Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Pokaż wątki - Dec Apilatour

Strony: [1]
1
Wsparcie techniczne / zdechła karta graficzna
« dnia: Czerwiec 20, 2012, 16:08:27 »
Mam do was pytanie, siadła mi karta graficzna w dosyć wiekowym już laptopie, nowa,  taka sama kosztuje około 500zł  jest to geforce 8600gt 256mb,  czy w podobnej cenie znajdę lepszy produkt?

2
Dyskusje ogólne / Eve Era Empireum
« dnia: Październik 04, 2011, 09:55:04 »
http://www.empik.com/eve-era-empireum-gonzales-tony,p1044867888,ksiazka-p

ktoś miał juz to w ręku? warto po to sięgać?

3
Incarna / telewizor w eve
« dnia: Wrzesień 26, 2011, 18:48:01 »
http://www.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=2418

moim zdaniem wieje to niemytym prąciem, szopki ciąg dalszy ;/

4
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / [MOTHR]Mothra Inc -dyskusje
« dnia: Sierpień 20, 2011, 21:57:19 »
rozmowy o cebuli czy o czym tam było

5
Centrum Rekrutacyjne / [MOTHR]Mothra Inc
« dnia: Sierpień 20, 2011, 21:54:56 »
Mothra inc zaprasza
Należymy do  Minmatar Militia, tych paru członków których posiada nasza korporacja wywodzi  się w dużej mierze z Czarnej Kompani i Xpendablesów.
głównie spędzamy czas na strzelaniu do wszystkiego co się napatoczy  i to jest główny profil korporacji, zarabianie jest ostatecznością , jeśli szukasz miejsca w którym chciałbyś pofarmić sobie misje, źle trafiłeś. Strzelamy do wszystkiego prócz naszych milicjantów, ale jeśli tacy zaczynają do nas pykać  ochoczo odpowiadamy,
Nie mamy żadnej blue listy i mieć nie będziemy, zero polityki.
Siedzimy w low secu, w Metropolis. Przebywanie z nami przez dłuższy czas może wiązać się z utratą security statusa.
sporo celi, system w którym siedzimy jest przelotówką, obok nas stacjonują Kozy z Piekła i Bsi, oba korpy nalerzą do Amarr Militia. Jeśli masz jakiś problem ze strzelaniem do polskojęzycznych graczy nie wstępuj. Przyda Ci się natomiast umiejętność porozumiewania się w stopniu podstawowym po angielsku, rosyjski i niemiecki też bedą atutem;], latają z nami obcokrajowcy.
Co oferujemy poza amarską szarańczą ,masą piratów i neutrali  czekających do odstrzału?
 Motra to zgrana ekipa paru osób która zna się już pare dobrych lat i to tworzy atmosfere i klimacik.
Nie jesteśmy bojówką która ma na celu podbicie swiata i wygrania eve, raczej dosyc luźno podchodzimy do gry i tylko jeden aspekt jej jest eksponowany pef pef.
Latamy solo, małe gangi, kampy. Czasami flotki milicyjne, ale raczej rzadko ze względu na overview noobow których jest w milicji dosyc sporo.

Kogo nie chcemy:
wszechwiedzących, niedojrzałych, buraków, farmerów.
Wszyscy innych serdecznie witamy, niezależnie od doświadczenia w grze, choć te mile widziane.
Średnia wieku u nas to około 30lat także jeśli jesteś gołowąsem, możesz poczuć się trochę nieswojo, nie rozmawiamy na voicie o zadaniu z polskiego, czy o pani z matematyki. Rozumiemy natomiast częstę afki, spowodowane wife agro, itp sytuacjami związanymi z rl.


Jeśli po takim wstępie nadal jesteś zainteresowany Mothrą to zapraszam. Łapcie Bajerle albo Andrusze na privie.
zapraszam do dyskusji http://www.eve-centrala.com.pl/forum/index.php?topic=9917.new#new

6
Dyskusje ogólne / incarna - trailer " i was there"
« dnia: Lipiec 07, 2011, 18:20:58 »
nowy filmik reklamujący incarne https://www.youtube.com/watch?v=OSxSyv4LC1c&feature=player_embedded
ciekawy ale poprzednie moim zdaniem lepsze

7
Dyskusje ogólne / eve voice na eve gate
« dnia: Styczeń 21, 2011, 11:19:07 »
Przypadkowo dzisiaj odkryłem nową funkcję na eve gejcie- eve voice, próbowałem to uruchomić, ale nie mogłem wejść/utworzyć na żaden kanał(przeglądarka firefox) czy ktoś to już próbował używać , i czy to komuś działa?

8
NoobGarten / Faction Warfare
« dnia: Sierpień 19, 2010, 20:07:14 »
Witam, jakiś czas temu przetłumaczyłem poradnik faction warfare, jako że mało ludzi z polskiego community ma stycznośc z fw  przeklejam tutaj moje wypociny i mam nadzieje że trochę przybliżą ten drobny aspekcik gry, oto one :



Faction warfare wprowadza do New Eden wojne pomiędzy głównymi czterema imperami eve, FW stworzono aby wprowadzic nowych graczy do PVP,
ale nie tylko ,fw otwiera starym wyjadaczom nową możliwość walk w imperium. Gracze przsystępujący do fw będa walczyc z wybranymi przez siebie wrogimi frakcjami
. Uczestniczenie w FW daje dostęp do nowych misji, możliwość zdobywania stopni/odznaczeń, zdobycia unikalnych statków frakcyjnych , walk w celu kontroli nad systemami, i generalnie
spędzenia milo czasu na pefpef



1. Przystępowanie do Faction Warfare
2. Wywiad z obszaru walk (Battlefield Intelligence)
3. Skutki przystapienia do FW

4. Player aggression (skutki agresji) w fw

- FW milicje
- korporacje w milicji
- Empire navy Forces

5. Misje FW
6. Strefa Walk

7. Okupacja i kontrola terenów,
8. Stopnie/odznaczenia


1. Przystępowanie do Faction Warfare

Aby uczestniczyc w FW gracz musi zaciągnąć się do jednej z frakcyjnych milicji, może to zrobić indywidualnie jako gracz, albo bedąc Ceo zaciągnąć całą korporację,

Jest parę rzeczy które trzeba wziać pod uwagę przystępująć do FW

1. Gracz będzię w stanie wojny z wybranymi milicjami frakcyjnymi, piloci zaciągnieci do wrogich milicji będą mogli strzelać do nas bez interwencji konkordu
2. Latanie po systemach o standzie 0.5+ wrogich frakcji spowoduje atak npcowskiej floty wojennej ( ale nie konkordu), różni się to tym że flota wojenna nie scrambluje, ma słabszy dps, który róśnie w zależności od standu systemu, w systemach 1.0 jest naprawdę cieżko
3. Każdy pilot, korporacja musi mieć minimum 0.5 standa dla danej frakcji do której chce sie zapisać. Trzeba  zwrócic uwage na fakt ze social skills nie są brane
do rozrachunku, liczą się tylko same czyste standy

Gdzie można sie zapisać?

Na stacji należącej do frakcji, do której chcemy się zapisać, znajdującej sie na swoim własnym terytorium (sovereign). Uwaga, nie jest regułą ze stacje należące do frakcji znajdują się
tylko na swoich terytoriach, np Khanid Kingdom albo anmatar nie są bezpośrednio pod kontrolą amarską, i jeśli chcemy się zapisac do amarskiej milicji musimy udac się na tereny należące stricte do ammar empire,

Zapisywanie indywidualnych graczy

piloci na trialu nie mogą się zapisywac, nie można też należeć do innych milicji, Jeśli gracz dołącza indywidualnie będąc wcześniej w korporacji należącej do innych graczy, nie będzie mógł przystąpić od razu do milicji, jeśli miał w poprzednim korpie jakieś role, trzeba odczekac 24 godziny, zanim będzie mógł je zrzucić. Pilot który przystępuje do milicji wychodzi ze starego korpa i wchodzi do jednego z 4 frakcyjnych npc korporacji:

* Amarr: 24th Imperial Crusade
* Caldari: State Protectorate
* Gallente: Federal Defence Union
* Minmatar: Tribal Liberation Force

Zapisywanie korporacji

Tylko ceo jest w stanie zapisać korpa. Korporacja nie może być członkiem żadengo aliancu, ani nie może miec zadnych aktywnych podań do takowych w momencie zapisywania, korporacja zostanie przyjęta do frakcji po następnym dt, jeśli natomiast była czlonkiem aliancu będzie musiała odczekać 24 godziny, zanim zostanie dołączona

Przystępowanie nowostworzoną korporacją

standing do frakcji jest liczony ze sredniej standingu poszczególnych graczy, ale tylko takich którzy są w korpie nie mniej niż 7 dni, co oznacza ze korp może przystąpic do milicji po siedmiu dniach od jego utworzenia.

opuszczanie milicji -indywidualni gracze

aby opuścić milicje należy, udać się do tego samego menu przez które sie zapisywaliśmy i wcisnąć przycisck retire,
jeśli natomiast jesteśmy w korporacji należacej do graczy, wystarcy opuśić dany korp, jesli posiada się jakieś role w korporacji należy odczekać 24 godziny zanim dane role zostaną zrzucone, jesli należymy do npc korporacji uczestniczącej w fw trzeba dbać o stand dla danej frakcji do której nalezymy, bo gdy spadnie poniżej 0.5 otrzymamy mejla infomującego ze niestety ale będziemy wydaleni z milicji jesli stand nam nie wzorśnie do następnego dt.

opuszczenie korpem milicji

opościć korpa może zarówno ceo jak i dyrektor za pomocą przycisku retire corporation w tym samym menu w którym była możliwość zapisania korporacji, wyjście z milicji nastapi po następnym dt, jesli jednak się rozmyślilismy i chcemy w niej zostać trzeba wcisnąć przycisk cancel, ale tylko przed następnym dt, Jeśli stand korporacji spadnie poniżej 0.5 dla danej frakcji, dostaniemy mejla ostrzegawczego, jeśli nie poprawimy standu do nastepnego dt, będziemy wydelegowani z milicji.


2. wywiad z obszaru walk (Battlefield Intelligence)



W momencie kiedy postać albo korporacja dołączy do milicji, strona sign-up, zamieni się w Battlefield Intelligence, która pokazuję przeróżniste statyski dotyczące walk frakcyjnych,

Dane podzielone są wg skali : milicji, korporacji i osobistych statystyk postaci.
Przechodzimy między tymi informacjami dzięki zakładkom. Zakladka z osobistymi danymi postaci zawiera statystyki dotyczącę tylko jednostkowe miilcjanta , w jaki sposób ów delikwent radzi sobie w wojnach frakcyjnych
zakładka ze statystykami korporacji odpowiada dokonaniom korporacji do której należysz, no i skala milicji pokazauje zmagania twojej, jaki i wszystkich pozostałych milicji frakcyjnych.

w górnej cześci menu battlefield inteligence możemy poznać statystyki dotyczące ilości milicjantów, zniszczonych statkach , zdobytych punktów zwycięztwa (victory points)
i okupowanych przez milicje systemów.

W dolnej części menu pokazane są informacje dotyczące najbliższych systemów w których trwają walki,dalej pokazane są niebezpieczne systemy gdzie można oberwać, oraz nazwy podbitych systemów.

Postać w tym menu może również opuścić milicję -retire buttom znajdujący w prawym dolnym rogu.

Map statistics (statystyki z mapy)

Ze star map możemy dowiedzieć się paru ciekawych rzeczy dotyczących bierzących wydarzeń z pola walki. Otwieramy star map , potem "color selecting by" i wybieramy "occupacy". Dzieki takiej kombinacji mamy kolorami pozaznaczane okupacje danych frakcji. Możemy wybrać wszystkie jak i pojedynczą frakcje.



3. Skutki przyłączenia do Faction Warfare

Zarówno pojedynczy gracz jak i cała korporacja po zapisaniu do milicji pozyskują specyficzne właściwości i możliwości. Trwają one do momentu wypisania z milicji.

Skutki:
-Gracze moga strzelać do wrogich milicji niezależnie czy sa zapisani do niej poprzez korporacje czy indywidualnie. Przykład : Gracz będący w korporacji należącej do milicji gallente,
może strzelać do każdego innego gracza będącego w milicjach amarrskich i caldari, jednakże nie może strzelać do graczy zapisanych do matarskiej milicji
-Oprócz zwykłych misji, są specialne, dostępne tylko dla milicjantów. Można je dostać od agentów jednej z npcowskich, milicyjnych korporacji, jednak trzeba pamiętać o standingu, który musimy spełnić dla danej milicji, bez niego nie bedziemy mogli ich robić.
- milicjanci mogą zdobywać plexy, dzięki odpowiedniej ilośći plexów zdobytych w systemie można podbić bunkier, a co za tym idzie zdobyć cały system, jednakże trzeba pamiętać o tym że gracze należący do róznych milicji moga przejmować bunkry tylko na swoich strefach walki, np gracz należący do gallente leci do strefy walk amarr-matar, i tam pomaga matarom w przejeciu bunkra, nigdy jednak bunkier w tej strefie nie będzie należał do gallente.
-Gracze zapisani do milicji moga otrzymywać mejle rpg mode on od swoich frakcji (teoria nigdy czegoś takiego nie dostałem)
-Milicjanci wlatując do systemów 0.5+ wrogich frakcji będą atakowani przez floty npcowskie danych frakcji- nie jest to Concord
-Dla Milicjantów jest przewidziany kanał do pogaduch "FW Alliance channel".
-Milicjanci mają swój wlasny eve fw mail

4.Skutki agresji w FW (player aggression in Fw)
Korporację jak i pojedyńczy gracze wstępując do milicji wchodzą w niekończący się  konflikt pomiędzy wrogimi sobie frakcjami, oznacza to że każdy należący do wrogiej frakcji osobnik może zaatakować nas dosłownie wszędzie.

Milicje FW
gracze indywidualni
-Milicje nie mogą wchodzić w stan wojny z innymi korporacjami ani alliansami (chodzi o korporacje npceowe)
-Strzelanie w gracza należącego do naszej milicji bądź też w jego kontener albo wrak, spowoduje spadek security status, agresje konkordu w 0.5+, i spadek standu do frakcji
-Ustawien korporacji nie można zmienić i są one ustawione na domyślne parametry
-Jeśli okradniemy czyiś kontener, to zostaniemy oznaczeni flagą zlodzieja i będzie ona aktywna przez 15min dla calej korporacji
Uwaga Strzelanie do pilota nie należącego do naszej frakcji nie spowoduje spadku standu do naszej frakcji (będziemy onzaczeni flagą global criminal, zaatakuje nas konord jeśli zrobiliśmy to w 0.5+, sentry guny bedą do nas walić i spadnie nam security stand), jednakże strzelająć do pilota należącego do fw npc korporacji, spowoduje utrate standingu.
przykład jeśli pilot A należący do federal defence union(gallente) strzeli do gracza należągo do Tribal Liberation Force(matar), gracz a nie straci standingu do frakcji gallente, albo jego własnej korporacji, jednakże zaatakuje go konkord 0.5+ systemach, i strzelać będą do niego sentry guny

Imperialne floty npc (Epmire Navy Forces)

Dla przypomnienia są 4 różne typy sił w systemach 0.5+, które są aktywowane przy różnych sytuacjach:

-CONCORD -pojawia się kiedy gracz zaatakuje innego kapsulera (zostanie oznaczony flagą "global Cryminal flag")
-Imperialna policja interweniuje kiedy gracz o zbyt niskim security status wleci do systemu

* -2 and lower: police attacks the player in 1.0 systems.
* -2.5 and lower: police attacks the player in 0.9 systems.
* -3 and lower: police attacks the player in 0.8 systems.
* -3.5 and lower: police attacks the player in 0.7 systems.
* -4 and lower: police attacks the player in 0.6 systems.
* -4.5 and lower: police attacks the player everywhere in high-security space.
-Imperial customs (celnicy) biorą w obroty gracza u którego znajdą kontrabande
-Imperialna npc milicja reaguje kiedy gracz ze standem -5 do frakcji wskoczy na teren jej jurysdykcji

Imperialna policja i milicja stały się duzo silniejsze w dodatku w którym pojawiła się FW, może bez problemu rozłupać każdy nieprzygotowany do walki statek gracza.

z uwagi na to trzeba być bardzo czujnym ustawiając swoj szlak podróży, bo można poprostu oberwać na wrogim terytorium od npców.



Misje frakcyjne

dodatek wprowadza nowy typ misji dostepnych tylko dla zapisanych do milicji graczy. Misje są tylko rodzaju "kill". Gracz podejmujący taką misje, musi wlecieć do strefy walk milicji, i jest to teren zajęty przez wroga. Misje same w sobie są prostsze od swoich normalnych odpowiedników, jednak w momencie w którym wlecimy na misje w systemie pojawia się beacon informujący pozostałych graczy z nazwą misji, i każdy kto ma na to ochote może nam tam wlecieć (pod warunkiem że takie beacony ma w ov). W tego typu misjach możemy korzystac z Microwarp drive, ale z cyna już nie.
Misje dla agentów milicyjnych są tylko rodzaju "kill", po skończeniu pierwszych 16 nie ma storyline mission. Misje te można  podejmowac jedynie  w npc korporacji która należy do milicj. Poza tymi różnicami misje działają tak samo jak pozostałe. Wzrasta nam standing, dostajemy Loyality Points, no i iski za skończona misje,

6.Strefy Walki

Znajduja sie w low sekach, pomiędzy hisekami należącymi do walczących frakcji, systemy należące do strefy walki, można zdobywać -patrz
bunkry i fw plexy, robić w nich frakcyjne misje.W strefach walk jak sama nazwa wskazuje  sugeruje duże prawdopodobieństwo że spotkamy tam ludzi skorych do bitki,
Bunkry- można je zdobywać i zmienić stan okupacji systemu, Bunkier w swoim naturalnym nienaruszonym stanie jest niezniszczalny i nie da sie go zalockować, jednak jesli aspirująca do zdobycia go frakcja podbije odpowiednią ilość plexów znajdującym się w danym systemie, bunkier staję się podatny na uszkodzenia (vulnerable state) i można go zalockować. Tylko milicjanci należący do przeciwnej frakcji moga zalokować bunkier.
Kiedy bunkier staje się wrażliwy na ataki można go zdobyć zadająć mu najzwyczajniej obrażenia, w momencie w którym struktura bunkra spadnie do zera w systemie zmienia sie okupacja po następnym downtimie. Pozostałe po przejęciu plexy, nie przyniosą żadnych punktów a nowe przestają sie pojawiać aż do momentu zmiany okupacji. Kiedy system zmieni swoją przynależność, w systemie zaczna się pojawiać plexy do wygranej frakcji, i
cały proces zaczyna się na nowo.
W momencie kiedy bunkier wejdzie w stan wrażliwości na uszkodzenia, nic nie jest w stanie go ochronic. Jednakże jest możlwe odzyskanie
stanu nienaruszalności jeśli obroncy zdobęda odpowiednią ilośc plexów. ( I to wszystkto pure rpg, nie ma żadnych korzyści z tego że zdobędziemy system)

Okupacja i Kontrolowany teren.
stan okupacji informuje nas jaka frakcja posiada dany system, okupacja nie ma nic wspolnego z suwerennością (sovereignty).
W strefie walk amarr-minmatar, zdobywac systemy mogą tylko tw dwie frakcje, caldari gallente mają swoj kurwidołek, i tam sie bawią,
jednakże frakcja galletne może pomagac nam, a my im tylko mechanika gry nie pozwala zdobywania okupacji na innej niż nasza własna strefe walk.

7.Stany okupacji System Occupancy states


Un-contested: system w swoim dziewiczym, nienaruszonym stanie, niezbrukany działaniami wrogiej frakcji
Contested: oznacza ze wroga frakcja zdobyła jeden bądź wiele plexów w systemie, obroncy mogą zmienić ten stan robiąć plexy w tym samym
systemie.
Vulnerable: wrogie siły przejeły tyle pleksów ze bunkier stał się podatny na ataki i lockowanie, a co za tym idzie system może zostac przejęty przez wroga nacje.
Lost: System został przejęty przez siły wroga. ten stan będzie trwał do następnego dt, po którym zmieni sie okupacja na wygraną frakcje.

8.Stopnie
Gracze zapisani do milicji za swoje dokonania ( zodywanie plexów) otrzymują punkty, jeśli zdobędziemy odpowiednią ilość punktów. otrzymujemy stopien, pełna lista na eve wiki


No i to z grubsza wszystko, jesli chodzi o podstawy, mam nadzieje że choć trochę udało mi sie przybliżyć zasady fw


Strony: [1]