150
« dnia: Listopad 27, 2015, 13:34:04 »
Moim zdaniem ten pack wyglada sensownie. Dwa plexy, lub 60 dni grania to jest 2x20EUR, czasem taniej jak wezmiesz większa paczkę. 25 EUR za 30d grania, PLEXa, impla do skilowania oraz 4 content packi wyglada na dobry deal. Nie mam natomiast pojęcia jak dokładnie działa integracja steam z EVE, wiem że nie mogę ściągnąć EVE przez steama bo nie kupiłem na nim ani jednego konta, ale czy problemy są w drugą stronę to nie wiem.
Główna różnica między większością MMO a EVE jest taka że w poza EVE często masz sztuczne ograniczenia - limit statków/slotów/itp. W EVE wszystko to sprawa logistyki, a świat jest dość duży. Ergo, kupisz statki w jednym miejscu, przenosisz się w drugie no i wszystkie te statki trzeba fizycznie przewieźć - nie ma maila przesyłającego itemy, itp itd. Albo robisz tyle kółek ile masz statków na piechotę, albo kombinujesz inaczej...
Co do skilowania to ciężko zrobić konkretny plan, to naprawdę zależy od tego co chcesz robić. Moja sugestia jest taka, wybierz sobie:
jedną rasę pod kątem statków
rodzaj tanka (armor / shield) tak żeby pasował do rasy
typ broni (missile/drone lub z gunów hybrydy/projectile/lasery) tak by pasowało do rasy
i skiluj te 3 obszary, do tego inwestuj dużo w skile poboczne - np energy czy electronics.
Moim zdaniem najważniejsze jest przeczytanie opisów skili i zrozumienie jak mniej więcej działa mechanika. Pamiętaj że podstawowe skile z reguły mają niski Rank (1) więc nie dość że łatwo je rozróżnić to jeszcze szybko się skilują.
Pisząc że amarzy ci się podobają przykładowo można zrobić tak:
wybierasz amarrów, więc armor tank bo tego używają i lasery bo to tez ich broń.
Lasery zużywają dużą prądu, więc od razu trzeba skilować capacitor.
Przykładowe skile na pierwszy miesiąc:
Gunnery
Amarr Frigate
Small Energy Turret
CPU Management
Power Grid Management
Capacitor Management
Navigation
Afterburner
Fuel Conservation
Evasive Maneuvering
Amarr Destroyer
Warp Drive Operation
Amarr Cruiser
Amarr Battlecruiser
High Speed Maneuvering
Acceleration Control
Mechanics
Repair Systems
Hull Upgrades
Controlled Bursts
Medium Energy Turret
Motion Prediction
Rapid Firing
Sharpshooter
Surgical Strike
Target Management
Astrometrics
Jury Rigging
Capacitor Systems Operation
Weapon Upgrades
Wszystkie te skile chcesz mieć na level 3. Statki po kolej, najpierw frytki, potem deski, crusy i bcki (frigate, destroyer, cruiser, battle cruiser).
Bron tez analogicznie, small energy turret dla frytek i desek a potem lepiej juz wsadzic medium.
kilka skilli z tej listy o rank 1 warto pociagnac na 4-5 od razu, np Mechanics, Gunnery, Navigation, CPU management, Power grid management, capacitor management (bardzo ważny dla amarrów, dla innych mniej). Pierwsza piątka nie rank 1 to albo evasive manouvering (interceptor, frytki t2, bardzo wygodne do transportu i latwe do uciekniecia, czesto pierwszy statek t2) albo hull upgrades (armorowe hardenery t2).