Autor Wątek: Ammarski rozwój  (Przeczytany 3370 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Gainax

  • Gość
Ammarski rozwój
« dnia: Lipiec 19, 2010, 16:24:40 »
Tak więc za mniej więcej `miech zaczynam w końcu swoją grę na opłacanym koncisku ;]

oczywiście rasa ammar, kierunek zabijanie PVE oraz PVP i wstąpienie jak najszybciej do UA

dla tego mam do was pytanie co w pierwszych dniach/tygodniach/miesiącach szkolić u postaci i do jakich okrętów jak najszybciej dojść a na których przez jakiś czas zostać aby jak najszybciej się wyszkolić ale także żeby nie żyć w biedzie podczas szkolenia SP...

Gregorius

  • Gość
Odp: Ammarski rozwój
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 19, 2010, 16:33:57 »
Witaj na Centrali!

W pierwszej kolejności, korzystając ze skill-boosta proponowałbym skille z działu learning (przyspieszą znacząco dalsze skillowanie).

eX

  • Gość
Odp: Ammarski rozwój
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 19, 2010, 17:24:06 »
Learningi na poczatek podstawowe 4, adv (te po 5mil ksiazka) na 3.

W miedzy czasie Fregata na 4, skille do Twojego fitu na fregate
Potem Cruz na 3/4, skille do cruza
Potem Battlecruiser 3/4 polepszenie skilli supportowych do medium shipow
Upewnienie sie ze learningi sa 4/3, byc moze puszczenie ktoregos z adv na 4 lub podstawowego na 5
I w koncu Battleshipy lub zeby bylo bardziej pvp to jakiegos interceptora

Jako amarr bardzo istotne beda dla Ciebie wszelkie skille do capacitora (z engineering) rowniez bardzo pomocne bedzie w miare szybkie wytrenowanie electronics i engineering na 5

Gainax

  • Gość
Odp: Ammarski rozwój
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 19, 2010, 17:43:54 »
Jeszcze tylko dodam najważniejsze:

Jak stworzyć postać tzw tam gdzie mamy do wyboru ścieżki drogi oraz w grze jakie pierwsze przyjąć rozłożenie atrybutów czy np władować na inta i memory aby jak najszybciej learna etc wyskilować czy jak z góry dziękuje ;]

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Ammarski rozwój
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 19, 2010, 18:00:53 »
W tej chwili już nie ma to znaczenia, kreacje postaci ograniczono do wyboru avatara (wbrew pozorom ważne), na zabawę z remapami przyjdzie pora, najpierw ogarnij trochę grę, dowiedz się co nieco o współczynnikach i skilach, niby na początku masz dwa remapy ale głupio jest to marnować bo pierwszy zrobiłeś byle jak i drugim musisz to naprawić

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

eX

  • Gość
Odp: Ammarski rozwój
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 19, 2010, 18:34:38 »
IMO na początek najlepiej rozłożyć wszystko oprócz charyzmy (to zostawić na minimum) w miarę po równo. Percepcję można podbić o 1-2 punkty wyżej niż reszte, ew. Willpower 1-2 niżej niż resztę (czyli np perc - x+1, int, mem - x, will - x-1, ale to tylko moja opinia). A remapy zostawić na późniejsze etapy gry jak będziesz chciał trochę bardziej się specjalizować w jakiejś dziedzinie, będziesz wiedział jakie skille/atrybuty itd.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Ammarski rozwój
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 19, 2010, 18:36:44 »
IMO na początek najlepiej rozłożyć wszystko oprócz charyzmy (to zostawić na minimum) w miarę po równo. A remapy zostawić na późniejsze etapy gry jak będziesz chciał trochę bardziej się specjalizować w jakiejś dziedzinie, będziesz wiedział jakie skille/atrybuty itd.
Nowe postacie o ile mi wiadomo mają właśnie tak rozłożone atrybuty, 5 w charyzmie (mniej nie można) i po równo w pozostałych

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Gainax

  • Gość
Odp: Ammarski rozwój
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 19, 2010, 18:52:02 »
wiem że już tylko jest kreacja postaci i o to mi chodzi teraz już atrybutów nie wybierasz tylko możesz 2 razy podczas grania zmieniać i o to mi chodzi czy na starcie zmienić pod jakieś specjalne skille czy zostawić na razie po równo..

druga sprawa to początek postaci tam gdzie ustawiasz wygląd to chwile wcześniej ustawiasz drogę postaci i to gdzie zaczniesz ;p

co do grania już mam za sobą dość sporo triali i dla tego wkońcu się decyduję na opłacanie chodź szkoda że dopiero teraz gdy tak drogo chodzą TC ;p

CATfrcomCheshire

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 569
    • Zobacz profil
  • Korporacja: RAVE
  • Sojusz: C0ven
Odp: Ammarski rozwój
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 19, 2010, 19:37:28 »
Najlepiej najpierw dac full int/mem, i zrobic learningi i cybernetyke na bonusie z pelna szybkoscia. Potem robisz skille typu mechanika, elektronika enginering itd, czyli to co ci sie przyda do latania statkiem pvp/pve (w zaleznosci od rasy, ktora zdecydujesz sie latac, shieldtank albo armortank - przy czym nalezy pamietac, ze rasa jaka wybierzesz na poczatku nie musi miec nic wspolnego z rasa statkow, w ktorych sie specjalizujesz). Ciagniesz na tym remapie jak najdluzej, tzn ile ci starczy cierpliwosci. Wtedy masz 2 mozliwosci: albo bardziej hardcorowo full perc/willpower i przez rok ciagniesz skille do gunnery spaceship command, a po roku robisz kolejny remap, rownomiernie rozplanowany. Albo ostrozniej, odrazu robisz remap zrownowazony, i skillujesz sobie powolutku i bez stresu ze srednia szybkoscia wszystko co ci potrzebne. Ja bym tak zrobil gdybym teraz zaczynal gre.
Welcome to EVE. If you aren't busy finding some way to injure or at least mildly inconvenience another player, you have a lot of catching up to do.

eX

  • Gość
Odp: Ammarski rozwój
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 19, 2010, 20:26:36 »
CAT, ale spójrz z punktu widzenia noobka, dobre (dla nowego chara - dobre) wyskillowanie tych tanków i skilli supportowych to są tak naprawde z 1-2 miesiące. IMO tracenie remapa nie ma sensu po to żeby zrobić np. armor repair systems na 4 i kilka skilli na 3. Noobek  chciałby jak najszybciej wszystkim latać i przygniata ta ilosc "potrzebnych" skilli z przeróżnych "drzewek". I wszystko jest potrzebne, bo jeden mówi, nie możesz używać tego to potrzebujesz skill A, nie masz tamtego potrzebujesz skill B, żeby coś tam przyśpieszyć/polepszyć potrzebujesz skill C, a w skill queue zmieści się tylko jedno.
Jeśli masz już pewną wiedzę co i jak dobrze jest skillować, aby zaoszczędzić jak najwięcej i masz tą cierpliwość to w porządku, wczesne wykorzystanie remapów później zaprocentuje, ale jeśli skill plan zmienia Ci się co 2 dzień to imo szkoda tych remapów. Jak już będziesz mieć te 5m sp, to potem można dużo czasu zaoszczędzić dzięki remapom bo np. postanawiasz że przez najbliższe 3-4 miechy robisz skille z electronics, egineering i mechanic na 5, a potem remapik i jedziesz przez 5 miesięcy skille do swojego wymarzonego HAC'a z gunnery i spaceship command.

Ale oczywiście każdy ma swoje zdanie. Nie chcę pisać, że metoda CATa jest zła, po prostu wydaje mi się, że dla świeżych graczy nie najskuteczniejsza.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Ammarski rozwój
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 20, 2010, 16:29:19 »
Popieram to co mowi Exeege , nowy gracz nie bedzie w zyciu skilowal jednej grupy skili 2 miesiace zeby potem trenowac kolejna i robic remap po prostu zglupieje i rzuci ta gre w kat :p .  Tez jestem zwolennikiem czekania z remapem z 2 miesiace az w glowie zaswita jakas mysl czym w tej grze sie chce latac bo wczesniej to mozna zglupiec od tego co inni mowia i jeszcze skonczy sie jak ja skilujac vagasa remapem pod ishtara  ???