Autor Wątek: Balans projectile?  (Przeczytany 21965 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

amra

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #35 dnia: Wrzesień 27, 2009, 12:58:08 »
Osobiscie uwazam, ze ogolnie to nie ma co boostowac matarow tylko znefic amarow. Bo po booscie matarow zaraz trza bedzie boostowac gallente itd... A to przeciez amarzy wylamuja sie z szeregu a nie matari.

Straszny

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #36 dnia: Wrzesień 27, 2009, 13:16:02 »
Osobiscie uwazam, ze ogolnie to nie ma co boostowac matarow tylko znefic amarow. Bo po booscie matarow zaraz trza bedzie boostowac gallente itd... A to przeciez amarzy wylamuja sie z szeregu a nie matari.

ano - też uważam że ammarskie BSy są teraz najlepsze, można dyskutować czy minimalnie czy sporo lepsze, ale jednak tank, brak amunicji , świetny balans między zasięgami i trackingiem wyrównuje słabą dystrybucje obrażeń z dział ich BSów. Zealot też jest najlepszym snipe-hacem (well.. choć za to Sacrilege od nerfa to teraz dupka okrutna - tankująca mało użyteczna pancerna wolna puszka)

Ezrael

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #37 dnia: Wrzesień 29, 2009, 12:10:50 »
After more testing and feedback we're happy with our first iteration to go out on Singularity.

Ammo Damage Base:

EMP - EM +1

Phased Plasma - Thermal +1

Carbonized Lead - Explosive -1

Nuclear - Explosive -1



Ammo Volume:

Small: 0.0025

Medium: 0.0125

Large: 0.025

XL: 0.12



Ammo mid-range compensation:

Tracking Bonus Modifier, 1-1.2



Damage / Duration Increase – Artillery:

Small: 0%

Medium: 25%

Large: 75%



Tracking Enhancer / Tracking Computer:

Falloff Bonus equal to Optimal Range Bonus

Tracking Computer scripts Falloff Bonus Equal to Optimal Range Bonus



About the optimal range and tracking increases people are asking about. With a greatly increased alpha tracking becomes even more important, since a single shot counts more. With an increased optimal, tracking becomes less of a problem. We don't want too many "one volleys" on our hands, with feedback and testing gathered from Singularity we'll revisit this for a closer look. If we’re not happy with the tracking bonus on the ammunition we might take a look at some other solutions, someone here suggested an “alpha” bonus, which could be interesting.

These are as said before the first iteration of these changes, with playtesting and feedback from Singularity, we'll iterate further and hopefully find projectiles turrets right

czyli generalnie niezly bufik. jak sie doda do tego buff AFow to z Wolfa / Jaga mozna bedzie cos fajnego zrobic :)

Ez.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 29, 2009, 12:23:34 wysłana przez Ezrael »

Goomich

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #38 dnia: Wrzesień 29, 2009, 12:35:17 »
Tracking Enhancer / Tracking Computer:

Falloff Bonus equal to Optimal Range Bonus

Tracking Computer scripts Falloff Bonus Equal to Optimal Range Bonus

Jako laserowo-hybrydowiec zacytuje premiera: YES, YES, YES, YES, YES, YES.

Goomich

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #39 dnia: Wrzesień 29, 2009, 16:12:48 »
Cytuj
Further changes.

Typhoon:

• Slot layout: received an additional launcher slot and turret slot (for a total of 5/5 turrets/launchers, 8/4/7)

Tempest:

• Hitpoints: armor and shield values swapped (now has 6954 armor and 6211 shields)

Typhoon Fleet Issue:

• Slot layout: received an additional launcher slot and turret slot (for a total of 5/5 turrets/launchers, 8/4/8)

Tempest Fleet Issue:

• Slot layout: 7th turret slot removed for a 7th low-slot (for a total of 6/4 turrets/launchers, 8/5/7)
• Hitpoints: armor and shield values swapped (now has 10431 armor and 9316 shields)

eX

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #40 dnia: Wrzesień 29, 2009, 17:35:29 »
zaraz zaraz, dobrze rozumiem? phoon dostaje +1 hardslot dla rakiet i dzial?

kot znikot

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #41 dnia: Wrzesień 29, 2009, 17:42:45 »
Zle rozumiesz. NAdal bedzie mial 8 high slotow, tylko ze zamiast4/4 bedzie mial 5/5, tzn da sie wepchac 5 launcherow plus 3 turrety, albo 5 turretow + 3 launchery. (albo 4+4 jak do tej pory). Bardzo dobra zmiana moim zdaniem.

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #42 dnia: Wrzesień 29, 2009, 19:15:18 »
nareszcie - teraz da się naprawdę dużo z tego bs-a wycisnąc ....
moze nawet więcej niz z domiego :)
Sneer Quen

eX

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #43 dnia: Wrzesień 29, 2009, 19:49:21 »
Zle rozumiesz. NAdal bedzie mial 8 high slotow, tylko ze zamiast4/4 bedzie mial 5/5, tzn da sie wepchac 5 launcherow plus 3 turrety, albo 5 turretow + 3 launchery. (albo 4+4 jak do tej pory). Bardzo dobra zmiana moim zdaniem.
Czyli dobrze rozumiem :) Bo napisałeś to co ja hehehe

kot znikot

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #44 dnia: Wrzesień 29, 2009, 20:19:34 »
Acha, czyli zle zrozumialem to, ze dobrze zrozumiales, tylko niezrozumiale napisales, jak to rozumiesz :) No matter

Frankie

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #45 dnia: Październik 01, 2009, 12:01:44 »
Pytanie tylko czy to jest boost czy raczej zmiana podejścia. Zmiany w sile pocisków są prawie zerowe, cieszy obniżenie ich objętości o połowe (mniej przeładowań). Autocannów na które wszyscy narzekali nie zmienili wogóle, a przy rozmiarze L jedyną liczącą amunicją jest barrage (którego też nie zmienili). Poważne zmiany widzimy w artylerii, ale czy to są zmiany na plus? to praktyka pokaże, ale mi to bardziej wyglada na loterię. Fakt zwiekszyli volley o 75% i mael będzie miał z 11k volleya, ale za cene spowolnienia rofa o 75%, czyli na max skillach rof 1400mm dział jakies 19-20s. Artyleria stanie się broną szczęścia: jak Ci wejdzie pierwsza salva to wroga prawie nie ma, ale jak nie trafisz (a przy tragicznym trackingu matarów jest duże prawdopodobieństwo) to drugiej salvy możesz już nie doczekać. Różnica jest ogromna bo tachyony maja 4x lepszy rof tylko 2x mniejszy damage i o 50% lepszy tracking, raile maja 5x większy rof. Przy nich jak nie trafisz za 1 razem to już za 3-4s masz kolejną salve przy artylerii nie masz takiego przywileju.. Więc można to sądzę nazwać dyskusyjnym boostem, a raczej "bronią jednostrzałową".

EDIT: A gdzie masz to zwiększenie fl? Bo nie widać tego na działach na sisi.
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2009, 11:36:51 wysłana przez Frankie »

Ezrael

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #46 dnia: Październik 02, 2009, 09:56:28 »
Jak nie zmienili AC?,  zwiekszenie Fallofa to jest buff AC przecie.

Ez.

Frankie

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #47 dnia: Październik 02, 2009, 11:42:27 »
Hmm ciekawe bo na sisi AC nie maja nawet najniejszego boosta w niczym jedynie w artylerii mieszali więc nie wiem skąd masz te dane...

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #48 dnia: Październik 02, 2009, 11:48:17 »
Hmm ciekawe bo na sisi AC nie maja nawet najniejszego boosta w niczym jedynie w artylerii mieszali więc nie wiem skąd masz te dane...
Zdaje się że ammo ma bonusy do trackingu które nie dotyczą tylko artylerii a tracking to właśnie największa bolączka autocannonów...

Frankie

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #49 dnia: Październik 02, 2009, 13:53:39 »
Zdaje się że ammo ma bonusy do trackingu które nie dotyczą tylko artylerii a tracking to właśnie największa bolączka autocannonów...
Poprawili jedynie nuclearowi i carbo leadowi dodatkowo zmienjszajac o 20% ich dps... Ile razy w pvp używaliście Nuclear albo carbo w AC? (to ammo bylo słabe jak dostało -20% do dmg to ten tracking 10% lepszy mogą sobie wsadzić ... a w dziedzinie autocanów mogą sobie wsadzić x2)

silvia

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #50 dnia: Październik 02, 2009, 13:59:01 »
No oczywiscie, ze tracking jest bolaczka autocannonow, bo tracking maja lepszy od blasterow.

CCP tez powalilo by dawac takie bonusy do ammo T1.
Tak jakby projectile nie byly dobre juz teraz.

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #51 dnia: Październik 02, 2009, 14:28:31 »
Poprawili jedynie nuclearowi i carbo leadowi dodatkowo zmienjszajac o 20% ich dps... Ile razy w pvp używaliście Nuclear albo carbo w AC? (to ammo bylo słabe jak dostało -20% do dmg to ten tracking 10% lepszy mogą sobie wsadzić ... a w dziedzinie autocanów mogą sobie wsadzić x2)
Bzdura, lepszy mniejszy dps z gunów które trafiają niż żaden dps z gunów które nie trafiają. Tak naprawde do tej pory używało się głównie emp dla dps lub barrage dla zasięgu + ewentualnie odmiany fakcyjne dla walenia w dziury w resach.
To że do tej pory się ich nie używało nie oznacza że nie będzie się tego robić dla lepszego trackingu.
+0%/+5%/+10%/+15%/+20%/+15%/10%/+5%
Bonus 20% depleted uranium jest imponujący, a w połączeniu z faktem że tracking compy / enh / rig do trackingu dają bonus także do fallofa powoduje że large projectile po 1sze może zaczną trafiać a po chociaż troche zbliżą się zasięgiem do pulsów. I tak pulsy będą lepsze ale przynajmniej przepaść między nimi troche się zmniejszy.

W każdym razie na pytanie czy coś się zmienia w autocannonach odpowiedź brzmi: tak, na lepsze choć szału nie ma.

W każdym razie ja mojego maelka przetestuje na 650 + RF depleted uranium + tracking enhancer >:D

Goomich

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #52 dnia: Październik 02, 2009, 14:53:16 »
O większej szansie na krytyki nie wspominając.

Frankie

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #53 dnia: Październik 02, 2009, 15:56:03 »
Zgodze się z wami że tracking dużo daje, ale mogli to zrobić odgórnie poprawiając tracking na AC a nie na 2 wybranych typach amunicji zmniejszając im jeszcze dps. Takie jest moje zdanie. A artyleria jest ciekawym eksperymentem tylko tak drastycznie spowalniając RoF mogli znacznie więcej dodać do podstawy DPSa bo wiadomo że artyleria ma problemy z trafianiem (z powodu tragicznego trackingu). Byłaby wtedy znacznie ciekawsza bron jak trafi to hac sie sklada jak nie trafi to haci zajadą bsa bo pewnie 2 razy już nie wystrzeli:)

silvia

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #54 dnia: Październik 02, 2009, 19:45:25 »
A nie uwazacie, ze jedynym kto powinien dostac boost do trackingu to gallente?
Walka na 2-4km potrzebuje wiecej trackingu niz na 10-20km

AC juz teraz sa dobre. Wszyscy mowia, ze nie trafiaja... na 15km nie trafiasz?
na 15km blastery maja problemy na CL. (large neutrony)

eX

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #55 dnia: Październik 02, 2009, 20:48:22 »
nie

skończ z tym ciągłym whine i napisz sobie swój topic "gallente needz boost plz <cry>"

kot znikot

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #56 dnia: Październik 03, 2009, 12:21:14 »
Ale przeciez drony maja wystarczajacy tracking... Srednie drony nawet trafiaja w te wolniejsze cepy... Wiec skoncz whinowac, wez sie za gre

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #57 dnia: Październik 05, 2009, 01:59:21 »
Tak się zastanawiam.
Aktualnie dość popularnym standard dla vagasa jest 3 gyro t2 + 2 cosie (najczęściej widzę apteczka + nano mod / 2 nano mody), czy w świetle zmian traking modów nie było by korzystnie wymienić jedno gyro na traking enchancer...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kombat

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 584
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kombat PL
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #58 dnia: Październik 05, 2009, 08:20:17 »
Tak się zastanawiam.
Aktualnie dość popularnym standard dla vagasa jest 3 gyro t2 + 2 cosie (najczęściej widzę apteczka + nano mod / 2 nano mody), czy w świetle zmian traking modów nie było by korzystnie wymienić jedno gyro na traking enchancer...
Szczerze to chyba wymienie nie gyro a właśnie nanofibra na TE. Vagas i tak jest szybki i odstawi wszystkie inne HACe bez żadnego nano moda (chyba że inny HAC będzie zrobiony na nano ale po nerfie prawie nikt już tak nie fituje). Czyli 3 gyro, TE, walizka w low.

silvia

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #59 dnia: Październik 05, 2009, 12:11:19 »
Ale przeciez drony maja wystarczajacy tracking... Srednie drony nawet trafiaja w te wolniejsze cepy... Wiec skoncz whinowac, wez sie za gre

Drony to raczej argument za kazda rasa a nie tylko gallente.
Zauwaz tez problem, iz duza czesc dpsu gallente idzie z dronek (eg. megathron).
Gdy blastery bede jeszcze jako tako trafiac na cruisera na webie i scramie, tak juz heavy dronki nie trafiaja tak ladnie (+ latwo gina z med dzialek).
Zmniejszenie rozmiaru dronek, bedzie sie rownalo ze spadkiem dps, wiec sytuacja nie jest taka piekna z tymi dronkami.

Rabbitofdoom

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #60 dnia: Listopad 24, 2009, 23:34:42 »
20% trackingu glowy nie dam ale to przy celu wielkosci bsa powinno byc dosc zeby zmienic spora czesc hitow w well aimed. Wiec rzeczywisty przyrost dps nowych projectili moze byc calkiem solidny.

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #61 dnia: Grudzień 03, 2009, 02:31:57 »
Czy ktos moze mi powiedziec co za noob no sory inaczej go nazwac nie umiem robil ten balans ?
1400 - sa teraz najwolniejsze w grze... wolniejsze od 3500mm na dredach... wtb clue o co chodzilo ccp.

Ezrael

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #62 dnia: Grudzień 03, 2009, 08:26:42 »
ale masz najwieksza alfe,  matarskie zabawki mialy byc alfa boats i teraz chyba sa

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #63 dnia: Grudzień 03, 2009, 08:49:03 »
mnie się nowe zmiany w projectilach podobają 
Sneer Quen

LosBekoczoS

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #64 dnia: Grudzień 03, 2009, 18:01:05 »
Mhm czyli widzicie logike ze 1400mn dzialko z bs strzela wolniej by defoult od 3500mn z dreda ? hym...

OutFreejn

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #65 dnia: Grudzień 03, 2009, 18:15:01 »
Jest w tym logika - dred jest większy ma dodatkowe systemy wspomagające ładowanie amunicji itp. itd.  :uglystupid2:
Dlaczego większy znaczy strzelający wolniej ? To nie jest technologia z epoki II WŚ :).

Goomich

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #66 dnia: Grudzień 03, 2009, 18:27:55 »
Czyli dread ma lepszego rofa niz kestrel? :P

naye666

  • Gość
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #67 dnia: Grudzień 04, 2009, 10:01:26 »
to chyba normalne, żeby odpalić missla w małym statku bierzesz w łapę coś lekkiego, ładujesz w wyrzutnie i vuala,
albo inaczej bo to nie technologia II WŚ więc tak:
ładujesz 20 missli, które nie potrzebują dużej energii kinetycznej do wystrzału, mniej się grzeją więc mogą częściej odpalić, tak samo działka laserowe etc.
a teraz bierzesz WIELKIE wyrzutnie, ładujesz, wymaga to więcej energii, wyrzutnia plasmy, etc. też nagrzewa moduły i wypalenie instanta spaliło by działko. simple? ;d

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #68 dnia: Grudzień 04, 2009, 10:45:21 »
ale przynajmniej projectile są jakieś  i alfę dają co w lagu na dużych flotach moze byc niezle bo tam rof jest z reguły do dupy i bardziej alfa się liczy
Sneer Quen

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Balans projectile?
« Odpowiedź #69 dnia: Grudzień 04, 2009, 15:10:53 »
czy mi sie dobrze wydaje ,że republic fleet emp m zyskał  na tracking speed multiplier z 0.5 na 1.0 czy wcześniej też był 1.0 ?