Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zsur1aM

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16
106
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Czerwiec 11, 2013, 15:04:37 »
To są różnice miedzy graniem casualowo i hardkorowo.
Z własnego doświadczenia wiem że tam gdzie zaczyna się hardcore na "prawdziwym poziomie" często kończy się 'pure fun' a zaczyna się ciężka praca - później ewentualnie satysfakcja z wyników. Przegrywanie nie jest złe jeżeli robimy coś dla samej rozrywki/rekreacji, jeżeli interesuje nas tylko wygrana - bądźmy szczerzy, trzeba trochę poświęcić by osiągać wyniki, pytanie czy warto?

Jak idę sobie beztrosko pograć w tenisa/siate/noge to nie robię dramatów że przegrałem jakiś tam mecz o pietruszkę, gdy chodziło po prostu o fun z gry, robiłbym dramat gdybym grał jako pro w lidze.

Pamiętam jak raczkując w CS'a zdarzało się grać z topowymi graczami pl/eu i po ostrym wpierdolu było często duże poczucie satysfakcji, bo zawsze z takich pojedynków najwięcej się wyciągało, baa człowiek się cieszył ze druga strona zechciała zmarnować trochę swojego czasu, na grę z której oni nic nie mieli.

107
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Czerwiec 05, 2013, 11:13:48 »
I Wy przeciwko mnie, zdrajcy? ;)

Ileż można tłumaczyć Provi młodymi pilotami. Oni byli młodzi jak ja byłem n00bem i nadal są młodzi, jak ja już bittervecieję. Fontanna życia tam na jakimś moonie tryska :P

W provi jest duzy przeplyw ludu, to bardziej taki zlobek dla innych ally 0.0 niz ally samo dla siebie, w CVA jest masa vetow, ale to takie stare dziady z 2003-2007 ktorym sie generalnie juz nie chce, a tym bardziej latac w blobie. Tbh obecnie w provi jest 1 - slownie jeden FC ktory ogarnia i pokazuje sie od czasu do czasu gry przyleci godny przeciwnik, jak ostatnio s2n.
Druga sprawa to oni tam nie sa po to by dawac dobre bitki, tylko blobowac i zniecheceac do latania po provi, zreszta temat byl walkowany tysiac razy...

108
CVA nadal istnieje i ma sie dobrze, ale obecnie nie jest uwiklane w jakies konflikty/wojny o sov.

109
Papciu jak zwykle jakis taki poharatany  :P

110
http://hq.c0ven.pl/kb/?a=kill_detail&kll_id=214015

Przejebana akcja
Takie sytuacje że ktoś znoobi zdarzają się i będą zdarzać szczególnie w dużych flotach.
Największy błąd popełnił FC który kazał przeskakiwać na hura, trzeba było wyskoczyć całym dpsm, potem logistykami.
Manewr z przeskokiem na rympał to se można robić szybką flotą bez TD.

Z tego co widac na filmie, logistyki dostawaly remote eccm/sb od czesci floty, wiec skakanie 'razem' bylo w tym przypadku jak najbardziej uzasadnione. Poza tym jak juz maja do nich strzelac na przeskoku to lepiej zeby strzelali do stankowanych T3, ktore zawsze moga wskoczyc jezeli jest potrzeba (jesli nie boostuja logi)
Trochu burdel na ts jak wspomnial gaunt.

111
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Maj 18, 2013, 01:00:22 »
Darkspawn to nie była przypadkiem jakaś uber pr0elita? Czy mylę ich z czymś co ma / miało podobną nazwę? (mieszkało chyba w curse)

Darkside.

112
PVP / Odp: [PvP] Kestrel
« dnia: Maj 17, 2013, 12:50:08 »
Do czego ma byc ten kestrel? solo/male gangi ?
Ten statek nie ma niestety dps'a, tym bardziej na light missilach, ma za to przyzwoity zasieg lockowania, wiec mozna go wykorzystac jako EW platform w malych gangach, choc inne statki moglby to zrobic lepiej.
np.

[Kestrel, Yhm?]
Internal Force Field Array I
Nanofiber Internal Structure II

Medium Ancillary Shield Booster, Cap Booster 50
Low Frequency Sensor Suppressor I, Targeting Range Dampening Script
Low Frequency Sensor Suppressor I, Targeting Range Dampening Script (lub Warp Disruptor II)
Limited 1MN Microwarpdrive I

Prototype 'Arbalest' Light Missile Launcher, Caldari Navy Scourge Light Missile
Prototype 'Arbalest' Light Missile Launcher, Caldari Navy Scourge Light Missile
Prototype 'Arbalest' Light Missile Launcher, Caldari Navy Scourge Light Missile
Prototype 'Arbalest' Light Missile Launcher, Caldari Navy Scourge Light Missile

Small Anti-EM Screen Reinforcer I
Small Anti-Thermal Screen Reinforcer I
Small Semiconductor Memory Cell I

Mozna zamienic dampy na TD, lub zamiast anti-therm dac Small ionic field projector jezeli chcesz dampowac do 78km.

113
Ich wszystkie dready - the usual price ;)

All your base dreads are belong to us.
 :P

114
Odyssey / Odp: Letni dodatek 2013
« dnia: Maj 07, 2013, 11:10:59 »
QFT... 200-300 os. w systemie przed QR to był gwarantowany desynch i połowa ludzi z blackscreenem lub niemogących załadować grida.

+1
Niektorzy chyba juz pozapominali  :P

115
Inne gry / Odp: Camelot Unchained - pure PvP MMO
« dnia: Kwiecień 21, 2013, 17:56:05 »
TBH marny ten filmik i strona na kickstarterze zresztą też, zamiast ogólnikowo opowiadać pokazaliby jakieś tech-demo i zarys/model mechaniki jaki chcą wprowadzić. Póki co żaden z sandbox'ów w tych klimatach nie okazał się sukcesem (w ciągu ostatnich kilku lat), niestety ludzie kochają niekończący się grind PVE, questy i japońskie laleczki z dużymi oczami  ???  :P, poza tym baza 'hardkowoych' graczy jest chyba zbyt mała by się opłacało ryzykować i w to inwestować.

Z prawdziwych sandbox'ow w tych kilmatach jest tez mortal online którego twórcy mieli dużo ciekawych pomysłów i idei, ale imho jest to gra totalnie niedorobiona/niezbalansowana.

116
Off Topic / Odp: Myszka dla gracza. Co byście polecili?
« dnia: Kwiecień 16, 2013, 12:33:24 »
G500 także nie najlepszy sensor i potrafi głupieć,

 :o ?  Na tym icemacie 2 się rozumie?
Używam od jakiś 3 lat i nigdy nie miałem problemów, choć nie zdziwiłbym się gdyby na szklanej podkładce takowe występowały.

117
Off Topic / Odp: Sygnaturka forumowa
« dnia: Marzec 30, 2013, 13:23:37 »

118
To po co piszesz takie posty? Nie szkoda Ci czasu?

Niee, niewolnicy przygotowuja mi zawsze moje posty, ja tylko zatwierdzam  :P

119
Ponoć? To to ełla trzymają w sejfie w piwnicy otoczonej lawą, smokami magiczną barrierą i ekipą z IDEI, że nie możesz sprawdzić?

Po co mam sprawdzac? nie grzeje mnie to ni ziebi, niech zainteresowani sobie sprawdzaja... szkoda czasu

120
ale się znęciacie nad biednym tematem...
CCP nie może zbierać niepublicznych informacji o środowisku w którym pracuje klient EVE Online (a po ludzku, nie może generować sobie takiego unikalnego ID na podstawie systemu operacyjnego czy sprzętu) jeśli udostępnia oprogramowanie za darmo, a równocześnie sankcjonuje dostęp do "systemu" w inny sposób (opłata za subskrybcję).
Musieli by się prawnicy wypowiedzieć.

Ponoc w EULA od jakiegos czasu jest cos takiego:

"You agree that CCP may remotely monitor your Game hardware solely for the purpose of establishing whether in playing the Game and accessing the System you are using software created or approved by CCP, or whether you are using unauthorized software created by you or a third party in contravention of Section 6"

121
IP to nie wszystko, zdaje sie ze eve pobiera jakis hardware id, bo gdzies czytalem ze bociarze ktorzy dostali perma bana logujac sie ponownie z innego provider'a na nowe konta i na czystym systemie ponownie dostawali ban'a, pomagalo postawienie wirtualnej maszyny.

122
NoobGarten / Odp: Każdy kiedyś był n00bem ;)
« dnia: Marzec 19, 2013, 18:04:00 »
Tutaj rodzą się moje pytania: czy są jakieś polskie corpy, które trudnią się haulingiem jak np red frog freight? Czy tacy gracze są potrzebni w innych corpach?
2x Tak.

123
Retribution / Odp: Corporation recruitment improvements
« dnia: Luty 28, 2013, 19:01:56 »
A czemu tacy wyjątkowi akurat my jesteśmy, a węgrzy, czesi, estończycy, rumuni, grecy, chińczycy, czy nawet islandczycy nie?

IMHO zamiast robic checkboxy spokojnie mogliby zrobic rozwijana liste i przynajmniej ~20-30 jezykow wzgledem narodowosci populacji w EVE, lub rownie dobrze dac opcje 'other' z mozliwoscia wpisania jezyka, to nie jest jakis rocket science, po prostu jedna z malych rzeczy ktora wymaga proprawy i o tym jak najbardziej warto wspomniec w topicach z feedbackiem.

124
Retribution / Odp: Corporation recruitment improvements
« dnia: Luty 28, 2013, 16:12:00 »
Hahahah o jakim spolszczeniu mowisz, czytac ze zrozumieniem chyba was nie uczyli ?

Witam
tu jest link to forum
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=202792

chodzi oto aby zaspamować ten temat. by CCP dodało język polski do Corporation recruitment.
[...]


Chodzi o dodanie filtra do wyszukiwarki korporacji, tak by mozna bylo wyszukac te ktore posluguja się jezykiem polskim, nic wiecej - cale 30sec roboty tbh a jak najbardziej ulatwiloby to zycie tym ktorzy wola szukac korpa in-game.

Edit: wklejam obrazek dla retardow.

125
Alt Krugerranda

Jak mogles tak na publiku  :(

Gaunt, kocham Twojego avatara!  8)

126
Starsi uzytkownicy powinni pamietac ze z ireul sTaar'em sie nie wchodzi w dyskusje, mlodszych ostrzege ze to chory typ generalnie  ;)

Dziekuje, do widzenia.

127
Wsparcie techniczne / Odp: Eve sie nie wlacza
« dnia: Luty 12, 2013, 19:49:08 »
Sprawdzales czy firewall nie blokuje np ? Sprobuj tez odpalic EVE z safe mode (skrot w folderze z gra).

128
Nah, oczywiscie bez JB pisalem w kontekscie bycia freelancerem, jezeli mu sie spodoba region lub zdecyduje sie rozwinac handel, zawsze moze dolaczyc do jednego z ally posiadajacych dostep do w/w JB. Nie jest tez to konieczne do dzialania, ale mimo wszystko na wieksza skale byloby upierdliwe.

129
Toz pisalem, jak ktos chce byc freelancerem w sov 0.0 to tylko provi  :) Sam mieszkalem tam poltora miesiaca jako postac z NPC korpa i to w czasach gdy w calym regionie byly 4 stacje, przede wszystkim nie ma tam tak pusto, wiekszosc systemow ma swoich mieszkancow i jest z kim pogadac czy tam wejsc w inna interakcje (:P), bo grajac solo w EVE to mozna z nudow umrzec tbh ;f

Handlowac tez tam sie da, sam w ten sposob zarobilem tam swoje pierwsze kilkanascie b, ofc bez dostepu do JB i glownego intela bedzie to trudniejsze.

130
    nie ma poco latać do  NUL bo jako  freelancer
1.niemam tam gdzie sie zatrzymać
   -by trzymać swoje okrety
    -by gromadzić wykopany urobek
     - by zbierać fanty zdobyte  w trakcie eksploracji
2.nie postawie swojej stacji -szpilki  bo  będę się nią cieszył  parę godzin , przyleci ktoś kapitałem i ja odstrzeli  chcąc sprawdzić  sile ognia swojego okrętu
3.poco tam lecieć jak niema tam ludzi  którym można cos sprzedać lub coś od nich kupić ,zresztą niema gdzie

wniosek jest jeden w nul (0.0 -1.0) sa potrzebne niezniszczalne  ogólnodostępne stacje ,tak aby miał sens przylot  do NUL  nie muszą być tak gęsto  rozlokowane jak w HI i LOW secu ale wystarczające by bylo żeby  były co 3 układy .
   Dla tych co kontrolują dany obszar z takiej stacji  tez mogłyby wypływać korzysci  np: 1000 ISK za każde dokowanie - myto ,  lub i niewielki (1-3)  % podatku od obrotu .
  Wówczas zaczęło by to przypominać Dziki Zachód  czasu gorączki złota  , a nie Antarktydę .

NPC 0.0 lub z sov space Providence, w tym drugim przypadku masz wszystkie stacje otwarte i mozesz dokowac za drobna oplata, handel kwitnie + nikt z rezydentow nie ma prawa Cie ustrzelic bez przyczyny, wiec pozostaje czytac kanaly intela i ustrzegac sie polujacych.

131
NoobGarten / Odp: POWER LOAD
« dnia: Luty 03, 2013, 20:18:50 »
Power load to po prostu ilosc power grid'a potrzebna do zafitowania modulu na statku, market sprawdza czy mozesz dany modul zafitowac na statek w ktorym siedzisz (ale slotow nie sprawdza).

Edit: ilosc PG na statku mozna zwiekszyc skillem engineering, pozniej advanced weapon upgrades (redukuje wymagania broni), sa tez modki i rigi zwiekszajace PG output.
Zapewne chciales zafitowac zbyt duzy 'kaliber' broni wzgledem statku ktorym latasz, generalnie bronie dzieli sie na 4 katygorie pod wzgledem wielkosci, tj small, medium, heavy Large i capital, dla kazdej kolejnej wielkosci rosna wymagania w taki spsoob bysmy nie mogli zafitowac ciezkiej broni na lekkich fergatach np.

132
NoobGarten / Odp: Początek kariery
« dnia: Luty 02, 2013, 19:15:13 »
Signature to po prostu sygnatura, w jezyku polskim rowniez stosuje sie ten wyraz do oznaczen mapy.

Co do misji, sprobuj moze zresetowac w Helpie (helpa znajdziesz w tym rozwijanym menu pod 'E', lewy gorny rog ;) ), pozniej wybierasz tab 'tutorial' i dziedzine, czyli business.

133
Z mojego punktu widzenia kluczem jest to, czy będzie wystarczająco dużo strat w supercapsach, żeby zmieniło to status quo.

Mówię zarówno superach, które zostaną zniszczone zarówno bezpośrednio w walce, jak i CSAA które są celem strategicznym w każdej poważnej wojnie.

Byłoby dobrze, gdyby w Eve po raz pierwszy netto ubyło superów (straty bojowe + nieopłacone konta > produkcja).

Czy to jest w ogóle możliwe? Jakimi rezerwami dysponują powerbloki?

Generalnie to nie jest mozliwe, bitwy superami musialyby byc co 2 dzien zeby jakos to odczuli, a jak z tym jest to kazdy kto bral kiedys udzial w wojnach o sov wie. Takie bloki zawsze upadaja od srodka lub po odejsciu/zmianie leadera.

134
Inne gry / Odp: The Elder Scrolls Online - wkrótce.
« dnia: Styczeń 23, 2013, 21:43:34 »
Trailer trailerem, tbh bardziej interesuja mnie filmiki z gameplay'a, a te juz stoja na duzo nizszym poziomie, mi osobiscie wyglada to na kolejnego klona typowego mmorpg tyle ze  w theme ES. Znow ta cukierkowatosc... meh

135
Dyskusje ogólne / Odp: Odp: EVE: The Empyrean Age
« dnia: Styczeń 22, 2013, 17:26:47 »
Ja mam wrażenie że nie tyle na siłę co planował kontynuację...
A Testy nie nadaja się do testów....są jak karaluchy... a te nawet wybuch jądrowy przeżyją  8)

CVA to karaluchy ;D, testy to tylko dinozaury, w koncu wygina  :P

136
CR - Archiwum / Odp: [CBC] CBC Interstellar - dyskusja
« dnia: Styczeń 15, 2013, 11:03:33 »
Oj rook'u rook'u.  ::)
Poza tym Ob nie przyjmuje zadnych korpow, ani nie planuje przyjmowac.

Nie wiem jak teraz ale jeszcze miesiac temu Curse bylo kraina mlekiem i fragiem plynaca, gdzie spokojnie mozna powalczyc, tym bardziej jak sie ma tych "30-40 aktywnych", ale zycie na wlasna reke to troche inna bajka, trzeba tych 2-3 FC ktorzy "pociagna" korpa za soba  ;)

137
Poradniki / Odp: Poradnik żwirojada (Górnictwo) od ryla do sztygara
« dnia: Styczeń 05, 2013, 16:09:05 »
Zsur - na emeryturę poszedłeś?

Yup.

138
Poradniki / Odp: Poradnik żwirojada (Górnictwo) od ryla do sztygara
« dnia: Styczeń 05, 2013, 14:34:01 »
Cytuj
HX-2 Highwall (slot 10)                  + 5% to yield (requires Cybernetic V) 100-250mil on escrow

Ten poradnik to chyba tak z 6 lat ma conajmniej  :P

139
Dyskusje ogólne / Odp: Po co w eve grafika?
« dnia: Grudzień 28, 2012, 21:25:01 »
Chodzi o to że w zasadzie obraz w walce nie niesie ze sobą żadnych informacji nie liczą się żadne manualne zdolności oceny co się dzieje w polu widzenia tylko to co odczytujemy z tej battlisty itp., gra jest strasznie sucha pod tym względem, nie masz jakiejś bezpośredniej kontroli nad statkiem tylko klikasz te warpy approach orbit, boje się myśleć co wy w tej grze robicie po roku gry. Ej i co wy się czepiliście jakości grafiki to nie jest sedno tego co miałem na myśli, czyli o widok statku.
Ta gra przypomina mi gre na giełdzie, czy jakieś spekulacji - wszystko na podstawie opisów, tekstów, statystyk.
Po co wyzywacie, że skoro nie podoba ci się to nie graj? Ja już nie gram a pytam tylko z ciekawości.

Dzieki grafice na polu bitwy wiesz jakiej broni uzywa przeciwnik, jakiej amunicji, czy ma shield boostery/hardenery/armor repki, nosy, neuty, widzisz tez kto kogo strzela ew. na kim uzywa danych modkow (dampy TD itp) co jest bardzo wazne w malej/sredniej wielkosci bitkach, poza tym jest tez tactical overview ktory daje duzo lepszy podglad na pole niz 'tabelka'. Jezeli bijesz sie solo spokojnie mozesz latac trzymajac kamerke na bliskim dystansie, choc pewnie nie bedziesz mial czasu na podziwianie efektow chyba ze akurat robisz "overkill'a" i ofiara po prostu czeka az zdechnie  ;)

Na poczatku tez myslalem ze PVP jest dosc liniowe i nie wymaga np zrecznosci czy takiej umiejetnosci oceny sytuacji jak w niektorych grach, jednak doswiadczenie w pvp pokazlao mi ze bylem w duzym bledzie. Kontrolowanie wszystkiego co sie dzieje w bitce chociazby przy 1v1 jest trudnym zadaniem i do dzisiaj po 6 latach gry i tysiacach killsow malo jest chyba bitek w ktorych nie popelniam mniejszych lub wiekszych bledow, tak na prawde ocena sytuacji na polu jest jedna z najwazniejszych i najtrudniejszych umiejetnosci w EVE i jest czyms czego czlowiek uczy sie latami. Do tego dochodzi jeszcze sprawa wypracowywania sobie w/w bitek i rozegrania tego tak zeby to wlasnie przeciwnik spadl nawet gdy ma przewage, ale imho trzeba pol roku/rok solidnie polatac na PVP zeby zrozumiec o co tak na prawde chodzi.

140
Retribution / Odp: NPC AI vs. PvP
« dnia: Grudzień 22, 2012, 12:14:43 »
Ostatnio mialem dokladnie taka sytuacje i musialem odstrzelic sojusznika bo kradl mi kille skubaniec ;d, ale generalnie bylo troche smiechu po akcji.

Strony: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16