanałach zamkniętych jak i obowiązkowym TS.
4. Szkolenia akademickie.
5. Otwarte floty korporacji, sojuszu bądź koalicji AVC.

Szkolenia
1. Szkolenie wstępne:
- Podstawowe uprawniające dojście do Akademii. Zakres: podstawy mechaniki, skanowanie kierunkowe, robienie safe spotów, robienie plexów milicyjnych.
2. Szkolenia stałe:
a) Handel - zamiana LP oraz podstawy obrotu gotówka w eve wliczając podstawy statystyki i mechaniki gry,
b) Eksploracja - zarobek, plusy, minusy, zagrożenia, loteria + chainowanie,
c) PVP cz1 - teoria,
d) PVP cz2 (solo pvp) - podstawy manewrów taktycznych - dwuklik, slingshot czyli ruchy odbijające, przyblizające jak i wlot na przeciwnika,
e) PVP cz3 - Oko/+1, FC - jak latać we flocie/gangu, jak dowodzić, jak byc scoutem,
f) PVP cz4 - zaawansowane manewry taktyczne, podejmowanie solo większej ilości graczy jak 1, bądź też jak bić w małym gangu większy.
g) PVP cz5 - specyficzne PVP czyli tworzenie GC, hi-sec gank.
3. Szkolenia na życzenie/szkolenia okazyjne
a) Na życzenie - jeśli dany gracz bądź gracze życzą sobie szkolenie z czegoś co nie jest w ofercie wystarczy zgłosić i poczekać aż takie szkolenie zorganizujemy (zwykle do tygodnia czasu).
b) Okazyjne - organizowane przez naszych znajomych z innych korporacji/sojuszy, którzy są skłonni przyjąć kadetów.

Zapewniamy:
- Aktywny team speak,
- Szkolenia,
- Wieczną flotę (wszyscy zalogowani mają obowiązek być we flocie co nie oznacza, że mają latać razem),
- Roamy co wieczór z członkami,
- Pomoc w zwiezieniu swojego dobytku, wywóz zarobku,
- Możliwość wglądu do skilli na życzenie i zasugerowanie drogi rozwoju.

Rekrutacja
Dla zarówno nowych jak i starszych wymagamy luzu i pamiętania o tym, że to tylko gra komputerowa by czerpać przyjemność z gry bez przysłowiowego kija w zadku ;)

- przejście szkolenia podstawowego (bądź wykazanie umiejętności skanowania kierunkowego i robienia SS) - szkolenia nie przeprowadzam tylko ja, są indywidualne wystarczy wejść na TS i poprosić,
- posiadanie wyskillowanej fryty t1 z minimum 80dps - sugerowany tristan dronowy bez hi slotów,
- posiadanie statków w miejscu życia akademii - Arzad,
- nie wymagamy Twojego API, wiedzy o Twoich altach, mainach, przychodzisz się uczyć i dobrze bawić.

Współpraca
Jak zawsze otwarci by współpracować z innymi polskimi graczami bądź formacjami. Wspólne szkolenia, roamy, loty jesteśmy jak najbardziej na tak. Także jeśli ktoś ma jakichś graczy, którzy chcieliby być na naszych szkoleniach, nie muszą dochodzić do Akademii, lub też na podstawie umowy z jakąś formacją mogę na określony czas przyjąć graczy na szybką naukę by puścić ich z powrotem do corpa matki.
Jednak na wszelkie pytania, które dostaję kilka razy w miesiącu. Nie mówimy graczom gdzie mają iść, nie sugerujemy tego, nie mówimy by gdzieś nie szli. To, że zapłacicie mi za to, że ogarnięci do Was dojdą też nie wchodzi w grę. Ci ludzie przychodzą do nas i mają wolną wolę. Zapraszam na kanał Akademia Public w celu rekrutacji ludzi z Akademii.

Dodatkowe informacje:

Ze względu na przenosiny executora alliance na inną postać, w której jest (była ale będzie) Akademia na chwilę obecną osoby z Akademii są w moim drugim corpie The North Capsuleers. Sytuacja powinna unormować się pod koniec lutego/na początku marca i wszystkich kadetów przerzucę do AM. Mieliśmy problem z utrzymaniem standów na 2 corpy, wygodniej mi także będzie posiadać prawa do alliance na jednym koncie. Jednak to nie przeszkadza w nauce.

Sprawy końcowe
TS - ts.kilann.fr:10027 (nie jesteśmy tam sami, użyczam połowę kanału znajomym - głównie Polacy z Shadow Cartel i FETID), nie ma tam haseł, może wejść każdy, od tego jest Akademia.
Kanał publiczny - Akademia Public
Killboard
Eve Hunt

10
Dyskusje ogólne / [EVENT] Hot Drop #1 + ewentualne szkolenie
« dnia: Listopad 29, 2013, 13:15:27 »
Witam,

już od dawna chcieliśmy zorganizować coś większego jak szkolenia nowych dla polskiego community. Zapraszamy na event hot dropujący. Zobaczymy ja wyjdzie pierwszy raz, mam nadzieję organizować podobne eventy związane z pvp co 2-3 tygodnie. Szczegóły:

Event

Data: 7 grudnia 2013 - sobota. Start eventu 17:00 czasu polskiego,

Cel: Ogólna rozpierducha, 4fun z dużą szansą straty statku jak i nabicia niezłych killi ;),

Miejsce: Startujemy z systemu Aset,

Wymagania:
a) Char chcący uczestniczyć w eventcie nie może być stowarzyszony z milicją gallente bądź minmatar,
b) Przygotowanie statku a najlepiej statków hot dropiących w systemie Aset na czas albo w jita kilka dni wcześniej (szczegóły niżej), mile widziane statki większe jak Stealth Bomber a także nowe statki Sistersowe,
c) Sprawny TS + mikrofon, ustawienie push to talk,
d) Luźne pozytywne nastawienie ;)
e) Ewentualny zapas piwa, :]

Logistyka:
a) Flota baitująca wroga jak i cynostawiarki zostaną powołane z członków milicji Amarr i osoby z zewnątrz nie muszą się tym przejmować, będziecie od razu skakać przez cyna na wroga (tak możliwe, że także wbijemy do nulla ;) ale na miejscu też jest co bić). W wypadku statków polujących na nas będąc częścią intelu Amarr jesteśmy w stanie powołać w 30min kilkudziesięcioosobową flotę międzynarodową jako wsparcie :) więc będzie fun :]
b) Nie musisz przerzucać sam statków wystarczy, że kupisz statek + moduły w Jita 4m4 Caldari Navy Assembly Plant i wystawisz do czwartku tzn 5 grudnia kontrakt na maksymalną wielkość ładunku 300k m3 - czas realizacji 3 dni, 0 colloteral, 0 reward na Aset stacja 7 - hauler Seth Sentesi. Statki zostaną przerzucone za darmo do systemu.

Nie musisz "rejestrować" się na event, wystarczy Twoja obecność w systemie w określonym czasie + obecność na kanale Akademia Public.


Szkolenie

Jeśli nigdy nie leciałeś w zorganizowanej flocie,
Jeśli nigdy nie bawiłeś się w hot dropienie,
Jeśli nie wystawiałeś nochala po za hi sec,

Zapraszamy na szkolenie, które pomoże Ci ogarnąć się podczas późniejszego lotu. Start szkolenia 15:00 system Aset. Wymagamy oczywiście sprawnego TS, mikrofonu, obecności w systemie i oczywiście takiej samej obecności na kanale Akademia Public.

Cóż to na tyle, fajnie będzie jeśli nasze community będzie się integrować w jakiś pozytywny sposób. Uwaga na koniec - proszę nie przylatywać tym na co Cię nie stać ;) Fly safe o7 :)

P.S Jakby ktoś miał jakieś pytania, problemy z fitem or smth to piszcie w temacie.

Strony: [1]