Eve-Centrala

Eve Online => Patche i dodatki => Wątek zaczęty przez: Dormio w Sierpień 29, 2008, 23:51:34

Tytuł: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Dormio w Sierpień 29, 2008, 23:51:34
W opisie można znaleźć:
Cytuj
Drones are now affected by all forms of ECM jamming.

No i niby hurrrrraaaaa... bo w końcu ECM burst będzie wyłączać lockowanie dronek, ale nie wiem czy do PVE to mi potrzebne (które pirackie faction notorycznie ECMuje: serpentis czy guristas ?).

Ciekawe ile jeszcze takich "kfiatkuf" mamy w tym patchu (nie mam siły i chęci sprawdzać co tam jeszcze ciekawego jest) ? >:(

Edit:
Cytuj
8 Militia stations now have working Science and Industry tabs. The stations can be found at (...)
A to na grzyba ? Militia ma walczyć a nie zajmować się R&D !
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Oxylan w Sierpień 30, 2008, 01:53:32
Wiec bedzie mozna jamowac fightery pilotow carierow i super capsow, bardzo ciekawy pomysł nyx i jego zerowe dps,no chyba ze fightery mają imunitet o czym nie wiem =] Jamowanie dron to najwieksze dziwadlo ktore mogli wymyslic w tym update ^^
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Sierpień 30, 2008, 11:11:27
Na capsy to zbedne - po co jammowac cos, co mozna rozpieprzyc ze smartki? :)
To raczej na male statki...
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Sierpień 30, 2008, 13:18:03
Lepiej je później zebrać, niż rozpieprzać. :)
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: litestep w Sierpień 30, 2008, 22:30:59
Ja się bardziej zastanawiam jak w praktyce silny będzie nerf suicide ganków. Oczywiście CCP zamiast po prostu usunąć wypłatę ubezpieczenia przy rozwaleniu przez concord kombinuje jak zrobić to inaczej -_-
"# Initiating warp will now cancel self destruct of a ship or pod." - to dopieru jest chamski nerf - wlatywanie na prawdopodobnie kampioną bramę z rozpoczętym selfdestructem było bardzo fajną strategią :P
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Sierpień 30, 2008, 23:13:31
Cofniecie pzu za suicide ganki nic by nie mienilo. Po prostu indyki ginely by od Thoraxow, Rupturow wzglednie tier 1 bc. Taki brutix ma dps jak astarte...
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Sierpień 31, 2008, 01:49:31
Mojego nubalta w Empire raz zaatakował taki BC jak leciałęm Bestowerem. Na minimalnych skillach (tylko tyle coby założyć cargo expandery II), sentry rozwaliły go jak byłem w połowie struktury.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Sierpień 31, 2008, 10:33:37
To nie jest zadnen argument. Wszystko zalezy od skilli i od fitu.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Sierpień 31, 2008, 21:17:42
Cofnięcie PZU za bycie zgankowanym przez Concord zmienia wszystko - zwiększają się koszty, więc opłaca się bić tylko droższe cele, więc jakaś część mniejszych transportów przejedzie sobie spokojnie na autopilocie. Ci którzy pakują powyżej miliarda na indyka oczywiście nie "skorzystają".
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: magni w Wrzesień 01, 2008, 08:42:57
Cofnięcie PZU za bycie zgankowanym przez Concord zmienia wszystko - zwiększają się koszty, więc opłaca się bić tylko droższe cele, więc jakaś część mniejszych transportów przejedzie sobie spokojnie na autopilocie. Ci którzy pakują powyżej miliarda na indyka oczywiście nie "skorzystają".
nawet jesli drogie transporty nie beda calkowicie bezpieczne to jednak ich gankowanie bedzie mniej oplacalne niz teraz (do rozwalenia frachta potrzeba jednak troche bsow), mniej oplcalne = mniej ludzi bedzie to robic = wieksze bezpieczenstwo transportu w empire
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 01, 2008, 09:05:20
nawet jesli drogie transporty nie beda calkowicie bezpieczne to jednak ich gankowanie bedzie mniej oplacalne niz teraz (do rozwalenia frachta potrzeba jednak troche bsow), mniej oplcalne = mniej ludzi bedzie to robic = wieksze bezpieczenstwo transportu w empire


To i tak delikatne posunięcie. Prosta sprawa - atak w hi-secu - dostajesz od razu stand -10.0 a z walleta corpa w którym jesteś znika 1mld ISK  ;D a jak jesteś w NPC corpie to masz na wallecie -1mld ISK  ;D i cały następny zarobiony przez ciebie mld idzie najpierw na pokrycie debetu  :2funny: proste, szybkie, łatwe i przyjemne. Pufff.... gankowanie w hi-secu znika jak ręką odjął. A nie jakieś tam cackanie się jak z jajkiem  :knuppel2:
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 01, 2008, 09:36:59
W ogóle może kasować konto i banować IP za griefing i psucie biednym ludkom gry?
Nie chodzi o to że samobójcze ataki w highsecu są złe (bo są dobre) albo że należy je wyeliminować (bo nie należy). Poprostu nie powinny być aż tak tanie i bezkarne. Usunięcie odszkodowania to IMHO już przesada. Powinien natomiast być duży duży spadek security statusu pirata.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 01, 2008, 10:51:27
natomiast być duży duży spadek security statusu pirata.

No to jeden atak i stand na -10.0 ląduje i mamy kolegę na kilka-kilskanaście dni z głowy zanim na ratach stand nabije.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Khobba w Wrzesień 01, 2008, 13:20:04
No to jeden atak i stand na -10.0 ląduje i mamy kolegę na kilka-kilskanaście dni z głowy zanim na ratach stand nabije.

Ale dlaczego? czym uzasadnisz tak ostre sankcje? Procentowy system przyjęty w tej chwili jest moim zdaniem bardzo dobry. Rzeczywiście, współczynniki może i warto zmienić i uzależnić od SSu systemu, ale po co od razu -10? Zresztą wydobyć z -10.0 chyba już teoretycznie się nie da, bo wzrosty procentowe SSu pomnożone przez różnicę między -10.0, a -10.0 będą dokładnie zerowe, o ile się nie mylę :)
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 01, 2008, 14:07:55
kerbirowi przeszkadza wszelkie zagrozenie - on niczym nie uzasadni bo jemu pewnie ogólnie nie pasuje wszelkie niebezpieczeństwo - dla żyjących sobie w highsecu misjonarzy/hadlarzy to zbędne utrudnienie misji/przewozu. Dla nich pvp to przykry dodatek w tej grze  :D :2funny:
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 01, 2008, 14:41:15
Ale dlaczego? czym uzasadnisz tak ostre sankcje? Procentowy system przyjęty w tej chwili jest moim zdaniem bardzo dobry. Rzeczywiście, współczynniki może i warto zmienić i uzależnić od SSu systemu, ale po co od razu -10? Zresztą wydobyć z -10.0 chyba już teoretycznie się nie da, bo wzrosty procentowe SSu pomnożone przez różnicę między -10.0, a -10.0 będą dokładnie zerowe, o ile się nie mylę :)

Do był żywiołowy przykład ::) Oczywiście masz rację. Wszystko zależy od proporcji. Skoro teraz jest to zjawisko powrzechne to znaczy że kary są zbyt łagodne i trzeba śrubę przykręcić. W końcu ten hi-sec od czegoś jest.

Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 01, 2008, 14:58:35
Dla imperialnych handlarzy suicide ganki to samo dobro. Ograniczają konkurencję, równoważą nadprodukcję i same w sobie tworzą popyt na sprzęt. Gdyby nie ci dzielni ludzie, w imperium było by dużo ciężej coś zarobić.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Wrzesień 01, 2008, 16:53:08
To i tak delikatne posunięcie. Prosta sprawa - atak w hi-secu - dostajesz od razu stand -10.0 a z walleta corpa w którym jesteś znika 1mld ISK  ;D a jak jesteś w NPC corpie to masz na wallecie -1mld ISK  ;D i cały następny zarobiony przez ciebie mld idzie najpierw na pokrycie debetu  :2funny: proste, szybkie, łatwe i przyjemne. Pufff.... gankowanie w hi-secu znika jak ręką odjął. A nie jakieś tam cackanie się jak z jajkiem  :knuppel2:
Carebear detected!
A tak na serio, niezla bzdura. High sec nie oznacza, ze jest w 100% bezpieczny, tylko to, ze kazdy atak bedzie surowo przez concord neutralizowany - to nie WoW, sry.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Pol Kent w Wrzesień 01, 2008, 18:39:43
Cerebear detected!
A tak na serio, niezla bzdura. High sec nie oznacza, ze jest w 100% bezpieczny, tylko to, ze kazdy atak bedzie surowo przez concord neutralizowany - to nie WoW, sry.

Tiaaa... no to słucham wyroczni co ma na myśli pisząc "surowo" bo chyba nie to co ma miejsce obecnie
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 01, 2008, 19:29:02
Obecna stara jest absurdalnie surowa i ostro przegięta. Na 100%, bez żadnej szansy obrony ni ratunku tracisz statek. Mniej więcej co drugi prędzej czy później w swojej karierze niechcący do kogoś strzeli. Bo latając z kolegami pomyli reperke z działkiem, bo drony podejmą jakąś automagiczną decyzję, bo chce spróbować jak to jest, bo umówili się na pojedynek, bo chciał zalockować NPCa, bo chce się obronić przed złym piratem, bo widzi czachę i chce zdobyć bounty...
Do tego każdy kto do highseca przyleciał na wakacje od 0.0 czy low, ma skłonność żeby do kogoś strzelić. I co?
I -10, bwahahaha  :uglystupid2:
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Wrzesień 01, 2008, 20:36:41
kara pieniezna ok...mocniejsze pierd...ecie concordu bylo by jeszcze bardziej ok...ale zjechanie standa do -10 to lipa na maxa....
bo ja zeby zdobyc swoje  -10 musialem sie niezle napracowac...a teraz jakis noob na trialu puknie kolege i ma dostac taki sam stand? dla mnie to nie kara...ja to odbieram jako nagrode...
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Wrzesień 01, 2008, 20:50:02
...a jeszczecos mi zaswitalo....
w sumie to suicide gangi nie powinny byc tykane...poprostu jak ma kto cos cennego to niech se kurierem wysle...zaczna wtedy miec sens kontrakty kurierskie i suicide gang zamiast skanowac i lac na gejtach bedzie eskortowal indyka swojego kumpla ze skladu zeby dowiesc paczki i zebrac sianko...
niech sie pojawiaja lotniskowce konkordu na wypadek zmasowanego ataku a nie jakies bzdurne sankcje...
nastepnym krokiem jeczacych noobow bedzie placzliwa skarga na piratow z lou seka ...i jak kogos zransomuje to mojemu korpowi zabiora miliard? albo mnie zbanuja? bo przeciez przestepca jestem !
niech zrobia cos z blobami piepszonej milicji...!!!
lata tego w cholere...wszystko badziew T1 a jest tego tyle ze jak ich mijasz to gra ci siada jak w jita....i co? i tracisz statek ktory wart jest wiecej niz ich wszystkie....to jest powod dla ktorego odechciewa sie grac a nie to ze jakis noob nakupil sprzetu za miliardy i lecial sobie afk...(ostatnia mysl - moze jakis modul anty skanerowy niech im zrobia)
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 01, 2008, 22:48:01
A ja bardzo lubie bloby milicji. Kazdy taki blob milicji oznacza ze 80 ludkow uczy sie pvp i zaczyna czuc dobrze w lowsecu. Blobowanie wiekszosci sie znudzi i bedzie wiecej ludu.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Colonel w Wrzesień 01, 2008, 22:51:53
wiesz ile pilgrimow zjadly mi bloby?
..pewnie nie, dlatego wlasnie tak mnie to irytuje...
ale pilgrimy to malo, jeden nasz korpowicz wdupil w takim latajacym Jita komplet slejwow...to sie idzie wpienic !!!
konkord z hajseka powinien przylatywac i ich napiepszac za nielegalne zgromadzenia...
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 02, 2008, 14:39:08
moglby mi ktos powiedziec jak przeprowadzic update klienta, bo nie znalazlem takiej opcji, a w dziale download nie ma napisanej wersji klienta ;|
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Wrzesień 02, 2008, 14:41:38
spoko mamy czas.

Jak ccp mówi że path trwa 6h to za 16 może server wstawnie za 26 będzie fix do patha a za 66 może server będzie stabilny.

Ostatnio jest troche lepiej ale i tak im nie ufam za grosz.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Wrzesień 02, 2008, 14:48:42
Skill minimum na 5 dni to podstawa przy patchch niestety. Znaczy od paru miesiecy jest juz lepiej, ale...  ::)
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 02, 2008, 14:53:14
Skill minimum na 5 dni to podstawa przy patchch niestety. Znaczy od paru miesiecy jest juz lepiej, ale...  ::)

no fajnie... bo ja dzisiaj rano zapomnialem wstawic skilla na 10dni i sobie myslalem 'a ch** 5godzin przewale, jesli wstawie po DT",  nie no... spoko....


czytaliscie 'patch list'? to z concordem to nieco przewalone, ludzie w high juz wogole sie beda bezpiecznie czuc.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 02, 2008, 14:56:58
Nie, jakoś tego nie zauważyliśmy w ogóle i nie napisaliśmy o tym całego wątku.

Tak naprawdę to od dłuższego czasu patche idą bardzo gładko i sprawnie, niekiedy serwer startuje nawet przed zapowiadanym serwisem i bardzo często już w pierwszym miesiącu po patchu gra chodzi zasadniczo stabilnie.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 02, 2008, 15:25:36
Nie, jakoś tego nie zauważyliśmy w ogóle i nie napisaliśmy o tym całego wątku.

Tak naprawdę to od dłuższego czasu patche idą bardzo gładko i sprawnie, niekiedy serwer startuje nawet przed zapowiadanym serwisem i bardzo często już w pierwszym miesiącu po patchu gra chodzi zasadniczo stabilnie.

a moglby mi ktos w koncu powiedziec z kad wziasc nowa wesje klienta? ;]

w8- wpierwszym miesiacu po patchu chodzi stabilnie? WTF?! po co wypuszczac cos co nie jest stabilne?
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Wrzesień 02, 2008, 15:34:25
Mysle, ze oni chca b to bylo stabilne ale nie zawsze to tak wychodzi.
O patcha sie nie martw, jak server ruszy to klient zapyta cie o sciagniecie najnowszej poprawki - autopatcher sie odpali i wszystkopojdzie dobrze. Oni juz sa pzreczuleni na tym pounkcie od afery z boot.ini :D
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 02, 2008, 15:37:34
Mysle, ze oni chca b to bylo stabilne ale nie zawsze to tak wychodzi.
O patcha sie nie martw, jak server ruszy to klient zapyta cie o sciagniecie najnowszej poprawki - autopatcher sie odpali i wszystkopojdzie dobrze. Oni juz sa pzreczuleni na tym pounkcie od afery z boot.ini :D

jakiej afery? xD
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: litestep w Wrzesień 02, 2008, 15:47:47
Tam afery- po prostu ludzie, którzy aktualizowali klienta w środku nocy, przez parę godzin po skończeniu wdrażania patcha spotkali się z drobnym problemem jakim było kasowanie C:\boot.ini co witało ludzi miłym komunikatem o niemożności zbootowania Windowsa, po pierwszym resecie :)
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 02, 2008, 15:53:53
Tam afery- po prostu ludzie, którzy aktualizowali klienta w środku nocy, przez parę godzin po skończeniu wdrażania patcha spotkali się z drobnym problemem jakim było kasowanie C:\boot.ini co witało ludzi miłym komunikatem o niemożności zbootowania Windowsa, po pierwszym resecie :)

yeap ... to było dość wesołe.. moze nie dla tych co zdażyli sie z boot.ini pożegnać, ale dla reszty..  :laugh:

Ale oddając prawde CCP od czasu jak gram to takich kwiatków było mało, tak jak i długich DT.  Ja tam wrzucam 1 dniowe skille i zero stresu.... ale parogodzinnego to bym nie chciał ryzykować ;)
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 02, 2008, 16:54:21
yeap ... to było dość wesołe.. moze nie dla tych co zdażyli sie z boot.ini pożegnać, ale dla reszty..  :laugh:

Ale oddając prawde CCP od czasu jak gram to takich kwiatków było mało, tak jak i długich DT.  Ja tam wrzucam 1 dniowe skille i zero stresu.... ale parogodzinnego to bym nie chciał ryzykować ;)

a ja nie mam zadnego T_T. napisze petycje... ^^

zastanawia mnie... w jaki sposob wyszlo im tak, ze sie usuwal boot.ini, bo raczej nie napisali do tego specjalnego funkcji... no chyba ze ktorys dev mial ochote na 'prank' patcha ^^.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 02, 2008, 17:02:30
Zamiast ustawić, żeby instalator kasował ten plik w katalogu z grą, to ustawili, żeby kasował w katalogu głównym dysku. Jak ktoś miał Eve na tym samym dysku co windowsa, to po resecie miał niespodziewajke.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 02, 2008, 17:12:26
Zamiast ustawić, żeby instalator kasował ten plik w katalogu z grą, to ustawili, żeby kasował w katalogu głównym dysku. Jak ktoś miał Eve na tym samym dysku co windowsa, to po resecia miał niespodziewajke.

po co ewce boot.ini byl? no nie wazne...

jak narazie to wnerwia mnie to, ze nie moge sie zalogowac T_T
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: KKRT w Wrzesień 02, 2008, 17:22:44
wiesz ile pilgrimow zjadly mi bloby?
..pewnie nie, dlatego wlasnie tak mnie to irytuje...
ale pilgrimy to malo, jeden nasz korpowicz wdupil w takim latajacym Jita komplet slejwow...to sie idzie wpienic !!!
konkord z hajseka powinien przylatywac i ich napiepszac za nielegalne zgromadzenia...

Jak mozna stracic pod'a w low secu? :>
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 02, 2008, 17:30:09
Jak mozna stracic pod'a w low secu? :>

;) ustawiasz BSa (czy pare BSów)  na 100-150 km od gatea , w sumie lepiej na 150 za sentry, aby tylko w gridzie gate-a i idealnie na prawdopodbnej drodze dropującego z warpa celu. Właczasz komplet smarbomb - obiekt przelatując, mimo ze przelatuje z olbrzymią predkoscią teoreycznie, zgodnie z mechaniką gry zalicza komplet obrażeń od smartbomb. Giną tak i cepy, freje  i jajka, nawet AFy i dykty jesli nie maja medium extendera.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: misao w Wrzesień 02, 2008, 17:31:01
Cofniecie pzu za suicide ganki nic by nie mienilo. Po prostu indyki ginely by od Thoraxow, Rupturow wzglednie tier 1 bc. Taki brutix ma dps jak astarte...

ja sucide gankuje brutixem >_>, full neutronkow, 4 magstaby, RCUi wziuuuuuuuuuuuuuum ( no i tank zeby sentry nie zjavbly za szybko >_>)


gankbrutix >_> (http://www.gbteam.pl/kb/?a=kill_detail&kll_id=10377)

EDIT: Hmmmmm
Cytat: patchnotes
Collision, undock points and station docking radius on particular Amarr, Caldari, Gallente and Minmatar station models have been fixed.


i patchnote of the day:
Cytat: patchnotes
The description of Veldspar has been fixed.

w0000000000000000000000000t
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 02, 2008, 18:12:37
po co ewce boot.ini byl? no nie wazne...

Tak se plik nazwali.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Voulture w Wrzesień 02, 2008, 18:32:48
;) ustawiasz BSa (czy pare BSów)  na 100-150 km od gatea , w sumie lepiej na 150 za sentry, aby tylko w gridzie gate-a i idealnie na prawdopodbnej drodze dropującego z warpa celu. Właczasz komplet smarbomb - obiekt przelatując, mimo ze przelatuje z olbrzymią predkoscią teoreycznie, zgodnie z mechaniką gry zalicza komplet obrażeń od smartbomb. Giną tak i cepy, freje  i jajka, nawet AFy i dykty jesli nie maja medium extendera.

Pierwsze slysze. Z tego co mi wiadomo sartgankerzy robia to w zupelnie inny sposob - ustawia sie permatanka na sentry (rokh, abaddon, maelstrom najlepsze) do tego h. booster (do ladowania co strzal do permatanka), 8 smartek i ile sie da wcsow. I ustawia sie 500m + zasieg smartek od bramy. Gdy cos dolatuje do gejta i konczy sie warp czeka sie az wyladuje tuz kolo ciebie i zabija salwa zanim zdola przeskoczyc. Nie ma mozliwosci zabicia statku w samym warpie o ile mi wiadomo...

No ale dobra, server wstaie to popytam znajomych co sie w samrtowanie bawili i bede mial troche lepsze informacje...

O tak np: http://img440.imageshack.us/img440/6113/rokhsmartiesqp8.jpg
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Oxylan w Wrzesień 02, 2008, 18:43:53
W ogóle może kasować konto i banować IP za griefing i psucie biednym ludkom gry?
Nie chodzi o to że samobójcze ataki w highsecu są złe (bo są dobre) albo że należy je wyeliminować (bo nie należy). Poprostu nie powinny być aż tak tanie i bezkarne. Usunięcie odszkodowania to IMHO już przesada. Powinien natomiast być duży duży spadek security statusu pirata.

Jelsli dobrze pamietam to Gloryman dostal kiedys warninga od Gm-a w stylu jeszcze raz to poniesiesz konsekfencje,za niszczenie ludzi przed stacja  mial zamiar niszczyc isk spamerow czy macro minerow przed stacją ,natomiast strącil kilka jak to napisales biednych startujących w evce ludzikow.

Nie przepadam za suicide ale czasem sam mam glupie mysli :P heheh kto by nie chcial indora np z lotem za 1-2 b ;)
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 02, 2008, 19:30:06
skrzywdze ccp... kolejne 2h!! ja***

warp sklada sie z dwoch faz [trzech tak dokladnie]. jak wezmiesz allign i warp to nie wwarpujesz sie odrazu- najpierw sie rozpedza. potem masz juz warp 'faze'- wtedy sie ciebie nie da zniszczyc. trzecia faza to 'hamowanie'. jak dolatujesz do np. gate to lecisz 'wolno' lecz nadal pisze, 'warping'. ot to. w fazie pierwsze i trzeciej mozna ciebie zniszczyc na 100%.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: horax w Wrzesień 02, 2008, 19:52:49
skrzywdze ccp... kolejne 2h!! ja***

warp sklada sie z dwoch faz [trzech tak dokladnie]. jak wezmiesz allign i warp to nie wwarpujesz sie odrazu- najpierw sie rozpedza. potem masz juz warp 'faze'- wtedy sie ciebie nie da zniszczyc. trzecia faza to 'hamowanie'. jak dolatujesz do np. gate to lecisz 'wolno' lecz nadal pisze, 'warping'. ot to. w fazie pierwsze i trzeciej mozna ciebie zniszczyc na 100%.

lol, chyba gramy w rozne gry :D
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Nerxes w Wrzesień 02, 2008, 20:35:23
Co do discoshipow to ustawiaja sie one na 5000 + 1m od bramy (bo nie da sie odpalic smartbomby mniej niz 5000m od bramy)  Natomiast statek ktory na brame dolatuje nigdy nie skacze na 0m zwykle na 300-1500m  co automatycznie ustawia go w zasiegu skoku ale tez w zasiegu smartbombek
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Wrzesień 02, 2008, 20:37:10
skrzywdze ccp... kolejne 2h!! ja***

warp sklada sie z dwoch faz [trzech tak dokladnie]. jak wezmiesz allign i warp to nie wwarpujesz sie odrazu- najpierw sie rozpedza. potem masz juz warp 'faze'- wtedy sie ciebie nie da zniszczyc. trzecia faza to 'hamowanie'. jak dolatujesz do np. gate to lecisz 'wolno' lecz nadal pisze, 'warping'. ot to. w fazie pierwsze i trzeciej mozna ciebie zniszczyc na 100%.

2s zastanowienia.
2 min pisania posta.
2 lata korygowania przez innych bzdurnego mitu na roznych noob kanalach.
 :2funny:
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Wrzesień 02, 2008, 20:56:19
Ja tam nie wiem nic o fazach waprowania.

Wiem tylko że  locka nie założysz czasem po dropie warpa.  Chyba nawet jest tak że jak koleś nie kliknie to ma przez pare sec nietykalność tak samo jak przy stacji. Ile i czy tak na 100% jest to nie wiem ale nieraz jest tak że jak chcesz lockowac kogoś kto dopiero z dropa już wypadł velocity widzisz u niego 0 a dalej masz "target is cośtam"

Ze smartami jest kapke inaczej na pewno bo straciłem shutla z jajem w rancer i nie byłem nic w stanie zrobić a w warpie na 0km z włączonym autopilotem na skok miałem.
Łba bym se nie dał uciąć że mnie rozwalił zanim z warpa wyskoczyłem ale tak to wyglądało.
Tak samo na alcie wtopiłem niedługo potem freje tam - nałogowo tam typy siedza i łupią tymi bombami wystabowani na +3 na megasie+alcik w falconie do jammowania scramblerów.

Co do smartbomb 150km od bramy to nigdy nie widziałem więc śmiem wątpić.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: litestep w Wrzesień 02, 2008, 21:14:59
Wystawii już patcha do ściągnięcia - przynajmniej okienko od licencji w końcu działa poprawnie pod Wine ;)
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Wrzesień 02, 2008, 21:16:35
To smartowanie na 150km chyba działa tak samo, jak bańka ustawiona na ssie między bramami :)
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Yogos w Wrzesień 02, 2008, 21:26:21
To smartowanie na 150km chyba działa tak samo, jak bańka ustawiona na ssie między bramami :)

Hehe
Czyli mówiąc krótko - nie działa.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 02, 2008, 22:10:58
Wystawii już patcha do ściągnięcia - przynajmniej okienko od licencji w końcu działa poprawnie pod Wine ;)

nie lepiej sciagnac eve pod linuxa?

karlessin-> specjalnie dla ciebie zrobie filmik jak znajde wolna chwile...
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Kalressin w Wrzesień 02, 2008, 22:51:39
myst1q nakrecisz film z czegos czego nie ma?
Jedyna wypadek w ktorym moze to tak wygladac, to kiedy zginiesz przy lagu tuz przed wejsciem w warpa. Wtedy klient ,wyswietlic animacje wchodzenia w warp statku, a po otrzymaniu komunikatu z serva ze jednak nie zyjesz, eksplozje i jajko w warpie, bo nastepna komede z kolejki dostaje juz pod. Albo budzisz sie w stacji. Albo jakakolwiek kombinacja z powyzszych. :P
Tylko ze trzeba troche pograc i pare razy zginac na lagu, a nie tworzyc teorie na podstawie pojedynczego przypadku.

PS Sciagnolem patcha i teraz przy EVE odpalonym w okienku komputer mi 3 razy wolniej chodzi. No to pojechali...  :D
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 03, 2008, 08:58:25
To smartowanie na 150km chyba działa tak samo, jak bańka ustawiona na ssie między bramami :)

no niestety działa (działał), straciłem tak pół roku temu cepa+jajo, w dużej odległości od gatea, wiec nie był to sposob opisany przez Yogosa, wiec prosiłbym - nie pisz ze Ci sie wydaje tylko sprawdź czy dalej działa taki trick albo nie mijaj sie z prawdą. Nie umiem powiedzieć czy trick ktoś w międzyczasie znerfił bo w sumie nie interesuje mnie lowsec i polowania w nim. Tyle ze dotyczyło mnie to bezpośrednio stąd wiem o takiej zagrywce. :)

Banka zreszta też ma pewien wyjątek, tzw "bańka przechwytujaca" ustawiona ZA gatem, wyłapując cele dropujące na brame. Na pewno z taką sie spotkałeś.


Hehe
Czyli mówiąc krótko - nie działa.
przykro mi ale to ze Xarthiasowi sie wydaje to tylko znaczy ze mu sie wydaje, nie ze trick nie działa albo nie działał.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Wrzesień 03, 2008, 09:23:57
To że bańka wciąga to chyba nawet dzieci wiedzą :P
Co do Twojego przypadku to wydaje mi się, że to raczej bug/lag/desynch niż rzeczywisty "feature". Jeżeli przedstawisz dowód w postaci powtarzalnego takiego wyniku - ok, przyznam, że się myliłem. Ale jedna jaskółka wiosny nie czyni, a jak dotąd z moich prywatnych eksperymentów wynika, że w warpie jest się bezpiecznym (o ile, jak powiedziałem, w grę nie wchodzi lag/desych etc).
Co do baniek na midpoincie - ze 2,5-3 lata temu widziałem eksperyment z 40 (!) large i med bańkami, ustawionymi w "mur" w poprzek drogi między dwoma gejtami. Nie działało :P
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 03, 2008, 09:31:59
ale jaki midpoint? Proszę Cię -  przeczytaj to co napisalem - dotyczy to tylk dropu w obrębie grida gatea. I nie zdziwiłbym sie gdyby działało dokładnie tak samo jak bańki przechwytujące.

Mój pod zdechł na okolicach 100 km od gatea. Jednej rzeczy nie jestem pewien - czy zdechł przed gatem czy za nim - wtedy BS smartbomber działałby tak samo jak te bańki z 0.0.

Nie pisałbym rzeczy głupiej bo przecież takie mozecie sobie zweryfikować, od razu założyłem ze ktoś to przecież sprawdzi  :). Ale obawiam sie ze nie ja, dla mnie polowanie w lowsecu to ekhm szkoda czasu na zbyt tani loot, za duzo T1 a potem musze dyrdać sie z npcami dla SSa  ;)..
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Goomich w Wrzesień 03, 2008, 09:34:13
Kiedyś, gdziesz czytałe o gangu, który leciał Tribute w stronę Geminate. Ich scout wpadł własnie na takiego mothershipa stojącego 100km przed gejtem i smartującego wszystko co przelatywało.

Niestety, nie umiem teraz tego znaleźć, najbliższe będzie to:

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=514539&page=1#3
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Wrzesień 03, 2008, 09:43:16
Ale ja nie mówię o smartkach na midpointach tylko o bańkach, bo to też często powtarzany mit :) (sorry, może trochę chaotycznie napisałem, ale z telefonu kiepsko się konstuuje posty :P ).
Scary, ja nie neguję tego, że straciłeś cepa w ten sposób. Chodzi mi raczej o to, że to raczej jakiś błąd niż zamierzone (i powtarzalne) działanie.
Poproszę chłopaków, żeby to przetestowali i dam znać.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 03, 2008, 10:01:55
Kiedyś, gdziesz czytałe o gangu, który leciał Tribute w stronę Geminate. Ich scout wpadł własnie na takiego mothershipa stojącego 100km przed gejtem i smartującego wszystko co przelatywało.

Niestety, nie umiem teraz tego znaleźć, najbliższe będzie to:

http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=514539&page=1#3

o właśnie coś takiego mi sie przytrafiło :).. ja wtedy specjalnie wróciłem do nich zeby sprawdzić co sie stało, bo nie mogłem uwierzyć jak jajko stracilem

I jest to właśnie zamierzone, powtarzalne działanie, taktyka wykorzystania specyficznej mechaniki gry a nie przypadek czy lag/desync .
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: pticu w Wrzesień 03, 2008, 11:05:04
ja kiedys zdazylem zobaczyc brame, blysk,lag i stacja, bylem w shuttlu :D
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: myst1q w Wrzesień 03, 2008, 15:58:09
ja kiedys zdazylem zobaczyc brame, blysk,lag i stacja, bylem w shuttlu :D

musial by ciebie trafic minimum dwoma, liczac, ze bedzie mial 8 i ze strzelal seria po dwie [i liczac, ze na skillach 5 czeka sie 8sekund] to strzelal by nimi co 4 sekundy. imho duzo czasu na wywarpowanie podem.

cos krecicie. jak sam powiedziales LAG byl, wiec moze doleciales do gate, i wtedy ciebie puknal.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Ellaine w Wrzesień 03, 2008, 16:04:25
Fantastyczna taktyka zdecydowanie warta przetestowania :)
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: pticu w Wrzesień 03, 2008, 16:17:03
a odpal 8 sb co 1 sekunde, masz czas doleciec do gate?, skoro czas na reload sb to 8 sekund to moze strzelac nonstop co jedna sekunde, lub mocniej co 2-3 sekundy
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 03, 2008, 16:29:03
a odpal 8 sb co 1 sekunde, masz czas doleciec do gate?, skoro czas na reload sb to 8 sekund to moze strzelac nonstop co jedna sekunde, lub mocniej co 2-3 sekundy

Prościej bedzie 2-3 BSy. Nawet nie trzeba wtedy specjalnie synchronizować.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Wrzesień 03, 2008, 20:13:22
Cytat: Kha'gr Verti z forum unseen.pl
Przetestowane - nie działa.

Sposób sprawdzania: Dominix z 6 smartbombami ustawiony w systemie 0.0 dokładnie na linii pomiędzy 2 gateami w odległości 150, 100 i 50 km od gate. Smartbombki odpalane z opóźnieniem tak by się na siebie nakładały. Warpujący w obie strony BS z shieldem na maks. Przed warpem BS ustawiany dokładnie na linii łączącej oba gate. Warp był wykonywany w obie strony tzn BS przechodził przez strefę rażenia smartek raz przy wychodzeniu z warpa a raz przy wchodzeniu w niego. W żadnym z przetestowanych przypadków nie stwierdzono ubytku shielda choćby o 1 punkt.

Gwoli ścisłości w części eksperymentu pomagał Zugub. Za pierwszym skokiem odnotował on spadek shielda, jednak pomimo kilkunastu powtórzeń nie udało się tego osiągnąć ponownie. Może to był strzał rata na gate a może muszą być spełnione jakieś ekstra warunki o których nie wiemy a które przypadkowo zadziałały.

A co jest w tym wątku na eve-o takiego? Ja nic nie znalazłem nt smartbomb na 150km od gejta...
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Straszny w Wrzesień 03, 2008, 21:54:19
to bardzo bym prosił o replay eksperymentu z BSem ustawionym tak jak bańka przechwytująca w lini prostej ale za gatem. Bo to jest druga możliwosć.
Tytuł: Odp: Empyrean Age 1.1 - ukryty nerf ???
Wiadomość wysłana przez: Xarthias w Wrzesień 03, 2008, 22:05:09
to bardzo bym prosił o replay eksperymentu z BSem ustawionym tak jak bańka przechwytująca w lini prostej ale za gatem. Bo to jest druga możliwosć.
Dam znać chłopakom, to jutro się pobawią jeszcze.