Autor Wątek: Eve: Revelations  (Przeczytany 21738 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Eve: Revelations
« dnia: Listopad 19, 2006, 21:58:00 »
Oficjalne obwieszczenie CCP, podaję za artami na mmorpg.com (linki na dole):
1. Revelation 1 wchodzi 28 listopada (termin przewidywany),
2. Nowe shipy, nowe skille, rigi, gangi etc - to o czym juz od dawna wiadomo.
3. Mimo tego co napisałem wczoraj bodajże - jest oficjalnie potwierdzone wprowadzenie "Warp to zero".
4. Kontrakty, seamless map, salvaging, rigi i inwencje - też już było opisywane.
5. Vivox - czyli porozumiewanie głosowe, opłata roczna to $10 czyli dużo mniej niż miało być. Vivox ma pozwalać na kontakt powyżej 200 osób na jednym kanale.
6. Prowadzone są prace nad możliwością łażenia ludzikiem po stacji.
7. Także w następnych rozszeżeniach wyjdzie support dla DX10
8. Eve-mobile - zmiana skilli, market, eve-mail, wszystko co nie używa silnika 3d na urządzeniach przenośnych i słabszych kompach.

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setview/features/loadFeature/987/gameID/14 - część pierwsza
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setview/features/loadFeature/989/gameID/14 - część druga
Trochę screenów z nowymi teksturami z Revelations (dx9):
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/setview/features/loadFeature/991/gameID/14/page/1
I filmik porównujący kilka statków prze i po face liftingu ;)
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm?loadNews=6656

I screeny dotyczące funkcji łażenia:
 
« Ostatnia zmiana: Listopad 19, 2006, 22:02:34 wysłana przez Xarthias »
Przedwieczny.

Ellaine

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 20, 2006, 08:26:48 »
Mam nadzieje, ze jeśli zrobia strzelanke w stacji, to bedzie mozna uzyc jako wsparcia 300 tys marines ktorzy mi sie mieszcza na freighterze :)
I wymodeluja te 20 kilometrowe stacje :)

Ellaine

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 20, 2006, 09:21:27 »
Mi się tam rigi i invention podoba - bedzie wiecej opcji dla przemyslu a sprzet T2 bedzie 5 azy tanszy. A to onacza wiecej rzeczy do handlowania i wiecej bogatych klientow :)

Warp to 0 nie ma nic wspolnego z carebearami. I tak nie bylo juz od roku nikogo kto warpowal na 15 km, wszyscy maja BMki. Teraz poprostu bedzie mniej laga i upierdliwosci przy kopiowaniu tysiecy BMek :)

A mob goonsw z procami nie powinien byc aki grozny jak kazdy w korpie wystawi milionowa armie marines :)

EverSin

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 20, 2006, 11:20:13 »
"TSa" evkowego odrazu sobie wykupie :)
Rigi jakos mnie nie przekonuja, mapa jest posrana i wqrwiajaca :/
Warp to 0 jest dobrym rozwiazaniem zeby laga zlikwidowac... Moze w przyszlosci zlikwiduja ta opcje jak juz wymysla cos innego.

a najbardziej podoba mi sie eve-mobile :D

/edit
co do cen t2 - bardzo malo prawdopodobne ze ceny spadna... jak znam zycie CCP wwali takie ograniczenia z robieniem BPC na t2 sprzety ze sie nie bedzie oplacalo tego robic i ceny spadna bardzo malo  :'(
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2006, 11:23:28 wysłana przez Himura Kenshin »

Assari

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #4 dnia: Listopad 20, 2006, 15:04:12 »
- warp to 0 - niech zyja kerbirki, kampa na gate tylko z dictorem i tylko wlatujacych do systemu.

E tam, jak bardzo zechcesz to postawisz bąbel gdzieś na trasie między gatemi i tam będziesz odsiewał tych do których będziesz strzelał od tych którym pozwolisz odlecieć

vulor

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #5 dnia: Listopad 20, 2006, 15:19:25 »
Probowałes tego?
Bo AFAIK to nie działa.

HIMK

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #6 dnia: Listopad 20, 2006, 15:54:54 »
- warp to 0 - niech zyja kerbirki, kampa na gate tylko z dictorem i tylko wlatujacych do systemu.

E tam, jak bardzo zechcesz to postawisz bąbel gdzieś na trasie między gatemi i tam będziesz odsiewał tych do których będziesz strzelał od tych którym pozwolisz odlecieć

Vulor ma racje to nie dziala w 99% przypadkow. Testowalismy kiedys z Comradem. Raptem jeden z nas wpadl w banke. Z 10 prob tylko raz wylapalo Kirue na banke i to za pierwszym razem. Potem juz ani razu banka nas nie zlapala.
Jedyne sensowne rozwiazanie to stawiac banke gdzies blisko bramy bo pod koniec warpa sciaga statek na brame a wiec i na banke ktora moze go wtedy wylapac.

PS. Dziekuje ci bardzo Xarth za info o Kali (Revelations). Oby to weszlo 28-go
« Ostatnia zmiana: Listopad 20, 2006, 15:56:45 wysłana przez HIMK »

White_Haven

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 20, 2006, 19:50:31 »
Niom, kciuki trzeba trzymać, żeby się chłopakom 'poślizg' nie zrobił. BTW, dzisiaj zdjęli Revelations z Sisi i władowali dragona, ponoc po to, żeby sprawdzić pracę pod dużym obciążeniem ???

Aj waj! Vivox zapowiada się nieźle, a 10 baksów na rok to można bez problemów wysupłać. No całe szczęście, że nam Xarthias znalazł te artykuły bo eve-o oczywiście sobie milczy (chyba, że ktoś lubi się przekopywać przez tysiąc atl.. ee.. devblogów) ;)

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 20, 2006, 19:59:26 »
Apropos bandy goonów z procami:
Cytuj
(...) He used the example of an airport. To get in, you need to surrender your weapons and no matter how angry you get, you cannot just kill someone. Stations in EVE are much the same. Also, like airports, stations can be full. To maintain performance and still have high quality art, each station will have a limit on the number of people who can be on board at once (...)
Czytajcie dokładnie :P
Przedwieczny.

Voulture

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #9 dnia: Listopad 20, 2006, 20:09:53 »
Czyby sie szykowala nowa taktyka goonsow i nowa "rewolucja" od razu? 10 altow od kazdej osoby na stacji i juz nie ma ze sie schowasz... Wyskoczysz ze stacj by zobaczyc jak towyglada - od razu 100 dockuje i po tobie. Kolejki po 1000 osob do kazdej stacji w jita... Bueee ;]

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #10 dnia: Listopad 20, 2006, 20:14:47 »
Volture, z tego co zrozumiałem z artykułu i z dyskusji na forum - zadokować będziesz mógł zawsze. Limit będzie dotyczył jedynie osób łażących po stacji. Jak nie będziesz chciał/mógł łazić to wszystko będziesz mógł zrobić "po staremu".
Przedwieczny.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #11 dnia: Listopad 20, 2006, 21:32:39 »
Trochę więcej o łażeniu tu: http://myeve.eve-online.com/devblog.asp?a=blog&bid=401
Ja jeszcze nie czytałem... ;D
Przedwieczny.

Voulture

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #12 dnia: Listopad 20, 2006, 22:23:00 »
No to wiele zmienia, ale mimo wszystko to dalej bez sensu - jednym slowem, o fajna pierdolka, tlyko po co ma byc dostepna w grze? Kurde niech to zrobia offline, w czasie dt ludzie sobie beda lazic i wszyscy beda zadowoleni ;p

Bo szczerze mowiac, po co to komu? Jakie zmiany to wprowadzi w gre? Zadne...

Nosum Hseebnrido

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #13 dnia: Listopad 21, 2006, 02:40:27 »
EVE Online: The Path to Kali Video Feature:  http://www.gamespot.com/pc/rpg/evethesecondgenesis/index.html

marioosh

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #14 dnia: Listopad 21, 2006, 08:22:19 »
ja tam się cieszę, że skanowanie zmienili... thabest teraz.. nie trzeba latać po systemie i rzucać trzech sond.

a rigi też są super. IMO właśnie rigi ruszą rynek do wiekszej produktywności i sprzedalnoścni statków. Do tej pory, nie jednokrotnie mialo sie jeden statek, który w razie czego przefitowało sie zależnie od potrzeb. teraz do każdej roli będzie inny statek w hangarze... ten ma rigi na dmg, ten na tank... i tede, super sprawa.

a łażenie po stacjach? chłit marketingowy.... pewno i tak sie skończy na łażeniu tylko.. :D w sumie zawsze to jakieś zajęcie dla basecamperów 0O <-dlaczego nie ma tej fajnej ikonki ;)

White_Haven

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #15 dnia: Listopad 21, 2006, 17:23:41 »
Ale aż się prosi o możliwość mordobicia w kantynie ;D łaaa, ale by było fajnie dać w pape jakeimuś amarskiemu fircykowi ;). Poza tym mogliby wpakować np. możliwość rozegrania sobie partyjki pokiera albo co, gracze sami ustalaliby na co ;)

roofi

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #16 dnia: Listopad 21, 2006, 17:29:23 »
Ale aż się prosi o możliwość mordobicia w kantynie ;D łaaa, ale by było fajnie dać w pape jakeimuś amarskiemu fircykowi ;). Poza tym mogliby wpakować np. możliwość rozegrania sobie partyjki pokiera albo co, gracze sami ustalaliby na co ;)


imo, dokujesz -->> wysiadasz ze stateczku -->> [counter strike mode ON] i nie ma spacerowania po stacji  :D dla wszystkich większa rozrywka  8)

roofi

dapman

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #17 dnia: Listopad 22, 2006, 17:09:59 »
Ja to dopiero mam pecha, 28-ego ma wejsc, a od 30-ego mnie nie bedzie na necie minimum 2 miechy. Beda takie DT ze pewnie nawet nie lizne Kali, a jak sie znowu pojawie to sie wszystkiego pewnie na nowo bede sie uczyl. :(
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2006, 17:11:48 wysłana przez dapman »

korpusz

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #18 dnia: Listopad 22, 2006, 18:19:51 »
To sie otworzy Las Vegas w głębokim 0.0 :) Wino kobiety i spiew... eee to chyba nie to rum, dziw[frywolne panie], mordobicie i hazard. Którz sie nie skusi.

Przeczytalem topic od poczatku i wpadl mi do glowy ciekawy pomysl skoro zrobili dzialanie lazenia po stacji na wzor lotniska to powinni tez dac mozliwosc wejscia do doku i rabniecia komus shipa :) wkoncu skill hacking by sie przydal ;)
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2006, 18:35:38 wysłana przez korpusz »

future

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #19 dnia: Listopad 23, 2006, 13:04:59 »
To co od kiedy robimy zakłady ile czasu minie zanim będzie można wogóle spróbować dostać się na serwer?
A co do zmian to najbardziej mnie cieszą rigi - będziesz mógł się poczuć jak prawdziwy pilot, gdzy w czasie walki z piratami wysiądzie ci cała elektronika, bo źle przeczytałeś poradnik "Kartofel o jakim zawsze marzyłeś/aś - zrób to sam". ;D

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #20 dnia: Listopad 23, 2006, 17:20:07 »
Ja stawiam, że po tygodniu przestanie się nieoczekiwanie serwer sypać...
A samo patchowanie pewnie przedłuży się o jakieś 4-5h
Przedwieczny.

Voulture

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #21 dnia: Listopad 23, 2006, 21:32:11 »
A ja mysle ze nie :D

CCP chyba zrozumialo, ze to ludzi denerwuje, jak napisza dt 2h a po 8 serwer przestaje padac i wstawac w kolko (a tylko pada na kolejne 8 :P), przynajmniej takie wrazenie odnioslem po Dragonie. Mysle, ze prewencyjnie powiedza po prostu godzin 16 a wszyscy i tak sie beda cieszyc, ze wstalo po 10 ;]

future

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #22 dnia: Listopad 24, 2006, 16:33:59 »
A ja mysle ze nie :D

CCP chyba zrozumialo, ze to ludzi denerwuje, jak napisza dt 2h a po 8 serwer przestaje padac i wstawac w kolko (a tylko pada na kolejne 8 :P), przynajmniej takie wrazenie odnioslem po Dragonie. Mysle, ze prewencyjnie powiedza po prostu godzin 16 a wszyscy i tak sie beda cieszyc, ze wstalo po 10 ;]

He he he...  Nowa strategia postępowania z klientami, cały sztab osób mślał nad tym pewnie z pół roku, konsultowano to z naukowcami z całego świata itp. itd. A w końcu wpadła na to pani Gienia sprzątaczka... ;)
Jak narazie się ciesze że robię jeszcze learningi więc mam skille po 6 dni, mam nadzieję że jeden wystarczy...

Ellaine

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #23 dnia: Listopad 24, 2006, 16:48:22 »
To jest naturalne w projektach informatycznych i zapewne nie tylko. Nie przewiduje sie problemow, bo gdyby sie je przewidzialo, to by sie je rozwiazalo wczesniej. W efekcie programista w ktorym optymizm guruje nad doswiadczeniem (nie mowie ze ludzie w CCP sa niedoswiadczeni - chyba poprostu sa bardzo optymistyczni) mowi "to tylko podmiana paru linijek, zrobie to w pol godziny" - a potem przez 6 godzin latania nieprzewidzianych konsekwencji tej malej zmiany, wszyscy (klienci, szefostwo) sie wkurzaja.
Ale z drugiej strony programista pesymistyczny czesto tez nie ma lekko. Kiedy mowie "zrobie to w ciagu 6 godzin" (w tym 5.5  to rezerwa na sytuacje kryzysowe, poprawki i testy) to zaraz jest "ale to tylko pare linijek, to mozna zrobic w 15 minut!".

Czyli zapewne szefostwo pozwolilo im podawac terminy zamiast budowac nastroj wdrazania razeczy na wyscigi "co? wrzucenie nowych, skompilowanych, gotowych aplikacji serwerowych na serwery zajmie wam 2 dni? To przeciez tylko copy, przeciagam ikonke i jest!"

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #24 dnia: Listopad 24, 2006, 16:59:39 »
Przedwieczny.

Perenor

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #25 dnia: Listopad 25, 2006, 03:31:38 »
eee tam poker.. w GO by sie pogralo ;]

future

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #26 dnia: Listopad 25, 2006, 15:45:24 »
"Tranquility will have an extended downtime, Tuesday 28 November, running for 24
hours from 02:00 in the morning to 02:00 GMT Wednesday for the deployment of
Revelations, Chapter I, the free expansion to EVE Online.

Revelations features many improvements, new features, content and a wealth of
optimizations and fixes both to server and client."

Ellaine i jak myślisz kto wygrał, programiści czy szefostwo???

Kamoris

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #27 dnia: Listopad 25, 2006, 19:42:31 »
Do dupy bedzie ten nowy dodatek a to z dwoch powodow. Nie bedzie mozna odpalic konta trailowego na komputerze na ktorym jest juz odpalony klient. A druga rzecz skille na nieaktywnych kontach nie beda sie skillowac :( Najglupsza zmiana odkad pamietam.

future

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #28 dnia: Listopad 25, 2006, 20:11:37 »
Do dupy bedzie ten nowy dodatek a to z dwoch powodow. Nie bedzie mozna odpalic konta trailowego na komputerze na ktorym jest juz odpalony klient. A druga rzecz skille na nieaktywnych kontach nie beda sie skillowac :( Najglupsza zmiana odkad pamietam.

Kamoris gdzie to wyczytałeś - mogę prosić o konkretny link, bo chyba już ślepne na starość i jakoś nie mogę tego znaleść...
A co do tych nowości to już przy 3 ostnichch patchach miało to być... Więc może to tylko wymysł ludzi?

Ellaine

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #29 dnia: Listopad 25, 2006, 21:34:43 »
Jak dla mnie to super bonus, po co masz wyprobowywac gre, w ktora juz itak grasz na tym samym kompie? :)

future

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #30 dnia: Listopad 25, 2006, 21:49:31 »
AAAAAAAAAAAA!!!
Właśnie mnie oświeciło!!!
Ellaine Ty masz rację!!! ;D

Kitten

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #31 dnia: Listopad 25, 2006, 22:45:29 »
co do tego że skille niebedą sie trenowały na nieaktywnych kontach to całe szczęście pomyłka http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=430960&page=5#145

o tym że niebedzie można odpalać jednocześnie triala to niesłyszałem, jeśli to prawda to zmiana na dobre, wg mnie powinni całkowicie uniemożliwić odpalanie dwóch klientów eve naraz lub logowania dwóch kont zarejestrowanych na jedną osobe :D

future

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #32 dnia: Listopad 26, 2006, 00:13:23 »
co do tego że skille niebedą sie trenowały na nieaktywnych kontach to całe szczęście pomyłka http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=430960&page=5#145

o tym że niebedzie można odpalać jednocześnie triala to niesłyszałem, jeśli to prawda to zmiana na dobre, wg mnie powinni całkowicie uniemożliwić odpalanie dwóch klientów eve naraz lub logowania dwóch kont zarejestrowanych na jedną osobe :D

No to ktoś tutaj siał ploty... Kamoris... ;D
Dobra, dobra, wiem, że to koleś z CCP się pomylił...
A co do odpalania triala, hm, jakoś to nie mój problem :D

Goomich

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #33 dnia: Listopad 26, 2006, 01:51:32 »
Kamoris gdzie to wyczytałeś - mogę prosić o konkretny link, bo chyba już ślepne na starość i jakoś nie mogę tego znaleść...
A co do tych nowości to już przy 3 ostnichch patchach miało to być... Więc może to tylko wymysł ludzi?

http://myeve.eve-online.com/updates/patchnotes.asp

future

  • Gość
Odp: Eve: Revelations
« Odpowiedź #34 dnia: Listopad 26, 2006, 02:24:36 »
Jeśli komuś się nie chce szukać:

"On the Serenity server, skills no longer train when the owning account is deactivated. Tranquility is not affected by this change."

"It is no longer possible to log into a trial account if there is already an active client running on the same computer (subscription or other trial)."