Autor Wątek: Prośba o wytłumaczenie kilku kwestii  (Przeczytany 2045 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Van Blade

  • Gość
Prośba o wytłumaczenie kilku kwestii
« dnia: Lipiec 28, 2010, 22:22:46 »
Witam serdecznie!
Otóż , jestem bardzo początkującym graczem i mam kilka pytań, na które mam nadzieję iż uzyskam odpowiedzi (mam już konto wykupione)

1. W jaki sposób mogę zacząć wykonywać misje 2 poziomu( czy muszę mieć jakieś specjalne skile? )
2. W jaki sposób działają standingi ( co dokładnie dają) ?
3. Czy są jakieś  skile które podnoszą wysokość zarobkowania?
4. Czy wykonując misje muszę należeć do jakiejś  korporacji?

Z góry dziękuję za odpowiedź

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Prośba o wytłumaczenie kilku kwestii
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 28, 2010, 22:32:06 »
Znajdz korporacje Unseen Academy
oni dysponują cierpliwoscia do początkujących graczy
zaczep się tam a jest duża szansa ze zostaniesz olsniony :)
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Prośba o wytłumaczenie kilku kwestii
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 28, 2010, 22:41:07 »
1. W jaki sposób mogę zacząć wykonywać misje 2 poziomu (czy muszę mieć jakieś specjalne skile? )