Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: ManganMan w Listopad 10, 2014, 22:20:32

Tytuł: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Listopad 10, 2014, 22:20:32
Nie, to nie będzie temat o frachtowcu T2 8)

Będzie dedykowany transporter do statków:
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=5194837#post5194837
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Hastrabull w Listopad 13, 2014, 17:37:54
i 100 nowych wormholi
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/thera-and-the-shattered-wormholes/
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Listopad 13, 2014, 17:58:47
i 100 nowych wormholi
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/thera-and-the-shattered-wormholes/

I Jita w Wormholu :D
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Listopad 13, 2014, 19:28:26
I Jita w Wormholu :D
Jita pełna Goonów i Brave Newbies.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Listopad 13, 2014, 19:33:40
Jita pełna Goonów i Brave Newbies.

A to ta w hisecu nie jest?
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Lazerhawk w Listopad 13, 2014, 19:38:53
Industrialiści raczej nie beda tam mieli zycia.

Jedyna opcja by wystawic tam cokolwiek na sprzedaz to wbić do Thery z pełnym cargo, przedrzec sie przez kampe, warpnąć na BMkę, warpnąć do stacji, zadokować i sprzedać cały stuff łącznie ze statkiem. A później pod express do Jity i zaczynamy zabawe od nowa :P
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Listopad 14, 2014, 15:24:41
Sokol wyladowal , sokol wyladowal :
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/quick-give-me-manual-control/
/o\
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Listopad 14, 2014, 15:30:46
Zajebiście
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Listopad 14, 2014, 15:34:44
Ludzie nie tylko ze excelem zaczna grac w eve, lecz rowniez ze stoperem.

Ok wrog ma cykl dzialek X sekund, pamietajcie  co X-1s dajecie ostro w lewo :)
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Listopad 14, 2014, 15:50:57
Obsługę joysticka i kokpit jeszcze tylko poproszę. Serio. Why the fuck not? W cholerę War Thundera rzucę.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Listopad 14, 2014, 16:11:04
Sokol wyladowal , sokol wyladowal :
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/quick-give-me-manual-control/
/o\

Best. Change. Ever.

Nie, serio, to jest dokładnie to, czego Evce brakowało OD ZAWSZE. Możliwości ręcznego manewrowania tym cholernym statkiem. <3
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Listopad 14, 2014, 16:32:07
Jak spodziewacie się, że zrobią z tego symulator i będzie to sprawnie działać to radze wyciągnąć głowę z chmur. Fajny kosmetyczny feature i tyle.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Listopad 14, 2014, 16:54:28
Jak spodziewacie się, że zrobią z tego symulator i będzie to sprawnie działać to radze wyciągnąć głowę z chmur. Fajny kosmetyczny feature i tyle.

Prawda, ale trzymam kciuki, że będzie dało się chociażby utrzymać orbitę na kimś bez użycia komendy "Orbit X Km". Jeżeli tyle się uda, to warto wprowadzić ręczne sterowanie statku do EVE.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Listopad 14, 2014, 16:56:44
Obsługę joysticka i kokpit jeszcze tylko poproszę. Serio. Why the fuck not? W cholerę War Thundera rzucę.

Sup?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RHgwhTrBxE0[/youtube]

Prawda, ale trzymam kciuki, że będzie dało się chociażby utrzymać orbitę na kimś bez użycia komendy "Orbit X Km". Jeżeli tyle się uda, to warto wprowadzić ręczne sterowanie statku do EVE.

Za moich czasów, jak ktoś robił Orbit X km, to był nub.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Soulscream w Listopad 14, 2014, 17:38:15
Prawda, ale trzymam kciuki, że będzie dało się chociażby utrzymać orbitę na kimś bez użycia komendy "Orbit X Km". Jeżeli tyle się uda, to warto wprowadzić ręczne sterowanie statku do EVE.

Jak będziesz się skupiał na orbitowaniu to zabraknie Ci ogarnięcia do reszty rzeczy.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Listopad 14, 2014, 18:08:46
Sokol wyladowal , sokol wyladowal :
http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/quick-give-me-manual-control/
/o\
WRESZCIE!!!111 \o/ :D :D :D
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Siri Irme w Listopad 14, 2014, 18:13:10
Jak będziesz się skupiał na orbitowaniu to zabraknie Ci ogarnięcia do reszty rzeczy.

Znaczy się, F1 F1?  ;)

Ja się tam bardzo cieszę. Doda to trochę świeżości grze.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Listopad 14, 2014, 18:34:11
Sup?

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=RHgwhTrBxE0[/youtube]

Do oglądania filmików nie potrzeba joysticka.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Listopad 14, 2014, 19:31:28
Jeśli ktoś lata na takim przybliżeniu żeby strzałkami dało się realnie wyznaczać kierunek statku to życzę powodzenia o7
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Listopad 14, 2014, 19:59:56
Uwaga, jest vid z Thery - wygląda na to, że coś naprawili proporcje między ciałami niebieskimi (ponad 300 AU!?) :)
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=2lJZutcwLyM#[/youtube]
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Listopad 14, 2014, 20:01:52
Jeśli ktoś lata na takim przybliżeniu żeby strzałkami dało się realnie wyznaczać kierunek statku to życzę powodzenia o7

W związku z tym fajnie by było, gdyby na tactical overview był widoczny wektor, zgodnie z którym przemieszcza się statek.

@Mona - To co Theronth, tzn. przeklej mi proszę ten filmik, jak już będziemy w 2016 r.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Listopad 15, 2014, 10:33:10
Tactical Destroyer aka Deska T3.
Ten poniżej to amarrski Confessor:

(http://cdn1.eveonline.com/www/newssystem/media/66669/1/Confessor.jpg)

A tak to jest już podsumowanie: http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/coming-to-eve-online-in-the-rhea-release-on-december-9th/
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Hairpins Blueprint w Listopad 15, 2014, 14:32:42
mam nadzieje że te deski będą użyteczne w medium size warfare. czekam na staty  .....   
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Listopad 15, 2014, 18:51:02
mam nadzieje że te deski będą użyteczne w medium size warfare. czekam na staty  .....   

A ja mam nadzieje że znów będę miał statek którym będę kochał latać solo jak kiedyś talosem... Obecnie nie ma statku do solo, może i jest gila, ale jakoś nie umiałem jej polubić..
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Listopad 15, 2014, 18:54:20
WSAD właśnie sprawdziłem jak działa. Całkiem nieźle, ale tak jak Glass napisał ciężko tym sterować w pełnym oddaleniu, przydaje się gdy trzeba zmienić szybko kierunek o 90 stopni, a myszka akurat jest na czymś innym.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Nosum Hseebnrido w Listopad 16, 2014, 00:20:43
A słyszeliści że mają zlikwidować medical klony? Już nie będzie trzeba tracić majątku na nowy klon po śmierci, w związku z tym koniec z wtapianiem SP na za małym klonie.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Dux w Listopad 16, 2014, 01:04:07
To akurat kiepski pomysł. Uwalanie death penalty czy jak na to mówią skończy się wreszcie respieniem szipów czy podobnym gównem.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Jabolex w Listopad 16, 2014, 10:45:36
To akurat kiepski pomysł. Uwalanie death penalty czy jak na to mówią skończy się wreszcie respieniem szipów czy podobnym gównem.

death penalty - masz jak stracisz statek, implanty - mało? (dla mnie nie, strace fretke za 10 mil + upgrade klona za 50(?) mil)
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Listopad 16, 2014, 11:02:15
death penalty - masz jak stracisz statek, implanty - mało? (dla mnie nie, strace fretke za 10 mil + upgrade klona za 50(?) mil)

No i gdzie widzisz problem? Przy okazji iski wylatują z systemu
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Listopad 16, 2014, 11:41:44
death penalty - masz jak stracisz statek, implanty - mało? (dla mnie nie, strace fretke za 10 mil + upgrade klona za 50(?) mil)

taki mały pro tip , jak nie chcesz przepłacać za klona  8)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Y_AIB3R74R4[/youtube]

Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Listopad 16, 2014, 11:51:55
taki mały pro tip , jak nie chcesz przepłacać za klona  8)

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Y_AIB3R74R4[/youtube]

Ten filmik uratował mi dupę podczas wizyty Dux'a 8)
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Vilendra w Listopad 16, 2014, 14:52:29
Siedź w bańce, kliknij w pasek, spamuj warp i zastanawiaj się, czemu nie odlatujesz  >:D
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Listopad 16, 2014, 15:07:24
Siedź w bańce, kliknij w pasek, spamuj warp i zastanawiaj się, czemu nie odlatujesz  >:D
Jak się jest w bańce, to oczywiste że można tylko zmówić paciorek :-* ;)
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Dux w Listopad 16, 2014, 17:30:26
death penalty - masz jak stracisz statek, implanty - mało? (dla mnie nie, strace fretke za 10 mil + upgrade klona za 50(?) mil)

Zasadniczo im więcej tym lepiej. Co prawda na takie, jak zapowiadają rozwiązanie nie ma jeszcze potrzeby zbyt wielkich pomyj wylewać (zbyt wielkich), ale tylko pod warunkiem, że na takich zabawach (tudzież ew. jeszcze subach do tech III) się skończy. Byleby nie chcieli grzebać i "ułatwiać" gry jeszcze bardziej.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Jabolex w Listopad 17, 2014, 07:27:21
No i gdzie widzisz problem? Przy okazji iski wylatują z systemu

Bo wolę zapłacić za stracony statek(i) niż aktualizację klona.
Zarabianie w EvE jest najprzyjemniejszą częścią gry. (i nie, nie będę spienięrzał plexów)
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Listopad 17, 2014, 07:32:59
Bo wolę zapłacić za stracony statek(i) niż aktualizację klona.
Zarabianie w EvE jest najprzyjemniejszą częścią gry. (i nie, nie będę spienięrzał plexów)

A potem się taki dziwi że plexy już nie kosztują 200mln tylko 800.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Listopad 17, 2014, 09:01:37
A potem się taki dziwi że plexy już nie kosztują 200mln tylko 800.
Musicie czesciej z tego wh wychodzic.
Ponad 900 moj drogi , ponad 900 ;)
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: FITTIpalti w Listopad 17, 2014, 09:19:32
Anthar muszę cię zmartwić bywamy w Jita 2 razy w tygodniu na zakupy a leci każdy kto chce i nic nikomu za to nie płacisz :P
Jak byś się uparł mógł byś tam latać codziennie.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Jabolex w Listopad 17, 2014, 09:53:16
A potem się taki dziwi że plexy już nie kosztują 200mln tylko 800.

Czemu się dziwisz?
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Listopad 17, 2014, 10:06:53
Czemu się dziwisz?
Mediana to już 945M ISK...
Widzę już ceny przekraczające okrągły MLD :o
https://eve-central.com/home/quicklook.html?typeid=29668
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Neb w Listopad 17, 2014, 10:25:16
W takim tempie do konca roku dobije 1.2b.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Gaunt w Listopad 17, 2014, 10:41:03
Niestety smutna prawda, że cena plexa rośnie w tak ekspresowym tempie.

Wczoraj kupowałem 4 plexy i wydałem tyle pienionszkuf, że dramaciks.
Jak to jest z plexami w eve?

cena GTC ciągle na stałej pozycji prawda? :D
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Listopad 17, 2014, 11:51:23
Ja płacę zlotowkami i myślę że to najlepsza opcja
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Neb w Listopad 17, 2014, 12:10:33
Niestety smutna prawda, że cena plexa rośnie w tak ekspresowym tempie.

Wczoraj kupowałem 4 plexy i wydałem tyle pienionszkuf, że dramaciks.
Jak to jest z plexami w eve?

cena GTC ciągle na stałej pozycji prawda? :D

Wynika to raczej z tego, ze jest pewnie co raz mniej chcacych te plexy produkowac za prawdziwa kase, a wiecej takich, ktorzy skupuja plexy by je pozniej pchac na allegro/ebay i takich ktorzy chca grac za darmo. Kiedys, kiedys nowa postac by polatac hurkiem musiala kupic kase/gtc/plexy, teraz pakuja WCSy i robia plexy milicyjne.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Listopad 26, 2014, 10:06:38
Dane Confessora:
(https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xap1/v/t1.0-9/10377538_1549022452007846_5147668477234669002_n.jpg?oh=69d18f360f1690346e481cae986f09ab&oe=552072E3&__gda__=1423062746_9d6ee6b0c50a972785c7e9002775cb75)
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Listopad 26, 2014, 10:53:34
Ale kozak będzie. Już widzę to zatrzęsienie filmików na YT. Ciekaw czy będzie podatny na falcony w tym swoim ostatnim modzie.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Listopad 26, 2014, 12:42:01
Ale kozak będzie. Już widzę to zatrzęsienie filmików na YT. Ciekaw czy będzie podatny na falcony w tym swoim ostatnim modzie.

bazowo ma 13 punktów sensorów. Sam sobie odpowiedz
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Listopad 26, 2014, 16:37:10
Widzę ,że coś towarzystwo sceptycznie podchodzi do nowej zabawki.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Listopad 27, 2014, 13:37:58
Zabawka bedzie ciekawa w wiekszych flotach do rozwalania cepow oraz bomberow na snipe.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Listopad 27, 2014, 14:10:43
Zabawka bedzie ciekawa w wiekszych flotach do rozwalania cepow oraz bomberow na snipe.

Zależy od ceny i HP. Jak w sniper mode będzie mieć tyle HP, co Coercer, to ja wolę używać coercera jako anti-tackle. :)
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: ManganMan w Listopad 27, 2014, 14:33:08
Faktycznie się transformuje... :o

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uhrqQKdzSiE[/youtube]
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Listopad 27, 2014, 14:44:58
Podpórki pod "snajperkę" mnie rozwaliły.  :D
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Listopad 27, 2014, 14:49:04
CCP planuje ( czasem , tzn czesto im to nie wychodzi ) cene tego stateczku okolo 30mil.
Pamietaj ze na snipie to bedzie mialo +100 targeting range +100 scan resolution + 2/3 do optimal range.
6 dzialek z 50% bonusem do dmg na lvl 5 strategic destroyera.

Wszystko co male bedzie wyparowywac ;)

Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Listopad 27, 2014, 15:01:04
wnioskujac po cenach subsystemow w jita, jest wielu ktorzy planuja budowac to na masowa skale. wiec, moze faktycznie cena bedzie mocno przystepna od samego poczatku.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Siri Irme w Listopad 27, 2014, 15:18:18
Ale te deski T3, chyba nie będą korzystać z subsystemów. Będzie jeden hull, z "opcjonalnymi ustawieniami".
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Anthar w Listopad 27, 2014, 15:21:22
Jak sobie patrze na ten defensive mode ... z drugiem i linkami na AB.....
Ciezko bedzie to trafic :)
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Listopad 27, 2014, 15:56:44
no pisałem ,że kozacki statek to cisza była , a teraz wszyscy sie jarają ...

spodziewałem się ,że ta transformacja to będzie jakaś kozacka zmiana konformacji przestrzennej a nie 'transformacja' typu wysunięcie czułek...
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Listopad 27, 2014, 18:08:03
To będzie miało max 50km zasięgu w Sniper mode na Beamach i Aurorze. Pulsy ze Scorchem ok. 20km ~380 DPS.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Siri Irme w Grudzień 03, 2014, 12:27:18
Coś tam w klonach mieszają A NEW ERA OF CLONES (http://community.eveonline.com/news/dev-blogs/a-new-era-of-clones/)

Jeżeli dobrze rozumiem, nie będzie trzeba kupować bardziej pojemnych klonów i nie będzie straty SP po zniszczeniu poda (za wyjątkiem t3). Troszkę takie "ciepłe" te zmiany. Z jednej strony, bardziej przyjazne graczom, ale przecież nie o to chodzi w eve, aby w EVE było miło i przyjemnie.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Ptysiu w Grudzień 03, 2014, 12:36:45
Akurat mi podoba się ta zmiana. Nie będzie strachu latać dla funu po taniości paprochami w obawie o wdupienie klona wartego więcej niż ship. To nie jakaś rewolucyjna zmiana, ale na plus.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Grudzień 03, 2014, 13:24:00
Po zbanowaniu isboxera mogą sobie pozwolić na usunięcie isk sinka.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Grudzień 03, 2014, 15:55:15
Akurat mi podoba się ta zmiana. Nie będzie strachu latać dla funu po taniości paprochami w obawie o wdupienie klona wartego więcej niż ship. To nie jakaś rewolucyjna zmiana, ale na plus.

to raczej nigdy nie było problemem,
problemem byli ,są i będą goście z implantami wartymi po 1b+ ,którzy nigdzie nie polecą bo przecież mogą stracić poda z implantami. Więc zmiana żadna bo ci co latali i tak by latali for fun, a goście którzy kolekcjonują implanty i tak nigdzie się nie ruszą.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Grudzień 03, 2014, 15:57:52
to raczej nigdy nie było problemem,
problemem byli ,są i będą goście z implantami wartymi po 1b+ ,którzy nigdzie nie polecą bo przecież mogą stracić poda z implantami. Więc zmiana żadna bo ci co latali i tak by latali for fun, a goście którzy kolekcjonują implanty i tak nigdzie się nie ruszą.

Protip: Use Jump Clones, Luke.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Grudzień 03, 2014, 16:16:40
Z tego co pisał Siri Irme wynika, że jajka będą i tak ginąć jedynie nie będzie się traciło sp gdy klon będzie za mały.
Tak więc co ma pojemność klona do impli w nim zamontowanych?
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Grudzień 03, 2014, 16:24:46
Z tego co pisał Siri Irme wynika, że jajka będą i tak ginąć jedynie nie będzie się traciło sp gdy klon będzie za mały.
Tak więc co ma pojemność klona do impli w nim zamontowanych?

Jajka będą ginąć, ale nie będziesz musiał płacić za podbijanie pojemności z powrotem do poziomu odpowiadającego ilości SP.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Grudzień 03, 2014, 17:28:21
Protip: Use Jump Clones, Luke.

Powiedz to gościom z WH,
to raz a po drugie po skoku masz karę.

ale dzięki za tip.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Grudzień 03, 2014, 17:32:53
Powiedz to gościom z WH,
to raz a po drugie po skoku masz karę.

ale dzięki za tip.

Jaką karę masz po przeskoku w JC? Fatigue to przecież tylko przy skokach capitalowych?
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Doom w Grudzień 03, 2014, 17:51:03
jemu pewnie chodzi o 24h delay na powrut do drogo zadrutowanego klona. Przecież nie bedzie taki typ wyskakiwał ze swojego full crystal set'a do racenia po to aby przez godzine polatać we flocie a potem przez 23h cierpiec bez crystali. nie?
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [VIDE] Herezja w Grudzień 03, 2014, 17:58:19
Jajka będą ginąć, ale nie będziesz musiał płacić za podbijanie pojemności z powrotem do poziomu odpowiadającego ilości SP.

Właśnie o tym  pisałem bo z komentarzy wcześniejszych wynikało, że co poniektórzy rozmówcy przede mną myśleli o swoistej nietykalności nie tylko ilości sp w klonie ale i implantów do niego wczepionych
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Filip Bonn w Grudzień 03, 2014, 18:00:07
jemu pewnie chodzi o 24h delay na powrut do drogo zadrutowanego klona. Przecież nie bedzie taki typ wyskakiwał ze swojego full crystal set'a do racenia po to aby przez godzine polatać we flocie a potem przez 23h cierpiec bez crystali. nie?

Dokładnie.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: GlassCutter w Grudzień 03, 2014, 21:59:01
jemu pewnie chodzi o 24h delay na powrut do drogo zadrutowanego klona. Przecież nie bedzie taki typ wyskakiwał ze swojego full crystal set'a do racenia po to aby przez godzine polatać we flocie a potem przez 23h cierpiec bez crystali. nie?

O jejku jak mi przykro ??? Generalnie to nie ogarniam po co to wywalali, serio te kilkadziesiąt mln tak boli? Ja mam 100mln SP, to jest ładnych parę lat gry.. Muszę zapłacić 21mln za klona.. Każdy z implantów w głowie Glassa jest droższy, albo niewiele tańszy.

No chyba że chcą pozbyć się mitu jakoby w EvE w chwili śmierci traci się SP co może im odstraszać część narybku.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Theronth w Grudzień 04, 2014, 02:10:57
O jejku jak mi przykro ??? Generalnie to nie ogarniam po co to wywalali, serio te kilkadziesiąt mln tak boli? Ja mam 100mln SP, to jest ładnych parę lat gry.. Muszę zapłacić 21mln za klona.. Każdy z implantów w głowie Glassa jest droższy, albo niewiele tańszy.

No chyba że chcą pozbyć się mitu jakoby w EvE w chwili śmierci traci się SP co może im odstraszać część narybku.
Od paru lat latam prawie cały czas ze Snejkami w głowie i jakoś to 21m nigdy mi nie przeszkadzało i nigdy nie zapomniałem klona upgrade'ować po śmierci.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Grudzień 04, 2014, 10:36:40
imo generalnie glownie chyba chodzi o te SPki, chyba kazdy choc raz sie przejechal: ], ale potem latwiej zapamietac o upie po podowaniu: ]. choc przyznam, ze czasem byl bol dupy o klonownie, bo sa regiony takie jak curse, gdzie klonowni jest malo, a poda wyrwac latwo. teraz tego nie bedzie. imo dobrze i nie bede za tym tesknil.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Isengrim w Grudzień 04, 2014, 12:33:46
Ja rozumiem, ze teraz medicala mozna i tak zrobic tylko na stacji z klonownia (w ktorej sie jest aktualnie), wiec tez znow az tak latwo nie bedzie. Dostajesz poda, to z zakampionej stacji bez cepa nie wylecisz. Ale jesli to byl problem dla nowszych graczy to ja te zmiane popieram.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: [BU FU] Karas w Grudzień 04, 2014, 13:15:10
hmmmm serio serio? nie da sie juz ustawic stacji domowej ktora nie ma medicala? troche glupie. ale z drugiej strony teraz nie mozna ich ustawiac zdalnie. wczesniej mozna bylo chocby ustawic dowolna stacje w ktorej mialo sie biuro.
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: Xeovar w Grudzień 04, 2014, 13:29:23
hmmmm serio serio? nie da sie juz ustawic stacji domowej ktora nie ma medicala? troche glupie. ale z drugiej strony teraz nie mozna ich ustawiac zdalnie. wczesniej mozna bylo chocby ustawic dowolna stacje w ktorej mialo sie biuro.

Nooo, to ma sens. Do tej pory na liście remote lokacji do zmiany medicala miales swoje startowe klonernie oraz stacje gdzie sa biura twojego korpa. Jako że teraz zdalnie się nie da, to de facto nie da się przenieść klona do stacji bez medicala (bo baton do przesuwania klona jest w okienku medicala....) ;)
Tytuł: Odp: Rhea - patch notes'y etc.
Wiadomość wysłana przez: WhiteCat w Grudzień 04, 2014, 13:53:11
Nooo, to ma sens. Do tej pory na liście remote lokacji do zmiany medicala miales swoje startowe klonernie oraz stacje gdzie sa biura twojego korpa. Jako że teraz zdalnie się nie da, to de facto nie da się przenieść klona do stacji bez medicala (bo baton do przesuwania klona jest w okienku medicala....) ;)
Do startowej lokacji i aktualnej stacji da się przenieść zawsze, do stacji gdzie korp ma biuro możesz przenieść raz na rok.  ::)
W połączniu z nowymi zmianami ma to więcej sensu.