Autor Wątek: DevBlog: learning skills are going away  (Przeczytany 70311 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Goomich

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #35 dnia: Listopad 25, 2010, 16:47:13 »
4,7, prezencje mam na 4.

A narzekać oczywiście muszę, bo nie wiem, gdzie je dać. prawdopodobnie na jakieś statki T2 na 5, ale matarskie i galente BSy strasznie kuszą

Platfusek

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #36 dnia: Listopad 25, 2010, 16:50:09 »
Z tego co zrozumiałem - wywalają learningi kompletnie z gry, w zamian dodają do każdego atrybutu +12 punktów (nie można ich tykać przy remapie) oraz dają do wydania wszystkie SP utopione w learningach. Ok - więc jak tak będzie, to nikt nie powinien narzekać+12 punktów to jak mieć wszystkie learning na 5 + bonusy z impów jakieś, czyli pewnie będzie spokojnie 12 punktów. Nikt nie będzie na tym stratny, a na pewno nie ludzie którzy wyskilowali na 5 learningi.. najbardziej na tym skorzystają nowi gracze którzy nie potrafią zrozumieć dlaczego zamiast skilować się do statku oni muszą przez bite 1-2 miechy skilować jakiś punkciki. CCP w końcu się obudziło i bardzo dobrze.

Takie uproszczanie ujednolicanie spłyca grę. EVE to miał być sandbox a dzieje się coś zupełnie odwrotnego, ogranicza się rozwój i ścieżki jakimi można podążać. Ktoś był niecierpliwy, nie robił learnów i trochę wolniej skilował, ktoś był bardziej cierpliwy i patrzył długofalowo - klepał learny do końca i miał niewielką przewagę. Tak właśnie być powinno, powinien być wybór, a nie każdemu tak samo co to za pomysł.

Co mnie obchodzi ktoś kto zaczyna gre, ja tez zaczynałem i robiłem learny, kto mi ten czas wynagrodzi bo 20m to śmieszna cena, powinno być proporcjonalnie do danego momentu gry gdzie 20m to jak 20b po dwóch latach.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #37 dnia: Listopad 25, 2010, 17:00:42 »
Ja też nie jestem happy, bo wg mnie to równanie wszystkich od kija i wciskanie w jeden "właściwy" format, bez patrzenia na story. Najpierw zrównali wszystkim atrybuty startowe (bo wszyscy latali Achurą), w efekcie NIE ma znaczenia jaką rasą się gra, jaki bloodline się wybierze, etc. Gra zubożała.
Teraz tnie się siekierą kolejny element, nie patrząc, że część graczy straci. Teoretycznie powinienem się cieszyć (9.9 zamieniam na 12), ale 10% ze skilla learning liczyło się od całkowitej wartości atrybutu. Wystarczyło mieć wystarczająco wysoki startowy by na tym korzystać - 10 z skilli dawało 1 z learninga (+10% na lvl5), przy +5 implancie dawało już 1.5, a zatem wystarczy mieć więcej niż 5 startowego atrybutu by stracić na tej zmianie. Zatem najwięcej stracą chary najstarsze które powstały przed wprowadzeniem nowych bloodlines, bo część z ich atrybutów jest nieremapowalna.

PS
W moim wypadku stracę na percepcji pomimo, że mam learningi mam 5/4 +10%
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Anna Nietrzeba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Korporacja: CBC Interstellar
  • Sojusz: [CONDI] Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #38 dnia: Listopad 25, 2010, 17:10:42 »
O lol ja mam na każdej postaci wbite lerningi na maxa czyli 5,3 mil sp :). Mam nawet postać z 7mil sp z czego 5,3 w lerningach  ;D . Pytanie czy da się zrobić z takiej postaci majac pule 5,3 mil dobrego pilota cepów minmatarskich?
Frytki minmatarskie mam poki co na 4 , enginiering i electronics na 4 tez. Reszte trzeba ciągnać od zera. Hmm jak teraz najlepiej wykorzystać pulę zakładając ze to ma być pilot stilleto?
Sponsored By Technetium  ;D

Ellaine

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #39 dnia: Listopad 25, 2010, 17:20:11 »
Wskoczą mi carriery na 5 :)

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #40 dnia: Listopad 25, 2010, 17:23:48 »
Zmiana mi sie podoba, learningi byly durne  ;)

NeX

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #41 dnia: Listopad 25, 2010, 17:30:04 »
Nie będę się powtarzał za Dormio. Podpisuję się w całości pod tym co napisał. Zwykłe spłaszczanie gry. Na końcu mogą dać jeszcze kartki na darmowego Drake i zorganizować równe i sprawiedliwe raidy 10 vs 10 co by nikt nie płakał, że ma laga. Po czym odśpiewać międzynarodówkę zgasić światło.  >:(

kamel

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #42 dnia: Listopad 25, 2010, 17:39:33 »
ehh narzekacie i narzekacie a koniec konców co z tego, że coś masz wyskilowane na 5 albo 4 np. cepy jak nimi latac nie umiesz ? skill skilla u pilota nie czyni.

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #43 dnia: Listopad 25, 2010, 17:55:34 »
Nie będę się powtarzał za Dormio. Podpisuję się w całości pod tym co napisał. Zwykłe spłaszczanie gry.

A ja się akurat nie zgadzam. Jak płakałem za zlikwidowaniem różnic w rasie i boodline (mam nadzieję, że kiedyś wprowadzą coś nowego co by wyróżniało poszczególne rasy) tak za learningami nie płaczę. Prawda jest taka, że konieczność ich wyskillowania była odstraszająca od dalszej gry, bo zwłaszcza na początku jednak ważne jest dodawanie nowych opcji w miarę szybko (możliwości latanie nowymi statkami, używania nowych modułów), a nie wymaganie od kogoś kto zaczął właśnie grać myślenia za ile miesięcy mu się zwróci czas zainwestowany w learningi. IMO zlikwidowanie teog efektu jest ważniejsze niż spłycenie gry.

Anna Nietrzeba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 246
    • Zobacz profil
  • Korporacja: CBC Interstellar
  • Sojusz: [CONDI] Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #44 dnia: Listopad 25, 2010, 17:57:19 »
ehh narzekacie i narzekacie a koniec konców co z tego, że coś masz wyskilowane na 5 albo 4 np. cepy jak nimi latac nie umiesz ? skill skilla u pilota nie czyni.

Ale ja latam jako tako stilleto,  bardzo go lubię i ciągle się uczę z tym, że latam na postaci z 70mil sp. A tak będę miał wyspecjalizowana postać bez implantow tylko i wyłącznie do tego cepa ( o ile tych sp starczy na to).
Może standardów hardcorowych Pink Bunnies nie spełniam ale mam to gdzieś, chodzi o fun  ;D

Teoretycznie powinienem płakać bo chyba najwięcej tracę na tej zmianie(wszystkie chary z wymasowanymi lernami) ale jakoś przeboleję i poświęcę się dla ogółu ;)
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2010, 18:31:41 wysłana przez Anna Nietrzeba »
Sponsored By Technetium  ;D

NeX

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #45 dnia: Listopad 25, 2010, 18:06:52 »
Nie chodzi o matematyczną stratę, bo akurat ja stracę jakieś ułamki na percepcji, ale niby co mi zostało do skilowania na trzech charach po cirka 4 - 5 lat. Jak rozdzielę te 5mil na to co olewałem, to na tytexa będę kilka godzin dłużej czekał. Chrzanić to.

Cełe RP w EVE nie ma jakiegokolwiek znaczenia. Nieważne jaka masz rasę, profesję. Wybierasz raptem avatar, ale to już niedługo bo mordy 3D będą na podstawie tego co widziałem niemal identyczne i utracą swój charakterystyczny ryt chamowatych Khanidów czy Matarskich brudasów. Teraz słuszne będą tylko pedały w lakierowanych kurteczkach i podkoszulkach przyciętych nad pępkiem. Tfu!

Jak tak dalej pójdzie to będą tylko jedne słuszne statki o takich samych parametrach dla wszystkich.

CCP spłaszczając po raz drugi wybór ras nie dało nic w zamian tak samo jak poprzednio. Nie narzekam bo coś straciłem, bo w sumie nic. Nawet Achury nie miałem. Po prostu nie podoba mi się brak jakiegokolwiek wykorzystania ras i różnicowania graczy.

kamel

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #46 dnia: Listopad 25, 2010, 18:28:52 »
Ale ja latam jako tako stilleto,  bardzo go lubię i ciągle się uczę z tym, że latam na postaci z 70mil sp. A tak będę miał wyspecjalizowana postać bez implantow tylko i wyłącznie do tego cepa ( o ile tych sp starczy na to).
Może standardów hardcorowych Pink Bunnies nie spełniam ale mam to gdzieś, chodzi o fun  ;D


Nie o to dokładnie mi chodziło ale cóż ... :)

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #47 dnia: Listopad 25, 2010, 18:36:42 »
Jak tak dalej pójdzie to będą tylko jedne słuszne statki o takich samych parametrach dla wszystkich.
za to statki beda pieknie roznic sie wygladem i nie bedzie problemu ze cos trzeba znerfic czy dopakowac ;)
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

Ranshe

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #48 dnia: Listopad 25, 2010, 19:03:57 »
E tam spłycanie, nie mówcie że te skile który robił KAŻDY bo MUSIAŁ (chyba że ktoś planował alta poniżej 1.6m sp na jakieś cyno czy suicide, a i tak się wtedy opłacało, sam przez to w tym tygodniu przeszedłem), dodawały do gry cokolwiek głębokiego.


F-YU

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #49 dnia: Listopad 25, 2010, 19:25:37 »
szkoda że dopiero teraz...
prędkość skilowania powinna od początku zależeć - nie od jakiejś bzdurnej cierpliwości gracza - zwłaszcza młodego -
 tylko od tego czy masz iski i jaja latać w implantach czy też nie i jak często je zdejmujesz zmieniając klona.
a brakujący punkt - wystarczy że wprowadzą implanty +6  a może nawet +7

risk vs reward.

kolejna modyfikacja powinna polegać na pompowaniu spkami statków(t1,t2,t3 bez capsów i super capsów) aby zyskiwały nowe ciekawe bonusy wraz ze wzrostem skili.
W wypadku zniszczenia takiego statku takie spki powinny przepadać. Niech to będą skile rank x0.5, x0.3 czy nawet x0.15  w zależności do klasy shipa ale niech ich będzie ze 40... i niech dają jakieś ciekawe bonusy
(np. tylko przy starciach pvp tak aby ktoś mógł być naprawdę mocny a nie jak teraz - wszystko się topi i rozpada w sekunde).

ps. pompowanie shipa. np. wchodzisz w harbringera A i wyświetla się lista skili ( i masz tam 1300sp) - wchodzisz w harbiego B - i tu masz 138k sp :).
a nie tak że jest to na sztywno ustalone dla każdego statku i cokolwiek stracisz to ci się resetuje.

można to by nazwać stopniem cybernetycznej synhronizacji ze statkiem i dorobić jakąś historyjkę...
i wtedy ta gra i pvp - nabrało by trochę nowego blasku - teraz jest nudno  :-[
« Ostatnia zmiana: Listopad 25, 2010, 19:38:28 wysłana przez solo »

silvia

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #50 dnia: Listopad 25, 2010, 21:03:53 »
@solo - byly implanty +6 i +7 i zostaly usuniete z gry.
statki sie topia bo blobami latacie. polec solo na bc vs bc i walka zajmie 10 minut :d

ja proponuje pousuwac inne skille - hull upgrades i shield operation. niech mlodzi zajma sie skillowaniem statkow a bonus ze skilli sie dolozy do bazowych statku.

drone durbality, drone navigation, drone.... niech statki skilluja, a bonus ze skilla dolozy sie do bazowych statkow.

(mijaja dwa lata)

zwiekszmy urobek z kopania, gdyz nowi gracze nie maja kasy na kupienie tytana w miesiac.


i to jest branie pod uwage punkt myslenia wiekszosci graczy - "useless skill, they didn't bring or improve anything". jesli wam sie nie podobaly, to po chuja skillowaliscie?

Kareem

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #51 dnia: Listopad 25, 2010, 21:06:01 »
Właśnie jestem po skillowaniu alta. z 4,8m sp po jakiś 3 miesiącach 1,8 mam w learningach. Zamiast skillować cos sensownego dużą część czasu poświęciłem na skillowanie lernów, które w zasadzie można olać bo do samej gry nie są potrzebne. Myślę, że sporo osób się zrażało, jak zamiast skillować swoje pierwsze fretki czy cruzy na trialu skillowało learningi. Początkowo byłem oburzony, ale po namyśle stwierdzam, że zmiana dobra. No i 2m sp na mainie też się przyda.

Platfusek

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #52 dnia: Listopad 25, 2010, 21:13:35 »
prędkość skilowania powinna od początku zależeć - nie od jakiejś bzdurnej cierpliwości gracza - zwłaszcza młodego

idąc takim poronionym tokiem myślenia to każdy pierwszego dnia powinien móc latać golemem, a na paskach w hi seku powinny latać estamele bo skilowanie pół roku od podstaw za statkiem aby robic anomalki za 40m/h to bzdurna cierpliwość.

tylko od tego czy masz iski i jaja latać w implantach czy też nie i jak często je zdejmujesz zmieniając klona.

bardziej od tego czy masz bogatego tatusia który da ci dolary na pleksy, bo wszystko wkrótce będzie zależeć nie od człowieka, jego umiejętności czy cierpliwości a od kasy.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #53 dnia: Listopad 25, 2010, 21:29:40 »
Dla mnie, poza tym o czym mówią Dormio i Nex, jest to kolejna rzecz zabijająca wyjątkowość i elitarność Eve.
Od kiedy gram Eve robi się coraz łatwiejsza, coraz bardziej dostępna dla nastolatków z wowa i l2 itp.
No i odbiera kupe funu z przezwyciężania trudności, moznolnego wspinania się po szczeblach "kariery", odkrywania gry i wszystkich jej aspektów.
Może to dla Was dziwne, ale ja wolałem Eve z 2005 roku. Eve, gdzie zarobienie na kilka bsów nie było kwestią kilkugodzinnego racenia (wyjąwszy plexy 10/10, ale one też wymagały sposobu i teamplaya). Eve, która była dużo trudniejsza i w której osiągnięcie czegokolwiek przychodziło z trudem. I jednocześnie przynosiło nieziemską satysfakcję.
A teraz? Eve nadal jest trudniejsza od większości mmo na rynku, ale... nie jest trudna. I staje się coraz prostsza.
Ech... Muszę chyba opierniczyć parę osób w CCP. Niech mi oddadzą moją grę :P
Przedwieczny.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #54 dnia: Listopad 25, 2010, 22:07:45 »
Do BOJU Xar do BOJU !!!!!!! ];)

Oxylan

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #55 dnia: Listopad 25, 2010, 22:29:44 »
Czy jest sens doskilowania teraz skili learning np jakieś adv na 5, żeby pózniej mieć większą pule free sp? Chodzi mi to po głowie i sam już nie wiem, a do czasu kiedy to wprowadzą to można trochę przyfarmić  sp w learnigach.

silvia

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #56 dnia: Listopad 25, 2010, 22:32:28 »
zalezy...

jesli jakis skill z learningow daje ci najwiecej sp/h to tak.
jesli planujesz skillowac co dlugiego co zajmie ci czas do 14 grudnia i mozesz przez ten okres skillowac learningi z wieksza iloscia sp/h od owe skilla, to tak.

Goomich

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #57 dnia: Listopad 25, 2010, 22:33:49 »
Tylko jeśli te lerningi, to najszybciej skillujące, albo przynajmniej szybciej skillujace niż to do czego będziesz je wrzucał.

Gaavrin

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 254
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gaavrin
  • Korporacja: Blackwater Task Forces
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #58 dnia: Listopad 25, 2010, 22:40:09 »
Czy jest sens doskilowania teraz skili learning np jakieś adv na 5, żeby pózniej mieć większą pule free sp? Chodzi mi to po głowie i sam już nie wiem, a do czasu kiedy to wprowadzą to można trochę przyfarmić  sp w learnigach.

Teoretycznie miałoby to sens, jeżeli skillując learningi masz większy sp/hour niż skill w który chcesz później to wpakować. Z drugiej strony po remapie będziesz maił takie bonusy do każdego atrybutu, jakbyś miał wszystkie learningi na 5/5, więc według mnie, lepiej skillować to na co masz ustawiony remap, niż specjalnie learningi. Kwestia indywidualnego przeliczenia co sie bardziej opłaca

Goomich

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #59 dnia: Listopad 25, 2010, 22:41:24 »
Po 14 będzie miał tak samo zremapowane atrybuty jak teraz. :P

MGGG

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 25, 2010, 22:54:43 »
Myślę, że sporo osób się zrażało, jak zamiast skillować swoje pierwsze fretki czy cruzy na trialu skillowało learningi. Początkowo byłem oburzony, ale po namyśle stwierdzam, że zmiana dobra.

This.
Z perspektywy 3 miesiecznej postaci w EVE, to wyjscie na przeciw nowym graczom. Będąca w UA zauważyłem w dużym uproszczeniu dwa typu nowych graczy: tych ktorzy poswiecali trzy-cztery tygodnie w poczatkowej fazie gry na learningi i przez to siedzieli na misjach l1/2 w fretce, bo nic innego nie mogli zrobic oraz tych, ktorzy olewali learingi, lecieli do przodu ze statkami, fitem i gra, do momentu, gdy konczyly im sie bonus podwójnego skillowania, a potem przeżywali szok. I jedno i drugie rozwiazanie jest po prostu zniechecajace i jest główną przyczyną dla której ludzie po prostu pograją chwile i koncza swoją przygodę z EVE.

Oxylan

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #61 dnia: Listopad 25, 2010, 22:57:08 »
Dzięki za odpowiedz.

Grevinsky

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #62 dnia: Listopad 25, 2010, 23:18:59 »
Xarth gdzieś widziałem taki fajny text opisujący 2 graczy
1. Przedstawiał zapalonego gracza z przed kilkunastu lat który mając 3 życia cisnął przez kilkanaście godzin i przechodził kolejne etapy finalnie stracił ostatnie życie uśmiechnął się i postanowił grać od nowa.
2. Przedstawiał obecnego gracza który co parę sekund nerwowo rozglądał się za kolejnym savem.

Generalnie poziom wszhystkich gier jest z roku na rok zaniżany i ta tendencja postępuje. WoW jaki jest taki jest ale kiedyś żeby być  imba trzeba było ostro grac parę miesięcy teraz ma sie wszystko od razu. EVE tez to może dopada ciężko mi powiedzieć bo gram od roku dopiero.
Jedno jest ważne jeżeli tak to musi przestać bo gram w ta grę właśnie dlatego że jest inna trudna i przez to zniechęca wiekszosc ludzi a pozostawia tylko tych co naprawde chca sie jej nauczyc i cos soba reprezentuja.

Szkoda by było zrobić z tej gry śmietnisko. Hmmm cos na zasadzie (nie wiem czy dobry przykład podam) Facebook i NK
NK - śmietnisko tam każdy ma tysiące znajomych  bo widział kogoś 5 lat temu na ulicy i teraz znalazł zdjęcie na nk i już dodaje zaproszenie. Na facebooku czułem sie dobrze - kiedyś, bo ja wybieralem i miałem w znajomych ludzi z którymi utrzymuje kontakt teraz jak by ludzie uciekali z NK i dostaje mase zaproszeń jak grzyby po deszczu nagle w ciagu tygodnia polowa szkoły mi sie zwalila w zaproszeniach bo facebook stal sie jakis popularniszy w polsce czy jak? Albo to przez film? Nie wiem. Dobra koniec bo uciekam od tematu :)

Ellaine

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #63 dnia: Listopad 26, 2010, 00:59:57 »
Kliknięcie learningów to nie jest jakieś wyzwanie. Eve jest może trochę skomplikowane do nauczenia się, ale jeśli nie masz psychiki pięciolatka albo inteligencji spaniela, dasz radę. Dalej jest aż i tylko o tyle trudno o ile dobrzy są ludzie z którymi się strzelasz.

Są dobre i złe wyzwania w grach. Złe wyzwania to np upierdliwy interfejs, nieintuicyjna mechanika czy konieczność wyklepania 2.5 miliarda nie różniących się goblinów żeby zdobyć max level. Dobre wyzwania to np porządnie zaprojektowane pvp albo ciekawe questy. Nie ma co się napawać trudnością gier polegającą na tym, że były upierdliwe w klikaniu.


NeX

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #64 dnia: Listopad 26, 2010, 02:01:24 »
  Sama kasacja grupy skili, która niczemu bezpośrednio nie służy, to żaden problem. Kij z learningami.
Problem w tym, że EVE bardzo słabo różnicuje graczy i właśnie odjęło kolejny element niczego dla kontrastu nie dodając.

  Mamy pseudo rasy i bloodline (bez znaczenia), pseudo profesje (bez znaczenia), pseudo wojnę pve w imperium (bez znaczenia), pseudo granice pve w imperium (bez znaczenia). Teraz już nawet o atrybuty i kolejność lerningów się nie pokłócisz.
Będą fatałachy na avatarach i jak zechcesz powiedzieć czemu goły Matar na łańcuchu jest lepszy od tego z republiki, to pozostanie tylko stwierdzić, że tamten chodzi po stacji w brudnych gaciach.  >:(

Oxylan

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #65 dnia: Listopad 26, 2010, 03:44:54 »

 Mamy pseudo rasy i bloodline (bez znaczenia), pseudo profesje (bez znaczenia)

Masz racje ale co zrobić, myśle że jest sposób na zmianę stanu takiej rzeczy, tylko albo nie mają pomysłu albo nie chcą takich zmian, wystaczy łatka która daje bonusy - profity dla bloodline czy profki np, szybsze skilowanie danej grupy skilów względem bloodline - profesji i tak np naukowiec skiluje szybciej skile w tematyce inwentowania itp, prospektor szybciej skiluje skanowanie, górnik kopanie itp.

Inna opcja to specjalne profity np, górnicy umieją szybciej czy też więcej kopać, dostają 7% bonusu do kopania na lvl skilla, ludzie z inna profesją jeśli chcą kopać dostają normalne 5% , ludzie z profesja trader np dostają możliwość robienia większej ilości sell orderów, czy też płacą mniej podatku sprzedając itemy, opcji jest wiele.
« Ostatnia zmiana: Listopad 26, 2010, 03:51:47 wysłana przez Oxylan »

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #66 dnia: Listopad 26, 2010, 07:45:06 »
A, jeszcze jedno na obronę learningów.
Robienie ich uczy cierpliwości i długofalowego planowania - imo rzeczy niezbędnych nie tylko w Eve.

Poza tym, pies z learningami. Dla mnie mogą je zabrać, nie dawać tych 12 punktów czy free sp. Płakał nie będę. Ale niech w zamian dadzą coś, dzięki czemu będę się różnił od innych.
Niech poprawią bloodliny.
Niech dadzą jakieś skille/traity/druty/dragi rasowe. Nawet nie dające jakiś gigantycznych przewag, ale np 2% do dmg dron dla Gallente, 2% do speeda dla Matarów etc. Niech Gallente lecący statkiem Gallente ma choć odrobinkę przewagi nad Amarrem lecącym statkiem Gallente (przy założeniu identycznych skilli do tego statku). I vice versa.
Niech coś KURWA zrobią, żeby wybór rasy na początku cokolwiek znaczył. Cokolwiek, poza kilkoma zdaniami ukrytymi gdzieś głęboko w sekcji Background na eve-o, a których 90% nowych graczy na oczy nie widziało.
Chcę latać szybko i szybkimi statkami, i chcę być w tym najlepszy? Biorę Matara, bo ma do tego bonus, a nie Caldari, bo lubię faszystów albo kręcą mnie laski w mundurach. Mogę wziąć tego drugiego, ale godzę się wtedy na to, że zawsze będę odrobinę gorszy w tej dziedzinie od podobnie wyskillowanego Matara.

Ja wiem, że upraszczanie gry zwiększa ilość osób grających w nią. I że jest to bardzo na rękę CCP (więcej kasiory). I nawet to rozumiem.
Tylko za cholerę mi się to nie podoba.
Przedwieczny.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #67 dnia: Listopad 26, 2010, 08:33:06 »
Cytuj
Niech dadzą jakieś skille/traity/druty/dragi rasowe. Nawet nie dające jakiś gigantycznych przewag, ale np 2% do dmg dron dla Gallente, 2% do speeda dla Matarów etc. Niech Gallente lecący statkiem Gallente ma choć odrobinkę przewagi nad Amarrem lecącym statkiem Gallente (przy założeniu identycznych skilli do tego statku). I vice versa.
Niech coś KURWA zrobią, żeby wybór rasy na początku cokolwiek znaczył. Cokolwiek, poza kilkoma zdaniami ukrytymi gdzieś głęboko w sekcji Background na eve-o, a których 90% nowych graczy na oczy nie widziało.
A co wtedy z pirackimi statkami? :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

sc0rp

  • Gość
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #68 dnia: Listopad 26, 2010, 09:21:07 »
Masz racje ale co zrobić, myśle że jest sposób na zmianę stanu takiej rzeczy, tylko albo nie mają pomysłu albo nie chcą takich zmian, wystaczy łatka która daje bonusy - profity dla bloodline czy profki np, szybsze skilowanie danej grupy skilów względem bloodline - profesji i tak np naukowiec skiluje szybciej skile w tematyce inwentowania itp, prospektor szybciej skiluje skanowanie, górnik kopanie itp.

Inna opcja to specjalne profity np, górnicy umieją szybciej czy też więcej kopać, dostają 7% bonusu do kopania na lvl skilla, ludzie z inna profesją jeśli chcą kopać dostają normalne 5% , ludzie z profesja trader np dostają możliwość robienia większej ilości sell orderów, czy też płacą mniej podatku sprzedając itemy, opcji jest wiele.

pfff ok pod warunkiem ze kazdy bedzie mogl na nowo wybrac swoj bloodline.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: DevBlog: learning skills are going away
« Odpowiedź #69 dnia: Listopad 26, 2010, 09:29:09 »
A czemu mieliby to umożliwić? Zarówno w opisie bloodline, jak i w dostepnych dla niego opcjach były skile kierujące w odpowiednią stronę, a stare chary były tworzone z myśla o konkretnym zastosowaniu więc nie widzę czemu miałoby to zaszkodzić starym którym tego brakuje.

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.