Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.


Wiadomości - Zsur1aM

Strony: [1] 2 3 ... 16
1
Centrala - uwagi i propozycje / Odp: Księga Skarg i Wniosków mk2
« dnia: Listopad 30, 2018, 11:32:04 »
Jeśli ktoś uważa, że regulamin można poprawić - poprosimy propozycje, jeśli uznamy ja za sensowne to je wdrożymy.

Proszę bardzo..
Admin powinien wskazać punkt regulaminu który naruszył(a) osoba/temat.
Żadne treści nie powinny być usuwane, tematy powinny być przenoszone do kategorii śmietnik/flamewar, a nie wsadzane.. tam gdzie są wsadzane.

..a szczerze? szkoda strzępić ryja   :-X, bawcie się w tej swojej piaskownicy póki jeszcze macie tych 5-ciu użytkowników.

over and out.

2
Dyskusje ogólne / Odp: Początek
« dnia: Listopad 27, 2018, 12:59:47 »
Nie wnikam jakie zabawy sam preferujesz,ake prosze a ys nie zamladal ze ja tez to lubie.

Ja też nie wnikam, ale to ewidentnie widać od lat na tym forum - jak na dłoni, więc to raczej podsumowanie było.

btw

"Nie ważne czy wyjechałeś będąc dzieckiem, czy tydzień temu czy jesteś adminem czy nie [fixed]. Nie ważne czy gość którego nazywasz trolem nim jest czy nie. Zabastuj trochę człowieku, wyłącz autokorektę na urządzeniu, a czas jaki poświęcasz na odgryzanie się poświeć na skomponowanie czegoś co gryzie w oczy mniej"


 8)

3
Dyskusje ogólne / Odp: Początek
« dnia: Listopad 27, 2018, 12:49:51 »
Spokojnie. Niedługo zrobi sobie alta i będzie ich dwóch w korpie. :)

Ale zaraz... gdzie się podziały te wszystkie posty w tamtym temacie?  ???

Jak to gdzie.. w du.. adminów tego forum  >:D

4
Flamewar / Odp: SHCK rekrutuje
« dnia: Listopad 22, 2018, 20:26:43 »
uczestnictwo w najlepszym sojuszu w grze komputerowej eve online.

HAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHA HHAHAHAHAAHHAHAHAHHHAHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHA HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHA HAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH HAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHA HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHA HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAH AHAHHAHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHHAH AHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHH AHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH AHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAH AHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAH AHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAH AHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA HAHAHHAHAH

best post 2018  8)

5
Flamewar / Odp: SHCK rekrutuje
« dnia: Listopad 22, 2018, 13:22:25 »
Oferują chociaż coś dobrego ? bo nie wiem czy warto się logować i czekać  ;D

6
NoobGarten / Odp: Kilka prostych pytań
« dnia: Listopad 20, 2018, 08:36:18 »
gram w eve i na dodatek glownie cepem, WLASNIE dlatego, ze mam slaby refleks. W wszelkiej masci strzelankach dostaje regularny wpierdol.
Nie oszukujmy sie, eve to excel. refleks pani Krysi, co wchodzi na pudelka jak szef nie patrzy jest wystarczajacy: ]

Zależy jak latasz, IMHO manual przy lataniu cepem/frig wymaga refleksu mniej więcej na poziomie jak CS, tak samo close range DPS dealer w gangu 10+ w statkach poniżej BC, ale jak ktoś ogarnie dobrze shortcuty to faktyczne ten poziom spada.

7
Kiedyś to były beach bunniesy..  8)  ..teraz czekam na plebsiakowe miniony  :P

8
Dyskusje ogólne / Odp: Obcy w EVE
« dnia: Czerwiec 12, 2018, 13:44:54 »
Perfect isk sink.

Wszystkie ISKi zostają w systemie, więc żaden sink, chyba że miałeś na myśli konto pojedynczego pilota który wydaje $ na zaopatrzenie się w abyssalowe itemy :D

9
NoobGarten / Odp: nub zaczyna gre
« dnia: Maj 13, 2018, 18:42:56 »
eh, jakies porady zeby lapac samemu wiecej niz jednego fraga na ponad tydzien i nie zdychac w kretynski sposob?

W okolicach systemów od faction warfare (poza centralnymi/kluczowymi punktami dla tych regionów) lata trochę nubków, wybieraj świeżaków i w ramach możliwości sprawdzaj staty/fity na zkb.
Możesz też używać fitów które dają więcej kontroli na polu (speed-kite, weby i/lub ab w połączeniu ze scramem), tak byś miał możliwość zrobić disengage, jak coś idzie nie tak, ale takie setupy wymagają olatania i są dużo trudniejsze w pilotażu od tych gdzie zakładasz punkt i lecisz przeciwnikowi do "pysia", z drugiej strony można dzięki temu się więcej nauczyć.

Tak na prawdę najwięcej zależy od znajomości mechaniki, wiedzy kogo, gdzie i jak możesz zaatakować w statku w którym jesteś a kogo nie. Wynik większości pojedynków można przewidzieć na podstawie samego typu statku, uzbrojenia przeciwnika ('look at' i ocena turretów) i tego jak porusza się na grid'zie (ab/mwd -> typowe możliwe setupy).

Jeżeli masz cierpliwość dojdziesz do wszystkiego sam, ale przygotuj się na mnóstwo faili :P, zawsze możesz dołączyć też do jakiegoś korpa PVP, polatać najpierw w gangach, ogarnąć poruszanie i pozycjonowanie się na gridzie, statki, plusy minusy konkretnych borni etc, powhorować się na kille, robić za wsparcie EW w gangach i podpatrzeć bardziej doświadczonych pilotów, nie przeszkadza to też w lataniu solo, a na pewno jest łatwiej.

10
NoobGarten / Odp: nub zaczyna gre
« dnia: Maj 06, 2018, 15:37:58 »
@
docelowy plan to utrzymac sie z pvp/polowania - to mnie przy grze utrzyma
Z polowania to chyba jedynie w hi-secu stukając industriale itp statki (suicide gank) można wyżyć i potraktować jako profesję (pomijam opcje dostępne jedynie gra grup graczy).

@Zsur1aM -
jak na razie mam jednego wirtualnego kolege i 3 potencjalnych wrogow (2 za scam i 1 randomowa ofiare)
co do korporacji to nawet nie wiem jak wyjsc z tego NPCowskiego poczatkowego a co dopiero szukac innych.. no i czym sie kierowac w wyborze (oraz jak znalezc cos sensownego)
Jest wyszukiwarka korpów w grze (corporation > recruitment), są fora (EVE i takie jak te) gdzie korpy się ogłaszają, lub kanały in-game jak Polish. Sporo większych korpów ma też swoje akademie dla nowych, są tez międzynarodowe akademie dla nowych graczy jak EVE University lub duże międzynarodowe alianse przyjmujące nowych graczy jak Brave Newbies czy Pandemic Horde.
Na początek większość będzie dobra, jak ogarniesz podstawy i będziesz wiedział co chcesz robić poszukasz sobie konkretnych korpów/ally które będą odpowiadać Twojemu stylowi gry.

przy okazji wpadla mi w lapy ok pincet stronicowa ksiazka "ISK the guide" czy jakos tak, dobra lektura na poczatek czy lepiej szukac tutoriali?
o fitowaniu i wyborze statkow cos tam nawet znalazlem ale takiego ogolnego wprowadzenia i "instrukcji obslugi" to jeszcze nie :S
Te guide'y mają często po kilka lat i są po części nieaktualne, lub bynajmniej opisują obecnie nieoptymalne sposoby na zarabianie.

Na Twoim miejscu nie fiksowałbym póki co na zarabianiu ISK'ów a na zabawie i poznawaniu gry, ISKi same przyjdą z czasem, jeśli interesuje Cie PVP jest sporo korpów które oferują darmowe statki pod PVP.

11
NoobGarten / Odp: edit
« dnia: Maj 05, 2018, 10:27:36 »
po prostu brakuje mi radochy z ubijania graczy i okradania ich z lootu, wymuszania okupu itepe itede :S po prostu zwyklego chamskiego piractwa..

Zdecyduj co chcesz robić, a później poszukaj korpa który to robi.  ;)

12
NoobGarten / Odp: nub zaczyna gre
« dnia: Maj 02, 2018, 14:48:28 »
A na więcej altów się dorobisz?

Jedyne miejsce w EVE gdzie się zarabia latając pvp to milicja. Tyle, że to granie głównie solo i małymi statkami.


Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka

Jest jeszcze gank/ransom w hi-secu  :P

13
Przedpokój / Odp: Dzień dobry
« dnia: Kwiecień 24, 2018, 22:03:40 »


 ?  :P

14
Dyskusje ogólne / Odp: Nadchodzące zmiany - Marczec 2018
« dnia: Luty 27, 2018, 15:36:44 »
No to każdy się rozleci po gridzie na cap-chainie , potem się cap chain rozerwie i będzie problem. Logi lata na własnym anchorze a DPS na własnym (nie mówie o scimkach bo oni muszą sami latać).
Faktycznie, myślałem raczej o kajt setupach, chociaż w gangach z 3-4 armor logi też nie wiem czy trzymałbym ich na anchorze.

Dyskusja o umiejętnościach IBER HIPER UBER to jedno a skuteczność floty to drugie. w Pink bunnies latało się na alignie , czyli praktycznie jak każdy leciał z podobną prędkością to prawie jak anchor.

Chodziło mi bardziej o to żeby nie zamieniać ludzi gangu w F1 monkeys, gdzie w większej mierze liczy się to co FC z ta taką grupą zrobi, niż umiejętności poszczególnych osób (pomijam tutaj sytuacje gdzie ludzie na anchorze nie potrafią nawet propa włączyć w odpowiednim momencie :P itp). Faktycznie anchor sprawdza się dużo lepiej gdy mamy niedoświadczonych pilotów którzy nie potrafią jeszcze odnaleźć się na gridzie i trzymać zasięgu, ale jak się lata jedną grupą w tym samym towarzystwie i do tego w miarę regularnie to imho zdecydowanie wygrywa model gdzie każdy "ogarnia" za siebie, a FC nakreśla plan działania. Dajmy się ludziom wykazać, niech sami analizują pole i podejmują decyzje, co dwie, trzy, dziesięć głów to nie jedna, ale to wymaga trochę zgrania i doświadczenia w takim lataniu, właśnie dlatego trzeba tez dać pola do manewru i nauki, inaczej każdy pilot w gangu na anchorze będzie tak dobry jak dobry jest FC prowadzący gang za rękę :)


- pewność że każdy ma do celu +/- taką samą odległość i można odpowiednio regulować aplikację damage  poprzez zmianę amunicji itd.

Trzymanie się w zasięgu z nowym overlayem to nie problem, bynajmniej nie jest to jakiś rocket science, jeśli podaje się przynajmniej secondary to jest też czas by ustawić się na gridzie już pod kolejny target.
O ile nie lata się jakimś alpha setupem (poza arty przy których jakoś nie wyobrażam sobie latania na anchorze), nie wydaje mi się żeby spadek efektywnego dps'a przez czas potrzebny na podbicie do celu był znaczący.

A już na pewno nie wyobrażam sobie żeby recony i EW cruzy/frygi - czyli newralgiczne i bardziej papierowe niż pozostałe statki latały razem z dps'em w jednej kulce. Te statki zawsze powinny wisieć na granicy swojego EW, o ile to możliwe najlepiej za linia DPSa.

Minusem takiego latania jest też to że zazwyczaj w takiej kulce jak ktoś jest lokowany/primary to nawet nie pomyśli żeby zacząć odbijać od wroga, tylko dalej twardo anchor a jak tackle/huginn złapie to już jest pozamiatane  :o

Odpada tez sporo możliwości, np stosowanie bait-tankerów, czasami fituję się z 2 shipy z lini dpsa na większym tanku (+najlepiej do tego snaki w głowie) i trzyma na pierwszej lini, przeciwnikowi w końcu też trzeba dać coś do postrzelania :), każda minuta poświęcona na obstrzelanie shipu który ostatecznie nie spadnie to strata efektywnego depsa w skali całego starcia.


- lepsze kontrolowanie grida i mniejsza szansa na to że cepy wroga i małe gówna wyłapią tych którzy polecieli w złą stronę

No tak, bo jak złapią to od razu cały gang :P  najlepiej jeszcze dyktą >:D jak coś spadnie w kulce to tez od razu powstaje warp spot dla tackle na cały gang  ::)
Łatwiej na pewno FC kontrolować co się dzieje - true, niestety zarówno Twojemu jak i temu z drugiej strony, dużo łatwiej kontrolować wszelkie ruchy statków poza 'kulką' i czytać sytuacje na gridzie więc to też działa w dwie strony.

Dlatego każdy lata na własna rękę i ogarnia swojego grida + antitackle robi swoja robotę, żeby do takich sytuacji nie dochodziło. Tu też nie chodzi żeby być rozpierdzielonym na całym gridzie, ale żeby nie wszyscy byli w jednym punkcie ;)


- rewarpowanie flot w strategiczne miejsca
??? Powiedziałbym raczej że na anchorze to wychodzi wręcz gorzej, chyba że na sygnał FC wchodzi się w align w danym kierunku przed samym warpem.

- zasięg repek dla całej floty

Zadaniem logi jest trzymanie zasięgu do tych do których strzelajo, choć na pewno jest dużo łatwiej jak wszyscy są w jednym punkcie :), teraz i tak jest dużo łatwiej bo jest falloff.


Ja tam nie wiem, nie latam już od wieków i nie wiem jak to wygląda teraz :) - pewnie teraz dużo rzeczy robi się już inaczej :). Może i łatwiej na anchorze, ale panie - jak FC za Ciebie wszystko robi to z nudów można umrzeć, pamiętam takie gangi gdzie FC leciał na 3 chary, sam skanował, sam tacklował/bubblował, człowiek robił tylko za F1+ reload, fajnie się mordowało ale po pewnym czasie nie można było niczego się nauczyć w takim gangu :P


15
Dyskusje ogólne / Odp: Nadchodzące zmiany - Marczec 2018
« dnia: Luty 27, 2018, 10:23:23 »
Jak chcesz latać w większym gangu z logi i reconami bez anchora i podejmować np. 20 vs. 20 czy 50 vs. 50 to życzę powodzenia.

Zsu się w grobie przewraca jak czyta takie rzeczy :D  >:D

Jeszcze 2,5 roku temu jak latałem w gangach 20-30 to praktycznie nigdy nie robiło się anchora (chyba że jakieś lul RR gnagi), siłą dobrego pilota logi i recona jest własnie to że sam kontroluje swoja pozycje i wie gdzie w danym momencie się usadowić na polu.

Nerf fatygi w ogóle mi się nie podoba, ale i tak nie gram więc jeden ch...   :P

16
Inne gry / Odp: Scam Citizen
« dnia: Sierpień 29, 2017, 09:04:15 »
Twórcy SC odkryli że w przypadku gier finansowanych na zasadzie crowdfunding'u kasa leci dopóki jest hype, a hype trwa zazwyczaj do momentu gdy gra zostanie wydana, bo na końcu i tak najważniejszy jest dobry gameplay, co jest znacznie trudniejsze do stworzenia niż prezentacje i trailery z wodotryskami.
Dobrym przykładem jest tutaj No Man's Sky, dlatego dopóki hype trwa, a trailery i nowe pomysły wystarczają by utrzymać zainteresowanie to z finansowego punktu widzenia nie ma sensu wydawać tej gry   ;)

17
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament XV
« dnia: Sierpień 24, 2017, 09:38:41 »

18
Pisales "Niestety połączyć takich różnych ludzi w jedno ally jest raczej mało prawdopodobne."
Odpowiedzialem ze wlasnie tak to prawie wszystkie dobre aliansy robia i maja przy tym duze sukcesy.

Definicja dobrego alliansu dla każdego może być inna, tak samo jak dobry ally nie musi oznaczać czegoś trwałego.

Szczerze nie potrafię sobie przypomnieć żadnego ally/korpa na poziomie (pod względem pvp - oceniając całokształt grupy) który łączyłby te dwie grupy graczy tj. kerbirów (w mojej definicji którzy zajmują się tylko i wyłącznie trzepaniem ISK'ów i ewentualnie pospolitym ruszeniem)i pvperów, po prostu jedni drugich do niczego nie potrzebują, a nawet wręcz przeszkadzają.

ktoś ma wybujałe ambicje i ciągnie za sobą ludzie po 30+j romy zamiast zadać sobie pytanie - zaraz zaraz... jak ja strasznie nie szanuję ich czasu. Ludzie muszą czuć że są czegoś częścią i bronią swojego, trzeba też umieć dać im odczuć co się stanie jak nie będą bronili, [...]

Cartel i inne tego typu ally działają na zasadzie fightclub'u, celem samym w sobie jest podnoszenie swoich umiejętności i poprzeczki pod względem tego co można zawojować daną grupą graczy, stąd nie ma potrzeby stawiania sobie celów strategicznych itp.

Takie korpy/ally są wysoce zależne od FC i ich aktywności i to nie jest też tak że Ci ludzie odpowiedzialni są za wszystko.. w tle jest zawsze spora grupa ludzi którzy zajmują się logistyką/intelem/theorycraftingiem/rekrutacją itd, ale to FC odpowiadają za najważniejsze - prowadzenie gangów, co jest kwintesencją takich grup.

Trzeba pamiętać że relacje te działają w dwie strony i bardzo ciężko jest z marszu zastąpić głównych FC nowymi, ze względu na to że każdy ma swój styl i poziom latania do którego przyzwyczajony jest "grunt", dlatego jeżeli taka organizacja nie ma stale aktywnych secondary FCs to strata tych głównych zazwyczaj kończy się smiercią korpa/ally.
Sam po odejściu PBN'u w curse starałem się zorganizować minimum contentu dla tych co pozostali, ale to już było "too little, too late ", pomijając też fakt że cześć ludzi nie dała nawet mi ani korpowi szansy na odbudowę, bo łatwiej było po prostu zmienić organizację na żywą :)

IMO powodem dla którego umarł cartel była strata głównych FC, ale również brak otwartej komunikacji między korpami w czasie gdy PBN właściwie został bez ludzi odpowiedzialnych za zarządzanie korpem.

19
NoobGarten / Odp: Starter Pack
« dnia: Kwiecień 25, 2016, 22:20:35 »
Bylo masowe usuwanie chyba w zeszlym roku, nie tyle postaci co nickow zdaje sie.

20
NoobGarten / Odp: Problem w pierwszej misji Industry
« dnia: Kwiecień 25, 2016, 22:15:01 »
Przede wszystkim pod print screenem robisz screenshoty w grze, ktore pozniej mozesz znalezc w dokumentach > EVE > capture > screenshots.

Ten veldspar musisz wykopac z konkretnej lokalizacji do ktorej posyla Cie Twoj agent, masz w menu kontekstowym jak wydokujesz, opcje dowarpowania do tej lokalizacji. Jak widzisz w oknie misyjnym masz zolte kolko kolo lokacji do ktorej posyla Cie agent, tzn że nie wypełniles wyznaczonego zadania w tym miejscu, jak zrobisz bedzie tam zielony ptaszek ;)

Jak cos, zapraszam na kanal a-Losers ingame, jak bede to zawsze pomoge.

21
NoobGarten / Odp: Problem w pierwszej misji Industry
« dnia: Kwiecień 25, 2016, 18:48:24 »
Poka screena  >:D ze stufem w hangarze i okienkiem misji

22
Patche i dodatki / Odp: Citadel - Patch Notes'y etc.
« dnia: Kwiecień 22, 2016, 13:58:11 »
Na sisi wsio jest od jakiegos czasu, mozna sie pobawic.

23
Dyskusje ogólne / Odp: Fanfest 2016
« dnia: Kwiecień 21, 2016, 09:50:13 »
Gejty to jest plan dziesięcioletni, zapowiedziany na 10 urodzinach EVE, więc jakby nie było maja jeszcze 7 lat na realizacje  :P

24
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: POLITYKA W EVE
« dnia: Kwiecień 18, 2016, 08:09:00 »
Zdrugiej strony plex kosztowal 500-600 mil. I wsumie na przestrzeni 2 lat nie dodano nic w temacie farmienia co by zwiekszylo isk/h ...

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

MTU, mobile depot (wh solo dread farm 1b/h anyone?), burnery - teraz spokojnie w 0.1 mozna wyciagnac do 400m/h, driftery, nowe raty na paskach w low itd, troche jednak tego bylo..
oczywiscie skiny, multiple char training i te inne bzdury za aurum tez swoje do ceny plexa dolozyly.


25
Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje / Odp: C0VEN - dyskusja
« dnia: Listopad 22, 2015, 11:54:40 »
[...] Jest to irytujące, że ciągle tam przewija sie ktoś kto zazdrości ci czegos, ktoś kto ma problem z twoim sposobem na grę, że ktoś ma problem z czymś.
Nigdy nie byłem w covenie i mogę się mylić ale czy coven nie aspirował do bycia ally stricte pvp? jeśli tak, to może tutaj leży problem.

Jeżeli interesuje mnie pew-pew i przychodzę do ally pvp, to zazwyczaj oczekuje że będę miał z kim latać i pozostali membersi tego ally siedzą tam w podobnym celu, jeśli okazuje się inaczej to nie ma sensu się kisić. Ludzie jednak szybko przywiązuj się do własnej marki, każdy jednak dorzuca do tego własną cegiełkę w postaci czasu jaki zainwestował w daną organizacje, stąd zawsze "ktoś ma problem z czymś", nikt nie chce odpuścić i zaczynać od nowa. Pomijam tu dramamaker'ow którzy po prostu zajmują się kręceniem dram i których w covenie z tego co wiem nie brakuje  8)

Nie znam dokładnie całej historii związanej z wyjściem korpów które wymieniłeś, wiem dlaczego wyszedł PBN, wiem też że wszystkie te korpy były nastawione na PvP i tylko PvP, myślę że to dużo wyjaśnia.

To będzie zawsze, nie przeskoczymy tego, nie da się tego obejść, bo taki jest nasz naród i nie zmienimy tego.

To nie jest kwestia narodowa, w większości międzynarodowych ally jest podobnie, to bardziej kwestia czy ally zrzesza ludzi specjalizujących się w konkretnych dziedzinach czy rekrutuje wszystkich jak leci a później stara się wymusić/oczekuje określonych rezultatów.

Kwetia jest jak długo ktoś wytrzyma, niektórzy nie wytrzymują i odchdzą. Myślę, że gdyby ludzie odsuneli dume i wzieli przez palce pier.. niktórych podmiotów to naprawdę dałoby radę zrobić coś quwa wielkiego. A da się.. tylko trzeba chcieć, i trzeba się nauczyć najważniejszego, że CCP dąży do asymilacji PVP + PVE + INDUSTRY. Do momentu kiedy Jazgoty tego nie zrozumieją do tego momentu nic sie nie zmieni. Polskie corpy beda rozjebane po calym EvE.

Ale na co komu wielki polski alians? może dla ludzi którzy ni w ząb nie potrafią english'a ma to sens.. dla wszystkich pozostałych lepszym rozwiązaniem jest znalezienie paczki o podobnych celach/zainteresowaniach/stylu grania niż wybór przez jakieś kwestie narodowe.

26
Patche i dodatki / Odp: Vanguard - Patch Notes'y etc.
« dnia: Wrzesień 25, 2015, 21:44:41 »
Ale to trwa znacznie dłużej niż ręcznie..chyba że są jakieś ukryte opcje do szybkości kamerki o których nie wiem.

27
Patche i dodatki / Odp: Vanguard - Patch Notes'y etc.
« dnia: Wrzesień 25, 2015, 20:04:55 »
taktical tak czy siak jest nadal potrzebny, ale teraz przynajmniej bedzie latwiej celowac DScanem

Teraz wystarczy kliknąć na swój statek i pokaże się bracket w formie okręgu  którym też da się fajnie celować.

28
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Wrzesień 24, 2015, 01:00:53 »
http://kb.cva-eve.org/?a=kill_related&kll_id=481016

2 scimi, scythe i z 4-5 pozostalych ucieklo  :P

29
Dyskusje ogólne / Odp: Bitwy (Owned)
« dnia: Wrzesień 05, 2015, 23:57:13 »
najs spawn, gratz

30
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament XIII
« dnia: Wrzesień 01, 2015, 09:13:18 »
Ale 3.0 ;) ciekawe kto jest teamem 4.0? Tuskersi?

Raczej Exodus, w końcu TURN LEFT było z nimi na AT 11(?), więc na bank to Camele 4.0

31
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament XIII
« dnia: Wrzesień 01, 2015, 08:41:54 »
tak tak, a outbreak to tez byla hydra, ajt?

32
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament XIII
« dnia: Sierpień 31, 2015, 11:02:41 »
Warlords = stara Hydra.

33
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament XIII
« dnia: Sierpień 26, 2015, 11:59:35 »
no wlasnie nie do konca, bo o ile w TQ w razie W robisz warp off, to na meczu chocby skaly sraly to nie uciekniesz, tak jak to pokazal przypadek z Etana. imo ryzyko utraty takiego shipa jest wieksze niz w swobodnym lataniu po eve

Rożnica jest taka że na zamkniętej arenie z ograniczoną liczbą statków taki ship daje Ci sporą przewagę i dlatego warto go fieldować jeżeli w jakikolwiek sposób zbliży Cię to do zajęcia 4tego miejsca które premiowane już jest nagrodami. W poprzednich AT były nawet mecze w których nagrody z AT były używane w postaci czystego bait'a i spadały, ale w zamian teamy które je wystawiały przechodziły dalej, tak jak wspominałem wyżej to bardziej forma inwestycji.
W normalnym PVP bonusy tych statków nagród nie dają takiej przewagi żeby warto było inwestować 100b+

34
Dyskusje ogólne / Odp: Alliance Tournament XIII
« dnia: Sierpień 26, 2015, 08:48:04 »
AT powinno być jednak miejscem gdzie gra się fair play, a póki co posiadacze (niektórych) statków-nagród z AT mają ogromną przewagę i ich wartości w ISK wiele tutaj nie zmieniają, punktacja dla takich statków zdecydowanie powinna być zrebalansowana zgodnie z możliwościami dla konkretnego modelu.

Inną sprawą jest że czasami same iski nie wystarczą żeby kupić sobie taki statek, bo teamy które wygrywają trzymają sztamę na shipach jeżeli mają tylko jakąś wartość bojową w środowisku AT, bynajmniej z tego co pamiętam tak było w przypadku hydry i ob, choć po tylu latach to pewnie niektóre sztuki zmieniły właściciela kilka razy.

Moim zdaniem fajnie, ze mozna nimi latac i ze ktos ma jajo aby je wystawiac. AT wydaje sie najbardziej szczytnym celem aby wdupic takie cacko.

Nie trzeba mieć jaja, jajo to się ma jak się lata tym na TQ, a tutaj to często zwykła inwestycja i trochę 'i win button'.

35
Patche i dodatki / Odp: Aegis - Patch Notes'y etc.
« dnia: Sierpień 18, 2015, 15:33:06 »
tl;dr We can't RMT rentier money into Ladas anymore, CCP pls fix.

Strony: [1] 2 3 ... 16